Akkoord Hiddink en Ivoorkust

Voetbal • Geschreven door Olga Kroeders op 10-03-2010 @ 16:39
print 

Guus Hiddink zal tijdens het komende wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika de voetbalploeg van Ivoorkust coachen. Hiddink zal een contract van 15 mei tot en met 15 juli tekenen, maar hij moet wel binnen tien dagen aantonen dat zijn contract als coach van Rusland is ontbonden.

Vanaf augustus zal de oud-bondscoach van onder andere Oranje en Zuid-Korea aan de slag gaan als bondscoach bij Turkije. Dat land slaagde er niet in om zich voor het WK komende zomer te plaatsen.


Bron: NOS-TT


Lees ook:

» 11:45 Beckenbauer ziet weinig in voorstel Blatter 17
» 25/05 FIFA-baas Blatter wil alternatief voor penalty's89
» 24/05 KNVB ziet Ajax als veiligste club van Eredivisie47
» 24/05 Hawk-Eye getest bij oefeninterland Engeland18


delen | eKudos nujij

5891 views / 51 reacties
Reacties op dit bericht
51  van 51 reacties op deze pagina. Pagina  1
Het begint nu toch wel lichtelijk hoerig te worden
userIcon
In welke ronde kunnen we Ivoorkust als eerste tegenkomen?
Zal je zien dat Hiddink ons straks er weer uit knalt.
En hij lachen...
userIcon
goh, kiest hij toch nog voor een beetje oranje

quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
Het begint nu toch wel lichtelijk hoerig te worden
WK in Korea
coach van Z-Korea.
WK in Afrika .coach in een Afrikaans land.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:57 schreef 999 het volgende:
[..]

WK in Korea
coach van Z-Korea.
WK in Afrika .coach in een Afrikaans land.
WK98
EK96
hij is te laat om echte veranderingen door te voeren vooraf aan het toernooi, en hij stopt te vroeg om structureel iets te kunnen aanpassen in de ploeg.

liever doet ie een long term commitment aan een land ipv van zo kort. Hier heeft niemand iets aan
userIcon
Ivoorkust heeft erg goede spelers, dus wanneer Hiddink daar een goed voetballend team van kan maken, dan kunnen ze erg ver komen. Ben erg benieuwd Zou mooi zijn als een Afrikaans land voor de eerste keer in de geschiedenis in de finale van een WK zou staan, laat staan dat ze hem winnen.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:58 schreef Apogist het volgende:
Hier heeft niemand iets aan
Behalve de Belastingdienst.
userIcon
Ouwe snoeperd is het ook
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:58 schreef Apogist het volgende:
hij is te laat om echte veranderingen door te voeren vooraf aan het toernooi, en hij stopt te vroeg om structureel iets te kunnen aanpassen in de ploeg.

liever doet ie een long term commitment aan een land ipv van zo kort. Hier heeft niemand iets aan
Dat denk ik ook, al kan Hiddink ook door een goede tactiek een team laten winnen van betere tegenstanders.
Maar als hij daar begint lopen de competities ten einde, hij kan dus niet zelf de selectie bepalen.
userIcon
Nederlandse nationaliteit afpakken! Dit is verschrikkelijk! Die man is knettergek! Dit komt allemaal door de linkse elite. Voetbal is geen sport, maar een verdervelijke ideologie die uit is op wereldheerschappij!
Wat een gore gluiperd. Als hij maar zn walgelijke plofkop kan laten zien op een wk, maakt niet uit met welk land. Graaien waar hij graaien kan.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:59 schreef groenrechts het volgende:
Hiddink de b(h)oer van het hedentendaagse voetbal.
Mijn gevoel van respect is tanende voor deze boer
Omdat Hiddink uit Varsseveld komt is het een boer? Zijn vader was hoofd van de openbare school, hijzelf en een broer van hem zijn sportleraar geworden (hijzelf later profvoetballer en trainer) een andere broer van hem is grafisch ontwerper en jazzmusicus. Er zit geen enkele boer in de familie van Guus Hiddink. Robert Gesink is dan wel weer een zoon van een boer. En dan nog: wat is er mis met een boer? Zonder boeren geen eten op je bord. En nee ik ben geen boer, maar kom wel uit Varsseveld.

En Guus Hiddink is naast Robert Gesink, Gertjan Wassink (topatleet), Lonneke Sloetjes (nationaal damesteam volleybal) en Jotan Wijnholds (topturner) onze grote trots. Hij redt het toch elke keer weer om met "onbetekenende" landen onverwachte resultaten te boeken.


© Hendrik64
userIcon
Wat zijn er toch een boel jaloers..
userIcon
Weinig verrassends maar toch leuk voor hem. Voor het geld hoeft hij het sowieso niet meer te doen, en een WK meemaken blijft een leuke ervaring (als ik andere spelers en coaches mag geloven:P)
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:08 schreef mikerw het volgende:
Wat een gore gluiperd. Als hij maar zn walgelijke plofkop kan laten zien op een wk, maakt niet uit met welk land. Graaien waar hij graaien kan.
Jaloers, omdat jezelf nooit verder gekomen bent dan de A2 van Apekutteveen?
userIcon
Doet het ook alleen maar voor de centen.
Hiddink zal tegen landen als Brazilie en Portugal de volgende ronde niet halen.
Beetje onzinnig dus om hem een contract van 2 maanden te laten tekenen. Na 2 weken kan ie al weer in de Achterhoek zijn.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:08 schreef mikerw het volgende:
Wat een gore gluiperd. Als hij maar zn walgelijke plofkop kan laten zien op een wk, maakt niet uit met welk land. Graaien waar hij graaien kan.
wat een onzin. Hij is goed in zijn vak en bied zijn diensten aan iedereen aan, die hem wil.

Gewoon kansloos dat Oranje hem niet heeft genomen zodra het kon na vertrek van Van Gaal.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:05 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Nederlandse nationaliteit afpakken! Dit is verschrikkelijk! Die man is knettergek! Dit komt allemaal door de linkse elite. Voetbal is geen sport, maar een verdervelijke ideologie die uit is op wereldheerschappij!
Wij denken het, maar jij zegt het!!11
userIcon
Guus is een goede ambassadeur van het Nederlandse voetbal.
Wat moet ie dan gaan doen PSV weer gaan trainen?
userIcon
Rusland heeft laatst zijn laatste interland van het seizoen gespeeld, ik zie niet waarom Guus Hiddink tot 1 juli administratiewerk moet verrichten.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 10-03-2010 @ 17:49 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:08 schreef mikerw het volgende:
Wat een gore gluiperd. Als hij maar zn walgelijke plofkop kan laten zien op een wk, maakt niet uit met welk land. Graaien waar hij graaien kan.
Ja, hij doet het echt voor het geld, dat heeft hij zó hard nodig (zeker met zijn staat van dienst tot nog toe). En hij kiest er ook de makkelijkste weg voor.

Dat hij per ongeluk met Nederland én met het doorgaans in de groepsfase uitgeschakelde Zuid-Korea de halve finale haalde op het WK en dat Rusland onder zijn leiding voor het eerst in twintig jaar tijd weer eens een aansprekend resultaat boekte op een EK is dan ook toeval.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:09 schreef Junglebeast het volgende:
Wat zijn er toch een boel jaloers..
\

Juist! Hiddink hoeft dit niet meer voor de centen te doen, want hij is al binnen!

Ik gun het hem wel dat ie met Ivoorkust ver op het WK komt
userIcon
En dan kan Guus weer Nederland uitschakelen in de kwartfinale....(volgens het speelschema kan dat heel goed)
Whehe zei hij niet toen Rusland faalde zich voor het WK te kwalificeren: "Uit respect voor Rusland ga ik niet een ander team coachen op het WK. Dat zou ongepast zijn".
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:08 schreef mikerw het volgende:
Wat een gore gluiperd. Als hij maar zn walgelijke plofkop kan laten zien op een wk, maakt niet uit met welk land. Graaien waar hij graaien kan.
Meen je dat nou serieus? het is gewoon een hele goede trainer die voetballers niet alleen tactisch neer kan zetten en ze beter kan maken.
Vooral die laatste kwaliteit hebben maar heel weinig trainers. Dan wordt je vanzelf wel ergens uitgenodigd om ergens te mogen bondscoachen, zeker gezien zijn resultaten met Z-korea/Australie.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:08 schreef Reservebelg08 het volgende:
[..]

Bedenk wel dat hij een enorm charisma heeft voor dit soort voetballers, ze kijken tegen m op en dat is misschien juist wat ze nodig hebben!
Dat zeker, maar oa. PSV, Z Korea en Rusland heeft hij door een geweldig selectie/aankoop beleid en door een goede tactiek ontzettend veel beter gemaakt, zoiets mag je nu niet verwachten denk ik.

Maar van de PSV selectie in 2004-2006 waren eigenlijk ook alleen Gomes, Alex en Cocu van het niveau van de Milan spelers, maar toch won PSV van de 4 wedstrijden er 2 en speelde 1x gelijk. Wat telt is natuurlijk wel dat PSV werd uitgeschakeld door Milan, maar toch.
Ik vind het echt een grandioze coach.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 18:24 schreef famousje het volgende:
Whehe zei hij niet toen Rusland faalde zich voor het WK te kwalificeren: "Uit respect voor Rusland ga ik niet een ander team coachen op het WK. Dat zou ongepast zijn".
Ja, maar op dat moment had Rusland nog niet besloten om hem eruit te schoppen, dus hij dacht daar nog een tijdje door te kunnen gaan. Dat hebben ze nu wel besloten, en dan kun je gewoon doen wat je wilt. Als hij nog een mooi avontuur kan beleven met een getalenteerde groep spelers op de WK, dan moet hij dat lekker doen natuurlijk.

quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 18:21 schreef G-lock het volgende:
En dan kan Guus weer Nederland uitschakelen in de kwartfinale....(volgens het speelschema kan dat heel goed)
Tja, als je dan toch moet verliezen van een tegenstander, dan maar van Hiddink.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
Het begint nu toch wel lichtelijk hoerig te worden
Waarom?

Wat een held om in elk continent aan het werk te zijn geweest
man Super_Me (Moderator Frontpage) 10-03-2010 @ 19:25 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:58 schreef Apogist het volgende:
hij is te laat om echte veranderingen door te voeren vooraf aan het toernooi, en hij stopt te vroeg om structureel iets te kunnen aanpassen in de ploeg.
Hij kent natuurlijk wel een aantal spelers van die selectie hè!
Kalou en Drogba kent hij nog van Chelsea vorig seizoen, Koné heeft hij bij PSV mee gewerkt.

Daarnaast is de kracht van Hiddink dat hij heel snel de juiste mensen op de juiste plaats zet.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 19:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Waarom?

Wat een held om in elk continent aan het werk te zijn geweest
Noord en Zuid-Amerika?
userIcon
Hiddink is de voetbal hoer van de wereld
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wat een onzin. Hij is goed in zijn vak en bied zijn diensten aan iedereen aan, die hem wil.

Gewoon kansloos dat Oranje hem niet heeft genomen zodra het kon na vertrek van Van Gaal.
Hij is goed in zijn vak, dat waren overloper in de oorlog ook. Land verrader.
Conclusie: zeer veel jaloerse posters hier. Bakkie troost iemand?
Zal je nodig hebben als ie Oranje eruit kegelt
Ik ben echt geschokt dat mensen zo negatief kunnen zijn over Hiddink. Hij is een held, hij wordt nog steeds aanboden in Zuid-Korea, daar geven ze hem wel de eerbetoon die hij verdient.
Ongelovelijk dat jullie geen respect hebben voor een genie als Hiddink.
Schande.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 21:31 schreef Omoishiroi het volgende:
Ik ben echt geschokt dat mensen zo negatief kunnen zijn over Hiddink. Hij is een held, hij wordt nog steeds aanboden in Zuid-Korea, daar geven ze hem wel de eerbetoon die hij verdient.
Ongelovelijk dat jullie geen respect hebben voor een genie als Hiddink.
Schande.
Dat is weer overdrijven naar de andere kant. Al kan ik ook niet geloven dat de "haters" echt zo denken over Hiddink.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ivoorkust heeft erg goede spelers, dus wanneer Hiddink daar een goed voetballend team van kan maken, dan kunnen ze erg ver komen. Ben erg benieuwd Zou mooi zijn als een Afrikaans land voor de eerste keer in de geschiedenis in de finale van een WK zou staan, laat staan dat ze hem winnen.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ivoorkust heeft erg goede spelers, dus wanneer Hiddink daar een goed voetballend team van kan maken, dan kunnen ze erg ver komen. Ben erg benieuwd Zou mooi zijn als een Afrikaans land voor de eerste keer in de geschiedenis in de finale van een WK zou staan, laat staan dat ze hem winnen.
Hiddink is een landverrader die keihard voor de poen gaat.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 18:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


Ja, maar op dat moment had Rusland nog niet besloten om hem eruit te schoppen, dus hij dacht daar nog een tijdje door te kunnen gaan. Dat hebben ze nu wel besloten, en dan kun je gewoon doen wat je wilt. Als hij nog een mooi avontuur kan beleven met een getalenteerde groep spelers op de WK, dan moet hij dat lekker doen natuurlijk.

[..]


Tja, als je dan toch moet verliezen van een tegenstander, dan maar van Hiddink.
Hoe langer ik je commentaar lees, hoe sneuer je wordt...
51  van 51 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 11:45 Beckenbauer ziet weinig in voorstel Blatter 17
» 25/05 FIFA-baas Blatter wil alternatief voor penalty's89
» 24/05 KNVB ziet Ajax als veiligste club van Eredivisie47
» 24/05 Hawk-Eye getest bij oefeninterland Engeland18


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden