Wilders niet meer welkom in Monschau

Nederland • Geschreven door Novum op 16-03-2010 @ 08:48
print 

Geert Wilders is niet meer welkom in de Duitse plaats Monschau. Dat zegt de burgemeester van het dorp in de Aachener Zeitung. Wilders bracht onlangs een privébezoek aan de plaats, maar volgens burgemeester Margareta Ritter heeft iemand die discrimineert niets te zoeken in Monschau.

"Wie zoals Wilders het Nederlandse integratiedebat belast met rechts populisme en wie de Koran wil verbieden in vergelijking met 'Mein Kampf', is in Monschau niet welkom", laar de burgemeester volgens de krant in een verklaring weten.

Bij het bezoek aan Monschau had Wilders volgens de krant acht tot tien gewapende lijfwachten mee. De overlast voor de andere hotelgasten viel mee, totdat Wilders onwel werd en er meerdere ambulances en politiewagens verschenen. Wilders liet daarna overigens weten dat hem niets mankeerde.

Wilders komt Duits plaatsje niet meer in
Wilders komt Duits plaatsje niet meer in (Foto: Novum)

 


Bron: Novum


Lees ook:

» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak20
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af37
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'47


delen | eKudos nujij

12031 views / 289 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 289 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
En weer is Wilders populairder...
man JeMoeder (Moderator / Redactie Frontpage) 16-03-2010 @ 08:52 fotoboek no homepage
userIcon
Geef daar nou geen ruchtbaarheid aan Frau Burgemeisteres...
userIcon
Schijtburgemeester
Door dit soort domme uitspraken verlagen ze zichzelf tot hetzelfde niveau als hij
userIcon
whahaha, "iemand die discrimineert heeft heeft niets te zoeken in monchau". Nou, dan kan de burgemeester nu ook wel opstappen daar. Aangezien dit ook pure discriminatie op politieke gronden is. (zelfde dus als dat ze Wilders verwijt)
userIcon
Zegt best veel over Wilders dat ie voor z'n lol naar Monschau ging
userIcon
En hoe wil burgemeester Margareta Ritter dit gaan doen?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:49 schreef Kamiraqua het volgende:
En weer is Wilders populairder...
Nou, dat ie geweigerd wordt in een of ander achterlijk boerengat zal echt invloed hebben ja.
userIcon
Wie wil er dan ook naar Monschau.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:58 schreef klaagmeester het volgende:
En weer is het de linkse media gelukt om de waarheid flink uit zijn verband te rukken...
Wat een trieste figuren zijn het toch ook he....
Wat heeft de ''linkse media'' nu weer misdaan? Is het tegenwoordig standaard om gewoon wat onzin te posten, zonder verdere tekst of uitleg?
Nou ja, ik ben ook extreem anti-wilders.. Maar om iemand nou overal te gaan lopen weigeren... Ga eens met hem in debat, zou ik zeggen.. Dat is een veel betere manier om die man klein te krijgen! Hij heeft namelijk geen zinnig woord te melden, maar daar komen de Wildersstemmers niet achter als ze alleen dit soort publiciteit te zien en horen krijgen!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:58 schreef klaagmeester het volgende:
En weer is het de linkse media gelukt om de waarheid flink uit zijn verband te rukken...
Wat een trieste figuren zijn het toch ook he....
Vertel jij dan eens "de waarheid"....
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:05 schreef annabellalala het volgende:
Nou ja, ik ben ook extreem anti-wilders.. Maar om iemand nou overal te gaan lopen weigeren... Ga eens met hem in debat, zou ik zeggen.. Dat is een veel betere manier om die man klein te krijgen! Hij heeft namelijk geen zinnig woord te melden, maar daar komen de Wildersstemmers niet achter als ze alleen dit soort publiciteit te zien en horen krijgen!!
Je kunt het niet helemaal eens zijn met Wilders, maar als je zegt dat hij totaal niks zinnigs te melden heeft, dan heb je of zelf dikke oogkleppen op of je bent even extreem, alleen dan de andere kant op.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:53 schreef L-uuc het volgende:
Schijtburgemeester
Door dit soort domme uitspraken verlagen ze zichzelf tot hetzelfde niveau als hij
Oh ja, zegt er wat van!! ik zie het ironie wel in je reactie!
Jij en Wilders kan niet wachten tot jihad oorlog verklaard aan NL, en elke dag aanslag en bommen laat ontploffen waardoor hele land naar de klote gaat, dan zul je begrijpen wie en hoe het zo ver gekregen heeft.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:09 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]


Je kunt het niet helemaal eens zijn met Wilders, maar als je zegt dat hij totaal niks zinnigs te melden heeft, dan heb je of zelf dikke oogkleppen op of je bent even extreem, alleen dan de andere kant op.
Wat jij wil..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:02 schreef RechtseRukker het volgende:
Zo'n foto met zwarte achtergrond stond laatst ook in Welt.de

De moffen zagen dat als demonisering en een stiekeme verwijzing naar het Hitlertijdperk
De Duitsers zijn natuurlijk ook erg gevoelig over WOII, en als Wilders dan over Mein Kampf gaat lullen worden ze natuurlijk boos.

Maarja, het is natuurlijk een veel makkelijkere oplossing om gewoon te roepen dat Wilders weer onterecht persoonlijk aangevallen wordt zonder enige provocatie.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:56 schreef Bensel het volgende:
whahaha, "iemand die discrimineert heeft heeft niets te zoeken in monchau". Nou, dan kan de burgemeester nu ook wel opstappen daar. Aangezien dit ook pure discriminatie op politieke gronden is. (zelfde dus als dat ze Wilders verwijt)
Dit dus.

De tegenstanders van Wilders moeten zich altijd zo verlagen en in allerlei bochten wringen om hem onderuit te halen. Kom nou eens met goede tegenargumenten en verlaag je niet tot het niveau waar je Wilders van beschuldigd
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:10 schreef annabellalala het volgende:
[..]


Wat jij wil..
Eeeh... ? Niet wat ik wil, dat weet ik namelijk wel. Het gaat erom wat jij wilt. Wat jij wilt is blijkbaar verkondigen dat Wilders totaal niets zinnigs te melden heeft. Ik weet niet welke partij jij stemt, maar Wilders heeft genoeg punten die zeker wel overeenkomen met andere partijen. Hij draagt ze wellicht wat duidelijker uit dan de rest, maar dat is juist ook het fijne aan Wilders, hij maakt zichzelf verstaanbaar bij het 'normale volk'. Dat mensen zoals jij daarvan schrikken, dat kan.
Graag dit keer een inhoudelijke reactie van jouw kant en anders moet je niet zo provoceren met woorden als dat Wilders niets te melden heeft, in dat geval schreeuw en provoceer je zelf net zo erg als Geert.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:05 schreef annabellalala het volgende:
Nou ja, ik ben ook extreem anti-wilders.. Maar om iemand nou overal te gaan lopen weigeren... Ga eens met hem in debat, zou ik zeggen.. Dat is een veel betere manier om die man klein te krijgen! Hij heeft namelijk geen zinnig woord te melden, maar daar komen de Wildersstemmers niet achter als ze alleen dit soort publiciteit te zien en horen krijgen!!
En ondertussen loopt iedereen naar elkaar te wijzen dat ze niet met elkaar in debat willen...
userIcon
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk. Ik vind Wilders gewoon een ouwehoer die populistische uitspraken doet die hij nooit zal kunnen waarmaken (gelukkig maar) en zodra hij wordt uitgenodigd om in debat te gaat alle confrontatie mijdt...

Naar mijn idee ben je dan geen leider, maar een laf persoon...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:56 schreef Bensel het volgende:
whahaha, "iemand die discrimineert heeft heeft niets te zoeken in monchau". Nou, dan kan de burgemeester nu ook wel opstappen daar. Aangezien dit ook pure discriminatie op politieke gronden is. (zelfde dus als dat ze Wilders verwijt)

proberen moreel superieur te zijn en dan hetzelfde doen als je je opponenten verwijt.. fail
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:58 schreef klaagmeester het volgende:
En weer is het de linkse media gelukt om de waarheid flink uit zijn verband te rukken...
Wat een trieste figuren zijn het toch ook he....
Altijd als er iets gebeurt wat niet in jouw straatje past, is het natuurlijk de schuld van de linkse media. Op fokking fok.nl nog wel.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk. Ik vind Wilders gewoon een ouwehoer die populistische uitspraken doet die hij nooit zal kunnen waarmaken (gelukkig maar) en zodra hij wordt uitgenodigd om in debat te gaat alle confrontatie mijdt...

Naar mijn idee ben je dan geen leider, maar een laf persoon...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:22 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]


ik ben geen vriend van Wilders maar ze hebben wel gelijk, de originele foto ziet er waarschijnlijk anders uit.
Ik heb het helemaal niet over een foto, is daar iets mee dan?

Ik bedoel de Mein Kampf uitspraken.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk. Ik vind Wilders gewoon een ouwehoer die populistische uitspraken doet die hij nooit zal kunnen waarmaken (gelukkig maar) en zodra hij wordt uitgenodigd om in debat te gaat alle confrontatie mijdt...

Naar mijn idee ben je dan geen leider, maar een laf persoon...
Lijsttrekkersdebat gemist?
Verder is die burgemeester een beetje hypocriet,iemand willen weigeren op grond van geloof,politiek,geaardheid of ras is discriminatie.....


quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:09 schreef asusi het volgende:
[..]
Oh ja, zegt er wat van!! ik zie het ironie wel in je reactie!
Jij en Wilders kan niet wachten tot jihad oorlog verklaard aan NL, en elke dag aanslag en bommen laat ontploffen waardoor hele land naar de klote gaat, dan zul je begrijpen wie en hoe het zo ver gekregen heeft.
Dus eigenlijk zeg jij dat waar Wilders voor waarschuwd gegrond is.
Of bedoel je nu dat wilders het zover heeft gekregen dan dat er aanslagen worden gepleegd?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:29 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Links, bedoel je...
Overal het predikaat ''links'' op plakken is ook zo makkelijk. Wat dat betreft verschil je niets van mensen die Wilders voor ''Hitler'' uitmaken.
userIcon
Blijkbaar hebben ze het in Duitsland ook niet door dat hoe minder aandacht je besteedt aan Wilders, hoe minder populair hij is. Maar ja, de linkse massa's willen maar graag zo intolerant mogelijk zijn tegen mensen met een andere politieke achtergrond.

[German guilt]
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:29 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Links, bedoel je...
Zonder links GEEN rechts, besef dat goed!
islam : You're either with us, or against us
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk. Ik vind Wilders gewoon een ouwehoer die populistische uitspraken doet die hij nooit zal kunnen waarmaken (gelukkig maar) en zodra hij wordt uitgenodigd om in debat te gaat alle confrontatie mijdt...

Naar mijn idee ben je dan geen leider, maar een laf persoon...
Eens even zien:

Mein Kampf (Mein Jihad):
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen

Koran:
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen
- Dood aan de ongelovige
- Geen varkensvlees eten
- Trek een jurk aan en laat een baard staan
wie discrimineert nu wie?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:40 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Eens even zien:

Mein Kampf (Mein Jihad):
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen

Koran:
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen
- Dood aan de ongelovige
- Geen varkensvlees eten
- Trek een jurk aan en laat een baard staan
Goed maar dat geld precies hetzelfde voor de bijbel; juist het boek waarop de nederlandse cultuur is gebaseerd; aardige catch 22 voor Wilders in dat geval...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:44 schreef skrewsaus het volgende:
En het mooiste komt nog EEN JOOD MOET NEDERLAND REDDEN.....woehahah...dezelfde linkse kakkerlakken die hier al drie jaar alles wat JOODS is lopen af te keuren te zeiken en te bashen.......die springen NU zogenaamd een gat in de lucht om hun VERLOSSER COHEN (de JOOD) te verafgoden. Hoe gekker kan het nog............nu zijn die linkse sjosjalisten weer ineens PRO JOODS???????
onder welke steen kom jij weggekropen?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:43 schreef zatoichi het volgende:
Goed maar dat geld precies hetzelfde voor de bijbel; juist het boek waarop de nederlandse cultuur is gebaseerd; aardige catch 22 voor Wilders in dat geval...
Ach, je bedoelt dat iedere religie fascistisch is? Nu valt mijn hele wereld in elkaar!

Gast, check m'n gebruikersnaam...
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:44 schreef skrewsaus het volgende:
dezelfde linkse kakkerlakken die hier al drie jaar alles wat JOODS is lopen af te keuren te zeiken en te bashen.......
Geef eens een voorbeeld of 4 dan. Zo niet, dan weten we allemaal dat dit weer pure lulkoek is.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:43 schreef zatoichi het volgende:
[..]


Goed maar dat geld precies hetzelfde voor de bijbel; juist het boek waarop de nederlandse cultuur is gebaseerd; aardige catch 22 voor Wilders in dat geval...
Heb je het Nieuwe Testament ooit gelezen?

Zeker, het Oude (Joodse) Testament is ontzettend gewelddadig, maar van het Nieuwe Testament kan je niet zeggen dat Jezus verkondigde dat hij de wereld wilde veroveren.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk.
En waarom kan hij dat niet? Waarom mag iemand geen mening hebben? We kunnen ons niet gaan conformeren aan een stel relifascisten. Want dan is het einde zoek. Vandaag storen de moslims zich aan uitspraken, morgen over hoe we ons kleden, en overmorgen willen ze bepalen wat we eten. Religieuzen willen namelijk altijd totale controle over anderen, en moslims in het bijzonder.

Bijvoorbeeld: de regels voor het niet afbeelden van de proleet (zgan) gelden voor moslims, maar ze willen dit opleggen aan iedereen in hun gastland.
Margareta Ritter onze CDU vrouw, wat een muts probeert zeker monschau op de kaart te zetten als parel van de eifel
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:51 schreef MSC-Mohsin het volgende:
Langzaam raakt Nederland steeds meer geisoleerd en niet eens door moslimlanden.
Het Zwitserlevengevoel!
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:55 schreef Teefstra het volgende:
deze opmerking zegt meer over jou eigen niveau
jouw
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:18 schreef zatoichi het volgende:
Maar je kunt de Koran ook niet vergelijken met "mein kampf" Wilders maakt zichzelf onmogelijk. Ik vind Wilders gewoon een ouwehoer die populistische uitspraken doet die hij nooit zal kunnen waarmaken (gelukkig maar) en zodra hij wordt uitgenodigd om in debat te gaat alle confrontatie mijdt...


Naar mijn idee ben je dan geen leider, maar een laf persoon...
Waarom kunnen we de Koran niet met Mein Kampf vergelijken?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 08:56 schreef Bensel het volgende:
whahaha, "iemand die discrimineert heeft heeft niets te zoeken in monchau". Nou, dan kan de burgemeester nu ook wel opstappen daar. Aangezien dit ook pure discriminatie op politieke gronden is. (zelfde dus als dat ze Wilders verwijt)
"Wie zoals Wilders het Nederlandse integratiedebat belast met rechts populisme en wie de Koran wil verbieden in vergelijking met 'Mein Kampf'
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:51 schreef MSC-Mohsin het volgende:
Langzaam raakt Nederland steeds meer geisoleerd en niet eens door moslimlanden.
Steets meer ........................
Dus omdat een of andere burgermeester GW persona non grata verklaart raakt Nederland steeds verder geisoleerd.
ONZIN!

Ik heb een andere lezing
Die burgermeester van dat gat in Duitsland is extreem links, is zelf wereldvreemd en discrimineert.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:02 schreef RechtseRukker het volgende:
Zo'n foto met zwarte achtergrond stond laatst ook in Welt.de

De moffen zagen dat als demonisering en een stiekeme verwijzing naar het Hitlertijdperk
Duitsers.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:04 schreef SandooKhan het volgende:
[..]


Door deze opmerking kan ik al met 100% zekerheid zeggen dat je beide boeken nooit gelezen hebt.
Ik denk dat Wilders eerder doelt op de uitwerking van de boeken dan één op één vergelijking. Ze leiden beiden tot haat.
userIcon
Is toch logisch? Stel dat Duitsers een Wilders ophoesten of iets dergelijks, dan worden ze toch twee keer zo zwaar beoordeeld als anderen?
Duitsland is het braafste jongetje van de klas zo ongeveer door hun historie.
Verder hebben ze amper last van de import omdat de duitse politie wel respect afdwingt dus ze kunnen zich niet voorstellen wat wij hier om ons oren krijgen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:40 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Eens even zien:

Mein Kampf (Mein Jihad):
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen

Koran:
-'Wij zijn superieur'
- Mannen zijn superieur aan vrouwen
- Verover de Wereld
- Dood aan de Joden
- Dood aan de homoseksuelen
- Dood aan de ongelovige
- Geen varkensvlees eten
- Trek een jurk aan en laat een baard staan
Mannen zijn toch ook beter dan vrouwen???
(Enne... waar stond dat eigenlijk in Mein Kampf )
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:08 schreef Sigmund666 het volgende:
De koran en Mein Kampf kun je niet vergelijken. De bijbel en de koran daarentegen wel. Maar (extreem) rechts houdt de oogkleppen goed gesloten met epoxyhars voor dat soort opmerkingen
(je vreemdgaande vrouw doodhongeren is alleen maar iets dat in de koran voorkomt en nooit in de kerkelijke kringen is gebeurd )
Jij weet duidelijk waar je het over hebt
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:39 schreef harrie1 het volgende:
islam : You're either with us, or against us
VS: You're either with us, or against us
Jodendom: You're either with us, or against us
Christendom: You're either with us, or against us
Wilders: You're either with us, or against us
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:08 schreef Sigmund666 het volgende:
De koran en Mein Kampf kun je niet vergelijken. De bijbel en de koran daarentegen wel. Maar (extreem) rechts houdt de oogkleppen goed gesloten met epoxyhars voor dat soort opmerkingen
(je vreemdgaande vrouw doodhongeren is alleen maar iets dat in de koran voorkomt en nooit in de kerkelijke kringen is gebeurd )
Je zegt het heel goed: is gebeurd en voorkomt...
Dat is nou het grote verschil. Christelijken deden dat,lang geleden.
Moslims doen dat nog steeds,nu!
En dat past niet in deze tijd
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:05 schreef Martinovibes het volgende:
[..]


Steets meer ........................
Dus omdat een of andere burgermeester GW persona non grata verklaart raakt Nederland steeds verder geisoleerd.
ONZIN!

Ik heb een andere lezing
Die burgermeester van dat gat in Duitsland is extreem links, is zelf wereldvreemd en discrimineert.
Tuurlijk, want iedereen die verzet biedt tegen een discriminerende xenofoob is extreemlinks Klasse, jij bent het schoolvoorbeeld van een gebrainwashede cel. Nog even een paar jaar wachten en de nieuwe Mussolini kan je wakker maken om door Europa heen te jakkeren om de socialisten te verdrijven...

userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:13 schreef SandooKhan het volgende:
Dat de Koran tot haat zou leiden is natuurlijk volkomen onjuist en onderstreept wederom het feit dat zoiets alleen gezegd kan worden als je de Koran niet gelezen hebt. Napraters.


Je staat gewoon glashard te liegen.
userIcon
De gemeente Monschau heeft HET VOLSTE RECHT om Wilders te weigeren. Dat is het voordeel van een eigen mening..
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:08 schreef skrewsaus het volgende:
Ik vraag me af waarom je een integratiedebat niet mag belasten????? hoef je in dit debat dus alleen maar ja en amen gaan zitten te knikken.

De pvda heeft nederland ontzettend belast en opgezadelt met een financiele Puinhoop die zijn weerga niet kent door uit de regering te stappen alleen om de reden om zieltjes/stemmen te winnen!
en wilders is niet uit de VVD gestapt vanwege eigen belang?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:21 schreef KlappernootatWork het volgende:
De gemeente Monschau heeft HET VOLSTE RECHT om Wilders te weigeren. Dat is het voordeel van een eigen mening..
Nee.
Wilders heeft het volste recht te gaan en staan waar hij maar wil. De gemeente Monschau is echter niet verplicht mee te werken aan een bezoek van iemand die beveiliging vereist.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:06 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]


Ja tuurlijk is daar wat mee, die is BEWUST zwart ingekleurd
Nee hoor.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:25 schreef SandooKhan het volgende:
Sorry, ik wist niet dat een handjevol lijpo's de Islam vertegenwoordigden. Ik dacht dat het de Koran was... en daar kom ik geen haat tegen... en al helemaal niet iets als de doodstraf voor blasfemie, homoseksualiteit, afvalligheid enz.

Ik zal mezelf de moeite besparen om foto's van gestoorde christenen/ atheisten/joden/enz te plaatsen. Ik zou me namelijk schamen als ik een handje vol mensen presenteer als vertegenwoordiging van een hele geloofsgemeenschap.
Ik daag je uit om foto's van Atheïsten te plaatsen waarop ze zich hatelijk uitlaten gebaseerd op hun Atheïsme.

En wat je over de Koran claimt:
Heb je 'm zelf wel gelezen?
userIcon
quote:
wie de Koran wil verbieden in vergelijking met 'Mein Kampf', is in Monschau niet welkom
Dus mensen die Mein Kampf willen verbieden zijn ook niet welkom?
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 10:14 schreef --Immortal-- het volgende:
[..]


Je zegt het heel goed: is gebeurd en voorkomt...
Dat is nou het grote verschil. Christelijken deden dat,lang geleden.
Moslims doen dat nog steeds,nu!
En dat past niet in deze tijd
Vertel dat even aan inwoners van Staphorst, Urk, Elburg en nog veel meer dorpen op de biblebelt. Of nog een graadje erger; aan de Amish in Amerika. Ook binnen het christendom worden vrouwen en homo's nog steeds stelselmatig gediscrimineerd. Een legitieme Nederlandse landelijke politieke partij verbiedt het nog steeds aan vrouwen vertegenwoordigende of bestuurlijke zetels te bekleden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:46 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:
[..]


Ach, je bedoelt dat iedere religie fascistisch is? Nu valt mijn hele wereld in elkaar!

Gast, check m'n gebruikersnaam...
De pastafarie zijn niet fascistisch
userIcon
Ah daar hebben we Wilders, die het aanzien van Nederland in de wereld weer goed aan doet.
userIcon
Gelukkig hebben de moslims meer verstand van democratie dan de christenen/joden, ze snappen in ieder geval dat de meerderheid het voor het zeggen heeft en zijn hard op weg dit in de praktijk te brengen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 09:42 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat soort fundamentalisten is iedereen op tegen, maar Wilders scheert iedereen over 1 kam, hij gaat zelfs als een gek tekeer tegen een modern Navo lid als Turkije.

Lees het stukje van Bernard Wientjes, lobbyist en de voorzitter van de Nederlandse ondernemersorganisatie VNO-NCW. Hij legt uit dat Wilders de Nederlandse economie in groot gevaar brengt. We zijn immers voor 75% afhankelijk zijn van het buitenland om de economie goed te houden.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)voor-Nederland.dhtml
Gewaagd, tegen iemand zeggen dat ie niet welkom is in je plaats, terwijl deze persoon gewoon een europees paspoort heeft, enkel en alleen omdat iemand een mening heeft die je niet aanstaat. Ik wist niet dat een burgemeester zoiets uberhaupt mocht doen in duitsland....
100  van 289 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak20
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af37
» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'47


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden