Meisjes moeten naar pedofiele vader

Internationaal • Geschreven door Rein (RvLaak) op 15-03-2010 @ 14:33
print 

Een uitspraak van een rechter heeft in Australië geleid tot grote beroering. De rechter heeft namelijk besloten dat twee meisjes, van acht en tien, de weekenden door moeten brengen in het huis van hun vader. Dit zou niet zo opzienbarend zijn, ware het niet dat de man in kwestie is veroordeeld voor het bezit van kinderporno. De ouders van de meisjes zijn gescheiden nadat de man was veroordeeld.

Volgens het oordeel van de rechter moeten de meisjes wel een kamer hebben die ze van binnenuit op slot kunnen doen en de vader moet continu begeleid worden door een volwassene. Het oudste kind heeft al eens verklaard dat ze bang is om bij haar vader thuis te moeten blijven slapen. De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.

Het oordeel, van rechter Robert Benjamin, bevatte ook dat "de meisjes bescherming nodig hebben tegen hun vader, vooral 's nachts. Het risico op seksueel misbruik is toch kleiner als ze wakker zijn en alert. Bovendien moet er bij de veroordeelde vader een volwassen vriend zijn als zijn dochters blijven slapen. Tot het jongste meisje 14 wordt, moeten de meisjes dezelfde kamer delen zodat ze elkaar kunnen steunen".

Gevaar
De man is drie jaar geleden veroordeeld voor drie inbreuken van kinderporno op zijn computer. Ook had hij diverse links en snelkoppelingen naar sites met deze content. In de veroordeling van toen, heeft de rechter gesteld dat het niet zeker is dat de kinderen geen gevaar liepen bij hun vader. Mede daardoor is zijn naam ook voor vijf jaar toegevoegd aan een lijst van zedendelinquenten.

Diverse vrouwenbewegingen zijn furieus over de jongste uitspraak. Zij vinden dat de rechter in kwestie de kinderen in gevaar brengt, enkel om de vader het recht om zijn kinderen te zien niet te ontzeggen.


Submitter: mouthman  -   Bron: HLN


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier3
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland11
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet13
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie0


delen | eKudos nujij

12368 views / 89 reacties
Reacties op dit bericht
89  van 89 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Kijk eens aan! Exporteren wij tegenwoordig ook rechters naar Australië?
userIcon
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
vader moet een kogel krijgen: problem solved
userIcon
Okay dat is redelijk achterlijk.
userIcon
quote:

Bovendien moet er bij de veroordeelde vader een volwassen vriend zijn als zijn dochters blijven slapen.
Hoezo de kat op het spek binden?
"Zeg vriend, hou jij ze vast, dan onderneem ik even actie, draaien we het dadelijk om."
userIcon
Dit bewijst dat rechters ook maar mensen zijn: Soms oerdom!

WAt een gek die rechter, ik mag toch hopen dat er beroep aangetekend gaat worden tegen dit vonnis.
userIcon
Dat dit kan in... ... Australië!
userIcon
quote:

Bovendien moet er bij de veroordeelde vader een volwassen vriend zijn als zijn dochters blijven slapen.
En als die vriend ook pedo is?
Belachelijke uitspraak van die rechter
userIcon
Hoe verwerpelijk het bezit van kinderporno ook is, het is natuurlijk geen reden om een vader zijn kinderen niet te laten zien. Zolang hij het zelf niet produceert of eerder zijn kinderen heeft aangerand tenminste.

Ter vergelijking: als een vader "volwassenen-porno" in zijn bezit heeft, mag die toch ook met zijn meerderjarige dochters omgaan; dan verkracht hij die vrouwen toch ook niet automatisch.
quote:
De man is drie jaar geleden veroordeeld voor drie inbreuken van kinderporno op zijn computer.
Inbreuk?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef ElectricEye het volgende:
Kijk eens aan! Exporteren wij tegenwoordig ook rechters naar Australië?
Hahaha!
userIcon
Gaat goed daar... ahwel hier ist niet veel anders.
userIcon
Als hetero man kijk ik graag naar mooie vrouwen, maar ik vergrijp me niet aan iedere mooie vrouw die m'n huisje binnen komt wandelen....
quote:
De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.
Dit is dan wel weer zorgwekkend....
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
quote:

De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.
Als die kinderen zelf niet willen, dan is het pech voor die vader!
Het is nou niet echt zo dat ze brainwashed zijn door hun moeder.

quote:
Bovendien moet er bij de veroordeelde vader een volwassen vriend zijn als zijn dochters blijven slapen.
Dat gaat echt goed werken. Soort zoekt soort, die vriend is waarschijnlijk ook pedo.

Wachten is op het bericht "Familiedrama in Australië"
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Okay dat is redelijk achterlijk.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:37 schreef Kremers het volgende:
Dit bewijst dat rechters ook maar mensen zijn: Soms oerdom!

WAt een gek die rechter, ik mag toch hopen dat er beroep aangetekend gaat worden tegen dit vonnis.
Waarom vind je dat? Hij heeft zijn dochters toch niks misdaan?
quote:
De man is drie jaar geleden veroordeeld voor drie inbreuken van kinderporno op zijn computer
Hij heeft ingebroken op zijn computer en kinderporno gevonden?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]


[..]


Als die kinderen zelf niet willen, dan is het pech voor die vader!
Het is nou niet echt zo dat ze brainwashed zijn door hun moeder.


[..]


Dat gaat echt goed werken. Soort zoekt soort, die vriend is waarschijnlijk ook pedo.

Wachten is op het bericht "Familiedrama in Australië"
Hoe weet jij zo zeker dat die moeder de kinderen niet heeft opgezet tegen de vader?
userIcon
quote:
De man is drie jaar geleden veroordeeld voor drie inbreuken van kinderporno op zijn computer. Ook had hij diverse links en snelkoppelingen naar sites
Zie je wel, links. Ik wist het wel. En daarom stemmen we Geert.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef OmniRocket het volgende:
Wachten is op het bericht "Familiedrama in Australië"
Een familiedrama is het nu al.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]

Hoezo de kat op het spek binden?
"Zeg vriend, hou jij ze vast, dan onderneem ik even actie, draaien we het dadelijk om."
dat dacht ik ook al toen ik het bericht las
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef OmniRocket het volgende:

Als die kinderen zelf niet willen, dan is het pech voor die vader!
Het is nou niet echt zo dat ze brainwashed zijn door hun moeder.
Kinderen van gescheiden ouders worden vaak wel degelijk door de een tegen de ander opgezet.
userIcon
Jongens, het kalf moet éérst verdrinken.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef 54cm het volgende:
Als hetero man kijk ik graag naar mooie vrouwen, maar ik vergrijp me niet aan iedere mooie vrouw die m'n huisje binnen komt wandelen....

[..]


Dit is dan wel weer zorgwekkend....
Opvallend dat er nu reacties zijn die het wat bagatelliseren. Hoe zou je reageren op het bericht "Pedofiele vader en vriend randen kinderen aan" waarin staat dat de rechter ondanks angsten van de kinderen vond dat de vader zijn kinderen moest blijven zien.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kamiraqua het volgende:
vader moet een kogel krijgen: problem solved
Voor het in bezit hebben van kinderporno moet je de doodstraf krijgen?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:37 schreef Loogie het volgende:
[..]


En als die vriend ook pedo is?
Belachelijke uitspraak van die rechter
Dat kun jij natuurlijk prima oordelen. Jij hebt alle relevant gegevens ingezien en de betrokken mensen gesproken.

Die rechter niet, die oordeelt alleen maar aan de hand van 1 nieuwsbericht.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef KingKai het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Hij heeft zijn dochters toch niks misdaan?
"Technisch" gezien waarschijnlijk niet hoewel ik een voorstel om de nacht samen in één bed door te brengen wel op het randje vind...
Hoop voor Australië, dat de rijdende rechter weer snel richting huis (lees: Nederland) komt..
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:43 schreef Ugjerke het volgende:
[..]


Opvallend dat er nu reacties zijn die het wat bagatelliseren. Hoe zou je reageren op het bericht "Pedofiele vader en vriend randen kinderen aan" waarin staat dat de rechter ondanks angsten van de kinderen vond dat de vader zijn kinderen moest blijven zien.
Maar dat staat er niet.. speculeren staat niet gelijk aan waarheid vriend.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef KingKai het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Hij heeft zijn dochters toch niks misdaan?
Nog niet...
Eerst de put dempen of eerst het kalf laten verdrinken?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
ehhh
quote:
Het oudste kind heeft al eens verklaard dat ze bang is om bij haar vader thuis te moeten blijven slapen. De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.
Geen gezonde situatie voor de kinderen. Als een kind zelf al aangeeft dat die bang is om daar te slapen, laat de vader zijn kinderen dan overdag zien onder toezicht. Duidelijk een rechter die niet in het belang van de kinderen handelt.
userIcon
Zwaar belachelijk dit...
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:45 schreef SantaMuerte het volgende:
[..]


Nog niet...
Eerst de put dempen of eerst het kalf laten verdrinken?
In Nederland hebben we het principe "onschuldig totdat het tegendeel bewezen is". Zal in Australie ook wel zijn.
En die man heeft in zijn leven blijkbaar nooit zich aan een meisje vergrepen. De rechter acht het onwaarschijnlijk dat die man zijn eigen kinderen wat aandoet maar stelt wel allerlei eisen aan het bezoek.
Deze uitspraak vind ik een redelijk compromis.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:45 schreef BlueMage het volgende:
"Technisch" gezien waarschijnlijk niet hoewel ik een voorstel om de nacht samen in één bed door te brengen wel op het randje vind...
Het is niet zo raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen hoor... Het is eerder raar als jij daar meteen iets sexueels bij denkt.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:46 schreef Corradini het volgende:
[..]


ehhh

[..]
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:48 schreef devilishbaby het volgende:
Geen gezonde situatie voor de kinderen. Als een kind zelf al aangeeft dat die bang is om daar te slapen, laat de vader zijn kinderen dan overdag zien onder toezicht. Duidelijk een rechter die niet in het belang van de kinderen handelt.
Misschien heeft moeders het kind tegen pa opgezet? Dat komt wel vaker voor, denk ik....
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor het in bezit hebben van kinderporno moet je de doodstraf krijgen?
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 15-03-2010 @ 14:52 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
De kinderen willen niet, sterker nog ze zijn bang. Er moeten bijkomende maatregelen getroffen worden, zoals dat ze de deur vanhun kamertje van binnen uit op slot kunnen doen en er moet als ze bij hun vader zijn altijd iemand aanwezig zijn. En jij vind dit een goede zaak?
Laat die kinderen dan overdag ergens met hem, onder toezicht, naartoe gaan, maar dwing ze niet elk weekend in angst te zitten omdat ze bij hem in huis moeten zijn/slapen.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:48 schreef The_End het volgende:
[..]

Het is niet zo raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen hoor... Het is eerder raar als jij daar meteen iets sexueels bij denkt.
In het verband van deze zaak en omdat het kind zelf al aangaf (opgestookt door mams of niet) dat ze bang is om bij haar vader te slapen, tsja, is niet zo heel vreemd dat je het ergste vermoedt.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:48 schreef The_End het volgende:
[..]

Het is niet zo raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen hoor... Het is eerder raar als jij daar meteen iets sexueels bij denkt.
Sexueel of niet. Het is wel raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen, die horen in hun eigen bed te slapen, niet bij hun ouders... of ze moeten ziek zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:46 schreef Corradini het volgende:
[..]


ehhh

[..]
Zonder die kiddeporn is het niet helemaal abnormaal als je kinderen bij je komen slapen hoor.
Komt vaak genoeg voor in gezinnen.

Anyways australie is maar een raar land geworden zelfs zonder deze uitspraak.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:46 schreef Corradini het volgende:
Het oudste kind heeft al eens verklaard dat ze bang is om bij haar vader thuis te moeten blijven slapen. De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.
quote:

ehhh
Angst is altijd een slechte raadgever, en vage beschuldigingen ('zou ooit...'), daar kopen we niks voor.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:49 schreef 54cm het volgende:
Misschien heeft moeders het kind tegen pa opgezet? Dat komt wel vaker voor, denk ik....
Kijk, dat is nu speculeren, men mag niet speculeren dat deze man zijn dochters aan gaat randen, maar wel speculeren dat de moeder de kinderen opzet tegen de vader? Vreemd hoor.

Wat wel zo is, is dat de vader dus kinderporno bezat, dus seksuele gevoelens heeft voor kinderen.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:52 schreef E-Lise het volgende:
Sexueel of niet. Het is wel raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen, die horen in hun eigen bed te slapen, niet bij hun ouders... of ze moeten ziek zijn.
Ja of onweer of nachtmerrie. O wacht, er zijn allerlei redenen waarom een kind bij de ouder in bed ligt! Zo raar is het dus niet.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
Ja, echt een heel goede beslissing van die rechter! Erg fijn voor die kinderen dat ze elk weekend bij iemand moeten zijn waar ze bang voor zijn. Dat ze zichzelf van hun vrijheid moeten beroven door de deur van hun slaapkamer op slot te doen. Bij elk geluid dat ze 's nachts horen, worden ze wakker uit hun, toch al onrustige, slaap.. Ja, erg gezond hoor! Bravo!
man mouthman (Redactie Frontpage) 15-03-2010 @ 14:55 fotoboek homepage
userIcon
Bedankt....


[ Bericht gewijzigd door mouthman op maandag 15 maart 2010 @ 16:45 ]
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:53 schreef annabellalala het volgende:
Ja, echt een heel goede beslissing van die rechter! Erg fijn voor die kinderen dat ze elk weekend bij iemand moeten zijn waar ze bang voor zijn. Dat ze zichzelf van hun vrijheid moeten beroven door de deur van hun slaapkamer op slot te doen. Bij elk geluid dat ze 's nachts horen, worden ze wakker uit hun, toch al onrustige, slaap.. Ja, erg gezond hoor! Bravo!
Dat is de schuld van de moeder; niet van de rechter.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]


"Technisch" gezien waarschijnlijk niet hoewel ik een voorstel om de nacht samen in één bed door te brengen wel op het randje vind...
Dat voorstel zou heel goed uit zijn verband gehaald kunnen zijn. Wie weet had een van die dochters net een nachtmerrie gehad. Om die reden heb ik vroeger ook wel eens tussen mijn ouders in gelegen.
(Uit het artikel valt niet op te maken in welke context het gezegd is)

Verder is er niks zo haatdragend als een gekrenkte vrouw. Ik acht het zeer aannemelijk dat zo'n gefrustreerde moeder haar kinderen manipuleert en tegen hun vader opzet.
userIcon
In Australie heb je al 'kinderporno' op je PC en dus strafblad staan, wanneer je wat hentai-plaatjes hebt bekeken...(!) Is veel commotie over geweest, en nog steeds.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
uhh
quote:

De man zou ooit aan één van zijn dochters hebben voorgesteld om de nacht bij hem in bed door te brengen.
Jouw partij is zeker net opgeheven?
Ik dacht dat ze daar een overheid internetfilter hadden wat kinderporno blokkeerde. Net zo'n filter als ze in NL willen instellen.
En toch heeft die man nog vieze plaatjes gekeken. Misschien toch niet zo'n goed idee he om alles zomaar te censureren achterlijke yanks
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:55 schreef The_End het volgende:
[..]

Dat is de schuld van de moeder; niet van de rechter.
Pardon!?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:52 schreef E-Lise het volgende:
[..]
Sexueel of niet. Het is wel raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen, die horen in hun eigen bed te slapen, niet bij hun ouders... of ze moeten ziek zijn.
Ga je echt zo apathisch met je kinderen om?

Durf je ze wel te knuffelen, of gaat dat ook te ver?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
Het heeft zover bekend niet tot problemen geleid totdat zijn vrouw de porno vond. Een kijker is nog een doener maar als de kinderen idd bij hem thuis moeten/willen komen dan moet er idd een goede controle zijn voor hem en zijn kinderen.

Die vent had natuurlijk nooit KP mogen kijken/hebben. Maar dat betekend idd nog niet dat hij een slechte vader is.
Er staat toch echt dat die alleen kinderporno in bezit had, ik kan nergens vinden dat hij daadwerkelijk een kind heeft misbruikt.
Over het feit dat hij gevraagd heeft om bij hem te liggen: misschien voelde ze zich niet lekker en wilde hij haar een rustige nacht bezorgen, maar dat zullen we niet weten.
Het willens en wetens een kind bij een ouder weghouden vind ik belachelijk.
Laat de mensen die vinden dat dit niet kan eerst maar eens met bewijzen aankomen dat de kinderen gevaar lopen.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:57 schreef R0N het volgende:
uhh
Jouw partij is zeker net opgeheven?
Doe niet zo zwakzinnig. Elke ouder heeft zijn kinderen wel een of meerdere malen in bed gehad. Neuk jij ook de hond als ie bij je in bed komt liggen?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:52 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zonder die kiddeporn is het niet helemaal abnormaal als je kinderen bij je komen slapen hoor.
Komt vaak genoeg voor in gezinnen.
Maar er is/was dus wel kinderporno, wat het niet zo normaal meer maakt omdat als jij met je kind in bed ligt er geen seksuele gedachten van krijgt omdat jij niet op kinderen valt.

quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:52 schreef Kiegie het volgende:
Angst is altijd een slechte raadgever, en vage beschuldigingen ('zou ooit...'), daar kopen we niks voor.
Wij moeten er ook niets voor kopen. Een kind dat bang is moet je niet gaan dwingen. De kinderporno is een feit en daarmee gooi je je eigen glazen in vind ik en dan zijn de gevolgen ook voor jou. Dus als jij van je kinderen houd dan blijf je weg van ook maar iets wat lijkt op kinderporno.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
In Australie heb je al 'kinderporno' op je PC en dus strafblad staan, wanneer je wat hentai-plaatjes hebt bekeken...(!) Is veel commotie over geweest, en nog steeds.
Dank u voor deze info. Dit geeft zeker een andere kijk op deze zaak.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
In Australie heb je al 'kinderporno' op je PC en dus strafblad staan, wanneer je wat hentai-plaatjes hebt bekeken...(!) Is veel commotie over geweest, en nog steeds.
Dat dus...
Ik heb me niet verdiept in deze zaak, dus misschien is het een echte pedofiel, maar in Australië zijn de wetten wel bizar preuts.

Dus het is best mogelijk dat je deze zaak objectief bekijkt, dat er geen gevaar is voor de meisjes.
Dat laat ik liever aan een rechter over dan aan de Fokkers.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:53 schreef Corradini het volgende:
[..]

Kijk, dat is nu speculeren, men mag niet speculeren dat deze man zijn dochters aan gaat randen, maar wel speculeren dat de moeder de kinderen opzet tegen de vader? Vreemd hoor.

Wat wel zo is, is dat de vader dus kinderporno bezat, dus seksuele gevoelens heeft voor kinderen.
Waar heb ik gezegd dat je niet mag speculeren? Jij bent diegene die direct uit een nieuwsbericht van vijf alinea's conclusies trekt....

Het enige wat ik zeg is dit:
Gast is blijkbaar pedo...
Maar niet iedere pedo vergrijpt zich aan een kind....
Net zoals dat niet iedere hetero zich aan een lekker wijf vergrijpt...
Het kind is misschien wel bang van haar vader...
Maar wie zegt dat moeder de kids niet tegen pa hebben opgezet?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:57 schreef R0N het volgende:
Jouw partij is zeker net opgeheven?
O, wacht, je beschuldigt mij ervan pedofiel te zijn?

Jij bent echt scherp!
Je hebt zeker heel veel internetvrienden?
userIcon
Wat Yi Long net zei moest ik opeens ook aan denken. Was Australië ook niet het land met de meeste internetcensuur en ook censuur op de cupmaat als het porno betreft? ( )
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
In Australie heb je al 'kinderporno' op je PC en dus strafblad staan, wanneer je wat hentai-plaatjes hebt bekeken...(!) Is veel commotie over geweest, en nog steeds.
Ik ga er vooralsnog niet vanuit dat het hentaiplaatjes waren maar gewoon kinderporno betrof. Als het hentai was zou er zeker een verwijzing van ergens te vinden zijn, ben ik nog niet tegen gekomen.
userIcon
Dit klinkt als een verhaal dat totaal niet bijzonder is waar de media compleet mee aan de haal is gegaan.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:02 schreef 54cm het volgende:
[..]


Waar heb ik gezegd dat je niet mag speculeren? Jij bent diegene die direct uit een nieuwsbericht van vijf alinea's conclusies trekt....

Het enige wat ik zeg is dit:
Gast is blijkbaar pedo...
Maar niet iedere pedo vergrijpt zich aan een kind....
Net zoals dat niet iedere hetero zich aan een lekker wijf vergrijpt...
Het kind is misschien wel bang van haar vader...
Maar wie zegt dat moeder de kids niet tegen pa hebben opgezet?
Ik haal wat uit het nieuwsbericht ja, jij haalt dingen eruit die er niet staan, hypothetisch gezien heeft de moeder misschien wel de kinderporno gekeken en is zij de pedofiel. Of de rechter is de pedofiel en is vriend van de man, of de man is undercover-agent die in een pedofielennetwerk is geïnfiltreerd. Ook nog een speculaasje?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:03 schreef BlueMage het volgende:
Wat Yi Long net zei moest ik opeens ook aan denken. Was Australië ook niet het land met de meeste internetcensuur en ook censuur op de cupmaat als het porno betreft? ( )
Ja, ook tekeningen van bijvoorbeeld de Simpsons die sexuele handelingen doen is al kinderporno.

Maar wat vorige posters al hebben gezet, ik denk niet dat het hier het geval is. Dan zou dat er wel bij hebben gestaan omdat het juist in verband brengt met die omstreden 'kinderporno' wet.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef ElectricEye het volgende:
Kijk eens aan! Exporteren wij tegenwoordig ook rechters naar Australië?
Dit is de beste reactie ooit op FOK! De gouden "FOK!"-winnaar is bij deze bekend. (Ik meen wat ik zeg.)
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:53 schreef annabellalala het volgende:
[..]


Ja, echt een heel goede beslissing van die rechter! Erg fijn voor die kinderen dat ze elk weekend bij iemand moeten zijn waar ze bang voor zijn. Dat ze zichzelf van hun vrijheid moeten beroven door de deur van hun slaapkamer op slot te doen. Bij elk geluid dat ze 's nachts horen, worden ze wakker uit hun, toch al onrustige, slaap.. Ja, erg gezond hoor! Bravo!
Volgens mij heeft dit toch ook weinig zin. Maakt die vader een sleutel na voor die deur... als ie dat op een moment doet als ie alleen is en hij heeft die sleutel weten te bemachtigen, niemand die het weet.

Zoals al geopperd is, beter overdag en dan op een safe plaats of veilige omstandigheden maar blijven slapen lijkt me niet handig.

Veiligheid voor alles! (iig wel als het kind al aangaf bang te zijn om er te slapen).
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:09 beweerde mxistence het volgende:
(Ik meen wat ik zeg.)
Ja, einstein, daarmee weten we nog niks. Dat is hetzelfde als zeggen: 'Ik lieg nooit'.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
jah idd een veroordeling wil niet zeggen dat hij weer die fout begaat, en wil al helemaal niet zeggen dat hij dat zijn kinderen zou misbruiken..

toch vindt ik dat deze man onderzocht moet worden waarna men toch altijd tot conclusie komt dat het een gevaar is, want het gevaar bestaat altijd...

1 maal die fout en het achtervolgt je gewoon, daar moet hij maar mee leren leven, ook al raakt hij daardoor zijn kinderen kwijt..
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:56 schreef Yi-Long het volgende:
In Australie heb je al 'kinderporno' op je PC en dus strafblad staan, wanneer je wat hentai-plaatjes hebt bekeken...(!) Is veel commotie over geweest, en nog steeds.
hentai is chinese porno dus gelijk hebben ze...
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:52 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]

De kinderen willen niet, sterker nog ze zijn bang. Er moeten bijkomende maatregelen getroffen worden, zoals dat ze de deur vanhun kamertje van binnen uit op slot kunnen doen en er moet als ze bij hun vader zijn altijd iemand aanwezig zijn. En jij vind dit een goede zaak?
Laat die kinderen dan overdag ergens met hem, onder toezicht, naartoe gaan, maar dwing ze niet elk weekend in angst te zitten omdat ze bij hem in huis moeten zijn/slapen.
Hulde. Precies wat ik ook dacht. Een zeer ongezonde situatie voor een kind en bizar dat de meeste mensen eerst denken aan de belangen van de heer vader dan van die kinderen.

@KingKai
Ik vind dat je een behoorlijk onnozele visie hebt. Je acht het waarschijnlijk dat de gefrustreerde moeder hier een vinger in de pap heeft maar de pedofiele vader heeft niks misdaan?
Vader of niet, pedofiel is pedofiel. Laat jij je kinderen bij de pedofiele buurman logeren totdat hij zich aan een van hen vergrijpt? Vader- of moederschap staat bij vele niet in de weg om hun kinderen te misbruiken.

@Yi-Long
Ik ben bekend met hentai plaatjes, en de ene zijn de andere niet.
Vind je dat bijvoorbeeld dat kinderporno mag kunnen op secondlife en aanverwante spelletjes? Omdat het niet 'echt' is? Het is en blijft wel een expressie van verlangen die in deze samenleving op z'n zachts gezegd niet gewenst is.. En hentai plaatjes waar bijv. een baby gepenetreerd wordt? Zijn die ok?

Ik snap uberhaupt niet waarom er mensen zijn die zo laks reageren op kinderporno?
maar ja, als ik op een andere tread lees dat vele blijkbaar vinden dat het bijvoorbeeld heel normaal is voor een verpleegster om sexuele handelingen te verrichten (jaja, off topic)..En een vrouw die 1/3 minder verdient dan haar mannelijke collega maar als prostituee wat bij moet verdienen.. Kan ik alleen mijn hoofschudden bij de denkbeelden van deze zogenaamde ' vrij denkende' generatie...
Wat een waarde verval.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:28 schreef riccardo88 het volgende:
[..]

1 maal die fout en het achtervolgt je gewoon, daar moet hij maar mee leren leven, ook al raakt hij daardoor zijn kinderen kwijt..
Mag ik je er, wellicht ten overvloede, op wijzen dat de vader nooit veroordeeld of (zover we de berichten mogen geloven) zelfs maar beschuldigd is van pedoseksuele handelingen? 'Enkel' voor het bekijken en downloaden van kinderporno.
Om daarom je kinderen 'kwijt te raken, dat vind ik wat cru.
Wat een mongolen ook.. En dan moet er uiteraard ook weer geld gespendeerd worden om een begeleider te huren. Je bent beter af door die gast het recht te ontzeggen om zn kinderen te zien. Of hij moet inmiddels als eunuch door het leven gaan...
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:29 schreef riccardo88 het volgende:
[..]


hentai is chinese porno dus gelijk hebben ze...
japans!
Ja, maar... Hij deed de kinderen toch niets aan?
De meisjes moeten 's nachts wakker zijn zodat ze alert kunnen zijn? Dat gaat ten koste van de geestelijke en lichamelijke gezondheid van die kids. Ben benieuwd of de rechter ook zo geoordeeld zou hebben als het kinderen waren geweest die hij persoonlijk kende.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:40 schreef zlatan-online het volgende:

[..]


Hij heeft ingebroken op zijn computer en kinderporno gevonden?
Inbreuk is iets anders dan inbraak.. Pfft, hersenloze fokkers
userIcon
Dacht dat ze altijd keken naar wat het beste was voor de kinderen ?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:37 schreef KingKai het volgende:
Hoe verwerpelijk het bezit van kinderporno ook is, het is natuurlijk geen reden om een vader zijn kinderen niet te laten zien. Zolang hij het zelf niet produceert of eerder zijn kinderen heeft aangerand tenminste.

Ter vergelijking: als een vader "volwassenen-porno" in zijn bezit heeft, mag die toch ook met zijn meerderjarige dochters omgaan; dan verkracht hij die vrouwen toch ook niet automatisch.

[..]
Inbreuk?
Die kinderen willen hem niet eens zijn en zijn ontzettend bang voor die man. Lees eens voordat je met deze onzin komt.

Die rechter is een idioot. Hoe kan je nu erkennen dat die kinderen steun van elkaar nodig hebben snachts omdat ze bang zijn dat hun vader ze weer probeert aan te randen en tegelijkertijd toch tot deze idiote uitspraak komen.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 16:01 schreef Wink87 het volgende:
Ben benieuwd of de rechter ook zo geoordeeld zou hebben als het kinderen waren geweest die hij persoonlijk kende.
Het is bekend dat rechters veel zwaardere straffen opleggen als de slachtoffers tot hun eigen familie behoren. Dat heb je heel goed ingezien.

SPOILER
Nee, echt!
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:48 schreef The_End het volgende:
[..]

Het is niet zo raar als kinderen bij hun ouders in bed liggen hoor... Het is eerder raar als jij daar meteen iets sexueels bij denkt.
QFT

Maar aan de andere kant is een kind van 10, en misschien ook wel van 8, ook wel oud genoeg om zelf te bepalen of ze naar hun vader willen.
Ligt er ook een beetje aan welke rol de moeder speelt.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:37 schreef KingKai het volgende:
Hoe verwerpelijk het bezit van kinderporno ook is, het is natuurlijk geen reden om een vader zijn kinderen niet te laten zien. Zolang hij het zelf niet produceert of eerder zijn kinderen heeft aangerand tenminste.

Ter vergelijking: als een vader "volwassenen-porno" in zijn bezit heeft, mag die toch ook met zijn meerderjarige dochters omgaan; dan verkracht hij die vrouwen toch ook niet automatisch.

[..]
Ik ben het wel met je eens. Maar dat betekend niet dat ze hier al teveel risico mee moeten nemen. Misschien kunnen ze camera's o.i.d ophangen ofzo.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
De kinderen geven aan zich niet veilig te voelen bij de vader, maar een rechter verplicht de kinderen om daar toch te gaan slapen. Is dat een goede zaak? Ik vind het maar bizar dat een rechter kinderen dwingt ergens te slapen.
userIcon
ongelooflijk...de rechten van die vader wegen gewoon zwaarder.....
Meisjes krijgen een trauma voor het leven.....(ook als er niks mocht gebeuren).....verschrikkelijk....
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:36 schreef Kiegie het volgende:
Tja, het blijft toch hun vader, he?

Het feit dat meneer pedofiele neigingen heeft, betekent nog niet dat hij z'n eigen kinderen zal schofferen.
Goeie zaak dus, deze uitspraak, maar enige voorzichtigheid mag gerust betracht worden.
Laat jezelf eens even heel goed nakijken?
Hij heeft zelf voorgesteld om de nacht bij hem in bed te liggen!
Beter maar voorzichtig zijn
89  van 89 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier3
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland11
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet13
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden