PvdA niet met PVV in college Den Haag

NederlandPolitiek • Geschreven door Novum op 09-03-2010 @ 20:53
print 

Er komt in Den Haag geen college met de PvdA en de PVV. De PvdA liet vandaag weten geen basis te zien voor inhoudelijke samenwerking met de PVV.

Volgens de PvdA is er een onoverbrugbare kloof tussen de prioriteiten van de twee partijen. Met name de opvattingen van de PVV over de islam vormen een breekpunt voor de sociaal-democraten.

De PvdA werd vorige week met tien zetels de grootste partij van de Hofstad, de PVV behaalde acht zetels. Momenteel vinden er coalitiebesprekingen plaats.


Bron: Novum


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden8
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak21
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af37


delen | eKudos nujij

7129 views / 157 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
En als er geen afspraken komen, wat gebeurt er dan?
hoezo ondemocratisch?
Niet echt een verrassing. Past in de PVV strategie om straks weer de vermoorde onschuld te spelen, en heel hard te roepen dat ze buiten worden gesloten door de (linkse) elite.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Ach ja, PVV kiest zelf ook bewust breekpunten uit die, goh, heel toevallig geen enkele andere partij ondersteunt. En vervolgens gaan ze huilen over een cordon sanitaire.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ach ja, PVV kiest zelf ook bewust breekpunten uit die, goh, heel toevallig geen enkele andere partij ondersteunt. En vervolgens gaan ze huilen over een cordon sanitaire.
En de andere partijen spelen het spelletje wel erg makkelijk mee..
Ze hadden op z'n minst een gesprek aan kunnen gaan om de indruk te wekken dat er nog een poging wordt gedaan.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Niets ondemocratisch aan. Het is juist democratie in optima forma.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 09-03-2010 @ 21:02 fotoboek homepage
userIcon
Verrasssend nieuws...

Ik denk dat het de PVV op het moment meer dan goed bevalt in de oppositie. Of het nu in Almere of Den Haag (de gemeente in dit geval) is of straks in het parlement.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:58 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]


Ach ja, PVV kiest zelf ook bewust breekpunten uit die, goh, heel toevallig geen enkele andere partij ondersteunt. En vervolgens gaan ze huilen over een cordon sanitaire.
Tja, wel direct de 2e partij van den haag en de eerste partij van Almere, dus blijkbaar zijn dit die ondersteunt worden door de bevolking. Kan je als politieke partij als je nog je kop in het zand steken zoals ze de afgelopen 60 jaar al hebben gedaan. Maar op een gegeven moment zal men toch verantwoording moeten gaan afleggen voor het negeren van het integratieprobleem.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Sinds wanneer is 8 zetels een meerderheid? Als de PvdA het met anderen wel af kan dan moeten ze dat doen. Als de PVV de meerderheid weet te vinden dan kan men het ook zonder de PvdA gaan doen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:00 schreef Schepseltje het volgende:
En de andere partijen spelen het spelletje wel erg makkelijk mee..
Ze hadden op z'n minst een gesprek aan kunnen gaan om de indruk te wekken dat er nog een poging wordt gedaan.
De PVV wilde toch duidelijke politiek?

De PvdA doet daar nu gezellig aan mee
Ja dat komt doordat de PVDA de meeste kiezers met een moslim geloof hebben daar halen ze de stemmen vandaan dus ze verkwanselen het Hollandse erfgoed waar je voorvader voor heeft gevochten.
Dat wat de PVDA nu doed levert alleen maar meer stemmen op voor de PVV dus ga zo door jullie leren het toch nooit.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:02 schreef Dauthi het volgende:
[..]

Tja, wel direct de 2e partij van den haag en de eerste partij van Almere, dus blijkbaar zijn dit die ondersteunt worden door de bevolking. Kan je als politieke partij als je nog je kop in het zand steken zoals ze de afgelopen 60 jaar al hebben gedaan. Maar op een gegeven moment zal men toch verantwoording moeten gaan afleggen voor het negeren van het integratieprobleem.
Eerste partij in Almere? Ja? Een kwart van de stemmen? Dus 75% procent die het er niet mee eens is maar gewoon versplinterd over de andere partijen?

Doe nu niet alsof het hoofddoekjesverbod 'de wil van het volk' is.

Zelfs de domsten zien nog in dat dat het straatterrorisme niet oplost.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:58 schreef no-pavlov-please het volgende:
Niet echt een verrassing. Past in de PVV strategie om straks weer de vermoorde onschuld te spelen, en heel hard te roepen dat ze buiten worden gesloten door de (linkse) elite.
Dat dus. De gemeenteraadsverkiezingen worden door de PVV misbruikt om zo veel mogelijk zetels in de 2e kamer te halen.. zouden ze op gemeentelijk niveau laten zien dat zaken als hoofddoekjes onderhandelbaar zijn, dan stort hun zetelaantal in de 2e kamer in.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:05 schreef 6853 het volgende:
Dat wat de PVDA nu doed
En maar zeuren over moslims.

Ga eens heel gauw Nederlands leren spellen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Hoezo ondemocratisch? De kiezers kiezen de gemeenteraad. Er wordt een partij in die raad de grootste en deze moet een coalitie zien te vormen. Blijkbaar stelt PVV hele andere prioriteiten als de PvdA en ziet PvdA dus een coalitie met PVV niet zitten.

Vijf jaar geleden (we hadden toen een gemeentelijke herindeling) werd het CDA de grootste partij, maar kon met geen enkele partij tot coalitievorming komen. Aldus werd er een college gevormd uit de drie overige partijen: Lokaal Belang, PvdA en VVD. Zelfs de grootste partij hoeft dus nte in de coalitie te komen. Daar is niets democratisch aan.

De kiezer kiest dus niet het college, de kiezer kiest de raad. Precies hetzelfde gaat dat in de landelijke politiek. De kiezer kiest de Tweede Kamer. De grootste partij van die Kamer moet een coalitie vormen. Ook daar hoeft de grootste partij niet in de coalitie te komen. Dat gebeurde o.a. in 1977, toen de PvdA veruit de grootste partij werd, maar niet in de regering kwam.

Bereid je dus maar vast voor op 9 juni. Ik vrees voor jou, dat ook daar de partijen, die als grootste uit de bus komen, niet allemaal met elkaar een coalitie willen vormen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Leg eens uit joh
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
De tijd komt vanzelf dat de PVV niet HOEFT samen te werken met dhimmipartijen('tjes' tegen die tijd) als de PvdAllah simpelweg vanwege het feit dat de stemmers dan massaal naar de PVV zullen RENNEN om de islamisering nog proberen tegen te houden.
hoi Geert
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:58 schreef no-pavlov-please het volgende:
Niet echt een verrassing. Past in de PVV strategie om straks weer de vermoorde onschuld te spelen, en heel hard te roepen dat ze buiten worden gesloten door de (linkse) elite.
Worden ze toch ook.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
boehoe PVV doet niet mee
Jammer voor je maar de PvdA heeft gewonnen. Als er geen basis is (heel gebruikelijk) wordt de nummer 2 buiten spel gezet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:05 schreef 6853 het volgende:
Ja dat komt doordat de PVDA de meeste kiezers met een moslim geloof hebben daar halen ze de stemmen vandaan dus ze verkwanselen het Hollandse erfgoed waar je voorvader voor heeft gevochten.
Dat wat de PVDA nu doed levert alleen maar meer stemmen op voor de PVV dus ga zo door jullie leren het toch nooit.
"Doed" schrijven en trots zijn op het NEDERLANDSE (niet Hollandse) erfgoed
Partij vd Arabieren
userIcon
Kan me goed voorstellen dat mensen die op de PvdA hebben gestemd ook helemaal niet willen dat hun partij met die haatkuif gaat samenwerken. Vrij democratisch dus....
De PvdA laat weer eens zien niets te geven om wat het volk democratisch gekozen heeft
Wie had dat nou durven denken

Dat er nog zoveel PvdA stemde, ze hadden geluk met het droge weer (helaas)
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:26 schreef 2030rd het volgende:
De PvdA laat weer eens zien niets te geven om wat het volk democratisch gekozen heeft
Ongekend hoeveel mensen niets begrijpen van coalitie vormen
Komt dat misschien omdat de PVV buiten spel wordt gezet?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:05 schreef 6853 het volgende:
Ja dat komt doordat de PVDA de meeste kiezers met een moslim geloof hebben daar halen ze de stemmen vandaan dus ze verkwanselen het Hollandse erfgoed waar je voorvader voor heeft gevochten.
Dat wat de PVDA nu doed levert alleen maar meer stemmen op voor de PVV dus ga zo door jullie leren het toch nooit.
" Doed"
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:00 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
En de andere partijen spelen het spelletje wel erg makkelijk mee..
Ze hadden op z'n minst een gesprek aan kunnen gaan om de indruk te wekken dat er nog een poging wordt gedaan.
Ehm de PvdA heeft gesproken met de PVV
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ongekend hoeveel mensen niets begrijpen van coalitie vormen
Komt dat misschien omdat de PVV buiten spel wordt gezet?
De PVV wordt idd buitenspel gezet, dit geeft aan dat de PvdA niets om democratie geeft
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:05 schreef 6853 het volgende:
Dat wat de PVDA nu doed
Hij doed, wij doedelen etc....
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:31 schreef 2030rd het volgende:
[..]


De PVV wordt idd buitenspel gezet, dit geeft aan dat de PvdA niets om democratie geeft

De Sp was de grote winnaar met de PVV tijdens de TK verkiezingen. Maar doen ook niet mee aan de coalitie.
Wat snap je niet aan de grootste beslist? Wat is daar ondemocratisch aan?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]

De Sp was de grote winnaar met de PVV tijdens de TK verkiezingen. Maar doen ook niet mee aan de coalitie.
Wat snap je niet aan de grootste beslist? Wat is daar ondemocratisch aan?
De grootste beslist ook niet altijd.
In Almere is de PVV het grootste maar denk maar niet dat de PVV daar in een college komt te zitten.
Die staan net als de PVV in Den Haag op het hoofddoekjes verbod, daar gaat geen van de andere partijen mee akkoord dus zetten ze zichzelf buiten spel.

En sommigen schijnen niets van democratie of coalitie/college vorming af te weten.
RIP Den Haag. Gecondoleerd met de meest kk partij van Nederland. Den Haag nog verder naar de kloten. Meer hoogbouw, meer parkeerbelasting. Meer subsidies, meer allochtonen, meer verdeeldheid, meer haat. Dank de pvda maar.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:39 schreef mikerw het volgende:
RIP Den Haag. Gecondoleerd met de meest kk partij van Nederland. Den Haag nog verder naar de kloten. Meer hoogbouw, meer parkeerbelasting. Meer subsidies, meer allochtonen, meer verdeeldheid, meer haat. Dank de pvda maar.
Als de PVV niet zo halstarrig aan het hoofddoekjes verbod vast had gehouden hadden ze samen met de PvdA in het college gezeten

Het is ook eigenlijk van de gekken dat ze vasthouden aan een standpunt dat ze nooit doorgevoerd kunnen krijgen
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
De tijd komt vanzelf dat de PVV niet HOEFT samen te werken met dhimmipartijen('tjes' tegen die tijd) als de PvdAllah simpelweg vanwege het feit dat de stemmers dan massaal naar de PVV zullen RENNEN om de islamisering nog proberen tegen te houden.
idioot die links ziet als allochtonenen en die weer als moslims en die wederom als extremisten.....kost zo weinig denkvermogen he
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:35 schreef Hektor_Enzo het volgende:
[..]


Net zo veel als jouw.
"als jouw"
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:38 schreef BasOne het volgende:
[..]

De grootste beslist ook niet altijd.
In Almere is de PVV het grootste maar denk maar niet dat de PVV daar in een college komt te zitten.
Die staan net als de PVV in Den Haag op het hoofddoekjes verbod, daar gaat geen van de andere partijen mee akkoord dus zetten ze zichzelf buiten spel.

En sommigen schijnen niets van democratie of coalitie/college vorming af te weten.
Nee maar om nu te zeggen dat dat ondemocratisch is
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
De tijd komt vanzelf dat de PVV niet HOEFT samen te werken met dhimmipartijen('tjes' tegen die tijd) als de PvdAllah simpelweg vanwege het feit dat de stemmers dan massaal naar de PVV zullen RENNEN om de islamisering nog proberen tegen te houden.
PVDAllah Hoe slecht....
Lang over nagdacht?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:45 schreef Hektor_Enzo het volgende:
[..]


Waarom zou ik? Is dat het antwoord? beetje triest.
Met je "Jouw" ben je je geloofwaardigheid al kwijt geraakt knul.

quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:39 schreef mikerw het volgende:
RIP Den Haag. Gecondoleerd met de meest kk partij van Nederland. Den Haag nog verder naar de kloten. Meer hoogbouw, meer parkeerbelasting. Meer subsidies, meer allochtonen, meer verdeeldheid, meer haat. Dank de pvda maar.
Plat verwoord, maar je hebt wel gelijk
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Met je "Jouw" ben je je geloofwaardigheid al kwijt geraakt knul.

[[url=http://lh5.ggpht.com/SergioAlex76/SO-V-3DWsfI/AAAAAAAAALQ/btnhk2bQWRA/fail-cows[2].jpg]afbeelding[/url]]
Nee jij bent lekker geloofwaardig met je stierenpoep.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee maar om nu te zeggen dat dat ondemocratisch is
Ach de PVV zet zichzelf buiten spel, de PVVérs zien dat natuurlijk anders.
Het is ondemocratisch als je niet al je principes overboord gooit en met de PVV in zee gaat
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
PVDAllah Hoe slecht....
Lang over nagdacht?
PvdA
Partij voor de arabieren.
Is het niet zo dan?
zie hier het linkse cordon sanitaire van de blinde angst. Die dikke rooie zeug negeert hier wel een zeer groot aantal kiezers mee. Den Haag is verdeeld. Dat komt nooit meer goed. Kijk eens naar hoe er gestemd is per wijk! Inwoners zijn het zat dat de boel volledig aan het islamiseren is. Overal zie je die smerige ellende. Zoek alvast maar een leuke burka uit, hoeven we dat alvast niet meer te zien.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef typtypo het volgende:
[..]


PvdA
Partij voor de arabieren/
Is het niet zo dan?
Hmm ik heb het even nagekeken, maar volgens alle bronnen die ik kan vinden staat de A in PvdA voor Arbeid.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Omdat je hele vorige post al faalt qua Nederlands?
Zeg eens wat inhoudelijks.
quote:
De PvdA liet vandaag weten geen basis te zien voor inhoudelijke samenwerking met de PVV.
...nee, maar da's logisch: 'Dichtgenaaide zakken zijn ook lastig te vullen'.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef mikerw het volgende:
zie hier het linkse cordon sanitaire van de blinde angst. Die dikke rooie zeug negeert hier wel een zeer groot aantal kiezers mee. Den Haag is verdeeld. Dat komt nooit meer goed. Kijk eens naar hoe er gestemd is per wijk! Inwoners zijn het zat dat de boel volledig aan het islamiseren is. Overal zie je die smerige ellende. Zoek alvast maar een leuke burka uit, hoeven we dat alvast niet meer te zien.


De PVV negeert het grootste gedeelte van de kiezers die geen hoofddoek verbod willen door het niet te laten vallen en te gaan samenwerken met de andere partijen.
Ze negeren dus ook nog eens hun eigen kiezers die hadden gehoopt dat de PVV iets voor ze zou kunnen betekenen op meer punten dan alleen een verbod op hoofddoekjes.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:17 schreef Hektor_Enzo het volgende:
[..]


Dat bedoel ik. Het spel wordt door alle partijen gespeeld.

Geef het volk brood, spelen en de ilusie iets te kunnen doen in de maatschappij.

De uitkomst voor de 2e kamer (waar het eigenlijk om draaid) staat allang vast.
De PVV roept het met zijn "breekpunten" toch echt over zichzelf af. Alsof hoofddoeken in Almere en de pensioengerechtigde leeftijd in Nederland de belangrijkste problemen zijn, waarover niet te discussiëren valt. Vreemd he, dat er dan niemand met je regeren wil?

De PVV wil ook helemaal niet regeren, dat is de afgelopen weken wel duidelijk geworden. Wilders wil "die rare mensen" (andere lijsttrekkers) van de andere partijen liever helemaal niet zien, heeft hij vorige week zelf nog verklaard.

Met diezelfde "rare mensen" zal hij, als hij wil regeren, toch moeten overleggen om tot een regeerakkoord te komen. En als dan na 9 juni blijkt, dat door al deze vreemde stand- en breekpunten niet met de PVV samen te werken valt, zal de term "cordon sanitaire" bij de PVV-stemmers veelvuldig vallen.

Terwijl de 25 à 30 kamerleden à ¤ 90.000,= per jaar achterover kunnen hangen in de oppositiebanken, zoals de negen van de afgelopen 3 jaar ook gedaan hebben.

Het liefst heb ik, dat de PVV wél in de regering komt. Met ministers zoals De Mos, Van Roon, Fritsma, Brinkman, Graus. De kopstukken van de PVV, die nog niet eens kunnen debatteren, moeten dan in crisisdebatten, want die komen er, ad hoc uitspraken doen. Als men dan met hetzelfde niveau aan voorstellen komt als de LPF ministers in Balkenende I, voorspel ik een kabinetsperiode van een maand of drie, waarna het kabinet wederom valt en de PVV al zijn geloofwaardigheid heeft verloren.

Maar daar laat sluwe Geertje het niet op aankomen, hij heeft geleerd van de Lijst Pim Fortuyn.
PvdAnti-democratisch
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:58 schreef 2030rd het volgende:
PvdAnti-democratisch
Ga eerst eens het net af zoeken wat democratie is en hoe een coalitie/college tot stand komt.

Iets dat je al op school had moeten leren eigenlijk.

Dan zul je er achter komen dat er helemaal niet ondemocratisch aan deze gang van zaken is.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:26 schreef 2030rd het volgende:
De PvdA laat weer eens zien niets te geven om wat het volk democratisch gekozen heeft
Het volk? Nog geen 20% van het Haagse volk heeft op de PVV gestemd, meer dan 80% heeft er niet op gestemd. Even een visualisatie:



= PVV stemmers
= niet PVV stemmers

Waar zijn er meer van?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Je voedt de trol.
Ik geef in de dierentuin de aapjes ook altijd pinda's
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:04 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Het volk? Nog geen 20% van het Haagse volk heeft op de PVV gestemd, meer dan 80% heeft er niet op gestemd. Even een visualisatie:



= PVV stemmers
= niet PVV stemmers

Waar zijn er meer van?
Psst! PvdA is altijd rood joh!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:04 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Het volk? Nog geen 20% van het Haagse volk heeft op de PVV gestemd, meer dan 80% heeft er niet op gestemd. Even een visualisatie:



= PVV stemmers
= niet PVV stemmers

Waar zijn er meer van?
*BasOne heeft het gevoel weer in de eerste klas van de lagere school te zitten*
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
Ik denk niet dat er mensen op de PVDA hebben gestemd zodat ze met de PVV een coalitie konden gaan vormen
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:41 schreef BasOne het volgende:
[..]


Als de PVV niet zo halstarrig aan het hoofddoekjes verbod vast had gehouden hadden ze samen met de PvdA in het college gezeten

Het is ook eigenlijk van de gekken dat ze vasthouden aan een standpunt dat ze nooit doorgevoerd kunnen krijgen
Daarom houden ze er ook aan vast, alleen de achterban begrijpt dat niet. Maar je weet toch hoe men in de PVV over de achterban denkt?
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:31 schreef 2030rd het volgende:
[..]


De PVV wordt idd buitenspel gezet, dit geeft aan dat de PvdA niets om democratie geeft
Heeft niks met buitenspel zetten te maken.

Is gewoon democratie als een partij besluit niet te willen samenwerken met een andere partij.

Jij gaat toch ook niet iets tegen je zin doen cq dat tegen je opvattingen indruist of wel?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:09 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Daarom houden ze er ook aan vast, alleen de achterban begrijpt dat niet. Maar je weet toch hoe men in de PVV over de achterban denkt?
Begin daar nou niet weer over want dat geloven ze niet al zou Wilders het recht in hun gezicht schreeuwen.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:05 schreef 6853 het volgende:
Ja dat komt doordat de PVDA de meeste kiezers met een moslim geloof hebben daar halen ze de stemmen vandaan dus ze verkwanselen het Hollandse erfgoed waar je voorvader voor heeft gevochten.
Dat wat de PVDA nu doed levert alleen maar meer stemmen op voor de PVV dus ga zo door jullie leren het toch nooit.
moeten mensen dit nou echt serieus nemen ofzo
PvdA maakt zich sterk voor een betere samenleving zodat mensen als jij iedereen in dit land (waar onze voorouders zo hard voor hebben gewerkt) een beetje respect hebben voor iedereen. De PVV roept wat en schreeuwt wat. Als die lui zo meteen echt met ideeën moeten komen loopt alles mis want dat is praktisch onmogelijk. Ik ben blij dat PvdA dit ook inziet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:04 schreef vonStarhemberg het volgende:
De tijd komt vanzelf dat de PVV niet HOEFT samen te werken met dhimmipartijen('tjes' tegen die tijd) als de PvdAllah simpelweg vanwege het feit dat de stemmers dan massaal naar de PVV zullen RENNEN om de islamisering nog proberen tegen te houden.
IDD, er zijn 13 miljoen Nederlanders, als de helft van de stemgerechtigden daarvan op Geert stemmen is de buit al binnen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:52 schreef typtypo het volgende:
[..]


PvdA
Partij voor de arabieren.
Is het niet zo dan?
maak een betere woordgrap en ik kan misschien lachen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:08 schreef BasOne het volgende:
[..]


*BasOne heeft het gevoel weer in de eerste klas van de lagere school te zitten*
Ik ben fotograaf en weet als geen ander, dat één plaatje meer zegt dan 100 woorden, maar zelfs dat snapt een enkele PVV-stemmer nog niet, omdat PvdA altijd rood is
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:54 schreef typtypo het volgende:
[..]
Zeg eens wat inhoudelijks.
Post jij nog eens een youtube linkje dan, as usual.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:11 schreef Praxis het volgende:
[..]

IDD, er zijn 13 miljoen Nederlanders, als de helft van de stemgerechtigden daarvan op Geert stemmen is de buit al binnen.
O.o
Is er een aardbeving geweest?
Een vloed?
Een grote scheur door Nederland heen?

Er zijn er ineens 3,5 miljoen verdwenen O.o
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 20:57 schreef leugenaar het volgende:
hoezo ondemocratisch?
even kijken, Den Haag heeft 45 zetels in de gemeenteraad, de PVV heeft plaatsgenomen op 8 zetels...

Het is inderdaad enorm on-democratisch om de PVV hier niet alles te laten beslissen....
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:13 schreef plum het volgende:
[..]

Gaat de PvdA met al die nieuwe politiek onervarene allochtonen in de raad Den Haag besturen?
Dat wordt nog eens lachen!
Dat gaat een feest worden in Den Haag!
Want die PVV-ers hebben zoveel ervaring
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:11 schreef Praxis het volgende:
[..]

IDD, er zijn 13 miljoen Nederlanders, als de helft van de stemgerechtigden daarvan op Geert stemmen is de buit al binnen.

Het wordt steeds gekker hier.
Begrijp het wel dat ze het niet willen, maar toch stemmen er zoveel mensen op de PVV, ze kunnen die toch niet in de steek laten? Vooral de PVDA die graag alles willen delen, maar alles behalve dat. Lekker hypocriet.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 21:31 schreef 2030rd het volgende:
[..]


De PVV wordt idd buitenspel gezet, dit geeft aan dat de PvdA niets om democratie geeft
Echt raar. En dat terwijl de PVV in Almere staat te trappelen om met de PvdA een college te vormen. Of is het zo dat de PVV in Almere niet op de PvdA zit te wachten?

En ik weet niet in welk land jij woont, maar in Nederland hoeft een college of een kabinet in de tweede kamer niet persé de grootste partijen te bevatten. Een college of kabinet moet een meerderheid van het volk achter zich hebben staan. Met óf zonder de grootste of één na grootste of twee na grootste partij.

Of vind jij het een schande dat het CDA in Balkenende IV precies hetzelfde met de SP heeft gedaan als de PvdA nu met de PVV doet?

Of vind jij dat de PvdA in Den Haag hun standpunten moet laten vallen voor de PVV?

Zo ja, dan vind jij dus ook dat de PVV in Almere hun standpunt m.b.t. de hoofddoekjes moet laten vallen voor de PvdA. Anders is het immers niet democratisch.

De PVV zet zichzelf buitenspel. Niets meer en niets minder.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:21 schreef Omoishiroi het volgende:
Begrijp het wel dat ze het niet willen, maar toch stemmen er zoveel mensen op de PVV, ze kunnen die toch niet in de steek laten? Vooral de PVDA die graag alles willen delen, maar alles behalve dat. Lekker hypocriet.
Als een partij niet wil afwijken van een ongrondwettelijk, discriminerend en ondemocratisch standpunt dan kan je simpelweg niet met zo'n partij samenwerken als die partij ook nog eens eist dat je dat standpunt van ze overneemt.

Daar is niets hypocriet aan.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
maak een betere woordgrap en ik kan misschien lachen.
Okay, hoe vind je deze:

Nationaal Socialistische Democratische Arbeiders Partij.

De pvda is duidelijk pro nationalisme: anders hadden ze geen arabieren in hun partij gehad.
Ze zijn zeker socialistisch: ze gunnen elkaar de best betaalde banen.
Uitermate democratisch: minderheden moeten hun mond houden.
Arbeiders: dat is een overblijfsel uit een ver verleden.

Ja, je moet even husselen met de letters, maar dan heb je ook niks.
userIcon
Dit speelt enkel Wilders en de PVV maar in de kaart.
We gaan er nog schijtziek van worden de komende periode, maar de truc is nu dat de PVV zich als een stel ongelofelijke Calimero's te gaan gedragen, waardoor ze NOG meer zetels bij elkaar weten te janken, bij het volk wat nog te stom is om tot 10 te tellen en Geert als een afgod zien.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:08 schreef BasOne het volgende:
[..]


*BasOne heeft het gevoel weer in de eerste klas van de lagere school te zitten*
Meester, meester *steekt vinger in de lucht* wat betekent dee moo cratiee?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 @ 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Nee. Die 3.5 miljoen zal wel uit kleine kinderen bestaan. Ik denk niet dat je een kind van 2 een rood potlood in de handen kan drukken om op één partij een kruisje te plaatsen
Hij heeft het over 13 miljoen inwoners, en als de helft van de stemgerechtigden daarvan.....
Dus hij rekent de niet stemgerechtigden al mee in die 13 miljoen.

En ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat er 10 of 11 miljoen stemgerechtigden zijn.
100  van 157 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 21:08 Verdacht pakketje in Almelo gevonden8
» 20:06 Nullijn valt niet in de smaak21
» 18:52 'Hoge Raad moet zaak rond vuurwerkramp herzien'8
» 17:26 Jongen slaat ontvoerder van zich af37


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden