Wilders bedankt voor radiodebat

Politiek • Geschreven door bennootje op 04-02-2010 @ 18:30
print 

Geert Wilders doet zondag niet mee met het verkiezingsdebat van Radio 1. Dat laat de PVV-leider vandaag weten. Hij zegt 'te lang op een botte manier aan het lijntje gehouden' te zijn.

Wilders spreekt van een 'waardeloze organisatie'. "Ze bekijken het maar bij NOS-radio." Aan het debat in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart doen bijna alle fractievoorzitters mee. Behalve Wilders zijn alleen Arie Slob (ChristenUnie) en Bas van der Vlies (SGP) niet aanwezig. Zij nemen de zondagsrust in acht.

Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.

"Ze bekijken het maar bij NOS-radio."



Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling70
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

6911 views / 169 reacties
Reacties op dit bericht
69  van 169 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:33 schreef Ghaazi het volgende:
Wilders is een lafbek, zonder enige visie of oplossingen.

Zijn enige visie en/of oplossing is:

Weg met de Islam, deporteer tientallen Moslims uit Europa!
Tientallen moslims maar? Dat valt toch best wel mee ;
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:25 schreef sumerian het volgende:
[..]

Wil je een zakdoekje?
Het antisemitisme leeft weer op doordat er bepaalde aanhangers van een mensonterende sekte hun eeuwige jaloezie niet kunnen laten vallen.
Wel typisch dat jij de moslims probeert neer te zetten als zielige slachtoffertjes. Wat onderdanig van je.
Anti-semitisme is haat tegen een volk, dus hoeft niet specifiek haat tegen een jood te zijn. Westerse xenofoben zoals Wilders kun je dus eerder als anti-semiet bestempelen ipv. moslims.

Over het spelen van een slachtofferrol gesproken, zijn de joden daar niet de sterspelers in ?
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:54 schreef Linksebomenknuffelaar het volgende:
[..]
Zoveel onzin in één post, ook een kwaliteit
Stoere nickname

ik ben ook een bomenknufelaar
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:53 schreef heracles het volgende:
Wilders heeft geen debat nodig om te winnen.
Wilders Owned jullie gewoon. Dat stalinistische schijnproces gaat hem ook niet tegenhouden. Het demoniseren van wilders door de media en de linkse partijen zijn een wanhoops daad.

Vergis je niet in die linkse duivels. Allemaal schijn.
Ze hebben het over een revolutie van de INTELLECTUELE MIDDENSTAND. WTF. Ik dacht dat in het SOCIALISME iedereen gelijk was maar de arbeidersklasse mag blijkbaar niet meedoen.

En weet je waarom? Omdat dat de mensen zijn die niet uit de stad konden vluchten en dagelijks te maken hebben met agressieve moslims. Omdat dit de mensen zijn die er schoon genoeg van hebben. Al dat gepraat over de multiculturele samenleving. Het wordt hier alleen maar erger.

De vertrutting. Balkenende die zijn eigen agenda blijkt te hebben in verband met het milieu. Alle blunders die keer op keer in de politiek worden gemaakt. Het juridisch systeem dat overal in faalt. Het land dat plat ligt door een beetje sneeuw. Multiculturele bijlmer PVDAers die frauderen, bezuinigingen DOOR de Elite die miljoenen opeisen met hun gegraai. Marokkaanse criminelen die op vakantie worden gestuurd naar New York met het belasting geld van hun slachtoffers.

ENZOVOOORTSSS. Maar we mogen niet klagen want word je niet uitgenodigd voor P&W.
En als je wordt uitgenodigd dan heb je ook meteen Agnes Kamp, Femke Halsema en een PVDAer voor je zitten plus andere linkse MEELOPERS uit Hilversum, om je eens ff lekker met ze alle te bashen live op TV.

Dat is het idee van de NOS. Een linkse GANGBANG tegen Wilders. Net als bij Fortuyn.
Volgensmij ben je je pilletje vergeten.
Die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
Jammer dat Bas v/der Vlies ook niet aanwezig zal zijn
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:59 schreef siddha het volgende:
[..]
Stoere nickname

ik ben ook een bomenknufelaar
Ik dacht dat je meer van de struikjes was
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:03 schreef Atoompje het volgende:
Die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
Jammer dat Bas v/der Vlies ook niet aanwezig zal zijn
Oh ja, het is op een zondag
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:04 schreef BasOne het volgende:
[..]

Ik dacht dat je meer van de struikjes was
Omdat ik een Turk ben zeker
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Omdat ik een Turk ben zeker
Nee, ik dacht dat je een man was en hetero, die houden over het algemeen niet zo van bomen knuffelen, da's meer een vrouwen bezigheid

Ps. je bent geen Turk
Je bent een knuffelmarrokkaan
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:53 schreef heracles het volgende:Maar we mogen niet klagen want word je niet uitgenodigd voor P&W.
Ohja dat zal het zijn, Pauw heeft ook niet toegegeven dat hij tegen de multiculturele samenleving is gelukkig.
Allemaal één grote linkse bende hè
Flikker toch op met je conspiracy onzin dwaas.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:45 schreef CHEESEBURGERWALRUS het volgende:
[..]

Wat is het dan dat ze elke dag in de 2e kamer doen? Dag in dag uit, jaar in jaar uit? Iets gemist?
Ah, daarom roept Pechtold al jarenlang dat hij dolgraag eens met Wilders in debat wil gaan. Die heeft natuurlijk ook niet door dat ie dat elke dag al doet
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:07 schreef BasOne het volgende:
[..]

Nee, ik dacht dat je een man was en hetero, die houden over het algemeen niet zo van bomen knuffelen, da's meer een vrouwen bezigheid

Ps. je bent geen Turk
Je bent een knuffelmarrokkaan
Vroeger op kleuterschool zaten kinderen liedjes te zingen in de trant van
Turki Turki
mek mek mek
achter de bosjes, trek trek trek
Dus automatisch dacht ik aan bosjes toen je over de struiken begon
userIcon
Zie al dat linkse KANKER volk hier dan Stelletje lutsers met hun gore grefo regering. Jullie worden hard gebaast als de verkiezingen zijn (niet de gemeente)
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger op kleuterschool zaten kinderen liedjes te zingen in de trant van
Turki Turki
mek mek mek
achter de bosjes, trek trek trek
Dus automatisch dacht ik aan bosjes toen je over de struiken begon


Die ga ik niet onthouden
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:12 schreef Ind0ctr1n3 het volgende:
[..]


Normaal gezien vinden Turken het niet zo leuk als je ze met Marokkanen vergelijkt...And I don't blame em :p
Siddie en ik kennen elkaar al wat langer
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Zie al dat linkse KANKER volk hier dan Stelletje lutsers met hun gore grefo regering. Jullie worden hard gebaast als de verkiezingen zijn (niet de gemeente)

En dan nog verbaast zijn als men PVVérs tokkies noemt
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:53 schreef heracles het volgende:
Wilders heeft geen debat nodig om te winnen.
Wilders Owned jullie gewoon. Dat stalinistische schijnproces gaat hem ook niet tegenhouden. Het demoniseren van wilders door de media en de linkse partijen zijn een wanhoops daad.

Vergis je niet in die linkse duivels. Allemaal schijn.
Ze hebben het over een revolutie van de INTELLECTUELE MIDDENSTAND. WTF. Ik dacht dat in het SOCIALISME iedereen gelijk was maar de arbeidersklasse mag blijkbaar niet meedoen.

En weet je waarom? Omdat dat de mensen zijn die niet uit de stad konden vluchten en dagelijks te maken hebben met agressieve moslims. Omdat dit de mensen zijn die er schoon genoeg van hebben. Al dat gepraat over de multiculturele samenleving. Het wordt hier alleen maar erger.

De vertrutting. Balkenende die zijn eigen agenda blijkt te hebben in verband met het milieu. Alle blunders die keer op keer in de politiek worden gemaakt. Het juridisch systeem dat overal in faalt. Het land dat plat ligt door een beetje sneeuw. Multiculturele bijlmer PVDAers die frauderen, bezuinigingen DOOR de Elite die miljoenen opeisen met hun gegraai. Marokkaanse criminelen die op vakantie worden gestuurd naar New York met het belasting geld van hun slachtoffers.

ENZOVOOORTSSS. Maar we mogen niet klagen want word je niet uitgenodigd voor P&W.
En als je wordt uitgenodigd dan heb je ook meteen Agnes Kamp, Femke Halsema en een PVDAer voor je zitten plus andere linkse MEELOPERS uit Hilversum, om je eens ff lekker met ze alle te bashen live op TV.

Dat is het idee van de NOS. Een linkse GANGBANG tegen Wilders. Net als bij Fortuyn.
Heb je dit helemaal alleen bedacht?

.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:20 schreef Aardlek het volgende:
Heel verstandig van Geert Wilders om niet aan zo'n door links en met links in debat te gaan. Het wordt dan geen debat, het gaat dan allen (onder aanvoering van de linkse kerk) tegen één. In de 2e kamer veegt hij de vloer met al zijn tegenstanders aan, hij is bang voor niemand, daar heerst dan nog enige orde. Bij zo,n debat op de radio begint de hele linkse spul overelkaar heenbuitelend tegen Geert Wilders.
Huh? Wacht ff.........

In de tweede kamer veegt hij de vloer aan met zijn tegenstanders? Heb ik iets gemist???

Ow wacht, omdat hij altijd met van die leuke verhaaltjes komt die jij zo graag hoort? Over autootjes in de modder en zo? Dat noem jij de vloer aanvegen met zijn tegenstanders? Denk je nou echt dat het kabinet daar wakker van ligt? Hij krijgt zijn spreektijd, men lacht om zijn grappige teksten, en dan gaat men weer door met serieuze zaken. De media zendt het uit, zijn aanhangers vinden dat hij 'baas' is. Iedereen tevreden...

Maar ow wee als meneer eens een keer echt serieus het debat aan zou moeten gaan, dan is ie ineens niet meer thuis. Slappe lul
userIcon
Begrijpelijk. Er worden alleen maar beleidspunten besproken bij zo'n debat. En beleid, uitgezonderd dat de islam slecht is en bestreden moet worden, heeft Wilders niet.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:12 schreef siddha het volgende:
[..]
Vroeger op kleuterschool zaten kinderen liedjes te zingen in de trant van
Turki Turki
mek mek mek
achter de bosjes, trek trek trek
Dus automatisch dacht ik aan bosjes toen je over de struiken begon
Ahh baby een jeugd trauma

*schrijft het liedje op voor een turkse collega*
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:03 schreef Atoompje het volgende:
Die man heeft wel wat anders aan zijn hoofd.
Jammer dat Bas v/der Vlies ook niet aanwezig zal zijn
Ja natuurlijk, en al die andere fractievoorzitters hebben niks te doen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Zie al dat linkse KANKER volk hier dan Stelletje lutsers met hun gore grefo regering. Jullie worden hard gebaast als de verkiezingen zijn (niet de gemeente)
Jammer he, dat je het merendeel van het volk hier gelijk moet geven. Die 'baas' van jou laat het weer maar eens afweten, voor de zoveelste keer. Zou me niks verbazen dat hij dat alleen maar doet om bij zijn aanhang in het gevlij te komen, want die smullen van dit soort dingen.
userIcon
Ookal hebben landelijke verkiezingen niks met gemeenteraads verkiezingen te maken en dat dit soort debatten niet meer zijn dan extra media aandacht voor politieke partijen, zegt het denk ik meer over kiezers die wel willen dat er landelijk meer gebeurd aan criminaliteit of wegenbouw, zolang de gevangenis of snelweg maar niet in hun eigen achtertuin ligt.

Afgezien van dat vind ik het wel raar dat hij niet op de radio wilt verschijnen, maar wel op TV, maar dat zou wel met beeldvorming te maken hebben
userIcon
Ik denk dat het meer is dat Wilders zijn doelgroep wel TV kijkt, maar geen Radio 1 luistert.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:27 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik denk dat het meer is dat Wilders zijn doelgroep wel TV kijkt, maar geen Radio 1 luistert.
Luisteren er überhaupt mensen naar radio 1.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Luisteren er überhaupt mensen naar radio 1.
's ochtends luister ik het regelmatig. . Om vervolgens over te schakelen op radio 3.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]


's ochtends luister ik het regelmatig. . Om vervolgens over te schakelen op radio 3.
Probeer BNR eens
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Probeer BNR eens
om over zenders te praten waar nauwelijks naar geluisterd word:')
Het marktaandeelvan radio1 ligt tussen de 6 en 8 procent, terwijl die van BNR zo nu en dan boven de 1 procent uitkomt.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:35 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Probeer BNR eens
Mijn idee.. Gezien de meeste reacties hier is men al aardig door de nosvara radio 1 en de nosvara televee geindoctrineerd..
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:43 schreef FiveseveN het volgende:
[..]


Mijn idee.. Gezien de meeste reacties hier is men al aardig door de nosvara radio 1 en de nosvara televee geindoctrineerd..
Dan luister je geen radio 1 of weet je totaal niet waar je het over hebt.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:53 schreef heracles het volgende:
Wilders heeft geen debat nodig om te winnen.
Wilders Owned jullie gewoon. Dat stalinistische schijnproces gaat hem ook niet tegenhouden. Het demoniseren van wilders door de media en de linkse partijen zijn een wanhoops daad.

Vergis je niet in die linkse duivels. Allemaal schijn.
Ze hebben het over een revolutie van de INTELLECTUELE MIDDENSTAND. WTF. Ik dacht dat in het SOCIALISME iedereen gelijk was maar de arbeidersklasse mag blijkbaar niet meedoen.

En weet je waarom? Omdat dat de mensen zijn die niet uit de stad konden vluchten en dagelijks te maken hebben met agressieve moslims. Omdat dit de mensen zijn die er schoon genoeg van hebben. Al dat gepraat over de multiculturele samenleving. Het wordt hier alleen maar erger.

De vertrutting. Balkenende die zijn eigen agenda blijkt te hebben in verband met het milieu. Alle blunders die keer op keer in de politiek worden gemaakt. Het juridisch systeem dat overal in faalt. Het land dat plat ligt door een beetje sneeuw. Multiculturele bijlmer PVDAers die frauderen, bezuinigingen DOOR de Elite die miljoenen opeisen met hun gegraai. Marokkaanse criminelen die op vakantie worden gestuurd naar New York met het belasting geld van hun slachtoffers.

ENZOVOOORTSSS. Maar we mogen niet klagen want word je niet uitgenodigd voor P&W.
En als je wordt uitgenodigd dan heb je ook meteen Agnes Kamp, Femke Halsema en een PVDAer voor je zitten plus andere linkse MEELOPERS uit Hilversum, om je eens ff lekker met ze alle te bashen live op TV.

Dat is het idee van de NOS. Een linkse GANGBANG tegen Wilders. Net als bij Fortuyn.
man man, met zoveel woorden in hoofdletters uitgedrukt, je moet wel gelijk hebben!

daarbij, liever intellectuele middenklassers dan henk en jannie uit het cafe die wel effe zegguh hoe ut mot.
userIcon
Het is echt hilarisch om te zien hoe ook de fans van Wilders dezelfde slachtoffer rol aannemen als hun leider.
Het is allemaal de schuld van de linkse media! bwaaa we zijn zo zielig en mensen die het niet met ons eens zijn, zijn gehersenspoeld!!
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:33 schreef Factsnomyths het volgende:
vragen Wilders-fans zich nou nooit af waarom de Fuhrer nooit met iemand in debat gaat ? Of is daar ook weer een complot theorie voor ?
Kan het wat minder met generalizeren, kinderachtig jong? Heb op PVV gestemd, maar ik ben echt niet zo achterlijk dat ik hem als een Fuhrer zie en zeker ook niet zo achterlijk dat ik in de waan ben dat het inderdaad bij anderen ligt. Het komt veels te vaak voor dat hij zich op dit soort manier uit aankomende debatten wringt, en dat vind ik ook slecht.

Maar het feit dat jij al meteen vooroordelen klaar hebt over PVV stemmers zegt meer over jou.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:48 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]

man man, met zoveel woorden in hoofdletters uitgedrukt, je moet wel gelijk hebben!

daarbij, liever intellectuele middenklassers dan henk en jannie uit het cafe die wel effe zegguh hoe ut mot.
Lichtelijk elitair en 100% gelijk
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:51 schreef Moonlith het volgende:
[..]

Kan het wat minder met generalizeren, kinderachtig jong? Heb op PVV gestemd, maar ik ben echt niet zo achterlijk dat ik hem als een Fuhrer zie en zeker ook niet zo achterlijk dat ik in de waan ben dat het inderdaad bij anderen ligt. Het komt veels te vaak voor dat hij zich op dit soort manier uit aankomende debatten wringt, en dat vind ik ook slecht.

Maar het feit dat jij al meteen vooroordelen klaar hebt over PVV stemmers zegt meer over jou.
Ik had je echt niet als een PVV stemmer herkend
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Luisteren er überhaupt mensen naar radio 1.
Ja!
Hiero!
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:57 schreef 2030rd het volgende:
Wilders +1
waarom plus 1? Hij heeft nog niets gedaan of gezegd
quote:
Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.
Jip, want daar draait de cameraploeg van de Partij Voor de Vrijheid ook mee; zodat de wereld de doortrapte vuiligheid van het propaganda-apparaat van het oranje-regime kan aanschouwen.
...gaat nog een gezellige boel worden daar bij het mediapark in Hilversum.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:00 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Jip, want daar draait de cameraploeg van de Partij Voor de Vrijheid ook mee; zodat de wereld de doortrapte vuiligheid van het propaganda-apparaat van het oranje-regime kan aanschouwen.
...gaat nog een gezellige boel worden daar bij het mediapark in Hilversum.
Ach ws zal tijs van der brink wel het een vandaag debat leiden ofzo, die is heel goed in afspraken maken in hoe scherp de vragen mogen zijn.

userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:31 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]


Luisteren er überhaupt mensen naar radio 1.
Ik zeker voor 70% wel, erg interessant.

toen m'n opa en oma d'r vroegr naar luisterden kreeg ik 'n punthoofd van die zender..


<ontopic>

Kom op jongens niet zo dramatisch allemaal..
Als Wilder straks President is, kunnen jullie hem nog genoeg horen en zien..
quote:
Bij de televisiedebatten die de NOS en EenVandaag nog organiseren zal Wilders wel zijn opwachting maken.
Yeah right. Eerst zien, dan geloven.
Dan verzint die vast wel weer een smoes om er niet bij te zijn....
Dat die geen eigen parkeerplaats krijgt ofzo...
userIcon
Hij doet nooit mee met een debat, dus wat is de nieuwswaarde
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:11 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Yeah right. Eerst zien, dan geloven.
Dan verzint die vast wel weer een smoes om er niet bij te zijn....
Dat die geen eigen parkeerplaats krijgt ofzo...
Wilders zal heus wel een keer in debat gaan, maar wel zo min mogelijk. Hij moet het niet hebben van de inhoud, maar van z'n opstandige gedrag. Schoppen tegen de gevestigde orde (waar ie zelf al vele jaren deel van uitmaakt). Dat trucje verliest echter z'n mediawaarde als hij het tien keer opvoert.

Exclusiviteit is wat Wilders nodig heeft voor zijn imago. Je moet 'm nageven dat hij daar goed in is. Genoeg mensen die erin trappen.
Wilders wil nooit en doet nooit mee aan welk openbaar debat dan ook, behalve voor de rechtbank als hij zelf de regie heeft en op eigen partij bijeenkomsten achter gesloten deuren.

Echt het publieke debat aan gaan durft dit mietje niet, want hij weet dat hij binnen een paar minuten onder de tafel gepraat wordt.

Die man heeft inhoudelijk niks zinnings te melden en weet inhoudelijk niks zinnings.

En voor deze domme politicus moet ik belasting betalen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:15 schreef klaagmeester het volgende:
Hehe, lees het topic even door en je ziet dat die linkse angsthazen, annex wilders tegenstanders, voornamelijk one-liners hebben geplaatst, die ook bestaat uit honen.
Die linkse stakkers kunnen alleen maar schelden en schreeuwen zonder duidelijke argumenten...

Gelukkig zijn linksen meestal niet echt intellectueel te noemen.... goddank.. ( oh sorrie, Allah dank)
Maar dat je grote roerganger praktisch ieder debat uit de weg gaat vind jij dus geen probleem? Zo te horen maakt het weinig uit. Je stemt toch wel op 'm ongeacht wat voor onzin hij uitkraamt.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:15 schreef klaagmeester het volgende:
Hehe, lees het topic even door en je ziet dat die linkse angsthazen, annex wilders tegenstanders, voornamelijk one-liners hebben geplaatst, die ook bestaat uit honen.
Die linkse stakkers kunnen alleen maar schelden en schreeuwen zonder duidelijke argumenten...

Gelukkig zijn linksen meestal niet echt intellectueel te noemen.... goddank.. ( oh sorrie, Allah dank)
Heb je je eigen post al eens goed doorgelezen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:21 schreef BasOne het volgende:
[..]

Heb je je eigen post al eens goed doorgelezen
Op zijn mooi Nederlands "Pot verwijt de ketel".

ik vind het een goede one liner
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]


Ach ws zal tijs van der brink wel het een vandaag debat leiden ofzo, die is heel goed in afspraken maken in hoe scherp de vragen mogen zijn.

Ach, je moet straks de beelden van de Partij Voor de Vrijheid maar eens volgen op de site. Daarin zal je heel goed kunnen onderscheiden, dat wanneer de persoonlijke aanval op de heer Wilders geopend wordt, de gespreksleider plotseling en 'ongewild' grote capabiliteitsproblemen krijgt.
Ondanks dat, zal hij het publiek wél goed kunnen leiden... want die heeft ie per slot van rekening zelf voor de volle 100% geselecteerd.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:30 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Ach, je moet straks de beelden van de Partij Voor de Vrijheid maar eens volgen op de site. Daarin zal je heel goed kunnen onderscheiden, dat wanneer de persoonlijke aanval op de heer Wilders geopend wordt, de gespreksleider plotseling en 'ongewild' grote capabiliteitsproblemen krijgt.
Ondanks dat, zal hij het publiek wél goed kunnen leiden... want die heeft ie per slot van rekening zelf voor de volle 100% geselecteerd.
Ooooh goody goody.
Uit welke film komt dat.
Hou wel van een goeie complot film
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 19:53 schreef heracles het volgende:
hoop bla bla
Ga je ook met feiten komen of blijf je alleen je mening verkondigen en zo mensen maar proberen over te halen?

Mag wel hoor.. mja.. doe eens een poging om overtuigend over te komen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:30 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Ach, je moet straks de beelden van de Partij Voor de Vrijheid maar eens volgen op de site. Daarin zal je heel goed kunnen onderscheiden, dat wanneer de persoonlijke aanval op de heer Wilders geopend wordt, de gespreksleider plotseling en 'ongewild' grote capabiliteitsproblemen krijgt.
Ondanks dat, zal hij het publiek wél goed kunnen leiden... want die heeft ie per slot van rekening zelf voor de volle 100% geselecteerd.
Dat kan hij op de radio dus niet laten zien, waardoor ik zn kop moet uitstaan. :p

Het bewijst trouwens ook dat hij meer voor de idols benadering gaat, want ookal doet hij maar mee in 3 gemeentes, hij zal daar vast wel een behoorlijk aantal zetels winnen, van kiezers die de buurtschoffies graag in een gevangenis willen zien die niet in hun achtertuin staat.

[ Bericht gewijzigd door PaRoDiUzZ op donderdag 4 februari 2010 @ 21:49 ]
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:34 schreef BasOne het volgende:
[..]


Ooooh goody goody.
Uit welke film komt dat.
Hou wel van een goeie complot film
Ja, dit lijkt jou wel wat hè?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/369460/1/1/100/publieke-zender-promoot-moord-op-wilders.html
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 18:33 schreef Factsnomyths het volgende:
vragen Wilders-fans zich nou nooit af waarom de Fuhrer nooit met iemand in debat gaat ? Of is daar ook weer een complot theorie voor ?
Natuurlijk...alles om zelfreflectie te voorkomen.
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]


Dat kan hij op de radio dus niet laten zien, waardoor ik zn kop moet uitstaan. :p

Het bewijst trouwens ook dat hij meer voor de idols benadering gaat, want ookal doet hij maar mee in 3 gemeentes, hij zal daar vast wel een behoorlijk aantal zetels winnen, van kiezers die de buurtschoffies graag in een gevangenis willen zien die niet in hun achtertuin staat.
Je zou bij de nos moeten gaan werken... daar denken ze ook dat de ene suggestie altijd ook de andere inhoudt.

Het nu al reeds vaststaande feit dat de Partij Voor de Vrijheid die drie gemeenten gaat besturen, heeft in eerste instantie te maken met het wanbestuur van de huidige corrupte tentakels van het oranje-regime. Zodra deze harde kern is verwijderd, gaat de bezem door die drie gemeentes.
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 22:08 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Je zou bij de nos moeten gaan werken... daar denken ze ook dat de ene suggestie altijd ook de andere inhoudt.
Met een suggestie/'mening' hoop je een discussie/debat te veroorzaken, niet een veroordeling die je niet eens hoeft te gaan tegenspreken omdat (je) de gene waarmee je discussieert (je) al veroordeeld heeft 'vanwege wat quotes die uit hun verband gerukt worden'.

streep de (je) door die je het minst bevalt en bepaal of dat links of rechts is.

quote:

Het nu al reeds vaststaande feit dat de Partij Voor de Vrijheid die drie gemeenten gaat besturen, heeft in eerste instantie te maken met het wanbestuur van de huidige corrupte tentakels van het oranje-regime. Zodra deze harde kern is verwijderd, gaat de bezem door die drie gemeentes.
zoals de leefbaren deden voor 2002? of gaat het nu opeens anders omdat wilders alle gemeentes persoonlijk aan gaat sturen?

[ Bericht gewijzigd door PaRoDiUzZ op vrijdag 5 februari 2010 @ 00:34 ]
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:42 schreef Reigndear het volgende:
[..]

Ja, dit lijkt jou wel wat hè?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/369460/1/1/100/publieke-zender-promoot-moord-op-wilders.html
Nee da's een komische film
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:15 schreef klaagmeester het volgende:
Hehe, lees het topic even door en je ziet dat die linkse angsthazen, annex wilders tegenstanders, voornamelijk one-liners hebben geplaatst, die ook bestaat uit honen.
Die linkse stakkers kunnen alleen maar schelden en schreeuwen zonder duidelijke argumenten...

Gelukkig zijn linksen meestal niet echt intellectueel te noemen.... goddank.. ( oh sorrie, Allah dank)

Uhm........ PROEST!!!!!!
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 20:59 schreef siddha het volgende:
[..]
waarom plus 1? Hij heeft nog niets gedaan of gezegd
Sterker nog: hij gáát niet eens wat zeggen
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:06 schreef ArfArf het volgende:
[..]


Ik zeker voor 70% wel, erg interessant.

toen m'n opa en oma d'r vroegr naar luisterden kreeg ik 'n punthoofd van die zender..


<ontopic>

Kom op jongens niet zo dramatisch allemaal..
Als Wilder straks President is, kunnen jullie hem nog genoeg horen en zien..
President???
userIcon
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 @ 21:18 schreef budha het volgende:
[..]


Maar dat je grote roerganger praktisch ieder debat uit de weg gaat vind jij dus geen probleem? Zo te horen maakt het weinig uit. Je stemt toch wel op 'm ongeacht wat voor onzin hij uitkraamt.
Of juist níet uitkraamt Het kan de gemiddelde Fok-PVV-er geen donder schelen: Wilders is baas
69  van 169 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 05:53 VVD blijft verliezen in peiling70
» 25/05 PvdA, SP: akkoord verlengt de recessie82
» 25/05 Wilders: VVD volledig de weg kwijt108
» 24/05 Pechtold wederom D66-lijsttrekker71


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden