Van der Laan blij met Marokkanen

AlgemeenNederlandOpmerkelijkPolitiekNieuwsoverzicht • Geschreven door Bram (vulli) op 09-02-2010 @ 16:44
print 

Minister van Wonen, Werken en Integratie, Eberhard van der Laan, heeft gezegd ontzettend blij te zijn met de positieve bijdrage die de Marokkanen aan de Nederlandse samenleving leveren. De minister is nu op werkbezoek in Marokko om het beleid van Marokko en Nederland te bezien. Hierbij wordt aandacht besteed aan het gemeenschappelijke doel dat Marokkaanse Nederlanders een positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.

De minister bezoekt ook een opvangcentrum voor verlaten vrouwen en praat met Marokkaanse Nederlanders die terug zijn gegaan naar Marokko. Ook spreekt hij met vier ministers.

Tweede Kamerlid Sytse Fritsma van de PVV begrijpt helemaal niets van de uitlatingen van de minster. Hij heeft dan ook om uitleg gevraagd. "De minister heeft het in Marokko over een positieve bijdrage van Marokkanen aan onze economie! Ik vraag me af waar hij dit op baseert nu hij in eigen land juist weigert uit te zoeken wat nou precies de financiële gevolgen van de massa-immigratie zijn," zo zegt Fritsma.




Lees ook:

» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24
» 08/02 Meisje gooit hamer tegen hoofd docent69


delen | eKudos nujij

8755 views / 168 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
*rent naar de keuken voor popcorn
userIcon
In before PVV-fan reactie!!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:45 schreef afstandbediening het volgende:
*rolt naar de keuken voor popcorn
je zit toch op rolstoel?....
userIcon
ik moet zeggen: ze weten bij de Pvda nog steeds hoe ze effectief een PVVer op de kast kunnen jagen
Domme opmerkingen.

Hoewel ik kots op de PVV, heeft die gast wel gelijk. Als ze niet willen onderzoeken wat de kosten/baten zijn mogen ze ook niet stellen dat samenleving (er economisch gezien) bij gebaat is...
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:47 schreef asusi het volgende:
[..]

je zit toch op rolstoel?....
Je ziet me toch opstaan
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:47 schreef afstandbediening het volgende:
[..]


Je ziet me toch opstaan
ja heb je popcorn al :$ ?
userIcon
typisch PvdA
partij van de Allochtoon
userIcon
OMG! Onbegrijpelijk hoe men dit kan zeggen.
Typische weer iets voor de PVDA
Thanx Van Der Laan, ik ben ook blij met mezelf.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:49 schreef Revolution-NL het volgende:
OMG! Onbegrijpelijk hoe men dit kan zeggen.
Typische weer iets voor de PVDA
ehm... positieve bijdrage?
Tenminste één iemand...
userIcon
Ik ben er ook trots op

Economisch gezien is het gewoon beter om veel Marokkanen te hebben, zo is er veel meer blauw op straat nodig, de fietsenverkopers doen goede zaken, ook de verzekering moet vaak uitbetalen dankzij schade aan auto's en huizen, al die subsidie clubjes bestaan dankzij de marokkanen, al die buurthuizen, en gratis snoepreisjes

Yep, Marokkanen bedank!
man mouthman (Redactie Frontpage) 09-02-2010 @ 16:51 fotoboek homepage
userIcon
quote:
De minister praat met Marokkaanse Nederlanders die terug zijn gegaan naar Marokko.
Goeie Marokkanen.
userIcon
Dit moet genoeg zijn:
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50 schreef mipfortuijn het volgende:
Jou soort hebben dit land tot aan de afgrond gebracht met je geblinddoekte kijk op de wereld.
Anders maak je even duidelijk dat jij niet weet wat 'de afgrond' inhoudt.

Echt, als jij Nederland 'de afgrond' wil noemen, hoe noem jij dan 95% van alle andere landen op aarde??
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50 schreef mipfortuijn het volgende:
[..]


Jou soort hebben dit land tot aan de afgrond gebracht met je geblinddoekte kijk op de wereld.
Lul niet zo dom man!!!
Nee hoor, stoeroemang heeft volkomen gelijk.
Jouw soort zou Nederland graag de afgrond in gooien.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50 schreef mipfortuijn het volgende:
[..]


Jou soort hebben dit land tot aan de afgrond gebracht met je geblinddoekte kijk op de wereld.
Lul niet zo dom man!!!
Trolleyss toch op fok altijd!!
userIcon
Nou, wat raar!
Ik had vanmorgen dit bericht al gesubmit en daar staan toch wel andere dingen in waarmee vd Laan helemaal niet zo blij is.
Groot financieel belang Marokko bij dubbel paspoort
Die moeten ze de laan uitsturen hihih
man mouthman (Redactie Frontpage) 09-02-2010 @ 16:54 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:51 schreef stoeroemang het volgende:
of om het even op een semi-grappige baldadige fok-manier te zeggen,

Waar, want die bontkraagjes, nektazjes en air maxjes worden hier in NL gekocht
Met zo'n tasje zag ik laatst ook een Nerokkaan lopen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Anders maak je even duidelijk dat jij niet weet wat 'de afgrond' inhoudt.

Echt, als jij Nederland 'de afgrond' wil noemen, hoe noem jij dan 95% van alle andere landen op aarde??
inderdaad, je kunt Nederland beter het doucheputje van Europa noemen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:52 schreef Aka-Zigor het volgende:
Nou, wat raar!
Ik had vanmorgen dit bericht al gesubmit en daar staan toch wel andere dingen in waarmee vd Laan helemaal niet zo blij is.
Groot financieel belang Marokko bij dubbel paspoort
Daarom is het ook zo leuk dat bij dit soort berichten quotes uit hun verband gerukt worden, omdat het hele verhaal niet getoond wordt. Van der Laan heeft vast wel meer gezegd dan alleen 'ze leveren een positieve bijdrage'.
userIcon
, van der Laan doelde zeker op het bedreigen van artsen en journalisten. Tja dat is allemaal erg positief natuurlijk.
Wat moet hij in marokko, is er hier in nederland niks te doen voor hem ?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:55 schreef antonwachter het volgende:
Wat moet hij in marokko, is er hier in nederland niks te doen voor hem ?
Wat moet Wilders in Israël?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:49 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Thanx Van Der Laan, ik ben ook blij met mezelf.
zeg je dit vóór of na het rukken?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:54 schreef Aka-Zigor het volgende:
inderdaad, je kunt Nederland beter het doucheputje van Europa noemen.
Of gewoon een prima land om in te wonen. Maar goed, zeiken dat het zo kut gaat is uiteraard veel leuker, maar nergens op gebaseerd.
userIcon
Iedereen legt de schuld hier bij de verkeerden. Het is allemaal de schuld van de Fransen!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Daarom is het ook zo leuk dat bij dit soort berichten quotes uit hun verband gerukt worden, omdat het hele verhaal niet getoond wordt. Van der Laan heeft vast wel meer gezegd dan alleen 'ze leveren een positieve bijdrage'.
Ja, dit bijvoorbeeld:
quote:
Van der Laan heeft eerder gezegd zich oncomfortabel te voelen bij Marokkaanse Nederlanders die in Nederland in een goedkoop huurhuis wonen en ondertussen investeren in een koophuis in eigen land.

Volgens De Telegraaf zijn de miljarden die Marokkaanse emigranten naar het land van herkomst sturen van levensbelang voor de Marokkaanse economie. Marokko wil de banden met de emigranten dan ook warm houden. Volgens de Wereldbank ging in 2008 zo'n 6,7 miljard euro naar Marokko. De wet in het land voorkomt bovendien dat geïnvesteerd geld zomaar weer wordt uitgevoerd. Voor een bedrag boven de 915 euro is speciale toestemming nodig.
userIcon
quote:
Hierbij wordt aandacht besteed aan het gemeenschappelijke doel dat Marokkaanse Nederlanders een positieve bijdrage leveren aan de Nederlandse economie.
Maar niet met cijfertjes over de brug komen om dat aan te tonen. Heeft hij het nog gehad over het inleveren van het Marokkaanse paspoort?
userIcon
In before the 500 rel reacties
userIcon
Ik ben ook heel blij met de positieve bijdrage! Helaas is het positieve deel aanzienlijk kleiner dan het negatieve deel...
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:47 schreef Gulo het volgende:
Hoewel ik kots op de PVV, heeft die gast wel gelijk. Als ze niet willen onderzoeken wat de kosten/baten zijn mogen ze ook niet stellen dat samenleving (er economisch gezien) bij gebaat is...
Dat stelt hij ook helemaal niet. Ze zijn in Marokko om te kijken wat ze kunnen doen om die economische bijdrage te bewerkstelligen, als 'gemeenschappelijk doel'. Het enige wat hij gezegd heeft is dat hij blij is met de 'positieve bijdrage van Marokkanen aan de Nederlandse samenleving', los van economische factoren. Natuurlijk betekent dat ook dat hij NIET blij kan zijn met bepaalde minder positieve bijdragen, maar het is natuurlijk logal logisch dat je tijdens zo'n bezoek een positieve sfeer wilt creëeren, anders gebeurt er helemaal niets.

Ach, het PVV ruikt weer bloed, dus het trekt de woorden uit hun context, voegt daar het label 'economisch' aan toe en ze hebben weer een rel. Iets anders zijn we niet van ze gewend.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57 schreef Aka-Zigor het volgende:
Ja, dit bijvoorbeeld:
[quote]Van der Laan heeft eerder gezegd zich oncomfortabel te voelen bij Marokkaanse Nederlanders die in Nederland in een goedkoop huurhuis wonen en ondertussen investeren in een koophuis in eigen land.

Volgens De Telegraaf zijn de miljarden die Marokkaanse emigranten naar het land van herkomst sturen van levensbelang voor de Marokkaanse economie. Marokko wil de banden met de emigranten dan ook warm houden. Volgens de Wereldbank ging in 2008 zo
Selectief quoten van de media dus weer ja
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:48 schreef stoeroemang het volgende:
en terecht, mensen die wel in de samenleving staan weten dat er meer marokkanen zijn die positief in het leven en de maatschappij staan, als je al je kennis put uit PVV-propaganda en niet buiten je eigen zuipkeet kan denken, dan vind je dit waarschijnlijk onzin.

Maar dat is logisch, je kent marokkanen namelijk alleen maar van TV, en op TV zijn er maar 3 positieve en heeel veel negatieve marokkanen, dus zo zit het in het echt ook.

Word toch eens wakker, blerende schaapjes!
Lol.....juist deze meneer van der Laan leeft een beetje buiten de samenleving. Hoe kan je nu zonder te blozen zeggen dat ze een positieve invloed hebben? Geef dan eens een voorbeeld van iets positiefs?
userIcon
Hulde voor de PVDA, hier laten ze weer zien dat ze midden in de samenleving staan
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Maar niet met cijfertjes over de brug komen om dat aan te tonen. Heeft hij het nog gehad over het inleveren van het Marokkaanse paspoort?
Het is een DOEL. Een doel kun je niet 'aantonen' met cijfertjes, slimpie.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:00 schreef mipfortuijn het volgende:
Eens zul je nog aan me denken voorspel ik jou!
Kan best ja, als ik weer eens de Whoamm!! doorblader.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Of gewoon een prima land om in te wonen. Maar goed, zeiken dat het zo kut gaat is uiteraard veel leuker, maar nergens op gebaseerd.
Nergens op gebaseerd??
Je hoeft alleen maar de berichten in het nieuws er op na te slaan, een uurtje Opsporing Verzocht doet ook wonderen trouwens.
Het lijkt de laatste tijd alleen leuk voor crimineel tuig om in Nederland te wonen.
Nergens op gebaseerd...
userIcon
Welke positieve bijdrage?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:59 schreef Tim_G het volgende:
Geef dan eens een voorbeeld van iets positiefs?
Bijvoorbeeld doordat ze de economie draaiende houden op verschillende gebieden.

En dan kun je uiteraard wel weer lacherig gaan doen om ver gevangenispersoneel aan het werk houden etc., maar ook jij weet dondersgoed dat als je werkvolk ter grootte van een (gokje) paar honderdduizend man weghaalt, dat de economie instort.
userIcon
Laat ze maar eerst die achterlijk uitjes verbieden op kosten van de staat.

Ik ken een vrijwilliger in Bergen op Zoom die met die jeugd op een creatieve manier wat gingen doen buitenschools. onder het mom van intergratie,
Het kwam erop neer dat die ''kereltjes'''alleen maar met verf begonnen te smijten naar de vrijwilligers om zich heen naar mensen op straat.

Van der Laan is een goede keuze voor de post die hij heeft , maar blij met de marokkanen?

Eerst zien dan geloven.
userIcon
Ik ben ook blij met mezelf en niet alleen ik, vroeg het net even aan de mensen om me heen, en ja hoor die zijn ook blij met mij
Van der Laan is daar gewoon aan het slijmen, dat werkt altijd zo, men zou eens eerlijk in het gezicht zeggen wat ze werkelijk van 'ons' vinden!!
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:04 schreef Aka-Zigor het volgende:
Nergens op gebaseerd...
Yup. Nergens op gebaseerd, want oh oh oh oh, wat draait Nederland toch slecht. Slechte economie, amper voedsel te eten, kabelrekening niet meer te betalen, etc. etc. etc. Oh oh oh, wat hebben wij het slecht.

Dus als je het sarcasme begrijpt: ja, het is nergens op gebaseerd.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 16:50 schreef VatosLoco het volgende:
Ik ben er ook trots op

Economisch gezien is het gewoon beter om veel Marokkanen te hebben, zo is er veel meer blauw op straat nodig, de fietsenverkopers doen goede zaken, ook de verzekering moet vaak uitbetalen dankzij schade aan auto's en huizen, al die subsidie clubjes bestaan dankzij de marokkanen, al die buurthuizen, en gratis snoepreisjes

Yep, Marokkanen bedank!
Ik weet dat je het als grapje bedoelt maar economisch gezien moet je natuurlijk mensen hebben die dingen produceren waarmee je buitenlandse valuta mee binnenkrijgt, dus van buiten jouw economisch systeem.

Daar groeit het systeem van. Mensen die dingen kapot maken en de mensen die de schade daarvan herstellen voegen niets toe (het groeit er niet van).
userIcon
Eberhard van der Laan moet comedian worden, hij is er goed in.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:04 schreef schanuleke het volgende:
Hoe kan iemand nu blij zijn met dat ongedierte? Sorry, maar je bent toch ook niet blij met ratten in je keuken?

Dit soort vieze figuren als Van der Laan zijn eigenlijk gewoon de NSB'ers van de moderne tijd. Ze verraden het Nederlandse volk en leveren het uit aan achterlijke, gewelddadige randdebielen ook wel genaamd "Marokkanen".
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:01 schreef mirved het volgende:
[..]


Ik ken ze alleen maar van de ruzies op straat die ik iedere week zie. Van het station waar ze mensen staan uit te schelden, van de fietsen die ze gejat van me hebben, van de meiden die ze hebben aangerand, van de drugs die ze dealen (drugsrunners).
Dat gedrag dat jij beschrijft is nu net wat vd Laan een positieve bijdrage noemt. Je moet niet vergeten dat hij een PvdA'er is. En PvdA'er kun je alleen zijn wanneer je een landverradersinslag hebt.

Dus dat ze crimineel gedrag als positief ervaren is niet anders als toen die andere socialistenclub (NSB) het gedrag van een andere groep allochtonen in dit land (Duitsers) als positief ervaarde.
userIcon
Ik als Italiaan ben ook blij met de Marokkanen in Nederland. Oké, een aantal weet zich niet te gedragen, die moeten, zoals alle delinquenten, gecorrigeerd worden. Maar voor de rest voel ik me erg op mijn gemak bij mijn mede-Mediteranen. Iets wat ik niet kan zeggen over al die gefrusteerde nietuitziende tokkies, pfffff...
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:06 schreef Noorseviking het volgende:
Laat ze maar eerst die achterlijk uitjes verbieden op kosten van de staat.

Ik ken een vrijwilliger in Bergen op Zoom die met die jeugd op een creatieve manier wat gingen doen buitenschools. onder het mom van intergratie,
Het kwam erop neer dat die ''kereltjes'''alleen maar met verf begonnen te smijten naar de vrijwilligers om zich heen naar mensen op straat.

Van der Laan is een goede keuze voor de post die hij heeft , maar blij met de marokkanen?

Eerst zien dan geloven.
Weer zo'n triest links hobby project betaald door de belastingbetaler
En dat er nog goedgelovige mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat ze die losers op het rechte pad kunnen helpen met een uitstapje of buurthuis
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:08 schreef Anonymous. het volgende:
Dat gedrag dat jij beschrijft is nu net wat vd Laan een positieve bijdrage noemt.
Bron? Dat haal ik namelijk niet uit dit nieuwsbericht.
Partij Van De Allochtonen

Allaaaaaah akbarrrrr


userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:01 schreef mirved het volgende:
[..]


Ik ken ze alleen maar van de ruzies op straat die ik iedere week zie. Van het station waar ze mensen staan uit te schelden, van de fietsen die ze gejat van me hebben, van de meiden die ze hebben aangerand, van de drugs die ze dealen (drugsrunners).
Noem eens 50 Marokkanen van de 800000 die hier leven?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:09 schreef parloio het volgende:
Ik als Italiaan ben ook blij met de Marokkanen in Nederland. Oké, een aantal weet zich niet te gedragen, die moeten, zoals alle delinquenten, gecorrigeerd worden. Maar voor de rest voel ik me erg op mijn gemak bij mijn mede-Mediteranen. Iets wat ik niet kan zeggen over al die gefrusteerde nietuitziende tokkies, pfffff...
Tuurlijk. Want de kranten staan dagelijks vol met misdaden die gepleegd zijn door die gefrustreerde, nietsuitziende tokkies.
userIcon
morgen een nieuwsbericht: Van der Laan bedreigt door Wilders aanhangers
Ik heb niets tegen Marokkanen, maar ga niet lopen verklaren dat ze een positieve invloed hebben op Nederland zonder onderzoek.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:12 schreef everest_p het volgende:
[..]


Noem eens 50 Marokkanen van de 800000 die hier leven?
Mohamed.

Zo heet de helft van de mannelijke Marokkanen.

Achmed, Dris, Tofik en Youssouf.

Da's de andere helft.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Bijvoorbeeld doordat ze de economie draaiende houden op verschillende gebieden.

En dan kun je uiteraard wel weer lacherig gaan doen om ver gevangenispersoneel aan het werk houden etc., maar ook jij weet dondersgoed dat als je werkvolk ter grootte van een (gokje) paar honderdduizend man weghaalt, dat de economie instort.
Welk gebieden, naast dat ze gevangenis personeel bezig houden en de kantoren netjes houden zijn dat dan.
Er zijn misschien een achthonderduizend marokkanen. als we rekenen dat 50% tot de beroepsbevolking gerekend mag worden dan zijn dat 400.000 mensen. Rekenen we even dat 50% een uitkering geniet. Dan zijn dat 200000 mensen. Als ik moet kiezen tussen geen rellende marokkanen of 200000 mensen extra op de arbeidsmarkt is de keuze snel gemaakt.
hij overdrijft wel nogal die van der Laan.positief.
ja die heb je er ook bij ja.

maar als je de overlast eens goed bekijkt.
mag die wel een toontje lager zingen.

maar goed.er zijn ook genoeg marokkanen diehun best doen.
alleen dat integreren.
werkelijk integreren.
zolang ieder met zn eigen soort hokt is dat nog niet ter sprake vind ik
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:13 schreef Anonymous. het volgende:
[..]

Tuurlijk. Want de kranten staan dagelijks vol met misdaden die gepleegd zijn door die gefrustreerde, nietsuitziende tokkies.
Juist

Lees de topics van vandaag even door. Allemaal verkrachtingen door blanke autochtonen, twee gefrustreerde ajax aanhangers die gaan schieten. Je hebt gelijk
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:14 schreef Paul.Kersey het volgende:
Wat is het vriendelijkste volk ter wereld?
De Marokkanen, ze komen met 10 man om je heen staan en vragen of je problemen hebt.
Hoe noemt de rest van de wereld een Marokkaans huwelijk?
Incest.
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:14 schreef Anonymous. het volgende:
[..]


Mohamed.

Zo heet de helft van de mannelijke Marokkanen.

Achmed, Dris, Tofik en Youssouf.

Da's de andere helft.
Juist
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]

Yup. Nergens op gebaseerd, want oh oh oh oh, wat draait Nederland toch slecht. Slechte economie, amper voedsel te eten, kabelrekening niet meer te betalen, etc. etc. etc. Oh oh oh, wat hebben wij het slecht.

Dus als je het sarcasme begrijpt: ja, het is nergens op gebaseerd.
Als ze het hebben over een afvoerputje bedoelen ze niet de economie, voedseltekort, rekeningen etc. Dan bedoelen ze meestal het tuig wat het anderen onmogelijk maakt om een leuk leven te leiden.
Als jij uberhaupt al iets begrijpt had je je die onzin dus kunnen besparen.
userIcon
quote:
Minister van Wonen, Werken en Integratie, Eberhard van der Laan, heeft gezegd ontzettend blij te zijn met de positieve bijdrage die de Marokkanen aan de Nederlandse samenleving leveren.
Ik ben ook ontzettend blij met de positieve bijdrage van Marokkanen* in Nederland. Over de negatieve bijdrage ben ik minder te spreken, maar ik vrees dat onze minister zich daar niet over heeft durven uitlaten...

* We moesten toch spreken over Nederlanders van Marokkaanse afkomst (of een variant daarop)? Of geldt die afspraak alleen als deze bevolkingsgroep negatief in het nieuws komt?
userIcon
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 @ 17:17 schreef Aka-Zigor het volgende:
[..]

Als ze het hebben over een afvoerputje bedoelen ze niet de economie, voedseltekort, rekeningen etc. Dan bedoelen ze meestal het tuig wat het anderen onmogelijk maakt om een leuk leven te leiden.
Als jij uberhaupt al iets begrijpt had je je die onzin dus kunnen besparen.
Dan ben ik blij dat je niet in Parijs woont.
100  van 168 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 10/02 Euthanasiekliniek 1 maart van start50
» 08/02 Gletsjers smelten veel minder dan gedacht73
» 08/02 Rijkswaterstaat: 'Vangrail was onnodig' 24
» 08/02 Meisje gooit hamer tegen hoofd docent69


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden