'Aardbeving Haïti is Amerikaans experiment'

InternationaalOpmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 19-01-2010 @ 22:19
print 

Niet de aarde is schuldig aan de ramp in Haïti, maar de Verenigde Staten. Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela. Een experiment van de VS zou namelijk de aardbeving hebben veroorzaakt, zo beweren de ambtenaren.

De Noordelijke Russische Vloot, die vlootbewegingen van de VS in de Caribische Zee onderzoekt, zou als bron hebben gediend voor de boude bewering. Volgens de Venezolanen zou het Russische onderzoek hebben aangetoond dat de Amerikaanse marine met hun 'aardbevingswapens' de zware aardbeving heeft veroorzaakt.

De Amerikanen zouden al vele decennia beschikken over deze zware wapens, maar deze sinds een jaar of dertig sterk hebben verbeterd. Volgens het Venezolaanse ministerie is Iran een van de volgende landen die een opgewekte aardbeving te wachten staat.


Submitter: Bard_Yttap  -   Bron: De Pers


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe3
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd22
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden16


delen | eKudos nujij

28170 views / 235 reacties
Reacties op dit bericht
35  van 235 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
Ja ...echt waar!!!!!!! het was een expiriment...
Sodemieter toch op !Hugo is de laatste tijd wel erg veel zegeltjes onder zijn tong aan het leggen
Fysica is blijkbaar niks voor de meeste fokkertjes.

Lachen of huilen , het maakt allemaal niet meer uit hier

Man ik ben zo slim tis echt een vloek geworden
Het zou mij niet verbazen, als er zo'n wapen bestaat, maar waarom zet de VS deze dan in op Haiti en niet direct op Iran?

Ach ja, ik hou het op onzinverkondiging...
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 10:53 schreef xxmisterxx het volgende:
Het zou mij niet verbazen, als er zo'n wapen bestaat, maar waarom zet de VS deze dan in op Haiti en niet direct op Iran?

Ach ja, ik hou het op onzinverkondiging...
Over het gebruik ervan valt nog te twisten...
Ben er zelfs van overtuigd dat het zwaar onzin is dat ze er gebruik van maken.
Maar komop die reacties: "yeah right"
"sure!?"
"zet je zilveren hoedje maar weer op!"

Wat een schaapies zonder enige vorm van verstand. Ik hoop dat ze snel uitsterven en niet langer beschermt worden door de maatschappij.
Zodat natural selection weer in gang kan schieten, en wij weer verder kunnen gaan met evolueren.

Aan de rest, pleeg zelfmoord... of probeer eens een boek te lezen EN te begrijpen. 1 van de 2.
Zo een wapen bestaat al. De Russen hebben er ook één. Als je een soort van een platform maakt en dan met een soort van een raket aangedreven op hoge kernenergie en het raket ondersteboven zet (dus naar beneden toe, maar hij staat nog wel vast) dan kan je zo een effect krijgen, vanwege de trillingen die het veroorzaakt. En dit was uitgevonden tijdens de Koude Oorlog. (Ooit gezien bij Discovery Channel)

Ondanks al het bovenstaande, wil ik de VS niet de schuld geven.
userIcon
quote:
Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela.
Uuh..?
En ze implanteren een chip... ook dat!
userIcon
Binnenkort ook een aardbeving in Jemen dus?
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:53 schreef MerKaBa het volgende:
[..]


O dus jij gelooft nog steeds dat het "terroristen" waren i.p.v een inside job? zegt meer over jou dan over hem, niet verkeerd bedoelt maar het word nu toch wel eens tijd dat mensen hun ogen openen en is een keer open staan voor het feit dat we gewoon bewust worden verneukt in deze wereld, is het niet de aanslag in london, madrid, NY, dan is het wel de "vrede's missie" in irak, afghanistan en als dat het niet is is het wel de tsunami in indonesie of de aardbeving in Haiti..

Oja en anders hebben we ook nog altijd de "crisis" of de varkensgriep met alle inentingen vol rotzooi...
Geef die persoon ff een pilletje om weer bij zinnen te komen.....
lol.. venezuela zegt dat. hoe geloofwaardig
userIcon
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 01:04 schreef Cyclonis het volgende:
[..]


Interessant dat je daar het woord democratie zegt. Dit houdt namelijk ook in dat regeringen niet statisch zijn, zoals bijvoorbeeld Noord Korea. Regeringen veranderen om de periodes van 4 jaar. De mensen die er in zitten ook. Kortom, bij elke regering zul je weer opnieuw moeten beoordelen of ze betrouwbaar zijn of niet, je kunt geen bewijs van onbetrouwbaarheid nemen uit tijden van de Koude Oorlog en dan zeggen dat de huidige regering daardoor ook niet deugt.

En bovendien, ook al zijn ze onbetrouwbaar, dan nog zul je met concreet bewijs voor je beschuldigingen moeten aankomen en heeft de beschuldigde ten aller tijde het recht een eigen verklaring te geven en moet iedereen deze verklaring serieus nemen. Zo werkt dat nou eenmaal in een rechtsstaat.

En zoals ik al eerder zei, bewijs voor die 9.11 conspiracy theorie is er niet. Er is niet eens 1 enkele samenhangende theorie. Dus hoe onbetrouwbaar de overheid ook moge zijn, zonder bewijs ben je nog nergens.
Cyclonis, zonder je aan te vallen...er is voor GEEN ENKELE theorie 100% bewijs, zelfs niet voor de resultaten die uit het onderzoeksrapport zijn gebleken. Er kloppen gewoon hier en daar dingen niet en je hoeft er geen complotdenker voor te zijn om dat vast te stellen. Persoonlijk vind ik het altijd razend interessant om de meer plausibele complottheorien naast de gangbare theorie te leggen en dan voor mezelf uit te maken wat ik wel en niet geloof.
Om even terug te komen op wat je als eerste in je reactie schreef: wat ik eerder al zei...de mogelijkheid bestaat gewoon dat onderhandelingen op politiek niveau een poppenkast zijn en dat de werkelijke macht in de wereld niet bij democratisch gekozen leiders ligt die een vermogen hebben van enkele miljoenen, maar bij industrielen en financielen met miljarden en miljarden aan vermogen en belangen. Het is toch alleen al interessant om je daarin te verdiepen, zonder helemaal op hol te slaan en alles te wantrouwen?
Ik kan je echt aanraden om eens op een vrije dag op youtube van het ene filmpje daarover naar het andere te switchen...ook al is niet alles waar, je realiseert je wel dat niet alles perse is zoals het ons wordt voorgehouden. En dat kan jij waarschijnlijk niet met me oneens zijn
userIcon
Mooi gezegd Kapiteintje
userIcon
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:27 schreef Eggos het volgende:
jaja, en in 2012 laat de VS ook de aarde vergaan! let maar op...
Even ter informatie...in 2012 zou "het einde der tijden" komen. Dat betekent niet per definitie dat de aarde vergaat. Het houdt in een einde van een tijdperk c.q. een overgang naar een nieuw tijdperk...een grote verandering dus en niet perse dat we allemaal doodgaan.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]

Cyclonis, zonder je aan te vallen...er is voor GEEN ENKELE theorie 100% bewijs, zelfs niet voor de resultaten die uit het onderzoeksrapport zijn gebleken. Er kloppen gewoon hier en daar dingen niet en je hoeft er geen complotdenker voor te zijn om dat vast te stellen. Persoonlijk vind ik het altijd razend interessant om de meer plausibele complottheorien naast de gangbare theorie te leggen en dan voor mezelf uit te maken wat ik wel en niet geloof.
Om even terug te komen op wat je als eerste in je reactie schreef: wat ik eerder al zei...de mogelijkheid bestaat gewoon dat onderhandelingen op politiek niveau een poppenkast zijn en dat de werkelijke macht in de wereld niet bij democratisch gekozen leiders ligt die een vermogen hebben van enkele miljoenen, maar bij industrielen en financielen met miljarden en miljarden aan vermogen en belangen. Het is toch alleen al interessant om je daarin te verdiepen, zonder helemaal op hol te slaan en alles te wantrouwen?
Ik kan je echt aanraden om eens op een vrije dag op youtube van het ene filmpje daarover naar het andere te switchen...ook al is niet alles waar, je realiseert je wel dat niet alles perse is zoals het ons wordt voorgehouden. En dat kan jij waarschijnlijk niet met me oneens zijn
Helemaal mee eens , en dat betekent niet dat alles een complottheorie is maar lees ook eens :

Regeren vanuit het duister van Jim Marss

Hier staat bv het bewijs (via invoer docu. enzo) in dat tot in 1943 the USA een additief voor kerosine leverde via Zwitserland aan Duitsland , zonder dit was er gene Luftwaffe...
userIcon
Wat mij dit vertelt is dat Venezuela dit zou doen mochten zij over een 'aardbevingswapen' beschikking. Wie iets verzint is ertoe in staat.
userIcon
Hmm, iemand dit al gezien?

quote:
Haitian authorities conceded they had lost their battle to maintain order in Port-au-Prince after the leaders of the city's crime gangs reclaimed their old turf since being freed when the national prison collapsed last week.
http://www.telegraph.co.u(...)-Port-au-Prince.html

Haiti stond al onder VN bescherming, niet meer dan logisch dat de VN (en de US) ook helpen als een natuurramp er voor zorgt dat de bendes weer op straat lopen.

quote:
Police officers, whose limited success against slum gang lords has been based on the support of armoured UN troops, have now effectively given up by appealing to local vigilantes to take the law into their own hands.
Als er een conspiracy theory op losgelaten moet worden dan zou ik zeggen dat het anti US en NAVO terroristen zijn die de westerse wereld in discrediet willen brengen. Ik denk echter dat het enkel en alleen een aardbeving was, vooral gezien het feit dat dit wel vaker is gebeurd in die regio, zelfs voordat er supermachten en vernietigingswapens bestonden.
De Amerikanen die technologie beheren die verder gaan dan onze verbelding. National Geographic had er ook al een topic aan gewijd.


UFO HUNTERS - UNITED STATES UNDERGROUND BASES
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:58 schreef mariekebakkeljauw het volgende:
De Amerikanen die technologie beheren die verder gaan dan onze verbelding. History Channel had er ook al een topic aan gewijd.


UFO HUNTERS - UNITED STATES UNDERGROUND BASES
Tsja dat het kan lijkt me evident.
En het is ook vreselijk simpel: vind de frequentie en versterk hem.

Verdere conclusies zouden alleen maar gebaseerd zijn op aannames. Helaas laten weinig Fokkers zich hierdoor weerhouden
Wahahaha, chavez is idd een zeer betrouwbare bron als het over de VS gaat. Net als de russen trouwens.. Kansloos
userIcon
Wat komen er toch altijd leuke berichten van ministeries voor Communicatie en Informatie... .
userIcon
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:04 schreef MindCrime321 het volgende:
Aardbeving .... Erica terpstra flikkerde in het hotel gewoon van de trap in Haïti toen ze daar op vakantie was ......
Jij hebt Erica Terpstra de laatste jaren niet meer gezien, hè? .
quote:
Niet zomaar een bewering van een of andere gek, maar van het ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela.
........die aangestuurd worden door hun president

Wel een gek dus
userIcon
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 11:44 schreef V. het volgende:
[..]


Helemaal mee eens , en dat betekent niet dat alles een complottheorie is maar lees ook eens :

Regeren vanuit het duister van Jim Marss

Hier staat bv het bewijs (via invoer docu. enzo) in dat tot in 1943 the USA een additief voor kerosine leverde via Zwitserland aan Duitsland , zonder dit was er gene Luftwaffe...
Jim Marrs is inderdaad een goede journalist/onderzoeker
HEY Chavez!
Doe mij is ff snel een kilo van die dope die je gebruikt!
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 23:04 schreef MindCrime321 het volgende:
Aardbeving .... Erica terpstra flikkerde in het hotel gewoon van de trap in Haïti toen ze daar op vakantie was ......
Hoe recent heb jij haar gezien?
Want volgens mij is het niet meer zo'n wandelende oliebol
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:55 schreef Ergenekoncu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=BR6O3kJTqaI

hoezo nep ? voordat jullie beginnen met dat bestaat niet kan niet kijk eens goed naar de filmpjes niks is onmogelijk.

Tijdreizen is ook mogelijk!
Heb ik ook laatst iets over gelezen/gezien op internet!

wouss ik zat hier nog gister aan te denken en dan lees ik zoiets.
ik hou van mezelf
userIcon
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 22:49 schreef MerKaBa het volgende:
[..]


jij bent echt gigantisch zielig..

http://www.youtube.com/watch?v=BR6O3kJTqaI

bekijk dat filmpje eerst maar eens...
Wat ben jij zielig dat je deze onzin gelooft! De kans dat zoiets daadwerkelijk kán is al niet al te groot (omg@steen experiment...) en de kans dat je zo'n punt vindt, hierop 'richt' (dat dat mogelijk is wordt voor de handigheid maar half uitgelegd) en dat ding dus bewust aanzet is al helemaal miniem.
35  van 235 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe3
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd22
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden