Lijsttrekker moslimpartij toont dubieuze foto's op Hyves

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 07-02-2010 @ 18:51
print 

Dilaver Delikaya hoopt tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag volgende maand veel stemmen binnen te halen voor zijn partij, de Islam Democraten (ID). Zoals iedere moderne politicus heeft Delikaya ook een eigen Hyves-pagina. De moslim had op zijn profiel ook enkele foto's van zijn kinderen gezet, maar deze weer snel verwijderd. Ze bleken namelijk nogal erg dubieus te zijn voor een politicus.

Zo prijkte op zijn profiel onder andere een foto van ene Muhamed. Het ventje kijkt erg boos de camera in, terwijl hij in elke hand een pistool houdt. Beide lopen heeft hij tegen zijn oor gedrukt. Andere kindjes op zijn pagina beeldden slechts met hun handjes een pistool uit.

De lijsttrekker heeft de foto's echter snel weer van zijn profiel afgegooid. Hij kwam er namelijk zelf ook achter dat de gewelddadige kinderen in strijd zijn met zijn partijprogramma.

"Daar waar jongeren tot criminele handelingen vervallen, is vaak een beperkte pedagogische aansturing door de ouders aan de orde", is een statement van de ID. "In dit soort gevallen dienen ouders hun verantwoordelijkheid op te pakken en zullen desnoods onder sanctionering deel moeten nemen aan cursussen ouderbegeleiding. De inhoud van deze ouderbegeleiding moet mede aansluiten op de achtergrond van de ouder en zijn of haar kind."

Muhamed Gangsta
"I'm a gangsta baby!"

Submitter: elkravo  -   Bron: De Dagelijkse Standaard


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

27385 views / 297 reacties
Reacties op dit bericht
47  van 297 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6
userIcon
Oh oh.. Domme foto die papa daar op zijn Hyves gezet heeft.

Dus geen wachtgeld en riante onkostenvergoeding voor papa ben ik bang, kleine Hamas-adept.

Je zult het dus voorlopig met de bijstand moeten blijven doen.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 21:11 schreef Wa3ra het volgende:
[..]
voorals nog ga ik er liever van uit dat iemand niet zo dom is om een kind te fotograveren met 2 echte pistolen onschuldig tot schuld is bewezen was het toch?
Helaas is het schuldig, pseudowapens zijn bij de wet verboden, ook in de handen van een kind. Dat papa zo dom is om daar een foto van te maken? Dat is al vastgesteld, dat hij zo dom is om het op zijn site te zetten? Ook een feit. Dat deze man een politieke carrière ambieert? Lijkt me niet echt slim als hij al niet door heeft dat hij in Nederland woont met de Nederlandse wetgeving.

Huiszoeking? Nee, als hij ook maar een gram verstand bezit levert hij gewoon de wapens af op een politiebureau en ziet hij af van een politieke carrière, simpelweg omdat hij zich dusdanig bewezen heeft niet van het materiaal gemaakt te zijn dat zich ook maar aan de politiek moet denken.

Voor het geval men nogal zwart / wit naar mij kijkt, of het nu een alloch of autoch -toon was is niet belangrijk in deze.
userIcon
Politieke zelfmoord, zelfs voordat je politieke carrière ook maar begonnen is, is nooit grappig.

Ik ben benieuwd hoe ze zich hier uit gaan lullen.

'maar zijn geloofwaardigheid staat nog steeds als een huis, bladibladibla...' o.i.d.
userIcon
Ik vind dat altijd zo zielig, kinderen met wapens
userIcon
wat een onzin zeg. dit zijn zelfs van die proppenschieters die je op iedere hoek in spanje koopt, helemaal geen wapens maar gewoon plastic china-troep.
maar goed, het betreft een moslim dus dan valt er wat gal te spuwen hier. in saudi-arabie had het een christen geweest en was er ook weer wat te spuwen.


get a life
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:58 schreef Carliano het volgende:
Ik raak niet zo snel onder de indruk van dit soort dreigementen hoor.

"There is replica written on the side of yours, while there is Desert Eagle written on the side of mine".
staat bij die van mij ook
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:12 schreef Paracelsus het volgende:
Hahaha. Islam betekent vrede!
OF;Ben vreselijk dronken.
genoeg reden om de moslim partij te verbieden =(
userIcon
dat dat ventje net niet genoeg kracht in zn vingertjes heeft om die trekker over te halen.
userIcon
Lekker partijtje! Straalt de intelligentie ook vanaf.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:45 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


speelgoed pistooltjes, he ja laten we zijn huis overhoop halen

Ik had een pijl en boog vroeger en een klappertjes pistool, echt een gangsta babe
Het gaat er niet om of ze nep zijn of niet, het gaat er om dat ze er als echt uit zien. Het gaat hier dus om een imitatiewapen en imitatiewapens zijn strafbaar in Nederland, zie hier:

Uit de Circulaire wapens en Munitie 2005:

[quote]CIRCULAIRE WAPENS EN MUNITIE 2005 / ALGEMEEN DEEL (A)

Categorieën Wapens

I Ongewenste niet-vuurwapens zoals stiletto

[ Bericht gewijzigd door Tinkerbell85 op zondag 7 februari 2010 @ 22:43 ]
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:17 schreef l3xus het volgende:
wat een onzin zeg. dit zijn zelfs van die proppenschieters die je op iedere hoek in spanje koopt, helemaal geen wapens maar gewoon plastic china-troep.
Loop er maar eens mee een politiebureau binnen en richt op de agenten, eens kijken of ze zeggen dat het mooie china-troep is of dat ze die van hun laten zien om het te vergelijken.

quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:17 schreef l3xus het volgende:
maar goed, het betreft een moslim dus dan valt er wat gal te spuwen hier. in saudi-arabie had het een christen geweest en was er ook weer wat te spuwen.
Oh, het is een religie-kwestie? Ik dacht een politieke, mijn excuus dan. Het leekt me voor een aanstaand politicus niet slim om zijn kinderen met pseudowapens op de foto te zetten en die weer op het internet te plaatsen. Zeker niet als het programma gaat over hoe er beter opgevoed moet worden. Maar als je het enkel over religie gaat hebben, tja dan heb je helemaal gelijk.


quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:17 schreef l3xus het volgende:
get a life
get a education
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:33 schreef Tinkerbell85 het volgende:
[..]


Het gaat er niet om of ze nep zijn of niet, het gaat er om dat ze er als echt uit zien. Het gaat hier dus om een imitatiewapen en imitatiewapens zijn strafbaar in Nederland, zie hier:

Uit de Circulaire wapens en Munitie 2005:

CIRCULAIRE WAPENS EN MUNITIE 2005 / ALGEMEEN DEEL (A)

Categorieën Wapens

I Ongewenste niet-vuurwapens zoals stiletto
Ahh moet kunne joh. 't Is maar een klein moslimmannetje. Die doen op die leeftijd nog niks. Hooguit schelden.
userIcon
Die ene vrouw die op de lijst staat van dat clubje heeft geen foto geplaatst.... toeval?
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 21:03 schreef watchers het volgende:
[..]


Klopklop:


[..]
Mensen kunnen soms onverantwoord en in dit geval ook nog eens gewoonweg DOM handelen. Dit soort idiote fratsen word waarschijnlijk door zijn achterban -als hij die heeft- ook veroordeeld.
Kansloos dus !
De mensen die hierop reageren door te beweren dat elke moslim een 'gun' zou hebben, of dat dit soort gedrag in de Islam thuishoort zijn net zo kansloos.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:34 schreef Corradini het volgende:
[..]

Loop er maar eens mee een politiebureau binnen en richt op de agenten, eens kijken of ze zeggen dat het mooie china-troep is of dat ze die van hun laten zien om het te vergelijken. Done that de mijne was groter.

[..]

Oh, het is een religie-kwestie? Ik dacht een politieke, mijn excuus dan. Het leekt me voor een aanstaand politicus niet slim om zijn kinderen met pseudowapens op de foto te zetten en die weer op het internet te plaatsen. Zeker niet als het programma gaat over hoe er beter opgevoed moet worden. Maar als je het enkel over religie gaat hebben, tja dan heb je helemaal gelijk.


[..]

get a education
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:47 schreef Verbatim. het volgende:
[..]


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hey carnaval de hit van 2010. Het kindsoldaatje, de opblaas terrorist en de geitenneuker
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:25 schreef Carliano het volgende:
[..]

Ja en daarom tonen volwassen moslims hier in Nederland foto's van hun kinderen met pistolen in hun hand. Dat exact is hier natuurlijk de reden van.

Dit is overigens het enige dat ik continu moet lezen, het beschuldigende vingertje naar Israel. Ofwel, de mening dat de verheerlijking van geweld en de criminaliteit die daarmee samenhangt, veroorzaakt wordt door Israel.

Zum kotzen het soort volk dat dit doet. Het is het meest laaghartige pisvolk dat de mensheid ooit heeft kunnen voortbrengen.


Natuurlijk draai de feiten maar om.
Jullie cultuur verheerlijkt zelf geweld, het feit dat jullie in allerlei conflicten in verre landen betrokken zijn bewijst dit. Door telkens dat vingertje richting andere te wijzen verantwoorden jullie al eeuwen jullie oorlogsmisdaden.

Eerst waren het de zwarten, protestanten, joden de communisten en nu de Islam, whose next ?
Om nog maar te zwijgen over het Imperialistische koloniale tijdperk waarbij jullie onbevredigbare drang naar macht ten koste ging van andere.

Dus van dat klote pisvolkje blijk jij een onderdeel te zijn,..
userIcon
Klinkt misschien raar, maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat zelf heeft gedaan.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:07 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

En je vrouw of een barman in elkaar slaan is niet verboden?
Je kent het verschil niet tussen een overtreding en een misdrijf? Dan heb je je nick goed gekozen.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:45 schreef Wa3ra het volgende:
[..]


speelgoed pistooltjes, he ja laten we zijn huis overhoop halen

Ik had een pijl en boog vroeger en een klappertjes pistool, echt een gangsta babe
Heb je die dingen wel eens goed bekeken? |Volgens mij lijken die als twee druppels water op Smith & Wesson's 745. Als ik een agent zou zijn er met iemand worden geconfronteerd met die dingen in z'n handen dan had ik de haan al gespannen, geloof me. En ik ben zeker geen trigger happy dude.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 23:29 schreef emoHunter het volgende:
[..]


Natuurlijk draai de feiten maar om.
Jullie cultuur verheerlijkt zelf geweld, het feit dat jullie in allerlei conflicten in verre landen betrokken zijn bewijst dit. Door telkens dat vingertje richting andere te wijzen verantwoorden jullie al eeuwen jullie oorlogsmisdaden.

Eerst waren het de zwarten, protestanten, joden de communisten en nu de Islam, whose next ?
Om nog maar te zwijgen over het Imperialistische koloniale tijdperk waarbij jullie onbevredigbare drang naar macht ten koste ging van andere.

Dus van dat klote pisvolkje blijk jij een onderdeel te zijn,..
Ouwe koeien uit de sloot trekken en dat argumenten noemen. En dan 'jullie' en 'pisvolkje'.. Jezelf een spiegel voorhouden is zo moeilijk he, vooral als het gaat over een'cultuur van geweld', muzzelman
Kijk die psychische blik van dat joch. Al verpest bij de geboorte. Weren zulke gasten! Hup hup... Opbokken hier, verrekte koekwauzen.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:56 schreef emoHunter het volgende:
De mensen die hierop reageren door te beweren dat elke moslim een 'gun' zou hebben, of dat dit soort gedrag in de Islam thuishoort zijn net zo kansloos.
En dan vervolgens rustig een heel volk over een kam scheren

quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 23:29 schreef emoHunter het volgende:
Natuurlijk draai de feiten maar om.
Jullie cultuur verheerlijkt zelf geweld, het feit dat jullie in allerlei conflicten in verre landen betrokken zijn bewijst dit. Door telkens dat vingertje richting andere te wijzen verantwoorden jullie al eeuwen jullie oorlogsmisdaden.

Eerst waren het de zwarten, protestanten, joden de communisten en nu de Islam, whose next ?
Om nog maar te zwijgen over het Imperialistische koloniale tijdperk waarbij jullie onbevredigbare drang naar macht ten koste ging van andere.

Dus van dat klote pisvolkje blijk jij een onderdeel te zijn,..
Hoe noemde je dat ook alweer?
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 23:14 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Mussolini, waar word die genoemd in het verhaaltje ??
Nergens toch, dus waarom sleur jij die eikelbijter erbij !!!

Nee, ken je geschiedenis, de nazi's hadden twee complete moslim SS-divisie's. + een Waffen SS divisie uit elk bezet land
En ze hadden goede connectie's met de groot mufti van Jeruzalem, die trouwens in de eerste wereldoorlog de kant van de Ottomanen koos om te vechten tegen de Britten, en na de tweede wereldoorlog de grondlegger was van 'Jihad' en van 'Hamas', met zijn protege : Arafat.
En connecties met Rost Van Tonningen en Mussert, die na de oorlog werden veroordeeld voor landverraad en de doodstraf kregen
http://het-ander-klokje.b(...)llah-tot-hitler.html

Dus leg je er maar bij neer : moslims zijn fascisten, moslims zijn nazi's !!
Dus wij zijn ook allemaal nazi's?
En iedereen die ze helpt en/of beschermt zijn gewoon nsb'ers !!

En iedereen die tegen moslims is, is een held, een verzetstrijder !!
Maar noemen we dit hier niet "Godwin's Law"?
mijn kinderen speelde met lego , dit is niet normaal, goed voer voor de PVV om de trekker over te halen.
Ik weet niet waarom hier zoveel discussie over moet zijn. Die dingen zijn bij wet verboden, punt. Dat op internet plaatsen is heel dom, punt. Als lijsttrekker praten over opvoeding, maar dan wel zo'n foto plaatsen is dubbel zo dom. Zo simpel is het. Geen discussie over nodig, is gewoon feit.
als zon mongool de politiek in gaat is het einde wel zoek denk ik...
Geeft maar weer eens aan dat het terroristen zijn, en dat zit dan in de politiek. En zo te zien krijgen ze dus een slechte opvoeding en zal het mij niet verwonderen als over 5-10 jaar dit de bekende relmarrokaantjes zijn zonder werk en alleen maar mensen lastig vallen.

En dan dat partijprogramma is een verkapt "laat nederland zich aanpassen aan de moslims".
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:58 schreef Carliano het volgende:
Ik raak niet zo snel onder de indruk van dit soort dreigementen hoor.

"There is replica written on the side of yours, while there is Desert Eagle written on the side of mine".
Snatch! Geweldige film!
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:14 schreef totenkopf het volgende:
[..]


Als ik agent was had ik een huiszoekingsbevel gehaald, want die 'speelgoedwapens' van jou vallen wel onder de wapenwet als zijn 'op echt lijkende wapens, geschikt voor afdreiging', goed voor een paar jaar gevangenisstraf.
Iedereen die betrapt wordt op het invoeren van een imitatiewapen is strafbaar en wordt strafrechtelijk vervolgd, ook jongeren. Het wapen wordt in beslag genomen en de bezitter krijgt een boete van maximaal 270 euro.
bron

die straf waar jij van spreekt is alleen van toepassing als het daadwerkelijk gebruikt om mee te dreigen...

ontopic: die vent moeten ze gelijk strafrechtelijk aanpakken en dat kind ook. iedereen die vindt dat het maar nep is, wacht maar tot je zo'n ding in je nek krijgt in het donker.

vroeger als kind wilde ik ook wel zo'n ding, maar gelukkig waren mn ouders slimmer dan deze man
userIcon
Of het nu speelgoed pistooltjes zijn of niet.

Als je zo je kind op Hyves zet, is er iets goed fout met je..

Dubbel zo fout is het natuurlijk als je dan ook nog een Moslimpartij wil beginnen..

Weer erg representatief voor de denkwijze voor dit...ehm..gezin..

ik zeg uitzetten... ;-)
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 20:18 schreef Westerling het volgende:
[..]
Bovendien zijn het nogal vreemde nepwapens, naar mijn weten is een oranje/rood gekleurd loopuiteinde verplicht om duidelijk te maken dat het een nepwapen is. Met dit wapen kun je een overval plegen.
Nepvuurwapens zijn voorwerpen die sprekend op echte vuurwapens lijken. Dat kunnen bijvoorbeeld speelgoedwapens zijn. Maar ook aanstekers in de vorm van pistolen of handgranaten. Of 'wapens' die onderdeel uitmaken van een spelcomputer. In Nederland zijn alle namaakvuurwapens verboden. Ook als ze groter of kleiner dan het echte wapen zijn of als ze een andere kleur hebben.

In Zuid-Europese landen zijn de wapenwetten minder streng dan in Nederland. Nepwapens zijn daar gewoon te koop. Maar het is strafbaar om in het buitenland een namaakpistool te kopen en dat mee te nemen naar Nederland.


dit zijn replica's, ook in het pimpelpaars zijn die verboden... in de usa bestaan er zogenaamde ladyguns en om hip te zijn zijn die in allerlei kleuren beschikbaar




lijkt ook nep, maar is the real deal
Vreemd dat dit niet in de grote media verschijnt. Weer een typisch gevalletje van verzwijgen voor het grote publiek. Als dit om een kamerlid van de pvv ging was het op alle zenders en krantekoppen uitgebreid te zien.
Haal het trekkertje maar over, jongen
euhmmm, hebben jullie die foto goed bekeken? Die pistolen zien er gewoon ingeshopt, kijk maar naar de lichtval!
userIcon
Dat knakkertje richt de guns op zijn eigen hoofd, enige wat daar mis mee zou kunnen zijn is dat ze nep zijn
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 00:43 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Maar noemen we dit hier niet "Godwin's Law"?
Jij hebt er anders nooit moeite mee om Wilders een nazi te noemen.
Nu blijkt dat moslims de echte nazi's zijn begin jij te huilen over Godwin.
NSB-er
quote:
Op maandag 8 februari 2010 @ 14:03 schreef kootjo het volgende:
euhmmm, hebben jullie die foto goed bekeken? Die pistolen zien er gewoon ingeshopt, kijk maar naar de lichtval!
Zat ik ook al naar te kijken. Daarnaast heeft ie de guns niet op zijn oren liggen, zelfs niet eens op zijn hoofd gericht volgens mij. Kijk maar naar de stand van zijn armpjes en de stand van zijn handen......

Maar echt of niet, gericht op het hoofd of niet, dit hoort gewoon niet. Je kind in een dergelijke pose zetten zou aanleiding mogen zijn om de kinderbescherming op je dak te krijgen en als ouder eens heropgevoed te worden. Het feit dat de persoon in kwestie ook nog eens politicus wil worden of is, maakt het helemaal triest....
Bericht moest ook wel van telegraaf-djeez komen natuurlijk
userIcon
Wat een faaalhaas
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 22:20 schreef scanman1 het volgende:
[..]


Reacties als die van jou, inderdaad
ja marokkaantje, wat voor reactie ga je nou geven op dit artikel. valt niet mee he met een iq van 5?
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:12 schreef Eggos het volgende:
En daarom stem ik PVV
meer zeg ik er niet over
Nou, enkele PVV' ers schijnen ook wel wat met vuurwapen te hebben.
47  van 297 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden