Verhagen boos op Marokko vanwege uitzetten hulpverleners

AlgemeenNederland • Geschreven door Ferdinand (Ferdo) op 09-03-2010 @ 21:17
print 

De regering in Marokko heeft zeven Nederlanders uitgewezen. Het zevental, dat namens een christelijke organisatie het weeshuis Village of Hope in het Atlasgebergte runt, wordt beschuldigt van pogingen de kinderen in het weeshuis tot het christendom te bekeren, wat in Marokko strafbaar is. Ook dertien andere medewerkers van het weeshuis zijn niet meer welkom in het land. Demissionair minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft de ambassadeur van Marokko om opheldering gevraagd. De Nederlanders zijn opgevangen in de Nederlandse ambassade.

Verhagen hekelt het feit dat de Nederlanders niet de kans kregen om voor een rechter weerwoord te geven. "Het gaat hier niet om mensen die een paar weken in Marokko waren om bijbels uit te delen, maar om mensen die al tien jaar in alle rust kinderen hebben opgevangen", aldus de bewindsman. De organisatie waarvoor de Nederlanders werken is vanzelfsprekend ook niet blij met het besluit van Rabat. "33 kinderen worden daardoor aan hun lot overgelaten", zo schrijft de organisatie op haar website.


Submitter: tyroz  -   Bron: NOS


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

8788 views / 149 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 149 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Tijd om wat bekerende Imams uit te zetten lijkt me.
userIcon
Nou, wat zullen ze in paniek zijn daar in Marokko.
userIcon
ik zie het probleem niet
userIcon
En wanneer worden wij een keer wakker hier. Kut regering. Nee, laat maar komen als die kut Marokkaantje die ons land verzieken. Andersom doen ze er wat aan. En wat doet Nederland?!!? BUK HOLLAND BUK
Leuk excuus voor wraak, dus werkloze Marokkanen uitzetten
userIcon
Marokko laat het goeie voorbeeld zien... ik voorzie een doorbraak
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ik zie het probleem niet
Precies. Malloten die andere malloten het land uittrappen omdat ze een ander denkbeeldig vriendje hebben. Lekker belangrijk.
userIcon
quote:
Demissionair minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft de ambassadeur van Marokko om opheldering gevraagd.
Ik denk dat Marokko hem niet wil spreken. Die denken vast dat een Demissionair aan het hoofd staat van die groep missionarissen die ze net weg hebben gestuurd.
userIcon
quote:
Het zevental, dat namens een christelijke organisatie het weeshuis Village of Hope in het Atlasgebergte runt, wordt beschuldigt van pogingen de kinderen in het weeshuis tot het christendom te bekeren, wat in Marokko strafbaar is.
Misschien zou het hier ook eens strafbaar moeten worden gesteld om mensen vanuit een machtspositie een geloof op te dringen.
Wie zich gewoon in alle vrijheid op straat laat bekeren heeft nog enige keus, kinderen op scholen en opvanginstellingen moeten het allemaal maar slikken en soms letterlijk
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:21 schreef Evertjan het volgende:
ik zie het probleem niet
Ik ook niet. Weeskinderen met liefde omringen is blijkbaar verboden in Marokko.
Dit is dus de vrijheid van godsdienst in de islam!
Kijk daar is het verschil:

In Marokko wordt je gewoon het land uit geflikkerd als ze alleen al denken dat 1 christen daar de moslim-identiteit aantast op kleine schaal

In Nederland wordt je beschimpt en in het ergste geval krijg je rechtzaken aan je broek als je enkel waarschuwt voor aantasting van de Nederlandse identiteit door toenemende islamisering in de gehele maatschappij.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:28 schreef Gunterrr het volgende:
[..]


Ik ook niet. Weeskinderen met liefde omringen is blijkbaar verboden in Marokko.
Ja, ik kan het wel begrijpen. Christendom & kinderen en recente nieuwsberichten daar moet bij iemand een belletje rinkelen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:21 schreef Hektor_Enzo het volgende:
Als dat daar kan..........?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Op naar de 300 reacties minimaal
HOOR IK DAAR 300 REACTIES MIJN BESTE MENSEN?! IK DENK DAT WIJ DAAR GEMAKKELIJK OVERHEEN KUNNEN!

userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:27 schreef DelBosque het volgende:
Omgekeerd zal dit niet gebeuren. Marokko is een dictatuur, Nederland niet. Jammer dus voor de pvv'ers.
Goed voorbeeld doet goed volgen.
Oog om oog, tand om tand.

De spreekwoorden hebben we nog, nu nog de daad bij het woord voegen, zo moeilijk kan dat niet zijn.
userIcon
GOEDZOO!!!!!!!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Inderdaad. Ze zijn stukken veiliger bij de lokale imam.
[afbeelding]
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Inderdaad. Ze zijn stukken veiliger bij de lokale imam.
[afbeelding]
Als een lokale imam dat zou doen, dan is er een dikke kans dat hij mag wegrotten in een cel onder de Sahara.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 09-03-2010 @ 21:37 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:30 schreef alarad het volgende:
[..]


Ja, ik kan het wel begrijpen. Christendom & kinderen en recente nieuwsberichten daar moet bij iemand een belletje rinkelen.
Moet je vooral gaan generaliseren ja.
Tja wie zijn wij om daar over te oordelen, het is niet ons land, het zijn niet onze gewoontes en het is ons geloof niet.
userIcon
Geen probleem toch? Maar wees dan wel consistent en bestraf ook de brainwashing-activiteiten van de moslims.
userIcon
Christenen die het land worden uitgezet is altijd goed nieuws.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Inderdaad. Ze zijn stukken veiliger bij de lokale imam.
[afbeelding]
Precies, en niet bij de eeuwige 'maagd' . Die pakt wat hij maar te pakken kan krijgen. Die christelijke instellingen kennen we wel ondertussen, wat een stelletje nichten bij mekaar (met alle respect). Ongelooflijk wat voor leed zij die kinderen hebben aangricht. Ik hoop dat jij wel zonder kleerscheuren van afgekomen bent.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:32 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Inderdaad. Ze zijn stukken veiliger bij de lokale imam.
[afbeelding]
Die man op de foto is geen imam maar een of andere analfabeet in tora bora. Maar de priesters misdragen zich massaal, niet één geval van sexueel misbruik maar tienduizenden gevallen wereldwijd. Fucking ziek dus.
userIcon
over 15 jaar ook in nederland....
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:40 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Die man op de foto is geen imam maar een of andere analfabeet in tora bora. Maar de priesters misdragen zich massaal, niet één geval van sexueel misbruik maar tienduizenden gevallen wereldwijd. Fucking ziek dus.
Maar mo de pedo was een goed mens.
userIcon
Grappig toch hoe een totaal verwerpelijke Marokkaanse actie kan leiden tot posts over pedofiele katholieken.
Die "maar hunnie doen het ook" logica is toch te kinderachtig voor woorden. Blijkbaar zijn de cognitieve vermogens van sommige posters dit niveau nog niet ontstegen.
userIcon
Nou, laat maar eens een vliegtuig vol met relmarokkaantjes richting die kant op gaan. Mogen ze hun ook onderhouden en op het rechte pad brengen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:45 schreef fipomaster het volgende:
[..]

Kijk, hiermee bewijs je net dat in de Westerse wereld wantoestanden binnen het eigen geloof, voor zover dat nog in brede kring wordt beleden, bespreekbaar zijn en aan de kaak worden gesteld.
Iemand die zo'n cartoon maakt loopt geen enkel gevaar.
QFT!
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:40 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Die man op de foto is geen imam maar een of andere analfabeet in tora bora.
...die handelt volgens de voorschriften van Mohammed

quote:

Maar de priesters misdragen zich massaal, niet één geval van sexueel misbruik maar tienduizenden gevallen wereldwijd
...die worden uitgekotst door christenen wereldwijd. Die priesters handelen niet naar de levenswijze van de bijbel. Hoe moeilijk is het?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:45 schreef fipomaster het volgende:
Kijk, hiermee bewijs je net dat in de Westerse wereld wantoestanden binnen het eigen geloof, voor zover dat nog in brede kring wordt beleden, bespreekbaar zijn en aan de kaak worden gesteld.
Iemand die zo'n cartoon maakt loopt geen enkel gevaar.
klopt, maar lectrr gaat ook vaak over baarden. dat is het mooie van het stripje: niets wordt gespaard !
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:37 schreef ChefAli het volgende:
[..]

...

De Nederlandse cultuur bestaat zelfs niet volgens veel mensen...
Volgens jouw vriendjes. En Maxima.
userIcon
Het Christendom heeft dus meer te bieden dan je zou kunnen denken, vandaar die angst.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:30 schreef alarad het volgende:
[..]


Ja, ik kan het wel begrijpen. Christendom & kinderen en recente nieuwsberichten daar moet bij iemand een belletje rinkelen.
Och...jou zou natuurlijk ook zo'n profeet kunnen aanbidden
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:44 schreef sumerian het volgende:
[..]

Maar mo de pedo was een goed mens.
De nederlanders zijn zelf grote pedo's die naar Thailand reizen om daar met minderjarige te doen hoe vaak hebben we het wel niet gelezen in een nieuwsbericht ? Dus sst
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:34 schreef Middlebeast het volgende:
[..]

Bekeren is daar verboden. Nadenken aub.
En ook als je dat hier wilt doen, doe je best. Kan jij nu 1 imam noemen doe mensen aan het bekeren is?
Losstaand van het feit dat men niet aan het bekeren was, eigenlijk zou het wèl moeten mogen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:37 schreef plum het volgende:
[..]

Eerst de criminelen maar uitzetten naar Marokko.
Daarna de wervende clubs voor de heilige jihad.
En als de imams dan nog de les niet hebben geleerd dan die ook maar uitzetten naar de thuislanden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef Ergenekoncu het volgende:
[..]


De nederlanders zijn zelf grote pedo's die naar Thailand reizen om daar met minderjarige te doen hoe vaak hebben we het wel niet gelezen in een nieuwsbericht ? Dus sst
Niks ssst.....hoeveel moslims zijn aanhankelijk aan mo de pedo?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:20 schreef Sigmund666 het volgende:
Op naar de 300 reacties minimaal
En terecht ook in dit geval.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef Ergenekoncu het volgende:
[..]


De nederlanders zijn zelf grote pedo's die naar Thailand reizen om daar met minderjarige te doen hoe vaak hebben we het wel niet gelezen in een nieuwsbericht ? Dus sst
Wij pakken ze op. Jullie roepen hem uit tot profeet en perfecte mens.
userIcon
Ik vraag me af wat Marokko zal doen wanneer genoeg staatsburgers ooit geletterd zijn en toegang hebben tot het internet. Dan gaan ze ooit wel in contact komen met de leer van Christus.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:44 schreef sumerian het volgende:
[..]

Maar mo de pedo was een goed mens.
Dat pedoverhaal is een westerse leugen om de islam in diskrediet te brengen. Wat veel mensen niet weten is dat Mohammed meerdere vrouwen had, een van die vrouwen was zelfs ouder dan Mohammed zelf. Pedofielen houden ervan om kleine kinderen te neuken en hebben geen relatie met volwassen vrouwen.

Verder verschillen de meningen over hoe oud Aisha echt was. Sommige mensen beweren dat ze 18 jaar en ouder was.

Anderen zeggen weer dat Mohammed zo'n jonge vrouw heeft gekozen, opdat zijn vrouw hem zou overleven en andere generaties moslims kon onderwijzen over de islamitische regels omtrent de (intieme) relaties tussen man en vrouw. Op dit soort vragen hadden de mannelijke islamitische geleerden namelijk vaak geen antwoord maar Aisha wel: zij heeft de profeet van dichtbij gekend.

Verder hebben slachtoffers van seksueel misbruik vaak een hekel aan degene die hun heeft misbruikt. Dit was zeker niet het geval met de vrouw van Mohammed: ze is tot haar dood positief gebleven over Mohammed en heeft de islam verspreid.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:00 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]

ze is tot haar dood positief gebleven over Mohammed en heeft de islam verspreid.


Of was het geen steek onder water naar een SOA?
Moet je nagaan dit zijn zelfs alleen nog maar hulpverleners die marokko uitgeflikkert worden.
Marokkaanse criminelen kunnen dus zeker nederland uitgezet worden.

En dan nog is de verhouding nog veel te scheef.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:37 schreef plum het volgende:
[..]

Eerst de criminelen maar uitzetten naar Marokko.
Daarna de wervende clubs voor de heilige jihad.
En als de imams dan nog de les niet hebben geleerd dan die ook maar uitzetten naar de thuislanden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:00 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Dat pedoverhaal is een westerse leugen om de islam in diskrediet te brengen. Wat veel mensen niet weten is dat Mohammed meerdere vrouwen had, een van die vrouwen was zelfs ouder dan Mohammed zelf. Pedofielen houden ervan om kleine kinderen te neuken en hebben geen relatie met volwassen vrouwen.

Verder verschillen de meningen over hoe oud Aisha echt was. Sommige mensen beweren dat ze 18 jaar en ouder was.

Anderen zeggen weer dat Mohammed zo'n jonge vrouw heeft gekozen, opdat zijn vrouw hem zou overleven en andere generaties moslims kon onderwijzen over de islamitische regels omtrent de (intieme) relaties tussen man en vrouw. Op dit soort vragen hadden de mannelijke islamitische geleerden namelijk vaak geen antwoord maar Aisha wel: zij heeft de profeet van dichtbij gekend.

Verder hebben slachtoffers van seksueel misbruik vaak een hekel aan degene die hun heeft misbruikt. Dit was zeker niet het geval met de vrouw van Mohammed: ze is tot haar dood positief gebleven over Mohammed en heeft de islam verspreid.
Kijk achmeddeboer de pedo acties van de "profeet" eens goedpraten.
De hele islam is een leugen....verzonnen door een analfabeet die niet met zijn afgunst voor de joden om kon gaan.
userIcon
Voor straf imams uitzetten, moet je eens horen wat voor kritiek je dan krijgt.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:00 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


..

Verder verschillen de meningen over hoe oud Aisha echt was. Sommige mensen beweren dat ze 18 jaar en ouder was.
..
De Heilige Hadith zegt dat ze 6 jaar was toen ze trouwden en dat Aisha 9 jaar oud was toen ze seks hadden. Ben benieuwd wie tegen Bukhari in zou durven gaan

Voor de rest: Het maakt mij niets uit of Mohammed een pedo was of niet. Waarschijnlijk was hij dat niet, met uitzondering van dat meisje van 9. En dat zou je dan nog kunnen wegrelativeren door de toenmalige cultuur/ontwikkeling van meisjes in dat klimaat e.d. erbij te halen.

Het punt is dat Mohammed in de Koran de 'meest perfecte mens' wordt genoemd. Hij is nastrevenswaardig in ALLES wat hij deed. Dus voor soennieten is het in die zin anno 2010 geoorloofd met een meisje van 9 te trouwen.
man mouthman (Redactie Frontpage) 09-03-2010 @ 22:15 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:24 schreef fipomaster het volgende:
Village of hope heeft blijkbaar een eigen website die hieromtrent al geupdated is.

http://www.voh-ainleuh.org/?p=Start

Hmm

quote:
We will also provide education from kindergarten up to the school diploma stage (5 to 18 year). The central focus of education will be sowing for excellence. As educators we realize that the work in the sphere of education may not show immediate results. Yet, as seeds of truth are sown, the students will be well taught in principles that will enable them to succeed, and help them build strong futures. Their education will be holistic as an endeavour will be made to meet their social, mental, physical, emotional, spiritual and financial need
Onze bestuurders zijn lammetjes. De Marokkanen weten dat er een slap protestje komt en het gewoon weer over waait.
Het wordt tijd voor een nieuwe en frisse wilders..eeeuuhh wind!
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 09-03-2010 @ 22:17 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:40 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Die man op de foto is geen imam maar een of andere analfabeet in tora bora. Maar de priesters misdragen zich massaal, niet één geval van sexueel misbruik maar tienduizenden gevallen wereldwijd. Fucking ziek dus.
En hoeveel priesters denk je dat er zijn?
Als er hier sprake is van Moslim scholen of imams die iemand willen bekeren, is het grote paniek.
Maar dat christenen hun geloof gaan opdringen in Marokko, moet geen probleem zijn
userIcon
Tja logisch dat willen wij ook niet ... De ellende dat zich Islam noemt zou je ook hier moeten bestrijden.
Maar wie is Verhagen dan?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef Ergenekoncu het volgende:
[..]


De nederlanders zijn zelf grote pedo's die naar Thailand reizen om daar met minderjarige te doen hoe vaak hebben we het wel niet gelezen in een nieuwsbericht ? Dus sst
Ja dat zijn inderdaad smerige mannetjes, maar wij Nederlanders keuren in het algemeen `op een paar stumpers af` Dat kan je van landen als Saoedi-Arabië en Jemen niet zeggen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:02 schreef Flesgroen het volgende:
Ik heb zin om met een tijdmachine een stel hippies uit de jaren 60 te halen en een moskee te kraken.
Daar heb je geen tijdmachine voor nodig, zoek maar is bij de AFA alleen weet ik niet of hun wel een moskee durven te kraken, daar zijn ze waarschijnlijk te links voor.
100  van 149 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden