Royal Dutch Shell PLC verkoopt niet langer benzine aan Iran en voegt zich daarmee bij andere oliemaatschappijen, die ook al de levering stillegden in het kader van sancties tegen de Islamitische Republiek.
"Shell verkoopt momenteel geen benzine aan Iran," aldus een woordvoerder van het bedrijf. Gevreesd wordt dat het land bezig is met de ontwikkeling van een atoomwapen.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Islamitische Republiek!? Wat een racisten over de hele wereld.
quote:Natuurlijk winnen ze er wel olie. Anders was Amerika totaal niet geinteresseerd geweest in het land.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef nils7 het volgende:
Ik lach me suf als ze er wel olie winnen!
quote:Ik word misselijk van mensen zou jij, die het doen en laten van Iran nog goed kunnen praten ook!Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Ik hoop dat jij eens met wat kernafval in aanraking komt.. Wie niet kan denken, moet maar voelen zullen we maar zeggen. IQ zo laag dat je waarschijnlijk net kan ademenOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Islamieten zijn een ras?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Islamitische Republiek!? Wat een racisten over de hele wereld.
quote:De eigen Iraanse bevolking demonstreert al maanden tegen de regering. Daarbij zijn tientallen (zo niet honderden) doden gevallen. Ook zijn er duizenden opgepakt.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Islamitische Republiek!? Wat een racisten over de hele wereld.
quote:Ik stel voor dat jij eens met wat in Nederland wonende (voormalig) Iraniërs gaat praten over het regime aldaar.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Door WIE is men tot nu toe in aanraking gekomen met een kernaanval??Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:09 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij eens met wat kernafval in aanraking komt.. Wie niet kan denken, moet maar voelen zullen we maar zeggen. IQ zo laag dat je waarschijnlijk net kan ademen
quote:Hmm, geen benzine, geen aandrijving.Royal Dutch Shell PLC verkoopt niet langer benzine aan Iran en voegt zich daarmee bij andere oliemaatschappijen, die ook al de levering stillegden in het kader van sancties tegen de Islamitische Republiek.
quote:Net als Iraanse olie va een omweg (Rotterdam) naar Israel gaat.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:08 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dan leveren ze het wel via een omweg.
quote:En blijven ze wel Diesel leveren ?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:16 schreef VivaLaHollandia het volgende:
Cool. Dan blijven ze hier dus met meer benzine in hun maag opgescheept zitten waardoor het aanbod toeneemt bij een gelijkblijvende vraag wat de benzineprijzen hier GIGANTISCH zal laten kelderen!!!
Oh wacht....
quote:Och gut, de regering daar doet het niet goed. Als dat een goede reden is om een land te boycotten of zelfs te nuken, kunnen we de wereld opdoeken. Beginnend met Nederland.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:08 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ik word misselijk van mensen zou jij, die het doen en laten van Iran nog goed kunnen praten ook!
De mensen in Iran zijn zelfs massaal de straat op gegaan tegen hun regering, maar nee die doet niets verkeerd hoor.
Iran moet gewoon goed in de gaten worden gehouden en zodra het ze dreigt te lukken om een atoomwapen te maken gewoon een preemptive strike uitvoeren. Zo tactisch mogelijk met natuurlijk zo min mogelijk collateral damage.
quote:Hoe gaan ze atoomwapens afschieten zonder benzine? Met een katapultOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij moet wel zo'n achterlijke en hypocriete moslimmiet zijn,dat kan niet missen... 'niks verkeerd'....
Iran is het tweede wereldoorlog Duitsland van het midden Oosten. Al ettelijke keren hebben ze geschreeuwd dat ze Israël van de kaart zullen vegen EN ze zijn hard aan het werk om nucleaire wapens te bouwen...1+1=....
'Wat worden die gepest door de wereld'....
![]()
Boehoehoeoee
![]()
quote:Hoogstwaarschijnlijk weet ik meer van radioactiviteit af dan jij...Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:09 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij eens met wat kernafval in aanraking komt.. Wie niet kan denken, moet maar voelen zullen we maar zeggen. IQ zo laag dat je waarschijnlijk net kan ademen
quote:Daar zijn ze helemaal niet mee bezig. Waar halen mensen die informatie vandaan. Iran roept al jaren: kom in Godesnaam zelf kijken of we er mee bezig zijn. Maar Amerika komt niet, maar blijft wel doormiepen.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij moet wel zo'n achterlijke en hypocriete moslimmiet zijn,dat kan niet missen... 'niks verkeerd'....
Iran is het tweede wereldoorlog Duitsland van het midden Oosten. Al ettelijke keren hebben ze geschreeuwd dat ze Israël van de kaart zullen vegen EN ze zijn hard aan het werk om nucleaire wapens te bouwen...1+1=....
'Wat worden die gepest door de wereld'....
![]()
Boehoehoeoee
![]()
quote:Daar zijn ze niet alleen in. Ze willen overigens geen kernwapens (slim van ze overigens, dan heeft Amerika pas echt een reden). Maar als je puur kijkt hoe hard Amerika er over zeurt, gun ik ze het ondertussen.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef KingKai het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij eens met wat in Nederland wonende (voormalig) Iraniërs gaat praten over het regime aldaar.
De Iraanse regering gebruikt dodelijk geweld tegen haar eigen bevolking. Die regering moet volgens jou dus over kernwapens beschikken?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:32 schreef awba het volgende:
[..]
Hoe gaan ze atoomwapens afschieten zonder benzine? Met een katapult
quote:Toyota heeft hele snelle diesel hybrides en als die losgaan zijn ze bijna niet meer te stoppenOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:32 schreef awba het volgende:
[..]
Hoe gaan ze atoomwapens afschieten zonder benzine? Met een katapult
quote:De religieuze bazen hebben kernwapens verbodenOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:27 schreef dewd het volgende:
[..]
Misschien omdat religie freaks nogal gestoord bezig kunnen zijn? Die islamieten zijn stom genoeg om de wereld naar de klote te schieten in naam van een niet bestaande god. Nee laat ze lekker hun gang gaan.
quote:Er is geroepen dat ze het zionitische regime omver willen blazen. Los daarvan, Israel heeft ook bedreigingen geuit richting Iran, dit keur jij als cidi zionist uiteraard wel goed.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij moet wel zo'n achterlijke en hypocriete moslimmiet zijn,dat kan niet missen... 'niks verkeerd'....
Iran is het tweede wereldoorlog Duitsland van het midden Oosten. Al ettelijke keren hebben ze geschreeuwd dat ze Israël van de kaart zullen vegen EN ze zijn hard aan het werk om nucleaire wapens te bouwen...1+1=....
'Wat worden die gepest door de wereld'....
![]()
Boehoehoeoee
![]()
quote:mee eens, er zijn geen bewijzen, ik herinner me nog een gevalletje Irak and weapons of mass destruction, koekoekOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar zijn ze helemaal niet mee bezig. Waar halen mensen die informatie vandaan. Iran roept al jaren: kom in Godesnaam zelf kijken of we er mee bezig zijn. Maar Amerika komt niet, maar blijft wel doormiepen.
Ik ben overigens een oernederlandse blanke boerenlul.
quote:Gast lul niet. Je bent nummer 1 troll hier op de frontpage, wordt je daar nou nooit moe van?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Zelfs de 'gematigde' Mousavi is daar niet zo op tegen.
We may change our methods. In regard to nuclear energy, there are two issues. One is our right to nuclear energy, which is non-negotiable. The second issue is related to concerns about the diversion of this program toward weaponization. Personally, I view this second part, which is both technical and political, as negotiable. We will not accept our country's deprivation from the right to nuclear energy.
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1904343-2,00.html
Maw, hij wilt liever wel nucleaire wapens maar wil er wel over onderhandelen.
quote:Goh, die Talmoed spreekt dit wel even tegen:Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:17 schreef Be-Smart het volgende:
Ik neem aan dat Shell de levering van benzine aan Israël nu ook stopt in het kader van gelijke monniken, gelijke kappen.
Oh nee... onze Gristelijk-Joodse cultuur is superieur!
quote:Ik heb het over de Raad der Hoeders, niet over een poppetje.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:37 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Zelfs de 'gematigde' Mousavi is daar niet zo op tegen.
We may change our methods. In regard to nuclear energy, there are two issues. One is our right to nuclear energy, which is non-negotiable. The second issue is related to concerns about the diversion of this program toward weaponization. Personally, I view this second part, which is both technical and political, as negotiable. We will not accept our country's deprivation from the right to nuclear energy.
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,1904343-2,00.html
Maw, hij wilt liever wel nucleaire wapens maar wil er wel over onderhandelen.
quote:Hahaha Iran het Duitsland van voor WO2 noemen, 1 van de slechste nazi-duitsland vergelijkingen in een discussie ooit.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
Iran is het tweede wereldoorlog Duitsland van het midden Oosten. Al ettelijke keren hebben ze geschreeuwd dat ze Israël van de kaart zullen vegen EN ze zijn hard aan het werk om nucleaire wapens te bouwen...1+1=....
'Wat worden die gepest door de wereld'....
![]()
Boehoehoeoee
![]()
quote:Bron?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:42 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]
Dat je een boerenlul bent,dat hadden we al door ja.
Waar heb jij vandaan dat de V.S. overal mogen kijken? Van Al JazeeraTV? Van je marokvrindjes?
Ga toch weg man. De Iraniërs staan niemand toe om her en der hun land te doorsnuffelen en ZEKER niet in hun meest geheime ondergrondse ontwikkelingscentra. Het feit dat ze zelf al hebben toegegeven bezig te zijn met de bouw van nucleaire wapens had je zeker 'toevallig' gemist,of niet?
Dodo...
quote:ChristianLibaneseFront is zo een schijnheilige politiek correcte 'christen'.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:40 schreef Dibble het volgende:
[..]
Gast lul niet. Je bent nummer 1 troll hier op de frontpage, wordt je daar nou nooit moe van?
En wtf, ChristianLibaneseFront? Ben je een inteeltproduct ofzo.
quote:Zijn dikke stormfrontduim, gecombineerd met een overdosis gebrek aan intellect.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bron?
quote:Ik kan het zo niet terugvinden, maar die hebben een fatwa uitgesproken over nucleare wapensOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:46 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. De ultra-extremistische baardapen willen geen nukes maar de zogenaamde gematigde polici zoals Mousavi wel.
Sure.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:35 schreef minkuukel het volgende:
[..]
[..]
Toyota heeft hele snelle diesel hybrides en als die losgaan zijn ze bijna niet meer te stoppen
drumstickNL (Moderator Frontpage) 10-03-2010 @ 15:28
quote:Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:08 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ik word misselijk van mensen zou jij, die het doen en laten van Iran nog goed kunnen praten ook!
De mensen in Iran zijn zelfs massaal de straat op gegaan tegen hun regering, maar nee die doet niets verkeerd hoor.
Iran moet gewoon goed in de gaten worden gehouden en zodra het ze dreigt te lukken om een atoomwapen te maken gewoon een preemptive strike uitvoeren. Zo tactisch mogelijk met natuurlijk zo min mogelijk collateral damage.
quote:HELEMAAL MEE EENS!Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Ze regering moord de oppositie uit. En weigert zijn kernenergie programma te laten controleren door de VN wat vrijwel alle andere landen wel toelaten. En op publieke televisie verkondigd hebben een naburig land van de wereldkaart te willen wegvagen. Voor mij reden genoeg ze te pesten.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Je moet eens aan je opa vragen of dat duitsland ook niks verkeerd heeft gedaan voor dat ze iedereen aanvielen en iran is nog veel erger.Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van
quote:Steek je kop in eenOp woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Islamitische Republiek!? Wat een racisten over de hele wereld.
quote:Mahmoud Ahmadinejad vind ik dan ook geen toonbeeld van een president die er voor het volk is...Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:05 schreef Sneeuwbataljon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen die Islamitische Republiek!? Wat een racisten over de hele wereld.
quote:Hier schiet de politie (=iemand in dienst van de regering/overheid) ook wel eens iemand dood en wij hebben toch ook de beschikking over (Amerikaanse) kernwapens? Dus wat is nu je punt?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:13 schreef KingKai het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij eens met wat in Nederland wonende (voormalig) Iraniërs gaat praten over het regime aldaar.
De Iraanse regering gebruikt dodelijk geweld tegen haar eigen bevolking. Die regering moet volgens jou dus over kernwapens beschikken?
quote:Overal is wel wat.Op donderdag 11 maart 2010 @ 07:35 schreef Namski het volgende:
Weet niemand hier hoe erg de mensenrechten in Iran worden geschonden...?
Lees je hier a.u.b. meer over in voordat je een reactie plaatst, dat het islamitische regime niemand kwaad doet.
quote:oppervlakkige kijk heb je r dan op nie?Op woensdag 10 maart 2010 @ 14:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik gun ondertussen Iran die kernwapens wel. De tering wat worden die gepest door de rest van de wereld zeg. En ze doen an sich niks verkeerd. Ik word er misselijk van