PvdA niet met PVV in college Den Haag

NederlandPolitiek • Geschreven door Novum op 09-03-2010 @ 20:53
print 

Er komt in Den Haag geen college met de PvdA en de PVV. De PvdA liet vandaag weten geen basis te zien voor inhoudelijke samenwerking met de PVV.

Volgens de PvdA is er een onoverbrugbare kloof tussen de prioriteiten van de twee partijen. Met name de opvattingen van de PVV over de islam vormen een breekpunt voor de sociaal-democraten.

De PvdA werd vorige week met tien zetels de grootste partij van de Hofstad, de PVV behaalde acht zetels. Momenteel vinden er coalitiebesprekingen plaats.


Bron: Novum


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon2


delen | eKudos nujij

7194 views / 157 reacties
Reacties op dit bericht
57  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:21 schreef Omoishiroi het volgende:
Begrijp het wel dat ze het niet willen, maar toch stemmen er zoveel mensen op de PVV, ze kunnen die toch niet in de steek laten? Vooral de PVDA die graag alles willen delen, maar alles behalve dat. Lekker hypocriet.
Het is de PVV die hun bestuurlijke verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Het is de PVV die hun achterban in de steek laat.
Het is de PVV die liever NIETS dan IETS doet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:15 schreef Hektor_Enzo het volgende:
[..]


Rijk rekenen?
Nee hoor. Gewoon een schematische weergave van de werkelijkheid. Maar ik heb het speciaal voor jou tot op de partij uitgewerkt:



Welk stapeltje is het hoogst?

Edit, even een nieuw, volledig schema gemaakt.

[ Bericht gewijzigd door hendrik64 op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:46 ]
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:29 schreef pfaffke het volgende:
Dit speelt enkel Wilders en de PVV maar in de kaart.
We gaan er nog schijtziek van worden de komende periode, maar de truc is nu dat de PVV zich als een stel ongelofelijke Calimero's te gaan gedragen, waardoor ze NOG meer zetels bij elkaar weten te janken, bij het volk wat nog te stom is om tot 10 te tellen en Geert als een afgod zien.
Helaas is dat inderdaad wel het gevolg. Je ziet het al aan de reacties van de PVV stemmers in dit topic.

En dat terwijl voor de PVV in Almere onderstaande geldt:

quote:
PVV houdt vast aan hoofddoekjesverbod
Almere/Jitske Bokhoven -

De conclusie is duidelijk: de PVV heeft voorwaarden gesteld waar geen van de andere partijen mee akkoord gaat.

Dat bleek tijdens de verkennende gesprekken die lijsttrekker Raymond de Roon gisteren had met de verschillende fractievoorzitters. De PVV blijft vasthouden het hoofddoekjesverbod en de stadscommando's als keiharde voorwaarden voor de vorming van een nieuw college en die twee voorwaarden zijn voor de anderen onaanvaardbaar.

[..]

Bron: http://www.almerevandaag.(...)n-hoofddoekjesverbod
Volgens de redenatie van de PVV stemmers in dit topic is de PVV in Almere uitermate ondemocratisch bezig. Volgens hun eigen redenatie zelfs nog velen malen ondemocratischer dan de PvdA in Den Haag.

[ Bericht gewijzigd door Dlocks op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:42 ]
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Die 3.5 miljoen zal wel uit kleine kinderen bestaan. Ik denk niet dat je een kind van 2 een rood potlood in de handen kan drukken om op één partij een kruisje te plaatsen
In Rotterdam wel, hoor.
userIcon
PVV is een soort KLB.
Je kunt argumenteren wat je wilt, de mensen willen enkel mopperen en meer niet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:34 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Helaas is dat inderdaad wel het gevolg. Je ziet het al aan de reacties van de PVV stemmers in dit topic.

En dat terwijl voor de PVV in Almere onderstaande geldt:

[..]
Volgens de redenatie van de PVV stemmers in dit topic is de PVV in Almere uitermate ondemocratisch bezig. Volgens hun eigen redenatie zelfs nog velen malen ondemocratischer dan de PvdA in Den Haag.
Stadscommando's ook nog

Ze willen echt verdomde graag niet in het college
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:43 schreef Kiegie het volgende:
PVV is een soort KLB.
Je kunt argumenteren wat je wilt, de mensen willen enkel mopperen en meer niet.
Ach mopperen doen we allemaal graag, maar wees dan in godsnaam realistisch en blijf niet hameren op punten die gewoon nergens op slaan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:30 schreef plum het volgende:
[..]

Daar waren er al een aantal van in de Haagse raad die de nieuwkomers mee kunnen nemen in hun ervaringen.
En de PvdA bestaaat uit allemaal nieuwe raadsleden, maar natuurlijk
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]



En dat doen rechtse partijen nooit he? Elkaar de beste banen geven
Òh nee, never. Rechts wacht altijd netjes op wat ze aangeboden krijgen... da's precies hetzelfde, maar dan helemaal anders .
met het erbuiten houden verdwijnen de problemen die de pvv aankaart nog niet. De pvda heeft aangetoond dat zij het niet kunnen oplossen, sterker, zij hebben het veroorzaakt. Dus negeer de stemmers maar die oplossingen willen voor deze problemen, en het wordt alleen maar erger. De pvv is niet voor niets zo groot. Er is echt wel iets aan de hand. Het land staat in brand, en links is aan het fietsen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:53 schreef mikerw het volgende:
met het erbuiten houden verdwijnen de problemen die de pvv aankaart nog niet. De pvda heeft aangetoond dat zij het niet kunnen oplossen, sterker, zij hebben het veroorzaakt. Dus negeer de stemmers maar die oplossingen willen voor deze problemen, en het wordt alleen maar erger. De pvv is niet voor niets zo groot. Er is echt wel iets aan de hand. Het land staat in brand, en links is aan het fietsen.
En de PVV komt met een ongrondwettelijk voorstel waar ze niet van af willen stappen en laten zo hun kiezers in de steek die op de PVV hebben gestemd voor de wat belangrijkere punten dan een hoofddoekjes verbod.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:42 schreef Kiegie het volgende:
[..]

In Rotterdam wel, hoor.
. In Rotterdam kan je zelfs met meerderen in één hokje stemmen... dan kan je controleren waarvoor je betaald hebt.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:57 schreef BasOne het volgende:
[..]


En de PVV komt met een ongrondwettelijk voorstel waar ze niet van af willen stappen en laten zo hun kiezers in de steek die op de PVV hebben gestemd voor de wat belangrijkere punten dan een hoofddoekjes verbod.
Dat jij zoveel kracht hebt om het zo vaak uit te leggen
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:50 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Òh nee, never. Rechts wacht altijd netjes op wat ze aangeboden krijgen... da's precies hetzelfde, maar dan helemaal anders .
Creatief boekhouden politiek bedrijven?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:15 schreef Hektor_Enzo het volgende:
[..]


Rijk rekenen?
http://www.youtube.com/watch?v=65GYjCSVcfE
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]


Worden ze toch ook.
Nope, ze sluiten zichzelf willens en wetens buiten. Zelf hebben ze ook standpunten waar niet aan valt te tornen, en ze kunnen andere partijen niet kwalijk nemen dat die hetzelfde doen. Als geen van de partijen wil steken of snijden, dan houdt het op.

En zo zal het bij de 2e kamer verkiezingen ook gaan, dat wordt nog lachen dus.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:01 schreef everest_p het volgende:
[..]


Dat jij zoveel kracht hebt om het zo vaak uit te leggen
Gewoon hetzelfde doen als de PVVérs, herhalen, herhalen, herhalen, herhalen.

Misschien dat het muntje een keer valt
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
De tijd komt vanzelf dat de PVV niet HOEFT samen te werken met dhimmipartijen('tjes' tegen die tijd) als de PvdAllah simpelweg vanwege het feit dat de stemmers dan massaal naar de PVV zullen RENNEN om de islamisering nog proberen tegen te houden.
Misschien is dit jouw ultieme fantasy.. maar ik zie het niet gebeuren.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:03 schreef Brabiliaan het volgende:
[..]


Nope, ze sluiten zichzelf willens en wetens buiten.
Precies, Populisme scoort het beste in de oppositie, want geen verantwoordelijkheid. Hoe langer hoe beter voor de PVV dus.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ongekend hoeveel mensen niets begrijpen van coalitie vormen
Komt dat misschien omdat de PVV buiten spel wordt gezet?
Tja.. met dergelijke eisen zet je jezelf buiten spel.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:53 schreef mikerw het volgende:
met het erbuiten houden verdwijnen de problemen die de pvv aankaart nog niet. De pvda heeft aangetoond dat zij het niet kunnen oplossen, sterker, zij hebben het veroorzaakt.

[..]
Neuh... met name CDA en de VVD hebben 'het' (wat dat dan ook mag zijn) veroorzaakt.





Zoals je ziet zijn Van Agt I, II, III (CDA) en Lubbers I, II, III (CDA) flink tekeer gegaan. En vanaf Paars I (Kok, PvdA) na Lubbers III zie je een sterke daling.

Zie ook:

De Massa-immigratie. Allemaal de Schuld van Links. Toch?

En kijk voor de grap ook eens naar de zetelverdeling PvdA versus CDA (KVP, ARP, CHU) van 1946 tot 2006:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_van_de_Arbeid_(Nederland)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christen_Democratisch_App%C3%A8l

Zelfs onder Joop den Uyl ('73 - '77) hadden onze christen vrienden een meerderheid.
userIcon
Een partij die op alle fronten zoveel in moet leveren en die dan nog met zulke grote smoelen komt........ die wordt vast nog verder afgerekend bij de landelijke verkiezingen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Precies, Populisme scoort het beste in de oppositie, want geen verantwoordelijkheid. Hoe langer hoe beter voor de PVV dus.
Maar dat gaat ze een keer opbreken.
Op een gegeven moment zijn hun stemmers het zat als ze alleen maar in de oppositie blijven zitten en nooit in colleges of coalities komen.

Kijk naar de SP hoeveel zetels die heeft verloren nadat ze door het CDA uit de coalitie besprekingen zijn gewipt.
Alle protest stemmen kwijt.

Zal ook met de PVV gaan gebeuren nu op gemeentelijk en dadelijk op landelijk niveau als ze niet uit de coalitie besprekingen kunnen komen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Neuh... met name CDA en de VVD hebben 'het' (wat dat dan ook mag zijn) veroorzaakt.

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoals je ziet zijn Van Agt I, II, III (CDA) en Lubbers I, II, III (CDA) flink tekeer gegaan. En vanaf Paars I (Kok, PvdA) na Lubbers III zie je een sterke daling.

Zie ook:

De Massa-immigratie. Allemaal de Schuld van Links. Toch?

En kijk voor de grap ook eens naar de zetelverdeling PvdA versus CDA (KVP, ARP, CHU) van 1946 tot 2006:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Partij_van_de_Arbeid_(Nederland)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Christen_Democratisch_App%C3%A8l

Zelfs onder Joop den Uyl ('73 - '77) hadden onze christen vrienden een meerderheid.
Leuke grafieken, mooi al die kleuren. Misschien dat het de PVV kleuters nu wel kan boeien en dat ze er iets van opsteken
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:09 schreef WTF2009 het volgende:
Een partij die op alle fronten zoveel in moet leveren en die dan nog met zulke grote smoelen komt........ die wordt vast nog verder afgerekend bij de landelijke verkiezingen.
Als het we het toch over grote smoelen gaan hebben, de PVV is daar niet vies van

Verder had iedereen dit aan kunnen zien komen, dat het moeilijk wordt om met de PVV een college te vormen.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:53 schreef mikerw het volgende:
met het erbuiten houden verdwijnen de problemen die de pvv aankaart nog niet. De pvda heeft aangetoond dat zij het niet kunnen oplossen, sterker, zij hebben het veroorzaakt. Dus negeer de stemmers maar die oplossingen willen voor deze problemen, en het wordt alleen maar erger. De pvv is niet voor niets zo groot. Er is echt wel iets aan de hand. Het land staat in brand, en links is aan het fietsen.
Zie de post van Dlocks van 23.07. Die heeft de echte feiten. Wist je dat de gezinsherenigingswet een produkt was van ... Hans Wiegel... De wet die juist die grote aantallen 2de en 3de generatie allochtonen mogelijk maakte was een VVD_CDA produkt.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Met je "Jouw" ben je je geloofwaardigheid al kwijt geraakt knul.

[[url=http://lh5.ggpht.com/SergioAlex76/SO-V-3DWsfI/AAAAAAAAALQ/btnhk2bQWRA/fail-cows[2].jpg]afbeelding[/url]]
Sommige foto's van fokkers waar halen ze het vandaan.
userIcon
jammer dus geen stadscommand's in den haag
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:18 schreef no-pavlov-please het volgende:
[..]


Zie de post van Dlocks van 23.07. Die heeft de echte feiten. Wist je dat de gezinsherenigingswet een produkt was van ... Hans Wiegel... De wet die juist die grote aantallen 2de en 3de generatie allochtonen mogelijk maakte was een VVD_CDA produkt.
Logisch, immigratie is een werkgeverswens en de werkgevers worden natuurlijk altijd gerepresenteerd door de rechterkant van de politiek. Sterker nog: we hebben de laatste 30 jaar helemaal geen linkse kabinetten gehad in Nederland, en ook de 'politieke correctheid' waar Fortuyn tegen vocht was absoluut niet 'links' maar werd door ALLE partijen in leven gehouden.

De hele strijd van Wilders tegen de 'linkse elite' slaat nergens op, behalve dan dat het hem een mooie vijand oplevert waar hij alle schuld aan kan geven die hij niet bij moslims neer kan leggen. 'Multikul' is helemaal geen 'links' product. Eén van de vele verdraaiingen van de waarheid die Wilders toepast om zijn achterban bijeen te krijgen en bijeen te houden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:29 schreef Stadscommando het volgende:
jammer dus geen stadscommand's in den haag
Uitkering aanvragen dan maar?

userIcon
Ik had het graag anders gezien: het PVVee in dit topic WIL niet de realiteit onder ogen te zien. Sneu, dat je tegen alle bewijzen in toch je gelijk wil behalen.

Er is geen meerderheid voor een 'kopvoddenverbod'. En terecht.

Alsof het verbieden van een hoofddoekje het belangrijkste is in de gemeentepolitiek. Laat me niet lachen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:11 schreef everest_p het volgende:
[..]


Als het we het toch over grote smoelen gaan hebben, de PVV is daar niet vies van

Verder had iedereen dit aan kunnen zien komen, dat het moeilijk wordt om met de PVV een college te vormen.
Alsof men hier iets mee opschiet
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:42 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Alsof men hier iets mee opschiet
Met PVV aan de macht niet nee, ik neem aan dat je wel zo realistisch bent dat onder ogen te zien?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:42 schreef WTF2009 het volgende:
[..]


Alsof men hier iets mee opschiet
De PVV roept het over zichzelf af.
Als ze koste wat het kost een hoofddoekjes verbod willen, en dat punt onbespreekbaar is, terwijl ze weten dat geen enkele andere partij er mee akkoord gaat laten ze gewoon hun kiezers in de steek.

Dan moeten ze realistisch zijn en gewoon zeggen, ok, voor een hoofddoekjes verbod is geen draagvlak, we laten het voor nu varen en concentreren ons op onze overige standpunten (die niet zo radicaal en ongrondwettelijk zijn).
En gaan wat doen voor onze kiezers.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:22 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


"Doed" schrijven en trots zijn op het NEDERLANDSE (niet Hollandse) erfgoed
taal puristen mogen van mij ook ut land uit
en wa dan nog als eimand nouw lekkur snel wil tiepe en gewon veul toal vouten wikl maken? moeden ze tog zeluv weten of nie dan he?

Disclamer:
Bovenstaande taal fouten zijn met opzet gedaan om lekker te jennen.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 00:37 schreef vonStarhemberg het volgende:
[..]


Klopt. Eerder relativeringsvermogen. Oh,en wat basic knowledge van de menselijke geschiedenis,dat helpt.
Iedereen die de volgers van de islam enkel als een ieder ander stel allochtonen ziet,maakt een cardinale fout,die hij of zij in de nabije toekomst(5 a 10 jaar) nog treurig zal bezuren...
Als de geschiedenis de basis is van jouw toekomstbeeld dan kun je hetzelfde zeggen over het christendom.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:44 schreef everest_p het volgende:
[..]


Met PVV aan de macht niet nee, ik neem aan dat je wel zo realistisch bent dat onder ogen te zien?
Nee, integendeel, ik zou ze graag 4 jaar de kans geven.
Ik vind namelijk dat we WEL problemen hebben met bepaalde bevolkingsgroepen. Die mogen van mij onderhand best even leren zich aan de heersende wetten te houden. Just that, niets meer maar ook niets minder.
Iets op tegen? Dan zet jij je op één lijn namelijk met crimi's
userIcon
Welnu, ik zal het ook nog een keertje uitleggen:

standpunt pvv: We WILLEN helemaal niet in een coalitie in een gemeenteraad, want dan moeten we inhoudelijk worden ipv schelden en tieren langs de zijlijn. En met de verkiezingen in zicht is dat het laatste wat we willen...

werkelijkheid nederlandse parlementaire democratie: is al goed verwoord:

hendrik64 09-03-2010 @ 21:07

En geloof mij nou, in de tweede kamer gaat hij precies hetzelfde spelletje spelen. Die gaat echt niet met Balkenende in een kabinet zitten, hoor, en de Balk waarschijnlijk ook niet met hem. Als ze moeten gaan besturen zijn die pvververselingen helemaaaal nergens meer. Merkt namelijk de stomste tokkie hoe fout ze zijn en hoe weinig capabel.

(bedankt voor de moeite van het lezen, ik heb meestal niet zo'n zin me te bemoeien met
+100 topics, maar dit moest even)
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Wat een gelul. De PvdA heeft ook verantwoording af te leggen naar hun achterban. Als de standpunten zo verschillend zijn, dan kun je niet samen regeren. Punt uit!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
PvdA is toch de grootste partij? Het staat nergens geschreven dat een coalitie met de 2e partij verplicht is.
Ik zit er niet zo mee wat in Den Haag qua locale politiek gebeurd
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]

Maar dat gaat ze een keer opbreken.
Op een gegeven moment zijn hun stemmers het zat als ze alleen maar in de oppositie blijven zitten en nooit in colleges of coalities komen.

Kijk naar de SP hoeveel zetels die heeft verloren nadat ze door het CDA uit de coalitie besprekingen zijn gewipt.
Alle protest stemmen kwijt.

Zal ook met de PVV gaan gebeuren nu op gemeentelijk en dadelijk op landelijk niveau als ze niet uit de coalitie besprekingen kunnen komen.
Ja populisme verdwijnt net zo hard als het gekomen is.
Kunnen we niet een systeem verzinnen waarbij de vervuiler betaald?
Stem je op de PVDA of andere linkse partijen, betaal je als stemmer voor hun geldverkwisting.......
Democratie is er alleen als er wanneer er voor de huidige partijen wat te halen valt, met anders denkenden willen ze geen democratie, lekker dan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:00 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
En de andere partijen spelen het spelletje wel erg makkelijk mee..
Ze hadden op z'n minst een gesprek aan kunnen gaan om de indruk te wekken dat er nog een poging wordt gedaan.
Er valt niet te praten met partijen die bevolkingsgroepen wettelijk willen onderscheiden (net zoals de apartheid in zuid-afrika, en de joodse ghetto's in nazi-duitsland)
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 09:18 schreef plum het volgende:
[..]

Zoals de moslims dus.
Het islamisme brengt apartheid met zich mee, en dat wordt in Nederland ondermeer al zeer duidelijk zichtbaar.
Aparte moslim zwem uren.
Aparte moslim rijscholen waar in de vrouwelijke instructrice de leerlinge leert de auto te besturen.
Aparte woonwijken.
Aparte sportclubs.
Aparte scholen.
Noem maar op!

Maar voor zo'n apartheid is Nederland veel te klein!
Dat wat je daar nu noemt zijn allemaal vrijwillige burgerinitiatieven. Dat heeft niets met apartheid te maken. Apartheid was een door de Zuidafrikaanse regering opgelegd standsverschil, waar zwart en blank strikt gescheiden werd en zwart nauwelijks rechten had. Geen zaken door elkaar halen en al helemaal niet als je geen bal verstand van politiek hebt.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]

Tja, wel direct de 2e partij van den haag en de eerste partij van Almere, dus blijkbaar zijn dit die ondersteunt worden door de bevolking. Kan je als politieke partij als je nog je kop in het zand steken zoals ze de afgelopen 60 jaar al hebben gedaan. Maar op een gegeven moment zal men toch verantwoording moeten gaan afleggen voor het negeren van het integratieprobleem.
Mwah weet het zo niet. meer dan de helft van de pvv stemmers zijn uit protest tegen het huidige beleid. Ze stemmen dus pvv in de hoop dat de andere partijen met realistische plannen worden wakker geschud.

Denk je nou echt dat als de allochtonen het land uit worden gezet de problemen zijn opgelost? Frietboeren zitten zonder friet en ga zo maar door.

Der zijn genoeg werkende buitenlanders, maja die komen niet in het nieuws. Er zitten inderdaad klootzakken tussen die het kapotschieten nog niet waard zijn maja dat heb je bij de autochtonen ook. Iedere bevolking heeft zijn rotte appels.
userIcon
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 @ 07:47 schreef skrewsaus het volgende:
[..]


Mij lijkt dat iedere partij haar eigen standpunten bepaald en niet vooraf bekokstooft met andere partijen.
Standpunten, ja. Ik had het over breekpunten.
En of er onoverbrugbare kloven zijn tussen deze twee partijen, ze staan ook ver van elkaar qua standpunten. Ik snap ook niet hoe zij op het idee gekomen zijn om in college te gaan als zij niks gemeen hebben.

Af en toe zit er ook echt een draadje los...
57  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 26/05 Grote brand legt verlichtingzaak Almelo in as12
» 26/05 Dode door aanvaring op Westerschelde2
» 26/05 Zoekactie vermiste zwemmer nog vruchteloos2
» 26/05 Nederlanders gewond bij ongeval met luchtballon2


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden