Melding Milly Boele te laat

Algemeen • Geschreven door Kameleon. op 16-03-2010 @ 15:32
print 

De 12-jarige Milly Boele, die sinds woensdag 11 maart wordt gemist, is hoogstwaarschijnlijk ontvoerd door iemand uit haar directe omgeving. Dit is geconcludeerd wegens het gemis aan getuigen die daadwerkelijk hebben gezien dat het meisje in een auto is gesleurd. Bovendien wist de ontvoerder dat Milly alleen thuis was.

Volgens Frank Hoen, directeur van het waarschuwingssysteem Amber Alert, werd het systeem door de politie in Dordrecht veel te laat ingezet. De eerste paar uur kan bij de verdwijning van een kind essentieel zijn voor het redden van een kind. Dit gebeurde bij Milly Boele pas na 24 uur. Hoen pleit ervoor regionale politiekorpsen te verplichten om direct na een vermissing van een kind contact op te nemen met het Korps landelijke politiediensten (KLPD).

Vanavond besteedt het tv-programma Opsporing Verzocht aandacht aan de zaak ‘Milly’.


Bron: Elsevier


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

9890 views / 79 reacties
Reacties op dit bericht
79  van 79 reacties op deze pagina. Pagina  1
gewoon alle bekenden even langsgaan.....????
Of niet een enorm oude foto gebruiken.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34 schreef roadster12 het volgende:
gewoon alle bekenden even langsgaan.....????
Dat zullen ze inderdaad vast nog niet gedaan hebben
userIcon
Pff echt sneu dit...Hoop dat ze haar überhaupt nog vinden En dat ze niet op de lijst komt van de zovelen vermiste personen die nooit meer teruggevonden werden...
userIcon
dacht aan de titel te lezen dat ze al ergens dood was teruggevonden ofzo, dat is dus gelukkig nog niet het geval..
userIcon
quote:
Volgens Frank Hoen, directeur van het waarschuwingssysteem Amber Alert, werd het systeem door de politie in Dordrecht veel te laat ingezet.
Tja, dat zal er wel mee te maken hebben dat dat Amber alert een nutteloos iets is ....
meer te verwachten valt van de standaard SMS-alert die politie kan afgeven via telefoon-providers aan alle in een bepaalde regio aanwezige mensen, terwijl dat hele 'Amber alert' gewoon enkel een hoop publiciteits-waarde heeft en opvalt bij een hoop mensen die totaal _niet_ in de buurt zijn, maar juist in de direkte omgeving 'minder' bereik heeft.

laat die mensen van Amber Aert eerst wat zelf-kritisch zijn en erkennen dat hun 'systeem' gewoon ook functioneel niet zo goed in elkaar steekt. zelfs al hebben ze publiciteit hun zaakjes wel op orde en wordt het met vele miljoenen gesubsidieert door het ministerie van Justitie.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:34 schreef roadster12 het volgende:
gewoon alle bekenden kelders in belgie even langsgaan.....????
userIcon
Kun je niet pas überhaupt een vermissing na 24u opgeven?
userIcon
Dus wij zijn voor niets zo keihard volgespammed?

leuk...
userIcon
Hij had meer kritiek: er was een te oude foto van Millie gebruikt.

Verder blijft Fok! ook achter, door bij dit bericht geen (recente) foto te plaatsen.

Dan doet Elsevier.nl het vandaag beter.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
Kun je niet pas überhaupt een vermissing na 24u opgeven?
Niet bij kinderen, ik kan me ook voorstellen dat deze situatie ook een reden is tot ongerustheid. De moeder van het meisje had net nog een telefoongesprek gehad met haar en kon haar even later niet meer bereiken. Lijkt me reden genoeg om niet 24 uur te wachten.
man mouthman (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 15:41 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35 schreef Hard_Feesten het volgende:
Of niet een enorm oude foto gebruiken.
Ik dacht al wat ziet ze er oud uuit voor 12 jaar.
Je kan toch niet na een 'vermissing' van een paar uur al zo'n alert gaan verspreiden. Dat kind kan wel gewoon bij een vriendje/vriendinnetje aan het spelen zijn of weet ik veel wat.
userIcon
Inderdaad, zet dan even de goede foto erbij.
userIcon
Ik vind dat ze in de hele straat een huiszoekingsbevel moeten uitvoeren
Hoe vaak lees je wel niet dat er iemand is ontvoerd en dat ze overal zoeken terwijl het slachtoffer zich gewoon in een kelder van de overbuurman bevindt
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39 schreef RM-rf het volgende:

[..]


Tja, dat zal er wel mee te maken hebben dat dat Amber alert een nutteloos iets is ....
meer te verwachten valt van de standaard SMS-alert die politie kan afgeven via telefoon-providers aan alle in een bepaalde regio aanwezige mensen, terwijl dat hele 'Amber alert' gewoon enkel een hoop publiciteits-waarde heeft en opvalt bij een hoop mensen die totaal _niet_ in de buurt zijn, maar juist in de direkte omgeving 'minder' bereik heeft.

laat die mensen van Amber Aert eerst wat zelf-kritisch zijn en erkennen dat hun 'systeem' gewoon ook functioneel niet zo goed in elkaar steekt. zelfs al hebben ze publiciteit hun zaakjes wel op orde en wordt het met vele miljoenen gesubsidieert door het ministerie van Justitie.
Hoe kom je aan deze 'wijsheid'?? In andere landen is het reeds een beproefd en succesvol systeem. Waarom zou het hier niet werken en alleen een publiciteitsstunt zijn? In een vermissingszaak is elke publiciteit van waarde!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:42 schreef Devz het volgende:
Je kan toch niet na een 'vermissing' van een paar uur al zo'n alert gaan verspreiden. Dat kind kan wel gewoon bij een vriendje/vriendinnetje aan het spelen zijn of weet ik veel wat.
5 dagen en nachten lang zonder iets van zich te laten horen?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39 schreef ukga het volgende:
Dus wij zijn voor niets zo keihard volgespammed?

leuk...
Wacht maar wat er gebeurt als Bruno Banani straks een keer in een auto gesleurd wordt
Fok mag weleens idd een foto van dit meisje plaatsen.
Ik hoop zo dat ze snel gevonden word, en hoe meer aandacht voor deze zaak hoe beter.
Van mij part gooien ze op tv allemaal tegelijk een opsporingsbericht eruit, geen ontkomen eraan effect.
Iedereen die het bericht ziet kan weleens de gouden tip hebben, je weet maar nooit.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35 schreef DjinN het volgende:
Pff echt sneu dit...Hoop dat ze haar überhaupt nog vinden En dat ze niet op de lijst komt van de zovelen vermiste personen die nooit meer teruggevonden werden...
Wat denk je nou zelf? Dat de politie niks belangrijkers te doen heeft? Zoals het bekeuren van fietsers zonder licht?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:49 schreef Teefstra het volgende:
Was haar vader een arabier zeker ?
Ja 'Boele' klinkt ook zo lekker Arabisch, net als Milly
Kneus
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:44 schreef Datzegik69 het volgende:
[..]

Hoe kom je aan deze 'wijsheid'?? In andere landen is het reeds een beproefd en succesvol systeem. Waarom zou het hier niet werken en alleen een publiciteitsstunt zijn? In een vermissingszaak is elke publiciteit van waarde!
nee hoor, niet _alle publiciteit is per definitie van waarde in _alle_ vermissingszaken... genoeg vermissingszaken waarin juist publiciteit meestal meer kwaad doet dan goed (zeker bv waar het mogenlijk gaat over een weggeloper puber is nationale publiciteit eerder schadelijk)...
Ook in voogdij-conflicten waarin ook snel sprake kan zijn van een 'ontvoering', is nationale publiciteit niet wenselijk...

in theorie bestaan er ook 'richltijnen' voor amber alerts, die stellendat in zulke zaken géén alert uitgevaardigd zou moeten worden, de praktijk blijkt echter meestal compleet anders te zijn, ook onder tijdsdruk is er geen tijd goed te controleren of die alert wel of niet rechtmatig is.


en amber alert staat ook in de VS eerder onder kritiek.... er zijn serieuze vraagtekens te plaatsen bij vermeende 'successtatistieken' van de bedrijven (ja bedrijven, het is namelijk gewoon een business) die zulke 'alert-systemen uitbaten...
meestal blijken die successen gewoon gebaseerd te zijn op de 'onterecht' gemeldde vermissingen...

de oorspronkelijk vermeende 'reden' van amber alerts.. het optreden tegen kinderontvoeringen door pedofiele 'ontvoerdere sdie direkt levensgevaar opleveren blijken er nooit mee verhinderd of voorkomen te zijn
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:51 schreef Loogie het volgende:
[..]


Ja 'Boele' klinkt ook zo lekker Arabisch, net als Milly
Kneus
haar broer Oele is een Afrikaan
userIcon
Vreemd verhaal vind ik het. Ook een rare leeftijd om ontvoerd te worden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:48 schreef Charlotte538 het volgende:
Fok mag weleens idd een foto van dit meisje plaatsen.
Ik hoop zo dat ze snel gevonden word, en hoe meer aandacht voor deze zaak hoe beter.
Van mij part gooien ze op tv allemaal tegelijk een opsporingsbericht eruit, geen ontkomen eraan effect.
Iedereen die het bericht ziet kan weleens de gouden tip hebben, je weet maar nooit.
Let niet op de bron, google+beeldresultaten, magoed, dit is een recentere foto naar het schijnt:

Dit treft een doodnormaal Nederlands gezin.
Toevallig ken ik haar ouders en dit zijn doodnormale mensen.
Dus alsjeblieft ga daar niet over speculeren, dat doet deze familie alleen maar onodig veel pijn.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:04 schreef Charlotte538 het volgende:
Dit treft een doodnormaal Nederlands gezin.
Toevallig ken ik haar ouders en dit zijn doodnormale mensen.
Dus alsjeblieft ga daar niet over speculeren, dat doet deze familie alleen maar onodig veel pijn.
Dat lijkt me echt vreselijk idd, gespeculeer over dat de dader eventueel een bekende kan zijn, hoe dan ook, ik ben het met je eens dat er gebruik moet worden gemaakt van zo recent mogelijke foto's, meisjes veranderen enorm rond deze leeftijd.
Is de foto van dat rare blog wel een foto van Milly?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:07 schreef Odieus het volgende:
[..]


Die is toch geen 12 jaar oud?
Ik denk het wel...? Hoezo? Ze lijkt me echt niet ouder dan dat op die foto.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:04 schreef Charlotte538 het volgende:
Dit treft een doodnormaal Nederlands gezin.
Toevallig ken ik haar ouders en dit zijn doodnormale mensen.
Dus alsjeblieft ga daar niet over speculeren, dat doet deze familie alleen maar onodig veel pijn.
Hoe bedoel je, ''doodnormaal''. Vergeleken met wat? Een abnormaal gezin is...?
Ik werd doodziek van dat kind, kwam bij ieder bericht in beeld .
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:39 schreef ukga het volgende:
Dus wij zijn voor niets zo keihard volgespammed?

leuk...
Nee egoïst, het is niet voor niets geweest.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:14 schreef groenrechts het volgende:
[..]


ik vind een gezin, waarvan de dochter op haar 12e al een onderkin heeft en opgemaakt is, redelijk niet normaal eigenlijk by the way
Kan zijn dat dat in Dord anders ligt..
Met die onderkin valt het wel mee, en de make-up is vrij licht.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:14 schreef groenrechts het volgende:
[..]


ik vind een gezin, waarvan de dochter op haar 12e al een onderkin heeft en opgemaakt is, redelijk niet normaal eigenlijk by the way
Kan zijn dat dat in Dord anders ligt..
Welkom in Nederland
Alsof het abnormaal is dat een meisje zich opmaakt
De foto die hier net geplaatst is is de meest recente foto van Milly.
Doodnormaal, gewoon een standaard gezin zonder vreemde vader of moeder of andere gezinsleden. Een liefdevol gezin in ieder geval.
Het belangrijkste is in iedergeval dat dit miesje gevonden word, speculeren schieten we niks mee op.
Helpt alleen maar rare praatjes de wereld in die het alleen maar erger maken.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:40 schreef KingKai het volgende:
Hij had meer kritiek: er was een te oude foto van Millie gebruikt.

Verder blijft Fok! ook achter, door bij dit bericht geen (recente) foto te plaatsen.

Dan doet Elsevier.nl het vandaag beter.
Toen dit gebeurde (bij mij om de hoek...) heb ik het direct s ochtend gesumit hiero op Fok!, maar pas 24 uur later kwam de 1e berichtgeving hier op gang.....
Fok! is meer van het luchtige nieuws (met UFO's of bekende NLers) en maakt zich niet druk om verdwenene meisjes blijkbaar.
userIcon
Achteraf is dat makkelijk te roepen. Wanneer voor ieder kind dat een uurtje te laat thuiskomt direct zo'n alert rondgestuurd wordt werkt het systeem ook niet meer.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:20 schreef V. het volgende:
[..]


Toen dit gebeurde (bij mij om de hoek...) heb ik het direct s ochtend gesumit hiero op Fok!, maar pas 24 uur later kwam de 1e berichtgeving hier op gang.....
Fok! is meer van het luchtige nieuws (met UFO's of bekende NLers) en maakt zich niet druk om verdwenene meisjes blijkbaar.
Bij fok submitten, nou dan kan je wachten tot je een ons weegt als je geen "bekende"submitter bent , ik heb er nog 2 in de wachtrij staan van 1 januarie en een van 7 januarie
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:14 schreef groenrechts het volgende:
[..]


ik vind een gezin, waarvan de dochter op haar 12e al een onderkin heeft en opgemaakt is, redelijk niet normaal eigenlijk by the way
Kan zijn dat dat in Dord anders ligt..
misschien moet je eens wat vaker van je zolderkamertje afkomen....
userIcon
Gelijk bij het eerste contact van de melder dat er een kind wordt vermist zo'n alarm uitgeven; beter x teveel dan 1 te weinig.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:20 schreef xprotagonistx het volgende:
Achteraf is dat makkelijk te roepen. Wanneer voor ieder kind dat een uurtje te laat thuiskomt direct zo'n alert rondgestuurd wordt werkt het systeem ook niet meer.
Dat klopt, een uurtje niet, maar als zo'n meisje van 12 niet thuis is als ze eigenlijk op bed moet mag er wat mij betreft een landelijke melding uit.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:27 schreef groenrechts het volgende:
[..]


hoog Fok! onzin gehalte, meng je niet in deze discussie als je niets zinnigs weet te melden.
ga maar kijken of je moeder al klaar is met eten koken ventje
Nee, Iemand op zijn uiterlijk veroordelen zet zoden aan de dijk....kom dit vanavond anders even uitten in Sterrenburg ....we zullen je voor het donker weer thuis brengen zodat jou moeder niet ongerust wordt.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:31 schreef V. het volgende:
[..]


Nee, Iemand op zijn uiterlijk veroordelen zet zoden aan de dijk....kom dit vanavond anders even uitten in Sterrenburg ....we zullen je voor het donker weer thuis brengen zodat jou moeder niet ongerust wordt.
Zeehavenlaan lijkt mij een geschiktere plek
Misschien eerst maar eens even bij de buurman gaan kijken die met een webcam op zijn dak de hele straat aan het voyeuren was. Dat is op zich al een ongezonde bezigheid.
De beste man maakt opnames waarop hij stelt dat ze te zien is terwijl zelfs de ouders zeggen dat ze het niet is. Op het moment waarop het echt gebeurde ontbreken beelden.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:36 schreef groenrechts het volgende:
Wie zegt trouwens dat de politie niet allang de dader op het spoor is?

Weet je wie dat zegt?

Ik

ga er maar vanuit dat zij binnen nu en 2 dagen terecht is
En jij weet dit zeker?
Bron???
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:33 schreef ior het volgende:
Misschien eerst maar eens even bij de buurman gaan kijken die met een webcam op zijn dak de hele straat aan het voyeuren was. Dat is op zich al een ongezonde bezigheid.
De beste man maakt opnames waarop hij stelt dat ze te zien is terwijl zelfs de ouders zeggen dat ze het niet is. Op het moment waarop het echt gebeurde ontbreken beelden.
Hoe weet je dat? Als dat daadwerkelijk zo is dan is dat wel een goed idee, al zou het me niet verbazen als die man die beelden gaat proberen te verkopen. Hij hoeft er niets mee te maken te hebben maar hem aan de tand voelen als dit idd waar is lijkt me wel een goed plan.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]

Hoe weet je dat? Als dat daadwerkelijk zo is dan is dat wel een goed idee, al zou het me niet verbazen als die man die beelden gaat proberen te verkopen. Hij hoeft er niets mee te maken te hebben maar hem aan de tand voelen als dit idd waar is lijkt me wel een goed plan.
De beelden zijn allang naar de politie, zelfs de ouders hebben deze beelden al gezien.
de man had trouwens een camera op zijn dak staan omdat er nogal veel gesloopt werd in de buurt, met name auto's.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:42 schreef groenrechts het volgende:
[..]


Ik heb geen bron..

maar het zou zomaar kunnen, dit is geen typische lust/ pedo ontvoering.
Onderbuik gevoel...
Iemand vanuit een huis meenemen totaal ongebruikelijk nl, klopt iets niet aan.
Ze vermoeden een bekende, dus dat betreft.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:42 schreef Charlotte538 het volgende:
[..]


De beelden zijn allang naar de politie, zelfs de ouders hebben deze beelden al gezien.
de man had trouwens een camera op zijn dak staan omdat er nogal veel gesloopt werd in de buurt, met name auto's.
Ja, dat zag ik in dat filmpje maar ior beweert dat er beelden zijn verdwenen van het moment waarop ze is verdwenen, dat heb ik nergens gezien/gelezen. Ik ben benieuwd hoe hij daar bij komt.
ja dat het te laat is afgeven heeft er ook mede mee te maken dat je pas iemand na zoveel tijd als vermist kan opgeven. Vaak zegt de politie: Nee heer / mevr, hier kunnen we nog niets mee..
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:51 schreef Biffkoffie het volgende:
ja dat het te laat is afgeven heeft er ook mede mee te maken dat je pas iemand na zoveel tijd als vermist kan opgeven. Vaak zegt de politie: Nee heer / mevr, hier kunnen we nog niets mee..
Nou, bij kinderen ligt dat een beetje anders:

quote:
De bewindsman was naar de Kamer geroepen door de VVD. Fred Teeven wilde weten waarom het alarm pas een etmaal nadat de vermissing bekend was geworden, werd afgegeven. "Het is toch volstrekt helder dat een Amber Alert alleen zin heeft na de eerste uren van de verdwijning?"

Hirsch Ballin gaf Teeven gelijk. Voorlopige informatie van het Korps Landelijke Politie Diensten (KLPD) 'geeft niet de indruk dat er snel genoeg het besef was dat er snel gereageerd moest worden', zei de minister. "Het systeem werkt het beste als het snel gaat."

Er moet een norm komen van bijvoorbeeld twee uur, zei de minister. En regiokorpsen moeten 'de discipline' hebben om een vermissing snel te melden bij het KLPD. Dat besluit vervolgens of er een Amber Alert wordt gegeven of niet.
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3016547.ece
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]


Ja, dat zag ik in dat filmpje maar ior beweert dat er beelden zijn verdwenen van het moment waarop ze is verdwenen, dat heb ik nergens gezien/gelezen. Ik ben benieuwd hoe hij daar bij komt.
Ik beweer helemaal niet dat er beelden zijn verdwenen. Ik stel alleen dat ze ontbreken. Als ze er wel waren geweest was van dat aspect zeker melding gemaakt.
Als je een webcam op je dak hebt staan om de buurt in de gaten te houden zou je toch verwachten dat 'de man aan de deur' er op enig moment op zou staan (mits natuurlijk de webcam niet uitgezet zou zijn).
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:58 schreef ior het volgende:
[..]


Ik beweer helemaal niet dat er beelden zijn verdwenen. Ik stel alleen dat ze ontbreken. Als ze er wel waren geweest was van dat aspect zeker melding gemaakt.
Ah, okay, dan begreep ik je niet goed, ik dacht dat je stelde dat er videobeelden ontbraken in de beelden die die man aan de politie had gegeven, jij bedoelt dat er niets te zien is op de video. Dat kan natuurlijk, misschien zijn ze helemaal niet langs die parkeerplaats gekomen, dan staan ze natuurlijk ook niet op beeld. Sorry.

Edit op edit: die camera staat gericht op een parkeerterrein omdat er veel vandalisme werd gepleegd aan auto's, voor zover ik kon zien in het enige beeld dat is vrijgegeven staan er geen voordeuren op.

[ Bericht gewijzigd door kahaarin op dinsdag 16 maart 2010 @ 17:08 ]
userIcon
Achteraf gelul.
man mouthman (Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 18:11 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:14 schreef groenrechts het volgende:
[..]


ik vind een gezin, waarvan de dochter op haar 12e al een onderkin heeft en opgemaakt is, redelijk niet normaal eigenlijk by the way
Kan zijn dat dat in Dord anders ligt..
Hoe dichter bij Dord, hoe rotter het wordt.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:36 schreef groenrechts het volgende:
Wie zegt trouwens dat de politie niet allang de dader op het spoor is?

Weet je wie dat zegt?

Ik

ga er maar vanuit dat zij binnen nu en 2 dagen terecht is
Weet je GroenRechts , waar het omgaat is dat er een jong meisje vermist is, en wat jij van haar vind moet jij weten ... ik vind het niet relevant en ook niet echt getuigen van respect voor mensen , zoals jij je uitdrukt over haar.
Wat de politie al weet , of niet , weet ik niet , alle kan gebeurd zijn..., maar hoop dat ze inderdaad binnen 2 dagen terecht is....
Als dat zo is gaan we je natuurlijk op geven voor de Juri Geller show.

[ Bericht gewijzigd door V. op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:47 ]
userIcon
Sterkte aan de familie
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 15:44 schreef Loogie het volgende:
Ik vind dat ze in de hele straat een huiszoekingsbevel moeten uitvoeren
Hoe vaak lees je wel niet dat er iemand is ontvoerd en dat ze overal zoeken terwijl het slachtoffer zich gewoon in een kelder van de overbuurman bevindt
*dingdong*

'HUISZOEKINGSBEVEL! We zoeken een kind!'


F*ck daar gaat m'n wietplantage, alcoholstokerij, DVD-zaakje etc.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 18:57 schreef groenrechts het volgende:
[..]


Wat ik van haar zou vinden (zover dat ook maar enigszins mogelijk is) doet er in zover toe,

dat ik daarmee probeer te achterhalen wat er gebeurd zou kunnen zijn.
Worden we gefopt?
Ze lijkt te oud voort een evt pedo...
misschien had ze contact met die man via internet
allemaal vragen die relevant kunnen zijn..

ik denk gewoon dat het niet is wat het lijkt..


voor betrokkenen hoop ik op een goede afloop, dat spreekt voor zich..
Dat is idd het vervelende aan alles , het kan echt alle kanten op ... naast jou voorbeelden kan ik er ook nog wel een paar bijbedenken....allemaal even erg of erger......ik hoop net als op een goede afloop..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 16:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]

Nou, bij kinderen ligt dat een beetje anders:

[..]
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3016547.ece
En dan straks om de haverklap een alert? dan maakt het geen indruk meer.
79  van 79 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden