Protestantse predikanten: stem géén Wilders

AlgemeenNederlandPolitiek • Geschreven door Ferdinand (Ferdo) op 25-02-2010 @ 18:16
print 

De PVV hoeft bij de Kamerverkiezingen in juni in elk geval niet te rekenen op de stem van ongeveer driekwart van de protestantse predikanten en pastoraal werkers. En als het aan hen ligt laten ook de stemgerechtigden onder de 2,3 miljoen volgelingen van de protestantse kerk de keuzerondjes bij de namen van Geert Wilders en zijn partijgenoten op het stembiljet ongekleurd. Dat blijkt uit een enquête van het Nederlands Dagblad onder ruim twaalfhonderd voorgangers. 

Het grootste deel van de predikanten, ongeveer negentig procent, denkt dat Wilders niet op al te veel stemmen van hun gemeenteleden hoeft te rekenen. Voor vijf procent is het een ander verhaal: zij denken dat de PVV bij hun gemeente wel een hoge score zal halen. Het Nederlands Dagblad legde in de enquête vijftien vragen en stellingen voor, waaronder de stelling "Een christen kan niet op de partij van Wilders stemmen". De krant publiceert morgen de volledige resultaten van de enquête.


Bron: De Telegraaf


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

5398 views / 135 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 135 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Gaat sowieso niet want die moeten al verplicht op de SGP stemmen...
Laten we niet naar partij standpunten kijken maar doen wat de kerk zegt!
Wilders
Mensen die op Wilders stemmen
Mensen die CDA stemmen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:20 schreef Blackf1re het volgende:
Wilders
Mensen die op Wilders stemmen
Mensen die CDA stemmen
Mensen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:19 schreef ganzenherder het volgende:
Gaat sowieso niet want die moeten al verplicht op de SGP stemmen...
'die' moeten niks, kuddedier.
Donder toch op man. Een ieder moet toch weten op wie hij wil stemmen. Ondanks dat ik geen fan van Wilders ben, vind ik dat hij op sommige punten gewoon groot gelijk heeft. Zelf weet ik nog niet op wie ik ga stemmen. Ik ben wat je een zwevende kiezer noemt.
Geen enkele organisatie kan het zich veroorloven om met een racistisch scheldkanon in zee te gaan. Alleen individuen kunnen zich lekker achter hun anonimiteit verschuilen en stemmen op deze Minkukel van de Eeuw.
ooooowwww wat zijn ze bang..
userIcon
quote:
"Een christen kan niet op de partij van Wilders stemmen".
Ik zou niet weten waarom niet. Ieder weldenkend mens, Christen of niet, zou het eens zijn wat betreft Wilders' standpunten m.b.t. de islam.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:21 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
'die' moeten niks, kuddedier.
Als er iemand kuddedieren zijn, zijn het wel streng gelovigen
userIcon
De van huis uit masochistisch ingestelde protestantse predikanten willen kennelijk alleen maar hun mailbox tot aan de rand afgevuld hebben met doodsbedreigingen.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:21 schreef Lissajous het volgende:
Donder toch op man. Een ieder moet toch weten op wie hij wil stemmen. [..]
Eenieder moet ook zelf weten welk stemadvies hij uit wil brengen. Of niet soms?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:19 schreef ganzenherder het volgende:
Gaat sowieso niet want die moeten al verplicht op de SGP stemmen...
Nee hoor CU, SGP is voor het RD.
userIcon
Waarschijnlijk vinden ze dat niet goed, omdat er zoveel extremisten binnen de christelijke geloof bestaan. En die zullen allemaal worden verbannen of op de brandstapel gezet.

Wilders moet zeker niet aan de macht komen, maar niet met het lulverhaal omdat de protestanten dat zo graag willen.
De meeste mensen die sterk geloven in God Allah of wat en wie dan ook hebben toch geen eigen mening en volgen iemand of iets. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het geloof gewwon hebben afgezworen opdat het allemaal schijnheiligen zijn. Net als de linkse partijen, het gezegde luid niet voor niets: links lullen en rechts vullen.
Ze zijn bang dat hun pedofiele netwerk effectief opgerold wordt als Wilders aan de macht komt
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:19 schreef fixatoman het volgende:
Laten we niet naar partij standpunten kijken maar doen wat de kerk zegt!
verander de kerk in het geloof en ik geloof je, mensen hebben geen behoefte aan een eigen mening, dat is slecht voor ze.Het geloof heeft alle antwoorden

NOT!!!!

Inderdaad, partij standpunten tellen, helaas worden die snel overboord gegooit zodra het pluche lonkt
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:23 schreef bebob het volgende:
[..]Net als de linkse partijen, het gezegde luid niet voor niets: links lullen en rechts vullen.
Het spreekwoordenboek als bron van Waarheid, ja dat getuigt van intelligentie
Stem op Wilders slechter als de afgelopen 30 jaar kan het niet worden voor de Hollanders.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:23 schreef bebob het volgende:
De meeste mensen die sterk geloven in God Allah of wat en wie dan ook hebben toch geen eigen mening en volgen iemand of iets. Gelukkig zijn er genoeg mensen die het geloof gewwon hebben afgezworen opdat het allemaal schijnheiligen zijn. Net als de linkse partijen, het gezegde luid niet voor niets: links lullen en rechts vullen.
Dat slaat nergens op. Ik heb wel degelijk een eigen mening. En hoezo ben ik schijnheilig? Want je zegt net dat iedereen dat is die gelooft.
Christenen moeten CDA stemmen.
Ze geloven toch in sprookjes.
userIcon
Laten deze predikanten naar zichzelf kijken. Kerken zijn de afgelopen decennia van binnenuit afgebroken door veel kerkelijke ambt bekleders en dat mag ze zeer kwalijk worden genomen.

Het zou misschien ook handig zijn om precies te weten waarom zij afraden om op Wilders te stemmen.

Ik raad iedereen straks te kijken op kieskompas.nl en op stemwijzer.nl voor een advies, dan kunnen zij zelf zien waarom een bepaalde partij goed bij hun past of deze nu links of rechts is.

[ Bericht gewijzigd door rutger05 op donderdag 25 februari 2010 @ 18:34 ]
tja, moeilijk kiezen he. of straks een moskee op de plek van je kerkje of wilders stemmen en voorlopig nog even mogen blijven bestaan
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:17 schreef FireFox1 het volgende:
Stem op God
bij welke partij is hij de lijsttrekker?
Het probleem van wilders en zijn partij is dat hij mensen en ideeen niet scheid. Dat leidt tot polarisatie van bevolkingsgroepen, wat alleen maar kan leiden tot ellende, haat en geweld.

Het christendom leert dat je grondhouding moet zijn dat je elkaar moet liefhebben. Vanuit die houding moet je dan de problemen te lijf gaan. Dat mag overigens best op een stricte manier (bv. 'Roede en bestraffing geven wijsheid, maar een aan zichzelf overgelaten knaap maakt zijn moeder te schande.'), maar moet zich focusen op het oplossen van de problemen/fouten, en niet op (een groep) personen.
userIcon
De protestanten. 3% van de totale bevolking ofzo.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:27 schreef rutger05 het volgende:
Laten deze predikanten naar zichzelf kijken. Kerken zijn de afgelopen decennia van binnenuit afgebroken door veel kerkelijke ambt bekleders en dat mag ze zeer kwalijk worden genomen.

Het zou misschien ook handig zijn om precies te weten waarom zij afraden om op Wilders te stemmen.

Ik raad iedereen straks te kijken op kieskompas.nl en op stemwijzer.nl voor een advies, dan kunnen zij zelf zien waarom een bepaalde partij goed bij hun past of deze nu links of rechts is.
Ik begrijp wel waarom jij met zo'n lelijke vlag in je avatar op Wilders stemt. Jullie loyaliteit ligt bij israël en niet bij Nederland.
userIcon
Een goed advies aan mensen is om zelf partijstandpunten te lezen van verschillende partijen en straks op kieskompas.nl of stemwijzer.nl te kijken om te zien welke partijen het beste passen.
userIcon
Jammer voor mijn dominees maar ik stem lekker Wilders.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:27 schreef mikerw het volgende:
tja, moeilijk kiezen he. of straks een moskee op de plek van je kerkje of wilders stemmen en voorlopig nog even mogen blijven bestaan
Want kerken hebben hun bestaansrecht aan rukker Geertje te danken Laat me niet lachen zeg mafketel
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 25-02-2010 @ 18:37 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:34 schreef Daniel1976 het volgende:
De protestanten. 3% van de totale bevolking ofzo.
Nederland heeft 76,7 miljoen inwoners?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:35 schreef JohandeBoer het volgende:
[..]


Ik begrijp wel waarom jij met zo'n lelijke vlag in je avatar op Wilders stemt. Jullie loyaliteit ligt bij israël en niet bij Nederland.
Nergens maar dan ook nergens heb ik ooit geschreven dat ik op Wilders stem. Helaas heb ik wel vaker last gehad van figuren als jij die van alles veronderstellen en beweren. Het zijn opvallend vaak types met een ziekelijke haat tegen Israel.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:29 schreef puntje-tussen-de-bougie het volgende:
[..]


bij welke partij is hij de lijsttrekker?
Dan moet je in Libanon wezen, daar doet de Partij van God (Hezbollah) mee aan de verkiezingen.
userIcon
En zo geven protestantse predikanten zomaar een stemadvies..wat aardig.
userIcon
Tja, ik had wel verwacht dat ook de predikanten nog even met een ''stemadvies'' op de proppen zouden komen. En daar past atheïst Wilders met zijn afkeer van dogma natuurlijk niet tussen. Ik kan wel raden welke partijen ze WEL aanraden.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 25-02-2010 @ 18:41 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:20 schreef Blackf1re het volgende:
Wilders
Mensen die op Wilders stemmen
Mensen die CDA stemmen
Dit soort reacties storen me zo.

Zo kan je net zo goed zeggen;

Mensen die op GL stemmen Mensen die op de PVDA stemmen
Mensen die PNVD stemmen Mensen die VVD stemmen etc etc

Dat is werkelijk ergerlijk lezen hoor
userIcon
Misschien moeten ze eens goed naar de landen kijken waar de Islam aan de macht is en hoe daar met Christenen wordt omgegaan..

naief klootjesvolk..
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:24 schreef 2030rd het volgende:
Ze zijn bang dat hun pedofiele netwerk effectief opgerold wordt als Wilders aan de macht komt
En dat zou erg spijtig zijn, want pedofielen zijn liev.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit soort reacties storen me zo.

Zo kan je net zo goed zeggen;

Mensen die op GL stemmen Mensen die op de PVDA stemmen
Mensen die PNVD stemmen Mensen die VVD stemmen etc etc

Dat is werkelijk ergerlijk lezen hoor
Inderdaad.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:20 schreef Blackf1re het volgende:
Wilders
Mensen die op Wilders stemmen
Mensen die CDA stemmen
Want het CDA heeft het zo slecht gedaan?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:20 schreef JoaC het volgende:
[..]


Mensen
jij
userIcon
Ik vind het artikel slecht geschreven.
Ze hebben slechts een enquête ingevuld, niet een stemadvies gegeven zoals de titel suggereert!

Dit is een beetje anti-kerk fokkers uit de tent lokken.
vrouw paddy (Moderator / Kanjer Crewlid '11/'12) 25-02-2010 @ 18:45 fotoboek no homepage
userIcon
"Jezus komt op voor vreemdelingen, wezen en weduwen. Het gedachtegoed van Wilders en de PVV is tegenstrijdig aan het Christendom," was de uitleg van één van de dominees
userIcon
Snel ff achterhalen waar al die gasten wonen en daar de kutmarokkanen dumpen, ze vinden hun aanwezigheid blijkbaar toch niet erg.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:21 schreef dadoc het volgende:
Geen enkele organisatie kan het zich veroorloven om met een racistisch scheldkanon in zee te gaan. Alleen individuen kunnen zich lekker achter hun anonimiteit verschuilen en stemmen op deze Minkukel van de Eeuw.
Dat mag zo zijn, maar vooralsnog heb ik wel 't idee dat de PVV de enige partij is die ook daadwerkelijk iets aan de multicultiproblemen wilt doen en dat is voor mij toch echt één van de belangrijkere onderwerpen.
Thee drinken helpt nu eenmaal niet, enkelbandjes ook niet en al het geld voor stomme projectjes al helemaal niet.
Dus waarschijnlijk gaat mijn stem ook naar de PVV in Juni en als ik er echt uit ben zal ik ook mijn best doen zoveel mogelijk anderen op Geert te doen stemmen
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:36 schreef mooi-nederland het volgende:
Jammer voor mijn dominees maar ik stem lekker Wilders.
Ja, stem voor de ultieme politiestaat, waar je voor zo'n beetje van alles 20 jaar cel krijgt.
Meeste PVV-ers hebben zelf ook nogal maling aan de wet, dus het cynische is dat na de machtsovername door Wilders, veel PVV-ers binnen no-time bezoek van een arrestatieteam om 5 uur 's ochtends kunnen verwachten, om vervolgens 20 jaar te kunnen brommen in een bajes die van alle luxe ontdaan is, met 11 man in een cel van 5 x 5 meter.

De PVV-ers die ik ken doen allemaal aan zogenaamde lucratieve bijverdiensten. Ik heb het geprobeerd duidelijk te maken, dat met Wilders aan de macht, niet alleen de allochtonen grote moeilijkheden krijgen, maar zijzelf ook. Helaas hebben PVV-ers het IQ van een dementerende malariamug. Dus dit is tegen dovemansoren gericht.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:47 schreef Migwi het volgende:
[..]


Dat mag zo zijn, maar vooralsnog heb ik wel 't idee dat de PVV de enige partij is die ook daadwerkelijk iets aan de multicultiproblemen wilt doen en dat is voor mij toch echt één van de belangrijkere onderwerpen.
Thee drinken helpt nu eenmaal niet, enkelbandjes ook niet en al het geld voor stomme projectjes al helemaal niet.
Dus waarschijnlijk gaat mijn stem ook naar de PVV in Juni en als ik er echt uit ben zal ik ook mijn best doen zoveel mogelijk anderen op Geert te doen stemmen
Ongelofelijk dat jij op Wilders stemt Zijn aanhangers willen jou juist het land uitzetten !!!
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:51 schreef marco78 het volgende:
[..]


Ongelofelijk dat jij op Wilders stemt Zijn aanhangers willen jou juist het land uitzetten !!!
Helemaal niet... Wilders is geen racist, zijn aanhangers ook niet en huidskleur boeit totaal niet. Dat sprookje proberen mensen de wereld in te helpen voor eigen politiek gewin. Wilders is een hyperintelligente en redelijke man, en zou zo dikke maatjes met Migwi kunnen zijn.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:51 schreef marco78 het volgende:
[..]


Ongelofelijk dat jij op Wilders stemt Zijn aanhangers willen jou juist het land uitzetten !!!
Misschien een allochtoon met heimwee.
userIcon
Je laten vertellen door iemand anders waarop je moet stemmen, triest. Je zou zeggen, kijk naar een politiek programma welke het dichtsbij jouw ideeen liggen en kies daarvoor. Maar nee blijkbaar zijn er veel mensen niet in staat een keuze voor zichzelf te maken en hebben iemand anders daarvoor nodig, triest.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:45 schreef paddy het volgende:
"Jezus komt op voor vreemdelingen, wezen en weduwen. Het gedachtegoed van Wilders en de PVV is tegenstrijdig aan het Christendom," was de uitleg van één van de dominees
Ja inderdaad, ik heb Wilders nog niet horen vertellen dat hij met zwaarden in de weer gaat.

"Denk niet dat Ik op aarde vrede ben komen brengen. Ik ben geen vrede komen brengen, maar een zwaard." [Jezus, Mattheüs 10: 34]
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:27 schreef mikerw het volgende:
tja, moeilijk kiezen he. of straks een moskee op de plek van je kerkje of wilders stemmen en voorlopig nog even mogen blijven bestaan
De gedachtegang van de gemiddelde Wilders stemmer.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Snel ff achterhalen waar al die gasten wonen en daar de kutmarokkanen dumpen, ze vinden hun aanwezigheid blijkbaar toch niet erg.
In elke stad of dorp woont wel een dominee. Verder een nogal suggestieve titel. Alsof predikanten een stemadvies uitgebracht hebben. Zelfs de Telegraaf geeft dan nog een betere titel: "Christen kan niet op partij Wilders stemmen" en dan tussen aanhalingstekens.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:45 schreef paddy het volgende:
"Jezus komt op voor vreemdelingen, wezen en weduwen. Het gedachtegoed van Wilders en de PVV is tegenstrijdig aan het Christendom," was de uitleg van één van de dominees
Dat klopt, maar dat hoeft niet te betekenen dat de overheid geen regels mag stellen. Nederland en ook Europa heeft al veel vreemdelingen opgevangen. Ze zouden moeten doorvragen aan zo'n dominee of hij het momenteel een goed idee zou vinden om zomaar de grenzen open te zetten voor alle vreemdelingen. Een wereld zonder grenzen voor iedereen klinkt prima, maar daar zijn we voorlopig nog niet aan toe.
ik maak zelf uit op wie ik stem maar het zal zeker geen gore gristenen partij zijn!
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:48 schreef HugoChavez het volgende:
Ja, stem voor de ultieme politiestaat, waar je voor zo'n beetje van alles 20 jaar cel krijgt.
Een beetje als die socialistische heilstaten dus, waar je zelf zo idolaat van bent?
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:58 schreef Zwelgje77 het volgende:
[..]

Wat lul jij achterlijk!
Hoe kom je daarbij?
Zeker weer zo'n links verzinsel.
Gatver wat kun jij racistisch lullen.
Ik stem ook PVV en spuug op dat kansloze volk dat hier de boel verpest.
Ik ben absoluut GEEN racist. Net zoals de meeste PVV stemmers dat NIET zijn!
Maar dat kan een extreem links figuur als jij toch niet snappen.
userIcon
Als ze nu ook nog zouden zeggen dat hun kudde op Dhimmy 66 moet stemmen, zijn ze niet meer van imams te onderscheiden.
Reli-malloten
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:51 schreef marco78 het volgende:
[..]


Ongelofelijk dat jij op Wilders stemt Zijn aanhangers willen jou juist het land uitzetten !!!
Oh?
Denk eerder dat zijn import vrouw het land uitkan dan ik. Ik heb tenminste nog voor 50% NL bloed
En ik heb sowieso al helemaal niks met noord-afrikanen of ander islamitisch gespuis, dus dat zit ook al goed.
Alle PVV-stemmers die ik ken hebben totaal geen problemen met huidskleur. Dat er ook racisten tussenzitten, tja, lekker belangrijk. Die zitten er ook bij de andere partijen hoor
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:56 schreef Techno het volgende:
[..]

Ja inderdaad, ik heb Wilders nog niet horen vertellen dat hij met zwaarden in de weer gaat.

"Denk niet dat Ik op aarde vrede ben komen brengen. Ik ben geen vrede komen brengen, maar een zwaard." [Jezus, Mattheüs 10: 34]
Hij [Jezus] zei [tegen zijn discipelen] :Maar wie nu een geldbuidel heeft, moet die meenemen, evenals zijn reistas, en wie er geen heeft moet zijn mantel verkopen en zich een zwaard aanschaffen. Lucas 22:36
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:00 schreef Migwi het volgende:
[..]


Oh?
Denk eerder dat zijn import vrouw het land uitkan dan ik. Ik heb tenminste nog voor 50% NL bloed
En ik heb sowieso al helemaal niks met noord-afrikanen of ander islamitisch gespuis, dus dat zit ook al goed.
Alle PVV-stemmers die ik ken hebben totaal geen problemen met huidskleur. Dat er ook racisten tussenzitten, tja, lekker belangrijk. Die zitten er ook bij de andere partijen hoor
Word wakker jongeman, iedereen die niet blank is, is een buitenlander voor de gemiddelde Wilders-adept. Wilders' Oost-Europese vrouw en Maxima zijn blank en de simplistische Wilders-aanhang zien hun niet als buitenlanders! Jou wel! Als je op Wilders stemt dan moet je eens wat speeches van Malcolm X opzoeken, hij had een goede term voor jouw soort mensen!
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:20 schreef Blackf1re het volgende:
Wilders
Mensen die op Wilders stemmen
Mensen die CDA stemmen
jij
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:21 schreef dadoc het volgende:
Geen enkele organisatie kan het zich veroorloven om met een racistisch scheldkanon in zee te gaan. Alleen individuen kunnen zich lekker achter hun anonimiteit verschuilen en stemmen op deze Minkukel van de Eeuw.
Tegen welk ras wordt er dan gescholden?... RACISME!-schreeuwerd.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:40 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Omdat sommige niet zitten te wachten op een verkapte Israelier.

Met zijn joods-Christelijke traditie.
waarom is joods dikgedrukt? wat is er mis met joden? is meneer een anti-semiet?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:10 schreef realmhl het volgende:
waarom is joods dikgedrukt? wat is er mis met joden? is meneer een anti-semiet?
En bedoelen we dan een ras of een geloof?
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:07 schreef marco78 het volgende:
Als je op Wilders stemt dan moet je eens wat speeches van Malcolm X opzoeken, hij had een goede term voor jouw soort mensen!
Malcolm X was zelf een notoire racist met z'n zwarte suprematie.
userIcon
Stemadvies van de kerk overnemen

Maar ook: Wilders stemmen

Moeten we echt een kant kiezen hierin?
userIcon
Zeker een PVDA predikant van de christen. Ik als ggggristen sta sta achter de standpunten van Geert.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:38 schreef totenkopf het volgende:
Kom, kom, vertel, vertel, snel, snel, welke les hebben wij 'hollanders' geleerd van figuren als Wilders ??
Dat veronderstelt dat we uberhaupt lessen leren. Ik heb daar een hard hoofd in.
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:00 schreef Migwi het volgende:
[..]


Oh?
Denk eerder dat zijn import vrouw het land uitkan dan ik. Ik heb tenminste nog voor 50% NL bloed
En ik heb sowieso al helemaal niks met noord-afrikanen of ander islamitisch gespuis, dus dat zit ook al goed.
Alle PVV-stemmers die ik ken hebben totaal geen problemen met huidskleur. Dat er ook racisten tussenzitten, tja, lekker belangrijk. Die zitten er ook bij de andere partijen hoor
Tja dat willen al die wilder-haters nml niet horen..de waarheid.

Ik zelf stem geen Wilders maar onder de mensen die ik ken die dat wel van plan zijn: autochtonen, India'ers, Surinamers en een Indo. Tja, enge tokkie racisten natuurlijk
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:17 schreef J_Zegers het volgende:
Na zijn bezoek aan Mekka waar blanke en niet-blanke moslims in vrede met elkaar omgingen heeft Malcolm X het racisme de islam afgezworen!
..omdat hij in Mekka ook blanke moslims tegenkwam.
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 18:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nederland heeft 76,7 miljoen inwoners?
Je hebt dat daadwerkelijk zitten uitrekenen?
userIcon
Verdorie, waarom nu al oproepen om geen Wilders te stemmen, dit slaat nergens op en zeker niet voor "geestelijk leiders"die horen zich niet met de politieke keuze van mensen te bemoeien.

We hebben toch zeker de vrijheid te kiezen wie onze voorkeur hebben.!!!!!
userIcon
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 @ 19:20 schreef J_Zegers het volgende:
Onzin! Je doet aan geschiedsvervalsing
Nee, je hebt gelijk. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat hij net zo goed een grote racist was.
100  van 135 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden