Vrouw voor rechter om verkoop 'gothic katten'

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 02-02-2010 @ 22:29
print 

In een Amerikaanse rechtbank dient vandaag een bizarre rechtszaak. De 34-jarige Holly Crawford had namelijk een gat in de markt ontdekt. Ze voorzag drie van haar katten van enkele piercings om de beestjes te verkopen als zogeheten 'gothic katten'.

De vrouw moet voor de rechtbank in Luzerne County terechtstaan wegens dierenmishandeling en criminele samenzwering. Zelf ontkent Crawford haar katten te hebben mishandeld. Ze beweert namelijk steriele naalden en chirurgische zeep te hebben gebruikt. Daarnaast hield ze de beestjes goed in de gaten.

De gepiercete katten werden eind vorig jaar ontdekt tijdens een huiszoeking in haar woning. De dieren bleken te zijn voorzien van oor-, nek- en staartpiercings. Een van de katten had zelfs een ring om de staart om zo de bloedsomloop af te knellen, met als doel dat de staart er snel zou af vallen.

Voor een schokkende foto van een 'gothic kat', check de bron



Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

11439 views / 72 reacties
Reacties op dit bericht
72  van 72 reacties op deze pagina. Pagina  1
Ach germ, wat zielig voor die beestjes
Dat ze die vrouw maar lekker gaan piercing zonder haar iets te vragen!
man Len93 (FOK!games crew) 02-02-2010 @ 22:30 fotoboek no homepage
userIcon
En natuurlijk doet half Amerika weer emo.
userIcon
Kan toch wel?
Dus als ik op een steriele manier haar arm eraf zaag, dan is het geen mishandeling?
userIcon
Schokkende foto??

Dit is natuurlijk niet de bedoeling... Maar het vreemde is wel dat het bij koeien moet en bij katten niet mag....
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:30 schreef Len93 het volgende:
En natuurlijk doet half Amerika weer emo.
Er worden hier dieren misbruikt en verkeerd behandeld... mag dit alsjeblieft als ernstig worden beschouwd?
Doet me denken aan die labiele Tinkebell die haar kat afslachtte om er een handtas van te maken sick people
ik vind ze opzich ook wel vet, enja, waarom bij 'vee' wel, en bij een gewone huiskat niet.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:33 schreef sslaughter het volgende:
ik vind ze opzich ook wel vet, enja, waarom bij 'vee' wel, en bij een gewone huiskat niet.
Zullen we jou maar even brandmerken dan?
Waarom niet!?
userIcon
Belachelijk...
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:34 schreef elVerdito het volgende:
[..]

Zullen we jou maar even brandmerken dan?
Waarom niet!?
een mens met n kat vergelijken... jij hebt ze ook niet helemaal op een rijtje..

zeker partij voor de dieren stemmer?
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:37 schreef sslaughter het volgende:
[..]


een mens met n kat vergelijken... jij hebt ze ook niet helemaal op een rijtje..

zeker partij voor de dieren stemmer?
Zolang dat lekkere wijf de lijsttrekker is... ZEKER!
Waarom mag je mensen niet met andere dieren vergelijken? Dat doe jij toch ook?
userIcon
Hahaha ik zei altijd tegen mn ex dat ik twee mooie pantoffels maatje 43 van haar Birmaanse katten kon maken
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:38 schreef elVerdito het volgende:
[..]

Zolang dat lekkere wijf de lijsttrekker is... ZEKER!
Waarom mag je mensen niet met andere dieren vergelijken? Dat doe jij toch ook?
in welke zin vergelijk ik een mens met een dier, wijs me er aub op want dan maakt ik dezelfde fout en dat wil ik niet.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:40 schreef sslaughter het volgende:
[..]


in welke zin vergelijk ik een mens met een dier, wijs me er aub op want dan maakt ik dezelfde fout en dat wil ik niet.
Ahum...
M'n ener-laatste zin, in het vorige bericht heb ik effe te snel getikt zo te lezen. Dat moet zijn: Waarom mag IK niet mensen met andere dieren vergelijken?
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:40 schreef jevader het volgende:
Hahaha ik zei altijd tegen mn ex dat ik twee mooie pantoffels maatje 43 van haar Birmaanse katten kon maken
Wedden dat we weer zo'n domme Gothic = Emo / Gothic =/= Emo discussie krijgen?
Alsof die kat het wat boeit

Hij zal vast wel even piepen maar een minuut later is die het alweer vergeten.

Nog nooit een kat gezien met een hap uit zn oor?
Precies hetzelfde...
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:44 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]

Oooooh mag ik Godwin's law breken met iets over 'zolang lebensborn geile blonde mokkels voortbrengt' mag ik mag ik mag ik???
Nou... vooruit dan maar. M'n nieuwsgierigheid wint het van elke vorm van etiquette in een discussie.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:45 schreef Caramelletje het volgende:
Alsof die kat het wat boeit

Hij zal vast wel even piepen maar een minuut later is die het alweer vergeten.

Nog nooit een kat gezien met een hap uit zn oor?
Precies hetzelfde...
Nee die kat zal het vast niets boeien dat zijn staart afgebonden wordt zodat die langzaam kan afsterven...

Het is gewoon gestoord, dieren zijn dieren, geen modeaccessoires.

Je geeft een baby toch ook geen piercings, ook al is die het snel weer vergeten.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:32 schreef Rafelbaard het volgende:
Ring om haar nek met als doel dat haar hoofd er snel zal afvallen.


Arme katjes..
Die piercings is natuurlijk geen probleem, wij dragen ze ook, niks mis mee, maar een staart afbinden zodat ie er af valt is van een hele andere orde. Dat is dierenmishandeling en dat is waar het hier feitelijk om gaat. Die paar oorbellen hadden haar de das niet om gedaan.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


Nee die kat zal het vast niets boeien dat zijn staart afgebonden wordt zodat die langzaam kan afsterven...

Het is gewoon gestoord, dieren zijn dieren, geen modeaccessoires.

Je geeft een baby toch ook geen piercings, ook al is die het snel weer vergeten.

ik zie anders vaak genoeg baby's met oorbelletjes


en ik zei niks over staarten afbinden, dat is totaal niet aan de orde.
Maar dat voelt ie wel, duurt even voor zo'n staart afsterft he
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:45 schreef Andeh het volgende:
Wedden dat we weer zo'n domme Gothic = Emo / Gothic =/= Emo discussie krijgen?
Daar lijkt het absoluut niet op, of zit je erom te springen soms
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:45 schreef Andeh het volgende:
Wedden dat we weer zo'n domme Gothic = Emo / Gothic =/= Emo discussie krijgen?
Nee, in beide gevallen worden pubers bedoeld met een minderwaardigheidscomplex
Denk dat ze gothic kutten bedoelen Katten kun je alleen maar piercen met een flinke aantal luchtbukskogels door de kop!
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:03 schreef Genietmachine het volgende:
Denk dat ze gothic kutten bedoelen Katten kun je alleen maar piercen met een flinke aantal luchtbukskogels door de kop!
Ah, kijk, meneer de toetsenbordheld is gearriveerd
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:53 schreef Caramelletje het volgende:
[..]


ik zie anders vaak genoeg baby's met oorbelletjes


en ik zei niks over staarten afbinden, dat is totaal niet aan de orde.
Maar dat voelt ie wel, duurt even voor zo'n staart afsterft he
En ik doelde niet op oorbelletjes maar op piercings. Zoals de genoemde nekpiercings in het artikel. Vind ik vrij gestoord.

En een kat met een hap uit zijn oor precies hetzelfde?
Ik denk niet dat een kat ooit aan een andere kat vraagt, he joh, bijt eens een stuk uit mijn oor. Dat het wel eens gebeurt betekend niet dat zo'n kat daarop zit te wachten, net zo'n min dat zo'n beest erop zit te wachten dat een of ander raar wijf hem piercings door zn vel jast.
userIcon
Hoe verwerpelijk dit ook is, is het toch raar dat ze deze mevrouw vervolgen terwijl ontklauwen van katten toegestaan is in de VS. En dat allemaal om hun dure meubeltjes te beschermen.....
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


En ik doelde niet op oorbelletjes maar op piercings. Zoals de genoemde nekpiercings in het artikel. Vind ik vrij gestoord.

En een kat met een hap uit zijn oor precies hetzelfde?
Ik denk niet dat een kat ooit aan een andere kat vraagt, he joh, bijt eens een stuk uit mijn oor. Dat het wel eens gebeurt betekend niet dat zo'n kat daarop zit te wachten, net zo'n min dat zo'n beest erop zit te wachten dat een of ander raar wijf hem piercings door zn vel jast.
En die homp dode koe die je vanavond tijdens het avondeten hebt zitten wegwerken. Had die er om gevraagd?
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:45 schreef Caramelletje het volgende:
Alsof die kat het wat boeit

Hij zal vast wel even piepen maar een minuut later is die het alweer vergeten.

Nog nooit een kat gezien met een hap uit zn oor?
Precies hetzelfde...
Weet je wat nou zo het nadeel ervan kan zijn?
Ze kunnen zich een oor der mee af rukken, en dat omdat mensen het mooi vinden dat een kat gepierced is!
Dieren zijn geen mode accessoires!
Daarbij een mens doet het vrijwillig een dier niet, ben zelf ook geen voorstander ervan dat vee gemerkt wordt.
zo, wat wordt er overdreven gereageerd. Kijk eens naar koeien en varkens in nederland. Die krijgen allemaal een oorpiercing. Op veel plekken in de wereld worden dieren gebrandmerkt of de balletjes worden op niet heel vriendelijke wijze ontdaan gedaan. Ook in de US. Ben heel benieuwd naar de uitkomst en waarom het bij het ene dier wel goed is en bij het andere dier niet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:12 schreef Brad het volgende:
zo, wat wordt er overdreven gereageerd. Kijk eens naar koeien en varkens in nederland. Die krijgen allemaal een oorpiercing. Op veel plekken in de wereld worden dieren gebrandmerkt of de balletjes worden op niet heel vriendelijke wijze ontdaan gedaan. Ook in de US. Ben heel benieuwd naar de uitkomst en waarom het bij het ene dier wel goed is en bij het andere dier niet.
Ook het merken en onverdoofd of barbaars castreren is erg, stierenvechten ook, rodeo rijden ook, alleen daar gaat het topic nu even niet over.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

En die homp dode koe die je vanavond tijdens het avondeten hebt zitten wegwerken. Had die er om gevraagd?
Wie zegt dat ik vlees eet?
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:12 schreef Brad het volgende:
zo, wat wordt er overdreven gereageerd. Kijk eens naar koeien en varkens in nederland. Die krijgen allemaal een oorpiercing. Op veel plekken in de wereld worden dieren gebrandmerkt of de balletjes worden op niet heel vriendelijke wijze ontdaan gedaan. Ook in de US. Ben heel benieuwd naar de uitkomst en waarom het bij het ene dier wel goed is en bij het andere dier niet.
Dat is ook absoluut niet goed te praten.
Maar dat heeft hier nu toch niets mee te maken?

Dat we bepaalde dieren slecht behandelen, is toch geen vrijbrief om dit maar meteen met alle dieren te gaan doen? En al helemaal niet om zoiets belachelijks als een modeaccessoire...
Ach een zeiknatte leren riem lekkerstrak om de nek doen en dan in de bloedhete zon zetten.

Wedden dat ze de moord steekt
Het is walgelijk wat mensen wel niet denken met een levend wezen te kunnen doen, alleen maar omdat ze dat wezen "gekocht" hebben. Met geld maak je het leven van zo'n dier niet je persoonlijke eigendom, je koopt het recht om (goed) voor dat dier te mogen zorgen, met als beloning liefde en gezelschap.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:19 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


Wie zegt dat ik vlees eet?
Statistiek zegt dat de kans aanzienlijk is. Derhalve heb ik die aanname gedaan.
Vooruit dan, dat kippenei wiens kans op leven je ontnomen hebt, al die producten waar dierlijke vetten in zitten, enzovoort. Zo beter?
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

Statistiek zegt dat de kans aanzienlijk is. Derhalve heb ik die aanname gedaan.
Vooruit dan, dat kippenei wiens kans op leven je ontnomen hebt, al die producten waar dierlijke vetten in zitten, enzovoort. Zo beter?
En niet de planten vergeten. Die leven ook hoor!
userIcon
Ze kunnen hier wel (terecht) een hoop heisa om maken, maar het ontklauwen van katten om het meubilair te sparen is in de VS nog steeds heel gewoon.
userIcon
jij bent al net zo achterlijk of het door een mens met opzet word gedaan of door een andere kat om wille van territorium bescherming is een heel ander verhaal he jou ff een ring door je neus jagen zonder dat je het wilt vind je ook niet leuk toch ??
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:45 schreef Caramelletje het volgende:
Alsof die kat het wat boeit

Hij zal vast wel even piepen maar een minuut later is die het alweer vergeten.

Nog nooit een kat gezien met een hap uit zn oor?
Precies hetzelfde...


In nederland is het piercen van dieren gewoon verplicht hoor.
Eigenlijk zouden alle stedelingen die huisdieren houden als dierenbeul moeten worden aangemerkt. Pure dierenmishandeling vaker een door gefokt beestje houden binnen een zeer beperkte ruimte en/of in onnatuurlijke ruimte voor eigen genot. Tevens de honden/katten bezitters voor het onderschijten van de beperkte recreatie mogelijkheden, en tevens daarmede het kunnen besmetten van andere mensen met gevaarlijke parasieten en ziektes.

lees onder de reacties van de zgn. dierenvrienden ofwel dieren tokkies:
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

Statistiek zegt dat de kans aanzienlijk is. Derhalve heb ik die aanname gedaan.
Vooruit dan, dat kippenei wiens kans op leven je ontnomen hebt, al die producten waar dierlijke vetten in zitten, enzovoort. Zo beter?
De eieren in de supermarkt zijn niet bevrucht. Ik eet geen middelen met dierlijk vet dus ook geen vlees. Wat degene waar tegenwie je het zegt dpet weet ik niet maar jij zit vol met onzin. Probeer jij dit nu serieus goed te praten? Bovendien vind ik een mens ook een dier, als je het daar niet mee eens bent mag jij me vertellen wat we wél zijn. Waarom zou je een kat niet met een mens kunnen vergelijken, het zijn allebei zoogdieren. Het grote verschil, een kat kan er niet voor kiezen om een piercing te nemen en een mens wel.
Arme katjes!
Hopelijk word de vrouw flink gestraft!!
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:37 schreef sslaughter het volgende:
[..]


een mens met n kat vergelijken... jij hebt ze ook niet helemaal op een rijtje..

zeker partij voor de dieren stemmer?
Dieren hebben ook gevoel.
Als we jou slaan, kan je dat voelen, maar als we een dier (in dit geval kat) zouden slaan, voelen die dat ook.
Dieren zijn tenminste ook oprecht, want ze kunnen veel liefde geven, ongeacht hoe je eruit ziet.
Kan een mens nog van leren!
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]

En die homp dode koe die je vanavond tijdens het avondeten hebt zitten wegwerken. Had die er om gevraagd?
De varkens en koeien en zo worden pijnloos afgemaakt.

En ja, er is meer dierenleed op deze planeet, maar daar gaat het nu niet om.
userIcon
Breng zulk nieuws lekker niet in de openbaarheid; dit brengt mensen alleen maar weer op ideëen. Walgelijk wijf btw.

[ Bericht gewijzigd door kleinvogelijn op woensdag 3 februari 2010 @ 09:19 ]
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:37 schreef sslaughter het volgende:
[..]


een mens met n kat vergelijken... jij hebt ze ook niet helemaal op een rijtje..

zeker partij voor de dieren stemmer?
Wat wil je nou altijd met dit soort vage kreten zeggen. Dat de mens altijd maar boven alles moet staan? Reageer anders ff normaal. Dat de mens meer kan betekent niet dat al het andere maar gewoon mag en kan. Echt de meest achterlijke reactie dit altijd en ze zitten er altijd tussen. Voel je niet zo oppermachtig als mens, want dat ben je echt niet.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:24 schreef libera-me het volgende:
Ach een zeiknatte leren riem lekkerstrak om de nek doen en dan in de bloedhete zon zetten.

Wedden dat ze de moord steekt
Er heeft niemand met de strontemmer gerammeld hoor. Wat kom je doen?
userIcon
Ziek ziek ziek ziek ziek wijf
Ik keek niet op van het deel in het bericht over de piercing (immers we piercen dieren toch ook in de oren, zoals hierboven te zien is) maar bij het deel van de bloedsomloop van de staart werd ik toch wel flink pissig.
userIcon
Een ring om de staart om de bloedsomloop te belemmeren is wel een beetje cru, maar een piercing zal toch niet zo'n probleem zijn? Als je koeien of geiten houdt krijg je zelfs een boete als je ze geen oorlabel inspiest!
userIcon
oh arme katje...
sluit haar op en gooi het sleutel weg...
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:30 schreef miss_poes het volgende:
Ach germ, wat zielig voor die beestjes
Dat ze die vrouw maar lekker gaan piercing zonder haar iets te vragen!
Wedden dat ze het gevraagd heeft
userIcon
Ach weet niet wat erger is
Gat in de markt, en ze verkoopt 3 katten? Is wel echt een piepklein gaatje dan. In ieder geval een kleiner gaatje, dan het gaatje in haar hoofd.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:22 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


Dat is ook absoluut niet goed te praten.
Maar dat heeft hier nu toch niets mee te maken?

Dat we bepaalde dieren slecht behandelen, is toch geen vrijbrief om dit maar meteen met alle dieren te gaan doen? En al helemaal niet om zoiets belachelijks als een modeaccessoire...
Dit, meine Damen und Herren, heet "selectieve verontwaardiging". Ook wel bekend onder de noemer "Hypochrisie". Tjah het is ook moeilijk, inzien dat mensen alleen verontwaardigd zijn als het beest in kwestie aaibaar is, zoals jij nu ten toon spreidt.

Misschien bedoelt de poster het juist andersom. Dat koeien en varkens dus ook niet op deze manier behandeld moeten worden.
userIcon
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:10 schreef hasse8 het volgende:
Hoe verwerpelijk dit ook is, is het toch raar dat ze deze mevrouw vervolgen terwijl ontklauwen van katten toegestaan is in de VS. En dat allemaal om hun dure meubeltjes te beschermen.....
Dat dus!
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 22:37 schreef sslaughter het volgende:
[..]


een mens met n kat vergelijken... jij hebt ze ook niet helemaal op een rijtje..

zeker partij voor de dieren stemmer?
mens voelt pijn, net als dieren... zo kan je het wel vergelijken er wordt niet gezegd dat een kat en een mens hetzelfde is, maar alle beesten en ook mensen voelen pijn
userIcon
Ja zo ziek zeg! Dat iemand zoiets met dieren doet!!
Maar nu moet ik verder, tijd voor het avondeten, een lekker lapje vlees van een zonder verdoving gecastreerd varken, want da's lekker goedkoop.

userIcon
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 06:22 schreef jeroensiep het volgende:
De eieren in de supermarkt zijn niet bevrucht.
Eet jij eieren? Je weet neem ik aan natuurlijk wel dat die uit kippen komen, en dat die kippen gefokt worden, maar dat de helft uit haantjes bestaat, die lekker efficient verhakseld worden? Omdat jij dat proces in stand houdt door eieren te kopen? En kaas, eet je dat ook? Arme kalfjes.
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 18:02 schreef xprotagonistx het volgende:
[..]

Eet jij eieren? Je weet neem ik aan natuurlijk wel dat die uit kippen komen, en dat die kippen gefokt worden, maar dat de helft uit haantjes bestaat, die lekker efficient verhakseld worden? Omdat jij dat proces in stand houdt door eieren te kopen? En kaas, eet je dat ook? Arme kalfjes.
Jammer hé, maar dat eet ik ook niet...Niet dat het verschil maakt, mijn punt was duidelijk voor de malloot die een kat martelen en een ei eten hetzelfde vind...Waarom vallen vleeseters altijd niet-vleeseters aan? Is het nu echt zo'n bedreiging?
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:12 schreef Brad het volgende:
zo, wat wordt er overdreven gereageerd. Kijk eens naar koeien en varkens in nederland. Die krijgen allemaal een oorpiercing. Op veel plekken in de wereld worden dieren gebrandmerkt of de balletjes worden op niet heel vriendelijke wijze ontdaan gedaan. Ook in de US. Ben heel benieuwd naar de uitkomst en waarom het bij het ene dier wel goed is en bij het andere dier niet.

bovenstaande dus.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 23:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]


En ik doelde niet op oorbelletjes maar op piercings. Zoals de genoemde nekpiercings in het artikel. Vind ik vrij gestoord.

En een kat met een hap uit zijn oor precies hetzelfde?
Ik denk niet dat een kat ooit aan een andere kat vraagt, he joh, bijt eens een stuk uit mijn oor. Dat het wel eens gebeurt betekend niet dat zo'n kat daarop zit te wachten, net zo'n min dat zo'n beest erop zit te wachten dat een of ander raar wijf hem piercings door zn vel jast.
gaat ook te ver ja, maar op dat "schokkende plaatje" zag ik gewoon een piercingkje door het oor.

En daar had ik het dus over.
gaap.. boeiend....
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 @ 06:22 schreef jeroensiep het volgende:
[..]
De eieren in de supermarkt zijn niet bevrucht. Ik eet geen middelen met dierlijk vet dus ook geen vlees. Wat degene waar tegenwie je het zegt dpet weet ik niet maar jij zit vol met onzin. Probeer jij dit nu serieus goed te praten? Bovendien vind ik een mens ook een dier, als je het daar niet mee eens bent mag jij me vertellen wat we wél zijn. Waarom zou je een kat niet met een mens kunnen vergelijken, het zijn allebei zoogdieren. Het grote verschil, een kat kan er niet voor kiezen om een piercing te nemen en een mens wel.
Eieren met bloed vlekjes van ook de supermarkt zijn zeker niet bevrucht.
En mocht je die uitsluitend zonder hebben, weet je zeker dat het legbatterij-eieren betreft, net of dat dier vriendelijk is.

Net als kip vleugels/poten/drumsticks en hele kippen met een dun velletje
zijn allemaal afkomstig uit de legbatterij branche.

Ik haal liever verse eieren op de markt, dan kan ik aangeven dat ik die met bloed vlekjes niet wens. En als er een nieuweling staat, is altijd de vraag waarom: uit respect voor het leven.

Respect voor het leven, maar bovenal voor de Schepper van het leven.
Persoonlijk eet ik alleen eieren zonder bloed vlekjes, uit respect voor het leven, maar bovenal voor de Schepper van het al.
72  van 72 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden