AIVD waarschuwt voor antifascisten

Nederland • Geschreven door Novum op 08-02-2010 @ 15:00
print 

De Algemene Inlichtingen en Veiligheidsdienst (AIVD) heeft vandaag alle burgemeesters van Nederland in een brief gewaarschuwd voor de werkwijze van de Anti Fascistische Actie (AFA).

De linkse AFA benadert gemeentebesturen volgens de inlichtingendienst op 'oneigenlijke wijze' of onder 'valse voorwendselen' om demonstraties en bijeenkomsten van 'rechtse' partijen te voorkomen. Zo doen de antifascisten zich voor als antidiscriminatiebureau om er zo bij gemeenten achter te komen wanneer 'rechts' een demonstratie heeft gepland. Dit gebeurt ook in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen, zegt de AIVD.

Vervolgens neemt de AFA contact op met gemeenten en bijvoorbeeld zaaleigenaren om te waarschuwen voor de materiële schade die het gevolg kan zijn van dergelijke demonstraties. De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.

Iedere gemeente die ruimte biedt aan activiteiten van 'rechtse' bewegingen, kan te maken krijgen met de AFA. De AIVD brengt waar mogelijk de lokale autoriteiten in een vroeg stadium op de hoogte van de te verwachten ontwikkelingen.


Bron: Novum


Lees ook:

» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'15
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten21
» 15:17 Dronkaard rijdt meerdere keren in op groep8
» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt22


delen | eKudos nujij

6355 views / 114 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 114 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Links is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
Anti-fascisten -> fascisten
man superworm (Redactie Frontpage) 08-02-2010 @ 15:01 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Zo doen de antifascisten zich voor als antidiscriminatiebureau om er zo bij gemeenten achter te komen wanneer 'rechts' een demonstratie heeft gepland.
Haha, heel gewiekst.
userIcon
Dus van die gemeenten mogen facisten hun gang gaan?
wat is nou erger.... rechtse partijen, of fascisten
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef superworm het volgende:

[..]
Haha, heel gewiekst.
Vind jij mooi he.
userIcon
Nou dat werd een keertje tijd dat men erkent waar de werkelijke dreiging van uit gaat.
AFA: het hart misschien op de juiste plaats, maar de hersenen vaak niet. Door geweld te gebuiken verzwak je jezelf en versterk je je tegenstander. Gebruik je grijze massa en beheers jezelf, probeer slimmer te zijn in plaats van gewelddadiger!

Acties tegen de verrechtsing van de samenleving: heel goed, kunnen we hard gebruiken.
Maar geen pardon voor geweldplegers!
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dus van die gemeenten mogen facisten hun gang gaan?
Zekers, die houden zich netjes aan de wet. In tegenstelling tot... de dreadlokjes aan jouw kant.

Of nog erger.. de Duyvendakjes.
Dat zie altijd, wanneer rechts terroriserend bezig gaat, volgt de linker kant, noodzakelijk kwaad helaas.
userIcon
Die AFA's werken toch juist bij de gemeenten
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef Broer_Banaan het volgende:
Links is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef Bushmaster het volgende:
Nou dat werd een keertje tijd dat men erkent waar de werkelijke dreiging van uit gaat.
"De werkelijke dreiging"
Yeah, right.. we moeten echt doodsbenauwd zijn voor de AFA
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dus van die gemeenten mogen facisten hun gang gaan?
Als ze hun demonstratie netjes aankondigen en aanvragen, dan hebben ze alle recht.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Zekers, die houden zich netjes aan de wet. In tegenstelling tot... de dreadlokjes aan jouw kant.

Of nog erger.. de Duyvendakjes.
Ja, genoeg linkse hippies die vredelievend zijn.. Helaas liggen ze allemaal 6 feet under.. De niet-vredelievende anti-fascisten zijn niet vies van intimidatie.

quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef JanKort het volgende:
Dat zie altijd, wanneer rechts terroriserend bezig gaat, volgt de linker kant, noodzakelijk kwaad helaas.
Noodzakelijk kwaad?

Als je de situatie écht wilt veranderen moet je in debat gaan en niet de boel kort en klein slaan..
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
Kijk nou eens wat je zelf schrijft.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef Broer_Banaan het volgende:
Links is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
Je bedoelt extreem-links natuurlijk, anders wordt zodadelijk alles wat rechts is weer meteen gelinkt aan nazisme.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
Het is nog altijd de linkse AFA die demonstraties niet kan winnen met woorden maar altijd geweld gebruikt.

Net zoals jouw 'links' keer op keer weet te melden dat Wilders alleen maar schreeuwt en niet in debat wil, terwijl ze dat juist zelf doen.

Links is gewoon fout omdat ze alles doen waar ze anderen van beschuldigen.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef dadoc het volgende:
AFA: het hart misschien op de juiste plaats, maar de hersenen vaak niet. Door geweld te gebuiken verzwak je jezelf en versterk je je tegenstander. Gebruik je grijze massa en beheers jezelf, probeer slimmer te zijn in plaats van gewelddadiger!

Acties tegen de verrechtsing van de samenleving: heel goed, kunnen we hard gebruiken.
Maar geen pardon voor geweldplegers!
heeft niks met rechts te maken.. het gaat tussen nationale- en internationale socialisten
userIcon
quote:
De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.

Deze jongen?
Nee toch?
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
hahahahaha

Wat schrijf je nou man
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef Dark0z het volgende:
wat is nou erger.... rechtse partijen, of fascisten
Aangezien er niets mis is (en zelfs de voorkeur heeft) met rechtse partijen --> fascisten en antifascisten.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:08 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
heeft niks met rechts te maken.. het gaat tussen nationale- en internationale socialisten
Dus jij noemt de PVV, TON en de lokale rechtse partijen waar AFA actie tegen wil voeren 'nationaal socialistisch'?
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef Bushmaster het volgende:
Nou dat werd een keertje tijd dat men erkent waar de werkelijke dreiging van uit gaat.
Helaas zitten deze beroepssteuntrekkers nog steeds thuis hun haar te laten groeien met een uitkering.
En uiteraard willen ze meer steuntrekkers het land in krijgen, omdat ze dan democratisch meer macht krijgen...
Antifa en racisten... allebij de groepen even lomp!
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef crv het volgende:
Die AFA's werken toch juist bij de gemeenten
Nee hoor, eerder bij Nederland bekent kleur en dat soort organisatie.
En die krijgen hun geld weer van de overheid of van de goede doelen.
Het goede doelen geld komt in ieder geval weer niet van de overheid, dat geld moeten ze verantwoorden. Maar het geld dat gedoneerd wordt hoeven ze niet te verantwoorden aan de overheid.
Dus je weet in ieder geval waar die 10 euro per maand die je doneert aan OXFAM NOVIB
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef crv het volgende:
Die AFA's werken toch juist bij de gemeenten
dat dus
clientelisme en postjespakkerij is eigen aan links
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:14 schreef Wielventiel het volgende:
Antifa en racisten... allebij de groepen even lomp!
Net zoals nietszeggende one-liners...
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
De AFA's van de jaren 80 hebben wel Janmaat's vrouw in een rolstoel doen belanden.....
En als we de anti-globalisten (waar AFA ook mee sympathiseerd) op iedere G7-8-of 20 top weer te keer zien gaan...

En uit welke hoek kwam ook al weer die aanslag op Kosto (en zijn kat)...rara ????

Met andere worden , als links het niet eens is met AFA moeten ze zich ervan distancieren
Het is toch wel frapant als er een extreem rechtse demonstratie is de rellen meestal veroorzaakt worden door die linkse boomknuffelaars
userIcon
quote:
De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.
QFT
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:08 schreef kakner2 het volgende:
[..]
Net zoals jouw 'links' keer op keer weet te melden dat Wilders alleen maar schreeuwt en niet in debat wil, terwijl ze dat juist zelf doen.
Belachelijk.

Direct na de verkiezingsuitslag in 2006 begon Wilders te brullen dat hij buitengesloten zou worden, terwijl hij bij alle partijleiders aan tafel zat. Die hebben direct aangegeven dat dat helemaal niet de bedoeling van de partijen is.

Vroeger, toen Janmaat nog voor de Centrumpartij sprak, liet iedereen hem even praten, werd er misschien wat 'boe' geroepen of gelachen waarna men weer overging tot de orde van de dag. Niet bij Wilders: er wordt altijd naar Wilders geluisterd, op hem gereageerd en geprobeerd in discussie te gaan. Wilders zelf luistert daar nieteens meer naar, die gaat gewoon achteruit zitten en laat de rest in zijn sop gaarkoken. Hij is vanaf het prille begin helemaal serieus genomen maar toont zelf geen enkel respect voor de overige partijen en gaat ieder debat uit de weg, nu al vier jaar lang. Mediamomentjes pakken, dat is het enige wat telt voor Wilders.
Extreemlinks of -rechts, alles wat extreem is in de politiek is gevaarlijk alleen moeten ze eens ophouden met steeds weer de extremisten gelijk te stellen aan de rest van de stroming. AFA is geen SP/PvdA/GroenLinks zoals de NVU geen VVD/PVV is.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:18 schreef V. het volgende:
[..]


De AFA's van de jaren 80 hebben wel Janmaat's vrouw in een rolstoel doen belanden.....
En als we de anti-globalisten (waar AFA ook mee sympathiseerd) op iedere G7-8-of 20 top weer te keer zien gaan...

En uit welke hoek kwam ook al weer die aanslag op Kosto (en zijn kat)...rara ????

Met andere worden , als links het niet eens is met AFA moeten ze zich ervan distancieren
Onzin, iedere partij is daar altijd heel duidelijk in geweest: geweld wordt NIET getolereerd. Je kunt dat teruglezen in alle partijprogramma's en -statuten dus er hoeft helemaal niets specifiek 'gedistantieerd' te worden. Als jij daaraan twijfelt is dat niet omdat die partijen niet duidelijk zijn, maar omdat jij in een eigen droomwereldje leeft.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:05 schreef dadoc het volgende:
[..]

"De werkelijke dreiging"
Yeah, right.. we moeten echt doodsbenauwd zijn voor de AFA
Het zijn nog altijd die AFA mannetjes die geweld gebruiken om andersdenkenden de mond te snoeren, nietwaar? En infiltreren in gemeentelijke aangelegenheden om plannen te smeden voor nieuw geweld, dat zie ik de door jou zo verachte kaalkopjes niet doen.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:21 schreef dadoc het volgende:
[..]

Onzin, iedere partij is daar altijd heel duidelijk in geweest: geweld wordt NIET getolereerd. Je kunt dat teruglezen in alle partijprogramma's en -statuten dus er hoeft helemaal niets specifiek 'gedistantieerd' te worden. Als jij daaraan twijfelt is dat niet omdat die partijen niet duidelijk zijn, maar omdat jij in een eigen droomwereldje leeft.
Goed om te lezen dat jij het dus niet eens bent met de AFA.

Alleen geloof ik er geen zak van.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef Broer_Banaan het volgende:
Links is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
deze fipo vat het prima samen, topic kan op slot.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:14 schreef Wielventiel het volgende:
Antifa en racisten... allebij de groepen even lomp!
En allebei mogen ze hard aangepakt worden, maar de sympathie voor de linkse fascisten, excuus, anti-fascisten heeft zijn wortels diep in de politiek zitten. Zo lossen ze wel eens een politiek probleempje op voor onze regering.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef Bushmaster het volgende:
Nou dat werd een keertje tijd dat men erkent waar de werkelijke dreiging van uit gaat.
vanuit de AIVD idd...
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dus van die gemeenten mogen facisten hun gang gaan?
Net zoals de linkse AFA klanten hun gang mogen gaan. Kijk als rechts een demonstratie heeft gebeurd er niks totdat AFA weer verschijnt....

als z elkaar nu lekker met rust lieten heeft niemand er last van
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:24 schreef RetepV het volgende:
Maar ik dacht dat fascistische partijen in Nederland nog altijd verboden zijn. [..]


Tja, extreem rechtse pipo's zijn over het algemeen niet intelligent. Dus die laten zich nogal makkelijk uitlokken. Ach ja, wat verwacht je dan ook van laarsfetisjisten.
En het rare is dat ze zo worden uitgedaagd dat er geen 1 word gearresteerd. In de afgelopen jaren werden er alleen afa klanten gearresteerd
Antifa, ha ha ha!
Facisten/ antifa: beide extreem, beide boefjes
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Omdat zo'n stoer gangstertje (Wiggertje) op de foto staat is meteen die hele partij fascitisch?
Jazeker.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:14 schreef Wielventiel het volgende:
Antifa en racisten... allebij de groepen even lomp!
helemaal mee eens en eigenlijk verbieden zulke extreme groeperingen
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef Broer_Banaan het volgende:
LinksDe mens is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Omdat zo'n stoer gangstertje (Wiggertje) op de foto staat is meteen die hele partij fascitisch?
Ik denk het niet, er is er wel 1 zo arrogant om zijn relaas in zijn moers-taal te zetten in plaats van in het Nederlands zoals de rest, dat geeft alweer aan waar zijn hart ligt, niet in Nederland. Maar dat heeft niets met dit onderwerp te maken, toch? 2 foute appeltjes in een mandje van 6 appels, bij de AH laat ik ze dan liggen.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:03 schreef dadoc het volgende:
AFA: het hart misschien op de juiste plaats, maar de hersenen vaak niet. Door geweld te gebuiken verzwak je jezelf en versterk je je tegenstander. Gebruik je grijze massa en beheers jezelf, probeer slimmer te zijn in plaats van gewelddadiger!
Het met geweld neerslaan van bijeenkomsten van politieke tegenstanders is volgens mij toch een handelsmerk van fascisten....
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:21 schreef dadoc het volgende:
[..]

Onzin, iedere partij is daar altijd heel duidelijk in geweest: geweld wordt NIET getolereerd. Je kunt dat teruglezen in alle partijprogramma's en -statuten dus er hoeft helemaal niets specifiek 'gedistantieerd' te worden. Als jij daaraan twijfelt is dat niet omdat die partijen niet duidelijk zijn, maar omdat jij in een eigen droomwereldje leeft.
Hahahahahaha wie hou je nu voor de gek ??

De AFA komt voort uit de kraakbeweging (weet je wel , die lutsers die niet willen werken voor hun geld en ook vinden dat ze maar overal mogen wonen als het pand even leegstaat -----> oftewel de grootste profiteurs van onze welvaartsmaatschappij).

Verder is AFA geen partij , misschien Wiki eens lezen , dan weet je wat je verdedigd.

De AFA wordt gemonitord door de AIVD. Deze beschouwt de AFA als extreem links, gewelddadig en een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde.[1

Dus droom jij lekker verder ....
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:18 schreef OuweBaas het volgende:
Het is toch wel frapant als er een extreem rechtse demonstratie is de rellen meestal veroorzaakt worden door die linkse boomknuffelaars
Inderdaad, die anti-fa is vaak nog erger.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]


vanuit de AIVD idd...
Jij hebt het begrepen. sinds er in de VS paniek is ontstaan door de aanslag op het WTC (WTF maar dit is op ONS grondgebied!, maar dat kan niet!!) proberen de neoconservatieven op alle mogelijke wijze het socialisme de kop in te drukken. maar hoe je het ook bekijkt, rechts heeft links nodig! rechts zonder controle is onderdrukking. Omgekeerd is het net zo. Zonder tegenwicht kom je niet vooruit. Na de val van het oostblok is het met de vrijheid hier in dit land zowiezo al niet best gesteld, en "terrorismebestrijding" heeft onze vrijheden nog meer beperkt.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:48 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Ze zijn er vroeg mee begonnen, brandje te stichten bij de vergadering van de partij van Janmaat, en volgens mij is daar ook een dode gevallen.
Was een been eraf van de vrouw van Janmaaat , ik vond dat van de kat van Kosto veel erger trouwens
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef superworm het volgende:

[..]
Haha, heel gewiekst.
Ja, hahaha, wat een lol.
quote:
De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.
Hahaha, nog meer lol.
Simpele...
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:36 schreef muppetshow het volgende:
[..]


helemaal mee eens en eigenlijk verbieden zulke extreme groeperingen
eensch!
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:12 schreef dadoc het volgende:
[..]

Dus jij noemt de PVV, TON en de lokale rechtse partijen waar AFA actie tegen wil voeren 'nationaal socialistisch'?
90% van de tijd gaat het tussen kaalkopjes en hanenkammen
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:50 schreef hetizmij het volgende:
[..]


Inderdaad, die anti-fa is vaak nog erger.
De AIVD heeft natuurlijk veel liever te maken met apatische internettrollen die alleen bewegen om in een een chipszak te graaien
userIcon
Is dit nu echt nieuws? Het is toch allang bekend dat Links alles zo geniepig mogelijk aanpakt om vervolgens te zeuren dat het allemaal de schuld van Rechts is? Constant zeuren om Wilders maar zelf nog veel erger zijn.

Raar he, dat Rechts steeds meer stemmen wint.
en terecht dat ze daarvoor waarschuwen.

rechtsradicale organisaties maken misschien minder vaak gebruik van doordachte constructies, den linksen juist vaak wel.

en ja, als je als links radicale als enige partij de vuist op durft te gaan tegen radicale rechts partijen dan kun je daar idd een verband uit halen.

edit: gaat het er nog niet om wie als eerste gaat slaan
userIcon
Die zelfbenoemde antifascisten zijn doorgaans fascistischer dan de groepen die zij als fascisten bestempelen. Goed dat de AIVD eens onder de aandacht brengt wie de werkelijke raddraaiers zijn.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:45 schreef V. het volgende:
[..]
Hahahahahaha wie hou je nu voor de gek ??

De AFA komt voort uit de kraakbeweging (weet je wel , die lutsers die niet willen werken voor hun geld en ook vinden dat ze maar overal mogen wonen als het pand even leegstaat -----> oftewel de grootste profiteurs van onze welvaartsmaatschappij).

Verder is AFA geen partij , misschien Wiki eens lezen , dan weet je wat je verdedigd.

De AFA wordt gemonitord door de AIVD. Deze beschouwt de AFA als extreem links, gewelddadig en een potentieel gevaar voor de democratische rechtsorde.[1

Dus droom jij lekker verder ....
Dus je zegt dat ik ongelijk hebt en dat onderbouw je door allerlei zaken te brullen die totaal niet op mijn reactie slaan? Juist ja...
userIcon
Wel goed dat de AIVD tegen die haatgroepen waarschuwd.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
Over simplistische denkwijzen gesproken...
userIcon
quote:
De schade is echter 'in de regel' juist het gevolg van de tegendemonstraties van de AFA, stelt de AIVD.
Voor het eerst spreekt de AIVD de waarheid.
userIcon
Was dit al niet langer bekend, ik heb dit anders al vaker gehoord.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 16:21 schreef dadoc het volgende:
[..]

Dus je zegt dat ik ongelijk hebt en dat onderbouw je door allerlei zaken te brullen die totaal niet op mijn reactie slaan? Juist ja...
Ga je nu eerst eens verdiepen in waar AFA voor staat , uit bestaat en zich mee bezig houdt...

ik ga lekker bumper kleven .....doei !!
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:01 schreef Broer_Banaan het volgende:
Links is niet vies van een leugentje en wat geweld. Dat weet elk kind.
Ik stem links (SP), maar moet niets van de AFA hebben. Extremisme met extremisme bestrijden
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 16:31 schreef V. het volgende:
[..]
Ga je nu eerst eens verdiepen in waar AFA voor staat , uit bestaat en zich mee bezig houdt...

ik ga lekker bumper kleven .....doei !!
Ach, is dat het.. je bent gewoon verbolgen over het feit dat ik oproep tot hard straffen van bumperkleven - in een ander topic
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:25 schreef Broer_Banaan het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat jij het dus niet eens bent met de AFA.

Alleen geloof ik er geen zak van.
Je kunt ook tegen fascisme zijn zonder te sympathisren met de AFA. of ben jij vóór fascisme?
de grootste facisten zijn antifacisten.. echt ontzettend hardnekkig vuil..
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:37 schreef Corradini het volgende:
[..]

Ik denk het niet, er is er wel 1 zo arrogant om zijn relaas in zijn moers-taal te zetten in plaats van in het Nederlands zoals de rest, dat geeft alweer aan waar zijn hart ligt, niet in Nederland. Maar dat heeft niets met dit onderwerp te maken, toch? 2 foute appeltjes in een mandje van 6 appels, bij de AH laat ik ze dan liggen.
Ook als die twee foute appeltjes los in een kist tussen allemaal goede liggen? Bij de Coop laat ik die foute appeltjes dan liggen en neem de goede eruit.
userIcon
Links, rechts, al dat extreme is shit.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 16:21 schreef dadoc het volgende:
[..]

Dus je zegt dat ik ongelijk hebt en dat onderbouw je door allerlei zaken te brullen die totaal niet op mijn reactie slaan? Juist ja...
In feite geeft ie je gewoon gelijk, maar heeft het zelf niet eens in de gaten.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:57 schreef cheqy het volgende:
[..]
tuurlijk joh, voor jou wel.
goed inhoudelijk weerwoord
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 16:50 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Ook als die twee foute appeltjes los in een kist tussen allemaal goede liggen? Bij de Coop laat ik die foute appeltjes dan liggen en neem de goede eruit.
Bij appels en bij een hoop mensen geld dat, hoe zeg je dat? one bad apple spoils the whole bunch?
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:05 schreef Corradini het volgende:
[..]

Bij appels en bij een hoop mensen geld dat, hoe zeg je dat? one bad apple spoils the whole bunch?
Toen ik nog in een supermarkt werkte, pakte ik die rotte appels er dan ook uit, en gooide ze weg. Niet de hele kist. Zo geldt het voor mensen: pik de rotte appels eruit (weggooien = bestraffen; mensen gooi je niet weg) en laat de rest met rust.
userIcon
Allemaal Volkertjes van der G's.
waarom zien die extreemlinkse er altijd uit als mongolen?




"boehoe ik wil niet werken in een kapitalistische maatschappij boehoeo"



wanabe moslimterroristen hahah wat een nerds
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:42 schreef Jeroenz het volgende:
waarom zien die extreemlinkse er altijd uit als mongolen?

[afbeelding]

[afbeelding]
"boehoe ik wil niet werken in een kapitalistische maatschappij boehoeo"

[afbeelding]

wanabe moslimterroristen hahah wat een nerds
Dezelfde vraag zou je ook kunnen stellen over extreemrechts:





quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:48 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Dezelfde vraag zou je ook kunnen stellen over extreemrechts:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
die hitlergroet hoeft nou ook weer niet maar ik kan me meer in dat volk vinden dan die andere nerdjes. zij werken waarschijnlijk wel en gaan niet demonstreren met als doelstelling om alles te slopen itt tot ongewassen afa losers.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:26 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Toen ik nog in een supermarkt werkte, pakte ik die rotte appels er dan ook uit, en gooide ze weg. Niet de hele kist. Zo geldt het voor mensen: pik de rotte appels eruit (weggooien = bestraffen; mensen gooi je niet weg) en laat de rest met rust.
Ja, echter is het zo dat men zich in een groep graag laat leiden, daarom is bendevorming ook zo populair omdat je als eenling nergens bijhoort en niet veel betekent. Rotte appels zijn meestal degenen die een groep om zich heen vormen, kijk maar naar politici, criminelen e.d. Door de "rotte appels" verlaagt automatisch het normbesef bij de rest. Dat gebeurt helaas overal, van op de werkvloer als het gaat om pennen meenemen of papier of ander materiaal. Iedereen weet dat het niet de bedoeling is maar niemand maakt zich er meer druk over, tot aan de top waar men bonussen aan elkaar uitkeert en het de graaicultuur word genoemd.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:51 schreef Jeroenz het volgende:
[..]


die hitlergroet hoeft nou ook weer niet maar ik kan me meer in dat volk vinden dan die andere nerdjes. zij werken waarschijnlijk wel en gaan niet demonstreren met als doelstelling om alles te slopen itt tot ongewassen afa losers.
Ik kan me in beide groeperingen niet vinden, vind je het erg?
userIcon
Ze zijn lui, laf en lelijk.
Antifa, HA HA HA!

http://www.youtube.com/watch?v=jF3yReyH89o&feature=related

Disclaimer: Nee heb niks tegen links of rechts. Ben zelf ook niet extreem links of rechts.
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 17:45 schreef Jeroenz het volgende:
[afbeelding]


hahaha
Arjan Pont, beter bekend als Gerrit de Wit.
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:02 schreef KlappernootatWork het volgende:
Dus van die gemeenten mogen facisten hun gang gaan?
wrm zouden die gemeenten ze tegenhouden
iedereen heeft recht om te demonstreren
een moest links niet heel de boel aan gort schoppen zou er wsl zelfs amper politiebegeleiding nodig zijn
die kaalkopjes lopen allemaal wat rond te marcheren en roepen hun overtuigingen in het rond of waar ze ook voor demonstreren
en het kan niemand een bal schelen
buiten een paar extremistische linkse terros
userIcon
Lui Laf en Lelijk, antifa Ha Ha Ha
userIcon
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 15:04 schreef dadoc het volgende:
[..]

Tuurlijk jongen, heel 'links' gelijktrekken met de AFA. Typisch weer zo'n PVV-denkwijze, lekker simplistisch!
Maar zeer effectief!
En daar kan links met al zijn vermeende intellect blijkbaar niet mee omgaan!
100  van 114 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 16:53 'Treinreizigers moeten minder betalen'15
» 15:21 Agenten gewond bij massale vechtpartij Druten21
» 15:17 Dronkaard rijdt meerdere keren in op groep8
» 14:56 Baby-dump.nl raakt wellicht certificaat kwijt22


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden