'Wilders onwel in Duitsland'

AlgemeenNederlandPolitiek • Geschreven door Ferdinand (Ferdo) op 14-03-2010 @ 03:12
print 

Geert Wilders zou vanavond in Monschau onwel zijn geraakt als gevolg van oververmoeidheid. Dat melden verschillende bronnen in Den Haag. Inmiddels zou de PVV-leider volledig zijn hersteld. 

Rond 20:00 uur verzamelden zich een aantal beveiligers van de politicus in de lobby van zijn hotel. Ook de politie en een ambulance kwamen ter plaatse. Artsen hebben Wilders onderzocht. In een sms aan het ANP liet hij vannacht weten: "Er is helemaal niks aan de hand. Alles prima met mij. Welterusten."

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding wil niet reageren op het bericht. Ook Wilders zelf geeft geen commentaar op vragen over de gebeurtenissen van vanavond. Het hotel ontkent overigens dat Wilders aldaar aanwezig was.


Submitter: TUFKAL  -   Bron: De Volkskrant


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

19262 views / 278 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 278 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Monschau opgeschrikt door daverende scheet.



quote:
Artsen hebben Wilders onderzocht. In een sms aan het ANP liet hij vannacht weten: "Er is helemaal niks aan de hand. Alles prima met mij. Welterusten."
Nee, nu niet meer
userIcon
Aan het ga..


Nee, te makkelijk..
Volgende keer beter voor ons, slechter voor jouw.
userIcon
Al die mensen hier die een bepaald persoon doodwensen Hoe triest ben je dan?

Ik denk overigens dat de PvdA een groot deel van hun achterban kwijt gaat raken, immers welke moslim wil op een partij stemmen waar een Jood de leiding heeft. Ik ben bang (voor de studenten, en de mensen die van vrijheid houden), dat de VVD en PVV samen met een derde en mogelijk nog 4e partij erg eng kunnen gaan doen.

Ik weet zelf inmiddels echt niet meer waar ik voor moet gaan, PVV is na afgelopen week wat mij betreft ook wel afgehaakt. met dat ACTA-spul en Wilders' gedrag.

Wilders zal ook zeker geen premier worden, aangezien geen enkele partij daarmee akkoord gaat.
userIcon
quote:
Geert Wilders laat mij net weten: "Er is helemaal niks aan de hand, alles prima met mij. Welterusten" Bij deze dus. about 3 hours ago via web


http://twitter.com/fritswester
Ik zou niet graag in zijn schoenen staan, 24 uurs-beveiliging, een baan als Kamerlid, bedreigingen tot en met.. Ik ben het absoluut niet met de man eens, maar goddamn, zijn volharding is paalwaardig.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Damn, jammer
Dat het jou niet overkomen is!
Jij bent een eerste klas anti democraat!
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:27 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Als ik ergens geld op durf te zetten dan is het wel dat Wilders NIET de volgende premier wordt, LOL. De man kan niet eens zijn eigen standpunten opzij zetten en spreken namens alle partijen in de coalitie.
Waar zet je je geld dan wel op?
Op iemand die jaren lang bewezen heeft zaken niet aan te pakken?
Daar win je punten mee
liever Wilders dan besluitloze gevestigde orde
Cohen is nog erger dan Bos!, dat heeft ie met zijn oeverloze gezwam wel bewezen !
Hij is nog zwakker dan Bos maar zijn droom zal never uitkomen , daarvoor is links gelukkig te klein!
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 14-03-2010 @ 03:44 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Damn, jammer
Iedereen waar jij het niet mee eens bent moet dood ja...

Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt in dit land.
userIcon
Ah, hij was zeker uitgenodigd voor een debat.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Damn, jammer
Waarom verlaag jij je tot het niveau van de PVV?

Je moet daarboven staan.
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]

Dat het jou niet overkomen is!
Jij bent een eerste klas anti democraat![..]


Waar zet je je geld dan wel op?
Op iemand die jaren lang bewezen heeft zaken niet aan te pakken?
Daar win je punten mee
liever Wilders dan besluitloze gevestigde orde
Cohen is nog erger dan Bos!, dat heeft ie met zijn oeverloze gezwam wel bewezen !
Hij is nog zwakker dan Bos maar zijn droom zal never uitkomen , daarvoor is links gelukkig te klein!
Nou.. de PVV is dus ook te klein. Dus ook Wilders zijn dromen zijn bedrog. In Nederland kan je niets doen zonder samenwerken.
userIcon
Alle Wilders hatertjes komen weer even zeiken
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:52 schreef pervertedhermit het volgende:
Alle Wilders hatertjes komen weer even zeiken
Och Jiraiyja, dat moet je toch aanspreken...
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:01 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Rot toch een eind op man! Zoveel kenners hebben al uitgesproken dat Wilders een groot gevaar is voor dit land. De man discrimineert dat het een lieve lust is en zijn aanhang (lees: TUIG) vindt het allemaal prima. Ze niets geleerd van de geschiedenis.

En schrik maar badend in het zweet wakker vannacht, want PvdA, Sp, GL en D66 maken een zeer goede kans Erg hè. Geen enkele partij die moslims wil afzeiken/deporteren/dwarsbomen. Balen voor je.
Scan... take a chill pill
Laat je niet zo opnaaien
userIcon
Wilders drink er nog 2,
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:04 schreef BasOne het volgende:
[..]


Scan... take a chill pill
Laat je niet zo opnaaien
Hij doet zijn avatar eer aan.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:03 schreef scanman1 het volgende:
[..]


En dat zijn er nogal wat. Als Wilders 25 zetels krijgt, dan is dus 5/6e van dit land hoogstwaarschijnlijk tégen Wilders.
slaat natuurlijk negens op
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:05 schreef scanman1 het volgende:
Ik lees liever posts van mensen die wel een IQ van 100 of hoger hebben
Whooohooo

Ik scoorde 110, op de officiële test

Laat je niet zo opnaaien man.

We weten beiden dat Wilders/PVV fanboys een schroefje los hebben in de bovenkamer.

Rationeel nadenken id het eerste wat ze vergeten, doctrine is wat ze ingestampt krijgen.

Geen redelijke discussie mee te voeren.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:09 schreef DrankBakje het volgende:
[..]


Hij doet zijn avatar eer aan.
bef wel

HEEEEERE'S JOHHNYYYY
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:10 schreef mmmkai het volgende:
[..]
slaat natuurlijk negens op
Slaat als een drumstick op een drumstel.

Als de PVV 25 zetels haalt zijn er nog 125 zetels die niet van hem zijn.
Face it, de meerderheid mot Wilders en zijn retoriek niet.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:13 schreef BasOne het volgende:
[..]

bef wel

HEEEEERE'S JOHHNYYYY
Daar trek er nog 1 op los Proost !
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:44 schreef Ferdo het volgende:
Iedereen waar jij het niet mee eens bent moet dood ja...

Ik ben blij dat jij het niet voor het zeggen hebt in dit land.
Je maakt weer een groot verschil.

Ten eerste zegt hij niet eens dat Wilders dood moet.
En ten tweede: Als iemand het niet erg vind, moet hij dan faken dat het een ramp is ?

Ga je ook zo tekeer tegen mensen die zeggen dat ze het niet erg vinden als Balkenende onder de bus komt?
Of telt die mening alleen wanneer het Wilders betreft?
Want ik zie je nooit reageren op de 'tegen de muur'-comments hier.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:15 schreef BasOne het volgende:
[..]

Slaat als een drumstick op een drumstel.

Als de PVV 25 zetels haalt zijn er nog 125 zetels die niet van hem zijn.
Face it, de meerderheid mot Wilders en zijn retoriek niet.
ja, maar dat wil niet zeggen dat ze tegen hem zijn.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:19 schreef mmmkai het volgende:
[..]
ja, maar dat wil niet zeggen dat ze tegen hem zijn.
Niet?

Houd Wilders niet hetzelfde strategen aan als Bush?
Als je niet voor me bent ben je tegen me.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:20 schreef roelke87 het volgende:
Oververmoeid van wat dan? Debatten ontwijken?
Hij zal de chloor wel te lang in z'n haar hebben laten zitten en moeten wachten tot een pruik klaar is.
Geblondeerd strak haar.
Terwijl hij van nature zwart gekrulde lokken heeft.

Zelfhaat?
userIcon
Leuk die wilders, 'iedereen' zegt hij gaat veranderingen brengen, maar ik moet het nog zien.

Ik drink er nog 1 op de komende bier/popcorn,.. topics...

hips
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:21 schreef BasOne het volgende:
[..]

Niet?

Houd Wilders niet hetzelfde strategen aan als Bush?
Als je niet voor me bent ben je tegen me.
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat 5/6e van de Nederlanders geen sympathieën voor zijn ideeën heeft en tegen hem is. Er zullen er genoeg 'neutraal' tegenover staan.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:27 schreef mmmkai het volgende:
[..]
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat 5/6e van de Nederlanders geen sympathieën voor zijn ideeën heeft en tegen hem is. Er zullen er genoeg 'neutraal' tegenover staan.
Ik denk minder dan je denkt. Sommig standpunten, jah ok. Ik hoop dat cda uitgeteldt is. WIilders, laat maar zien wat je 'denkt' wat goed voor Nederland is.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]


Waarom verlaag jij je tot het niveau van de PVV?

Je moet daarboven staan.
Inderdaad! Laten we de man proberen te scheiden van zijn gedachten goed.
Noem Wilders een idioot, een populist of wat dan ook... maar hij is ook een mens.
Ik verwens zijn gedachtengoed, maar zou tegelijkertijd een kogel voor hem opvangen, als het moest.
(zou wel ironisch zijn voor hem, als zijn leven gered werd door een links persoon ).
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jammer dat ie niet dood is. Nu moet alsnog één van mijn moslimbroeders het karwei opknappen.
zelf te laf?? broeder....
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:27 schreef mmmkai het volgende:
[..]
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat 5/6e van de Nederlanders geen sympathieën voor zijn ideeën heeft en tegen hem is. Er zullen er genoeg 'neutraal' tegenover staan.
Met de extremistische standpunten van de PVV betwijfel ik of er "neutrale" stemmer zijn.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:27 schreef mmmkai het volgende:
[..]
maar dat wil nog steeds niet zeggen dat 5/6e van de Nederlanders geen sympathieën voor zijn ideeën heeft en tegen hem is. Er zullen er genoeg 'neutraal' tegenover staan.
Er zullen altijd neutrale mensen zijn... maar ik denk dat het aantal bij Wilders stukken kleiner is. De man is zo controversieel bezig, dat toch wel een hele grote meerderheid voor of tegen zijn ideeën is.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 05:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
hahahah partyanaimal wilders gaaaaaaat looooooooooooooos
http://www.youtube.com/watch?v=tz1aZq3axgg

userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:35 schreef Martinovibes het volgende:
[..]

Dat het jou niet overkomen is!
Jij bent een eerste klas anti democraat![..]


Waar zet je je geld dan wel op?
Op iemand die jaren lang bewezen heeft zaken niet aan te pakken?
Daar win je punten mee
liever Wilders dan besluitloze gevestigde orde
Cohen is nog erger dan Bos!, dat heeft ie met zijn oeverloze gezwam wel bewezen !
Hij is nog zwakker dan Bos maar zijn droom zal never uitkomen , daarvoor is links gelukkig te klein!
Cohen zwak... ?

Wat weet je toch weinig van de geschiedenis.
Cohen werd in de jaren '90 door half links verketterd omdat hij zo'n strenge immigratie wet had gemaakt. Inderdaad de wet waar Verdonk zo populair mee werd door deze uit te voeren.

Wat je verder niet snapt is dat de functie van een burgemeester anders is dan die van een politicus. Als politicus in Den Haag moet je wetten maken, als burgemeester moet je vooral een bindende factor zijn... zorgen dat de burgers van jouw stad niet van elkaar vervreemd raken.

En ja, het Marokkanenprobleem in Amsterdam is inderdaad zeer groot... maar het aantal gevallen van recidive (herhalingsmisdaden) onder Marokkanen in Amsterdam is daarentegen weer (relatief) opvallend klein. Ergens moet hij toch iets goed gedaan hebben.
userIcon
Dankzij freacties van dat extreemlinkse schorem ( Scanman, Basone ) krijg ik steeds meer bewondering voor Wilders en dat hij maar flink mag gaan huishouden in dit land. De bevolking is ontevreden en stemt daarom op hem. Mensen die ver weg wonen van de problemen doen net alsof die er niet zijn en stemmen PvdA. Maar problemen ZIJN er en iedereen m.u.v. de PVV en de SGP doet net alsof zijn neus bloedt.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:20 schreef roelke87 het volgende:
Oververmoeid van wat dan? Debatten ontwijken?
Hij zal de chloor wel te lang in z'n haar hebben laten zitten en moeten wachten tot een pruik klaar is.
Vermoeid van filmpjes maken.

'take one'

'take two'

'take three!'
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 06:26 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Dankzij freacties van dat extreemlinkse schorem ( Scanman, Basone ) krijg ik steeds meer bewondering voor Wilders en dat hij maar flink mag gaan huishouden in dit land. De bevolking is ontevreden en stemt daarom op hem. Mensen die ver weg wonen van de problemen doen net alsof die er niet zijn en stemmen PvdA. Maar problemen ZIJN er en iedereen m.u.v. de PVV en de SGP doet net alsof zijn neus bloedt.
Hey lullo, ik word hier ook vaak ingedeeld bij het extreem links schorem... maar als ik het opneem voor Wilders (als persoon... niet naar zijn ideeën wordt ik hier zelf ook ingedeeld)... maar als ik het voor Wilders opneem (als persoon)... dan gaat iedereen hieraan voorbij.

En zo kan jij iedereen van links als een gevaar zien.
Je personifieert iedereen van links met Folkert van der Graaff...
Stop hier een mee, er is maar een Folkert van der Graaff...
Maar jij onthoudt schijnbaar alleen degenen die (van links) Wilders naar het leven staan. Maar wat over al die linkse mensen die niet zo extreem zijn? Besta ik niet? Bestaan al die anderen niet? Waarom ontken je de overgrote meerderheid van linkse stemmers?

Komt het je goed uit? Of wat?
Ik ben een sociaal liberaal... ben ik jouw vijand? Ben ik de vijand van Wilders? man, ik zou een kogel voor hem op willen vangen, als het aan mij lag. Ik haat Wilders niet, ik kan me alleen niet verenigen met zijn gedachtengoed. Ik kan niet leven met zijn idee dat alle moslims fout zijn omwille van hun religie. En of je het geloofd of niet... ook in Groningen leven moslims, maar hier schamen de meesten zich voor hun geloofsgenoten in de grote steden. En voor hun kom ik op.
haha lekker voor hem ik wordt ook onwel van zijn gezeur en uitspraken
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:14 schreef scanman1 het volgende:
Damn, jammer
Sterf vieze linkse grafhond!
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jammer dat ie niet dood is. Nu moet alsnog één van mijn moslimbroeders het karwei opknappen.
Die moslimbroeders van je zijn waarschijnlijk te druk met het neuken van hun eigen zus, of hun schaap.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 05:48 schreef RechtseRukker het volgende:
Hij mag dan wel afgevallen zijn, maar ik vind dat hij er slecht uitzag de laatste tijd
Dat is allemaal niet zo gek. Als je in je eentje een partij moet runnen, die bestaat uit incompetente idioten, je door je standpunten geen stap kan zetten zonder beveiliging en de pers zit je continu op de huid, gedurende verkiezingstijd, dan kost dat aardig wat energie.

Ik vrees voor Wilders dat hij het rustiger aan zou moeten doen, of dat hij meer partijwerk uit handen zou moeten geven. Maar binnen de PVV zitten zoveel incompetente nep-politici, dat dat niet mee gaat vallen.
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:23 schreef BasOne het volgende:
[..]

Geblondeerd strak haar.
Terwijl hij van nature zwart gekrulde lokken heeft.

Zelfhaat?
En mensen zoals jij mogen stemmen
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 08:24 schreef kitao het volgende:
[..]

Wat een slappe kul ; PVDA haalt juist de meeste stemmen in de grote steden en die zijn echt niet allemaal verkregen door allochtonen.
Laten in die grote steden nou net 50% van de bevolking allochtoon zijn Best knap dat jij dan weet wie er PvdA stemt of heeft gestemd Of ben jij d'r ook zo een die gezellig met een hele club geiteneukers en kopvodden gelijk in 1 stemhokje stond?
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 07:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die moslimbroeders van je zijn waarschijnlijk te druk met het neuken van hun eigen zus, of hun schaap.
Zo gelijk alweer lekker bezig deze ochtend?

Dus is hij nou onwel geworden of niet?
Als hij nu al onwel word, en over vermoeid is, vraag ik me af hoe dat zou moeten gaan als hij werkelijk MP zou worden, worden die mensen niet gekeurd?
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 08:39 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Zo gelijk alweer lekker bezig deze ochtend?

Dus is hij nou onwel geworden of niet?
Als hij nu al onwel word, en over vermoeid is, vraag ik me af hoe dat zou moeten gaan als hij werkelijk MP zou worden, worden die mensen niet gekeurd?
Ik denk dat hij het rustiger krijgt als hij MP zou worden.
Dan moet zijn eigen kamerfractie de flauwekul maar verdedigen en hoeft hij alleen maar domme ideeën de kamer in te schieten.
Op staatsbezoek bij andere landen kan hij schudden, want er is geen land meer dat hem uitnodigt. Blijft over de binnenlandse politiek en die is veel te verdeeld om ook maar ergens een zinnig besluit over te kunnen nemen.

Nu moet hij films maken, campagne voeren, die PVV-fractie, bestaande uit peuters en kleuters, bij elkaar houden en zorgen dat ze geen domme dingen doen of zeggen, andere politici zwart maken en in angst leven vanwege zijn eigen standpunten.
Nogmaals; ongeacht wat je van zijn standpunten vindt, hier zou iedereen op den duur van omvallen.
userIcon
de vermoeidheid kwam van links
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 08:52 schreef valsebingo het volgende:
[..]


Ik denk dat hij het rustiger krijgt als hij MP zou worden.
Dan moet zijn eigen kamerfractie de flauwekul maar verdedigen en hoeft hij alleen maar domme ideeën de kamer in te schieten.
Op staatsbezoek bij andere landen kan hij schudden, want er is geen land meer dat hem uitnodigt. Blijft over de binnenlandse politiek en die is veel te verdeeld om ook maar ergens een zinnig besluit over te kunnen nemen.

Nu moet hij films maken, campagne voeren, die PVV-fractie, bestaande uit peuters en kleuters, bij elkaar houden en zorgen dat ze geen domme dingen doen of zeggen, andere politici zwart maken en in angst leven vanwege zijn eigen standpunten.
Nogmaals; ongeacht wat je van zijn standpunten vindt, hier zou iedereen op den duur van omvallen.
Nou als hij straks in de kamer zit, moet hij natuurlijk wel blijven vechten tegen de Islam, hij zal enorm veel tegenstand krijgen van andere kamer leden, en zich dan ook vaak zullen moeten verantwoorden,dat alles lijkt mij nog al energie vretend, daarbij zal hij ook in de gemeente zijn hoofd moeten laten zien,veel heeft hij geroepen, maar zal nu nog alle plannen uit moeten werken, bedoel de oplossingen heeft hij nog niet. Fitna 2 is in de maak, wat dacht je daar van dan?
JP was al moe, en die was alleen MP, die vertelde toch vaak dat dit echt een zware functie is, en dan gaat Wilders er nog van alles bij doen.
Het begint nu pas voor hem, dr vanuit gaan dat hij MP word dan he, zo niet kan hij lekker even bij komen in een ver land, zon en zee, en veel rust doet wonderen
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:01 schreef scanman1 het volgende:

En schrik maar badend in het zweet wakker vannacht, want PvdA, Sp, GL en D66 maken een zeer goede kans Erg hè. Geen enkele partij die moslims wil afzeiken/deporteren/dwarsbomen. Balen voor je.
Badend in het zweet huh?
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 03:17 schreef scanman1 het volgende:
Onlangs een paniekaanval gehad (constant denken dat je flauw valt en dood gaat) die meer dan 12 uur duurde. Ik heb oxazepam nodig om eindelijk rustig te worden. Dat slik ik nu nog, maar is erg verslavend. Ik zal er binnenkort toch van af moeten. Maar paniekaanvallen zijn zeer bekend dus. En ook de veel ergere.
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 01:20 schreef scanman1 het volgende:
Iedere dag 3 of 4 drankjes. Meestal baco's, maar soms ook een wijntje erbij. En dat meestal 1 a 2 uur voor het slapen gaan.
Ik geloof toch echt dat jij hier degene bent die het elke dag in zijn broek doet van angst.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:16 schreef plum het volgende:
[..]

Waar ben je bang voor?
Jeetje pummetje, staat er ergens in mijn post dat ik ergens bang voor ben? Nee dus, zou niet hard weg rennen voor hem hoor als ik hem in een donker steegje zou zien staan, zou hooguit mn lach niet kunnen inhouden
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:10 schreef sumerian het volgende:
[..]

Badend in het zweet huh?
[..]
[..]

Ik geloof toch echt dat jij hier degene bent die het elke dag in zijn broek doet van angst.
scanman is een beetje frusti omdat hij niet weet waar hij thuishoort
ben ik nu moslim of knuffelaar denkt hij steeds, dan krijg je rare reacties zoals je hier ziet

maar in werkelijkheid is hij gewoon een reltroll hoor
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:04 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nou als hij straks in de kamer zit, moet hij natuurlijk wel blijven vechten tegen de Islam, hij zal enorm veel tegenstand krijgen van andere kamer leden, en zich dan ook vaak zullen moeten verantwoorden,dat alles lijkt mij nog al energie vretend, daarbij zal hij ook in de gemeente zijn hoofd moeten laten zien,veel heeft hij geroepen, maar zal nu nog alle plannen uit moeten werken, bedoel de oplossingen heeft hij nog niet. Fitna 2 is in de maak, wat dacht je daar van dan?
JP was al moe, en die was alleen MP, die vertelde toch vaak dat dit echt een zware functie is, en dan gaat Wilders er nog van alles bij doen.
Het begint nu pas voor hem, dr vanuit gaan dat hij MP word dan he, zo niet kan hij lekker even bij komen in een ver land, zon en zee, en veel rust doet wonderen
Daar heb je ook wel een punt.
Ik kan hem van harte de stranden van Dubai aanbevelen. Wat jij?
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]


Waarom verlaag jij je tot het niveau van de PVV?

Je moet daarboven staan.
Lolwhut? Hij staat daar echt niet boven. Dat moet je ook niet van hem verwachten.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:05 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Je leest weer eens dingen die ik niet gezegd heb.

Maar Danny (vast een Wilders vriendje) is vast blij met jou.

En nu gaat dit topic in de 'do not view' list, want ik heb genoeg gezegd en de minder intelligente mens genoeg uitgelegd waarom hun rechtse stem heel erg fout is. Hopelijk zijn er weer een paar die ervan leren.

Hoe dan ook.... je kunt reageren, maar ik lees dus niet meer. Ik lees liever posts van mensen die wel een IQ van 100 of hoger hebben
Volgens mij is scanman1 gevaarlijker dan Wilder. Wat een creep.
Zonde dat ie er niks aan over gehouden heeft. Als ons land iets goed kan gebruiken dan is het wel een knock out van Wilders. Iemand die onze economie al miljoenen gekost heeft doordat hij zonodig knip-en-plakwerk moest gaan uitzenden (Fitna) en die ons land sterverens belachelijk maakt met z'n z'n malle uitspraken.

Volgende keer beter Geert .

Hopelijk krijg ik nu niet van dat Wilderstuig over de vloer .
"Cohen minister president" Tuurlijk, met 12 zetels. Moge Allah ons behoeden.... PvdA? Hoe dom kun je zijn door op deze partij te stemmen. Lees de geschiedenisboeken eens....

"Discriminatie" Voorbeelden graag, of lees de stukken van Ayaan Hirshi Ali eens.

"Debatten ontwijken" Debat met oa Bos gezien?

"Veranderingen" Ja met een coalitie PVV VVD *** kun je dat wel verwachten, en dat wordt tijd ook.

Enne, ik hoop dat dat bericht van die "moslimbroeders" echt cynisch bedoeld is. Anders is het gewoon een vieze aanzet tot moord!

Btw, kijk eens wat vaker naar "lichtgetinte gezocht" ook wel bekend als opsporing verzocht. Het moge duidelijk zijn dat sommige bevolkingsgroepen er niet voor terugschikken om extreem geweld te gebruiken.... En dan bedoel ik niet alleen de gekleurden, maar ook oostblokfiguren!

Het oude "Samen" van Balkellende, en het nieuwe "fatsoenlijke samenleving" van Cohen, heeft zijn langste tijd gehad. Deze jaren 50 denkwijzen werken niet meer

Maar de meesten van jullie hebben gelijk....
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:27 schreef valsebingo het volgende:
[..]


Daar heb je ook wel een punt.
Ik kan hem van harte de stranden van Dubai aanbevelen. Wat jij?
ik denk dat Dubai een geweldige plek voor hem is!
En mag hij dan als herboren terug komen
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 04:01 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Rot toch een eind op man! Zoveel kenners hebben al uitgesproken dat Wilders een groot gevaar is voor dit land. De man discrimineert dat het een lieve lust is en zijn aanhang (lees: TUIG) vindt het allemaal prima. Ze niets geleerd van de geschiedenis.

En schrik maar badend in het zweet wakker vannacht, want PvdA, Sp, GL en D66 maken een zeer goede kans Erg hè. Geen enkele partij die moslims wil afzeiken/deporteren/dwarsbomen. Balen voor je.
Welke kenners de linkse hobbyisten bedoel je. Jij noemt dus PVV stemmers tuig dat zegt al genoeg over jezelf dat je geen haar beter bent. Over moslims deporteren heeft wilders het nooit gehad dat zit in je eigen koppie, wat wel gezegd is dat mensen die lopen te fucken in Nederland een 1 malige reis terug krijgen richting heimat en daar vind ik niks mis mee.
Superieure campagne move van Wilders
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 05:04 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]


Er zullen altijd neutrale mensen zijn... maar ik denk dat het aantal bij Wilders stukken kleiner is. De man is zo controversieel bezig, dat toch wel een hele grote meerderheid voor of tegen zijn ideeën is.
Dat zal je nog eens tegenvallen. Ik ben niet eens met al zijn uitspraken maar ik ben het wel spuugzat las gisteren weer dat er een lijst is gemaakt met 2495 Marokkanen die de boel lopen te verzieken. Ik zou zeggen vul de boeings maar en enkele reis Rabat.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:57 schreef 2030rd het volgende:
Superieure campagne move van Wilders
Hoe zie jij dit als campagne move? stem op mij, want nu al geeft mijn lichaam aan dat ik het niet aankan?
Ja idd mooie move
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:56 schreef muppetshow het volgende:
[..]


Welke kenners de linkse hobbyisten bedoel je. Jij noemt dus PVV stemmers tuig dat zegt al genoeg over jezelf dat je geen haar beter bent. Over moslims deporteren heeft wilders het nooit gehad dat zit in je eigen koppie, wat wel gezegd is dat mensen die lopen te fucken in Nederland een 1 malige reis terug krijgen richting heimat en daar vind ik niks mis mee.
Ik vind het prima als een asielzoeker het land uit geflikkerd wordt wanneer ze iets naars doen, maar iemand die hier geboren is moet je straffen zoals je iedere andere Nederlander zou straffen.

En ja, dat mag best wat zwaarder -- maar da's een andere discussie!
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 10:02 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Hoe zie jij dit als campagne move? stem op mij, want nu al geeft mijn lichaam aan dat ik het niet aankan?
Ja idd mooie move
Ik denk dat het enigszins sarcastisch was van hem.

Eerlijk is eerlijk, alle onheil die Wilders overkomt waardoor hij de slachtofferrol aan kan nemen, resulteert in meer sympathie van zijn aanhang.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:58 schreef muppetshow het volgende:
[..]


Dat zal je nog eens tegenvallen. Ik ben niet eens met al zijn uitspraken maar ik ben het wel spuugzat las gisteren weer dat er een lijst is gemaakt met 2495 Marokkanen die de boel lopen te verzieken. Ik zou zeggen vul de boeings maar en enkele reis Rabat.
Waar is die lijst dan?
En komen ze allemaal uit Rabat, dat ze daar naar toe moeten?
Ik wil die lijst ook wel eens zien, wie heeft die lijst gemaakt dan?
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 09:58 schreef muppetshow het volgende:
[..]


Dat zal je nog eens tegenvallen. Ik ben niet eens met al zijn uitspraken maar ik ben het wel spuugzat las gisteren weer dat er een lijst is gemaakt met 2495 Marokkanen die de boel lopen te verzieken. Ik zou zeggen vul de boeings maar en enkele reis Rabat.
Pff. Sinterklaas heeft een heel boek vol met de namen van stoute kinderen. En die zijn echt niet allemaal Marokkaan.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 10:04 schreef valsebingo het volgende:
[..]


Ik denk dat het enigszins sarcastisch was van hem.

Eerlijk is eerlijk, alle onheil die Wilders overkomt waardoor hij de slachtofferrol aan kan nemen, resulteert in meer sympathie van zijn aanhang.
Nou sympathie misschien, bedoel het is natuurlijk ook behoorlijk lullig als hij wegens zijn gezondheid de boel moet staken ( alu hoedje: miss is dit wel een plan, omdat hij weet dat hij alles wat hij zegt niet waar kan maken? alu hoedje af)
Maar niet alle PVV stemmers zijn dom, ook zij zullen dan toch in zien dat ( mits het waar is dat hij onwel werd door oververmoeidheid) hij het dan toch wellicht allemaal niet aan kan, en je dan voor een ander moet gaan.
Hoe zat het ook alweer? de beste voor de functie kiezen
Wilders zou eens moeten relaxen op Bali, misschien kan hij daarna nog even familie van zijn oma bezoeken op Java in Sukabumi. Oh wacht, Wilders mag Indonesië niet meer in.. Persona non grata.

Ah dat is nou jammer..

Volgens mij is hij daarom ook erg boos.. Hij is gewoon in een identiteitscrisis. Ben ik Limburger, Joods, Indo, Nederlands. Ik niet snap, system failure...... poef.
userIcon
quote:
Op zondag 14 maart 2010 @ 03:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Jammer dat ie niet dood is. Nu moet alsnog één van mijn moslimbroeders het karwei opknappen.
ik ben zelf anti wilders, maar jouw reply is gewoon dieptriest.
100  van 278 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden