Man vast voor schietpartij Rotterdam

Nederland • Geschreven door Novum op 16-03-2010 @ 13:33
print 

Een 23-jarige Rotterdammer is gisteren aangehouden omdat hij betrokken zou zijn bij een schietpartij in een woning in Rotterdam-Zuid. Een arrestatieteam viel de woning gisteren rond 7.30 uur binnen na een melding dat er was geschoten in het pand aan de Walchersestraat.

Het team trof geen schutter aan, maar wel een vuurwapen en een kogel. De verdachte werd later op de dag aangehouden. De politie onderzoekt wat zich in de woning heeft afgespeeld.


Bron: Novum


Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as9
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

4570 views / 38 reacties
Reacties op dit bericht
38  van 38 reacties op deze pagina. Pagina  1
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37 schreef Rustiq het volgende:
ja! hoeveel stemmen had de schietpartij in rotterdam gekregen? Vast veel, want die is daar erg populair.
Zucht...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37 schreef Rustiq het volgende:
ja! hoeveel stemmen had de schietpartij in rotterdam gekregen? Vast veel, want die is daar erg populair.
:|
srry... dubbel :S
Dat zou mooi zijn, wanneer iemand vóór een schietpartij wordt vastgezet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37 schreef Rustiq het volgende:
ja! hoeveel stemmen had de schietpartij in rotterdam gekregen? Vast veel, want die is daar erg populair.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:39 schreef Kiefler het volgende:
Dat zou mooi zijn, wanneer iemand vóór een schietpartij wordt vastgezet.
racist!
userIcon
De verdachte had een mediterraans kleurtje?
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:37 schreef Rustiq het volgende:
ja! hoeveel stemmen had de schietpartij in rotterdam gekregen? Vast veel, want die is daar erg populair.
Ik moest lachen
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:45 schreef Disavowed het volgende:
De verdachte had een mediterraans kleurtje?
Dat kan, er wonen erg veel allochtonen in Rotterdam.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:45 schreef Disavowed het volgende:
De verdachte had een mediterraans kleurtje?
Internetheld
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:50 schreef Case4 het volgende:
[..]

Dat kan, er wonen erg veel allochtonen in Rotterdam.
En wat als het een autochtoon is? Zijn die kogels dan minder hard ofzo
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:53 schreef Loogie het volgende:
[..]


En wat als het een autochtoon is? Zijn die kogels dan minder hard ofzo
Nee, dan zijn de kogels van blank edelstaal
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:52 schreef Loogie het volgende:
[..]


Internetheld
Dank je, maar dat is teveel eer.
als het geen allochtoon was vind ik dat ze dat er even expliciet bij moeten vermelden. 'de dader was geen allochtoon'
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:53 schreef Loogie het volgende:
[..]


En wat als het een autochtoon is? Zijn die kogels dan minder hard ofzo
Domme vraag, de kogels zijn natuurlijk even hard.
Maar als we ooit dit soort schietpartijen willen voorkomen, dan moeten we de oorzaken ervan weten. Blijkt een bepaalde groep, bijvoorbeeld Marokkanen, oververtegenwoordigd te zijn in de statistieken, dan is dat een sterke aanwijzing dat de oorzaak in de cultuur/religie ligt. En dus doet het wel degelijk ter zake welke achtergrond de dader heeft.
Ach ja, je weet al in welke categorie je de dader moet zoeken.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:00 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Domme vraag, de kogels zijn natuurlijk even hard.
Maar als we ooit dit soort schietpartijen willen voorkomen, dan moeten we de oorzaken ervan weten. Blijkt een bepaalde groep, bijvoorbeeld Marokkanen, oververtegenwoordigd te zijn in de statistieken, dan is dat een sterke aanwijzing dat de oorzaak in de cultuur/religie ligt. En dus doet het wel degelijk ter zake welke achtergrond de dader heeft.
Ik meen dat ze daar recent een lijst van hebben opgesteld. Hoeveel criminelen van Marokkaanse komaf in een bepaalde gemeente wonen. Zijn er stiekem toch wel wat, maar minder dan ik in eerste instantie dacht.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:53 schreef Loogie het volgende:
[..]


En wat als het een autochtoon is? Zijn die kogels dan minder hard ofzo
Autochtonen plegen geen misdrijven
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:00 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Domme vraag, de kogels zijn natuurlijk even hard.
Maar als we ooit dit soort schietpartijen willen voorkomen, dan moeten we de oorzaken ervan weten. Blijkt een bepaalde groep, bijvoorbeeld Marokkanen, oververtegenwoordigd te zijn in de statistieken, dan is dat een sterke aanwijzing dat de oorzaak in de cultuur/religie ligt. En dus doet het wel degelijk ter zake welke achtergrond de dader heeft.
Een dader is een dader en of het nou een marokkaan, een nederlander of een ijslander is, is helemaal niet relevant
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:59 schreef klaagmeester het volgende:
Rotterdam? PVDA bolwerk?? Schietpartij??
De steekpartij heeft inmiddels op hertelling aangedrongen
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:07 schreef driekwartzool het volgende:
[..]


Autochtonen plegen geen misdrijven
Nee Pim Fortuyn is vermoord door een giraffe
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:07 schreef Loogie het volgende:
[..]


Een dader is een dader en of het nou een marokkaan, een nederlander of een ijslander is, is helemaal niet relevant
Natuurlijk wel. Criminaliteit moet je zoveel mogelijk voorkomen als het even kan. Het eeuwenoude spreekwoord "voorkomen is beter dan genezen" kan best uit de kast worden gehaald hoor.
2030rd heeft dus wel een punt. Je moet echter wel met een degelijke oplossing komen en niet zomaar iedereen het land uit flikkeren.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:10 schreef Case4 het volgende:
[..]

Natuurlijk wel. Criminaliteit moet je zoveel mogelijk voorkomen als het even kan. Het eeuwenoude spreekwoord "voorkomen is beter dan genezen" kan best uit de kast worden gehaald hoor.
2030rd heeft dus wel een punt. Je moet echter wel met een degelijke oplossing komen en niet zomaar iedereen het land uit flikkeren.
Als er 4 op de 10 Marokkanen een misdrijf pleegt wil niet zeggen dat de overige 6 dat ook doen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:16 schreef Loogie het volgende:
[..]


Als er 4 op de 10 Marokkanen een misdrijf pleegt wil niet zeggen dat de overige 6 dat ook doen.
Waar lees je dat?
Ik nergens. De resterende 6 Marokkanen die rustig meedoen met de rest in de Nederlandse rechtstaat worden toch niet vervolgd hiervoor? Waarom zouden we hun moeten aanpakken?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:10 schreef Case4 het volgende:
[..]

Natuurlijk wel. Criminaliteit moet je zoveel mogelijk voorkomen als het even kan. Het eeuwenoude spreekwoord "voorkomen is beter dan genezen" kan best uit de kast worden gehaald hoor.
2030rd heeft dus wel een punt. Je moet echter wel met een degelijke oplossing komen en niet zomaar iedereen het land uit flikkeren.
Niet zomaar iedereen, maar buitenlandse*1 criminelen moet je wel degelijk het land uit knikkeren.

*1 En met "buitenlandse" bedoel ik een ieder die niet exclusief de Nederlandse nationaliteit heeft.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:16 schreef Loogie het volgende:
[..]


Als er 4 op de 10 Marokkanen een misdrijf pleegt wil niet zeggen dat de overige 6 dat ook doen.
Net zo goed als het ook niet zegt dat ze dat niet doen.

In dit voorbeeld is 40% dus sowieso crimineel en van 60% is het niet duidelijk.


Edit: er is nog een andere interpretatie van die cijfers mogelijk: 80% van de mannen is crimineel en 100% van de vrouwen mag het huis niet uit.

En nu moet ik er plotseling aan denken dat in R'dam 50% van de Marokkaanse jongeren met de politie in aanraking is geweest - dat zullen haast wel geen meisjes geweest zijn. Wat zegt dit over het percentage criminelen onder jonge Marokkaanse jongens aldaar?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 13:45 schreef Disavowed het volgende:
De verdachte had een mediterraans kleurtje?
In dit geval waarschijnlijk een Dominicaan.
Marokkanen steken, en autochtonen gaan gewoon op de vuist.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:49 schreef psylopsy het volgende:
[..]


ga bij de opsporingsdienst man...je bent goed zeg
verder heb je ook geen last van vooroordelen
Ga bij de opsporingsdienst man... je kan zo goed sarcasme opsporen
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 14:09 schreef Loogie het volgende:
[..]


Nee Pim Fortuyn is vermoord door een giraffe
hmmmm.......

38  van 38 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as9
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden