Palestijnen dreigen vredesoverleg af te blazen

Internationaal • Geschreven door Novum/AP op 11-03-2010 @ 11:49
print 

De Palestijnen dreigen de indirecte vredesbesprekingen met Israël af te blazen nog voordat het overleg van start is gegaan. Zij eisen dat Israël eerst afziet van zijn plan om zestienhonderd nieuwe appartementen te bouwen in Oost-Jeruzalem. Dit heeft de Palestijnse hoofdonderhandelaar Saeb Erekat vandaag gezegd.

De Arabische Liga riep de Arabische ministers van buitenlandse zaken gisteren op hun steun aan het indirecte overleg tussen de Palestijnen en Israël in te trekken. Ook deze oproep was het gevolg van Israëls nieuwe bouwplannen in Arabisch Oost-Jeruzalem.

De afspraak om indirecte besprekingen te voeren als voorbereiding op hervatting van het vredesoverleg is op instigatie van de Verenigde Staten tot stand gekomen.


Bron: Novum/AP


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier4
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland13
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet16
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie2


delen | eKudos nujij

3659 views / 104 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 104 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Waarop de Palestijnen de zwarte piet krijgen toebedeeld, Israël water bij de wijn doet en mogelijk "minder" huizen laat bouwen, waardoor ze later minder "concessies" zouden moeten doen omdat ze immers al bereid waren om "minder" huizen te bouwen. Het vredesproces komt daarmee in een impasse en uiteindelijk ligt het "niet willen meewerken aan vrede" aan de Palestijnen....

Echt, ik word zo schijtziek van de politiek die Israël bedrijft....
man mouthman (Redactie Frontpage) 11-03-2010 @ 11:53 fotoboek homepage
userIcon
Wordt er ook ff bij vermeldt hoe blij de VS momenteel met Israël is momenteel?
En terecht. Israël is niet geïnteresseerd in vrede maar wel in een massa-genocide.
mjah begrijpelijk, Israel doet nou ook niet echt zijn best om de situatie te verbeteren tussen Isael en de Palestijnen...
De Palestijnen willen dan ook geen vrede.
userIcon
Je kunt het natuurlijk ook omdraaien: zolang die Palestijnen hun claim op Jeruzalem niet loslaten, zal er nooit vrede komen.

Ik denk dat er maar één vreedzame oplossing is: Israël moet zichzelf opheffen en de Joodse staat Palestina uitroepen, inclusief Westoever, exclusief Gaza. Uiteraard moeten de Westoever-Palestijnen dan wel gewone staatsburgers worden.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:53 schreef mouthman het volgende:
Wordt er ook ff bij vermeldt hoe blij de VS momenteel met Israël is momenteel?
Zo te lezen niet door jou...
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:53 schreef Confetti het volgende:
En terecht. Israël is niet geïnteresseerd in vrede maar wel in een massa-genocide.
Als ze dat echt zouden willen, dan hebben ze daar de middelen voor.

Aangezien ze het tot dusver niet hebben gedaan, zou je kunnen concluderen dat Israël dat dus ook niet wilt.
userIcon
BIG DEAL

dat waren ze bij vootrbaat al van plan
Palestijnen dreigen vredesoverleg op te blazen ...
Alweer.. het zou pas nieuws zijn als ze zouden dreigen zich aan het vredes verdrag te houden.

Het blijft lachen hoe gelovigen elkaar afmaken en dwarszitten om net iets verschillende denkbeeldige vriendjes. En zolang ze het niet hier doen kunnen wij alleen maar lachen om de show
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:09 schreef kakner2 het volgende:
Het blijft lachen hoe gelovigen elkaar afmaken en dwarszitten om net iets verschillende denkbeeldige vriendjes. En zolang ze het niet hier doen kunnen wij alleen maar lachen om de show
De Palestijnen vechten voornamelijk voor een normaal menswaardig vrij bestaan.

De Israeli's vechten om meer land, macht, geld etc.

Heeft eigenlijk vrij weinig met geloof te maken, behalve dan dat het geloof een van de excuses is om een andere groep zwart te maken en te willen onderdrukken.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:53 schreef Confetti het volgende:
En terecht. Israël is niet geïnteresseerd in vrede maar wel in een massa-genocide.
Zie dat de moslims jou al geïndoctrineerd hebben met hen leugens. De mensen die zichzelf Palestijnen noemen zijn één van de de snelst groeiende bevolkingsgroepen ter wereld. Beetje vreemde manier van genocide he. Domme kneuzen hier op fok.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:09 schreef kakner2 het volgende:
Het blijft lachen hoe gelovigen elkaar afmaken en dwarszitten om net iets verschillende denkbeeldige vriendjes. En zolang ze het niet hier doen kunnen wij alleen maar lachen om de show
Het blijft lachen hoe onwetende medelanders hun simplistisch wereldbeeld als de absolute waarheid ervaren.

userIcon
Israel moet gewoon een keer is op haar flikker krijgen, denken dat ze altijd kunnen doen wat ze willen... Die Yankees moeten een keer ballen tonen en de geldkraan dichtdraaien..
Het is een religieus conflict. Islam vs Jodendom.
Het enige wat nodig is voor vrede, is de Palestijnse bevolking te 'deprogrammeren' uit hun islamitisch geloof.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15 schreef 2030rd het volgende:
Het is een religieus conflict. Islam vs Jodendom.
Het enige wat nodig is voor vrede, is de Palestijnse bevolking te 'deprogrammeren' uit hun islamitisch geloof.
Dan toch maar de de joden deprogrammeren, palestijnen nemen tenminste genoegen met een stuk eigen land zonder enige vorm van bezetting of blokkades van primaire goederen.. De joden of beter gezegd Israeliers die hebben er nooit genoeg van... Hun hebzucht is niet te beschrijven, altijd maar meer en meer nederzettingen en elke maand nog een beetje meer landjepik doen..
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:13 schreef aelbali het volgende:
Israel moet gewoon een keer is op haar flikker krijgen, denken dat ze altijd kunnen doen wat ze willen... Die Yankees moeten een keer ballen tonen en de geldkraan dichtdraaien..
ze zullen wel moeten, want als ze verliezen worden ze allemaal vermoord.
man mouthman (Redactie Frontpage) 11-03-2010 @ 12:20 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:56 schreef KingKai het volgende:
[..]
Zo te lezen niet door jou...

userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:16 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]

arabiabiabië
Ghezoes
Gristoes
jerezalem
triesto's
Gepen....
Kennen ze het woord vrede überhaupt wel?
man mouthman (Redactie Frontpage) 11-03-2010 @ 12:24 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:16 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]

Sowieso hebben die palestijnen geen recht van spreken. Die gasten zwierven heel arabiabiabië rond toen de joden samen met Ghezoes Gristoes en cornuiten al in jerezalem, bethlehem, en nog wat van die steden bezig waren met het verspreiden van hun geloof op vreedzame wijze VER voordat die schlemiele mohammed de proleet op zeer agressieve wijze bij mensen het hoofd begon af te hakken en plagiaat pleegde op de tora en de bijbel. Dus die steden en gebieden horen wel degelijk aan de joden toe. NIET aan de palestijnen. De joden zijn daar verjaagd door het agressieve "beleid" van een bepaalde bevolkingsgroep. En nu claimen de palestijnen dat als hun gebied? Hahahahahahahahahahahahahahaha, triesto's. Dat is hetzelfde als wanneer Amerika nu uit irak weggaat en volgend jaar terugkomt en zegt: hallooooooooooooooo.... dit is ons gebied. Oppleuren jullie. En als je niet luistert blazen we onszelf net zo lang op tot we ons zinnetje krijgen. Bleh, lekker puh!!

Gepen....
Je hebt helemaal gelijk. Dat zou net zoiets zijn alsdat de duitsers hier morgen de tweede kamer in komen lopen en zeggen: "Ja we waren ff weg."
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:24 schreef mouthman het volgende:
[..]


Je hebt helemaal gelijk. Dat zou net zoiets zijn alsdat de duitsers hier morgen de tweede kamer in komen lopen en zeggen: "Ja we waren ff weg."
Je wilt niet weten hoe hard ik dat zou toejuichen.
userIcon
Los van alle claims over verleden, wel/niet bezit, religieuze achtergronden en dergelijke, kan er niet eens gekeken worden naar het hier en nu?

Beide partijen zijn aanwezig in dit conflict en zullen niet verdwijnen. Zaak is om dit op te lossen en Israël lijkt daar keer op keer geen zin in te hebben. Elke keer als er mogelijk onderhandelingen zijn, worden er weer door Israël contraproductieve maatregelen aangekondigd, waarop de partijen weer loodrecht tegenover elkaar worden gezet.

Het is jammer dat men er mee weg komt door het door de vingers zien van de VS en het wegzetten van de EU als 'antisemitisch' indien het wel een kritisch geluid laat horen.
Uhm..
het is al langer bekend dat Israel en Religie niet goed mixen.
Zie de Orthodoxen joden, die zijn echt op hun achterhoofd gevallen.

Israel overheid en Joden zijn echt van elkaar gescheiden.
Zie het als Nazi Duitsland.
De overheid dachten heel anders dan de normale burgers en soldaten daar.
Die deden hun werk wat van bovenaf gezegd werd, die taferelen zie ik ook met videos en opnames in Israel en Palestina gebied, joden die ineens plotseling een arm gezin het huis uit jagen met wapens en dan er zelf in gaan wonen.... Zielig gewoon...

Ik zie het daar niet zo snel meer goed komen iig.
israel = hitler
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:24 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]

Ik probeer te integreren...
nice job
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:27 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Hahaha, ik denk dat we nu dan een andere gezamenlijke vijand zouden hebben. Zou je dat ook toejuichen? Lekker met varkensvlees bratwürsten gedwongen opeten?

Fijne vent ben jij toch...
Door wij zouden wij dan gedwongen worden om brattwursten te eten?

Zeg nou zelf, jij hebt toch ook liever de duitse belastingen en prijzen en woningmarkt en snelwegen, etc etc etc, dan de huidige rommel?
Het enig kutte is de censuur en de nasynchronisatie, maar daar hebben we gelukkig importeren en internet voor.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:27 schreef wafelijzer het volgende:
[..]

Menswaardig bestaan? Ik kan me een artikeltje herinneren van een tijdje terug waar Hamas ervoor zorgde dat mannen of vrouwen ergens niet mochten werken. Onder Hamas is het leven ook helemaal niet menswaardig.
Ik las laatst een artikeltje dat blanke mannen bij de politie niet in de top aan het werk konden, op basis van hun geslacht en afkomst.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:31 schreef Sumpson het volgende:
israel = hitler
http://oncyclopedia.net/wiki/OnNieuws:Tang_slaat_varken
Dan blazen ze het toch lekker af die kneuzen.
Al decennia lang voeren die lui oorlog, alsof ze erop geilen en een hekel hebben aan vrede.

Laat ze alsjeblieft een grote muur om dat kansloze Midden Oosten bouwen en pas weer afbreken als men in staat is in vrede samen te leven of totdat ze elkaar allemaal afgemaakt hebben, al lijkt me dat laatste waarschijnlijker.
userIcon
hoe zou jij het vinden als de belgen in je achtertuin huizen gaan neerzetten.
userIcon
en de joden bljven zich maar afvragen waarom ze toch altijd de pispaal van de wereld zijn. Het is gewoon een vies achterbaks volk. Lekker generaliserend, maar ben dan ook nog nooit een jood tegengekomen die niet achterbaks was. Heb geen goed woord over voor dat land en zijn volk.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 11-03-2010 @ 12:48 fotoboek no homepage
userIcon
Jullie halen zelf de geschiedenis erbij, dus hier een link over de geschiedenis van Jeruzalem.
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm
userIcon
Terugtrekken van de zionisten uit Gaza en Westelijke Jordaanoever, Jeruzalem hoofdstad maken van een tweestaten gebied en iedereen is tevreden, alleen de hebzucht van gestoorde machtbeluste zionisten staat dit in de weg.
userIcon
Tja, ieder excuus om te (be)dreigen is goed genoeg voor de Pallies.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 11-03-2010 @ 12:53 fotoboek no homepage
userIcon
Wat ik mij afvraag is toch wel. Is er een grens in Jeruzalem? Dus een grens op papier die door zowel de Arabieren als Israël is ondertekend?

Wanneer die papieren er zijn? Is het natuurlijk niet normaal om je grond toe te eigenen en daar op te gaan bouwen.

Dat wordt hier tussen steden al niet eens geaccepteerd.
Het joodse volk kan er voor kiezen om in een staat van Amerika te gaan wonen en dat gebied te verlaten. De Palestijnen hebben deze keuze niet.
Dus Israël zou gewoon daar weg moeten en hun geloof op afstand blijven belijden. Ik bedoel je kan ook gewoon op pelgrims tocht naar Jeruzalem natuurlijk.

Wat heb ik toch weer een goed overdachte oplossing voor dit probleem he.
man Days-Of-Wild (Redactie Frontpage) 11-03-2010 @ 12:55 fotoboek homepage
userIcon
Is het niet opblazen wat ze doen dan is het wel afblazen.
userIcon



Eventjes met wat arabische landen (Jordanië, Egypte, VAE enz.) om de tafel gaat zitten en kijken of zij zich ook in het idee kunnen vinden en dan even met zijn allen (VS, EU en Arabische landen) naar binnen donderen en orde op zaken stellen daar. Anders wordt het daar helemaal niks
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:54 schreef 2030rd het volgende:
De Palestijnen willen dan ook geen vrede.
precies, dat er nog mensen intuinen in dat vredes gedoe van die terroristen
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:58 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Ze zijn al weg uit Gaza en we weten wat er van gekomen is. Net zoals die exteem religieuze joden staat Hamas ook vrede in de weg.
Hamas is voor een tweestaten oplossing zoals de hele wereld hiervoor is, alleen willen de zionisten dit niet, die blijven Palestijnen uit hun huis schoppen en onderdrukken met hun illegale nederzettingen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:54 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het joodse volk kan er voor kiezen om in een staat van Amerika te gaan wonen en dat gebied te verlaten. De Palestijnen hebben deze keuze niet.
Dus Israël zou gewoon daar weg moeten en hun geloof op afstand blijven belijden. Ik bedoel je kan ook gewoon op pelgrims tocht naar Jeruzalem natuurlijk.

Wat heb ik toch weer een goed overdachte oplossing voor dit probleem he.
Argentinie of Uganda zoals eerder is geopperd of een eigen staat in Europa of Amerika waar de zionisten al de baas zijn, allemaal verschillende voorstellen, maar de honger van de zionisten richt zich alleen op Palestina en die honger blijft maar groeien.
Even alle gekheid op een stokje... Palestijnen die vrede willen?
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:23 schreef 2030rd het volgende:
Even alle gekheid op een stokje... Palestijnen die vrede willen?
Jij denkt dat Palestijnen geen normaal leven willen?
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


En andere landen laten opschepen met de zionisten?

Ze hebben al een stukje land;
http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Autonomous_Oblast


Maar even serieus, Israel bestaat en zal blijven bestaan. Dat is ook helemaal niet het probleem. MITS ze leren samenleven met de aanwezig buren!
Kom je weer met die troosteloze, koude streek. Waarom transporteren we daar die Pallies niet heen?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Jij denkt dat Palestijnen geen normaal leven willen?
Wat is normaal? Ik neem aan dat ze, als moslim zijnde, de islam nastreven. De wereld volgens de islam bestaat uit twee huizen: het huis vd islam, en het huis vd oorlog. Ze zullen dus altijd oorlog nastreven met de niet-islamitische wereld. Dus ze hebben precies wat ze willen: oorlog met Israel. Dit hele conflict is hopeloos zolang men naïef blijft daarover.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Ja die willen vrede.

Ze hebben namelijk 2 opties al voorgelegd. 2 soevereine staten; Palestina en Israel. Of 1 staat waarin zowel palestijnsen als israeli's als gelijkwaardige burgers worden beschouwd.

Beide niet interessant voor Israel.
Omdat beide maar een schijnoplossing zijn. Ook dat hebben de Palestijnen zelf aangegeven.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


En andere landen laten opschepen met de zionisten?

Ze hebben al een stukje land;
http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Autonomous_Oblast


Maar even serieus, Israel bestaat en zal blijven bestaan. Dat is ook helemaal niet het probleem. MITS ze leren samenleven met de aanwezig buren!
Ze hadden zich in die tijd moeten houden aan de Hoessein-McMahon correspondentie en niet de Palestijnen afschepen met de erfenis van de Tweede Wereldoorlog.

Ik heb ook probleem met Israel zolang het zich niet gedraagt als een bloeddorstig monster,
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:57 schreef everest_p het volgende:
[..]


Ze hadden zich in die tijd moeten houden aan de Hoessein-McMahon correspondentie en niet de Palestijnen afschepen met de erfenis van de Tweede Wereldoorlog.

Ik heb ook probleem met Israel zolang het zich niet gedraagt als een bloeddorstig monster,
Dat probleem heet anti-semitisme, of Jodenhaat dat met de paplepel is ingegoten
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:52 schreef JayKudo het volgende:
[..]

Ik wil dit beleid van Israel best veroordelen, maar met dit soort haat en die is heel groot en al 2000 jaar aanwezig in deze wereld kan ik me ook wel voorstellen dat ze zich van niemand wat aantrekken.
typisch een joodse reactie

wij zijn (al 2000j) het slachtoffer en ZIJ doen het. Daarom mogen wij ALLES!
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:05 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Dat probleem heet anti-semitisme, of Jodenhaat dat met de paplepel is ingegoten
Donder op met je anti-semitisme.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:48 schreef paddy het volgende:
Jullie halen zelf de geschiedenis erbij, dus hier een link over de geschiedenis van Jeruzalem.
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm
Zie je het voor je dat noorwegen (oud vikingers), noord europa, groenland, en een deel van de vs opeist omdat zij daar een paar duizend jaar eerder waren? Die vlieger gaat in de 21e eeuw nie meer op
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:09 schreef everest_p het volgende:
[..]


Donder op met je anti-semitisme.
en jij met je anti-anti-semitisme
En dan?

Oorlogen zijn behoorlijk in het nadeel v/d Palestijnen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:15 schreef El_Cuervo het volgende:
[..]


en jij met je anti-anti-semitisme
Ik heb nergens wat over joden gezegd, ik snap dat het jullie niet op inhoud en argumenten kunnen dus moeten jullie me maar proberen met dat eeuwige anti-semitisme gezeik.
Iedereen heeft het kunnen zien een tijdje terug op TV, in een van de zoveelste documentaires werden Joden/Israeliërs geinterviewed in hun nieuwe nederzetting op Palestijns grondgebied. (zembla, of tegenlicht ik weet het niet meer)

Die mensen waren behoorlijk gehersenspoeld en kwamen idd werkelijk met argumenten van 2000 jaar terug, waarom het gerechtvaardigd was dat ze daar mochten zitten.. die mensen hadden het al helemaal recht-geluld voor zichzelf en peinzden er niet over te vertrekken.

Het zag er ook niet uit, een kale dorre ellende, hekwerken, die muur.. en dan ineens staan daar een zooi huizen.. pff 'k zou zeggen wees er blij mee, stik d'r in ofzo.

Verderop in de docu zag je de belemmeringen waar de palestijnen mee geconfronteerd werden (hele lappen landbouwgrond afgepikt, hek ervoor, toe- aanvoerroutes geblokkeerd, blokkades blokkades en nog meer etc)

I know, het klinkt alsof deze docu behoorlijk pro-palestina is.. en wie weet is dat ook zo, maar de beelden liegen er niet om.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:55 schreef L-uuc het volgende:
[afbeelding]


Eventjes met wat arabische landen (Jordanië, Egypte, VAE enz.) om de tafel gaat zitten en kijken of zij zich ook in het idee kunnen vinden en dan even met zijn allen (VS, EU en Arabische landen) naar binnen donderen en orde op zaken stellen daar. Anders wordt het daar helemaal niks
Het interesseert 'ons' toch ook niet meer, wat er in Afghanistan gebeurd. Laat ons dan helemaal uit dit conflict. Ruzie (lees: gevechten) tegen Israël zijn niet kick.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:00 schreef JayKudo het volgende:
[..]
Zolang jij beweert dat joden al 2000 jaar haat aan zichzelf te danken hebben kan je jou als jodenhater bestempelen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:05 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Dat probleem heet anti-semitisme, of Jodenhaat dat met de paplepel is ingegoten
Inderdaad. Het is gewoon misselijkmakend.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:54 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]

Ah. Zoals de PVDA hier politiek bedrijft tegenover de PVV bedoel je? Hahahaha, denk je daar ook ff aan met de verkiezingen?
hehe, tja.. niet de hypocriet uit gaan hangen dan inderdaad.. dan mag je met je grote *** ook pvv gaan stemmen..
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:19 schreef Deadrex het volgende:
Zeer terecht, met fascisten kun je niet onderhandelen.
Goed punt!

Dat is ook precies de reden, waarom sommige politici niet aan de tafel willen met Hamas!
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Jij denkt dat Palestijnen geen normaal leven willen?
Als onder 'normaal' de staat Israël vernietigen valst, wel ja..
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:28 schreef Sander_K het volgende:
I know, het klinkt alsof deze docu behoorlijk pro-palestina is.. en wie weet is dat ook zo, maar de beelden liegen er niet om.
Wanneer je een zionist het docu laat maken, liegen de beelden er ook niet om.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:53 schreef mouthman het volgende:
Wordt er ook ff bij vermeldt hoe blij de VS momenteel met Israël is momenteel?
De ministers zijn niet blij... maar die hebben het niet voor het zeggen. De Joodse belangengroepen in de VS zijn degenen die hier aan de touwtjes trekken. Ministers en afgezanten, ja zelfs Obama zijn maar "puppets" als het om Israel gaat in de VS.

Je zult nooit Obama of een minister horen zeggen..."kappen Israel, anders... "
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:05 schreef 2030rd het volgende:
[..]


Dat probleem heet anti-semitisme, of Jodenhaat dat met de paplepel is ingegoten
Bullshit. Het probleem is dat een stel Zionisten begin jaren '20 een zieke en verderfelijk ideologie in gang hebben gezet, met als gevolg: massamoord van een volk. (genocide)

Anti-semitisme heeft hier niets mee te maken aangezien men een ideologie veroordeeld en niet een volk.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 17:07 schreef Atoompje het volgende:
[..]

Als onder 'normaal' de staat Israël vernietigen valst, wel ja..
Men leefde er normaal, totdat een stel zieke geesten met een onverzadigbare drift naar land de boel op zijn kop zette.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 16:16 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Als moslimgroepen niet zo intolerant zouden zijn en haatdragend, zouden hun lobby groepen ook meer voet aan de grond krijgen. Eigen schuld dus...
Wederom onzin.
Het draait enkel om politieke macht en de dollars om die macht door te kunnen voeren. Als je denkt dat hier morele waarden een belangrijke rol spelen ben je wel heel naief.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:15 schreef 2030rd het volgende:
Het is een religieus conflict. Islam vs Jodendom.
Het enige wat nodig is voor vrede, is de Palestijnse bevolking te 'deprogrammeren' uit hun islamitisch geloof.
En zo denkt de gemiddelde PVV'er dus.., "gewoon mensen ff deprogrameren net zoals een computer"
100  van 104 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier4
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland13
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet16
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie2


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden