Peter R. de Vries: 'Wilders is gevaarlijk politicus'

Nederland • Geschreven door Sander (Xender) op 05-02-2010 @ 07:32
print 

Misdaadjournalist Peter R. de Vries waarschuwt vandaag openlijk voor Geert Wilders in het AD. "Wilders vernedert, beschimpt en beledigt bepaalde bevolkingsgroepen. Hij zet ze in een hoek, maakt ze belachelijk. Hij rept over een kopvoddentaks en trekt dan de vergelijking met hondenbelasting. Het is opruiing."

De Vries wil er graag wat over zeggen, anders voelt hij zich daar 'heel slecht bij'. Hij hekelt het ook dat Wilders de rechtsstaat in twijfel trekt als hij niet z'n zin krijgt. "Als ik Wilders in de rechtbank hoor zeggen dat hij geen eerlijk proces krijgt, wat gaat er dan onder zijn bewind met de rechtsstaat gebeuren? Het is nodig dat bepaalde mensen zeggen wat ze ervan vinden. Dat het geen goede zaak is om op Wilders te stemmen."

Door zijn kritiek op Wilders krijgt hij ook een volle mailbox. "Ik krijg dagelijks honderden mails binnen. Sommigen vinden het geweldig dat ik mijn mening geef, sommigen niet. Die schelden me uit of intimideren me. Zeggen dan mijn vrouw en kinderen moeten worden verkracht."

De Vries schrikt af en toe wel van de agressie in de mails. "Dan denk ik: nou nou, wat leeft er soms bij mensen. Terwijl ik alleen mijn mening geef over een politicus!"


Bron: AD


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk37
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie5
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep18
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

17954 views / 318 reacties
Reacties op dit bericht
100  van 318 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
Peter R. de Kots

Flikker toch op met je niet-interessante mening.
userIcon
peter whahaha wat een zielig mannetje
De spijker op zijn kop. De verlosser blijkt achteraf vaak een dubbele agenda te hebben. En hoe harder mensen schreeuwen dat je geen commentaar op de desbetreffende persoon mag hebben hoe linker het wordt. De geschiedenis wijst het uit. Liever de gulden middenmoot waar je lekker op mag blijven kankeren vanuit links en rechts (dat heet nou democratie) dan 1 massaal front waarbij een minderheid zijn of haar mond moet houden. Maargoed da's mijn mening.
userIcon
maar hij heeft wel gewoon gelijk die Petert, al vind ik hem dan weer een tikkie populistisch
Het komt niet vaak voor, maar ben het geheel met hem eens.
userIcon
Dat zei hij een week geleden ook al, verzin eens iets nieuws..Zijn je kijkcijfers niet hoog genoeg ofzo?
quote:

Als ik Wilders in de rechtbank hoor zeggen dat hij geen eerlijk proces krijgt, wat gaat er dan onder zijn bewind met de rechtsstaat gebeuren? Het is nodig dat bepaalde mensen zeggen wat ze ervan vinden.
Wilders zegt juist dat hij geen eerlijk proces krijgt omdat hij niet elke getuige mag oproepen. De rechtbank heeft vooraf beslist dat ze de verklaring van deze getuigen niet wenst te horen.
Eigenlijk geeft hij Wilders gewoon gelijk.
userIcon
Peter R. de Vries kan niet goed nadenken met die Emmy in z'n reet.
jaloezie is a bitch
de politieke partij van petahhhh. air de v. is nooit wat geworden
nu zet hij zelf aan tot haat tegen wilders stemmers
userIcon
[insert random attention whore pic here]
Peter Rat de Vries.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:39 schreef xplosion666 het volgende:
De spijker op zijn kop. De verlosser blijkt achteraf vaak een dubbele agenda te hebben. En hoe harder mensen schreeuwen dat je geen commentaar op de desbetreffende persoon mag hebben hoe linker het wordt. De geschiedenis wijst het uit. Liever de gulden middenmoot waar je lekker op mag blijven kankeren vanuit links en rechts (dat heet nou democratie) dan 1 massaal front waarbij een minderheid zijn of haar mond moet houden. Maargoed da's mijn mening.
Democratie is juist een groot gevaar. Meeste stemmen gelden! En de groep Moslims groeit.
userIcon
Alsof Wilders zich daar iets van aan zal trekken.
andersom klinkt ook leuk

Geert Wilders waarschuwt vandaag openlijk voor Peter R. de Vries in het AD. "Peter R. vernedert, beschimpt en beledigt bepaalde bevolkingsgroepen. Hij zet ze in een hoek, maakt ze belachelijk.

Hij rept over een haatzaaien en trekt dan de vergelijking met hitler. Het is opruiing."
man Danny (Administrator) 05-02-2010 @ 07:52 fotoboek homepage
userIcon
Peter R. de Vries is toch die Emmy-kijkcijfergeile, emotieloze, talentloze, zaadballoze robot met minder gezichtsuitdrukkingen dan Jerney Kaagman die qua interviewtechnieken niet verder komt dan 'wat ga je nou doen?' en 'ga je nou weglopen?' en die enorm faalde met het hele Joran verhaal omdat die gewoon ontkende en weer naar buiten mocht wandelen wegens gebrek aan bewijs?

Of is dit een andere Peter R. de Vries wiens mening wél interessant en relevant is?
userIcon
ik vind die PRDV zo'n eikel...als ie zo last heeft van die haat mails moet ie eens proberen de moslims te beledigen dan zal hij merken wat nou echt bedreigingen zijn....kan ie net als wilders in kazernes gaan wonen...

echt net als JPB wordt ik echt fysiek kotsmisselijk als ik hun koppen op tv ziet..
Ik ben het voor de verandering eens met Peter de Vries. Wilders is een gevaar voor de Nederlandse rechtstaat. Hij waarschuwt tegen iets wat in zijn hoofd een totalitaire ideologie is, door ze met totalitaire middelen te willen bestrijden.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:52 schreef Danny het volgende:
Peter R. de Vries is toch die Emmy-kijkcijfergeile, emotieloze, talentloze, zaadballoze robot met minder gezichtsuitdrukkingen dan Jerney Kaagman die qua interviewtechnieken niet verder komt dan 'wat ga je nou doen?' en 'ga je nou weglopen?' en die enorm faalde met het hele Joran verhaal omdat die gewoon ontkende en weer naar buiten mocht wandelen wegens gebrek aan bewijs?

Of is dit een andere Peter R. de Vries wiens mening wél interessant en relevant is?
Zijn mening is wel heel interessant voor het SBS-volk waarbij hij populair is. En laat dat nou net de leeghoofden zijn die denken dat Wilders het daadwerkelijk goed voorheeft met Nederland.
userIcon
Heb niet zoveel met Peter R. maar ook deze meneer mag zijn mening geven, daarbij wat hij zegt is nu ook nog gewoon eens waar
quote:
"Wilders vernedert, beschimpt en beledigt bepaalde bevolkingsgroepen. Hij zet ze in een hoek, maakt ze belachelijk. Hij rept over een kopvoddentaks en trekt dan de vergelijking met hondenbelasting. Het is opruiing."
Alleen had er tussen Wilders en vernedert het woordje probeert, want deze meneer kan mij niet beledigen, daar is hij net iets te min voor
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:51 schreef ZeFetish het volgende:
Sensatieman
Zeg je dit nu over Peter R. of over Wilders? ze zijn het namelijk alle 2
Terwijl ik alleen mijn mening geef over een politicus!"

Rot toch op, man daar wordt je toch helemaal niet nagevraagd.
userIcon
De kiezer bepaalt wel of die wel of niet gevaarlijk is, daar heeft niemand de Vries voor nodig. Arrogant mannetje is 't!
man Danny (Administrator) 05-02-2010 @ 08:01 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:56 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Tja jij bent een SP stemde Wilders lover, is het heel erg dat je mening dan niet zo objecetief is hier?
Jij bent een linksebomenknuffelaar. Dat maakt jouw mening nog veel subjectiever.
userIcon
Peter R. de Vries begint nu een hetze tegen Geert Wilders?

Komt een beetje over als het Melkert-syndroom
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
De kiezer bepaalt wel of die wel of niet gevaarlijk is, daar heeft niemand de Vries voor nodig. Arrogant mannetje is 't!
Het stemvee dat voor Wilders gaat heeft blijkbaar wel externe meningen nodig.
man Danny (Administrator) 05-02-2010 @ 08:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:59 schreef Wa3ra het volgende:
Heb niet zoveel met Peter R. maar ook deze meneer mag zijn mening geven, daarbij wat hij zegt is nu ook nog gewoon eens waar

Alleen had er tussen Wilders en vernedert het woordje probeert, want deze meneer kan mij niet beledigen, daar is hij net iets te min voor
Als alle moslims zo zouden denken in plaats van filmpjes te maken waarin de moord op Wilders gesuggereerd wordt zou hij nul zetels halen. Jammer genoeg zijn er nog steeds veel meer moslims met extreme ideeën in Nederland dan niet-moslims met extreme ideeën. Als beiden op een gelijk niveau van nagenoeg nul zouden zitten zou Nederland er al een stuk beter uit zien. En als de bontkraagjes dan ook nog eens nokken onze vrouwen standaard hoeren te noemen en werk zoeken zijn we er
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:03 schreef Misan het volgende:
Peter R. de Vries begint nu een hetze tegen Geert Wilders?

Komt een beetje over als het Melkert-syndroom
Neuh, Pim Fortuyn ben ik nooit bang voor geweest, en heb ik zelfs een toevoeging voor de Nederlandse politiek gevonden. Wilders daarentegen is levensgevaarlijk. Hij wil de Nederlandse rechtstaat ondermijnen door alleen mensen deel uit te laten maken van de maatschappij die een door hem gekozen religie aanhangen.
De beste stuurlui staan aan wal
man Danny (Administrator) 05-02-2010 @ 08:06 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:03 schreef Kluwer het volgende:
[..]


Het stemvee dat voor Wilders gaat heeft blijkbaar wel externe meningen nodig.
met elke externe ongevraagde mening ben ik meer geneigd volgende keer ipv SP toch gewoon eens gek te doen en wilders te stemmen.
man Danny (Administrator) 05-02-2010 @ 08:07 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:59 schreef Kluwer het volgende:

Zijn mening is wel heel interessant voor het SBS-volk waarbij hij populair is. En laat dat nou net de leeghoofden zijn die denken dat Wilders het daadwerkelijk goed voorheeft met Nederland.
Democratie is een bitch he? Jij zou die liever ondermijnen begrijp ik.
moet hij zich er ook weer even mee bemoeien ...
die kerel heeft aandacht tekort

Ik geloof er geen bal van dat Wilders wordt terechtgesteld, al ben ik totaal geen voorstander van de gedachtegangen van die geblondeerde gast.
Toch vreemd dat het gros van wilders aanhang op de baricades gaan staan als iemand maar een verkeerde menning heeft over Geert. Vrijheid van mening is dus door die aanhang alleen voor Geert bestemd. Het ware gezicht van de Wilders aanhang komt boven drijven
userIcon
Hoewel ik Peter R de Vries in eikelige aandachtstrekker vind heeft hij deze keer, zowaar, gelijk.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:07 schreef Danny het volgende:
[..]
Democratie is een bitch he? Jij zou die liever ondermijnen begrijp ik.
Dat begrijp je dan duidelijk niet. Waar zeg ik dat die leeghoofden die op Wilders stemmen dat niet mogen? Ik zeg alleen dat het goed is dat Peter de Vries zijn mening geeft, en duidelijk maakt waarom Wilders een groot gevaar voor de rechtstaat is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:57 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Tja de vraag is dan ook waarom dit in de media komt. Nutteloos, overbodig en verspillend.
omdat de media net zo opruiend zijn als ze weer sensatienieuws over de rug van anderen kunnen brengen
userIcon
Ah ja, handig om alleen die hondenbelasting te noemen terwijl Wilders begon met de accijnzen, vliegtax en na hondenbelasting ook nog verpakkingentax noemde. Hij noemde dus vrijwel iedere belasting waar de meerderheid van de Nederlanders tegen is. Maar dat past niet in je plaatje he meneer de Vries...

En natuurlijk vind Wilders het proces oneerlijk als hij niet al zijn getuigen op mag roepen. Mij lijkt dat iedere verdachte dat vind wanneer hij dat niet mag...

Ik ben absoluut geen Wilders fan maar die de Vries...
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:06 schreef Danny het volgende:
[..]
met elke externe ongevraagde mening ben ik meer geneigd volgende keer ipv SP toch gewoon eens gek te doen en wilders te stemmen.
Wat ben je toch een recalcitrante puber. Kijk mij eens stoer zijn, mensen raden mij af het te doen, en ik doe het gewoon toch! Kijk mij! Dat is wat je zegt Danny, niets meer en niets minder. Maar van jou had ik ook niets meer verwacht.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:10 schreef Crazy Harry het volgende:
Ah ja, handig om alleen die hondenbelasting te noemen terwijl Wilders begon met de accijnzen, vliegtax en na hondenbelasting ook nog verpakkingentax noemde. Hij noemde dus vrijwel iedere belasting waar de meerderheid van de Nederlanders tegen is. Maar dat past niet in je plaatje he meneer de Vries...

En natuurlijk vind Wilders het proces oneerlijk als hij niet al zijn getuigen op mag roepen. Mij lijkt dat iedere verdachte dat vind wanneer hij dat niet mag...

Ik ben absoluut geen Wilders fan maar die de Vries...
Hij noemde voordat een deel van zijn getuigen werd afgewezen de rechtsgang al oneerlijk. Daar komt nog eens bij dat het een volstrekt normale zaak is om getuigen waarvan de rechtbank denkt dat ze niets toevoegen af te wijzen. Hij wordt juist behandeld als ieder ander. Maar goed, het is nu allang duidelijk dat Wilders sommige mensen boven de wet wil plaatsen, en andere mensen juist alle grondrechten afpakken.
userIcon
Die De Vries moet zich hier niet mee bezig houden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Als alle moslims zo zouden denken in plaats van filmpjes te maken waarin de moord op Wilders gesuggereerd wordt zou hij nul zetels halen. Jammer genoeg zijn er nog steeds veel meer moslims met extreme ideeën in Nederland dan niet-moslims met extreme ideeën. Als beiden op een gelijk niveau van nagenoeg nul zouden zitten zou Nederland er al een stuk beter uit zien. En als de bontkraagjes dan ook nog eens nokken onze vrouwen standaard hoeren te noemen en werk zoeken zijn we er
Men heeft het recht het recht om filmpjes te maken, vind met het filmpje aanstootgevend, heeft men het recht om naar de rechter te stappen, zo werkt dat in het beschaafde Westen

Hoeveel moslims spreek jij die aan het radicaliseren zijn?
Ik namelijk maar bar weinig, ik denk dat de niet-moslim hier drukker mee bezig is als de moslim, hoe zou dat nou toch komen?

En dat alleen 'bontkraagjes'vrouwen lastig vallen, ik weet niet waar jij komt, maar er zijn ook genoeg henkies die dit doen, of heb ik alleen de eer om dit mee te mogen maken, alleen als iemand mij uitscheld of na roept, loop ik door of lach hem uit, ik ga niet gelijk gillen dat er een heel groot probleem is!!
Maar goed dat zal vast ook de rede zijn dat ik nog gewoon om Wilders kan lachen Ook omdat ik weet dat hij het onmogenlijk over mij kan hebben


quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:00 schreef sundale het volgende:
Terwijl ik alleen mijn mening geef over een politicus!"

Rot toch op, man daar wordt je toch helemaal niet nagevraagd.
Stem jij op de partij voor de vrijheid?
Grappig, volgens jou post mogen we alleen gebruik maken van de vrijheid als het ons geraagt word!
userIcon
Peter R. de Vries is pas echt een aandachttrekkende nietsnut.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:52 schreef Danny het volgende:
Peter R. de Vries is toch die Emmy-kijkcijfergeile, emotieloze, talentloze, zaadballoze robot met minder gezichtsuitdrukkingen dan Jerney Kaagman die qua interviewtechnieken niet verder komt dan 'wat ga je nou doen?' en 'ga je nou weglopen?' en die enorm faalde met het hele Joran verhaal omdat die gewoon ontkende en weer naar buiten mocht wandelen wegens gebrek aan bewijs?


Of is dit een andere Peter R. de Vries wiens mening wél interessant en relevant is?




Dat is hem,
userIcon
Ik vind het een waardeloze kerel maar nu moet ik hem toch gelijk geven....laat hij dan ook gelijk met wat bewijzen komen, een jordan actie ofzo....
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij bent een linksebomenknuffelaar. Dat maakt jouw mening nog veel subjectiever.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:56 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]

Tja jij bent een SP stemde Wilders lover, is het heel erg dat je mening dan niet zo objecetief is hier?


Een 'objectieve mening'
Ik vind die vent echt eng. Ik bedoel... Kijk naar hem!
Daarnaast slaat zijn argumentatie nergens op.
"Ik vind Wilders eng en een paar andere BN'ers vinden dat ook".
Juist.. Ook vind ik dat Wilders gewoon gelijk heeft. De rechtbank hoeft geen getuigen te horen die zeggen dat dit onder de vrijheid van meningsuiting hoort. Hij mag alleen Islam-extremisten oproepen?
En over die mails: Zeg eens iets negatiefs over de islam dan kwadrateren die mails nog eens denk ik
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:12 schreef Kluwer het volgende:
Hij noemde voordat een deel van zijn getuigen werd afgewezen de rechtsgang al oneerlijk. Daar komt nog eens bij dat het een volstrekt normale zaak is om getuigen waarvan de rechtbank denkt dat ze niets toevoegen af te wijzen. Hij wordt juist behandeld als ieder ander.
Zeg ik ergens dat hij niet wordt behandeld als ieder ander?
Nee, in tegendeel. Ik zeg zelfs dat hij net als ieder ander ook de rechtsgang oneerlijk vind wanneer daarin iets plaatsvind waar hij het niet mee eens is.

quote:

Maar goed, het is nu allang duidelijk dat Wilders sommige mensen boven de wet wil plaatsen, en andere mensen juist alle grondrechten afpakken.
Deze reactie als reactie op mijn reactie is echt zeer ongepast.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:29 schreef Denni het volgende:
Ik vind die vent echt eng. Ik bedoel... Kijk naar hem!
Daarnaast slaat zijn argumentatie nergens op.
De grappigste post van vandaag! Onbedoeld, dus dat is een beetje jammer voor je. Jammer ook dat je blijkbaar niet kunt lezen dat Peter de vries wel argumenten geeft.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:59 schreef Kluwer het volgende:
[..]


Zijn mening is wel heel interessant voor het SBS-volk waarbij hij populair is. En laat dat nou net de leeghoofden zijn die denken dat Wilders het daadwerkelijk goed voorheeft met Nederland.
Nee langzaam een moslim staat worden das lekker voor NL, Medelanders die hier al 30 jaar zijn die nog geen woord NL spreken das lekker.... Nederlandse ziekenhuizen waarbij in elke gang 30 talen halen behalve de Nederlandse das ook goed voor de integratie. Politieke partijen die hun folders in woenstijntaal in je brievenbus proppen .... het gaat lekker.....




De opzet en controle van integratie moet anders... en verder moeten alle criminelen harder worden aangepakt (cultuur en achtergrond moeten niet uitmaken). Fraude moet ook harder worden aangepakt en uitzetten moet makkelijker kunnen.
userIcon
Die Wildersfans die voor het gerechtsgebouw pas demonstreerden zeggen meer dan duizend woorden van Peter R. Een bakje aardbeien was intelligenter.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:30 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]

Zeg ik ergens dat hij niet wordt behandeld als ieder ander?
Nee, in tegendeel. Ik zeg zelfs dat hij net als ieder ander ook de rechtsgang oneerlijk vind wanneer daarin iets plaatsvind waar hij het niet mee eens is.

[..]

Deze reactie als reactie op mijn reactie is echt zeer ongepast.
Sorry, dacht dat je ook zo'n leeghoofd was. Ik neem mijn woorden terug .
userIcon
Wilders en de PVV worden De Vries zijn nieuwe hobby project?
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:31 schreef Kluwer het volgende:
[..]


De grappigste post van vandaag! Onbedoeld, dus dat is een beetje jammer voor je. Jammer ook dat je blijkbaar niet kunt lezen dat Peter de vries wel argumenten geeft.
Dit is nog leuker. Ik zeg dat ik vond dat zijn argumentatie nergens op slaat. Niet dat hij geen argumentatie geeft
Respect voor Peter R de Vries
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:33 schreef Kluwer het volgende:
Sorry, dacht dat je ook zo'n leeghoofd was. Ik neem mijn woorden terug .
Nope, geen leeghoofd van de pro of van de anti wilders kant in ieder geval
Dat is fijn
userIcon
Geert Wilders: 'de Vries is gevaarlijk presentatortje'
userIcon
Peter is gewoon bang
die PRDV is gewoon zelf een crimineel, anders kreeg hij nooit zoveel voor elkaar met al zijn stomme programma's, en uiteindelijk lost hij bijna nooit wat op die eikel! hij valt wilders aan maar kan beter een keertje in de spiegel kijken en die dildo uit zijn reet halen!!!!!!
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:33 schreef Redcoon het volgende:
Wilders en de PVV worden De Vries zijn nieuwe hobby project?

Het opstarten van zijn rechtse partij lukte hem niet. Hij gaat het nu linksom proberen
P.R. de Vries doet toch exact hetzelfde...
userIcon
Peter, maak je niet druk. PVV gaat winnen !
userIcon
De pot verwijt de ketel
Het zelf niet redden in de politiek en er dan anderen zwart maken.
Overdrijven is ook een kunst!
userIcon
Peterrrrrrrr Rrrrrrrrrrrrrrrr kuttekop

Wat heb ik een schijthekel aan die gast.

Interessante gedoe altijd
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:32 schreef Bayswater het volgende:
Die Wildersfans die voor het gerechtsgebouw pas demonstreerden zeggen meer dan duizend woorden van Peter R. Een bakje aardbeien was intelligenter.
Kijk, dat is precies dat wat de media beoogden met die straatinterviews.
Je hebt je ook in laten pakken.
hij heeft weer es niks om handen die man, mischien moet er eerst weer een gruwelijke moord plaat vinden voordat hij ophoud met de media te spammen......
man RvLaak (Redactie Frontpage) 05-02-2010 @ 08:53 fotoboek no homepage
userIcon
Typische reacties van de Wilders-volgers weer... Iemand heeft kritiek op hun Grote Leider en meteen is die persoon dom, links, gevaarlijk, links, demoniserend bezig, links, moeten hun bek houden en het ergste, links.

Terwijl, wanneer de Grote Leider zelf hetzelfde zegt over een bevolkingsgroep, religie, politicus of politieke partij, heeft deze gelijk.

Hypocriet volkje is het toch .
userIcon
Weet je wat gevaarlijk is, zo'n achterhaalde rechtsstaat die maar niet aangepast wordt aan 2010 en door iedere crimineel, buitenlander en asielzoeker inmiddels misbruikt wordt en door SGP'ers als de Vries maar niet wordt gemoderniseerd.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:39 schreef xplosion666 het volgende:
De spijker op zijn kop. De verlosser blijkt achteraf vaak een dubbele agenda te hebben. En hoe harder mensen schreeuwen dat je geen commentaar op de desbetreffende persoon mag hebben hoe linker het wordt. De geschiedenis wijst het uit. Liever de gulden middenmoot waar je lekker op mag blijven kankeren vanuit links en rechts (dat heet nou democratie) dan 1 massaal front waarbij een minderheid zijn of haar mond moet houden. Maargoed da's mijn mening.
Helemaal mee eens. Je moet niet gaan kiezen voor links of rechts. Extremen zijn nooit goed. In plaats van dat we zoeken naar een balans waarin we zo weinig mogelijk problemen hebben zijn we nu met ons landje de gevaarlijke weg aan het zoeken. Volgens mij is het gewoon verveling ofzo.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:55 schreef viking1 het volgende:
Weet je wat gevaarlijk is, zo'n achterhaalde rechtsstaat die maar niet aangepast wordt aan 2010 en door iedere crimineel, buitenlander en asielzoeker inmiddels misbruikt wordt en door SGP'ers als de Vries maar niet wordt gemoderniseerd.
Wel: wetsvoorstellen doen om dat te verbeteren
Niet: huilen in een rechtszaal dat je niet eerlijk behandeld wordt
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:53 schreef RvLaak het volgende:
Typische reacties van de Wilders-volgers weer... Iemand heeft kritiek op hun Grote Leider en meteen is die persoon dom, links, gevaarlijk, links, demoniserend bezig, links, moeten hun bek houden en het ergste, links.

Terwijl, wanneer de Grote Leider zelf hetzelfde zegt over een bevolkingsgroep, religie, politicus of politieke partij, heeft deze gelijk.

Hypocriet volkje is het toch .
Ook ironisch hoe de PVV achterban ook nooit vies is van bedreigingen. Peter is niet de eerste die zulke bedreigingen ontving.

Magoed, als het geen moslims zijn die dreigen is het kennelijk anders. Hypocriet volkje inderdaad.

Ik zeg: er zijn geen gematigde PVV-ers.
yeah, moet ie kijkcijfers hebben ofzo!?
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:03 schreef sangdrax het volgende:
Wel: wetsvoorstellen doen om dat te verbeteren
Niet: huilen in een rechtszaal dat je niet eerlijk behandeld wordt
Die wetsvoorstellen kunnen we ongetwijfeld naar uitkijken.
Maar op korte termijn kan hij toch niet anders dan datgene doen waarvan jij vind dat wilders überhaupt niet moet doen.

quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:03 schreef sangdrax het volgende:
Ik zeg: er zijn geen gematigde PVV-ers.
Net zo min als dat er gematigde anti-PVV-ers zijn...
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:40 schreef Koninglelijk het volgende:
Het komt niet vaak voor, maar ben het geheel met hem eens.
Dit.
Wilders moet ook niet zeiken, zijn zaak heeft al 5 dagen gekregen, terwijl de meeste vergelijkbare zaken blij mogen zijn met 1 hele dag in de rechtbank...
Waarom moet deze amateur speurneus Nederland keer op keer lastig vallen met zijn mening over dit onderwerp? Hij heeft zijn kans gehad als aspirant politicus en indertijd het toneel met de staart tussen de benen verlaten. Zijn politieke mening moet hij dus maar fijn ventileren aan de borreltafel of op verjaardagen. Laat hij zich in de media vooral gewoon bij verslaggeving over misdaad houden. Ook voor moraalridders als Freek de Jonge en Herman van Veen: schoenmaker, houd je bij je leest
userIcon
Peter de Vries.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:04 schreef Danny het volgende:
[..]
Jammer genoeg zijn er nog steeds veel meer moslims met extreme ideeën in Nederland dan niet-moslims met extreme ideeën.
Dit kan jij niet bewijzen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:05 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]

Die wetsvoorstellen kunnen we ongetwijfeld naar uitkijken.
Maar op korte termijn kan hij toch niet anders dan datgene doen waarvan jij vind dat wilders überhaupt niet moet doen.
En weer excuses overal. Net moslims?

Als hij wetsvoorstellen wil doen moet hij NOG STEEDS nu niet huilen.

quote:

Net zo min als dat er gematigde anti-PVV-ers zijn...
Tja ik wou even wijzen op het 'er is geen gematigde islam', terwijl de PVVers zelf kennelijk ook niet vies zijn van bedreigingen. En volgens hun eigen "leer" mag je groepen gerust over 1 kam scheren als ze hetzelfde gedachtengoed aanhangen.

Dit om de lompheid van dat soort dingen te benadrukken.

Ironisch genoeg is Wilders een gematigdere PVV-er dan z'n achterban, nu blijkt uit die HP/De Tijd infiltratie EN met samenwerking met andere partijen achter de schermen dat hij in de praktijk een stuk milder is. Maar tegenover z'n achterban liegt hij domweg dat hij barst met exreme voorstellen om maar steun te krijgen. Helaas is -dat- wat de stemmen krijgt en dat zegt veel over z'n achterban en het gemak waarmee die te manipuleren zijn.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 07:44 schreef Haagshe_Harry het volgende:
[..]

Wilders zegt juist dat hij geen eerlijk proces krijgt omdat hij niet elke getuige mag oproepen. De rechtbank heeft vooraf beslist dat ze de verklaring van deze getuigen niet wenst te horen.
Eigenlijk geeft hij Wilders gewoon gelijk.
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 08:53 schreef RvLaak het volgende:
Typische reacties van de Wilders-volgers weer... Iemand heeft kritiek op hun Grote Leider en meteen is die persoon dom, links, gevaarlijk, links, demoniserend bezig, links, moeten hun bek houden en het ergste, links.

Terwijl, wanneer de Grote Leider zelf hetzelfde zegt over een bevolkingsgroep, religie, politicus of politieke partij, heeft deze gelijk.

Hypocriet volkje is het toch .
Nee. Beter lezen.. De Vries geeft helemaal geen commentaar op de rechtsgang, hij geeft commentaar op Wilders, die er weer eens de grote huilshow van maakt. De rechtbank heeft het volste recht om getuigen te weigeren. Hoort bij rechtstaat, getuigen moeten nl wel wezenlijk bijdragen aan het proces. Als De Vries zegt dat hij bang is voor de rechtspraak onder het bewind van Wilders, als Wilders nu al begint te klagen in wat in feite een normale procedure is.
userIcon
Hypocriet mannetje, hij verwijt Wilders mensen weg te zetten vanwege hun opvattingen en vervolgens doet hij hetzelfde met Wilders en zijn sympathisanten..
Hij klaagt dat Wilders opruit en begint vervolgens herhaaldelijk zelf op te ruien tegen Wilders..
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:14 schreef Schepseltje het volgende:
Hypocriet mannetje, hij verwijt Wilders mensen weg te zetten vanwege hun opvattingen en vervolgens doet hij hetzelfde met Wilders en zijn sympathisanten..
Hij klaagt dat Wilders opruit en begint vervolgens herhaaldelijk zelf op te ruien tegen Wilders..
Peter de Vries is geen Tweede Kamerlid met grote kans op een regeringszetel. Een essentieel verschil. Peter de Vries z'n opvattingen over de rechtsstaat zijn dus van minder belang dan die van Wilders. het is Wilders z'n werk om een achterban te verzamelen om de wetten te beinvloeden. Peter de Vries wil hooguit kijkers en media-aandacht.

Niet erg hypocriet dus. Ik ben overigens geen fan van Peter de Vries maar we moeten het wel eerlijk houden.
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:09 schreef DAARHEID het volgende:
Waarom moet deze amateur speurneus Nederland keer op keer lastig vallen met zijn mening over dit onderwerp? Hij heeft zijn kans gehad als aspirant politicus en indertijd het toneel met de staart tussen de benen verlaten. Zijn politieke mening moet hij dus maar fijn ventileren aan de borreltafel of op verjaardagen. Laat hij zich in de media vooral gewoon bij verslaggeving over misdaad houden. Ook voor moraalridders als Freek de Jonge en Herman van Veen: schoenmaker, houd je bij je leest
schoenmaker houd je bij je leest???

Wat zeg jij nu eigenlijk, dat alleen maar aangewezen personen een mening mogen hebben?
Dus Wilders mag een mening hebben, en iemand zoals Peter R niet?

Ik vraag me echt af wat sommigen onder vrijheid verstaan
Mensen hun religie afwillen pakken, mensen hun mond willen snoeren, censuur toepassen wanneer het zo uitkomt, maar wel vrijheid willen hebben?! Beetje vreemd, lijkt mij
userIcon
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 @ 09:09 schreef DAARHEID het volgende:
Waarom moet deze amateur speurneus Nederland keer op keer lastig vallen met zijn mening over dit onderwerp? Hij heeft zijn kans gehad als aspirant politicus en indertijd het toneel met de staart tussen de benen verlaten. Zijn politieke mening moet hij dus maar fijn ventileren aan de borreltafel of op verjaardagen. Laat hij zich in de media vooral gewoon bij verslaggeving over misdaad houden. Ook voor moraalridders als Freek de Jonge en Herman van Veen: schoenmaker, houd je bij je leest
Misschien moet je richting Geert een voorstel voor naamswijziging van zijn partij beweging sturen.
PVVBVPRDVHVVEFDJ Partij voor Vrijheid Behalve Voor Peter R de Vries, Herman Van Veen En Freek De Jonge
100  van 318 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk37
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie5
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep18
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden