Weekdeals (728x90)

'Wilders beschadigt Nederland'

Politiek • Geschreven door ANP op 13-03-2010 @ 08:28 - gepost door static
print 

Werkgeversvoorman Bernard Wientjes vindt dat Geert Wilders Nederland "op een geweldige manier" beschadigt. De voorzitter van ondernemersorganisatie VNO-NCW brengt dat naar voren in een interview met de Volkskrant van vandaag.

Wientjes over de PVV-leider: "Zoals hij zichzelf laatst in Londen presenteerde als toekomstig premier van Nederland en vervolgens de Turkse premier Erdogan uitschold. Dat is ongehoord. De Engelse pers was diep geschokt over de die vertoning, die de hele wereld overging." Uit het vraaggesprek blijkt dat Wientjes Wilders als een gevaar ziet voor Nederland en de Nederlandse economie. " Ja, echt. Niet alleen voor het bedrijfsleven, maar voor heel Nederland. Want driekwart van wat we verdienen komt uit het buitenland."


Bron: ANP


Lees ook:

» 23:34 Roemer wil premier worden9
» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

11359 views / 350 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 350 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
Alsof Balkenbende Nederland zoveel goed gedaan heeft? Dankzij Bakellende staan we wereldwijd bekend als filantropische instelling waar altijd wat te halen is omdat de minister president liever het anaalkanaal verkent bij een andere regeringsleider dan te denken aan z'n eigen bevolking..
userIcon
Oh, dat zal vast. Punt is alleen dat Wilders zijn debiele uitspraken hier nu eenmaal mag doen. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Daar kunnen heel veel mensen nog heel veel van leren. Wilders incluis.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:33 schreef dudezoveel het volgende:
dat heet de 'nieuwe politiek' schelden om kiezers aan je te binden...
in de kamer moest iemand van de sp maar voor de dijk gaan liggen om het water tegen te houden omdat ze zo dik was,een pvv'r vond het nodig dit uit te braken.
onopgevoeden vinden dit prachtig natuurlijk.
Ja, dat was die zwakbegaafde De Mos. Dat Wilders die ooit meegenomen heeft de Kamer in zegt wel het een en ander over het aantal politiek getalenteerden dat hij nog achter zich heeft staan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:32 schreef OpperTokkie het volgende:
Alsof Balkenbende Nederland zoveel goed gedaan heeft? Dankzij Bakellende staan we wereldwijd bekend als filantropische instelling waar altijd wat te halen is omdat de minister president liever het anaalkanaal verkent bij een andere regeringsleider dan te denken aan z'n eigen bevolking..
Dat dus.
userIcon
Ik denk eerder dat Nederland al lang en breed is beschadigd door mensen als Wientjes en dat Wilders de wortels hiervan aan het licht brengt.
Maar ja, als je dat zegt dan koemn de mensen al gauw weer op de proppen met verhalen van 80 jaar geleden alsof ze het zelf hebben meegemaakt en alle ins en outs van die geschiedenis kennen.
userIcon
Balkenende, Bos, Eurlings zijn allemaal even erg.

Ergens zich niet 100% voor geven. En dat vertegenwoordigt dan het Nederlands volk

[ Bericht gewijzigd door HQ-Design op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:53 ]
userIcon
Wilders gaat in sommige dingen te ver,maar op héél veel punten heeft hij wel gelijk,andere partijen durven niets concreets te doen aan de problematiek die er in Nederland heerst,en zeker nu in deze economische situatie kan ik de kiezer wel begrijpen waarom er op Wilders wordt gestemd,dit is een protest naar de andere partijen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:38 schreef JaapB het volgende:
Ik denk eerder dat Nederland al lang en breed is beschadigd door mensen als Wientjes en dat Wilders de wortels hiervan aan het licht brengt.
Maar ja, als je dat zegt dan koemn de mensen al gauw weer op de proppen met verhalen van 80 jaar geleden alsof ze het zelf hebben meegemaakt en alle ins en outs van die geschiedenis kennen.
Kun je misschien ook uitleggen hoe VNO-NCW Nederland dan zoveel schade toebrengt? En op welke manier zijn de wortels van al dat VNO-NCW-kwaad dan door Wilders aan het licht gebracht?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:38 schreef JaapB het volgende:
Ik denk eerder dat Nederland al lang en breed is beschadigd door mensen als Wientjes en dat Wilders de wortels hiervan aan het licht brengt.
Ja, de linkse kerk! !!!!!

Gemiddeld IQ op Fok! is echt onder de 100 tegenwoordig.
userIcon
Ondernemers die een harde plasser krijgen bij het idee van goedkope werkkrachten die niet zeuren maar werken. Die in de jaren 60 groepen Turken, Yugoslaven en Marrokanen naar ons land hebben gehaald. Die nu Polen, Tsjechten en Roemenen omarmen als goedkope inzet maar vervolgens niet nadenken bij wat de verdere gevolgen van hun kortzichtigheid is op de samenleving en op het leven en gezin van de mensen die ze hierheen halen.

En ja, dat is maar een deel van het probleem want een ander deel is dat de mensen die door de ondernemers worden uitgebuit door de linkse partijen te lang worden geknuffeld en omarmt waarmee ze geen behoefte tot terugkeer mee voelen. Al dit soort van zaken heeft bijgedragen aan een verloedering van de Nederlandse samenleving en het ontkennen van die verloedering is wat een man als Geert Wilders en voor hem Pim Fortuyn herkennen en aan de buitenwereld laten zien.

Of wilde jij graag een ander beeld geschetst zien?
userIcon
Wilders is zeer goed in het uitslaan van loze kreten. Gisteren bewees hij dit weer met zijn uiterst domme reactie op het feit dat Job Cohen zich verkiesbaar stelde.

Mensen stemmen op hem als een 'proteststem', ze zijn het niet eens met de huidige situatie dus laat die Wilders er maar eens doorheen rausen. Omdat het zo'n empty vessel is, kan iedereen zijn eigen problemen op hem projecteren. Dat hij dit allemaal niet gaat oplossen begrijpen ze niet.

De PVV is een bange partij. Bang voor nieuwe dingen, bang voor verandering, ze weten niet goed hoe hier mee om te gaan. Dus kiezen ze voor de vrij domme, en gemakkelijke, weg; verbieden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:49 schreef Daelicious het volgende:
[..]

Ja, de linkse kerk! !!!!!

Gemiddeld IQ op Fok! is echt onder de 100 tegenwoordig.
Dat is nog niet heel erg, helaas is het nogal representatief voor het gros van dit land, waardoor we straks echt met die josti als PM onze economie naar de klote gaan helpen
userIcon
Nou meneer Wientjes, misschien krijg je nu dan de kans om die schade te verhalen op Wilders?
Hij blijft het proberen, is het niet linksom, dan wel rechtsom.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:53 schreef JaapB het volgende:
Ondernemers die een harde plasser krijgen bij het idee van goedkope werkkrachten die niet zeuren maar werken. Die in de jaren 60 groepen Turken, Yugoslaven en Marrokanen naar ons land hebben gehaald. Die nu Polen, Tsjechten en Roemenen omarmen als goedkope inzet maar vervolgens niet nadenken bij wat de verdere gevolgen van hun kortzichtigheid is op de samenleving en op het leven en gezin van de mensen die ze hierheen halen.

En ja, dat is maar een deel van het probleem want een ander deel is dat de mensen die door de ondernemers worden uitgebuit door de linkse partijen te lang worden geknuffeld en omarmt waarmee ze geen behoefte tot terugkeer mee voelen. Al dit soort van zaken heeft bijgedragen aan een verloedering van de Nederlandse samenleving en het ontkennen van die verloedering is wat een man als Geert Wilders en voor hem Pim Fortuyn herkennen en aan de buitenwereld laten zien.

Of wilde jij graag een ander beeld geschetst zien?
Je slaat de spijker op zijn kop zeker de werkgevers moeten hun mond houden zeker met de intocht van de oost Europeanen nu.
de geschiedenis herhaalt zich
Beschadigt hij de boel alweer... zucht

Ik kan geen wilders meer horen..

Kleuters!
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:55 schreef tafelpoot het volgende:
De PVV is een bange partij. Bang voor nieuwe dingen, bang voor verandering, ze weten niet goed hoe hier mee om te gaan. Dus kiezen ze voor de vrij domme, en gemakkelijke, weg; verbieden.
De PVV is juist de partij die de veranderingen en nieuwe dingen wilt invoeren en het zijn de andere partijen die dat verbieden.
Een hoofddoekjesverbod staat tot niets in vergelijking met andere verboden/geboden die erdoor geramd zijn door de partijen die de afgelopen jaren geregeerd hebben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:32 schreef OpperTokkie het volgende:
Alsof Balkenbende Nederland zoveel goed gedaan heeft? Dankzij Bakellende staan we wereldwijd bekend als filantropische instelling waar altijd wat te halen is omdat de minister president liever het anaalkanaal verkent bij een andere regeringsleider dan te denken aan z'n eigen bevolking..
Zanik zanik.
Wientjes heeft gewoon gelijk.
Wat een wereld van verschil: Job Cohen of Geert Wilders als Minister-president. Van Cohen straalt de diplomatie er gewoon vanaf. Wilders heeft die gave gewoon niet.

En ik vrees dat de hele PVV dat niet heeft. Kijk in de live-debatten van de 2e Kamer maar eens naar horken als De Mos of Brinkman of Graus. Politici waarmee het kwaad kersen eten is. En dat zou dan ons land moeten regeren.

En ja, ik stem rechts. Maar niet op de PVV.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:53 schreef JaapB het volgende:
Ondernemers die een harde plasser krijgen bij het idee van goedkope werkkrachten die niet zeuren maar werken. Die in de jaren 60 groepen Turken, Yugoslaven en Marrokanen naar ons land hebben gehaald. Die nu Polen, Tsjechten en Roemenen omarmen als goedkope inzet maar vervolgens niet nadenken bij wat de verdere gevolgen van hun kortzichtigheid is op de samenleving en op het leven en gezin van de mensen die ze hierheen halen.

En ja, dat is maar een deel van het probleem want een ander deel is dat de mensen die door de ondernemers worden uitgebuit door de linkse partijen te lang worden geknuffeld en omarmt waarmee ze geen behoefte tot terugkeer mee voelen. Al dit soort van zaken heeft bijgedragen aan een verloedering van de Nederlandse samenleving en het ontkennen van die verloedering is wat een man als Geert Wilders en voor hem Pim Fortuyn herkennen en aan de buitenwereld laten zien.

Of wilde jij graag een ander beeld geschetst zien?
Ja. Je kunt het met ze eens zijn of niet, maar dankzij organisaties als het VNO-NCW is Nederland nu een van de welvarendste landen ter wereld. Dat ze arbeiders uit het buitenland hebben gehaald was omdat de autochtone bevolking zichzelf te goed voelde om bepaalde soorten werk te doen.

En wat heeft Wilders al bijgedragen aan de welvaart in Nederland? Hij heeft het enorme probleem van de hoofddoek te sprake gebracht... Wow.

Wilders is een symptoom dat duidelijk maakt dat er een probleem is in Nederland, maar hij is op geen enkele manier deel van een oplossing.
Gaan we weer Bash Wilders maar zo veel je lief is hij zal echt geen kiezers verliezen daardoor.. Zulke one-liners hebben we allemaal wel gehoord ondertussen. Ga liever een verkiezingsprogramma schrijven dan je op één persoon te richten.
Ik was inderdaad een beetje slaapdronken toen ik dit schreef @Daelicious. Uiteraard begrijp ik dat wel echter is het probleem voor mij dat veel politieke partijen precies hetzelfde zeggen als deze man.
Maar in principe is hier hetzelfde van toepassing: Doe gewoon je werk en stop nou eens met je hobby Wilders-Bashen-Wie-Haalt-De-Voorpagina..

[ Bericht gewijzigd door Denni op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:13 ]
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:01 schreef Aka-Zigor het volgende:
[..]

De PVV is juist de partij die de veranderingen en nieuwe dingen wilt invoeren en het zijn de andere partijen die dat verbieden.
Een hoofddoekjesverbod staat tot niets in vergelijking met andere verboden/geboden die erdoor geramd zijn door de partijen die de afgelopen jaren geregeerd hebben.
Noem er drie, nou dan twee, nou dan een verbod dat ingevoerd is dat jurdisch niet haalbaar is?

@Denni hierboven: Je snapt dat VNO-NCW, ondanks dat het een afkorting is, geen politieke partij is? En dus geen verkiezingsprogramma schrijft, omdat ze niet meedoen aan verkiezingen?
userIcon
Quoteje van Rob Wijnberg. Geeft wel aardig weer hoe Wilders met z'n PVV bezig is.

quote:
Waar komt toch die misvatting vandaan dat de PVV zo radicaal is?

Stelletje watjes, dat zijn het.

Neem dat hoofddoekjesverbod. De partij vindt de hoofddoek een "abject symbool van een onderdrukkende totalitaire ideologie", dus wil ze het dragen ervan verbieden. Voor ambtenaren. Tijdens werktijd. In Den Haag en Almere.

Nou nou.

Daarmee zet je de totalitaire fascisten wel een hak, of niet? Geen vrouwenonderdrukking meer tussen 9 en 5 aan het gemeenteloket in Moerwijk en Almere-Buiten. Die kunnen hun wereldkalifaat wel vergeten.

Kom op, Geert! Wat is dit voor slappe cultuurrelativistische halfslachtigheid? Mogen ze die kopvodden onderweg naar hun werk wél ophouden? En de vervuiling van het straatbeeld dan? Warempel: die kun je bij de PVV gewoon afkopen, voor duizend eurootjes taks per jaar.

Zou vrouwenonderdrukking ook btw-aftrekbaar worden?

Je zag het vooral misgaan op het moment dat het kabinet viel en er nieuwe verkiezingen werden uitgeschreven. Toen verklaarde Geert opeens dat hij bereid was "overal concessies over te doen, behalve over de AOW-leeftijd". Tja, politiek is prioriteiten stellen, zullen we maar zeggen. Onze meest fundamentele vrijheden staan op het punt door tientallen miljoenen kolonisten vernietigd te worden en Geert ziet het door de vingers zolang hij op z'n 65ste met pensioen kan.

Partij voor de Vrijetijd, zal-ie bedoelen.

We hadden het kunnen voorzien. Zelfs vlak na de aanslagen in New York hoorde je Geert nog linkse multicultismoesjes wauwelen. Dat de islam een "te respecteren godsdienst" is en dat de meeste moslims "goede mensen" zijn die je niet "op één hoop moet gooien" enzo.

Hij zei het nog net niet in het Arabisch.

Volgens Geert zat hij destijds "onder het juk van Jozias van Aartsen en Hans Dijkstal". Ook dát nog: iemand die capituleert voor de elite! Met zo'n generaal win je natuurlijk nooit een oorlog. Nog even en dat geblondeerde kapsel blijkt een abject symbool voor een witte vlag. Meen je eigenlijk wel wat je zegt, Geert?

Of wil je alleen provoceren?


[ Bericht gewijzigd door Jigzoz op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:17 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:06 schreef Denni het volgende:
Gaan we weer Bash Wilders maar zo veel je lief is hij zal echt geen kiezers verliezen daardoor.. Zulke one-liners hebben we allemaal wel gehoord ondertussen. Ga liever een verkiezingsprogramma schrijven dan je op één persoon te richten.
Typisch PVV. Altijd maar oppervlakkig geneuzel. En ze hebben het niet eens van zichzelf door.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:32 schreef Jigzoz het volgende:
Oh, dat zal vast. Punt is alleen dat Wilders zijn debiele uitspraken hier nu eenmaal mag doen. Vrijheid van meningsuiting heet dat. Daar kunnen heel veel mensen nog heel veel van leren. Wilders incluis.
hee lullo jigzoz wat is dat voor een debiele uitsraak van jou leuk he als we zo met elkaar omgaan de vrijheid van meningsuiting toch?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:41 schreef HQ-Design het volgende:
Balkenende, Bos, Eurlings zijn allemaal even erg.

Ergens zich niet 100% voor geven. En dat vertegenwoordigt dan het Nederlands volk
Daarom moet je ook stemmen op partijen die echt goede alternatieven bieden voor Nederland. Groenlinks dus, of de SP, Partij voor de Dieren, die niet alleen voor dieren opkomt, maar voor iedereen die het moeilijk heeft in de samenleving.
Heel veel mensen hier in Wassenaar stemmen PVV, terwijl er geen Marokanen wonen hier. Iedereen is hier gewoon Nederlands. Waar zijn we dan bang voor? PVV is net als de VVD voor mensen zoals mijn ouders, heel veel geld en het interesseert ze niet dat anderen mensen niet eens de tandarts kunnen betalen. Bah.

Zodra ik mag stemmen ga ik dus echt nooit op die asociale mensen van de VVD of PVV stemmen. PVV wil ook niets doen hoor voor de bijstandsmoeders. Wel stom dat sommige arme mensen denken dat de PVV een soort SP is, want Wilders zat vroeger gewoon bij de VVD.
userIcon
Balkenende, Jaap de Hoop Scheffer en Verhagen hebben Nederland meer beschadigd dan Wilders ooit kan doen hoor, dus stel 'ns prioriteiten.

PS Ik stel niet voor Wilders.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:09 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Typisch PVV. Altijd maar oppervlakkig geneuzel. En ze hebben het niet eens van zichzelf door.
Ik ben niet PVV ik ben Dennis...
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:13 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Balkenende, Jaap de Hoop Scheffer en Verhagen hebben Nederland meer beschadigd dan Wilders ooit kan doen hoor, dus stel 'ns prioriteiten.

PS Ik stel niet voor Wilders.
Laat eens een filmpje daarvan zien ? Je moet niet zomaar iets gaan roepen he ?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:58 schreef Debeul het volgende:
[..]


Je slaat de spijker op zijn kop zeker de werkgevers moeten hun mond houden zeker met de intocht van de oost Europeanen nu.
de geschiedenis herhaalt zich
Geert Wilders heeft een vrouw uit Hongarije. Oost-Europa dus. Dus de PVV gaat zich echt niet inzetten tegen Oost-Europeanen, of denk je dat Wilders zijn eigen vrouw terugstuurt?

Denk nou toch eens een keer na.
Betreffende E.U.: Ja, we moeten gewoon uit de E.U. stappen. Hopelijk zijn hier meer partijen voor te vinden. Volgens mij is de SP ook E.U.-kritisch.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:06 schreef Daelicious het volgende:
[..]

Noem er drie, nou dan twee, nou dan een verbod dat ingevoerd is dat jurdisch niet haalbaar is?
Bij deze de 10 geplande verboden van kabinet Balkenende 4 http://www.depers.nl/binn(...)-Balkenende-IV.html. Ik zie dat het afschaffen van koopzondagen er nog niet eens bij staat.
userIcon
Ah lekker Wilders bashen, onder het genot van een grote mok koffie..

quote:
"Want driekwart van wat we verdienen komt uit het buitenland."
Driekwart van de figuren die de boel hier verneuken komen ook uit het buitenland..

Hoofdzakelijk maar uit 2 landen natuurlijk..
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:10 schreef ukyo het volgende:
[..]

hee lullo jigzoz wat is dat voor een debiele uitsraak van jou leuk he als we zo met elkaar omgaan de vrijheid van meningsuiting toch?
Eerst leren schrijven, dan pas posten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:11 schreef hadewijch het volgende:
[..]


Daarom moet je ook stemmen op partijen die echt goede alternatieven bieden voor Nederland. Groenlinks dus, of de SP, Partij voor de Dieren, die niet alleen voor dieren opkomt, maar voor iedereen die het moeilijk heeft in de samenleving.
Heel veel mensen hier in Wassenaar stemmen PVV, terwijl er geen Marokanen wonen hier. Iedereen is hier gewoon Nederlands. Waar zijn we dan bang voor? PVV is net als de VVD voor mensen zoals mijn ouders, heel veel geld en het interesseert ze niet dat anderen mensen niet eens de tandarts kunnen betalen. Bah.

Zodra ik mag stemmen ga ik dus echt nooit op die asociale mensen van de VVD of PVV stemmen. PVV wil ook niets doen hoor voor de bijstandsmoeders. Wel stom dat sommige arme mensen denken dat de PVV een soort SP is, want Wilders zat vroeger gewoon bij de VVD.
Ho ho niet je eigen nest bevuilen he je gaat teveel met linkse rakkers om
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ja. Je kunt het met ze eens zijn of niet, maar dankzij organisaties als het VNO-NCW is Nederland nu een van de welvarendste landen ter wereld. Dat ze arbeiders uit het buitenland hebben gehaald was omdat de autochtone bevolking zichzelf te goed voelde om bepaalde soorten werk te doen.

En wat heeft Wilders al bijgedragen aan de welvaart in Nederland? Hij heeft het enorme probleem van de hoofddoek te sprake gebracht... Wow.

Wilders is een symptoom dat duidelijk maakt dat er een probleem is in Nederland, maar hij is op geen enkele manier deel van een oplossing.
Nederland is rijk vanwege onze historie, grote multinationals, zeehaven en luchthaven, bankensector en natuurlijk de gasbel. De VNO-NCW doet natuurlijk wel zijn best voor Nederland, maar om nu te zeggen dat zij 100% verantwoordelijk zijn voor de huidige rijkdom is een te groot compliment vind ik.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:17 schreef Perceval het volgende:
[..]


Bij deze de 10 geplande verboden van kabinet Balkenende 4 http://www.depers.nl/binn(...)-Balkenende-IV.html. Ik zie dat het afschaffen van koopzondagen er nog niet eens bij staat.
Daarbij gaat het er niet om wat wel of niet juridisch haalbaar is/was, het ging over verboden/geboden op zich.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:20 schreef Perceval het volgende:
[..]


Nederland is rijk vanwege onze historie, grote multinationals, zeehaven en luchthaven, bankensector en natuurlijk de gasbel. De VNO-NCW doet natuurlijk wel zijn best voor Nederland, maar om nu te zeggen dat zij 100% verantwoordelijk zijn voor de huidige rijkdom is een te groot compliment vind ik.
Daarom ook "organisaties als".
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Ja. Je kunt het met ze eens zijn of niet, maar dankzij organisaties als het VNO-NCW is Nederland nu een van de welvarendste landen ter wereld. Dat ze arbeiders uit het buitenland hebben gehaald was omdat de autochtone bevolking zichzelf te goed voelde om bepaalde soorten werk te doen.

En wat heeft Wilders al bijgedragen aan de welvaart in Nederland? Hij heeft het enorme probleem van de hoofddoek te sprake gebracht... Wow.

Wilders is een symptoom dat duidelijk maakt dat er een probleem is in Nederland, maar hij is op geen enkele manier deel van een oplossing.
Er zijn vandaag de dag genoeg nederlanders die willen werken, alleen worden ze niet aangenomen omdat een oostblokker het voor minder dan de helft ook doet.

Om de werkeloze Nederlander een beetje bezig te houden is vervolgens de arbeids-reintegratie maffia opgericht.

Dat is een wettelijk legale manier om werkgevers van personeel met geld toe te voorzien.

Tevens creerde dit systeem ook nog eens een paar duizend voornamelijk parttime kantoorbaantjes voor incompetente mensen die graag wat over een ander te zeggen wilde hebben.

Maar feitelijk is arbeids-reintegratie gewoon een vestzak-broekzak constructie voor gemeenten om cijfertjes te produceren die de werkeloosheid verbloemen.
userIcon
Volgens mij lachen Geert en zijn vrienden zich echt rot dat er zoveel Nederlanders in hun achterlijke praatjes trappen.
userIcon
En dan nog wat als het aan de VNO-NCW zou je iedere dag ontslagen kunnen worden wie was er ook alweer voor om het ontslag recht te versoepelen.
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Eerst leren schrijven, dan pas posten.
jij moet eerst leren lezen dan posten
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:11 schreef hadewijch het volgende:
[..]


Daarom moet je ook stemmen op partijen die echt goede alternatieven bieden voor Nederland. Groenlinks dus, of de SP, Partij voor de Dieren, die niet alleen voor dieren opkomt, maar voor iedereen die het moeilijk heeft in de samenleving.
Heel veel mensen hier in Wassenaar stemmen PVV, terwijl er geen Marokanen wonen hier. Iedereen is hier gewoon Nederlands. Waar zijn we dan bang voor? PVV is net als de VVD voor mensen zoals mijn ouders, heel veel geld en het interesseert ze niet dat anderen mensen niet eens de tandarts kunnen betalen. Bah.

Zodra ik mag stemmen ga ik dus echt nooit op die asociale mensen van de VVD of PVV stemmen. PVV wil ook niets doen hoor voor de bijstandsmoeders. Wel stom dat sommige arme mensen denken dat de PVV een soort SP is, want Wilders zat vroeger gewoon bij de VVD.
PVDA Cohen moet je dan ook niet hebben, dan ben je straks bijstands mamma van een al dan niet allochtone loverboy.

Dan heb je het pas slecht, je loverboy die je in elkaar mept als je niet doet wat ie opdraagt, en Cohen die je zegt dat je mee moet doen en er bij moet horen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:23 schreef cloontjevan... het volgende:
[..]

Er zijn vandaag de dag genoeg nederlanders die willen werken, alleen worden ze niet aangenomen omdat een oostblokker het voor minder dan de helft ook doet.
Oostblokkers werken met name in de bouw. In de andere sectoren zijn ze nauwelijks te vinden. Daar is dus nog werk zat. Ik kan het niet met cijfers hard maken, maar ik heb het idee dat een groot deel van de werkeloze Nederlanders liever op de bank zijn hand ophoudt dan dat hij lege flessen gaat sorteren in de supermarkt.

quote:
Om de werkeloze Nederlander een beetje bezig te houden is vervolgens de arbeids-reintegratie maffia opgericht.

Dat is een wettelijk legale manier om werkgevers van personeel met geld toe te voorzien.

Tevens creerde dit systeem ook nog eens een paar duizend voornamelijk parttime kantoorbaantjes voor incompetente mensen die graag wat over een ander te zeggen wilde hebben.

Maar feitelijk is arbeids-reintegratie gewoon een vestzak-broekzak constructie voor gemeenten om cijfertjes te produceren die de werkeloosheid verbloemen.
Ben ik met je eens. Als mensen weigeren werk te accepteren dan verplicht je ze te werken. Daar heb je echt geen kostenverslindende nieuwe bedrijfstak voor nodig.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:24 schreef ukyo het volgende:
[..]

jij moet eerst leren lezen dan posten
Braaf gedaan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:09 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Typisch PVV. Altijd maar oppervlakkig geneuzel. En ze hebben het niet eens van zichzelf door.
Heb jij wel van jezelf door hoe oppervlakkig deze reactie is van jou ?
userIcon
ik hoor veel mensen zeggen:

"waar is Volkert van der Graaf als je hem nodig hebt"

maar dat terzijde.. ..

Ik denk ook dat wilders. de Nederlandse maatschappij,economie, stabiliteit , bestuurbaarheid en internationale belangen beschadigd

geloof er ook niks van. dat zoveel mensen daadwerkelijk op hem gaan stemmen.. zo dom zijn de mensen toch niet?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:31 schreef Middlebeast het volgende:
Wie dat nog niet zag moet wel blind zijn.

PVV is zeer slkecht voor Nederland. Jammer dat de Wilders fans dit niet in willen zien en snel het vingertje terugwijzen door domme opmerkingen te maken over Balkenende etc.
Mij lijkt dat een erg kritische partij toch wel belangrijk is.. Anders krijg je toestanden als de laatste 40 jaar wat de meesten dus liever niet willen. In de regering is natuurlijk weer wat heel anders maar ik zou het ze best eens willen laten proberen...
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:33 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik hoor veel mensen zeggen:

"waar is Volkert van der Graaf als je hem nodig hebt"

maar dat terzijde.. ..

Ik denk ook dat wilders. de Nederlandse maatschappij,economie, stabiliteit , bestuurbaarheid en internationale belangen beschadigd

geloof er ook niks van. dat zoveel mensen daadwerkelijk op hem gaan stemmen.. zo dom zijn de mensen toch niet?
Dat zegt héél veel over het soort mensen waarmee je omgaat...
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:53 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Om het simpelweg te bestempelen als een proteststem is te makkelijk.
Wilders heeft gewoon items in zijn programma staan die de mensen aanspreken, items die andere partijen niet aandurven en daardoor de situatie alleen maar verergeren.

Het grappige is dat wat Wilders ook aankaart, het keer op keer bevestigd word door de groep mensen door hun eigen domme actie's.

En dat Cohen de kar moet gaan trekken bij de Pvda zal ook niet veel helpen. Het imago van de Partij van de Allochtonen is al dermate beschadigd, dat kan alleen nog maar naar beneden gaan.
En in dat opzicht bekeken heeft Bos de juiste beslissing genomen, hij wil niet te boek staan als de man die de Pvda begraven heeft.
En Cohen, ach die is al een stuk ouder, heeft een leuke carriere achter de rug, heeft zijn schaapjes op het droge, dus hem maakt het niet uit.
Dan zit hij nog lekker 4 jaar op het pluche in de oppositie, ching ching kassa.
Wilders weet een groot deel van de stemmers te bereiken. Ik heb in mn vriendenkring ook genoeg mensen die hier op de PVV gestemd hebben. En waarom? Ze vinden Wilders grappig. Niet vanwege zn programma, maar gewoon omdat hij brutaal is en dat spreekt ze wel aan. Alsof dat soort stemmers uberhaupt de verkiezingsprogramma's van andere partijen hebben bekeken om te vergelijken op welke partij ze moeten stemmen...

Ze zien wilders overal in de media, en lopen mee met de media. Weinig meer dan dat. Tuurlijk zijn er ook PVV stemmers die zich er WEL in verdiept hebben, maar het overgrote merendeel heeft geen flauw idee wat wilders allemaal wil.

Zoals de plannen die zn partij hier heeft... het overgrote deel in onhaalbaar omdat het wettelijk niet toegestaan is. Waarom stemmen mensen op een partij die eigenlijk zegt: "schijt aan de (grond)wet"? Als er 1 partij is die een gevaar voor de nederlandse cultuur is, dan is het de PVV wel.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Oostblokkers werken met name in de bouw. In de andere sectoren zijn ze nauwelijks te vinden. Daar is dus nog werk zat. Ik kan het niet met cijfers hard maken, maar ik heb het idee dat een groot deel van de werkeloze Nederlanders liever op de bank zijn hand ophoudt dan dat hij lege flessen gaat sorteren in de supermarkt.

[..]


Ben ik met je eens. Als mensen weigeren werk te accepteren dan verplicht je ze te werken. Daar heb je echt geen kostenverslindende nieuwe bedrijfstak voor nodig.
Niet waar in de Industrie met name de scheepsbouw wordt je bedolven onder de Polen.Het effect daarvan is goed zichtbaar .Tegenwoordig worden er maar 1 of 2 vaklieden ingehuurd die met 20 polen een klus moeten klaren waar nog niet zo lang geleden er alleen maar Nederlandse werklieden waren.
Het effect is goed te merken nog een paar jaar en de scheepsbouw is helemaal dood in Nederland.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Oostblokkers werken met name in de bouw. In de andere sectoren zijn ze nauwelijks te vinden. Daar is dus nog werk zat. Ik kan het niet met cijfers hard maken, maar ik heb het idee dat een groot deel van de werkeloze Nederlanders liever op de bank zijn hand ophoudt dan dat hij lege flessen gaat sorteren in de supermarkt.

[..]


Ben ik met je eens. Als mensen weigeren werk te accepteren dan verplicht je ze te werken. Daar heb je echt geen kostenverslindende nieuwe bedrijfstak voor nodig.
De bouw en oa ook de groenteelt (aperges) zijn nu net die sectoren die niet (te veel) willen betalen voor hun arbeidskrachten.

Het is fysiek zwaar werk, maar de beloning is nihil.
Dit in tegenstelling tot het hogere personeel in de bouwsector, die krijgen veel geld voor weinig werk.

Ook is er in de bouwsector veel corruptie, om die reden is o.a. bij A'dam het NZ lijn station zo een puinhoop.

Om die zelfde reden is een bouwproject altijd 5x duurder dan begroot.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]

Daarom ook "organisaties als".
Scherp, maar je opmerking suggereert wel dat de VNO-NCW een belangrijke rol speelt. Ik denk dat je de invloed van zo'n organisatie niet moet overschatten.
nee je moet nederland verkwanselen voor een kopje thee zoals de afgelopen 40 jaar is gedaan door chirstelijk links.

Dan zie wat er van komt, een beerput van allochtonen komt hier naar toe, nederland heeft niets meer te vertellen in eigenland dat is namelijk weggegeven aan europa. En als je je bondgenoten jaren helpt op kruistocht, wordt je in je reet genomen als je naar 10jaar besluit weg te gaan.
Natuurlijk, iedereen vindt bij Wilders wel een paar puntjes die aanspreken. Met het Wilders-sausje er overheen wordt dat aanspreken omgezet tot A-A-N-S-P-R-E-K-E-N, zo aangedikt, zo met beeldspraak omvloerst, zo met kwinkslagen en al dan niet gepaste krachttermen bekrachtigd.

Wilders moet idd gewoon in de TK blijven zoals ook Boer Koekoek en Drs. Janmaat in TK hebben gezeten en daarmee "de onderbuik" in de TK vertegenwoordigen. (NB Wilders stel ik dus pertinent niet gelijk aan Koekoek/Janmaat). Maar als de onderbuik regeringsverantwoordelijkheid krijgt? Nederland wordt dan instabieler en een staatsgreep komt dichterbij vrees ik (wie had dat ooit kunnen denken).
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:31 schreef Middlebeast het volgende:
Wie dat nog niet zag moet wel blind zijn.

PVV is zeer slkecht voor Nederland. Jammer dat de Wilders fans dit niet in willen zien en snel het vingertje terugwijzen door domme opmerkingen te maken over Balkenende etc.
Tja door domme opmerkingen als die van jouw krijg je nu eenmaal domme opmerkingen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:06 schreef Denni het volgende:
Gaan we weer Bash Wilders maar zo veel je lief is hij zal echt geen kiezers verliezen daardoor.. Zulke one-liners hebben we allemaal wel gehoord ondertussen. Ga liever een verkiezingsprogramma schrijven dan je op één persoon te richten.
Ik was inderdaad een beetje slaapdronken toen ik dit schreef @Daelicious. Uiteraard begrijp ik dat wel echter is het probleem voor mij dat veel politieke partijen precies hetzelfde zeggen als deze man.
Maar in principe is hier hetzelfde van toepassing: Doe gewoon je werk en stop nou eens met je hobby Wilders-Bashen-Wie-Haalt-De-Voorpagina..
Maar hij doet zijn werk. Hij constateert dat Wilders Nederland Internationaal op een enorme manier aan het beschadigen is en dat is al een tijdje aan de gang. Het is iemand die je onmogelijk kan brandmerken als linkse kerk.

Ik zou dat maar eens serieus nemen. Ik merk hetzelf ook aan reacties die ik uit het buitenland krijg. Waar een paar jaar geleden bewondering was, merk je toch steeds meer verbazing en geirriteerdheid.

Ook bestaan er buitenlandse zorgen over de stabiliteit van Nederland en dat gaat denk ik in toenemende mate medebepalen of bedrijven zich hier willen vestigen of zaken met Nederland willen doen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:23 schreef tafelpoot het volgende:
Volgens mij lachen Geert en zijn vrienden zich echt rot dat er zoveel Nederlanders in hun achterlijke praatjes trappen.
of achterlijke nederlanders het is maar net hoe je het bekijkt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:40 schreef Perceval het volgende:
[..]


Scherp, maar je opmerking suggereert wel dat de VNO-NCW een belangrijke rol speelt. Ik denk dat je de invloed van zo'n organisatie niet moet overschatten.
Overschatten niet nee, maar ik denk echt dat ze een heel redelijke rol spelen in de Nederlandse economie.

Maar goed, het ging erom dat er beweerd werd dat VNO-NCW Nederland juist schade toegebracht heeft en dat is natuurlijk onzin.
kut religie ook altijd.. altijd de bron van gezeik!
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:31 schreef Middlebeast het volgende:
Wie dat nog niet zag moet wel blind zijn.

PVV is zeer slkecht voor Nederland. Jammer dat de Wilders fans dit niet in willen zien en snel het vingertje terugwijzen door domme opmerkingen te maken over Balkenende etc.
Principes kosten inderdaad geld. Je kunt ook zeer opportunistisch zijn en al je principes verkopen. De vraag is wat je overhoudt.

Wat vind jij bijvoorbeeld van de missie in Afghanistan? Moet Nederland daaraan blijven deelnemen? En van de aanschaf van de JSF? Of heeft Nederland geen straaljagers nodig?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:11 schreef hadewijch het volgende:
[..]

Wel stom dat sommige arme mensen denken dat de PVV een soort SP is, want Wilders zat vroeger gewoon bij de VVD.
Vind dat ook wel een typisch verschijnsel.
Ik weet/ken een handjevol Wilderianen en dat zijn veelal mensen die steen en been klagen dat ze het zo slecht hebben. Nou is het zo dat ze zelf niets doen om het beter te krijgen..
Toch redeneren ze als volgt: Ik heb het slecht of kan het een stuk beter hebben want de allochtoon maakt mijn geld op, en Wilders is de enige die ze eruit wil schoppen, die zet zich in voor ons!. Op de een of andere manier hebben ze de overtuiging dat als je geld bespaard op een allochtoon dat rechtstreeks hun zakken inrolt.

Met volle overtuiging staan ze achter hem. Als ik dan vervolgens opmerk dat je dan alsnog zelf echt iets moet ondernemen dan beginnen ze te gniffelen en "zal het wel". Als er weer wat geroepen wordt over subsidies en potjes zijn ze het er roerend mee eens maar zijn te stom om te zien dat ze zelf ook uit die pot graaien. Je hebt ze wel die dat snappen maar weten zeker dat zij, de "echte" Nederlander ontzien zal worden.

En zo kom ik ze regelmatig tegen, in en intriest.

50 jaar oud, zn hele leven alles verzopen en vergokt, zittend op zn kratje bier verkondigen dat als die kutbuitenlanders er niet zouden zijn hij het veel beter zou hebben.

En ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat zulke figuren typerend zijn voor de gemiddelde Wilderiaan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:39 schreef Debeul het volgende:
[..]


Niet waar in de Industrie met name de scheepsbouw wordt je bedolven onder de Polen het effect daarvan is goed zichtbaar tegenwoordig worden er maar 1 of 2 vaklieden ingehuurd die met 20 polen een klus moeten klaren waar nog niet zo lang geleden er alleen maar Nederlandse werklieden waren.
Het effect is goed te merken nog een paar jaar en de scheepsbouw is helemaal dood in Nederland.
Die mensen werken hier naar mijn idee omdat er een groot gebrek is of was aan gekwalificeerd personeel in de scheepsbouw.
http://www.maritiemevacat(...)_zoek_naar_personeel
userIcon
De Mossad is tevreden.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:43 schreef raiderxxx het volgende:
Eens, al heeft hij sommige goede (van Fortuyn gepikte) punten, het blijft een hersenloze schreeuwer
Niet echt een mooie reputatie voor NL als de PVV erg groot wordt
We stonden altijd al te boek als tolerant
Aan de andere kant: Hoe tolerant willen we zijn met van die mallote Mocro jongeren die homo's op straat in elkaar beuken en zich in het openbaar niet kunnen gedragen?
Het gedrag van die kutmarokkaantjes heeft helemaal niets met de islam te maken. Als ze atheïstisch of christelijk waren geweest hadden ze min of meer hetzelfde gedrag vertoond. Denk aan Antillianen (die gemiddeld nog vaker crimineel zijn dan Marokkanen) en Indonesiërs (vaak moslim, maar de helft minder crimineel dan autochtone Nederlanders).

Je kunt de toenemende invloed van de islam wel als een probleem zien, maar met straatcriminaliteit heeft dat niets te maken.
userIcon
Wilders heeft geen partij programma, Wilders is een en al vreemdelingen haat. wat in godsnaam heeft Nederland baat bij een hoofddoekenverbod of minarettenverbod? zal de economie er beter van worden? zullen file problemen worden opgelost? krijgen wij hiermee belastingverlaging? zal daarme criminaliteit worden onderdrukt?..........wat denk je zelf?

dat eeuwige gezeik over de mislukking van de multiculturele samenleving is echt zinloos en zonde van je tijd! Richt je aandacht liever op belangrijkere zaken in Nederland!
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:50 schreef Middlebeast het volgende:
[..]


Hij krijgt wat hij zoekt. Probeer het verhaal niet om te draaien.
Of bedoel je de joodse religie? (Wilders)

Huh? Wilders joods? Hoe kom je daar nou weer bij?
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:50 schreef sciencefaith het volgende:
Alleen is Nederland al beschadigd.
Beschadigd door het beleid van de laatste 30 jaar.
Bernard Wientjes maakt zich druk over de materiële schade.

Wilders maakt zich druk over het persoonlijk leed wat die schade heeft aangericht onder de Nederlandse mannen en vrouwen die in de bloei van hun leven zitten.
Maar niet een een huis of gezin kunnen stichten.
Terwijl de moslims hun bruiden met subsidie uit het buitenland halen.
De buitenlanders krijgen een generaal pardon en een woning plus een uitkering op kosten van de bevolking de regering die dit multicultirele samenleving noemt.
Om deze zo bij iedereen anaal in te brengen of je nu wil of niet.
En ze blijven maar beweren dat het een vrij land is en dat het democratisch besloten is.

De enige die schuldig is aan de afbraak van Nederland is de gene die aan het roer hebben gestaan en andere geen kans hebben gegeven om bij te sturen.
Hoezo kun je geen huis of gezin stichten dan ?
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:50 schreef sciencefaith het volgende:
Alleen is Nederland al beschadigd.
Beschadigd door het beleid van de laatste 30 jaar.
Bernard Wientjes maakt zich druk over de materiële schade.

Wilders maakt zich druk over het persoonlijk leed wat die schade heeft aangericht onder de Nederlandse mannen en vrouwen die in de bloei van hun leven zitten.
Maar niet een een huis of gezin kunnen stichten.
Terwijl de moslims hun bruiden met subsidie uit het buitenland halen.
De buitenlanders krijgen een generaal pardon en een woning plus een uitkering op kosten van de bevolking de regering die dit multicultirele samenleving noemt.
Om deze zo bij iedereen anaal in te brengen of je nu wil of niet.
En ze blijven maar beweren dat het een vrij land is en dat het democratisch besloten is.

De enige die schuldig is aan de afbraak van Nederland is de gene die aan het roer hebben gestaan en andere geen kans hebben gegeven om bij te sturen.
Deetoekerrrdzjabs!
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:48 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Die mensen werken hier naar mijn idee omdat er een groot gebrek is of was aan gekwalificeerd personeel in de scheepsbouw.
http://www.maritiemevacat(...)_zoek_naar_personeel
Dat is niet helemaal waar de Polen zijn gewoon goedkoper en eenvoudig weer weg te sturen als het werk even op is.
Daardoor investeren werkgevers niet meer in opleidingen en maken het voor jongeren ook niet echt aantrekkelijk om in de met name de scheepsbouw te werken.
De petrochemische industrie doet het wat dat betreft veel beter daar zie je dan ook zo goed als geen Polen.
En maak geen illusie van de 10 polen die je krijgt is er maar 1 of als je echt geluk hebt 2 vaklieden en de rede daarvan is dat de echt goede vaklieden het in Polen zelf ook niet slecht hebben.

[ Bericht gewijzigd door Debeul op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:02 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:32 schreef OpperTokkie het volgende:
Alsof Balkenbende Nederland zoveel goed gedaan heeft?
Je snapt het verschil hopelijk wel?
JP heeft een uitstekend netwerk opgebouwd in Europa.
En nee ben geen JP fan.
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Huh? Wilders joods? Hoe kom je daar nou weer bij?


Nee, Israelisch idd.

quote:
Perhaps a few of you may be new to Jerusalem, yet, Jerusalem is not new to any of you. We all carry Jerusalem in our blood, in our genes. We all live and breathe Jerusalem. We talk Jerusalem, we dream Jerusalem. Simply because, the values of ancient Israel have become the values of the West. We are all Israel, and Israel is in all of us.
http://mens-en-samenlevin(...)teit-met-israel.html
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 08:53 schreef JaapB het volgende:
Ondernemers die een harde plasser krijgen bij het idee van goedkope werkkrachten die niet zeuren maar werken. Die in de jaren 60 groepen Turken, Yugoslaven en Marrokanen naar ons land hebben gehaald. Die nu Polen, Tsjechten en Roemenen omarmen als goedkope inzet maar vervolgens niet nadenken bij wat de verdere gevolgen van hun kortzichtigheid is op de samenleving en op het leven en gezin van de mensen die ze hierheen halen.

En ja, dat is maar een deel van het probleem want een ander deel is dat de mensen die door de ondernemers worden uitgebuit door de linkse partijen te lang worden geknuffeld en omarmt waarmee ze geen behoefte tot terugkeer mee voelen. Al dit soort van zaken heeft bijgedragen aan een verloedering van de Nederlandse samenleving en het ontkennen van die verloedering is wat een man als Geert Wilders en voor hem Pim Fortuyn herkennen en aan de buitenwereld laten zien.

Of wilde jij graag een ander beeld geschetst zien?
Lol geef de ondernemer de schuld dat hij mensen binnen haalt die wel willen werken, in Nederland vindt je niemand meer die bollen wil rapen of asperges wil steken of in de kas wil werken tomaten plukken etc.. etc.. etc.. Dat willen Nederlanders niet, dus wat moet die ondernemer doen dan? Zn bedrijf sluiten alleen maar omdat die luie nederlanders veel liever achter een computertje wegkwijnen in een grijs kantorengebouw prima. Dan haalt ie dus mensen die wel willen werken. Dit is trouwens gestimuleerd door de overheid, het IND, die deze mensen de mogelijkheid heeft geboden om legaal te werken.
Wat de regering altijd heeft nagelaten is een integratiebeleid op te zetten, dat hebben ze als 60 jaar geweigerd en de problemen zijn alleen maar groter geworden.
Deze Sketch, die 30 jaar oud is, had vandaag de dag gemaakt kunnen worden was het nog actueel geweest. http://www.youtube.com/watch?v=K0lg9KchCqQ
In 2002 werd al aangetoond dat de Nederlander het zat was hoe men dit probleem aanpakte. En die situatie is nu weer exact hetzelfde.
Der is helemaal niks veranderd, oh ja wel we zijn een conservatief alles hatend intolerant kutland geworden, waar alles wat leuk is verboden dient te worden van winkelen tot roken...
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:58 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Wat hij zelf is weet ik niet. Dat hij onder de plak zit is duidelijk. De structurele bezoeken aan de ambassade van Israel zeggen genoeg.

[afbeelding]
Als je pro-Israël bent, dan ben je joods? Dus Gretta Duisenberg is moslim?
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 10:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Als je pro-Israël bent, dan ben je joods? Dus Gretta Duisenberg is moslim?
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:58 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Wat hij zelf is weet ik niet
userIcon
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 @ 09:56 schreef Debeul het volgende:
[..]


Dat is niet helemaal waar de Polen zijn gewoon goedkoper en eenvoudig weer weg te sturen als het werk even op is.
Daardoor investeren werkgevers niet meer in opleidingen en maken het voor jongeren ook niet echt aantrekkelijk om in de met name de scheepsbouw te werken.
De petrochemische industrie doet het wat dat betreft veel beter daar zie je dan ook zo goed als geen Polen.
En maak geen illusie van de 10 polen die je krijgt is zijn er maar 1 of als je echt geluk hebt 2 vaklieden en de rede daarvan us dat de echt goede vaklieden het in Polen zelf ook niet slecht hebben.
Als het werk zo maar op kan zijn dan lijkt het me niet dat het de moeite waard is om een opleiding te doen op het gebied van scheepsbouw. Als je dit wel wil doen is er blijkbaar genoeg werk.

Het is helemaal niet zo dat er mensen zijn die niet aan de slag te komen omdat er teveel goedkope Polen rondlopen. Die Polen verdienen namelijk gewoon een normaal salaris als ze hier werken. Dus wat jij zegt klopt niet. het is wettelijk niet toegestaan om mensen onder te betalen.

Buitenlandse bedrijven kunnen wel goedkoper zijn doordat ze in lage lonenlanden werken, bedoel je dat misschien ?
100  van 350 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 23:34 Roemer wil premier worden9
» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling71
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden