PVV vergeet eigen prijs uit te reiken

NederlandPolitiek • Geschreven door Sander (Xender) op 16-01-2010 @ 09:05
print 

De PVV is vergeten de eigen 'Maartje van Weegen-bokaal' uit te reiken. Met veel bombarie werd de prijs 'voor linkse en bevooroordeelde berichtgeving door de staatsomroep' aangekondigd. Eind vorig jaar zou de prijs uitgereikt worden, maar het bleef stil.

De persdienst van de partij moest zich lang in allerlei bochten wringen. 'Het is nog reces', 'het is een rommeltje hier' en 'ik bel u over vijf minuten terug' waren veel gehoorde woorden bij journalisten die vroegen hoe het ermee stond.

Uiteindelijk is er dan toch een winnaar uit de hoge hoed getoverd. NOS-correspondent Sander van Hoorn is de 'gelukkige'. Van Hoorn is correspondent in het Midden-Oosten. De partij van Wilders (die zelf meerdere malen per jaar in Israël is en nauwe banden heeft met het land) vindt dat de correspondent te veel aandacht heeft voor de Palestijnen. Volgens de PVV kent Sander maar één verhaal: "Er bestaat slechts de schurk Israël die, als hij al iets positiefs uitvoert, dat slechts doet voor Amerika…".

Een bokaal krijgt Van Hoorn overigens niet.


Bron: Villamedia


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk16
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie4
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep17
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

10881 views / 85 reacties
Reacties op dit bericht
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Maartje van Weegen is naar mijn weten een integere vrouw en volgens mij werkt ze niet eens meer als journalist
userIcon
quote:
"Er bestaat slechts de schurk Israël die, als hij al iets positiefs uitvoert, dat slechts doet voor Amerika…", aldus de PVV.
Aha, het is dus een prijs voor de meest waarheidsgetrouwe verslaggeving door een journalist.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:09 schreef mazeind het volgende:

[..]


Aha, het is dus een prijs voor de meest waarheidsgetrouwe verslaggeving door een journalist.

ooit, lang geleden in een ver land had mazeind verstand.
helaas zoals met alle sprookjes is dat in het echt heel anders
userIcon
nou dit zet lekker de toon voor de organisatorische kwaliteiten bij de PVV
userIcon
PVV... Faalapen...
userIcon
PVV

Wel triest voor Van Hoorn wint de beste kerel een keer wat krijgt hij de bokaal niet.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Ik moest lachen.

Wanneer komt de 'rechtse bevooroordeelde Geert Wilders'- prijs?
Met 'n trofee in de vorm van 'n gouden pruik.

is de enige reactie die ik op dit hele bericht kan bedenken.
Tja, PVV kan alleen pro-actief wijzen.
userIcon
Oh ja, zionistische samenzweerder Wilders, dat is waar ook
Dit bevestigt mijn idee dat de PVV de prioriteiten op orde heeft: ze vinden het belangrijker om zich bezig te houden met echte issues, dan zo'n flutprijs uit te reiken. Absoluut hulde
Tja jammer, maar dat is eigenlijk ook alles wat ik erover te zeggen heb.
Juiste spelling: Maartje van Weegenbokaal, net zoals de Professor van Reeslaan.
Op zich wel een geinig idee, die prijs, onverstandig om hem uit te reiken als politieke partij. En het ook nog ns vergeten is helemaal
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:20 schreef Middlebeast het volgende:
Tja dat krijg je als je alleen maar populistisch bezig bent. Vergeet je om je ook eens aan je woord te houden.

Wie had wat anders verwacht van die extreem rechtse club...

Onvoorstelbaar dat deze gasten nog stemmen krijgen.
Dat die gasten stemmen krijgen heeft niets te maken met hun eigen acties of uitspraken. Daar zorgt een heel andere bevolkingsgroep voor.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:28 schreef plum het volgende:
[..]

Ze zeggen wel meer wat daadwerkelijk waar is.
Jou en veel van jouw medemensen worden zo gruwelijk misleidt zo lijkt het wel!
Jouw blind vertrouwen in de PVV is ontroerend. Maar je moet het toch wel eens met me zijn dat het wel heel erg knullig is om met veel bombarie een prijs aan te kondigen en die dan niet uit te reiken.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:14 schreef 2030rd het volgende:
Dit bevestigt mijn idee dat de PVV de prioriteiten op orde heeft: ze vinden het belangrijker om zich bezig te houden met echte issues, dan zo'n flutprijs uit te reiken. Absoluut hulde


Dat lijkt mij ook.

Hans laroes had van mij ook gemogen hij tenslotte de aanvoeder van dat nos journaal clubje islam propagandisten.
Dit vind ik wel humor. Zet ze maar voor paal die linkse media
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:14 schreef 2030rd het volgende:
Dit bevestigt mijn idee dat de PVV de prioriteiten op orde heeft: ze vinden het belangrijker om zich bezig te houden met echte issues, dan zo'n flutprijs uit te reiken. Absoluut hulde
Ja gelukkig stelden ze wel grote prioriteit aan het verzinnen van die prijs en dat breed uit meten in de media
Dat was WEL belangrijk natuurlijk.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:50 schreef Bodhisattva het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon geen moment serieus van plan geweest een prijs uit te reiken. Die hele bokaal bestaat niet. Dat niemand hier dat lijkt te snappen...
Waarom hebben ze dan toch nog een winnaar aangewezen als ze dat niet van plan waren
userIcon
Ik denk dat Dhr van Hoorn minder blind is voor het ware leed dan clown wilders. Hoeveel Palestijnen worden er dagelijks vermoord of Palestijnen die niet (bijna) meer de straat op durven in tegenstelling tot de zionisten?
Gelukkig laat Dhr van Hoorn zien wat er echt gaande is in Palestina. Als het aan de zionisten lag zag je alleen vrolijke beelden alsof er niets aan de hand is om het leed van de Palestijnen te verbergen.

[ Bericht gewijzigd door LinkseVriend op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:13 ]
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:57 schreef Bodhisattva het volgende:
[..]
Om opnieuw hun punt te maken dat de linkse journalistiek behoorlijk fout is?
Hu? Jij zegt net dat ze helemaal niet van plan waren om de prijs uit te reiken.

quote:
Ze zijn gewoon geen moment serieus van plan geweest een prijs uit te reiken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:50 schreef poldergeist het volgende:
Dit vind ik wel humor. Zet ze maar voor paal die linkse media
Nou, wat staan ze toch voor paal met die zielige prijs die niet eens uit een tastbare bokaal bestaat.
userIcon
Ik denk, dat de omroepen ook maar eens een bokaal moeten gaan uitreiken aan de meest populistische politicus van Nederland, die bovendien niet op uitnodigingen om zijn standpunten te verdedigen in een opinieprogramma ingaat.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Echte issues?
O ja, waar ook! Spoeddebatten aanvragen. Veel belangrijker dan een prijs en braken over 'links'
Dat is inderdaad beter dan de andere kant op kijken en hopen dat het snel overwaait zoals menig (s)links partijtje en haar slangachtige stemdummies.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:56 schreef LinkseVriend het volgende:
Ik denk dat Dhr van Hoorn minder blind is voor het ware leed dan clown wilders. Hoeveel Palestijnen worden er dagelijks vermoord of Palestijnen die niet (bijna) meer de straat op durven in tegenstelling tot de zionisten?
Gelukkig laat Dhr van Hoorn zien wat er echt gaande is in Palestina. Als het aan de zionisten lag zag je alleen vrolijke beelden alsof er niets aan de hand is om het leed van de Palestijnen te verbergen.
Inderdaad ze moeten Isreal is aanpakken die flikken nu al veels te veel!
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:24 schreef sumerian het volgende:
[..]

Dat is inderdaad beter dan de andere kant op kijken en hopen dat het snel overwaait zoals menig (s)links partijtje en haar slangachtige stemdummies.
Nou het is inderdaad goed bestede tijd om een minister niet eens de tijd te geven om het e.e.a. op te lossen maar hem meteen ter verantwoording te roepen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:31 schreef mooi-nederland het volgende:
[..]


Inderdaad ze moeten Isreal is aanpakken die flikken nu al veels te veel!
Isreal?
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:33 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Nou het is inderdaad goed bestede tijd om een minister niet eens de tijd te geven om het e.e.a. op te lossen maar hem meteen ter verantwoording te roepen.
Blijkbaar is dat inderdaad verloren tijd. Gewoon handelen en geen tijd geven om dingen weg te moffelen.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:35 schreef Bodhisattva het volgende:
[..]
Ze hebben het toch al iedere dag over hem, wat wil je nog meer?
Dat Wilders eens een keer fatsoenlijk in debat gaat ipv alleen maar naar de media stappen om zijn kant van het verhaal te doen.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:39 schreef sumerian het volgende:
[..]

Isreal?
[..]

Blijkbaar is dat inderdaad verloren tijd. Gewoon handelen en geen tijd geven om dingen weg te moffelen.
Jaja. Ministers overspoelen met kamervragen vind jij "gewoon handelen"....
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:08 schreef roelke87 het volgende:

[..]


Nooit gedacht dat de PVV iets zou zeggen dat daadwerkelijk echt waar is!
Dat is dus de mening van Sander van Hoorn slimmerik, PVV is zo pro Israël als het maar kan....
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:24 schreef sumerian het volgende:
[..]

Dat is inderdaad beter dan de andere kant op kijken en hopen dat het snel overwaait zoals menig (s)links partijtje en haar slangachtige stemdummies.
Volgens mij moet jij eens wat minder naar extreem rechtse manifestaties gaan. Daar krijg je toch een wat vreemd beeld door van de linkse medemens.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:40 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]

Jaja. Ministers overspoelen met kamervragen vind jij "gewoon handelen"....
Ja, want misschien is dat ook zijn werk. Het is een goede zaak dat iemand zijn werk goed uitvoert ipv snel de andere kant opkijkt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:45 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Volgens mij moet jij eens wat minder naar extreem rechtse manifestaties gaan. Daar krijg je toch een wat vreemd beeld door van de linkse medemens.
Rook jij eens wat minder crack, dwaas.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:48 schreef sumerian het volgende:
[..]

Ja, want misschien is dat ook zijn werk. Het is een goede zaak dat iemand zijn werk goed uitvoert ipv snel de andere kant opkijkt.
Hmmm... Laat ik nu juist van Wilders het idee hebben dat hij de andere kant op kijkt zo gauw en geen allochtonen bij zijn betrokken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:35 schreef Bodhisattva het volgende:
[..]
Ze hebben het toch al iedere dag over hem, wat wil je nog meer?
Dat hij eens in een normale discussie gaat en deze niet telkens ontwijkt. Óver iemand praten of mét iemand praten zijn toch echt zeer andere zaken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:49 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]
Hmmm... Laat ik nu juist van Wilders het idee hebben dat hij de andere kant op kijkt zo gauw en geen allochtonen bij zijn betrokken.
Misschien zitten jouw oogkleppen te strak?
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:49 schreef YouNaiveHuman het volgende:
[..]
Hmmm... Laat ik nu juist van Wilders het idee hebben dat hij de andere kant op kijkt zo gauw en geen allochtonen bij zijn betrokken.
Wat o.a. bleek in het debat van afgelopen week over het rapport Davids. Meneer Wilders deed zijn zegje, waarin hij in feite niet meer deed, dan het kabinet naar de koningin sturen en roepen, dat het tijd is voor een grote Partij voor de Vrijheid (terwijl hij destijds zelf vóór de missie in Irak stemde). De rest van het debat heeft hij achterovergehangen in zijn zetel en 0,0 bijgedragen aan het debat, waar links én rechts in de oppositie het behoorlijk met elkaar eens waren over het falen van de premier.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:00 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wat o.a. bleek in het debat van afgelopen week over het rapport Davids. Meneer Wilders deed zijn zegje, waarin hij in feite niet meer deed, dan het kabinet naar de koningin sturen en roepen, dat het tijd is voor een grote Partij voor de Vrijheid (terwijl hij destijds zelf vóór de missie in Irak stemde). De rest van het debat heeft hij achterovergehangen in zijn zetel en 0,0 bijgedragen aan het debat, waar links én rechts in de oppositie het behoorlijk met elkaar eens waren over het falen van de premier.
Had je iets anders verwacht dan?
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 11:49 schreef sumerian het volgende:
[..]

Rook jij eens wat minder crack, dwaas.
Ben je bang voor me of zo, dat je zo begint te zemelen over 'crack' ? Maakt niet uit hoor.
Ik probeer alleen je vernauwde denkkader een beetje dragelijker voor je te maken door je uit te leggen dat we allemaal maar mensen zijn, en geen 'slangen', of hoe je anderen dan ook omschrijft.
Dan is Wilders zelf gelukkig nog iets respectvoller in de omgang.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]


Had je iets anders verwacht dan?
Neuh, eigenlijk niet.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:30 schreef plum het volgende:
[..]
partei voor de echte Nationaal socialist?


ga eerst zelf eens Nederlands leren joh.
userIcon
PVV.... sukkels... meer kan ik er niet over zeggen...
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:00 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Wat o.a. bleek in het debat van afgelopen week over het rapport Davids. Meneer Wilders deed zijn zegje, waarin hij in feite niet meer deed, dan het kabinet naar de koningin sturen en roepen, dat het tijd is voor een grote Partij voor de Vrijheid (terwijl hij destijds zelf vóór de missie in Irak stemde). De rest van het debat heeft hij achterovergehangen in zijn zetel en 0,0 bijgedragen aan het debat, waar links én rechts in de oppositie het behoorlijk met elkaar eens waren over het falen van de premier.
Typisch ook weer, maar had ook niets anders verwacht...
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:11 schreef Daanemanz het volgende:
[..]




ga eerst zelf eens Nederlands leren joh.
Dat was een bewuste spelfout van 'm.
Hij is een beetje sikkeneurig de laatste paar dagen -> nieuwe heup.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:03 schreef Jazoist het volgende:
[..]

Ben je bang voor me of zo, dat je zo begint te zemelen over 'crack' ? Maakt niet uit hoor.
Ik probeer alleen je vernauwde denkkader een beetje dragelijker voor je te maken door je uit te leggen dat we allemaal maar mensen zijn, en geen 'slangen', of hoe je anderen dan ook omschrijft.
Dan is Wilders zelf gelukkig nog iets respectvoller in de omgang.
Met jouw opvatingen kan je geen mens zijn. Dat blijkt maar weer. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt trouwens.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:23 schreef sumerian het volgende:
[..]
Met jouw opvatingen kan je geen mens zijn. Dat blijkt maar weer. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt trouwens.
Wat, dat je een smerige extreem rechtse hond bent? Dat punt was allang duidelijk.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:37 schreef antifascisten het volgende:
pvv is ook geen politiek partij maar een groepje gezwellen bijelkaar met gelijknamige aanhang.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:13 schreef antifascisten het volgende:
jammer dat de Palestijn zijn actie onzorgvuldig heeft uitgevoerd.

vieze joden.
En dit zijn dus de antifascisten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:43 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]

Wat, dat je een smerige extreem rechtse hond bent? Dat punt was allang duidelijk.
Lees de onderstaande reactie eens door en kijk dan eens wie hier de echte smerige hond is.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:13 schreef antifascisten het volgende:
jammer dat de Palestijn zijn actie onzorgvuldig heeft uitgevoerd.

vieze joden.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:14 schreef 2030rd het volgende:
Dit bevestigt mijn idee dat de PVV de prioriteiten op orde heeft: ze vinden het belangrijker om zich bezig te houden met echte issues, dan zo'n flutprijs uit te reiken. Absoluut hulde
Eej, wie begon er over die prijs??

blaataap
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:53 schreef antifascisten het volgende:
[..]


joden zijn niet eens te vergelijken met de stront van een fascist.

verwacht je dat je joden met ander munten moet betralen dan dat zij zelf doen ?

dacht het niet natuurlijk. joden word veel ruimte gegeven letterlijk en figuurlijk.
Je rechterhand staat schuin omhoog, Adolf.
Vergeet vooral niet de "mein koran" braaf te lezen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:49 schreef sumerian het volgende:
[..]

Lees de onderstaande reactie eens door en kijk dan eens wie hier de echte smerige hond is.
[..]
Helaas kent elke politieke stroming zijn eigen extremisten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:53 schreef antifascisten het volgende:
[..]


joden zijn niet eens te vergelijken met de stront van een fascist.

verwacht je dat je joden met ander munten moet betralen dan dat zij zelf doen ?

dacht het niet natuurlijk. joden word veel ruimte gegeven letterlijk en figuurlijk.
Met jouw antisemitische geblaat ben je zelf behoorlijk fascistisch bezig. Weet jij nog, wat de grootste slachtoffers waren onder de nazistisch-fascistische terreur van Adolf Hitler?

Of je bent een enorm domme troll, of je bent gewoon dom zonder troll te zijn, maar dom ben je.

En dat zeg ik, als links denkend mens.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:00 schreef hendrik64 het volgende:
[..]

Helaas kent elke politieke stroming zijn eigen extremisten.
Dat klopt. Alleen worden sommige behoorlijk in de watten gelegd onder het mom "ies koeltoer". Lui zoals de bovenstaande idioot bijvoorbeeld.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:12 schreef antifascisten het volgende:
[..]


ze zeggen dat ze er 6 miljoen gedood hebben. stel je voor ze hadden dat niet dan was het probleem nu dubbel geweest.

moet ik trouwens medelijden hebben met de joden omdat zij europa wilden overnemen en hitler de juden heeft gestopt en omdat ze chaos hebben gecreerd in het midden oosten.

slimmerik.
Het is zaterdag, dus de afdeling KB van het VMBO heeft vandaag vrij en alle tijd om op internet rond te hangen. Ga je huiswerk maken, puber; en vergeet vooral geschiedenis niet.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:00 schreef hendrik64 het volgende:

Wat o.a. bleek in het debat van afgelopen week over het rapport Davids. Meneer Wilders deed zijn zegje, waarin hij in feite niet meer deed, dan het kabinet naar de koningin sturen en roepen, dat het tijd is voor een grote Partij voor de Vrijheid (terwijl hij destijds zelf vóór de missie in Irak stemde). De rest van het debat heeft hij achterovergehangen in zijn zetel en 0,0 bijgedragen aan het debat, waar links én rechts in de oppositie het behoorlijk met elkaar eens waren over het falen van de premier.
Zijn punt is de verdeeldheid in de coalitie over de kwestie Irak, niet de kwestie zelf.
userIcon
Zorg nu maar dat je aan het roer komt i.p.v. je bezig te houden met die achterlijke prijsjes...

prutsers..
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:15 schreef elVerdito het volgende:

Dat was een bewuste spelfout van 'm.
Hij is een beetje sikkeneurig de laatste paar dagen -> nieuwe heup.
Plum is een reageerder met een prima beheersing van de taal en inhoud.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Krijg je die uitvlucht weer. Kerel: Ren niet zo geil achter je Blonde Dollie aan en kijk eens in de bijbel. Staan minstens even gewelddadige teksten in als in de koran. Laten we ook maar even vergeten dat er hele sloten mensen de hongerdood stierven omdat ze vreemd waren gegaan volgens de kerk

HYPO-CRIET!
Oh, de "hullie doen het ook" stelling. Grappig trouwens dat je op mijn reactie hapt. De reactie van die antifascist laat je maar al te graag links(!) liggen. Waarschijnlijk iets té dicht bij huis enzo.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:22 schreef Heberg het volgende:
[..]
Zijn punt is de verdeeldheid in de coalitie over de kwestie Irak, niet de kwestie zelf.
Dat die verdeeldheid er is, dat weet iedereen, die zich een klein beetje bezighoudt met politiek; daar hoef je geen Wilders voor te heten. Zelfs Hamer, notabene fractievoorzitter van een coalitiepartij, hamerde hier voortdurend op. En uiteraard is daar onenigheid over; destijds zat de PvdA in de oppositie en had en heeft nog steeds een heel ander standpunt over de missie in Irak als het CDA. Wilders wil deze onenigheid nu gebruiken om het kabinet uit elkaar te trekken, wat natuurlijk zijn goed recht is. En het kabinet zelf heeft inmiddels een potje Pattex open getrokken om de barstjes in dat kabinet weer te lijmen en voorlopig weer als een eenheid naar buiten te treden. Maar een echte eenheid zal deze coalitie niet meer worden. Met heel veel besprekingen in het torentje zal het het nog wel uitzingen tot de kamerverkiezingen. Of PvdA moet de ballen hebben om van binnenuit het kabinet te laten springen. De PvdA staat in de peilingen te laag, om dit te doen, maar als je mij op dit ogenblik vraagt welke van de coalitiepartijen het beste uit deze week is gekomen, denk ik dat dat de PvdA is. Hoezeer ik het ook een draaikontenpartij vind, die de sociaaldemocratie allang achter zich heeft gelaten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:27 schreef sumerian het volgende:
[..]

Oh, de "hullie doen het ook" stelling. Grappig trouwens dat je op mijn reactie hapt. De reactie van die antifascist laat je maar al te graag links(!) liggen. Waarschijnlijk iets té dicht bij huis enzo.
Die "antifascist" krijgt al in jaunari van mij de nominatie "troll van 2010".
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:36 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Die "antifascist" krijgt al in jaunari van mij de nominatie "troll van 2010".
Hij is er al afgeschopt, zoals het hoort.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:39 schreef sumerian het volgende:
[..]

Hij is er al afgeschopt, zoals het hoort.
Nu de andere trollen nog
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 13:52 schreef hendrik64 het volgende:
[..]


Nu de andere trollen nog
Ik zie de volgende al weer boven jouw reactie.
userIcon
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 09:08 schreef siddha het volgende:
Maartje van Weegen is naar mijn weten een integere vrouw en volgens mij werkt ze niet eens meer als journalist
Ja vast en:
- Prins Berhard wist van de prins geen kwaad
- Juliana was niet rijp voor een inrichting
- Die ex van Christina was geen homo
- Prinses Irene knuffelt niet echt met bomen.....
De PVV is toch maar de begunstigde van proteststemmen. Ik denk dat toch weinig PVV-stemmers echt geloven dat de PVV zelf iets gedaan krijgt. Dat zou toch behoorlijk onnozel zijn. Om iets gedaan te krijgen moet je politiek onderlegd zijn en je kunnen bewegen in de kamer en in de kamer is de PVV toch juist het buitenhaasje en dat is nou net de reden waarom ze zo hoog staan. Als men wil reageren en iets gedaan willen krijgen dan wordt het weer "politics as usual" en staan ze de volgende keer op een zetels of 5. Het probleem is dat je met 20 of 30 zetels niet in je eentje kan regeren en het helpt ook niet dat er rechts van de PVV 40 zetels te vinden zijn.
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 @ 10:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]


Ik moest lachen.

Wanneer komt de 'rechtse bevooroordeelde Geert Wilders'- prijs?
Die komt eraan !! Sinds de links georiënteerde Raad van State de Josti-partij 'Stop Wilders Nu' bestaansrecht heeft gegeven...
85  van 85 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 19:09 Samsom: maak kinderbijslag inkomensafhankelijk16
» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie4
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep17
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord16


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden