Beveiligers Balkenende pakken Friese SP-leider aan

Nederland • Geschreven door Novum op 27-02-2010 @ 20:47 - gepost door bennootje
print 

Beveiligers van premier Jan Peter Balkenende hebben vandaag in het centrum van Leeuwarden hardhandig korte metten gemaakt met een protestactie van de Friese SP-leider Ad van de Kolk. Op beelden van Omrop Fryslân is te zien hoe een protestbord van de SP'er ruw wordt afgepakt en Van de Kolk wordt afgevoerd.

Op het kartonnen bord stond de tekst 'Balkenende, Leugenaar, Irak'. De drie beveiligers die CDA-leider Balkenende vergezelden bij een campagnebezoek pakten het bord vrijwel direct af. Van de Kolk zegt tegenover de lokale omroep dat ze hem tegen de grond probeerden te werken. Hij spreekt van een 'schadelijke inperking van zijn democratische rechten'.

Van de Kolk is niet aangehouden, maar de politie noemt zijn actie wel ordeverstoring. De SP'er zegt nog niet te weten of hij stappen onderneemt tegen zijn behandeling.

Filmpje staat hier!


Bron: Novum


Lees ook:

» 19:07 Nederlandse (18) dood aangetroffen in hostel Laos18
» 19:02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 10
» 18:55 Apothekers waarschuwen voor stinkende pillen14
» 18:34 Netwerk KPN gehackt24


delen | eKudos nujij

8726 views / 93 reacties
Reacties op dit bericht
93  van 93 reacties op deze pagina. Pagina  1
Tja, wat maken we hiervan? Ik heb er geen beelden van gezien dus kan er moeilijk iets over zeggen.
Hier zijn beelden van toch?
man pberends (Redactie Frontpage) 27-02-2010 @ 20:49 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op het kartonnen bord stond de tekst 'Balkenende, Leugenaar, Irak'.
Waarom mag de waarheid niet?
userIcon
Geert doe er wat aan!
userIcon
Was ook op Eenvandaag vandaag. STaat vast al op Uitzending Gemist
userIcon
Balkenende heeft al vaker laten zien dat hij democratie een vies woord vindt.
userIcon
Heb de beelden niet gezien maar van wat ik zo lees kan ik niet anders zeggen dat het ronduit schofterig is.

Maarja, dictatoriale trekjes kennen we ondertussen wel van het CDA.
Wat is nou de meerwaarde van nieuws op internet als er geen beeld materiaal bij gepost word... En zeg nou niet de snelheid want daar is fok geen kei in.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]


Waarom mag de waarheid niet?
Zo'n SP mafkees moet gewoon wegblijven.
userIcon
Toevallig was ik hierbij aanwezig.

Balkende was bezig met het geven van een interview met een stel lui met CDA sjaaltjes op de achtergrond zoals dat gaat. De SP'er had gemerkt dat Balkenende aanwezig was en had daarom snel op de achterkant van een doos de woorden 'Balkenende Irak Leugenaar' geschreven, en probeerde roepend met zijn bord omhoog in beeld te komen. Achter Balkenende was het vrij druk, en toen hij even tegengehouden werd door een beveiliger begon hij luid te roepen en werd hij naar het steegje getrokken. Daar hoefde hij alleen even zijn identiteitsbewijs te laten zien en kon hij weer vertrekken.

Mij vallen hier een paar dingen aan op:

-Is het vreemd dat niet iedereen zo makkelijk bij Balkenende komt in een tijd waarin een andere politicus in een safehouse moeten slapen en nooit met minder dan zes beveiligers op stap kunnen

-Het was wereldnieuws toen het Amerikaanse lid van het Huis van Afgevaardigden president Obama een leugenaar riep. Waarom vinden wij dat hier zo gewoon? Moet men in Amerika soms bang zijn voor Nederlandse toestanden?
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:50 schreef punkr1 het volgende:
Was ook op Eenvandaag vandaag. STaat vast al op Uitzending Gemist
Nog niet

Hier wel

http://www.avro.nl/pages/player.aspx?maid=10703615
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:53 schreef NoizEkick het volgende:
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_67223.aspx

video: http://www1.omropfryslan.nl/Player.aspx?t=v&fn=HB27BJ03.wmv
Hij hield enkel het bord omhoog
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:52 schreef Vendris het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van nieuws op internet als er geen beeld materiaal bij gepost word... En zeg nou niet de snelheid want daar is fok geen kei in.
Maar je weet toch hoe het daarmee gesteld is sinds Jan Peter van de berg kwam met een bosje geboden:

quote:
Gij zult u geen gesneden beeld maken noch enige gestalte van wat boven in de hemel noch van wat beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is. Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen.
userIcon
"Van de Kolk zegt tegenover de lokale omroep dat ze hem tegen de grond probeerden te werken."

Nouhou dat is weel heeel erg overdreven

Maar idd, hij hield een kartonnetje omhoog dat direct werd afgepakt.

DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Aandacht trekkerrij van de SP ook alweer . Als je aandacht zoekt organiseer een campagne waar het om jou draait en ga aub niet onbeschoft doen om iemand anders campagne te verpesten.
SP is soms een echte oppositie partij. Ze zijn tegen alles zo een beetje, maar waar ze voor zijn hoor je ze bijna niet. Altijd maar demonstratie dit dat. Zoek werk ga iets nuttigs doen.
userIcon
quote:
Op het kartonnen bord stond de tekst 'Balkenende, Leugenaar, Irak'.
Ik lees hier niets wat NIET waar is.

Belachelijk dat de beveiliging die man zo mag aanpakken, in het openbaar. Het is tegenwoordig slecht gesteld met de vrijheid van meningsuiting in dit land.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Toevallig was ik hierbij aanwezig.

Balkende was bezig met het geven van een interview met een stel lui met CDA sjaaltjes op de achtergrond zoals dat gaat. De SP'er had gemerkt dat Balkenende aanwezig was en had daarom snel op de achterkant van een doos de woorden 'Balkenende Irak Leugenaar' geschreven, en probeerde roepend met zijn bord omhoog in beeld te komen. Achter Balkenende was het vrij druk, en toen hij even tegengehouden werd door een beveiliger begon hij luid te roepen en werd hij naar het steegje getrokken. Daar hoefde hij alleen even zijn identiteitsbewijs te laten zien en kon hij weer vertrekken.

Mij vallen hier een paar dingen aan op:

-Is het vreemd dat niet iedereen zo makkelijk bij Balkenende komt in een tijd waarin een andere politicus in een safehouse moeten slapen en nooit met minder dan zes beveiligers op stap kunnen

-Het was wereldnieuws toen het Amerikaanse lid van het Huis van Afgevaardigden president Obama een leugenaar riep. Waarom vinden wij dat hier zo gewoon? Moet men in Amerika soms bang zijn voor Nederlandse toestanden?
De beelden laten een heel ander verhaal zien dan dat jij hier schetst.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Toevallig was ik hierbij aanwezig.

Balkende was bezig met het geven van een interview met een stel lui met CDA sjaaltjes op de achtergrond zoals dat gaat. De SP'er had gemerkt dat Balkenende aanwezig was en had daarom snel op de achterkant van een doos de woorden 'Balkenende Irak Leugenaar' geschreven, en probeerde roepend met zijn bord omhoog in beeld te komen. Achter Balkenende was het vrij druk, en toen hij even tegengehouden werd door een beveiliger begon hij luid te roepen en werd hij naar het steegje getrokken. Daar hoefde hij alleen even zijn identiteitsbewijs te laten zien en kon hij weer vertrekken.

Mij vallen hier een paar dingen aan op:

-Is het vreemd dat niet iedereen zo makkelijk bij Balkenende komt in een tijd waarin een andere politicus in een safehouse moeten slapen en nooit met minder dan zes beveiligers op stap kunnen

-Het was wereldnieuws toen het Amerikaanse lid van het Huis van Afgevaardigden president Obama een leugenaar riep. Waarom vinden wij dat hier zo gewoon? Moet men in Amerika soms bang zijn voor Nederlandse toestanden?
Dit was wel wat anders he...in het openbaar en Balkenende is campagne aan het voeren voor zijn partij dus niks officieels waar hij als premier staat.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:59 schreef Afrika het volgende:
Aandacht trekkerrij van de SP ook alweer . Als je aandacht zoekt organiseer een campagne waar het om jou draait en ga aub niet onbeschoft doen om iemand anders campagne te verpesten.
SP is soms een echte oppositie partij. Ze zijn tegen alles zo een beetje, maar waar ze voor zijn hoor je ze bijna niet. Altijd maar demonstratie dit dat. Zoek werk ga iets nuttigs doen.
Die man heeft werk, hij is kennelijk de leider van de partij in de regio Friesland.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Toevallig was ik hierbij aanwezig.
Normale mensen zijn hier niet bij aanwezig. Dat is hoogst verdacht.
userIcon
SP = sociale parasieten

(dit is slechts een garpje)
userIcon
Bak ellende met zijn NSBers, bildenberg mongool die graag bij de G20 wil horen ten koste van de burgers. Tis gewoon een achterlijke met zijn VOC mentaliteit.
userIcon
Als die sp-er 'm nou voor z'n smoel geslagen had...dat was wat anders geweest.
Overigens had ik dat dan weer liever gezien...zo'n muilpeer tegen die zuinige christelijke liegende rotkop.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:59 schreef Afrika het volgende:
Aandacht trekkerrij van de SP ook alweer . Als je aandacht zoekt organiseer een campagne waar het om jou draait en ga aub niet onbeschoft doen om iemand anders campagne te verpesten.
SP is soms een echte oppositie partij. Ze zijn tegen alles zo een beetje, maar waar ze voor zijn hoor je ze bijna niet. Altijd maar demonstratie dit dat. Zoek werk ga iets nuttigs doen.
Wanneer ben je jarig?
Ik weet een leuk kadootje voor je.
Een nieuw paar oogkleppen.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:04 schreef CyberRat het volgende:
Bak ellende met zijn NSBers, bildenberg mongool die graag bij de G20 wil horen ten koste van de burgers. Tis gewoon een achterlijke met zijn VOC mentaliteit.
Deze reactie spreekt gelukkig van veel intelligentie
De politie heeft het beoordeeld als verstoring van de openbare orde. Maar gelukkig zitten hier minstens 20 mensen die de situatie beter kunnen beoordelen, omdat zij daar ook voor opgeleid zijn.
userIcon
Het kartonnetje is overigens niet afgepakt, de SP'er heeft er later nog uitgebreid mee lopen poseren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:02 schreef Vibromass het volgende:
[..]


Normale mensen zijn hier niet bij aanwezig. Dat is hoogst verdacht.
Nooit beweerd dat ik normaal ben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:11 schreef DrDarwin het volgende:
Als die sp-er 'm nou voor z'n smoel geslagen had...dat was wat anders geweest.
Overigens had ik dat dan weer liever gezien...zo'n muilpeer tegen die zuinige christelijke liegende rotkop.

quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Die man heeft werk, hij is kennelijk de leider van de partij in de regio Friesland.
Het is ook zwaar overdreven reactie van de SP leider,hooligen hoe je hem ook maar wilt noemen. Ze proberen mij tegen de grond te werken, geinig joh.
Ze hebben hem amper aangeraakt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:14 schreef Afrika het volgende:
[..]

Het is ook zwaar overdreven reactie van de SP leider,hooligen hoe je hem ook maar wilt noemen. Ze proberen mij tegen de grond te werken, geinig joh.
Ze hebben hem amper aangeraakt.
Neemt niet weg dat het een foute politie actie was, je hebt het recht om zo'n bord omhoog te houden als JP langskomt.
Valt allemaal onder de vrijheid van meningsuiting.

Maarja, dat is toch heel selectief.
userIcon
Afgaande op de korte beelden van die Friese tv-zender hadden die mannen in zwarte pakken geen enkel recht om Van de Kolk zo aan te pakken. Wel netjes van die man in SP kleding (edit: Harry van Bommel) om zo rustig te blijven.

[ Bericht gewijzigd door whaley op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:48 ]
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]


Zo'n SP mafkees moet gewoon wegblijven.
Jahaah, want vrijheid van meininsuitung! Enzovoorts.
userIcon
Balkenende is een gevaarlijke terrorist, een anti-democraat, potentaat etc.
Hij wilde zelfs de tweedekamer gaan vertellen welke onderwerpen hij als demissionair zou kunnen gaan behandelen.
Een gevaarlijke gek is het !
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:17 schreef whaley het volgende:
Afgaande op de korte beelden van die Friese tv-zender hadden die mannen in zwarte pakken geen enkel recht om Van de Kolk zo aan te pakken. Wel netjes van die man in SP kleding om zo rustig te blijven.
Dat was Harry van Bommel
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik lees hier niets wat NIET waar is.

Belachelijk dat de beveiliging die man zo mag aanpakken, in het openbaar. Het is tegenwoordig slecht gesteld met de vrijheid van meningsuiting in dit land.
De tering wat ontzettend overdreven, net zoals alle reacties hier.

Waar blijven alle geitewollen sokken als een of andere imam weer eens haat predikt of marrokaanse knuffelmisdadigertjes weer eens vervelend doen.

ow wacht, dan gaan we thee drinken!
userIcon
Kijk toch eens hoe hard het er aan toe ging:

userIcon
Orde verstoring bij een inprincipe vreedzame demonstratie?

Dat zeggen ze in bananenrepublieken ook bij het minste geringste wat een desbetreffende "leider" niet aanstaat.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:17 schreef BasOne het volgende:
[..]

Neemt niet weg dat het een foute politie actie was, je hebt het recht om zo'n bord omhoog te houden als JP langskomt.
Valt allemaal onder de vrijheid van meningsuiting.

Maarja, dat is toch heel selectief.
Natuurlijk is de vrijheid van meninsuiting belangrijk. Maar moet je dan zodanig leugenaar roepen, aan een premie die op zijn eigen manier iets constructief probeert bij te dragen aan Nederland.
Respect is in iedergeval ver te zoeken bij deze meneer. Voorbeeld functie fail!
Of je meen eens bent of niet maar wat de beveiligers doen kan je gewoon Balkenende niet aanrekenen.
Schandalige actie van die beveiligers.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:11 schreef HeerLucifer het volgende:
[..]
De politie heeft het beoordeeld als verstoring van de openbare orde. Maar gelukkig zitten hier minstens 20 mensen die de situatie beter kunnen beoordelen, omdat zij daar ook voor opgeleid zijn.
Wel raar dat de politie niet ingreep, maar die 'beveiligers' dat deden. Blijkbaar vonden de agenten ter plekke het (nog) niet nodig om in te grijpen. Waar werken die mannen in zwarte pakken eigenlijk voor? Op de dag van de val van het kabinet was Bos in Utrecht en die liep gewoon 'los' over straat zonder problemen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:25 schreef Afrika het volgende:
[..]


Natuurlijk is de vrijheid van meninsuiting belangrijk. Maar moet je dan zodanig leugenaar roepen, aan een premie die op zijn eigen manier iets constructief probeert bij te dragen aan Nederland.
Respect is in iedergeval ver te zoeken bij deze meneer. Voorbeeld functie fail!
Of je meen eens bent of niet maar wat de beveiligers doen kan je gewoon Balkenende niet aanrekenen.
Ja je moet als zodanig leugenaar roepen, want het schijnt bij JP gewoon niet door te dringen.
En respect?
Waarom zou je in godesnaam respect voor JP hebben?
Hij heeft al vanaf Balkie 1 de boel belazerd, belogen en besodemietert.
Die man verdient geen greintje respect.
userIcon
Hebben "beveiligers" uberhaupt meer rechten dan jij en ik?
userIcon
De SP doet ook alles om in het nieuws te komen... Balkenende gaat genadeloos afgestraft worden door de kiezer. Dit is gewoon een actie van de falende SP om weer in het nieuws te komen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:31 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]

Alsof jij er bij was
Dat is wel op de beelden te zien, tenminste, een gedeelte, je weet niet wat er nadat de camera uit was is gebeurt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:25 schreef Afrika het volgende:
[..]


wat de beveiligers doen kan je gewoon Balkenende niet aanrekenen.
Jawel, want zij zijn in zijn dienst.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32 schreef Geitsu het volgende:
De SP doet ook alles om in het nieuws te komen... Balkenende gaat genadeloos afgestraft worden door de kiezer. Dit is gewoon een actie van de falende SP om weer in het nieuws te komen.
Het afpakken van het bord was een actie van de SP? Daarmee kwam dit in het nieuws namelijk. Als *die beveiligers* 'm genegeert hadden hadden we er niks over gelezen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:21 schreef Ensaf het volgende:
Kijk toch eens hoe hard het er aan toe ging:
Het ging er inderdaad niet erg hardhandig aan toe. Neemt niet weg dat die beveiligers gewoon van de man (en het "bord") af moeten blijven. Wat mij betreft mag de politie daar wel eens tegen optreden. Het is toch wel een beetje de omgekeerde wereld dat deze Van de Kolk zich nog moet legitimeren. Leer die paar hersenloze kleerkasten eens dat ze van mensen af moeten blijven.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:59 schreef Afrika het volgende:
Aandacht trekkerrij van de SP ook alweer . Als je aandacht zoekt organiseer een campagne waar het om jou draait en ga aub niet onbeschoft doen om iemand anders campagne te verpesten.
Ohja, je hebt het filmpje bekeken?

ALLE partijen waren daar campagne aan het voeren
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:37 schreef Nelded het volgende:
[..]


Het ging er inderdaad niet erg hardhandig aan toe. Neemt niet weg dat die beveiligers gewoon van de man (en het "bord") af moeten blijven. Wat mij betreft mag de politie daar wel eens tegen optreden. Het is toch wel een beetje de omgekeerde wereld dat deze Van de Kolk zich nog moet legitimeren. Leer die paar hersenloze kleerkasten eens dat ze van mensen af moeten blijven.
Waarom moest hij dat eigenlijk? Wat voor bevoegdheden hebben die beveiligers boven ons normale stervelingen? En hoeveel moet ik verdienen om zulke extra bevoegdheden te kunnen kopen in de vorm van beveiligers?
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:38 schreef sangdrax het volgende:
[..]

Waarom moest hij dat eigenlijk? Wat voor bevoegdheden hebben die beveiligers boven ons normale stervelingen? En hoeveel moet ik verdienen om zulke extra bevoegdheden te kunnen kopen in de vorm van beveiligers?
Balkendende norm
over 30 min komt de eerste golf in hawaii

LIVE

http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
userIcon
De StaatsZekerheidsdienst die mensen in achtersteegjes duwt om ze de mond te snoeren.. en de politie die eraaan meewerkt... wanneer hebben we dat al eens eerder meegemaakt ?... Oh ja... vlak vòòr de oorlog !

Dit was geen ordeverstoring maar een vredelievende protestaktie van een éénling.. dus nul komma nul gevaar voor de openbare orde.

@Ensaf 27-02-2010 @ 21:21 pm
Moedig van je hoe je de beelden denkt tegen te kunnen spreken.... moedig, maar vooral dom.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:39 schreef a.baldede het volgende:
over 30 min komt de eerste golf in hawaii

LIVE

http://www.ustream.tv/channel/hitsunami
Komen de golven bij Nederland?

Zoniet, niet intresant.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:25 schreef Afrika het volgende:
[..]
Natuurlijk is de vrijheid van meninsuiting belangrijk. Maar moet je dan zodanig leugenaar roepen, aan een premie die op zijn eigen manier iets constructief probeert bij te dragen aan Nederland.
Wat nou constructief? Hij was daar op campagne. Voor het CDA.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:40 schreef Vibromass het volgende:
Wat nou constructief? Hij was daar op campagne. Voor het CDA.
Tegenstanders de mond aan het snoeren onder andere.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:40 schreef Vibromass het volgende:
[..]


Wat nou constructief? Hij was daar op campagne. Voor het CDA.
En Harry van Bommel en Vd Kolk waren daar campagne aan het voeren voor de SP.
Zag ook een kraampje van D'66 staan, misschien was Pechthold ook wel in de buurt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:38 schreef sangdrax het volgende:
[..]

Waarom moest hij dat eigenlijk? Wat voor bevoegdheden hebben die beveiligers boven ons normale stervelingen? En hoeveel moet ik verdienen om zulke extra bevoegdheden te kunnen kopen in de vorm van beveiligers?
Nou ja, ik zal niet zeggen dat (bepaalde) politici geen beveilig nodig hebben, maar het gaat me ook meer om de gedragingen van deze beveiligers in het algemeen. En dit niet alleen bij politici, maar ook bij bijvoorbeeld artiesten. Het lijkt er steeds meer op alsof deze personen denken dat ze iedereen maar aan kunnen en mogen pakken. En dat vaak op een onnodig harde manier. Dat is ook een beetje wat ik bedoelde met de omgekeerde wereld dat deze man zich nog moest legitimeren. Laat de politie die beveiligers eens een vermaning geven.
Ja, Jan Peter, vieze vuile kut leugenaar!, de waarheid is hard en moet / mag gezegd worden, maar jij vindt duidelijk van niet.

Ik hoop dat jij ooit nog eens voor de rechter gesleept wordt wegens:
- oorlogsmisdaden
- voorliegen 2e Kamer en rest van het Nederlandse volk
- verkwisting van Belastinggeld
- en zo kan ik nog wel een hele waslijst opnoemen

Ik hoop dat we echt van deze klootzak afzijn na de verkiezingen.

Deze man heeft geen enkele regeerperiode tot een goed eind weten te brengen en dat zegt genoeg over zijn kwaliteiten als leider, die heeft hij namelijk niet.

Helaas ziet hijzelf en de rest van die kut partij van hem dat nog steeds niet in en zullen dat ook wel nooit inzien.
Die gasten hebben een bord van minimaal een meter dik voor hun christelijke koppen
userIcon
Haha, ik heb ook eens een flinke bodycheck mogen ontvangen van één van Balkenende z'n beveiligers. Die mensen doen hun werk maar, daar ga je toch niet om zitten janken. Mja, SP'er hé.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:39 schreef BasOne het volgende:
[..]

Balkendende norm
Ik denk het. Diezelfde norm waarmee je vraagt om blind vertrouwen en met een demissionair kabinet een oorlog in stapt, om vervolgs gewoon alleen maar koppig te hoeven zijn in een debat om er niks aan over te houden. Wat dat betreft zijn onze kutmarokkaantjes die ook gewoon hun bek houden op het bureau en allemaal achteraan stonden prima geintegreerd met onze 'cultuur'.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:47 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, ik heb ook eens een flinke bodycheck mogen ontvangen van één van Balkenende z'n beveiligers. Die mensen doen hun werk maar, daar ga je toch niet om zitten janken. Mja, SP'er hé.
Ah dus mensen de mond snoeren of uberhaupt lastig vallen is okee, zolang je er maar voor betaald krijgt?
userIcon
Overigens niet echt handig van die beveiligers om hun aandacht zo af te laten leiden, hebben ze Balkenende in de steek gelaten?
userIcon
moeten we dan een premier hebben die constant is omringt met protest?
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:48 schreef sangdrax het volgende:
[..]

Ah dus mensen de mond snoeren of uberhaupt lastig vallen is okee, zolang je er maar voor betaald krijgt?
Als die gozer ook een mooie rode jas met tomaat aan had gehad hadden ze 'm wellicht niet zo aangepakt. Maar nu kon het ook een eenzame gek zijn die kwaad in de zin had.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:52 schreef kanszwam het volgende:
moeten we dan een premier hebben die constant is omringt met protest?
Onder welke steen heb jij geleefd de afgelopen jaren
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:47 schreef Frederick_Blah het volgende:
Haha, ik heb ook eens een flinke bodycheck mogen ontvangen van één van Balkenende z'n beveiligers. Die mensen doen hun werk maar, daar ga je toch niet om zitten janken. Mja, SP'er hé.
Balkenende laat zich door artsen beveiligen
het is dan wel weer service wanneer ze gelijk je lichaam even gratis checken
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:52 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]

Als die gozer ook een mooie rode jas met tomaat aan had gehad hadden ze 'm wellicht niet zo aangepakt. Maar nu kon het ook een eenzame gek zijn die kwaad in de zin had.
Mensen die met kartonnen borden boven hun hoofd zwaaien zijn meestal niet degenen die anderen fysiek aanvallen. Ik kan me zeker wel voorstellen dat hij niet als een politicus overkwam maar een gewone burger met een bord of spandoek is niet bepaald een bedreiging.
Thea Koster. Toch nog een reden om op CDA te stemmen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 20:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]


Zo'n SP mafkees moet gewoon wegblijven.
Want? Hij heeft groot gelijk! Dit mag niet. Ik heb niets met de sp en cda maar in dit geval kies ik partij...en jawel voor de SP.
userIcon
Voor de rechter blijft die 'ordeverstoring' waarschijnlijk niet overeind.

Een beetje politicus had het debat wel aangedurfd en aangekund, maar JPB wil blijkbaar zijn kleerkasten nog even zien dansen voordat hij in zijn pa(n)tsermercedes (à drie keer balkenendenorm) kan kruipen.
SP die over censuur klaagt
In een land als Iran o.i.d. had ik iets dergelijks wel verwacht. Maar in Nederland?
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 23:42 schreef Kardash het volgende:
SP die over censuur klaagt
Want de SP censureerd?
userIcon
CDA... 'nough said
En terecht. Die SP-er deugt niet.
userIcon
Schandalig. Mja, CDA nuff said...

quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 00:47 schreef BasOne het volgende:
Want de SP censureerd?
Ja, binnen de partij zelf gebeurd dat nogal eens. Helaas.
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 01:39 schreef rvdkley het volgende:
En terecht. Die SP-er deugt niet.
Omdat die SP'er in jouw ogen misschien niet deugd is een actie als deze nog niet terecht.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 02:15 schreef HetBoefje het volgende:
Geert is voor geweld met zijn bruinhemden brigade...
Dat bedoel ik, welke bruinhemdenbrigades precies? Je fantasie slaat op hol, rationeel ben je i.i.g. niet.
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 02:57 schreef Techno het volgende:
[..]

Dat bedoel ik, welke bruinhemdenbrigades precies? Je fantasie slaat op hol, rationeel ben je i.i.g. niet.
Ehem de stads commando's
userIcon
quote:
Op zondag 28 februari 2010 @ 01:44 schreef Techno het volgende:
Schandalig. Mja, CDA nuff said...

[..]

Ja, binnen de partij zelf gebeurd dat nogal eens. Helaas.
[..]
Dat gaat wel over smaad, niet per definitie censuur.
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32 schreef Geitsu het volgende:
De SP doet ook alles om in het nieuws te komen... Balkenende gaat genadeloos afgestraft worden door de kiezer. Dit is gewoon een actie van de falende SP om weer in het nieuws te komen.
Was dat maar waar, dat CDA stem tuig is dermate stug/onnozel/onwetend/bijbelfan dat zij nimmer zullen overwegen om op iets anders te stemmen. Hoe schijnheilig (mooi woord) JP ook is....triest genoeg.
userIcon
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:32 schreef Geitsu het volgende:
De SP doet ook alles om in het nieuws te komen... Balkenende gaat genadeloos afgestraft worden door de kiezer. Dit is gewoon een actie van de falende SP om weer in het nieuws te komen.
Volgens mij heeft de SP hier datgene gedaan waardoor het een nieuws-item werd. Dat heeft de staf van Balkenende juist gedaan. Met alleen een kartonnen bord omhoog houden was die SPer echt niet in het nieuws gekomen hoor.
Uit het filmpje blijkt niet of jij ook leuzen scandeerde, zoals door een aantal mensen wordt aangegeven. Als dat het geval is dan is er denk ik wel sprake van verstoring van de openbare orde/overlast.

Dan is het echter nog steeds geen taak voor de beveiliging, wat er ging verder geen dreiging uit. Sterker nog, vanuit het oogpunt van de beveiliging gezien, is het heel fout wat ze deden. Iemand met een kartonnen bord, slaagt er in om de aandacht van de beveiliging af te leiden en ze weg te lokken van de persoon die ze moeten beveiligen.

Nog even de definitie van verstoring openbare orde, volgens www.risicokaart.nl een overheids site
quote:

Met verstoring openbare orde wordt bedoeld grootschalige verstoringen, zoals rellen bij demonstraties, politieke manifestaties, voetbalwedstrijden en grote vechtpartijen....
als je dat zo leest is het geen verstoring openbare orde
Die man mocht gewoon een bord omhoog houden, het was geen doodverwensing of iets wat de democratie zou ondermijnen. Belachelijk dat de beveiligers deze man gelijk wegmoffelden.
De waarheid is blijkbaar te pijnlijk voor het CDA.

De oppositie in met die patjakkers!
93  van 93 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 19:07 Nederlandse (18) dood aangetroffen in hostel Laos18
» 19:02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 10
» 18:55 Apothekers waarschuwen voor stinkende pillen14
» 18:34 Netwerk KPN gehackt24


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden