Weekdeals (728x90)

Van der Laan blij met Marokkanen

AlgemeenNederlandOpmerkelijkPolitiekNieuwsoverzicht • Geschreven door Bram (vulli) op 09-02-2010 @ 16:44
print 

Minister van Wonen, Werken en Integratie, Eberhard van der Laan, heeft gezegd ontzettend blij te zijn met de positieve bijdrage die de Marokkanen aan de Nederlandse samenleving leveren. De minister is nu op werkbezoek in Marokko om het beleid van Marokko en Nederland te bezien. Hierbij wordt aandacht besteed aan het gemeenschappelijke doel dat Marokkaanse Nederlanders een positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.

De minister bezoekt ook een opvangcentrum voor verlaten vrouwen en praat met Marokkaanse Nederlanders die terug zijn gegaan naar Marokko. Ook spreekt hij met vier ministers.

Tweede Kamerlid Sytse Fritsma van de PVV begrijpt helemaal niets van de uitlatingen van de minster. Hij heeft dan ook om uitleg gevraagd. "De minister heeft het in Marokko over een positieve bijdrage van Marokkanen aan onze economie! Ik vraag me af waar hij dit op baseert nu hij in eigen land juist weigert uit te zoeken wat nou precies de financiële gevolgen van de massa-immigratie zijn," zo zegt Fritsma.




Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

8830 views / 168 reacties
Reacties op dit bericht
68  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 09-02-2010 @ 17:25 fotoboek homepage
userIcon
quote:
de positieve bijdrage die de Marokkanen aan de Nederlandse samenleving leveren.
Denk alleen al aan die Marokkanen in Slotervaart, Kanaleneiland, Gouda, etc. die ervoor zorgen dat hele legers aan welzijnswerkers, politieagenten en gevangenbewaarders zeker zijn van werk. Hij heeft gelijk!
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:48 schreef stoeroemang het volgende:
en terecht, mensen die wel in de samenleving staan weten dat er meer marokkanen zijn die positief in het leven en de maatschappij staan, als je al je kennis put uit PVV-propaganda en niet buiten je eigen zuipkeet kan denken, dan vind je dit waarschijnlijk onzin.

Maar dat is logisch, je kent marokkanen namelijk alleen maar van TV, en op TV zijn er maar 3 positieve en heeel veel negatieve marokkanen, dus zo zit het in het echt ook.

Word toch eens wakker, blerende schaapjes!
Neen. Van de misdaadstatistieken en IRL. Wordt zelf wakker.
Tja wat dragen Marokkanen bij in onze samenleving .. eens even denken ....nou ze BEDREIGEN een ieder met de DOOD die NIET doet wat ZIJ willen , ze kopen NOOIT een scooter maar ze krijgen die met VEEL GEWELD van onze Nederlanders enz enz enz enz enz enz enz
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:14 schreef Anonymous. het volgende:
[..]


Mohamed.

Zo heet de helft van de mannelijke Marokkanen.

Achmed, Dris, Tofik en Youssouf.

Da's de andere helft.

Het sneue is dat je totaal gelijk hebt.

Eens kijken waar deze minister dan ook zo blij mee is:
Tasjes roven
Mensen intimideren
Drugs dealen
Niet aanpassen
Uitkeringen doorsluizen naar het moederland
Hoge scores in de criminaliteitscijfers
Achteruit plat gereden worden....oh nee, dat telt niet voor Van der Laan.

Ja meneer de minister, een echte aanwinst. En dat terwijl er echt wel een paar bij zitten die wel hun best doen.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:47 schreef Gulo het volgende:
Domme opmerkingen.

Hoewel ik kots op de PVV, heeft die gast wel gelijk. Als ze niet willen onderzoeken wat de kosten/baten zijn mogen ze ook niet stellen dat samenleving (er economisch gezien) bij gebaat is...
Het is een loos onderzoek. Je kan niet serieus kosten en baten bepalen. De waarde van een burger en een functie gaat doorgaans verder dan het salaris. De methode van de PVV gaat ervan uit dat als je 100.000 verdient en 50.000 belasting afdraagt je dan ook 50.000 minus de "kosten" waard bent. Dus als ik onderbetaald wordt maar hetzelfde werk doe of nuttiger werk doe dan degene die 100.000 EUR verdient ben ik dus ineens minder nuttig voor de samenleving. Mag je ook maar even uitleggen dat 1 directeur die graait net zo nuttig is als 100 verplegers.

Ja, Marokkanen verdienen gemiddeld minder en ja ze genieten gemiddeld vaker een uitkering maar hetzelfde geldt voor miljoenen autochtonen. Die worden enkel "geredt" door de goedverdienende autochtonen. Oftewel een onderzoek dat gewoon nonsens is. Je kan er niets mee.
Mijn vriendin is een Indonesische moslima (zij het niet heel ergs streng), en zelfs zij heeft een hekel aan Marokkanen
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:01 schreef dadoc het volgende:
[..]

Het is een DOEL. Een doel kun je niet 'aantonen' met cijfertjes, slimpie.
En statistieken zijn voor de dommen, wise guy.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50 schreef mipfortuijn het volgende:
[..]


Jou soort hebben dit land tot aan de afgrond gebracht met je geblinddoekte kijk op de wereld.
Lul niet zo dom man!!!
Hallo... er zijn ook Marokkanen die wel gewoon functioneren. Het zijn niet allemaal van die crimineeltjes. Dus wie heeft er nou eigenlijk die blinddoek op?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:12 schreef everest_p het volgende:
[..]


Noem eens 50 Marokkanen van de 800000 die hier leven?
Er wonen nog geen 350.000 "Marokkanen" in Nederland.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:56 schreef asusi het volgende:
[..]

Wat moet Wilders in Israël?
Wilders is geen minister .
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:41 schreef Fokski het volgende:
[..]

Er wonen nog geen 350.000 "Marokkanen" in Nederland.
Noem er dan maar 20
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:42 schreef plum het volgende:
[..]

Waar waar waar waar is de oorlog?

Waar waar waar is nu die afgrond?

Nederland heeft niet eens bergen, en zeer weinig dalen, maar afgronden, nee die zijn niet in Nederland.
Maar misschien komt er nog wel eens een aardbeving, daardoor kan wel een afgrond ontstaan, maar die loopt na verloop van tijd wel vol water.

Vertel waar is nu die oorlog, en waar die afgrond?

Je moest meer en meer dan blijf je leven.

Je reactie is zo ironisch dat je dom overkomt. Goed bezig!

Het is duidelijk dat hij op het feit doelt dat we op een punt komen dat de islam ons land zal overnemen en dan staan we dus echt op een punt dat we moeten kiezen we vechten terug(nu kan het nog in de politiek, als we straks onze vrijheid moeten verdedigen is dat wat zwaarder) of laten we ons van de afgrond duwen. De Islam brengt een cultuur mee waar ik in ieder geval geen onderdeel van wil uitmaken!
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Echt he, en die kaalkopjes en meelopertjes hier maar bewijzen wat voor een stomme tokkies ze eigenlijk zijn
Hoezo mensen in een hoek zetten
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:43 schreef Denni het volgende:
[..]

Noem er dan maar 20
50 van 350000 is ook goed, dan halen ze ook nooit.
userIcon
Hij heeft zeker geen kinderen die 3x per jaar van mobieltjes of fiets worden berooft en in elkaar geslagen door crimi ma-rokjes.
Bah !
Als dat een positieve bijdrage aan de economie heet, walg ik van dat minne mannetje.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45 schreef Denni het volgende:
[..]
De Islam brengt een cultuur mee waar ik in ieder geval geen onderdeel van wil uitmaken!
Niemand niet. Degene die dit wel willen doen het vooral voor eigen gewin, meer niet.
V/der Laan
Hou op zeg!
quote:
"De minister heeft het in Marokko over een positieve bijdrage van Marokkanen aan onze economie! Ik vraag me af waar hij dit op baseert nu hij in eigen land juist weigert uit te zoeken wat nou precies de financiële gevolgen van de massa-immigratie zijn," zo zegt Fritsma.
Ja, v/der Laan en medepartijgenootjes (lees: ellende veroorzakers) hoe zit dat dan ook alweer?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:43 schreef Denni het volgende:
[..]

Noem er dan maar 20
Ik kan nog geen 50 (bekende of onbekende) "Nederlanders" noemen dus naar rato zou ik maar 1 Marokkaan hoeven te noemen (1 op de 50 inwoners is Marokkaan). Dus bij deze: Ali B.
Op de een of andere manier komen ze nooit echt positief in het nieuws.. kan aan mij liggen
Nu kan je ook zeggen dat goed nieuws niet vermeld wordt.. maar toch..
Ik vraag me idd af waar ze deze uitspraak nou weer vandaan haalt ?!?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58 schreef stoeroemang het volgende:

Ik ben niet degene die geblindoekt is. Niemand is dat. Echter heb ik een brede wereldvisie en ben ik in staat tot relativeren.
En vervolgens komt ie aan met :
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:58 schreef stoeroemang het volgende:
goed bezig, wilders-jugend! ga zo door!
Vind je jezelf niet een heeeeeeeeeel kleeeeein beeeeeeeeeeeetje HYPOCRIET
Wat is dat links gebeuren toch altijd makkelijk onderuit te halen en ondertussen zwelgt men in het gevoel van superioriteit.
Dat is trouwens een van de pijlers waar het mislukte achterhaalde linkse gedachtengoed is gebaseerd
Elk ander geluid waar we het niet eens zijn dient op wat voor wijze dan ook aangepakt te worden
En datzelfde links is notabene bang dat Wilders de volgende Hitler word , ze flikken eigenlijk hetzelfde

AFA zijn de bruinhemden van links om maar eens vergelijking te maken
userIcon
Daar kan zelfs ik eventjes niet tegen... Iedereen--voor en tegen--moeten gewoon minimaal toegeven dat er een probleem is met een deel van de Marokkaanse jeugd. Het valt op, weet je... als een politie agent bij een getuigenverklaring als eerste vraagt 'was het een Marokkaan?'.. of als je naar de delicten kijkt en keihard cijfers vergelijkt. Dan valt het op.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:37 schreef Fokski het volgende:
[..]

Het is een loos onderzoek. Je kan niet serieus kosten en baten bepalen. De waarde van een burger en een functie gaat doorgaans verder dan het salaris.
Alleen als het het kabinet uitkomt natuurlijk, voor de rest word er gewoon een x-bedrag berekend per persoon en word er regelmatig gesteld dat bijvoorbeeld mensen met overgewicht te duur zijn, mensen die roken te duur zijn, maar als het gaat om een andere groep, zoals Marokkanen, dan mag je niet zomaar een prijskaartje hangen aan iemand.

Het ligt er maar net aan hoe de wind waait dus.
quote:
FOK niet blij met marrokanen
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:37 schreef Fokski het volgende:
[..]

Het is een loos onderzoek. Je kan niet serieus kosten en baten bepalen. De waarde van een burger en een functie gaat doorgaans verder dan het salaris.
Nou, je kan wel prima uitrekenen wat alle integratieclubjes, taallessen ed. kosten; Deze kosten zullen uiteindelijk volledig gecompenseerd moeten worden. Anders is het gehele traject een dood paard.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:50 schreef benb2 het volgende:
[..]
Mussert de 2e
verklaar jezelf nader?
userIcon
Die heeft echt het nieuws gemist de laatste 20 jaar
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:19 schreef everest_p het volgende:
[..]


Dan ben ik blij dat je niet in Parijs woont.
Anders ik wel.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:58 schreef Biffkoffie het volgende:
Op de een of andere manier komen ze nooit echt positief in het nieuws.. kan aan mij liggen
Nu kan je ook zeggen dat goed nieuws niet vermeld wordt.. maar toch..
Ik vraag me idd af waar ze deze uitspraak nou weer vandaan haalt ?!?
ZE? We hebben het hier niet over Lousewies, maar over Eberhard van der Laan..
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:38 schreef wafelijzer het volgende:
Er zullen vast en zeker wel Marokkanen zijn die een positieve bijdrage hebben, maar ik ben bang dat dit in het niets afsteekt met de Marokkanen die ons op gigantische kosten jagen!
Daarom dus,
en als we het afwegen, komen we naar alle waarschijnlijkheid op een negatief saldo uit
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45 schreef Denni het volgende:
[..]


Je reactie is zo ironisch dat je dom overkomt. Goed bezig!

Het is duidelijk dat hij op het feit doelt dat we op een punt komen dat de islam ons land zal overnemen en dan staan we dus echt op een punt dat we moeten kiezen we vechten terug(nu kan het nog in de politiek, als we straks onze vrijheid moeten verdedigen is dat wat zwaarder) of laten we ons van de afgrond duwen. De Islam brengt een cultuur mee waar ik in ieder geval geen onderdeel van wil uitmaken!
En jouw reactie is slim ?

We staan op het punt om door de Islam te worden overgenomen?.. en waar baseer jij dit op ?

Als er uberhaupt voor vrijheid gevochten mag worden in Nederland, denk je dan niet dat juist de moslims hier alle recht op hebben aangezien we op het punt staan om hun religie de afgrond in te flikkeren.
Verder brengt de Islam geen cultuur met zich mee maar de immigranten waaronden een groot aantal berggorilla's.
Je manier van zaken inzien is zo aangetast door je afgunst voor de islam dat je niet eens simpele dingen uit elkaar kunt halen.
userIcon
Hoe kan iemand nu beweren dat Marokkanen als groep een positieve bijdrage leveren aan de economie wanneer 40% van de gezinnen volgens het CBS leeft van een uitkering of WAO en deze uitkering ook nog eens grotendeels richting Marokko gaat

Ben je dan achterlijk of achterlijk ?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Jawel hoor. Wilders maakt zich iedere dag 100x meer belachelijk.

En helemaal eens met de minister trouwens. Hij weet wel waar hij het over heeft (in tegenstelling tot 95% van de fokkers) dus
Zoals al eerder gepost vandaag, laat hem dan maar met cijfers als bewijs komen. Je weet wel, cijfers waar die Wilders wel mee ging verslaan, maar die nooit op tafel komen, rara hoezo niet.

En ik wil hierbij zeggen dat wij nederlanders ook heel blij zijn met de positieve inbreng die de hooligans weer elke week bijdragen aan de samenleving
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Inderdaad. Er moet snel ingegrepen worden, want mensen die klakkeloos geloven wat Wilders zegt wordt steeds gevaarlijker. Het is 5 voor 12. De PVV en de uitlatingen van Wilders dienen te worden aangepakt. Als je alleen al alle reacties in dit topic leest dan lopen de koude rillingen je over de rug. Nederland is massaal de marokkanen aan het bashen, terwijl ze die dus helemaal niet kennen. DAT MOET GESTOPT WORDEN!!!! Willen we een nieuwe kristallnacht voorkomen, dan moet het alarm NU AF !!
Wahahahaha, jij bent echt kansloos
userIcon
Hier gaat iemand op het matje worden gevraagd. Wel het ene zeggen terwijl het andere weer niet mag?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:34 schreef emoHunter het volgende:
[..]


En jouw reactie is slim ?

We staan op het punt om door de Islam te worden overgenomen?.. en waar baseer jij dit op ?

Als er uberhaupt voor vrijheid gevochten mag worden in Nederland, denk je dan niet dat juist de moslims hier alle recht op hebben aangezien we op het punt staan om hun religie de afgrond in te flikkeren.
Verder brengt de Islam geen cultuur met zich mee maar de immigranten waaronden een groot aantal berggorilla's.
Je manier van zaken inzien is zo aangetast door je afgunst voor de islam dat je niet eens simpele dingen uit elkaar kunt halen.
Ik baseer dat op het feit dat het percentage Islam blijft stijgen en een groot deel van de moslims nog steeds niet bereid is fatsoenlijk te intregreren.

Ik vind vrijheid wat belangrijker dan religie. En die religie staat totaal geen vrijheid toe.
Face it. Het past totaal niet met de westerse cultuur. Over 500 jaar zijn ze misschien net zo ver als wij nu cultureel gezien. Ja 500 jaar geleden waren christenen ook niet alles.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:51 schreef Denni het volgende:
[..]


Ik baseer dat op het feit dat het percentage Islam blijft stijgen en een groot deel van de moslims nog steeds niet bereid is fatsoenlijk te intregreren.
Bronnen?
userIcon
Ik vraag me af wat hij er precies positief aan vindt?

Wel een handige uitspraak zo vlak voor verkiezingstijd... weet iedereen weer waarom ze binnenkort dus niet op de PVDA moeten stemmen...
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:56 schreef everest_p het volgende:
[..]


Bronnen?
Helaas heeft men er in Nederland een potje van gemaakt door opeens over te stappen op een andere telmethode. Echter zijn er wel andere tellingen.
Maar hier staat wel wat:
http://muslimpopulationsinthewest.blogspot.com/
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:51 schreef Denni het volgende:
[..]


Ik baseer dat op het feit dat het percentage Islam blijft stijgen en een groot deel van de moslims nog steeds niet bereid is fatsoenlijk te intregreren.

Ik vind vrijheid wat belangrijker dan religie. En die religie staat totaal geen vrijheid toe.
Face it. Het past totaal niet met de westerse cultuur. Over 500 jaar zijn ze misschien net zo ver als wij nu cultureel gezien. Ja 500 jaar geleden waren christenen ook niet alles.
500 is een ruim getal. Ik denk dat 2000 eerder in de buurt komt.
userIcon
Als eerste naar het plein met deze man en aan de schandpaal ermee, landverraders hebben we niks aan.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 19:01 schreef sumerian het volgende:
[..]

500 is een ruim getal. Ik denk dat 2000 eerder in de buurt komt.
Heksenjachten zijn pas 500 jaar geleden hoor
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 19:00 schreef Denni het volgende:
[..]

Helaas heeft men er in Nederland een potje van gemaakt door opeens over te stappen op een andere telmethode. Echter zijn er wel andere tellingen.
Maar hier staat wel wat:
http://muslimpopulationsinthewest.blogspot.com/
En de bronnen dat een groot deel weigert te intergreren? En de bronnen die bevestigen dat de islam inherent is aan de slechte intergratie?
Eigenlijk moet men de media verplichten om bij dit soort veralgemeniseerde/generaliserende propagandistische berichtgeving, duidelijk te zijn over de aantallen van de onderwerpen.
Zoals:

"Van der Laan blij met 4 Marokkanen"

" de positieve bijdrage die de 4 Marokkanen aan de Nederlandse samenleving leveren."

"dat 4 Marokkaanse Nederlanders een positieve bijdrage leveren"

"een opvangcentrum voor 4 verlaten vrouwen"

" praat met 4 Marokkaanse Nederlanders die terug zijn gegaan naar Marokko. Ook spreekt hij met die 4 ministers."

"De minister heeft het in Marokko over een positieve bijdrage van 4 Marokkanen aan onze economie!"

...is toch veel duidelijker zo!?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Inderdaad. Er moet snel ingegrepen worden, want mensen die klakkeloos geloven wat Wilders zegt wordt steeds gevaarlijker. Het is 5 voor 12. De PVV en de uitlatingen van Wilders dienen te worden aangepakt. Als je alleen al alle reacties in dit topic leest dan lopen de koude rillingen je over de rug. Nederland is massaal de marokkanen aan het bashen, terwijl ze die dus helemaal niet kennen. DAT MOET GESTOPT WORDEN!!!! Willen we een nieuwe kristallnacht voorkomen, dan moet het alarm NU AF !!
Ben jij dat Volkert?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 19:05 schreef Eggos het volgende:
die uitspraak doet me denken aan de minister van informatie in Irak aan het begin van de laatste golf oorlog!
ongelooflijk!
Heeft er nog iemand serieus vertrouwen in het huidige kabinet??? ik kan het me echt niet voorstellen, zowel links als rechts niet!
waar zijn ze mee bezig? en helemaal na sjalalie sjalala heeft nederland zich echt belachelijk gemaakt in buitenland!
In welke vorm wil je hebben? Het feit dat veel allochtonen in Rotterdam al in aanraking zijn gekomen met de politie of heb jel iever iets als:
http://www.volkskrant.nl/(...)oblemen_aan_zichzelf
Een beetje om je heen kijken en je ziet het ook al. Allochtonen die geen Nederlands kunnen, Allochtonen die om het minste geringste al beginnen te dreigen etc.

Bij ons op school werkt een allochtoon die je al begint te bedreigen als je eventjes niet doet wat je zegt(echt aggressief) Iets ervan zeggen bij de directie heeft totaal geen zin. Dan krijg je eerder een Southpark tafereel dat ik wordt bestraft omdat ik discrimineer als ik iets van zijn gedrag zeg.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Inderdaad. Er moet snel ingegrepen worden, want mensen die klakkeloos geloven wat Wilders zegt wordt steeds gevaarlijker. Het is 5 voor 12. De PVV en de uitlatingen van Wilders dienen te worden aangepakt. Als je alleen al alle reacties in dit topic leest dan lopen de koude rillingen je over de rug. Nederland is massaal de marokkanen aan het bashen, terwijl ze die dus helemaal niet kennen. DAT MOET GESTOPT WORDEN!!!! Willen we een nieuwe kristallnacht voorkomen, dan moet het alarm NU AF !!
Ik denk dat ik vaker met Marokkanen in aanraking ben gekomen dan jij en ja er zitten goeie gasten tussen. Daar heb ik ook helemaal niks tegen, helaas is het merendeel zo verrot als de pest. Of hou je van die marokkanen lullen in je reet en ben je bang dat dat niet meer kan dadelijk als Wilders aan de macht is?
userIcon
Kijk Marokkanen worden met de nek aangekeken omdat er over het algemeen gedacht wordt dat zij schofterig profiteren van onze sociale voorzieningen (iets wat CBS statistieken bevestigen)

Ik heb daarom de perfecte oplossing: Schaf dat achterlijke socialisme eens volledig af in Nederland. Simpel alleen een vangnet voor mensen wie niet kunnen werken of tijdelijk geen baan hebben maar wel hun best doen om werk te zoeken.

Je zult zien dat er behalve de haatcult --> Islam genaamd er geen problemen meer zijn met Marokkanen in Nederland
userIcon
Gelijk heeft ie, de Marokkanen draaien de economie op elk gebied.
userIcon
Vergeet iedereen voor het gemak even dat er een hoop allochtonen in o.a. de schoonmaak en horeca zitten? Lijkt mij een bijdrage aan de economie. Het gros van de allochtonen werkt gewoon, ook al is dat vaak ongeschoolde arbeid.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:17 schreef Anonymous. het volgende:
[..]


Hoe noemt de rest van de wereld een Marokkaans huwelijk?
Incest.
En hieruit volgend.
Hoe noem je marrokaanse jongeren?
Inteelt.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 19:16 schreef Denni het volgende:
[..]

In welke vorm wil je hebben? Het feit dat veel allochtonen in Rotterdam al in aanraking zijn gekomen met de politie of heb jel iever iets als:
http://www.volkskrant.nl/(...)oblemen_aan_zichzelf
Een beetje om je heen kijken en je ziet het ook al. Allochtonen die geen Nederlands kunnen, Allochtonen die om het minste geringste al beginnen te dreigen etc.

Bij ons op school werkt een allochtoon die je al begint te bedreigen als je eventjes niet doet wat je zegt(echt aggressief) Iets ervan zeggen bij de directie heeft totaal geen zin. Dan krijg je eerder een Southpark tafereel dat ik wordt bestraft omdat ik discrimineer als ik iets van zijn gedrag zeg.
Veel van die allochtonen zijn door de overheid hierheen gehaald. Bij aankomst kregen men niet bepaald een waslijst met Nederlandse normen waar men zich aan moest houden. Ze deden enkel waar ze voor gehaald werden en betaald kregen; rotklusjes opknappen. Voor het onderwijzen van deze groep werd geen cent uitgegeven, inburgeringscursus zoals nu was er niet. Dat vele hierdoor een taalachterstand hebben kun je ze dus niet kwalijk nemen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 18:37 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Inderdaad. Er moet snel ingegrepen worden, want mensen die klakkeloos geloven wat Wilders zegt wordt steeds gevaarlijker. Het is 5 voor 12. De PVV en de uitlatingen van Wilders dienen te worden aangepakt. Als je alleen al alle reacties in dit topic leest dan lopen de koude rillingen je over de rug. Nederland is massaal de marokkanen aan het bashen, terwijl ze die dus helemaal niet kennen. DAT MOET GESTOPT WORDEN!!!! Willen we een nieuwe kristallnacht voorkomen, dan moet het alarm NU AF !!
Ik denk: scanman1 komt wel met wat plakwerk uit z'n wilders/hitlertopic maar nee hoor. Is dat ff balen. Maar toch, je komt aardig in de buurt, Godwin. Beetje AFA commentaar he, iedereen met een andere mening de mond willen snoeren.
userIcon
Bedankt marokkanen voor het stimuleren van de economie. Bedankt marokkanen voor het lastig vallen van meisjes op straat. Bedankt marokkanen voor jullie bijdrage aan de maatschappij. Bedankt marokkanen voor jullie vriendelijke gedrag. Bedankt marokkanen dat jullie je kinderen zo goed opvoeden. Bedankt marokkanen dat jullie je eigen onderontwikkelde land verlaten om hier uitkeringen te krijgen.

Jullie zijn top.



Kutvolk (maar eerlijk is eerlijk, er zitten ook goeie tussen, pak um beet,1 op de 100)
Positieve bijdragen? Welke positieve bijdragen dan???
68  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 [Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers235
» 20/05 Eindejaarsconference Van Rossem weer populair21
» 20/05 Oudste vrouw op Mount Everest26
» 18/05 Verkooppunten tabak in grensstreek onder druk50


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden