Lijsttrekker moslimpartij toont dubieuze foto's op Hyves

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 07-02-2010 @ 18:51
print 

Dilaver Delikaya hoopt tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag volgende maand veel stemmen binnen te halen voor zijn partij, de Islam Democraten (ID). Zoals iedere moderne politicus heeft Delikaya ook een eigen Hyves-pagina. De moslim had op zijn profiel ook enkele foto's van zijn kinderen gezet, maar deze weer snel verwijderd. Ze bleken namelijk nogal erg dubieus te zijn voor een politicus.

Zo prijkte op zijn profiel onder andere een foto van ene Muhamed. Het ventje kijkt erg boos de camera in, terwijl hij in elke hand een pistool houdt. Beide lopen heeft hij tegen zijn oor gedrukt. Andere kindjes op zijn pagina beeldden slechts met hun handjes een pistool uit.

De lijsttrekker heeft de foto's echter snel weer van zijn profiel afgegooid. Hij kwam er namelijk zelf ook achter dat de gewelddadige kinderen in strijd zijn met zijn partijprogramma.

"Daar waar jongeren tot criminele handelingen vervallen, is vaak een beperkte pedagogische aansturing door de ouders aan de orde", is een statement van de ID. "In dit soort gevallen dienen ouders hun verantwoordelijkheid op te pakken en zullen desnoods onder sanctionering deel moeten nemen aan cursussen ouderbegeleiding. De inhoud van deze ouderbegeleiding moet mede aansluiten op de achtergrond van de ouder en zijn of haar kind."

Muhamed Gangsta
"I'm a gangsta baby!"

Submitter: elkravo  -   Bron: De Dagelijkse Standaard


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

27383 views / 297 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 297 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Goed voorbeeld gehad thuis...
userIcon
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!
weinig verrassend
userIcon
quote:
Islam Democraten
userIcon
Snappen de mensen het dan nog niet ja hoor ook die leuke achmed van op de hoek, of de mohammed die naast je woont met zijn leuke volvo en normale baan zal altijd voor de Islam kiezen, een minderheid? maak er maar een meerderheid van, zijn zovelen die er publiekelijk niet voor uitkomen maar wel de haat gevoelens dragen jegens het westen
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:54 schreef Schepseltje het volgende:
[..]

Ik raak niet zo snel onder de indruk van dit soort dreigementen hoor.

"There is replica written on the side of yours, while there is Desert Eagle written on the side of mine".
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
Nou knap gevonden hoor van je. Alleen wonen de Israeli die jij toont niet in dit land.

Maar jonge Mohammed die met haat en geweld als redelijk pressiemiddel wordt opgevoed echter wel.
userIcon
Direct verbieden. en Ik vind wel dat Nederland een schijnseculiere staat is door al die christelijk georiënteerde partijen en dus nu een moslim partij
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 07-02-2010 @ 19:02 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
Ook zo relevant, hé? Of stonden ze ook op de Hyves van een lijsttrekker?
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
wat heeft Isreal hier mee te maken?

Zowel Israel als die lijsttrekker zitten verschrikkelijk fout
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
En dat wil je vergelijken met zo'n gangsta kid? Hij heeft trouwens inderdaad grote oren. Maar goed, weten we meteen wat voor vleesch we in de kuip hebben
Wat fijn dat zoveel mensen even de tijd hebben genomen om hun World of Warcraft of ander schietspelletje gebruiken om dingen als "jong geleerd" en "goed voorbeeld gehad" te roepen.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook zo relevant, hé? Of stonden ze ook op de Hyves van een lijsttrekker?
Israel is wel een lichtend voorbeeld voor jou wat betreft de democratie en mensenrechten toch?
userIcon
Die guns zien er behoorlijk echt uit en dat is toch verboden in Nederland.
Dat er al genoeg moslims in Nederland zijn om een partij te vormen is al om te huilen.

userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:55 schreef VatosLoco het volgende:
Snappen de mensen het dan nog niet ja hoor ook die leuke achmed van op de hoek, of de mohammed die naast je woont met zijn leuke volvo en normale baan zal altijd voor de Islam kiezen, een minderheid? maak er maar een meerderheid van, zijn zovelen die er publiekelijk niet voor uitkomen maar wel de haat gevoelens dragen jegens het westen
De hand bijten die je voedt is het domste wat je kunt doen.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:03 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
En dat wil je vergelijken met zo'n gangsta kid? Hij heeft trouwens inderdaad grote oren. Maar goed, weten we meteen wat voor vleesch we in de kuip hebben
Idd. Een normaal Nederlands jongetje dat graag met speelgoed pistolen speelt.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Het verschil is dat het Christendom WEL goed samengaat met democratie.
Ja? Vrouwen die geen hoge functies mogen vervullen gaat goed samen met de democratie?
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:05 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Idd. Een normaal Nederlands jongetje dat graag met speelgoed pistolen speelt.
Ziet dat er uit als speelgoed? Beetje naief he.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:03 schreef fps het volgende:
Die guns zien er behoorlijk echt uit en dat is toch verboden in Nederland.
Dat er al genoeg moslims in Nederland zijn om een partij te vormen is al om te huilen.

Je hebt er maar 1 voor nodig. Zie Rita d'r partij
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:07 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
Ziet dat er uit als speelgoed? Beetje naief he.
Ik ben geen wapenexpert. Maar dat ziet er niet echt uit.
man Ferdo (Eindredactie Frontpage) 07-02-2010 @ 19:09 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Israel is wel een lichtend voorbeeld voor jou wat betreft de democratie en mensenrechten toch?
Nee. En dat kunnen ze zich ook niet veroorloven om dat te worden.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:03 schreef YouNaiveHuman het volgende:
Wat fijn dat zoveel mensen even de tijd hebben genomen om hun World of Warcraft of ander schietspelletje gebruiken om dingen als "jong geleerd" en "goed voorbeeld gehad" te roepen.
Alle jongetjes spelen oorlogje, dus ja.

En wat is het verschil ?

Papa van Mohammed hier, die godbetere een politicus pretendeert te zijn, zet dit soort foto's op zijn hyves. Dit mag dan misschien op respect mogen rekenen in een tribale samenleving, hier niet echt hoor.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Het Christendom is niet hetzelfde als de SGP.
Extreme moslims zijn niet hetzelfde als de Islam
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]


Het verschil is dat het Christendom WEL goed samengaat met democratie.
In your dreams elke religie die bemoeit met de politiek is uiteindelijk niet democratisch van aard. Kijk bv naar Israel die zichzelf een joodse staat noemt waar religie ook direct de machtigste instituut van een land, waardoor iig voor mij Zij die predicaat democraat verliezen en christendom is echt niet anders dan de jodendom of de islam
userIcon
Die gun's kon je een jaar of 5 geleden ook winnen op de kermis.
Nou is het al helemaal verboden.
Hahaha. Islam betekent vrede!
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:03 schreef siddha het volgende:
[..]
Israel is wel een lichtend voorbeeld voor jou wat betreft de democratie en mensenrechten toch?
Niet echt, maar in tegenstelling tot Nederland leven die mensen daar dagelijks onder de knoet van terreur. Elk kind kan daar door een aanslag getroffen worden.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:09 schreef Carliano het volgende:
[..]

Alle jongetjes spelen oorlogje, dus ja.

En wat is het verschil ?

Papa van Mohammed hier, die godbetere een politicus pretendeert te zijn, zet dit soort foto's op zijn hyves. Dit mag dan misschien op respect mogen rekenen in een tribale samenleving, hier niet echt hoor.
En hij haalt de foto's ook weer weg...
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
Typisch mohammedaans. Gelijk schuimbekkend naar de joden wijzen.

En de downplayers zijn ook weer aanwezig. Uiteraard niet om het af te keuren natuurlijk.
userIcon
Moslim of niet, als je zo je kind op de foto zet ben je volkomen gestoord en hoor je geen stemrecht te hebben. Laat staan dat je verkiesbaar bent.
Wat een idioot!
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:12 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


Geen enkel benul.... maar dan nog blijven dat een stel vuile smerige kakkerlakken.
O...dus je hebt een hekel aan ze omdat het Christenen zijn ?
Dit is toch wel een dikke fail van zo'n partij, nu al.

Nog vreemder is dat de man ook nog deze foto op zijn hyves heeft gezet, schijnbaar vondt hij dit dus een leuke foto.

Blij dat ik zijn normen en waarden niet deel.
userIcon
Islam democraten....HMM Islam en democratie
Wat klopt hier niet ?
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:12 schreef Carliano het volgende:
[..]

Niet echt, maar in tegenstelling tot Nederland leven die mensen daar dagelijks onder de knoet van terreur. Elk kind kan daar door een aanslag getroffen worden.
Het is uiteindelijk NIET de terreur die hun zo heeft gemaakt maar hun religie die vele vijanden en vrienden heeft, wat israel direct de beste plek maakt waar de religies hun oorlog kunnen voeren
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:15 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


Maar wat vind jij van de joods-extremistische kindertjes dan ? Daar laat jij je ook niet over uit.

hypocriet.
Gaat het bericht hier over?
Nee.

Terug je mand in, fikkie.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:12 schreef Carliano het volgende:
[..]

Niet echt, maar in tegenstelling tot Nederland leven die mensen daar dagelijks onder de knoet van terreur. Elk kind kan daar door een aanslag getroffen worden.
Het is heel simpel hoor: dan moeten die joden niet andermans land koloniseren zoals 300.000 van die gekke kolonisten nu actief zijn in WEST BANK.
Waar kan ik aangifte doen van discriminatie?? oh nee.. ik ben Nederlander, dat mogen alleen buitenlanders.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:13 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

En hij haalt de foto's ook weer weg...
Dus ? Het feit dat ie ze uberhaupt durft te plaatsen is al misselijkmakend.
Ze later weghalen kun jij met je gekleurde bril wel willen zien als spijt, maar daar is geen sprake van.

Dit is een intens zieke man die trots is omdat zijn kinderen geweld verheerlijken. Sterker nog, hij doet het zelf ook.

Het zou hetzelfde zijn om je vrouw een kankerhoer te noemen en de dag erna te zeggen dat je misschien wat grof in de mond werd gedurende de ruzie. Gezegd blijft gezegd.

En in dit geval, geplaatst blijft geplaatst. Dit geeft heel duidelijk zijn visie op de samenleving weer.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:09 schreef DelBosque het volgende:
[..]


Als je een racist bent wel ja.
Nee hoor ik ben geen racist ik heb geen hekel aan buitenlanders zolang ze maar in het buitenland blijven wonen dan.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:14 schreef doeka het volgende:
Moslim of niet, als je zo je kind op de foto zet ben je volkomen gestoord en hoor je geen stemrecht te hebben. Laat staan dat je verkiesbaar bent.
Wat een idioot!
Precies, en dit gezegd hebbende is elke andere discussie hieromtrent overbodig!
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:19 schreef Carliano het volgende:
[..]


Dit is een intens zieke man die trots is omdat zijn kinderen geweld verheerlijken. Sterker nog, hij doet het zelf ook.

En in dit geval, geplaatst blijft geplaatst. Dit geeft heel duidelijk zijn visie op de samenleving weer.
Dit klopt helemaal.
userIcon


Beetje dom, om als lijsttrekker van welke politieke partij dan ook, een foto van je zoontje met twee speelgoedpistooltjes op je hyves te zetten.

Verder voorspel ik de 250 voorspelbare reacties.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:19 schreef Carliano het volgende:
[..]

Dus ? Het feit dat ie ze uberhaupt durft te plaatsen is al misselijkmakend.
Ze later weghalen kun jij met je gekleurde bril wel willen zien als spijt, maar daar is geen sprake van.

Dit is een intens zieke man die trots is omdat zijn kinderen geweld verheerlijken. Sterker nog, hij doet het zelf ook.

Het zou hetzelfde zijn om je vrouw een kankerhoer te noemen en de dag erna te zeggen dat je misschien wat grof in de mond werd gedurende de ruzie. Gezegd blijft gezegd.

En in dit geval, geplaatst blijft geplaatst. Dit geeft heel duidelijk zijn visie op de samenleving weer.
Tuurlijk joh. Aan die ene foto waaraan je niet kunt zien, waar, wanneer en waarom die is genomen, kun jij zien dat iemand geweld verheerlijkt.

Dan heb ik toch meer moeite met kinderen die dag in dag uit schietspelletjes spelen op computer. Maar dat valt niet op, dus daar loopt niemand over te zeiken. Of politici die hun vrouw in elkaar meppen.

Stom om die foto's op je hyves te zetten, maar om er nou weer zo'n heisa van te maken...
userIcon
ze moeten moslim partijen verbieden omdat ze een bedreiging vormen voor de democratie.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:18 schreef Pruimentijd het volgende:
Waar kan ik aangifte doen van discriminatie?? oh nee.. ik ben Nederlander, dat mogen alleen buitenlanders.
Jouw aangifte wordt niet serieus genomen. Niet omdat je een "echte" Nederlander bent, maar omdat je waarschijnlijk niet goed in je hoofd bent als je je gediscrimineerd voelt door de foto in het nieuwsbericht.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:18 schreef SanSebastian het volgende:
[..]


Het is heel simpel hoor: dan moeten die joden niet andermans land koloniseren zoals 300.000 van die gekke kolonisten nu actief zijn in WEST BANK.
Ja en daarom tonen volwassen moslims hier in Nederland foto's van hun kinderen met pistolen in hun hand. Dat exact is hier natuurlijk de reden van.

Dit is overigens het enige dat ik continu moet lezen, het beschuldigende vingertje naar Israel. Ofwel, de mening dat de verheerlijking van geweld en de criminaliteit die daarmee samenhangt, veroorzaakt wordt door Israel.

Zum kotzen het soort volk dat dit doet. Het is het meest laaghartige pisvolk dat de mensheid ooit heeft kunnen voortbrengen.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:05 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Idd. Een normaal Nederlands jongetje dat graag met speelgoed pistolen speelt.
Dat is een. Maar dat een vader dan ook nog eens zulke foto's op zijn hyves zet, is iets anders. Het feit dat hij de foto's heeft verwijderd spreekt al boekdelen.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:19 schreef Factsnomyths het volgende:
[..]


inderdaad...negeer de realiteit maar weer. huichelaar.
Blijf jij er lekker maar totaal offtopic "argumenten" bij verzinnen. Dat doen kneusjes wel vaker als ze telkens de hoek in gelult worden.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:24 schreef shareman het volgende:
ze moeten moslim partijen verbieden omdat ze een bedreiging vormen voor de democratie.
Er is in Nederland nog nooit een moslimpartij geweest, die ook maar enigszins succes heeft gehad. Hetzelfde voorspel ik voor deze ID ook.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:24 schreef shareman het volgende:
ze moeten moslim partijen verbieden omdat ze een bedreiging vormen voor de democratie.
Een politieke partij verbieden omdat ze moslim zijn? Kijk in de spiegel: jij bent een bedreiging voor de democratie
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:24 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Tuurlijk joh. Aan die ene foto waaraan je niet kunt zien, waar, wanneer en waarom die is genomen, kun jij zien dat iemand geweld verheerlijkt.

Dan heb ik toch meer moeite met kinderen die dag in dag uit schietspelletjes spelen op computer. Maar dat valt niet op, dus daar loopt niemand over te zeiken. Of politici die hun vrouw in elkaar meppen.

Stom om die foto's op je hyves te zetten, maar om er nou weer zo'n heisa van te maken...
Jij maakt je er idd niet druk om nee, dus voor jou is dit klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld ?

We spreken hier over een politicus die mede het beleid in de stad Den Haag wil gaan bepalen nota bene ! En daar mag geen heisa over gemaakt worden ?
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:25 schreef thedeedster het volgende:
[..]

Dat is een. Maar dat een vader dan ook nog eens zulke foto's op zijn hyves zet, is iets anders. Het feit dat hij de foto's heeft verwijderd spreekt al boekdelen.
Precies. Beter een vader die foto's van een karatekind op zijn hyves zet en dat gewoon laat staan!
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:13 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

En hij haalt de foto's ook weer weg...
What has been seen can't be unseen. Kan het plaatje ff niet vinden.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 18:57 schreef FIFA2010 het volgende:
Israeli Kids

[afbeelding]
zo een foto is compleet uit de context gerukt
aangezien je duidelijk ziet dat de wapens vastzitten aan een touw of ijzeren kabel zodat ze niet kunne worden meegenomen
dus ze liggen daar maar tentoongesteld

zo kan je fotos van elk land posten want toen ik klein was heb ik wel een FN P90 van de politie vastgehouden
en op al die politie/legerdagen enzo kan je wapens vasthouden en zelfs mee schieten

compleet irrelevant met de foto van die politicus
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:26 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Er is in Nederland nog nooit een moslimpartij geweest, die ook maar enigszins succes heeft gehad. Hetzelfde voorspel ik voor deze ID ook.
Echt Hendrik, je bent waarachtig de Nostradamus van de 21e eeuw.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:25 schreef Carliano het volgende:
[..]

Ja en daarom tonen volwassen moslims hier in Nederland foto's van hun kinderen met pistolen in hun hand. Dat exact is hier natuurlijk de reden van.

Dit is overigens het enige dat ik continu moet lezen, het beschuldigende vingertje naar Israel. Ofwel, de mening dat de verheerlijking van geweld en de criminaliteit die daarmee samenhangt, veroorzaakt wordt door Israel.

Zum kotzen het soort volk dat dit doet. Het is het meest laaghartige pisvolk dat de mensheid ooit heeft kunnen voortbrengen.


Jij had het over pisraël, ik reageerde op jouw post.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:28 schreef Carliano het volgende:
[..]

Jij maakt je er idd niet druk om nee, dus voor jou is dit klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld ?

We spreken hier over een politicus die mede het beleid in de stad Den Haag wil gaan bepalen nota bene ! En daar mag geen heisa over gemaakt worden ?
Het is niet normaal, maar ook geen grote ramp.
We leven in helaas in een wereld waar allerlei schietspelletjes normaal zijn. Kinderen het maar al te leuk vinden om met speelgoed pistolen over straat te lopen. En het ook leuk vinden om raar op de foto te gaan.

Niet slim voor een politicus, maar ook niet wereldschokkend als je langer dan 2 tellen na kunt denken.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:29 schreef Bushmaster het volgende:
[..]
What has been seen can't be unseen. Kan het plaatje ff niet vinden.
Achja, we zijn ondertussen ook alweer bijna vergeten dat die PVV knakker zijn vrouw in elkaar mept. En die andere PVV die barmannen in elkaar slaat als die geen bier krijgt.
Die zitten er ook nog steeds.
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:28 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Precies. Beter een vader die foto's van een karatekind op zijn hyves zet en dat gewoon laat staan!
Volgens mij ontgaat het punt je. Het feit dat hij deze zaken heeft verwijderd nadat er enige kritiek was, betekent dat hij een huichelaar is. Anders had hij ze wel laten staan.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:29 schreef SanSebastian het volgende:
[..]




Jij had het over pisraël, ik reageerde op jouw post.
Dan zit je verkeerd, ik spreek nooit over pisrael.

En ik haal Israel er ook nooit bij om misdaden te vergoeilijken. We leven in Nederland en een eventuele misdaad daar is geen enkele rechtvaardiging voor misdaden hier.
userIcon
Wanneer begrijpt de poltiek nu dat als ze waaracthig willen zijn, wel 100% secul.ier moeten zijn met humanistische beginselen dus geen Moslimpartijrn rnaar ook geen Christelijke(Joodse) partijen
userIcon
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:28 schreef Carliano het volgende:
[..]

We spreken hier over een politicus die mede het beleid in de stad Den Haag wil gaan bepalen nota bene ! En daar mag geen heisa over gemaakt worden ?
Het is een moslim dus men mag geen kritiek geven.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:29 schreef Madmaarten het volgende:
[..]


zo een foto is compleet uit de context gerukt
aangezien je duidelijk ziet dat de wapens vastzitten aan een touw of ijzeren kabel zodat ze niet kunne worden meegenomen
dus ze liggen daar maar tentoongesteld

zo kan je fotos van elk land posten want toen ik klein was heb ik wel een FN P90 van de politie vastgehouden
en op al die politie/legerdagen enzo kan je wapens vasthouden en zelfs mee schieten

compleet irrelevant met de foto van die politicus
Want? Kinderen van een politicus moeten abnormaal zijn en niet met speelgoedpistolen spelen?
userIcon
IslamDemocraten, contradictio in terminis heet dat geloof ik....
man mouthman (Redactie Frontpage) 07-02-2010 @ 19:37 fotoboek homepage
userIcon
Die foto onder het bericht zou de meeste pvv-stemmers toch aan moeten spreken?
Geeft een nieuwe betekenis aan het begrip zelfmoordterrorist.
quote:
Op zondag 7 februari 2010 @ 19:31 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Het is niet normaal, maar ook geen grote ramp.
We leven in helaas in een wereld waar allerlei schietspelletjes normaal zijn. Kinderen het maar al te leuk vinden om met speelgoed pistolen over straat te lopen. En het ook leuk vinden om raar op de foto te gaan.

Niet slim voor een politicus, maar ook niet wereldschokkend als je langer dan 2 tellen na kunt denken.
Nou dat kan ik wel hoor, maar bedankt voor je interesse.

Zie jij dan geen verschil tussen een foto van een ventje met een cowboyhoed op, een sheriffster op zijn borst en 2 pistooltjes in zijn handjes en bovenstaande prent ?

Ik wel hoor. De kinderbescherming heeft wel om mindere zaken kinderen bij de ouders weggehaald.

En nogmaals, dit is een politicus die aan het bestuur van Den Haag wil gaan deelnemen. Die vent is werkelijk knettergek.
100  van 297 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden