Milly Boele had vlak voor verdwijning bezoek

Nederland • Geschreven door Novum op 15-03-2010 @ 08:53
print 

Vlak voor haar verdwijning had het 12-jarige meisje Milly Boele bezoek. Dat zei een woordvoerder van de politie op Radio 1.

De man bevestigde dat Milly Boele vlak voor haar verdwijning haar moeder aan de telefoon had. Ze zei toen dat ze ophing omdat er iemand voor de deur stond. Volgens De Telegraaf had ze het over 'een meneer' en kende ze deze dus niet. De woordvoerder wilde dat niet bevestigen.

Toen de moeder haar dochter na tien minuten nog eens probeerde te bereiken, kreeg ze haar niet te pakken. De politie heeft al negentig tips over de vermissing gehad en roept iedereen op die iets weet zich te melden.

De woordvoerder wijst erop dat nog steeds niet kan worden uitgesloten dat Boele van huis is weggelopen, al is die kans wel klein.


Bron: Novum


Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as9
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

13455 views / 54 reacties
Reacties op dit bericht
54  van 54 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
quote:
Volgens De Telegraaf had ze het over 'een meneer' en kende ze deze dus niet.
hier stopte ik met lezen
Waarom wordt dat niet meteen gezegd?? Als heel Nederland mee moet helpen zoeken, lijkt het me wel zo verstandig om alles te vertellen wat je weet, als politie.
userIcon
Wel heel triest verhaal, het zou je kind maar zijn
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 08:59 schreef plum het volgende:
Ik hoop zo voor die familie dat dit kind nog in leven is, dat die "meneer"/ontvoerder haar liet leven, en ergens heeft opgesloten zodat er kans is dat zij gevonden kan worden.
Getsie, jij bent eng! Heb je wat op te biechten?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 08:55 schreef annabellalala het volgende:
Waarom wordt dat niet meteen gezegd?? Als heel Nederland mee moet helpen zoeken, lijkt het me wel zo verstandig om alles te vertellen wat je weet, als politie.
Dat dus. Ik keek gister of eergisternacht toevallig de herhaling van Hart van NL (i know: ) en daar vertelde die vader dit 'detail' zelf. Ik had ook zoiets van 'wtf'. Dan is het dus -helaas- wel duidelijk wat er gebeurd is als ze dan tien minuten later opeens 'niet meer bereikbaar' is.

Neemt niet weg dat het nog steeds prettig zou zijn om te weten waar ze nu uithangt, dood dan wel levend.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Je oefent je pleidooi?
userIcon
12 jaar had haar moeder aan de telf, en er stond een vreemde voor de deur, en moeders hing op? Ok vaag
Lijkt mij dan toch dat je als moeder aan de lijn blijft, of je dochter van 12 het advies geeft de deur niet open te doen, een vreemde staat voor de deur, en je kind van 12 is alleen? nogmaals vaag hoor
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:30 schreef Wa3ra het volgende:
12 jaar had haar moeder aan de telf, en er stond een vreemde voor de deur, en moeders hing op? Ok vaag
Lijkt mij dan toch dat je als moeder aan de lijn blijft, of je dochter van 12 het advies geeft de deur niet open te doen, een vreemde staat voor de deur, en je kind van 12 is alleen? nogmaals vaag hoor
Juist, of die moeder weet er meer van
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 08:54 schreef speciwacy het volgende:

[..]


hier stopte ik met lezen
Zodat je snel je FIPO kon typen?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:30 schreef Wa3ra het volgende:
12 jaar had haar moeder aan de telf, en er stond een vreemde voor de deur, en moeders hing op? Ok vaag
Lijkt mij dan toch dat je als moeder aan de lijn blijft, of je dochter van 12 het advies geeft de deur niet open te doen, een vreemde staat voor de deur, en je kind van 12 is alleen? nogmaals vaag hoor
Wat een onzin, ik kan me niet herinneren dat ik ooit de deur niet open heb gedaan omdat ik de betreffende persoon niet kende. En die moeder valt al helemaal niets te verwijten. Leef toch eens mee met die mensen..
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:01 schreef annabellalala het volgende:
[..]


Getsie, jij bent eng! Heb je wat op te biechten?
En toch klopt er iets niet in deze zaak. Of het moet de berichtgeving zijn. De bel gaat...kan zomaar een collectant zijn, weet je veel, en dus doet ze open. Is niets mis mee. Iemand van 12 moet dat zelfstandig kunnen.

Maar dat was rond half 6. Volgens de media werd moeder pas om 20u obgerust....met alle respect...weet niet hoe de omgangsvormen of gebruiken in dat gezin zijn, maar dat vind ik wel opmerkelijk.

Blijft natuurlijk wel de hoop dat er snel duidelijkheid komt...
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:07 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Je oefent je pleidooi?
userIcon
was laatst al in HvNL ofzo dacht ik
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:15 schreef Koetje-boe het volgende:
[..]


Ben jij nooit alleen thuis geweest toen je 12 was?
Ik heb ook weleens de deur los gedaan als er een vreemde aan de deur stond.

Ik snap alleen niet dat als deze vreemde haar echt meegenomen heeft ze niet gegilt heeft.

Daaomr zei ik ook dat ik dit steeds meer op een Maddy verhaal begint te lijken.
Nee eigenlijk niet nee, maar daar buiten, heeft mijn moeder mij wel geleerd nooit de deur open te maken voor vreemde mensen, mits hun er waren, dus als ze haar moeder aan de telefoon had, en op ging hangen omdat er naar haar eigen zeggen een wild vreemde man aan de deur stond, zou men normaal gesproken toch of het advies geven de deur niet te openen, of blijf je aan de lijn?
Daarom ik vind dit hele verhaal vaag, zo van: ok kind spreek je laters, doe jij de deur maar open, doei doei, nee sorry vind ik dus heel vreemd!
Ik post hier ook maar even de link,want ik vind het belangrijk om te weten hoe ze er nu uitziet.Ik zou haar in ieder geval niet herkennen van de vorige foto.
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)eur-bij-Millie.dhtml
userIcon
Dat zeg ik ook zo vaak als ik iemand niet wil spreken....
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:28 schreef Bibelot het volgende:
Ik post hier ook maar even de link,want ik vind het belangrijk om te weten hoe ze er nu uitziet.Ik zou haar in ieder geval niet herkennen van de vorige foto.
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)eur-bij-Millie.dhtml
Lekker handig van de politie, zo herkent niemand dat kind natuurlijk! Nu je de twee foto's naast elkaar ziet, zie je wel dat het hetzelfde meisje is (met wat moeite), maar als ik d'r op straat zou zien, had ik haar niet herkend adhv die eerste foto.
Sinds Pedo Ad van de pedopartij geen werk meer heeft....
De ouders hadden in eerste instantie de verwijning niet in de gaten omdat Milie die avond naar een training ging kijken van een vriendinnetje, en zij dachten dat zij daar wel zou zijn.
Toen zij daar niet bleek te zijn is er alarm geslagen.
Helaas tot nu toe nog steeds geen spoor van Millie.
Ik hoop dat zij haar snel vinden, want als ouders zijnde ga je door een hel!
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:28 schreef Bibelot het volgende:
Ik post hier ook maar even de link,want ik vind het belangrijk om te weten hoe ze er nu uitziet.Ik zou haar in ieder geval niet herkennen van de vorige foto.
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)eur-bij-Millie.dhtml
Ziet er inderdaad totaal anders uit daar... knap staaltje prutswerk bij de politie.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:28 schreef Bibelot het volgende:
Ik post hier ook maar even de link,want ik vind het belangrijk om te weten hoe ze er nu uitziet.Ik zou haar in ieder geval niet herkennen van de vorige foto.
http://ad.nl/ad/nl/1012/B(...)eur-bij-Millie.dhtml
Dus heel Nederland was op zoek naar een dik meisje met beugel terwijl ze er nu heel anders uitziet
Goed werk weer van die blauwen
userIcon
ik vind die vent vreemd die een camera op zijn huis had. Die zat er maar op te hameren dat die rode auto en mensen de personen waren die er meer van zouden weten. Maar waarom heeft die gast een camera uberhaupt die de hele straat filmt ? En waarom staat dan net die gast die aan de deur is gekomen bij Milly er toevallig niet op ?

Heb dit eerder meegemaakt, nou ja, was een meisje gaan buiten spelen en kwam niet terug. Zij is in de kelder van een buurman verderop gevonden....dood...

Hoop dat ze met speurhonden alle straten langsgaan en alle huizen ingaan die er maar zijn...

En hoop dat Milly ongedeerd terug komt.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 11:02 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Ziet er inderdaad totaal anders uit daar... knap staaltje prutswerk bij de politie.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:25 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nee eigenlijk niet nee, maar daar buiten, heeft mijn moeder mij wel geleerd nooit de deur open te maken voor vreemde mensen, mits hun er waren, dus als ze haar moeder aan de telefoon had, en op ging hangen omdat er naar haar eigen zeggen een wild vreemde man aan de deur stond, zou men normaal gesproken toch of het advies geven de deur niet te openen, of blijf je aan de lijn?
Daarom ik vind dit hele verhaal vaag, zo van: ok kind spreek je laters, doe jij de deur maar open, doei doei, nee sorry vind ik dus heel vreemd!
als je 12 bent ben je toch wel in staat om alleen thuis te zijn en de deur gewoon te openen?
Inderdaad, dit kan je de ouders niet echt kwalijk nemen.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 08:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Omdat als er 'Telegraaf' staat het nog wel eens in twijfel getrokken mag worden.
iets uit de telegraaf herschreven door fok, veel minder zuiver nieuws kan je zelfs op het web niet vinden.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:56 schreef JeHo87 het volgende:
[..]


Wat een onzin, ik kan me niet herinneren dat ik ooit de deur niet open heb gedaan omdat ik de betreffende persoon niet kende. En die moeder valt al helemaal niets te verwijten. Leef toch eens mee met die mensen..
Die mensen? Je bedoelt mensen die het verzuimen hun kinderen te behoeden dan wel te informeren over de gevaren van de huidige zieke maatschappij? Mocht het ooit tot een dergelijk dieptepunt komen dat ik een kind krijg, zal ik deze dan ook ten zeerste indoctrineren met alle gevaren die er op zijn of haar pad zouden kunnen komen.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:12 schreef Teefstra het volgende:
Laura Dekker ziet er wel een stuk lekkerder uit hé
Ik dacht eerst wat een rot opmerking, maar na het zien van een plaatje van die Boele moet ik zeggen dat het niet erg moeilijk is om er 'lekkerder' uit te zien.
man mouthman (Redactie Frontpage) 15-03-2010 @ 12:55 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 10:25 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nee eigenlijk niet nee, maar daar buiten, heeft mijn moeder mij wel geleerd nooit de deur open te maken voor vreemde mensen, mits hun er waren, dus als ze haar moeder aan de telefoon had, en op ging hangen omdat er naar haar eigen zeggen een wild vreemde man aan de deur stond, zou men normaal gesproken toch of het advies geven de deur niet te openen, of blijf je aan de lijn?
Daarom ik vind dit hele verhaal vaag, zo van: ok kind spreek je laters, doe jij de deur maar open, doei doei, nee sorry vind ik dus heel vreemd!

Nou ik ben niet met zulk achterdocht opgevoed. Maarja dat waren de jaren '80. Toen heten pedofielen nog kinderlokkers, en hete internet nog arpanet.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 12:37 schreef Boiler het volgende:
[..]
Ik dacht eerst wat een rot opmerking, maar na het zien van een plaatje van die Boele moet ik zeggen dat het niet erg moeilijk is om er 'lekkerder' uit te zien.
Zo lelijk is ze toch niet?



Misschien niet echt superknap, maar ook zeker niet lelijk
Wat een gepruts zeg met deze verdwijning. Ik zei al toen die foto verspreid werd, zijn er niet meer foto's van haar? En nu krijgen we een tweede foto te zien waar ze er COMPLEET anders uit ziet! Allemaal zo jammer, kan niemand anders dat nou bedenken zodat er meer kans was geweest dat ze al gevonden was?

Verhaal van Sevenwonders hierboven vind ik ook goed opgemerkt. Half zes heb je je dochter aan de telefoon, ze ZEGT tegen je dat er 'een man' voor de deur staat waar ze voor open gaat doen, jij hangt op en belt 5 minuten later terug en krijgt dr niet te pakken. Neem aan dat je het dan 10-20-30 minuten later weer probeert. Nog steeds geen gehoor. Dan zou ik al ongerust zijn eerlijk gezegd, wetende dat er 'iemand' voor de deur stond.
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vind het ook zo'n raar verhaal. Leren kinderen van tegenwoordig dan niet meer om de deur niet open te maken als ze alleen thuis zijn
(En al helemaal niet als het vreemden zijn)
Mijn kinderen hebben dat idd van mijn vrouw geleerd en houden zich daar ook behoorlijk goed aan. Ik heb het zelf niet zo op dit soort paranoia, ik kom nog uit een deel van Nederland waar men deuren overdag niet op slot draait, ook niet als je even weg gaat voor een boodschapje of naar de buren gaat.
Maar ja, misschien is deze paranoia wel zinnig? Even terug op aarde: hoe groot is de kans nu werkelijk dat een vreemde aan de deur komt om je kind te ontvoeren / verkrachten / beroven / weetikveelwat. Brengt het alleen naar school fietsen niet een veel groter risico met zich mee?
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 09:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik vind het ook zo'n raar verhaal. Leren kinderen van tegenwoordig dan niet meer om de deur niet open te maken als ze alleen thuis zijn
(En al helemaal niet als het vreemden zijn)
tja tuurlijk wel. maar het had de postbode wel kunnen zijn. en daar doe je, als kind, denk ik toch wel de deur voor open. ik vind het alleen een raar verhaal dat ze nu weg is. Iemand van dr fiets trekken in het bos snap ik nog, maar iemand thuis ophalen?! dat vind ik echt raar. dan moet je dus geweten hebben dat ze alleen thuis was. vreemd verhaal. hoop dat ze haar snel terugvinden!
die foto's lijken inderdaad niet echt op elkaar. mogelijk kon de familie niet snel genoeg een recente foto vinden in alle paniek en is er een schoolfoto uit een portemonnee getrokken ofzo? wel handig om nu wel te weten hoe ze er echt uitziet, beetje jammer dat het pas zo laat gelukt is een recente foto te publiceren.
man mouthman (Redactie Frontpage) 15-03-2010 @ 13:43 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 13:16 schreef blieb het volgende:
[..]


Mijn kinderen hebben dat idd van mijn vrouw geleerd en houden zich daar ook behoorlijk goed aan. Ik heb het zelf niet zo op dit soort paranoia, ik kom nog uit een deel van Nederland waar men deuren overdag niet op slot draait, ook niet als je even weg gaat voor een boodschapje of naar de buren gaat.
Maar ja, misschien is deze paranoia wel zinnig? Even terug op aarde: hoe groot is de kans nu werkelijk dat een vreemde aan de deur komt om je kind te ontvoeren / verkrachten / beroven / weetikveelwat. Brengt het alleen naar school fietsen niet een veel groter risico met zich mee?
Die kans is nihil.
Alleen door internet is de wereld een stuk kleiner geworden en denkt men tegenwoordig dat er achter elke boom een pedofiel staat.
userIcon
quote:
Op maandag 15 maart 2010 @ 13:03 schreef Loogie het volgende:
[..]


Zo lelijk is ze toch niet?

[afbeelding]

Misschien niet echt superknap, maar ook zeker niet lelijk
Hier valt het idd wel mee, ik kwam een heel andere kop tegen toen ik haar naam googelde.
userIcon
Heeft de politie die vader weleens goed aan de tand gevoelt ? het zou me niks verbazen als hij meer weet dan hij zegt.
mijn kind trapt je zo in je ballen als je iets probeerd.
En spreekt niet met vreemden en opent al helemaal de deur niet voor vreemden.
zo heb ik hem opgevoed
daarnaast tot 14/16 is die niet alleen thuis.
Bazen kunnen me rug op die bepalen mijn leven niet. dus werk houdty me niet van mijn verplichtingen af.
54  van 54 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as9
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde1
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos1
» 20:40 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden