Marokko zet Amerikanen uit wegens bekeren

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 12-03-2010 @ 19:04
print 

Marokko heeft Amerikanen uitgezet omdat ze burgers zouden willen bekeren. De Amerikaanse ambassadeur in het land heeft zijn ongenoegen hierover uitgesproken.

Eerder deze week werden al zeven Nederlandse medewerkers van een christelijk weeshuis het land uitgezet. Zij zouden hebben geprobeerd kinderen te bekeren tot het christendom. Ook de overige buitenlandse medewerkers moeten het land uit.

In Marokko is de islam de officiële religie en bekeren is verboden. De Amerikaanse ambassadeur Samuel Kaplan liet gisteren in een verklaring weten dat de Verenigde Staten de wet niet betwisten, maar wel willen dat degenen die uitgezet dreigen te worden gehoord worden, iets wat de Marokkaanse regering weigert.


Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier4
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland13
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet16
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie2


delen | eKudos nujij

8656 views / 122 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 122 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
als bekeren verboden is, is vrije gedachtengang verboden. hier ben ik dus op tegen, ook al ben ik zelf christen.

overigens, naar een ander land gaan en mensen bekeren is sowieso raar. je geloof opdringen aan anderen is ook zielig.
userIcon
bekeren is verboden
logische uitzet..staat in de wetten.. moet je je maar aan houden.

net zoals mokro's zich in nederland aan de wet horen te houden
userIcon
Kunnen we hier ook wel doen.
userIcon
Deze tendens lijkt wel pan-Islamitisch. In Turkije worden ook twee mannen berecht wegens bekering tot het Christendom. Blijkbaar beschouwen veel Moslims het Christendom als hun grootste bedreiging. Blijkbaar heeft het Christendom aantrekkelijkere ideeën.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:06 schreef Petje46 het volgende:
bekeren is verboden
Volledig volgens de Islamitische leer toch ? Dus waarom is iedereen verbaast?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:08 schreef monddood het volgende:
[..]

Volledig volgens de Islamitische leer toch ? Dus waarom is iedereen verbaast?
Wie is er verbaast dan?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:07 schreef karottetrekker het volgende:
Deze tendens lijkt wel pan-Islamitisch. In Turkije worden ook twee mannen berecht wegens bekering tot het Christendom. Blijkbaar beschouwen veel Moslims het Christendom als hun grootste bedreiging. Blijkbaar heeft het Christendom aantrekkelijkere ideeën.
bron???
je mag geen mensen door je eigen inzet laten bekeren, ze moeten zelf komen en interesse hebben en niet dat jij ze probeert te lokken
userIcon
Ik ben wat betreft dit harder geworden. Als ik het oneens ben met een Moslim zeg ik - op beschaafde wijze en onopdringerig - wat ik denk als een taboeonderwerp zich voordoet.
Als ik een Moslimmeid leuk vind praat ik met d'r. Enz...
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:12 schreef Yondaime het volgende:
[..]

bron???
je mag geen mensen door je eigen inzet laten bekeren, ze moeten zelf komen en interesse hebben en niet dat jij ze probeert te lokken
Ik vind de oorspronkelijke bron even niet, maar kijk eens hier.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Dus als het bij wet verboden wordt om hoofddoekjes in het openbaar te dragen dan leg jij je als moslim daar bij neer?
Zal helaas wel moeten he? Maar nu draaien we het om, men behoord zich hier in Nederland aan de regels te houden, correct toch? een kleine misstap en men gilt: uitzetten die hap, hoezo zou dat dat hier niet kunnen?
Regels zijn regels, en als ze daar bij wet hebben verboden dat dit niet mag, moet je je als gast niet gaan lopen misdragen
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:06 schreef JEWEETHET het volgende:
logische uitzet..staat in de wetten.. moet je je maar aan houden.

net zoals mokro's zich in nederland aan de wet horen te houden
Dit dus, helemaal mee eens
userIcon
Overigens, ik heb een argwaan jegens ieder missionaris. Laat dat duidelijk wezen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:19 schreef mirved het volgende:
Mogen wij dus ook marrokanen eruit gooien die zich niet houden aan onze wetten?
Das een scherpe !!!

userIcon
In Algerije zijn er ook Kabyliërs die meestal atheïstisch zijn. Dat zijn pas paria's.
man Danny (Administrator) 12-03-2010 @ 19:26 fotoboek homepage
userIcon
He? wacht effe hoor, want ik snap het niet...
HIER moeten we op elke straathoek een moskee neerzetten en worden onze regels en wetten aangepast zodat ze onverdoofd schapen kunnen slachten, vrouwen kunnen onderdrukken, ramadan en suikerfeesten kunnen vieren en zestienhonderd keer per dag kunnen bidden naar mekka, maar als een christen in marokko iets te enthousiast meldt christen te zijn wordt-ie het land uitgezet? Wat doen wij verkeerd?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:26 schreef Danny het volgende:
He? wacht effe hoor, want ik snap het niet...
HIER moeten we op elke straathoek een moskee neerzetten en worden onze regels en wetten aangepast zodat ze onverdoofd schapen kunnen slachten, vrouwen kunnen onderdrukken, ramadan en suikerfeesten kunnen vieren en zestienhonderd keer per dag kunnen bidden naar mekka, maar als een christen in marokko iets te enthousiast meldt christen te zijn wordt-ie het land uitgezet? Wat doen wij verkeerd?
Volgens de Islam is het verboden te bekeren.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:26 schreef Danny het volgende:
He? wacht effe hoor, want ik snap het niet...
HIER moeten we op elke straathoek een moskee neerzetten en worden onze regels en wetten aangepast zodat ze onverdoofd schapen kunnen slachten, vrouwen kunnen onderdrukken, ramadan en suikerfeesten kunnen vieren en zestienhonderd keer per dag kunnen bidden naar mekka, maar als een christen in marokko iets te enthousiast meldt christen te zijn wordt-ie het land uitgezet? Wat doen wij verkeerd?
WIJ doen niets verkeerd, al die vieze knuffelaars doen wat verkeerd
namenlijst ook verplicht voor nederlands geboren marokkanen geen probleem joh
2de paspoort verplicht: geen probleem doen we wel even in nederland
kijk hier wordt ik dus echt misselijk van he
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:26 schreef Danny het volgende:
He? wacht effe hoor, want ik snap het niet...
HIER moeten we op elke straathoek een moskee neerzetten en worden onze regels en wetten aangepast zodat ze onverdoofd schapen kunnen slachten, vrouwen kunnen onderdrukken, ramadan en suikerfeesten kunnen vieren en zestienhonderd keer per dag kunnen bidden naar mekka, maar als een christen in marokko iets te enthousiast meldt christen te zijn wordt-ie het land uitgezet? Wat doen wij verkeerd?
Danny, ik zou zeggen, leer lezen Ik heb nog nooit gehoord dat moslims hier christelijke Nederlanders proberen te bekeren.
Die lieve tolerante islam toch. Foei hoor
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:33 schreef Draganta het volgende:
[..]


Danny, ik zou zeggen, leer lezen Ik heb nog nooit gehoord dat moslims hier christelijke Nederlanders proberen te bekeren.
Ze delen niet actief Kor'ans uit, maar op bepaalde fora zijn er wel - toegegeven en minderheid - die het proberen.
Dit heet Da'wah in de Islam. Het is wel een marginaal fenomeen, maar het bestaat en komt vaker voor. Op YouTube zal je desondanks wel veel filmpkes tegenkomen met getuigenissen van wereldwijde bekeerlingen tot de Islam met prijsende Moslimreacties.
Je zal evenmin een Christenen, Joden, Taoïsten, enz... doodsbedreigingen zien verzenden.
Nee, indien een Christen zich bekeert tot de Islam zou die persoon hoogsten gemarginaliseerd worden of verstoten uit de familie, maar meestal loopt het zelfs niet zo'n vaart. Vergelijk dit met geweldpleging tegenover ex-Moslims die durven bekeren.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:21 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Dit dus, helemaal mee eens
Idem, en een groet aan beiden, en alvast een fijne avond toegewenst
Laten we maar gewoon bij ieder land op eigen inwoners, culturen en religies houden.

Dus, wil iedereen, op de atheïste/christelijke Nederlanders na het land verlaten, alvast bedankt

[ Bericht gewijzigd door Atoompje op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:47 ]
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Idem, en een groet aan beiden, en alvast een fijne avond toegewenst
jij ook
userIcon
Maar goed. Zoals ik zei, je niet laten doen door gewelddadige Moslims. Het is het ZEKER wel waard jezelf te blijven. Nu klonk ik erg negatief, maar ik spreek hier niet over Moslims als een collectief, al lijkt het wel zo.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:37 schreef Atoompje het volgende:
Laten we maar gewoon bij ieder land op eigen inwoners, culturen en religies houden.

Dus, wil iedereen, op de atheïste/christelijke Nederlanders het land verlaten, alvast bedankt
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:26 schreef Danny het volgende:
He? wacht effe hoor, want ik snap het niet...
HIER moeten we op elke straathoek een moskee neerzetten en worden onze regels en wetten aangepast zodat ze onverdoofd schapen kunnen slachten, vrouwen kunnen onderdrukken, ramadan en suikerfeesten kunnen vieren en zestienhonderd keer per dag kunnen bidden naar mekka, maar als een christen in marokko iets te enthousiast meldt christen te zijn wordt-ie het land uitgezet? Wat doen wij verkeerd?
Je mag niet bekeren, dat heeft helemaal niets met wat jij hier schrijft te maken. Je mag weer komen huilen als moslims en masse aan je deur kloppen met de vraag of je moslim wil worden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:41 schreef karottetrekker het volgende:
Maar goed. Zoals ik zei, je niet laten doen door gewelddadige Moslims. Het is het ZEKER wel waard jezelf te blijven. Nu klonk ik erg negatief, maar ik spreek hier niet over Moslims als een collectief, al lijkt het wel zo.
Die fout maken we allemaal wel eens, terwijl er best "een paar" erg leuke tussen rondlopen
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Hoezo dan? Ze horen toch de soennah op te volgen?

Dawah
http://www.islamtomorrow.com/dawah/dawah1.asp
This is a basic duty for each of us as Muslims.
Dawah is iets geheel anders dan evangelisatie.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:37 schreef Atoompje het volgende:
Laten we maar gewoon bij ieder land op eigen inwoners, culturen en religies houden.

Dus, wil iedereen, op de atheïste/christelijke Nederlanders het land verlaten, alvast bedankt
Nederlandse 'tolerantie': eens er één druppel de spuigaten uitloopt ruimen we het uit voorzorg op. Dat is kleinburgerlijk als je het mij vraagt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]


Je mag niet bekeren, dat heeft helemaal niets met wat jij hier schrijft te maken. Je mag weer komen huilen als moslims en masse aan je deur kloppen met de vraag of je moslim wil worden.
Pas op! Jehova's aan je voordeur!
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35 schreef karottetrekker het volgende:
[..]


Ze delen niet actief Kor'ans uit, maar op bepaalde fora zijn er wel - toegegeven en minderheid - die het proberen.
Dit heet Da'wah in de Islam. Het is wel een marginaal fenomeen, maar het bestaat en komt vaker voor. Op YouTube zal je desondanks wel veel filmpkes tegenkomen met getuigenissen van wereldwijde bekeerlingen tot de Islam met prijsende Moslimreacties.
Je zal evenmin een Christenen, Joden, Taoïsten, enz... doodsbedreigingen zien verzenden.
Nee, indien een Christen zich bekeert tot de Islam zou die persoon hoogsten gemarginaliseerd worden of verstoten uit de familie, maar meestal loopt het zelfs niet zo'n vaart. Vergelijk dit met geweldpleging tegenover ex-Moslims die durven bekeren.
Dan, aanpakken die islam-bekeerders, want iemand bekeren tot je eigen geloof is echt MISSELIJK. 1 van de dingen waar ik echt een kotshekel aan heb. Hopelijk kom ik nooit aan de macht, want dan staan missionarissen echt enge dingen te wachten .
userIcon
Iedereen wil hier graag mensen het land uitgooien omdat ze zich niet aan de wet houden, gebeurt het in een ander land is het weer niet goed. Wat voor niveau kun je ook anders verwachten van achterlijke pvv'ers.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:48 schreef everest_p het volgende:
Iedereen wil hier graag mensen het land uitgooien omdat ze zich niet aan de wet houden, gebeurt het in een ander land is het weer niet goed. Wat voor niveau kun je ook anders verwachten van achterlijke pvv'ers.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:47 schreef karottetrekker het volgende:
[..]


Pas op! Jehova's aan je voordeur!
Pas op, agressieve Amerikaanse Christelijke zendelingen aan je deur. Ik raad je aan om in de problematiek te verdiepen.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:30 schreef pulle1965 het volgende:
Fout bekeren , ga niet langs start , u ontvangt geen 20.000 euro.
Niet ouwehoeren jij.
Ik heb vakje Wouter Bos Rood gemaakt ik krijg veel eurootjes .
ik niet stemmen Job Cohen ,vuile jood
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:51 schreef larzzzman het volgende:
[..]
Jij zal ook vast een pvv'er zijn gezien het feit dat al je reacties geen woorden maar enkel minimaal 5 smiley's bevatten
userIcon
Weer een schot voor open doel voor GW..
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:53 schreef everest_p het volgende:
[..]


Jij zal ook vast een pvv'er zijn gezien het feit dat al je reacties geen woorden maar enkel minimaal 5 smiley's bevatten
fout!!!!! nee ik ga niet met mensen in discussie die overal de pvv bij betrekken, is een teken van zwakte
maar nee ik stem geen pvv, ik stem helemaal niet omdat ik niet weet op welk iemand dan ook zou moeten stemmen.
wilders is een populistische knurft.
en de rest pakt de problemen in het land niet aan.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]


Pas op, agressieve Amerikaanse Christelijke zendelingen aan je deur. Ik raad je aan om in de problematiek te verdiepen.
Zal ik doen. Ik heb enkel weet van Amerikaanse imperialisten die het gemunt hebben op de Kabyliërs in Algerije door mislukte propaganda op hen te gebruiken.
Ik weet er het fijne niet van, maar geen kans wordt er niet aangegrepen om invloeden te kunnen verspreiden voor die lieden.

Uiteraard doet het niets of van de belachelijkheid dat bekeren verboden is, zeker in de Westerse wereld zal je weinig sympathie voor die gedachte vinden, verboden in de Islam of niet.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:51 schreef larzzzman het volgende:
[..]
Nou larsje, hij heeft wel een punt he?
Marokko zet mensen uit die zich niet aan de wetten van Marokko hielden, dat wilt men hier toch ook? kun je dus eigenlijk stellen dat Marokko het voorbeeld zou zijn voor Nederland, dus waarom nu dan dit plan afkraken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nou larsje, hij heeft wel een punt he?
Marokko zet mensen uit die zich niet aan de wetten van Marokko hielden, dat wilt men hier toch ook? kun je dus eigenlijk stellen dat Marokko het voorbeeld zou zijn voor Nederland, dus waarom nu dan dit plan afkraken?
ohh dat punt klopt wel van hem maar ik snap niet zo goed dat hij elke keer weer de pvv erbij haalt , mensen over een kam scheert en dom noemt hij komt namelijk op die manier nog dommer over als menig ander hier op fok . beetje scanman dom zou ik haast zeggen
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:59 schreef larzzzman het volgende:
[..]


ohh dat punt klopt wel van hem maar ik snap niet zo goed dat hij elke keer weer de pvv erbij haalt , mensen over een kam scheert en dom noemt hij komt namelijk op die manier nog dommer over als menig ander hier op fok . beetje scanman dom zou ik haast zeggen
Miss komt dat wel omdat het anders om ook behoorlijk vaak gebeurt, zou het niet weten natuurlijk, ik ben hem niet!

Ik zelf vind het vooral grappig om te lezen hoe idd de mensen die dit normaal een top plan zouden vinden het nu in eens niks vinden omdat het marokko is, ik verheug me nu straks al op de posten die dit gaan brengen
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nou larsje, hij heeft wel een punt he?
Marokko zet mensen uit die zich niet aan de wetten van Marokko hielden, dat wilt men hier toch ook? kun je dus eigenlijk stellen dat Marokko het voorbeeld zou zijn voor Nederland, dus waarom nu dan dit plan afkraken?
Wat ik je zeg, Marokko is een lichtend voorbeeld
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:03 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Miss komt dat wel omdat het anders om ook behoorlijk vaak gebeurt, zou het niet weten natuurlijk, ik ben hem niet!

Ik zelf vind het vooral vermakelijk om te lezen hoe idd de mensen die dit normaal een top plan zouden vinden het nu in eens niks vinden omdat het marokko is, ik verheug me nu straks al op de posten die dit gaan brengen
eens

hehehe , en anders ik wel
userIcon
Laten we ze als dank voor het uitzetten van die 7 Nederlanders 100.000 Marokkanen terug geven uit Nederland die weigeren bekeerd te worden tot Nederlander
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:57 schreef larzzzman het volgende:
[..]


fout!!!!! nee ik ga niet met mensen in discussie die overal de pvv bij betrekken, is een teken van zwakte
maar nee ik stem geen pvv, ik stem helemaal niet omdat ik niet weet op welk iemand dan ook zou moeten stemmen.
wilders is een populistische knurft.
en de rest pakt de problemen in het land niet aan.
Jij zit nog in een identiteitscrisis net als Danny 'ik ben pvv'er maar ik stem sp' Roodbol. Jij fulmineert tegen alles wat moslim of PvdA lijkt en juicht alles wat blonde keizer god Wilders (zoals een achterlijke pvv'er hem al noemde) te vertellen heeft.

Verder baseer ik mijn idee over de 'domme pvv'er' aan de hand van feitelijke bronnen. Ook ik weet dat er pvv stemmers zien die zich aan dat hersenloze niveau kunnen onttrekken, neemt niet weg dat generaliseren een gewoonte is op Fok waar ik af en toe graag aan mee wil doen.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:07 schreef everest_p het volgende:
[..]


Jij zit nog in een identiteitscrisis net als Danny 'ik ben pvv'er maar ik stem sp' Roodbol. Jij fulmineert tegen alles wat moslim of PvdA lijkt en juicht alles wat blonde keizer god Wilders (zoals een achterlijke pvv'er hem al noemde) te vertellen heeft.

Verder baseer ik mijn idee over de 'domme pvv'er' aan de hand van feitelijke bronnen. Ook ik weet dat er pvv stemmers zien die zich aan dat hersenloze niveau kunnen onttrekken, neemt niet weg dat generaliseren een gewoonte is op Fok waar ik af en toe graag aan mee wil doen.
Je begint een beetje te radicaliseren Ev, met je haat voor alles wat Nederlands of Joods is
userIcon
De Christenen van tegenwoordig zijn zo vreselijk wanhopig om anderen te bekeren dat het maar paranoid freaks zijn geworden..
Zogenaamd helpen, maar natuurlijk wel met consequenties..

Net zoals ze eerst talloze kinderen probeerde te ontvoeren in Haiti, en nu dit.
userIcon
Wat interessant is: Marokko was het allereerste land dat de onafhankelijkheid van de VS erkende. Hulde!
En Nederland heeft de oudste Amerikaanse ambassade ter wereld!
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:20 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Zal helaas wel moeten he? Maar nu draaien we het om, men behoord zich hier in Nederland aan de regels te houden, correct toch? een kleine misstap en men gilt: uitzetten die hap, hoezo zou dat dat hier niet kunnen?
Regels zijn regels, en als ze daar bij wet hebben verboden dat dit niet mag, moet je je als gast niet gaan lopen misdragen
Een gast is iemand die ergens tijdelijk verblijft , je bent dus van plan om net als die andere gasten , een keer te vertrekken?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:07 schreef everest_p het volgende:
[..]


Jij zit nog in een identiteitscrisis net als Danny 'ik ben pvv'er maar ik stem sp' Roodbol. Jij fulmineert tegen alles wat moslim of PvdA lijkt en juicht alles wat blonde keizer god Wilders (zoals een achterlijke pvv'er hem al noemde) te vertellen heeft.

Verder baseer ik mijn idee over de 'domme pvv'er' aan de hand van feitelijke bronnen. Ook ik weet dat er pvv stemmers zien die zich aan dat hersenloze niveau kunnen onttrekken, neemt niet weg dat generaliseren een gewoonte is op Fok waar ik af en toe graag aan mee wil doen.
hahahaha, dude hou maar op ,serieus je bent echt niet goed wijs
oh ja, als je er niet boven kunt staan en meedoet aan het generaliseren ben je dus net zo erg als een pvv stemmer he (jou woorden)
userIcon
oeh nieuw rel topic , komop jongen en meisjes
userIcon
In Marokko is de Islam de staatsgodsdienst. Iedereen is daar moslim. Voor gristenen is daar geen plaats. Die yanks snappen dat niet zo, die denken dat ze hun First Amendment aan de hele wereld moeten opdringen.
userIcon
Geen goede zet van de Marokkanen. Zij weten toch dat er miljoenen Marokkanen buiten Marokko leven (voornamelijk in Europa). In Europa heb je nog ten minste vrijheid om mensen te bekeren. Waarom zou het in Marokko niet mogen? De enige reden dat ze daar bekeerd worden is omdat er armoede heerst. De christenen geven ze nog een stukje brood, helemaal niets mee. Alleen op die manier kunnen ze nog zieltjes winnen. De drie-eenheid geloven Marokkanen toch niet. Als zij echt het probleem willen aanpakken, dan beginnen ze bij het armste volk.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:09 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Je begint een beetje te radicaliseren Ev, met je haat voor alles wat Nederlands of Joods is
Jouw blonde god, die ervoor heef gezorgd dat je een paar nieuwe broeken moet aanschaffen wegens het veelvuldig knielen naar zijn foto, is geradicaliseerd, ik ben al jaren hetzelfde.

En ik heb geen haat tegen Nederland, Nederlanders of joden. Woon en werk met plezier in Nederland, ga met plezier om met Nederlanders en joden, ze kunnen alleen niet zo goed voetballen maar daar kunnen ze niets aan doen, en zal nooit enige haat koesteren tegen deze mensen.

Waar jij mee in de war bent is de haat tegen de staat Israël die stelselmatig een bevolking onderdrukt en vermoord.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:16 schreef alarad het volgende:
Geen goede zet van de Marokkanen. Zij weten toch dat er miljoenen Marokkanen buiten Marokko leven (voornamelijk in Europa). In Europa heb je nog ten minste vrijheid om mensen te bekeren. Waarom zou het in Marokko niet mogen? De enige reden dat ze daar bekeerd worden is omdat er armoede heerst. De christenen geven ze nog een stukje brood, helemaal niets mee. Alleen op die manier kunnen ze nog zieltjes winnen. De drie-eenheid geloven Marokkanen toch niet. Als zij echt het probleem willen aanpakken, dan beginnen ze bij het armste volk.
Vind het ook een domme wet, maar dan nog een wet dien je je wel aan te houden, of je hem nu vaag vind of niet
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:15 schreef AyrtonSenna het volgende:
In Marokko is de Islam de staatsgodsdienst. Iedereen is daar moslim. Voor gristenen is daar geen plaats. Die yanks snappen dat niet zo, die denken dat ze hun First Amendment aan de hele wereld moeten opdringen.
Dat is niet waar. Ik moet nog zien dat er in NL midden in het centrum een moskee staat. In Marokko staat een kerk daarentegen wel. Een mooie zelfs.

userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]


Je mag niet bekeren, dat heeft helemaal niets met wat jij hier schrijft te maken. Je mag weer komen huilen als moslims en masse aan je deur kloppen met de vraag of je moslim wil worden.
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:22 schreef alarad het volgende:
[..]


Dat is niet waar. Ik moet nog zien dat er in NL midden in het centrum een moskee staat. In Marokko staat een kerk daarentegen wel. Een mooie zelfs.

[afbeelding]
met een hek van 3 meter ja
Zoals Pim mooi zei: Gelijke monniken, gelijke kappen...

Marokko gooit mensen er uit die hun wetten niet naleeft... dan Nederland ook de Marokkanen er uit die zich niet aan onze wetten houden... geen discussie over mogelijk !!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:22 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Vind het ook een domme wet, maar dan nog een wet dien je je wel aan te houden, of je hem nu vaag vind of niet
klopt, befehl ist befehl
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:22 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Vind het ook een domme wet, maar dan nog een wet dien je je wel aan te houden, of je hem nu vaag vind of niet
Klopt, domme wetten heb je ook idd. Maar deze wet kan best gevolgen hebben voor de Marokkaanse 'moslims' in Europa en/of Amerika.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:31 schreef alarad het volgende:
[..]


Klopt, domme wetten heb je ook idd. Maar deze wet kan best gevolgen hebben voor de Marokkaanse 'moslims' in Europa en/of Amerika.
Nou dat vraag ik me af, bedoel ieder land zijn eigen regels, lijkt me stug dat men nu in eens de grondwet aan zou gaan passen om dit, dan stappen ze wel erg snel van hun eigen geloof af
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:26 schreef zodiezijnweg het volgende:
[..]

met een hek van 3 meter ja
Waarom probeer je alles negatiefs van te maken? Als je niets in te brengen heb, dan slik je het maar diep en probeer jouw haat niet jouw verstand (mocht je die hebben) te beïnvloeden. Dan kun je nog een serieuze dialoog of debat aangaan.
Het is maar een tip ...
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:51 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
Wat dan wel een leuke bijkomstigheid is; Worden die gristenen ook eens met domme ideeën en regeltjes geconfronteerd.
Ik denk niet dat dat als een echte schok kwam hoor. Als je jarenlang in een moslimland woont ben je wel gewend aan domme ideeën en regeltjes hoor. Ik heb zelf twee jaar in Saudi Arabië gewoond, en kan er een boek over schrijven
userIcon
Hey, zullen we van sprookjesboek wisselen?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:36 schreef skrewsaus het volgende:
[..]


Woehaha geertje bedoeld ander soort misdrijven, weet je wel die misdrijven dat maar incidentje's zijn. En die gepleegd worden door steeds dezelfde licht getinte idolen van de pvda.
Wet is wet, selectief denken en handelen is ook zo een eigenschap van pvvee.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:34 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


Nou dat vraag ik me af, bedoel ieder land zijn eigen regels, lijkt me stug dat men nu in eens de grondwet aan zou gaan passen om dit, dan stappen ze wel erg snel van hun eigen geloof af
Nee, dat is waar. Ik ben het helemaal met je eens. Maar het zegt wel iets over tolerantie. Ik bedoel ook wij moslims vragen in Europa vrijheid van geloof enz. In de meeste gevallen krijgen we die ook, behalve Zwitserland met een hun minaret verbod, maar toch. Marokko is altijd een land geweest dat dit soort zaken goed onder controle had.

Blijkbaar is Marokko wat 'intoleranter' geworden. Ik hoor de autochtonen al zeggen, ja in jouw land mag het ook niet .... snap ie . Had het liefst anders gewild...
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:42 schreef alarad het volgende:
[..]

Nee, dat is waar. Ik ben het helemaal met je eens. Maar het zegt wel iets over tolerantie. Ik bedoel ook wij moslims vragen in Europa vrijheid van geloof enz. In de meeste gevallen krijgen we die ook, behalve Zwitserland met een hun minaret verbod, maar toch. Marokko is altijd een land geweest dat dit soort zaken goed onder controle had.

Blijkbaar is Marokko wat 'intoleranter' geworden. Ik hoor de autochtonen al zeggen, ja in jouw land mag het ook niet .... snap ie . Had het liefst anders gewild...
Jij zegt het helemaal zoals het is, idd een vorm van intollerantie, helaas willen ze wel hier naar toe, in Nederland
Boeken verbieden, mensen uitzetten
Nu zullen ze vast zeggen; ja maar het is juist de tollerantie wat ons in deze pos. gebracht heeft, dus zullen ze het vast eens zijn met wat Marokko nu heeft gedaan
Ah de PVV regeert ook al in Marok
quote:
De Amerikaanse ambassadeur in het land heeft zijn ongenoegen hierover uitgesproken.
Dat zal ze leren
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:44 schreef Mutant01 het volgende:
... Je mag weer komen huilen als moslims en masse aan je deur kloppen met de vraag of je moslim wil worden.
nou had ik van de week wel een Marokkaan aan de deur die zijn cultuur bij mij wilde opdringen. nou waren het de door mij bestelde broodjes merguez, dus dat was geen probleem.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:44 schreef Wa3ra het volgende:
[..]

Jij zegt het helemaal zoals het is, idd een vorm van intollerantie, helaas willen ze wel hier naar toe, in Nederland
Boeken verbieden, mensen uitzetten
Nu zullen ze vast zeggen; ja maar het is juist de tollerantie wat ons in deze pos. gebracht heeft, dus zullen ze het vast eens zijn met wat Marokko nu heeft gedaan
dus Marokko is gewoon vooruitstrevend bezig ... . Ja, klopt als wilders aan de macht komt, dan gaan we idd die kant op. Wel heel erg jammer als dat gebeurt, dat is toch wel wat Nederland siert, de tolerantie!!
userIcon
Lang leve de tolerante Islam..

Uitzetten... mogen wij nu ook.. ?
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 20:22 schreef alarad het volgende:
[..]


Dat is niet waar. Ik moet nog zien dat er in NL midden in het centrum een moskee staat. In Marokko staat een kerk daarentegen wel. Een mooie zelfs.

[afbeelding]


Ala niet in het centrum van Rotterdam maar wel vlak daarbij.

Anyway is die kerk als dusdanig nog in gebruik? Zo ja hoe komen ze dan aan gelovigen als bekeren naar het christendom verboden is?

[ Bericht gewijzigd door AyrtonSenna op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:11 ]
userIcon
Natuurlijk moeten die kinderen niet bekeerd worden. Islam is het veiligste voor hun. Anders zijn ze makkelijke prooi voor de priesters, bisschoppen...ect..ect
userIcon
Mag het omgekeerde wel? Een christelijke marrokaan bekeren?
Verkapt fascisme ,lijkt in marokko meer praktijk dan uitzondering
In de dierenwereld zie je hetzelfde.Mussen leven enkel met mussen , mieren met mieren chimpasees met chimpasees ,moslims willen enkel met met moslims leven en trouwen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 @ 21:05 schreef AyrtonSenna het volgende:
[..]


[afbeelding]

Ala niet in het centrum van Rotterdam maar wel vlak daarbij.

Anyway is die kerk als dusdanig nog in gebruik? Zo ja hoe komen ze dan aan gelovigen als bekeren naar het christendom verboden is?
In Marokko heb je veel meer kerken, dit is geen uitzondering. Je hebt ook gewoon Christelijke Marokkanen (vrij weinig). Maar over het algemeen zijn het Franse en Spaanse christenen. Je hebt of beter gezegd had heel veel joden in marokko.
Groot gelijk heeft de regering van Marokko. Het is immers verboden om mensen te bekeren in dat land.

Dus vind niet dat men zo moet zeuren.
100  van 122 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier4
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland13
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet16
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie2


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden