Verburg betreurt uitgave 'Gerda'

Nederland • Geschreven door Novum op 11-03-2010 @ 11:47
print 

Minister van Landbouw Gerda Verburg (CDA) betreurt het dat de glossy 'Gerda' is uitgegeven ter ere van het 75-jarig jubileum van haar ministerie. Dat schrijft zij in een brief aan de Tweede Kamer.

De Kamer is languit gevallen over de glossy, die dezer dagen bij honderdduizenden lezeressen van de Libelle, Margriet en Flair op de mat valt. De kosten bedragen ruim vier ton. Tijdens een spoeddebat dat vandaag over de kwestie werd gehouden, werd de uitgave Kamerbreed afgekeurd, Verburgs eigen CDA incluis. "Een glossy ter meerdere eer en glorie van het CDA, dat kan echt niet", zei Krista van Velzen (SP).

Van Velzen eiste, samen met de PvdD, PVV en GroenLinks dat de kosten van het blaadje voor rekening komen van het CDA. "We moeten de belastingbetaler schadeloos stellen, die mag niet meebetalen aan de verkiezingscampagne van het CDA", zei Ineke van Gent (GL).

Verburg komt later aan het woord, evenals demissionair premier Jan Peter Balkenende (CDA) die verantwoordelijk is voor de overheidscommunicatie. In een brief laat de bewindsvrouw echter al weten dat zij de gang van zaken betreurt. "Het magazine heeft door de naam- en vormgeving helaas in uw Kamer het beeld opgeroepen dat het ten doel had de minister van LNV als persoon te profileren", schrijft zij.

"Dat is nooit de bedoeling geweest en dat zou ook niet gepast hebben in de regels die het kabinet voor overheidscommunicatie hanteert. Ik betreur dat dit beeld is ontstaan en het was beter geweest als ik een andere inschatting had gemaakt."


Bron: Novum


Lees ook:

» 09/03 Spoeddebat over glossy Gerda Verburg43
» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2


delen | eKudos nujij

6708 views / 61 reacties
Reacties op dit bericht
61  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Wat? Geen foto?

Zit er ook een mooie poster is het midden; zo een met nietjes door de navel?
userIcon
Volgens mij betreurt ze toch echt vooral de ophef rond haar (propaganda) blaadje en niet het blad zelf.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:49 schreef Disavowed het volgende:
Wat? Geen foto?

[afbeelding]
Liever niet.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:50 schreef Datzegik69 het volgende:
Zit er ook een mooie poster is het midden; zo een met nietjes door de navel?
Indien van de minister, liever niet.
Ik betreur Gerda Op het LNV ,en dan wil ze nog door ook
userIcon
Ik betreur alles wat met het CDA te maken heeft.
userIcon
EEY HAAL DAT MISBAKSEL VAN ME SCHERM AF ZEG !!!!
4 ton voor meer dan 800.000 bladen, tuurlijk... verviervoudig dat bedrag maar kom je misschien iets dichter in de buurt.
En nu wordt het is tijd voor een capabele minister van Landbouw, ipv een minister belangenverstrengeling.
userIcon
"Dat is nooit de bedoeling geweest en dat zou ook niet gepast hebben in de regels die het kabinet voor overheidscommunicatie hanteert. Ik betreur dat dit beeld is ontstaan en het was beter geweest als ik een andere inschatting had gemaakt."


Met de kennis van nu, had je toen niet meegewerkt aan de glossy?
Je had toen beter moeten weten, domme doos.

DOH! ( homer simpson )
het leek me wel aardig om mijn honden erop te laten scheiten ,maar het werkte enkel constipatie in de hand
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:54 schreef aelbali het volgende:
EEY HAAL DAT MISBAKSEL VAN ME SCHERM AF ZEG !!!!
Om bij het onderwerp te blijven:



Beter?
Haha en twee dagen geleden zei ze wat anders .. Wat een kansloos volk, dat politiek den-haag
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:56 schreef Dauthi het volgende:
4 ton voor meer dan 800.000 bladen, tuurlijk... verviervoudig dat bedrag maar kom je misschien iets dichter in de buurt.
En nu wordt het is tijd voor een capabele minister van Landbouw, ipv een minister belangenverstrengeling.
Zover ik begreep waren de kosten 1 miljoen euro tot nu toe. Overigens gaan de bladen vandaag de deur uit, dus als vandaag besloten zou worden dat het blaadje niet gegeven mag worden, dan mogen de winkeliers ook de Libelle, Margriet en de Flair niet verkopen en moet alles terug.
userIcon
Tja....

Ik ben het met erg veel zaken oneens, maar om HIER nu zo ongelooflijke drukte om te maken, om even schaamteloos en populistisch op in te trappen, vind ik ook een beetje overbodig.

Vrijwel iedere sector 'promoot' zichzelf op steeds verschillende manieren. De ene keer is dat een SIRE-commercial, de andere keer hangen er door het hele land posters, en dit keer is het een glossy. Daar hebben ze ook gewoon een 'potje' voor, waar dat uit betaald wordt. Dan vind ik die 400.000 nog niet eens zo heel erg duur.

Het lijkt me dat er veel belangrijkere zaken zijn waar de kamer oprecht boos over kan zijn, maar het is verkiezingstijd, dus dan krijg je dit soort opportunistische ophef. Beetje sneu en kinderachtig.

[ Bericht gewijzigd door Yi-Long op donderdag 11 maart 2010 @ 12:07 ]
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:00 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Om bij het onderwerp te blijven:

[afbeelding]


Beter?
Jongen zonder dat je het beseft, you just saved my life !
quote:
Van Velzen eiste, samen met de PvdD, PVV en GroenLinks dat de kosten van het blaadje voor rekening komen van het CDA. "We moeten de belastingbetaler schadeloos stellen, die mag niet meebetalen aan de verkiezingscampagne van het CDA", zei Ineke van Gent (GL).
Dat sowieso.

En als passende straf ofwel boete lijkt het mij een goed idee dat het CDA aan iedere partij in de tweede kamer ook 4 ton per partij moet betalen zodat die ook een mooie glossy voor hun partij kunnen maken. Uiteraard kunnen die partijen er dan ook voor kiezen om dat geld nuttig te besteden i.p.v. aan een zinloos boekje voor op het toilet.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:49 schreef Disavowed het volgende:
Wat? Geen foto?

[afbeelding]
Ze heeft wel een boerderijenkop.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Tja....

Ik ben het met erg veel zaken oneens, maar om HIER nu zo ongelooflijke drukte om te maken, om even schaamteloos en populistisch op in te trappen, vind ik ook een beetje overbodig.
Het had nooit mogen gebeuren, klaar.


quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Vrijwel iedere sector 'promoot' zichzelf op steeds verschillende manieren. De ene keer is dat een SIRE-commercial, de andere keer hangen er door het hele land posters, en dit keer is het een glossy. Daar hebben ze ook gewoon een 'potje' voor, waar dat uit betaald wordt. Dan vind ik die 400.000 nog niet eens zo heel erg duur.
400.000 euro, dat geloof je oprecht? 800.000 bladen maken, glossy, voor 50 ct per stuk? Hou het voorlopig op 1 miljoen, dat is een reëel bedrag.

quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Het lijkt me dat er veel belangrijkere zaken zijn waar de kamer oprecht boos over kan zijn, maar het is verkiezingstijd, dus dan krijg je dit soort opportunistische ophef. Beetje sneu en kinderachtig.
Ze zijn demissionair, belangrijke dingen worden vooruit geschoven, maken ze zich maar hier druk over, dan maken ze zich tenminste nog ergens druk over en met wat mazzel knappen er nog een paar kransslagadertjes hier en daar als ze zich echt gaan opwinden.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:13 schreef Corradini het volgende:
[..]

Het had nooit mogen gebeuren, klaar.


[..]

400.000 euro, dat geloof je oprecht? 800.000 bladen maken, glossy, voor 50 ct per stuk? Hou het voorlopig op 1 miljoen, dat is een reëel bedrag.
Ik hou me voorlopig dus nog even aan de officiele cijfers. Als die niet kloppen en opeens buitensporig hoog uitvallen, dan kan ik altijd nog mijn mening bijstellen.
[..]

quote:
Ze zijn demissionair, belangrijke dingen worden vooruit geschoven, maken ze zich maar hier druk over, dan maken ze zich tenminste nog ergens druk over en met wat mazzel knappen er nog een paar kransslagadertjes hier en daar als ze zich echt gaan opwinden.
Al die onnodige ophef die het nu kost, kost natuurlijk ook heel veel geld. Of denk je dat al die mensen in de kamer er voor hun katzekut zitten?

Dit komt gewoon uit het marketings-potje wat voor zo'n sector apart is gezet.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Tja....

Ik ben het met erg veel zaken oneens, maar om HIER nu zo ongelooflijke drukte om te maken, om even schaamteloos en populistisch op in te trappen, vind ik ook een beetje overbodig.

Vrijwel iedere sector 'promoot' zichzelf op steeds verschillende manieren. De ene keer is dat een SIRE-commercial, de andere keer hangen er door het hele land posters, en dit keer is het een glossy. Daar hebben ze ook gewoon een 'potje' voor, waar dat uit betaald wordt. Dan vind ik die 400.000 nog niet eens zo heel erg duur.

Het lijkt me dat er veel belangrijkere zaken zijn waar de kamer oprecht boos over kan zijn, maar het is verkiezingstijd, dus dan krijg je dit soort opportunistische ophef. Beetje sneu en kinderachtig.
Ja, er is helemaal niks mis mee om als promotie van een ministerie die 75 jaar bestaat, er propoganda van het CDA van te maken. Zeker voor verkiezingstijd. Het CDA is niet de enige die op landbouw heeft gestaan en je zou alle schijn van belangenverstrengeling tegen gaan.
quote:
Minister van Landbouw Gerda Verburg betreurt het dat de glossy "Gerda" is uitgegeven ter ere van het 75-jarig jubileum van haar ministerie...
Geef het dan niet uit raar mens...
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:18 schreef Shazbot het volgende:
[..]


Ja, er is helemaal niks mis mee om als promotie van een ministerie die 75 jaar bestaat, er propoganda van het CDA van te maken. Zeker voor verkiezingstijd. Het CDA is niet de enige die op landbouw heeft gestaan en je zou alle schijn van belangenverstrengeling tegen gaan.
Dat zou idd kwalijk zijn, maar aangezien ik het blaadje niet zelf heb ingezien, weet ik dus niet in hoeverre het schaamteloze CDA-propoganda is, of dat het gewoon een blad is dat uit het oog van de hoofdredacteur (in dit geval de minister van landbouw, Gerda) is geschreven.

Daar zal vast enige overlapping plaats vinden, maar als ik heel eerlijk ben, kan ik me hier echt een heel stuk minder druk om maken, dan om alle andere kwesties die momenteel in het nieuws zijn en besproken worden, zoals een eventuele BTW-verhoging, de achterlijke brandstofprijzen, de krankzinnige toestanden bij de top van de politie met positieve discriminatie, etc etc...
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:20 schreef Quib het volgende:

[..]

Geef het dan niet uit raar mens...
Ze zal vooral de selectieve en opportunistische verontwaardiging erover betreuren.
Volgende maand :
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Tja....

Ik ben het met erg veel zaken oneens, maar om HIER nu zo ongelooflijke drukte om te maken, om even schaamteloos en populistisch op in te trappen, vind ik ook een beetje overbodig.

Vrijwel iedere sector 'promoot' zichzelf op steeds verschillende manieren. De ene keer is dat een SIRE-commercial, de andere keer hangen er door het hele land posters, en dit keer is het een glossy. Daar hebben ze ook gewoon een 'potje' voor, waar dat uit betaald wordt. Dan vind ik die 400.000 nog niet eens zo heel erg duur.

Het lijkt me dat er veel belangrijkere zaken zijn waar de kamer oprecht boos over kan zijn, maar het is verkiezingstijd, dus dan krijg je dit soort opportunistische ophef. Beetje sneu en kinderachtig.
Klopt, maar normaliter wordt het betaald uit de partijkas en NIET van de belastingcentjes.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Ze zal vooral de selectieve en opportunistische verontwaardiging erover betreuren.
Denk alleen de ophef erover nu de schijnwerper erop staat, dat kan je inderdaad selectieve verontwaardiging noemen ja.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:25 schreef subwaygunner het volgende:
Volgende maand :
[afbeelding]
Ze hadden het beter "Over de Balk" kunnen noemen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:25 schreef subwaygunner het volgende:
Volgende maand :
[afbeelding]
kunnen ze het beter "over de balk" noemen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:36 schreef extreme het volgende:
[..]


kunnen ze het beter "over de balk" noemen.
Iemand zat op dezelfde gedachte trein
userIcon
wel goeie publiciteit trouwens, al vijf dagen alle voorpagina's en alle media,

dat is iets wat je niet kan kopen voor een schamele vier ton
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 11:49 schreef Disavowed het volgende:
Wat? Geen foto?
Staat volgens mij al een koe linksboven de nieuwspost hoor
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:33 schreef nightfly het volgende:
[..]


Klopt, maar normaliter wordt het betaald uit de partijkas en NIET van de belastingcentjes.
Daarvoor zou ik het inhoudelijk moeten lezen om te kunnen beoordelen of het dus echte 'partij-propoganda' is,of dus gewoon een luchtige glossy met als hoofdredactrice een CDA-minister...

Dat kan ik zo niet beoordelen, zonder het gelezen te hebben.
userIcon
Op tv was ze er anders aardig lirisch over, volgens mij kwam ze bijna klaar.....
userIcon
Ik vraag me vooral af waarom dat kloteblad alleen bij vrouwen in de overgang bezorgd wordt en niet bij iedereen. Niet dat ik op die paardebek zit te wachten...
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]

Al die onnodige ophef die het nu kost, kost natuurlijk ook heel veel geld. Of denk je dat al die mensen in de kamer er voor hun katzekut zitten?

[..]
Die mensen in de kamer krijgen deze maand niet opeens meer salaris omdat ze een spoeddebat over dit propaganda blaadje van de CDA hebben gehouden.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:36 schreef extreme het volgende:
[..]


kunnen ze het beter "over de balk" noemen.


Zelf meer inspiratie : http://bighugelabs.com/magazine.php
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Die mensen in de kamer krijgen deze maand niet opeens meer salaris omdat ze een spoeddebat over dit propaganda blaadje van de CDA hebben gehouden.
Nee, maar die tijd kan wel beter besteed worden dan aan dit soort onzin. Die ophef is juist partij-propaganda'. Ze pakken dit aan om zelf lekker even te schoppen en te kunnen scoren.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:07 schreef aelbali het volgende:
[..]


Jongen zonder dat je het beseft, you just saved my life !
We aim to please .
userIcon
Tja ach... Achteraf kijk je een koe Gerda Verburg in d'r reet
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben het met erg veel zaken oneens, maar om HIER nu zo ongelooflijke drukte om te maken, om even schaamteloos en populistisch op in te trappen, vind ik ook een beetje overbodig.

Het lijkt me dat er veel belangrijkere zaken zijn waar de kamer oprecht boos over kan zijn, maar het is verkiezingstijd, dus dan krijg je dit soort opportunistische ophef. Beetje sneu en kinderachtig.
Heb je het blaadje eigenlijk wel gezien? Ik dacht dat we alles wel gehad hadden maar toen zag ik die glossy, het narcistische epicentrum zeg maar. Natuurlijk betreurt ze er niets aan, dat is alleen maar wat ze moet zeggen. Het enige wat ik voel bij dit is: "what the fuck was she thinking?". Afgezien daarvan vind ik het echt belachelijk dat er zoveel geld aan uitgegeven wordt en het moet gewoon uit de kas van het CDA betaald worden, het is gewoon ordinaire promotie.

Maar goed, ik had toch al geen vertrouwen meer in die lui die in Den Haag zitten. Wat een incompetente teringbende. Waar halen ze die lui vandaan? Volgens mij hebben ze Gerda onder het koeien melken uit de schuur gerukt en in een zetel geplempt..
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:08 schreef Prismatic het volgende:
[..]


Heb je het blaadje eigenlijk wel gezien?
Heb je mijn reacties eigenlijk wel gelezen?
userIcon
Kan iemand die mislukte cavia eens demissionair in de kont nemen?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 14:29 schreef vonStarhemberg het volgende:
Wat is dit? Waarom vind ik hier op FOK nagenoeg geen berichtgeving omtrent de giga verkiezingsfraudezaak in Rotterdam?

Nou ja,bij deze dan:

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=10854

T-e-n-e-n-k-r-o-m-m-e-n-d materiaal...
Dan weet je wat je te wachten staat 9 juni
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 13:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Heb je mijn reacties eigenlijk wel gelezen?
Half (zo interessant vind ik je nou ook weer niet) en ik snap niet waarom je het bagatelliseert. Dat er ook andere zaken spelen doet mijns inziens niks af aan het feit dat dit blaadje redelijk belachelijk is. Een soort Linda maar dan over Gerda, een minister notabene.
Al deze ophef gaat echt werkelijk helemaal nergens over.
Het blad gaat over het ministerie van LNV, niet over Gerda.
Gerda Verburg is de huidige minister van LNV dus het is niet heel vreemd dat zij iets vertelt in zo`n blad.

Het woord 'CDA' wordt in het blad een keer (1x !!!) genoemd en wel in het bio`tje van de minister op pagina 16; 'negen jaar Tweede Kamerlid voor het CDA'
Het blad is verder luchtig opgezet zodat het leuk is om te lezen, ipv een oersaaie suffe folder die anders gelijk bij de aardappelschillen verdwijnt.
De titel 'Gerda' is een knipoog naar de 'Linda', het beestje moet een naam hebben nietwaar?

Maar goed, het is lekker makkelijk om hier veel tijd en energie in te steken met spoeddebatten en andere onzin, ipv zinnige zaken aan te pakken en het land te besturen. Wat een stelletje droeftoeters hebben wij toch in onze volksvertegenwoordiging.
Het zooitje gaat ook nog naar de Efteling , houd het GVD nooit op.
'Glossy' is in dit geval trouwens nogal een overstatement.
Het blaadje telt 52 bladzijden ipv 130+ voor een echte Glossy.
Het papier is net iets beter dan de gemiddelde folder, maar absoluut niet mooi dik hoogglans wat voor bv de Linda gebruikt wordt.

Ik heb goede en betrouwbare info over dit project, ben er zelf ook even bij betrokken geweest.
Het kostenplaatje van 400.000 klopt en was bij mij al een aantal maanden bekend.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:18 schreef Prismatic het volgende:
[..]


Half (zo interessant vind ik je nou ook weer niet) en ik snap niet waarom je het bagatelliseert. Dat er ook andere zaken spelen doet mijns inziens niks af aan het feit dat dit blaadje redelijk belachelijk is. Een soort Linda maar dan over Gerda, een minister notabene.
Ik bedoelde meer dat ik al minstens 2 keer heb aangegeven het nog niet zelf gelezen te hebben, en dus ook niet objectief kan oordelen of het propaganda is.

Vervolgens begin jij je verhaaltje met een domme vraag, waar je het antwoord dus al op had kunnen weten.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 15:50 schreef Velly het volgende:
[..]

Maar goed, het is lekker makkelijk om hier veel tijd en energie in te steken met spoeddebatten en andere onzin, ipv zinnige zaken aan te pakken en het land te besturen. Wat een stelletje droeftoeters hebben wij toch in onze volksvertegenwoordiging.
Precies onze volksvertegenwoordiging kan beter energie steken in het maken van een 400.000 euro kostende glossy zoals Gerda en deze vervolgens gratis uitdelen aan de vrouwelijke lezers van Libelle, Margriet en Flair. Dat zijn pas zinnige zaken!
quote:

Precies onze volksvertegenwoordiging kan beter energie steken in het maken van een 400.000 euro kostende glossy zoals Gerda en deze vervolgens gratis uitdelen aan de vrouwelijke lezers van Libelle, Margriet en Flair. Dat zijn pas zinnige zaken!
Daar heeft de communicatie afdeling van het ministerie van LNV en een reclamebureau energie in gestoken. Laat daar nou die afdeling voor bedoeld zijn. En Gerda Verburg heeft er een voor haar kostbare vrije dag ingestopt om een dag lang tijdens pokkeweer op de boerderij een fotoshoot te doen.
userIcon
Niet bang worden, volgens mij valt ze niet op mannen. Tenminste ik dacht dat zij die lesbo was.
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 17:35 schreef Velly het volgende:
[..]


Daar heeft de communicatie afdeling van het ministerie van LNV en een reclamebureau energie in gestoken. Laat daar nou die afdeling voor bedoeld zijn. En Gerda Verburg heeft er een voor haar kostbare vrije dag ingestopt om een dag lang tijdens pokkeweer op de boerderij een fotoshoot te doen.
Ja ja, eigenlijk is het heel goed dat ze tijd en energie steken in een propaganda blaadje voor een select groepje huisvrouwen. Dat is veel beter dan tijd en energie te stoppen in het in de toekomst voorkomen van dit soort belachelijke en onzinnige vormen van verspilling van belastinggeld.

Niets aan de hand, gewoon andere kant opkijken en de volgende keer weer doen.
userIcon
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 @ 16:04 schreef Velly het volgende:
Ik heb goede en betrouwbare info over dit project, ben er zelf ook even bij betrokken geweest.
Het kostenplaatje van 400.000 klopt en was bij mij al een aantal maanden bekend.
Jaja, en jij hebt dan niet zoiets van: laat ik deze klok maar even luiden?
Waarom je dat niet hebt gedaan is mij echt een raadsel. Je hebt gewoon zwijgend ingestemd met belastingverspilling aan zelfpromotie...
Kan jij nog slapen 's nachts?
61  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 09/03 Spoeddebat over glossy Gerda Verburg43
» 21:10 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 20:52 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 20:44 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden