Geert Wilders zou vanavond in Monschau onwel zijn geraakt als gevolg van oververmoeidheid. Dat melden verschillende bronnen in Den Haag. Inmiddels zou de PVV-leider volledig zijn hersteld.
Rond 20:00 uur verzamelden zich een aantal beveiligers van de politicus in de lobby van zijn hotel. Ook de politie en een ambulance kwamen ter plaatse. Artsen hebben Wilders onderzocht. In een sms aan het ANP liet hij vannacht weten: "Er is helemaal niks aan de hand. Alles prima met mij. Welterusten."
De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding wil niet reageren op het bericht. Ook Wilders zelf geeft geen commentaar op vragen over de gebeurtenissen van vanavond. Het hotel ontkent overigens dat Wilders aldaar aanwezig was.
quote:Kritiek, hoe hard ook, is nooit een reden om iemand om te brengen. Door te stellen dat 'iemand het er naar maakt', keur je het in feite goed.Op zondag 14 maart 2010 @ 12:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het over Wilders en co. die o.a. met Fitna, waar ik overigens niet eens naar wil kijken , de boel lopen te provoceren , niet alleen hier maar ook in Engeland bijvoorbeeld.
quote:Ik gok er op dat onze Niels een allochtoon is....... jouW lolOp zondag 14 maart 2010 @ 03:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Voor jouw wat?
quote:Niet om te generaliseren maar is het niet zo dat PVV-stemmers sowieso al niet bepaald helder zijn. Dit zou nog wel eens vruchten kunnen afwerpen. Begrijp me niet verkeerd, zoals Wilders wens ik het kwaad van de straten. Maar hij wankelt iets te ver naar het onbereikbare en bevindt zich dan ook gauw in benarde situaties waarin hij enkel de haat in de mensen probeert te bereiken op een moment waarop men beter kan zoeken naar rationaliteit.Op zondag 14 maart 2010 @ 10:09 schreef Wa3ra het volgende:
[..]
Nou sympathie misschien, bedoel het is natuurlijk ook behoorlijk lullig als hij wegens zijn gezondheid de boel moet staken ( alu hoedje: miss is dit wel een plan, omdat hij weet dat hij alles wat hij zegt niet waar kan maken? alu hoedje af)
Maar niet alle PVV stemmers zijn dom, ook zij zullen dan toch in zien dat ( mits het waar is dat hij onwel werd door oververmoeidheid) hij het dan toch wellicht allemaal niet aan kan, en je dan voor een ander moet gaan.
Hoe zat het ook alweer? de beste voor de functie kiezen
quote:Ach, je geeft de man te veel eer. Meeste lachen hem faliekant uit en houden hun schouders op en lopen verder...Op zondag 14 maart 2010 @ 11:57 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, via de tam tam kon je vernemen dat ze het best warm kregen toen die spontane demonstratie op het binnenhof er was na de dood van Pim.
Ik denk ook dat er erge dingen gaan gebeuren mocht een of andere debiel hem omleggen.
Maar waarschijnlijk gebeurt dat niet, hij heeft beveiliging. En mochten ze het proberen en mocht het mislukken dan kunnen we ons borst natmaken. Dan hebben ze Wilders officieel opgewaardeerd tot martelaar. Dan wordt hij waarschijnlijk zo groot dat hij wel alleen kan regeren.
quote:Als ik de reacties op mijn posts vergelijk met de reacties op jouw posts dan zal ik dat geblaat van je over 'serieus nemen' en 'intelligentie' toch maar wat temperen.Op zondag 14 maart 2010 @ 12:50 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb het nog maar even doorgelezen allemaal. Die van jou was wel het meest grappig. Je hebt nog even wat meer intelligentie nodig om echt serieus te worden genomen. Nu ben je alleen maar een beetje zielig grappig. Maar leuke poging![]()
quote:Daar heeft elke partij last van, slimmerik.Op zondag 14 maart 2010 @ 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]
En dat zijn er nogal wat. Als Wilders 25 zetels krijgt, dan is dus 5/6e van dit land hoogstwaarschijnlijk tégen Wilders. Dus de man gaat het nog zwaar krijgen, met zijn discriminerende ideeën.
quote:Daar hadden we het gister ook al over héOp zondag 14 maart 2010 @ 12:57 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Ach, je geeft de man te veel eer. Meeste lachen hem faliekant uit en houden hun schouders op en lopen verder...
quote:Laten we het hopen inderdaad ja.En wat nu als ze het niet proberen... Waardoor het niet hoeft te mislukken, waardoor hij niet de grootste wordt aangezien hij geen martelaar dan zal zijn... Dan wordt hij niet de grootste, kan hij niet alleen regeren, kan hij nooit zijn controversiële plannen doorvoeren waardoor hij een flater slaat naar zijn stemmer die de messiahs GW enorm aanprijzen en denken dat hij alle oplossingen heeft voor al onze problemen...
quote:Ja, tuurlijk. Maar je brainfarts zijn niet zo boeiend hoor.Dat is namelijk waarschijnlijker. Je zou bijna gaan denken dat ze het e.e.a. in scene gaan zetten voor het gewin van stemmen, daar zie ik die GW wel voor aan.
quote:Echt heh, alleen al om wat Fokkers te pesten zal je (bijna) PVV gaan stemmenOp zondag 14 maart 2010 @ 06:26 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Dankzij freacties van dat extreemlinkse schorem ( Scanman, Basone ) krijg ik steeds meer bewondering voor Wilders en dat hij maar flink mag gaan huishouden in dit land. De bevolking is ontevreden en stemt daarom op hem. Mensen die ver weg wonen van de problemen doen net alsof die er niet zijn en stemmen PvdA. Maar problemen ZIJN er en iedereen m.u.v. de PVV en de SGP doet net alsof zijn neus bloedt.
quote:Damn, dat is goed verwoord!Op zondag 14 maart 2010 @ 12:57 schreef moezliem het volgende:
[..]
Niet om te generaliseren maar is het niet zo dat PVV-stemmers sowieso al niet bepaald helder zijn. Dit zou nog wel eens vruchten kunnen afwerpen. Begrijp me niet verkeerd, zoals Wilders wens ik het kwaad van de straten. Maar hij wankelt iets te ver naar het onbereikbare en bevindt zich dan ook gauw in benarde situaties waarin hij enkel de haat in de mensen probeert te bereiken op een moment waarop men beter kan zoeken naar rationaliteit.
quote:Ik wil overigens voorspellen dat dat proces met een sisser af gaat lopen. Het is namelijk niet opportuun om iemand die straks moet onderhandelen over een regeringsdeelname ook nog in een politiek proces verwikkeld te laten zijn.Op zondag 14 maart 2010 @ 13:00 schreef kitao het volgende:
Van mij mag hij van het toneel verdwijnen , maar liever niet tussen plankjes maar tussen tralies wegens haatzaaien...
quote:Ik behoor niet tot 'jullie', ik stem waarschijnlijk VVD, maar dat terzijde.Op zondag 14 maart 2010 @ 13:00 schreef kitao het volgende:
[..]
Niet woorden in de mond leggen aub.
[..]![]()
flik je het weer.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van mij mag hij van het toneel verdwijnen , maar liever niet tussen plankjes maar tussen tralies wegens haatzaaien of in een dwangbuis als mentaal gestoord.
En de reden daarvoor is dat ik "jullie" geen martelaar gun.
( en ook omdat ik iedereen het recht op leven toeken. )
quote:Let maar opOp zondag 14 maart 2010 @ 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Politiek proces, welja over omdraaien van zaken gesproken.
Ik denk niet dat de rechter veel rekening zal houden met GW zijn verkiezingscampanje en als het goed is past hij gewoon de wetsregels toe die in zijn wetboek voor hem op tafel liggen.
En dan is het bye bye Wilders , net als bij die andere Vlaamse volksmenner.
quote:Stem jij op geertje?Op zondag 14 maart 2010 @ 13:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Let maar op
quote:Ik ben een zwevende kiezer. En jij stemt D66 neem ik aan, zoals je opgedragen is in de moskee?Op zondag 14 maart 2010 @ 13:26 schreef everest_p het volgende:
[..]
Stem jij op geertje?
quote:En geen PvdA? Wat is er gebeurd met de Partij van de Allochtonen?Op zondag 14 maart 2010 @ 13:52 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik ben een zwevende kiezer. En jij stemt D66 neem ik aan, zoals je opgedragen is in de moskee?
quote:Dat stel ik toch ook niet, ik zet je niet in de hoek van de moordenaars. Vandaar ook die nuancering die ik in mijn betoog maak. Dat doe ik om je duidelijk te maken dat ik dat niet wil stellen.Op zondag 14 maart 2010 @ 13:39 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou ja goed , dat is dan jouw mening en als jij hier optekent dat jij zo rationeel overkomt dan snap ik niet dat je mij in de moordenaars hoek probeert te zetten als ik schrijf dat iemand het er zelf naar maakt, dat slaat echt nergens op en vind ik maar een lage streek.
Als ik bijv. op de Kruiskade s'nachts in een KKK-pak ga rondlopen met een brandend kruis in mijn handen dan kom ik ook niet ver.
Dat is gewoon logisch nadenken en heeft niets te maken met een oproep of wens om iemand een kop kleiner te maken.
quote:Natuurlijk moet hij niet worden vermoord, ik vind het zo raar dat iedereen, zowel voor als tegen geertje, al praat over moordplannen tegen Wilders. Laat die man zijn kritiek hebben en speculeer niet zo over een eventuele dood.Op zondag 14 maart 2010 @ 13:59 schreef Carliano het volgende:
[..]
Dat stel ik toch ook niet, ik zet je niet in de hoek van de moordenaars. Vandaar ook die nuancering die ik in mijn betoog maak. Dat doe ik om je duidelijk te maken dat ik dat niet wil stellen.
Wat is stel is dat elke vorm van begrip (dus ook vinden dat iemand het er naar maakt) voor een moord op een politicus fout is.
Er mag namelijk geen enkele vorm van begrip voor zijn. Begrip voor zo'n daad is namelijk een nuancering van moord op het vrije woord.
Je vergelijking met de KKK gaat overigens volledig mank. Deze organisatie heeft daadwerkelijk moorden op onschuldige mensen op haar geweten en dat kun je van de PVV niet zeggen.
Wilders uit keiharde kritiek op moslims wereldwijd. Gaat hij soms te ver ? Akkoord, ik deel je mening. Is het dan misschien begrijpelijk dat hij door een moslim vermoord gaat worden ?
NEE. Dat is het niet. Zo'n moord ondergraaft namelijk de hoofdpeiler van onze democratie, het recht op vrije meningsuiting.
quote:Dat moet je niet aan mij vragen. Vraag dat aan de imam. Waarschijnlijk zoiets als dat de PvdA op een bepaald moment turken royeerde omdat ze de genocide ontkende, en mannetje Pechtold het natuurlijk niet nodig vond om erkenning daarvan te eisen.Op zondag 14 maart 2010 @ 13:55 schreef everest_p het volgende:
[..]
En geen PvdA? Wat is er gebeurd met de Partij van de Allochtonen?
quote:Wat heb ik met een iman of de moskee te maken?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:02 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen. Vraag dat aan de imam. Waarschijnlijk zoiets als dat de PvdA op een bepaald moment turken royeerde omdat ze de genocide ontkende, en mannetje Pechtold het natuurlijk niet nodig vond om erkenning daarvan te eisen.
quote:Geen idee, vertel het meOp zondag 14 maart 2010 @ 14:05 schreef everest_p het volgende:
[..]
Wat heb ik met een iman of de moskee te maken?
quote:Kritiek mag hij hebben, dat is zijn goed recht. Ik snap alleen niet dat iemand durft te beweren dat Wilders 'het er naar maakt' als hij tegen een kogel zou oplopen.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:02 schreef everest_p het volgende:
[..]
Natuurlijk moet hij niet worden vermoord, ik vind het zo raar dat iedereen, zowel voor als tegen geertje, al praat over moordplannen tegen Wilders. Laat die man zijn kritiek hebben en speculeer niet zo over een eventuele dood.
quote:Aandacht geven aan 'lugubere gedachten' doet acceptatie vergroten. Geertje heeft zijn kritiek, er zijn vast een paar idioten die hem willen vermoorden hierom, maar door erover te speculeren wordt het wel heel laagdrempelig allemaal.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:08 schreef Carliano het volgende:
[..]
Kritiek mag hij hebben, dat is zijn goed recht. Ik snap alleen niet dat iemand durft te beweren dat Wilders 'het er naar maakt' als hij tegen een kogel zou oplopen.
Ik persoonlijk vind dat zulke uitspraken een acceptatie daarvan doet vergroten.
quote:Je hebt het al twee keer over een imam of moskee, ik neem aan dat je wel weet waarom je die opmerkingen doet? Ik snap niet waar ze vandaan komen.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:07 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Geen idee, vertel het me
quote:Nee, maar een overgrote meerderheid kijkt er naar en lacht hem uit...Op zondag 14 maart 2010 @ 13:04 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Daar hadden we het gister ook al over héHij heeft niet beveiliging rond de klok omdat iedereen hem uitlacht.
quote:Het is een populist, die gebruiken, net als andere politici, truukjes voor electoraal gewin. Alleen een populist drijft het net even ietsjes verder.
Laten we het hopen inderdaad ja.
[..]
Ja, tuurlijk. Maar je brainfarts zijn niet zo boeiend hoor.
quote:Niet? Nou hintje dan: niet-moslims die zonder uitzondering op de bres springen voor dat geloof komen niet echt vaak voor.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:14 schreef everest_p het volgende:
Ik snap niet waar ze vandaan komen.
quote:Ja en onder moslims lijken er wat meer gekken rond te lopen dan bij andere groepen hé?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:15 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Nee, maar een overgrote meerderheid kijkt er naar en lacht hem uit...
Gekken zal je altijd hebben.
quote:Volgens jouw redenatie is iedereen die voor geertje opkomt een PVV stemmer?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:18 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Niet? Nou hintje dan: niet-moslims die zonder uitzondering op de bres springen voor dat geloof komen niet echt vaak voor.
Maar je kan natuurlijk altijd wel doen alsof. Volgens het gezegde dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn.
quote:Nee, maar ze is wel bedreigd geweest door een columnist hier op Fok! :-) Zo zie je maar weerOp zondag 14 maart 2010 @ 14:19 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja en onder moslims lijken er wat meer gekken rond te lopen dan bij andere groepen hé?Want ik zie milieu-haters bijvoorbeeld niet Femke Halsema bedreigen.
quote:Eventueel begrip voor een potentiele misdaad afwijzen zal acceptatie niet doen vergroten. Een fatsoenlijk debat hierover op basis van principiele standpunten zal misschien wat meer fatsoen in het bedat terugbrengen.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:13 schreef everest_p het volgende:
[..]
Aandacht geven aan 'lugubere gedachten' doet acceptatie vergroten. Geertje heeft zijn kritiek, er zijn vast een paar idioten die hem willen vermoorden hierom, maar door erover te speculeren wordt het wel heel laagdrempelig allemaal.
quote:Nee, dat leek me eerder wat jij dacht. Jij vroeg mij daarnet of ik op Geertje ging stemmen.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:20 schreef everest_p het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie is iedereen die voor geertje opkomt een PVV stemmer?
quote:Gewoon een vraag omdat je het altijd voor hem opneemt en het nooit over andere partijen hebt. Heb je er niet op vast gepind, heb je niet in die hoek geduwd het was gewoon een vraag.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:27 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee, dat leek me eerder wat jij dacht. Jij vroeg mij daarnet of ik op Geertje ging stemmen.
quote:Laten we als het over bedreigingen hebben de lat op de plek leggen die er toe doet: namelijk of het dermate erg is dat je beveiliging nodig hebt of niet.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:24 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel bedreigd geweest door een columnist hier op Fok! :-) Zo zie je maar weerHet hoeven niet persee milieu-haters te zijn, als er maar een steekje los zit
quote:We hadden het specifiek over gekken die andersdenkenden met geweld te lijf gingen, toch? Jij lijkt het nu ineens over alle gekken te hebben. Blijf eens bij de les, wil je?Hoeveel meer % gekken lopen er onder de moslims dan in vergelijking met de autochtone Nederlander? Ben ik wel benieuwd naar eigenlijk aangezien jij zegt dat dat zo is.
quote:En ik gaf toch ook gewoon antwoord?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:29 schreef everest_p het volgende:
[..]
Gewoon een vraag omdat je het altijd voor hem opneemt en het nooit over andere partijen hebt. Heb je er niet op vast gepind, heb je niet in die hoek geduwd het was gewoon een vraag.
quote:Precies mijn gedachte!Maar gezien je aanval en het in verdediging schieten denk ik dat ik in de buurt zit.
quote:Door het in stand houden van de discussie, het debat en noem het maar op zal de aandacht erop gevestigd blijven. Ik neem aan dat zowel jij als ik en een ieder die rationeel kan nadenken er over eens is dat het vermoorden van iemand die jouw mening niet draagt niet binnen een democratie hoort?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:24 schreef Carliano het volgende:
[..]
Eventueel begrip voor een potentiele misdaad afwijzen zal acceptatie niet doen vergroten. Een fatsoenlijk debat hierover op basis van principiele standpunten zal misschien wat meer fatsoen in het bedat terugbrengen.
En met dat vergroten van de kant van het fatsoen verhef je in feite de democratie tot een niveau waar geen ruimte is steun voor die misdaden.
Potentiele daders dienen maar te beseffen dat zij op geen enkel draagvlak hoeven te rekenen en dat zij voor altijd en eeuwig uit de maatschappij verbannen gaan worden.
quote:Jouw antwoord werd gevolgd door een aanval.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:32 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En ik gaf toch ook gewoon antwoord?
[..]
Precies mijn gedachte!
quote:Hoeveel politici zijn er dan omgekomen door hun mening? En wat was de afkomst van de dader?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:30 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Laten we als het over bedreigingen hebben de lat op de plek leggen die er toe doet: namelijk of het dermate erg is dat je beveiliging nodig hebt of niet.
Femke heeft geen beveiliging nodig, het is dus niet serieus.
Anders gaan we Wilders' beveiliging wegstrepen tegen dat Pietje 6 hoog achter niet lief is geweest tegen deze of gene. Maar dat doet er natuurlijk niet toe.
[..]
We hadden het specifiek over gekken die andersdenkenden met geweld te lijf gingen, toch? Jij lijkt het nu ineens over alle gekken te hebben. Blijf eens bij de les, wil je?
quote:Mag ik dan ook het volgende concluderen ?Op zondag 14 maart 2010 @ 14:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen begrip hebben voor iets en verwachten dat iets gebeurt.
Overigens vergeleek ik de PVV niet met de KKK , ik bedoelde slechts dat je door iemand te beledigen kunt verwachten een schop te krijgen.
Nu scheldt Wilders hun profeet uit voor massa-moordenaar , pedo en weet niet hoeveel meer ; dan kun je dus verwachten dat er een aanslag wordt gepleegd vandaar ook zijn 0-24 beveiliging.
Deze lijn voortzettend vind ik dat hij het er zelf naar maakt.
quote:De moord op Pim Fortuyn was extra schokkend omdat we nooit hadden durven bevroeden dat dit wel eens werkelijkheid zou kunnen worden. Na de moord op Theo van Gogh wisten we zeker dat het de werkelijkheid was geworden.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:37 schreef everest_p het volgende:
[..]
Door het in stand houden van de discussie, het debat en noem het maar op zal de aandacht erop gevestigd blijven. Ik neem aan dat zowel jij als ik en een ieder die rationeel kan nadenken er over eens is dat het vermoorden van iemand die jouw mening niet draagt niet binnen een democratie hoort?
Door erover te speculeren zal iemand die minder rationeel kan nadenken alleen maar meer gevoed worden in zijn gedachte, ook al is iedereen in de discussie het eens dat een politieke moord niet binnen onze samenleving past
quote:Politici inderdaad maar 1, maar dan vergeet je Meneer Van Gogh die ook het leven moest laten omdat hij die islam helemaal geen fijn geloof vondOp zondag 14 maart 2010 @ 14:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Hoeveel politici zijn er dan omgekomen door hun mening? En wat was de afkomst van de dader?
quote:Een tijdje geleden was er in het nieuws dat er nogal veel licht-geestelijk gehandicapten onder marokkanen waren. Vanwege inteelt enzo. Vind je dat redelijk bewijs?Nou jij had een stelling dat onder moslims meer gekken rond lopen, dat is op zijn minst interessant te noemen, wel het een roepen, en als er iets meer naar gevraagd wordt geef je niet thuis en gooi je het over een andere bocht en dat ik dan bij de les moet blijven.
quote:Theo van Gogh werd niet vermoord om zijn films maar om zijn politieke columns. Hij was al jaren actief als politiek journalist. Ongeveer net zo iets als Hans van Mierlo voordat hij D66 oprichtte.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:46 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Hoeveel politici zijn er dan omgekomen door hun mening? En wat was de afkomst van de dader?
Nou jij had een stelling dat onder moslims meer gekken rond lopen, dat is op zijn minst interessant te noemen, wel het een roepen, en als er iets meer naar gevraagd wordt geef je niet thuis en gooi je het over een andere bocht en dat ik dan bij de les moet blijven.
Nu wordt ie helemaal mooi...
quote:Ik ben benieuwd hoe het Folkert zal vergaan als hij wordt vrijgelaten.Op zondag 14 maart 2010 @ 14:56 schreef Carliano het volgende:
[..]
De moord op Pim Fortuyn was extra schokkend omdat we nooit hadden durven bevroeden dat dit wel eens werkelijkheid zou kunnen worden. Na de moord op Theo van Gogh wisten we zeker dat het de werkelijkheid was geworden.
Gekken hou je altijd. Maar me dunkt dat Folkert van de Graaf nu in zijn cel zit te janken omdat hij de uiterste consequentie van zijn daad goed beseft. Hij persoonlijk heeft de opkomst van Wilders mogelijk gemaakt. Met Fortuyn was hij een marginaal stokertje gebleven.
Mensen mogen best gewaarschuwd worden voor de eventuele consequenties van hun daden.
quote:Dan krijgt hij een nieuwe identiteit en een uitkering zonder sollicitatieplichtOp zondag 14 maart 2010 @ 15:03 schreef everest_p het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het Folkert zal vergaan als hij wordt vrijgelaten.
quote:Standaard uitkering?Op zondag 14 maart 2010 @ 15:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een nieuwe identiteit en een uitkering zonder sollicitatieplicht
quote:We hebben ook niet-standaard uitkeringen?Op zondag 14 maart 2010 @ 15:12 schreef everest_p het volgende:
[..]
Standaard uitkering?
quote:Folkert zal waarschijnlijk gewoon blijven leven, hoewel dat leven van hem natuurlijk niet al te mooi zal worden.Op zondag 14 maart 2010 @ 15:03 schreef everest_p het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het Folkert zal vergaan als hij wordt vrijgelaten.
Tuurlijk is Wilders slechts een symptoom en zijn er een aantal zaken in Nederland die mede zijn opkomst zo groot hebben gemaakt. En tuurlijk moeten we de democratie en vrijheid van meningsuiting blijven waarborgen, maar je focussen op het negatieve leidt de aandacht af van de positieve kant van het verhaal.
quote:Dat zou dan zeer triest zijn. Elke ex-gedetineerde krijgt een reclasseringsambtenaar toegewezen die zijn client aan het werk moet proberen te helpen.Op zondag 14 maart 2010 @ 15:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dan krijgt hij een nieuwe identiteit en een uitkering zonder sollicitatieplicht
quote:Zullen we wedden?Op zondag 14 maart 2010 @ 15:17 schreef Carliano het volgende:
[..]
Dat zou dan zeer triest zijn. Elke ex-gedetineerde krijgt een reclasseringsambtenaar toegewezen die zijn client aan het werk moet proberen te helpen.
Als niemand hem wil aannemen is zijn probleem. Dat had hij eerder moeten bedenken. Maar recht op een uitkering heeft hij niet.
Dan gaat ie maar de hoer spelen.
quote:Ik wist dat je hem er bij ging halenOp zondag 14 maart 2010 @ 14:57 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Politici inderdaad maar 1, maar dan vergeet je Meneer Van Gogh die ook het leven moest laten omdat hij die islam helemaal geen fijn geloof vondEn dat was weliswaar geen politicus maar wel iemand die dus bedreigt werd vanwege zijn mening.
quote:Oh, nu ligt het daar weer aan....
Een tijdje geleden was er in het nieuws dat er nogal veel licht-geestelijk gehandicapten onder marokkanen waren. Vanwege inteelt enzo. Vind je dat redelijk bewijs?
quote:Lijken ja, in jouw ogen, jouw interpretatie, maar noem eens aub voor 1 keer keiharde cijfers ipv loze kreten de lucht in te werpen.
Maar: jij noemde mensen die anderen bedreigen vanwege hun mening 'gekken', en ik merk op dat er van dat soort type gekken wat meer onder moslims lijken rond te lopen. En het bewijs daarvoor zijn de permanente beveiliging van Wilders, ook van Mevrouw Hirsi Ali en het lijk van meneer Van Gogh.
quote:Daar ging het juist bij jou wel om.
Die voorbeelden kan ik gewoon waarnemen, andere totaal niet.
En het gaat nu niet ineens om onder welke bevolkingsgroepen de meeste gecertificeerde gekken rondlopen. Dat zijn ongetwijfeld de autochtone nederlanders omdat die groep met afstand de grootste is. Toch bij de les blijven joh.
quote:Vol met insinuaties...Op zondag 14 maart 2010 @ 15:02 schreef Carliano het volgende:
[..]
Theo van Gogh werd niet vermoord om zijn films maar om zijn politieke columns. Hij was al jaren actief als politiek journalist. Ongeveer net zo iets als Hans van Mierlo voordat hij D66 oprichtte.
Je kunt dus gerust stellen dat Theo is vermoord vanwege zijn politieke stellingname.
Dit feit kun je onmogelijk afdoen als irrelevant of een niet-politieke moord.
Daarnaast waren Hirshi Ali en Wilders waarschijnlijk ook al vermoord indien ze geen bescherming hadden genoten. En ja, die bedreigingen kwamen uit de hoek van moslimextremisten.
quote:Gekke mensen hé die moslimsOp zondag 14 maart 2010 @ 16:15 schreef Mystic_HBC het volgende:
Theo is vermoord door een gek.
quote:Nou? Zijn die er dan? Doe eens voorbeelden? Of moet ik je maar geloven? Nee, dat doe ik dus niet.Op zondag 14 maart 2010 @ 16:12 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Ik wist dat je hem er bij ging halenEn wat denk je van al die andere (onbekende) mensen die vermoord worden om hun mening?
quote:Maar dat is voor de discussie niet relevant.Er worden mensen door minder vermoord, niet eens gebaseerd op geloof. Er werd ooit een jochie vermoord door het gooien van een sneeuwbal op de auto.
quote:In plaats van 'harde cijfers' gaf ik 3 voorbeelden. En als het goed heb ben jij ondertussen gekomen met dat mensen links en rechts vermoord worden om hun mening en dan is het aan jou om daarvan voorbeelden te gevenLijken ja, in jouw ogen, jouw interpretatie, maar noem eens aub voor 1 keer keiharde cijfers ipv loze kreten de lucht in te werpen.
quote:Ah, het argument dat Wilders bewaking heeft omdat hij het stoer vind. Iets teveel MTV gekeken ofzo waardoor je echt denkt dat het stoer is. In realiteit heeft 24/7 bewaking een vernietigend effect op je privé leven. Maar dat zie je in de videoclip niet.Maar we leven in de tijd dat angst regeert, het zou strategisch niet handig zijn om de beveiliging op te heffen
Daarmee kan je je punt niet hard maken.
quote:Het is een recent fenomeen. PF was de eerste politicus die vermoord werd.Mensen met een mening, of boven het maaiveld uitsteken worden sowieso uitgekotst hier in dit fantastische landjeDat is altijd al zo geweest.
quote:Wel heel knap, dat jij beter dan ik weet wat ik bedoelDaar ging het juist bij jou wel om.
Bij de les blijven.... lol..
quote:Voor "jouw" ook echt. Onbenul.Op zondag 14 maart 2010 @ 03:22 schreef Niels47 het volgende:
Volgende keer beter voor ons, slechter voor jouw.
quote:WhahahahahaOp zondag 14 maart 2010 @ 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je leest weer eens dingen die ik niet gezegd heb.
Maar Danny (vast een Wilders vriendje) is vast blij met jou.
En nu gaat dit topic in de 'do not view' list, want ik heb genoeg gezegd en de minder intelligente mens genoeg uitgelegd waarom hun rechtse stem heel erg fout is. Hopelijk zijn er weer een paar die ervan leren.
Hoe dan ook.... je kunt reageren, maar ik lees dus niet meer. Ik lees liever posts van mensen die wel een IQ van 100 of hoger hebben
quote:Laat ik je even uit je natte droom helpen, droplul !!Op zondag 14 maart 2010 @ 11:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zei hij vanachter zijn computer, alwaar hij zometeen vanachter vandaan kruipt om boodschappen te doen, ten einde met een grote boog langs die groep Marokkaanse en Indische jongens te lopen
quote:FF een vraagje: Waar staat die 'p' voor in jouw nick ?? 'Piemel' ??Op zondag 14 maart 2010 @ 13:16 schreef everest_p het volgende:
Het begin van het einde van geertje lijkt het, het zou me niet verbazen als hij dit in scene heeft gezet.
quote:Indonesie is het grootste moslimland ter wereld !!Op zondag 14 maart 2010 @ 22:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Ben jij dan ook automatisch persona non grata in Indonesie ?
quote:Links is te klein? Toch moet je volgens mij wel even onthouden dat het hier niet gaat om rechts-links, maar om Wilders-Niet Wilders.Op zondag 14 maart 2010 @ 03:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Dat het jou niet overkomen is!
Jij bent een eerste klas anti democraat![..]
Waar zet je je geld dan wel op?
Op iemand die jaren lang bewezen heeft zaken niet aan te pakken?
Daar win je punten mee
liever Wilders dan besluitloze gevestigde orde
Cohen is nog erger dan Bos!, dat heeft ie met zijn oeverloze gezwam wel bewezen !
Hij is nog zwakker dan Bos maar zijn droom zal never uitkomen , daarvoor is links gelukkig te klein!