Bestuurder Audi R8 rijdt met 300 langs snelheidscontrole

AlgemeenInternationaalNieuwsoverzicht • Geschreven door Bram (vulli) op 15-03-2010 @ 11:35
print 

De politie van Frankrijk heeft vandaag een man aangehouden die iets te snel over de snelweg raasde. De man, die in een Audi R8 reed, kwam namelijk met 300 kilometer per uur langs een snelheidscontrole in het noorden van Frankrijk. Op die weg geldt een snelheidslimiet van 130 kilometer per uur.

Het meetapparaat van de politie gaf 250 kilometer per uur aan, maar kan geen hogere snelheden aangeven. Volgens schattingen van agenten reed de man zeker 300 kilometer per uur.

De snelheidsduivel was onder invloed van cannabis. De Audi R8 waarin hij reed was niet van hem, hij had de wagen geleend.




Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

18660 views / 105 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 105 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Stoned met 300 rijden
quote:
De snelheidsduivel was onder invloed van cannabis.
Erg jammer dat dit erbij vermeld moest worden... je gaat er meestal juist langzamer van rijden
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:36 schreef Cizzle het volgende:

[..]


Erg jammer dat dit erbij vermeld moest worden... je gaat er meestal juist langzamer van rijden
"Wóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóów!"
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:36 schreef Cizzle het volgende:

[..]


Erg jammer dat dit erbij vermeld moest worden... je gaat er meestal juist langzamer van rijden
Stel je voor hoe hard die zou rijden zonder cannabis
userIcon
Jaa!Klopt!Te langzaam om zijn gaspedaal omhoog te laten komen....
userIcon
Knap hoor, als je kunt zien dat iemand 300 rijdt ipv 250. Maar goed, als de politie het zegt zal het wel zo zijn he?
userIcon
Misschien hadtie hem net op, en wilde zo snel mogelijk thuis op de bank gaan liggen om zijn race-roes uit te slapen....
Cannabis, krijg je hele zware voeten van...
userIcon
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
userIcon
lol een flitser met een begrenzer, hoe naief
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
Als je 130 hard vind hoop ik toch echt dat je je niet op de snelweg begeeft in dat koekblik van je.. Jij bent zeker zo'n josti die vrachtwagens met 90 inhaalt?
userIcon
Ze kunnen wel zo veel schatten.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

Als je 130 hard vind hoop ik toch echt dat je je niet op de snelweg begeeft in dat koekblik van je.. Jij bent zeker zo'n josti die vrachtwagens met 90 inhaalt?
Ik heb niet eens een auto, maar bedankt voor je aannames.

Voor zover ik weet kun je in Nederland niet harder dan 120 km/u, kan me vergissen.
130 krankzinnig hard vinden.
userIcon
Aha, dus niet alleen problemen bij Toyota

Ook een Japans gaspedaal?
userIcon
320 op een hayabusa geen enkel probleem
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ik heb niet eens een auto, maar bedankt voor je aannames.

Voor zover ik weet kun je in Nederland niet harder dan 120 km/u, kan me vergissen.
En of het kan. Of het mag is een andere vraag. Knappe kerel die nooit boven de 120 uitkomt tijdens het inhalen..
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:53 schreef Pas259 het volgende:
130 krankzinnig hard vinden.
Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

En of het kan. Of het mag is een andere vraag. Knappe kerel die nooit boven de 120 uitkomt tijdens het inhalen..
lol
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.
Ja, want of je met 130 of met 120 uit de bocht vliegt, dat maakt veel uit Oh, en bij een beetje een fatsoenlijke bocht gaat de maximumsnelheid terug tot 100 of iets dergelijks.
300 in een R8 voelt als 200 in een a4.
Maar om het nou stoned te doen, lijkt me ook niks. Zoals DonGiovani al had gezegd: "Ik ben niet meer vooruit te branden met een joint op achter het stuur"

Ik rij dan liever iets onder de snelheidslimiet, lekker chill en rustig. Ookal zit ik in een R8 oid. 300kmh is dan gewoon een tikkeltje Te snel.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:58 schreef DOPERT het volgende:
300 in een R8 voelt als 200 in een a4.
Kun je dat eens omrekenen naar een A6
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:00 schreef driekwartzool het volgende:
[..]


Kun je dat eens omrekenen naar een A6
Nee, maar ik weet wel dat het voelt als 119,6 in een eend.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:00 schreef driekwartzool het volgende:
[..]


Kun je dat eens omrekenen naar een A6
250
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.
ja, iedereen die 121 gaat vliegt onherroepelijk de bocht uit, om vervolgens met een grote boog uit de auto te vliegen en zijn of haar schedel op een stuk beton te projecteren. ALTIJD!

die agent ook! hij reed minstens 3489054 km/u :\
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

Nee, maar ik weet wel dat het voelt als 119,6 in een eend.
Grafherrie van die hinnikbak om je kop, medeweggebruikers die je uitlachen en de zekerheid dat wanneer er iets gebeurt, je geen schijn van kans maakt om het te overleven
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:02 schreef Koetje-boe het volgende:
[..]


Stoer dat je na een jointje nog steeds achter het stuur kruipt.
En ik geloof er geen flikker van dat je ooit in een van die twee auto's gereden hebt.
Ik heb in mijn vorige bericht trouwens niet beweerd dat ik in een van de 2 gereden heb.

Ik heb zelf een a4 en ik heb 300 gereden met een porsche (die niet van mij is, voordat je gaat beweren dat ik heb gezegd dat ik een porsche heb).

En waarom zou je daar geen flikker van geloven? Puur omdat je zelf geen rijbewijs heb vanwege dat je nog 16 ben? Maargoed, geloof maar wat je wil...
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.
Kortom, je kan niet autorijden?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
300 is inderdaad te hard, maar 120-130 is gewoon een prima snelheid voor een SNELweg.

En klotewegen in Frankrijk? Niet op de tolwegen gelukkig, heerlijk doorkarren.
Hayabusa FTW +300 gelukkig niet geflitst
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 15-03-2010 @ 12:19 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ik heb niet eens een auto, maar bedankt voor je aannames.

Voor zover ik weet kun je in Nederland niet harder dan 120 km/u, kan me vergissen.
Je vergist je. Je mag niet harder. Het kan makkelijk, ergens op die paar plekken waar niet de hele dag door een file staat.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:08 schreef driekwartzool het volgende:
[..]


Grafherrie van die hinnikbak om je kop, medeweggebruikers die je uitlachen en de zekerheid dat wanneer er iets gebeurt, je geen schijn van kans maakt om het te overleven
Schoonheid is zelden rationeel. Gevoel wat mensen hebben bij een auto is zelden rationeel.

Jij begrijpt ook niet waarom kunst kunst is zeker. Als je niet begrijpt waarom mensen voor een "onveilige" auto kiezen begrijp je dat vast ook niet.

Ow, en als jij je laat beinvloeden door mensen die "raar naar je kijken" heb je een probleem. Jezelf wegcijferen is niet altijd goed.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
Laat me raden, jij stemt Groen Links, draagt sandalen en rijdt in een Citroën of Daihatsu
userIcon

Ook in Dieseluitvoering verkrijgbaar
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:19 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]

Je vergist je. Je mag niet harder. Het kan makkelijk, ergens op die paar plekken waar niet de hele dag door een file staat.
Of een flitser
userIcon
Ik wil ook 300 km/u rijden in een Audi R8!!!!
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Ook in Dieseluitvoering verkrijgbaar
Ik reed er laatst achter 1 in Duitsland .... Echt een mooie bak
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:15 schreef Dark0z het volgende:
Hayabusa FTW +300 gelukkig niet geflitst
Jammer.
Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.



Als je kan rijden zal je niet uit de bocht vliegen... Daarintegen heb je altijd van die 18jarige pikkies die 220 rijden op een 80 weg en vervolgens een boomklevertje worden...

120 = 135
100 = 115

Nog nooit problemen mee gehad.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
Klote wegen? De franse tolwegen zijn juist hele fijne wegen...
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:31 schreef elzhhw het volgende:
[..]


Ik reed er laatst achter 1 in Duitsland .... Echt een mooie bak
Als die ook zo snel ging als bovenstaande heb je niks te klagen met je huidige bak
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:15 schreef Dark0z het volgende:
Hayabusa FTW +300 gelukkig niet geflitst
Tot men er achter komt dat flitspalen niet meer van voren moeten flitsen, weheh

Op een Hayabusa zul je echter niet veel last hebben van achtervolgende agenten Ernaast rijden op de top van de politieauto, laat dat 280 zijn, even zwaaien en met een wheelie er vandoor gaan

SPOILER
En ja, ze hebben dan je kenteken. En nee, ik doe niet mee aan dat soort praktijken, behalve dat ik er wel eens dankbaar gebruik van maak dat flitspalen je meestal alleen van voren pakken
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:39 schreef Udigo het volgende:
Wacht maar tot je een keer uit de bocht vliegt, dan ga ik je schedelfragmenten niet meer bij elkaar puzzelen.



Als je kan rijden zal je niet uit de bocht vliegen... Daarintegen heb je altijd van die 18jarige pikkies die 220 rijden op een 80 weg en vervolgens een boomklevertje worden...

120 = 135
100 = 115

Nog nooit problemen mee gehad.
Heb je het nou over de motor? Tja, het is ook niet voor niets dat je instruteur je leert altijd de snelheden die jij noemt te rijden, en dat je bij je examen nog kunt zakken als je onnodig onder de maximumsnelheid rijdt natuurlijk. Logisch hoor, maar veel koekblikkers snappen dat niet.
userIcon
Oh, de R8 is zo'n 'I, Robot' auto
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:53 schreef MicrowaveMe het volgende:
[..]


blah blah blah. Jij doet zeker mee aan de lady gaga hermafrodiet lookalike contest?
Mensen die 90 rijden op de snelweg zijn vele malen gevaarlijker dan mensen die 150 rijden. Over 300 zal ik het niet hebben, dat is een ander uiterste.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
De peages behoren imo tot de beste autosnelwegen van Europa ...

En in een Canta LX is 130 inderdaad krankzinnig hard ja
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
grappige zeepkist +1
bestuurder die stoned rijd +1
politie die hem aanhoud -1
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:53 schreef ukga het volgende:
320 op een hayabusa geen enkel probleem

Op maandag 15 maart 2010 @ 12:15 schreef Dark0z het volgende:
Hayabusa FTW +300 gelukkig niet geflitst
Ik weet niet waarom jullie de vergelijking maken met een motor?
Klotedingen zijn 't.
R8
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:09 schreef DOPERT het volgende:
[..]

Ik heb in mijn vorige bericht trouwens niet beweerd dat ik in een van de 2 gereden heb.

Ik heb zelf een a4 en ik heb 300 gereden met een porsche (die niet van mij is, voordat je gaat beweren dat ik heb gezegd dat ik een porsche heb).

En waarom zou je daar geen flikker van geloven? Puur omdat je zelf geen rijbewijs heb vanwege dat je nog 16 ben? Maargoed, geloof maar wat je wil...
Welke uitvoerig A4 heb je dan?
Welke Porsche was dat dan?
En hoe weet jij hoe dat aanvoelt in een R8?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:47 schreef Koetje-boe het volgende:
[..]


Ik heb wel een rijbewijs en de 16 ben ik allang gepasseerd. Maar ik denk eerder dat jij 16 bent. En een a4 en een porsche vrij gereden hebt met Need for speed terwijl je stoned was. En hier nu je fantasie de vrij loopt geef en wij je allemaal een held vinden.
Het is jouw fantasie die hier aan het werk is, 45-ds-dg is het kenteken van mijn a4. Je moet vooral geloven wat je zelf wilt zonder dat er daadwerkelijk bewijs is

@very:
Ik rij een audi a4 1.8 TDI en ik heb in een porsche 911 GT3 gereden.

Een audi R8 en een GT3 komen dicht bij elkaar in de buurt kwa wegligging en stabiliteit als je op een snelweg 300 rijd (en dat is inderdaad van horen zeggen, aangezien ik niet in een r8 gereden heb).
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:15 schreef Dark0z het volgende:
Hayabusa FTW +300 gelukkig niet geflitst
Je ouders zullen vast trots op je zijn
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:03 schreef DOPERT het volgende:
[..]

Het is jouw fantasie die hier aan het werk is, 45-ds-dg is het kenteken van mijn a4. Je moet vooral geloven wat je zelf wilt zonder dat er daadwerkelijk bewijs is

@very:
Ik rij een audi a4 1.8 TDI en ik heb in een porsche 911 GT3 gereden.
Die is inderdaad wel leuk ja.
maar je hebt hem wel praktisch getopt dan...max.snelheid is 310.

Ik rij zelf ook sporadisch in porsches van een porsche dealer die zelf zijn rijbewijs kwijt is :p
Moet wel oppassen dat ik hem zelf ook niet kwijtraak...want die auto's laten zich zo heerlijk hard rijden :p
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Ook in Dieseluitvoering verkrijgbaar
Wat een monster
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Ook in Dieseluitvoering verkrijgbaar
Als je zo'n auto kan betalen ga je toch geen diesel nemen...
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef Shenky het volgende:
[..]


Als je zo'n auto kan betalen ga je toch geen diesel nemen...
Dat snap ik inderdaad ook niet echt helemaal.
haha.. gek-uh-huis... ik rijdt altijd relaxed van wiet..
userIcon
Kwou net zeggen, als ik stoned op de brommer stap lijkt het wel alsof ik 100 ga, kijk ik op me teller en zie ik 30.

Deze dude rijd gewoon ff 300 XD... helemaal gek joh
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:39 schreef Shenky het volgende:
[..]


Als je zo'n auto kan betalen ga je toch geen diesel nemen...
Probleem met diesel is?

Ohja, het is goedkoper, en daarom meteen voor paupers, ik was even vergeten dat ik op Fok zat


userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Probleem met diesel is?

Ohja, het is goedkoper, en daarom meteen voor paupers, ik was even vergeten dat ik op Fok zat


Ben jij dom?

Als je zoveel geld heb dat je een Audi R8 kan kopen, waarom zou je je dan druk hoeven maken om die paar centen verschil per tankbeurt?
Want dat is namelijk maar één van de weinige voordelen van diesel ten opzichte van benzine.

Nadelen van diesel zijn:
-meer fijnstof en stikstofoxiden
-meer wegenbelasting + duurdere verzekering
-duurder onderhoud
-minder koppel / vermogen
-meer herrie
-meer stank

Dus diesel is vooral voor mensen die een beetje op de centen letten..en dat zijn meestal niet dezelfde mensen die auto's als de Audi R8 kopen.

[ Bericht gewijzigd door very op maandag 15 maart 2010 @ 16:02 ]
userIcon
quote:

Volgens schattingen van agenten.
Daar zit de fout... Geen hard bewijs.. prove it..
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:28 schreef very het volgende:
Ik wil ook 300 km/u rijden in een Audi R8!!!!
Ik wil dan aan die handrem trekken!!!
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 16:05 schreef Inscriviti het volgende:
[..]


Ik wil dan aan die handrem trekken!!!
waarom?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
De Tolwegen in Fr zijn super en de rest doet zeker niet onder voor de Nederlandse wegen. Sterker nog. In NL laat overal het asfalt los na een jaar
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 16:44 schreef crv het volgende:
[..]


De Tolwegen in Fr zijn super en de rest doet zeker niet onder voor de Nederlandse wegen. Sterker nog. In NL laat overal het asfalt los na een jaar
Die jongen heeft nog geen rijbewijs, dus laat hem maar onnozel praten.

En hij vind 130 krankzinnig hard...op een fiets wel ja. Wacht maar tot je zelf auto gaat rijden.
er zijn auto's waar je het niet in voelt - de meeste ondertussen- maar in mijn 21 jaar oude POLO diesel is 130 rijden gewoon niet leuk meer...
dat ding maakt een herrie dat je denkt dat'ie gaat ontploffen
... dus blijf ik maar achter de vrachtwagens....
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:36 schreef ZoeterMark het volgende:
Stoned met 300 rijden
En dan in Frankrijk in een auto die je geleend hebt.
RESPECT xD
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ik heb niet eens een auto, maar bedankt voor je aannames.

Voor zover ik weet kun je in Nederland niet harder dan 120 km/u, kan me vergissen.
Er is een groot verschil tussen kunnen en mogen.
Je moet aangeklaagd voor poging tot doodslag als je onder invloed achter het stuur gaat. Enig politieke partij die dit als partijpunt heeft?
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:47 schreef very het volgende:
[..]


Ben jij dom?

Als je zoveel geld heb dat je een Audi R8 kan kopen, waarom zou je je dan druk hoeven maken om die paar centen verschil per tankbeurt?
Want dat is namelijk maar één van de weinige voordelen van diesel ten opzichte van benzine.

Nadelen van diesel zijn:
-meer fijnstof en stikstofoxiden
Lekker belangrijk

-meer wegenbelasting + duurdere verzekering
Zou je niet uit mogen maken. Immers, je bent rijk genoeg voor aan Audi A8.

-duurder onderhoud
Ditto (overigens wel mínder onderhoud en betrouwbaarder)

-minder koppel / vermogen
Klopt, maar rijdt naar mijn mening toch lekkerder, al lijk ik de enige te zijn die er zo over denkt

-meer herrie
Alleen maar leuk, en als je rustig rijdt hoor je het toch niet

-meer stank
Ruik je binnen niet

Dus diesel is vooral voor mensen die een beetje op de centen letten..en dat zijn meestal niet dezelfde mensen die auto's als de Audi R8 kopen.


[ Bericht gewijzigd door BlackLining op maandag 15 maart 2010 @ 22:04 ]
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 14:03 schreef DOPERT het volgende:
[..]

Het is jouw fantasie die hier aan het werk is, 45-ds-dg is het kenteken van mijn a4. Je moet vooral geloven wat je zelf wilt zonder dat er daadwerkelijk bewijs is

@very:
Ik rij een audi a4 1.8 TDI en ik heb in een porsche 911 GT3 gereden.

Een audi R8 en een GT3 komen dicht bij elkaar in de buurt kwa wegligging en stabiliteit als je op een snelweg 300 rijd (en dat is inderdaad van horen zeggen, aangezien ik niet in een r8 gereden heb).
Lijkt me erg plezant rijden in een GT3
Ik heb zelf even in een oude 911 RUF gereden, maar met 130 max
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 17:56 schreef s1rra het volgende:
er zijn auto's waar je het niet in voelt - de meeste ondertussen- maar in mijn 21 jaar oude POLO diesel is 130 rijden gewoon niet leuk meer...
dat ding maakt een herrie dat je denkt dat'ie gaat ontploffen
... dus blijf ik maar achter de vrachtwagens....

haha ja ik heb vroeger als eerste auto een citroen AX gehad, reed je 100, leek wel alsof je 200 reed kwa herrie
userIcon
300 in een A8

Maar stoned, hoe hard zal het voor hem gegaan zijn dan? het dubbele ofzo?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 22:49 schreef Bakkioli het volgende:
300 in een A8

Maar stoned, hoe hard zal het voor hem gegaan zijn dan? het dubbele ofzo?
R8
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik vind 130 km/u al krankzinnig hard, maar 300 is een overtreffende trap.

En dan op die klotewegen in Frankrijk...
Nou, ik moet zeggen, er is weinig mis met Franse wegen. Althans, als je bereidt bent de tolwegen te pakken..
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:22 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
Ook in Dieseluitvoering verkrijgbaar
Diesel is voor losers.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 15:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]


Probleem met diesel is?

Ohja, het is goedkoper, en daarom meteen voor paupers, ik was even vergeten dat ik op Fok zat


Eh, in aanschaf per liter wel, maar niet voor de wegenbelasting.

Maar, als je een R8 kan betalen, dan zit je goed genoeg bij kas om je niet druk te maken over verbruik, en daar zit het punt dat de diesels daar nog niet zo interessant zijn.
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 @ 00:35 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]


Diesel is voor losers.
Hé, kom eens uit die spiegelruimte, je hebt jezelf nu weer genoeg bekeken.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ik heb niet eens een auto, maar bedankt voor je aannames.

Voor zover ik weet kun je in Nederland niet harder dan 120 km/u, kan me vergissen.
je kan overal harder, het mag alleen niet
100  van 105 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden