Bizarre folder van ''Het Nieuwe Rijk''

Opmerkelijk • Geschreven door AryaMehr op 24-11-2009 @ 02:25
print 

De afgelopen dagen is er bij diverse huishoudens een bizarre folder in de brievenbus gevallen. De folders lijken op overheidsdocumenten, maar blijken van 'Het Nieuwe Rijk' te zijn. In de folder wordt een binnenkort verplichte polstatoeage met het Burger Service Nummer aangekondigd. Ook iedereen die binnenkort een nieuw paspoort aanvraagt, zou een tatoeage op de linkerpols moeten zetten. Het zou gaan om een test.

''Registreren tatoeage: Uw tatoeëerder zal de tatoeage van uw Burger Service Nummer direct aanmelden. Na 14 dagen, als de tatoeage genezen is, gaat u langs bij uw gemeente. Toon de baliemedewerker uw tatoeage en vraag deze voor u te registreren. Vanaf het moment van registreren kan de tatoeage gebruikt worden als identificatiemiddel.'', staat in de folder.

Voor zover bekend zijn de folders verspreid in: Rotterdam, Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Zwolle en Bussum. Wie er achter de folder zit is nog onbekend.

Foto's van de folder zijn hier te zien.

Met dank aan doeka voor de herschreven submit !




Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

18481 views / 91 reacties
Reacties op dit bericht
41  van 91 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 09:45 schreef snoezelewoepsie het volgende:

[..]

Nóg minder privacy? We hebben al amper meer privacy man. En ik ben niet bereid om ook nog maar een stukje extra privacy in te leveren. Het wordt ook niks veiliger, het levert alleen maar een grotere foutmarge op. De échte criminelen vinden altijd wel weer manieren om onder zulke maatregelen uit te komen en in de schaduw te blijven, en er is dan altijd ook weer net de verkeerde persoon op de juiste plaats, die dan als schuldige wordt aangewezen, omdat ze kunnen bewijzen dat hij daar is geweest, terwijl hij dus onschuldig is.

Het enige wat hiermee bereikt worden is dat zware criminelen steeds moeilijker gepakt worden, en er dus vaker onschuldigen worden aangewezen als dader. En het volk vindt het wel best, die gaan ervan uit dat met de huidige opsporingstechnieken de politie echt geen fouten zou maken. De verdachte is sowieso vaak al veroordeeld (door de maatschappij) voordat er iets bewezen is.

En wat dacht je als die informatie in de verkeerde handen valt? Begrijp je wel, dat met al deze maatregelen, en alles wat er nog bij gaat komen, het in de toekomst onmogelijk wordt om in 'het verzet' te gaan, mocht er ooit weer een oorlog komen, of een rotte regering? Elke stap wordt gevolgd, dus je hebt bijna geen mogelijkheid meer tot verzetten. Wil jij jouw vrijheid en idealen opgeven om door een klein groepje mensen bestuurd en onderdrukt te worden?
Welke personen zijn onlangs als schuldige veroordeeld terwijl ze onschuldig waren?
doet me denken aan die film Equilbrium
userIcon
wat een verspilling van energie, overdrijven is ook een kunst blijkbaar.
we willen allemaal en veiliger maatschappij, maar om daar een handje mee te helpen ho maar. politie moeten criminelen sneller kunnen opsporen, en een beter landelijke identificatie systeem helpt daarbij. kzie daar het probleem niet zo van in.
Website doet het weer!
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 02:29 schreef Plofkotje het volgende:
De gozert die deze folders gefixt heeft is een held
Eerder een gigantische kneus. Mensen een beetje angst aanjagen met zo'n actie.
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 10:08 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Eerder een gigantische kneus. Mensen een beetje angst aanjagen met zo'n actie.
Ja dat is net zoiets als een regering die angstig doet over een of ander virus dat niet dodelijker is dan een gewone griep.. dat zou ook te gek voor woorden zijn!

Oh wacht..
Mirror van de post op gebrokenpennen.nl: http://www.huizenga-ict.nl/site/?p=214
Geniaal, en heerlijk ludiek Wat aandacht voor de big brother maatschappij waar we heel langzaam maar heel zeker naartoe gaan mag wel.
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 07:40 schreef Danny het volgende:
Lijkt mij een bewustwordingscampagne voor mensen die bij privacy-issues nog steeds roepen 'als je niks te verbergen hebt maakt het toch niet uit?'
Goede zaak, hoewel ik betwijfel of die mensen een keer wakker gaan worden.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 03:26 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Als met the beast ene G. Wilders wordt bedoeld dan kan die persoon wel eens gelijk hebben. Helaas zullen alle potentiele PVV stemmers dat nooit in de gaten hebben. Waarschijnlijk pas als het te laat is.
wauww...wederom een goede opmerking van je zeg...zoals altijd!!! Alle 'potentiële stemmers'...en woordje 'helaas' er ook nog bij..zozo, je hebt nu zeker wel een koekje verdiend!. Op de een of andere manier, trek ik jouw gewoon niet..Of het het linkse aan je is, of gewoon omdat je intens bijdehand bent...ach..who cares. Net zoals het jou zal boeien wat ik vind..toch? Maar ik vind je om van te kotsen.
Ideaal, doe gelijk een GPS ontvanger en RFID chip onder de huid erbij. Daar zijn toch ontzettend veel nuttige en praktische toepassingen voor te bedenken?
Het programma netwerk heeft mij zojuist gebeld om informatie op te vragen over de brochure van 'het nieuwe rijk' en gevraagd naar de auteur erachter. We wachten in spanning af wat de gevolgen zullen zijn.
Ik moet nu toch echt naar school :p geen idee wat er allemaal gaat gebeuren met de website waar ik voorheen van dacht dat het nog geen 100 bezoekers per maand zou bereiken
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 07:40 schreef Danny het volgende:
Lijkt mij een bewustwordingscampagne voor mensen die bij privacy-issues nog steeds roepen 'als je niks te verbergen hebt maakt het toch niet uit?'
Goede zaak, hoewel ik betwijfel of die mensen een keer wakker gaan worden.
En dan valt NL nog hartstikke mee, kijk naar Engeland waar de overheid haar eigen burgers gewoon niet vertrouwt en massaal ingrijpt.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 10:58 schreef snoezelewoepsie het volgende:

[..]

Ik heb het toch niet over nu? Maar dat het nu al geregeld voorkomt dat onschuldigen voor lange tijd de bak in gaan, vooral in de VS, betekent dat dat alleen maar erger kan worden. Juist omdat er altijd mensen zijn die onder het systeem uit weten te komen. Zeker als je geld hebt is er van alles te koop, en identiteitsfraude zal ook steeds geavanceerder worden, waardoor je het makkelijk kan laten lijken of een onschuldig iemand op de plaats van de misdaad was. Ik hoef maar een hamer en een mobiele telefoon uit je huis te stelen, vervolgens op professionele wijze iemand ombrengen zonder enige sporen achter te laten, en vervolgens je hamer en mobieltje weer terug naar je huis brengen. Ga jij maar een verdediging verzinnen om duidelijk te maken dat je echt alleen thuis was en lag te slapen en hoe het kan dat het moordwapen in je garage hangt en waarom uit de gegevens van de mobiele provider blijkt dat je op de plek van de misdaad was.

Het is een never-ending story. Als blijkt dat er mensen zijn die onder de strenge beveiligingsmaatregelen uitkomen, zal dit uitgebreid in de media komen om het volk mee te krijgen voor nóg meer privacybeperkende maatregelen. Vicieuze cirkel, met ernstige gevolgen, namelijk dat straks alles overal dezelfde eenheidsworst is, en niemand meer eens iets geks durft te doen, uit angst om vervolgd te worden (of uit angst voor identiteitsdiefstal wat kan leiden tot vervolging).
Je hebt het over " en er is dan altijd ook weer net de verkeerde persoon op de juiste plaats, die dan als schuldige wordt aangewezen". Lijkt mij dat jij een paar duidelijke voorbeelden hebt waar dat is gebeurd.

Het scenario wat jij schetst kon 10 jaar geleden ook prima gebeuren. Dat is niet tegen te gaan. Tenzij je iedereen gewoon een chip met GPS in de kont duwt. Dan kun je makkelijk aantonen dat je niet op de plaats van de moord bent geweest.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 07:56 schreef Obamageddon het volgende:

[..]

Ik denk dat de overheid straks korting op allerlei diensten gaat geven aan mensen die zich laten chippen. Er zullen lange rijen staan...
De rijen mensen zullen vergelijkbaar lang zijn als nu met het inentingsprogramma.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 11:33 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Je hebt het over " en er is dan altijd ook weer net de verkeerde persoon op de juiste plaats, die dan als schuldige wordt aangewezen". Lijkt mij dat jij een paar duidelijke voorbeelden hebt waar dat is gebeurd.

Het scenario wat jij schetst kon 10 jaar geleden ook prima gebeuren. Dat is niet tegen te gaan. Tenzij je iedereen gewoon een chip met GPS in de kont duwt. Dan kun je makkelijk aantonen dat je niet op de plaats van de moord bent geweest.
Ja welterusten! Ooit wel eens van hacken gehoord? Die gast die nu weer met een OV chipkaart rijst met de naam van beatrix bewijst dat wel weer. Die chip werkt digitaal en digitale data kan altijd omzeilt worden middels een juiste terminal.

Ander voorbeeld :
Zelfs mijn huisarts zegt dat het EPD niet veilig is. Is hij dan zeker paranoide?

O wacht, het EPD, daar heb je waarschijnlijk niets over gehoord, die brief is ergens tussen jouw oud papier beland....
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 11:55 schreef some_sophistication het volgende:

[..]

Ja welterusten! Ooit wel eens van hacken gehoord? Die gast die nu weer met een OV chipkaart rijst met de naam van beatrix bewijst dat wel weer. Die chip werkt digitaal en digitale data kan altijd omzeilt worden middels een juiste terminal.

Ander voorbeeld :
Zelfs mijn huisarts zegt dat het EPD niet veilig is. Is hij dan zeker paranoide?

O wacht, het EPD, daar heb je waarschijnlijk niets over gehoord, die brief is ergens tussen jouw oud papier beland....
Dat is het irritante van dit soort discussie. Mensen roepen dat het mis kan gaan (of gaat) maar kunnen geen voorbeelden geven van waar het ook echt misgaat.

Voor alles wat we doen en alle apparatuur die we gebruiken is er wel iets te verzinnen "wat mis kan gaan". TV kan ontploffen, op straat kun je doodgereden worden etc.
Als we alleen maar stil willen staan bij de negatieve aspecten van iets, dan kunnen we maar beter terug naar de oertijd en stil in een grot gaan zitten.
Op dinsdag 24 november 2009 @ 03:26 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Als met the beast ene G. Wilders wordt bedoeld dan kan die persoon wel eens gelijk hebben. Helaas zullen alle potentiele PVV stemmers dat nooit in de gaten hebben. Waarschijnlijk pas als het te laat is.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 10:29 schreef Stefanovic27 het volgende:

[..]

wauww...wederom een goede opmerking van je zeg...zoals altijd!!! Alle 'potentiële stemmers'...en woordje 'helaas' er ook nog bij..zozo, je hebt nu zeker wel een koekje verdiend!. Op de een of andere manier, trek ik jouw gewoon niet..Of het het linkse aan je is, of gewoon omdat je intens bijdehand bent...ach..who cares. Net zoals het jou zal boeien wat ik vind..toch? Maar ik vind je om van te kotsen.
En je bent niet de enigste, op de een of andere manier betrekt hij in al zijn reactie's wilders erbij! Waarschijnlijk zit die gast van s'morgens vroeg tot s'avonds laat geheel stoned in zijn boomhut aan zijn waterpijp te lurken met een beeldje voor zich van wilders met een baard en geitewollesokken die aan het knuffele is!
En trouwens, die OV chipkaart is ook niet bedoeld als ID kaart, maar als kaart om te reizen. 10 jaar gelededen had je ook een OV kaart op naam van Bea kunnen krijgen. De OV chipkaart heeft het echt niet makkelijker gemaakt.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:26 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Dat is het irritante van dit soort discussie. Mensen roepen dat het mis kan gaan (of gaat) maar kunnen geen voorbeelden geven van waar het ook echt misgaat.

Voor alles wat we doen en alle apparatuur die we gebruiken is er wel iets te verzinnen "wat mis kan gaan". TV kan ontploffen, op straat kun je doodgereden worden etc.
Als we alleen maar stil willen staan bij de negatieve aspecten van iets, dan kunnen we maar beter terug naar de oertijd en stil in een grot gaan zitten.
Euhm, ik geef je net een voorbeeld waar het echt misgaat kerel. Even goed lezen. En dan het skimmen? Je rekening wordt geplunderd. Ook al een vroeg voorteken en dagelijkse realiteit hoe technologie echt misgaat. Dus die chips in de toekomst, en met name de rechtsgeldigheid die ze krijgen toebedeeld is gewoonweg niet bindend en volledig genoeg.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:30 schreef some_sophistication het volgende:

[..]

Euhm, ik geef je net een voorbeeld waar het echt misgaat kerel. Even goed lezen. En dan het skimmen? Je rekening wordt geplunderd. Ook al een vroeg voorteken en dagelijkse realiteit hoe technologie echt misgaat. Dus die chips in de toekomst, en met name de rechtsgeldigheid die ze krijgen toebedeeld is gewoonweg niet bindend en volledig genoeg.
Wat gaat er dan mis met die OV chipkaart van Bea?
Komt die jongen nu op plaatsen waar die niet mag komen?

Het skimmen gebeurd met verouderde apparatuur: magneet strips. Er is nog geen enkel voorbeeld waaruit blijkt dat het bij OV chipkaarten gebeurd.
En voor die magneet strips gaan ze ook een alternatief invoeren waardoor ook het skimmen alleen maar moeilijker, zoniet onmogelijk, wordt.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:30 schreef YouNaiveHuman het volgende:
En trouwens, die OV chipkaart is ook niet bedoeld als ID kaart, maar als kaart om te reizen. 10 jaar gelededen had je ook een OV kaart op naam van Bea kunnen krijgen. De OV chipkaart heeft het echt niet makkelijker gemaakt.
ja, maar met enige verschil dat een abbonement in de 80ties van papier was en niet gekoppeld was aan mijn BSN nummer. En de reisgegevens waren enkel en alleen bij mij bekend toen ik als jochie met mijn 2sterren zone abo de bus instapte. Maar nu is dat veranderd.

De reisgegevens blijven jaren in een database en waarom?
Dat is de hamvraag waar zelfs jouw vertrouwen in instanties geen antwoord op weet.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:35 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Wat gaat er dan mis met die OV chipkaart van Bea?
Komt die jongen nu op plaatsen waar die niet mag komen?

.
Ik wil er alleen maar mee aantonen dat identiteitsdiefstal een nieuwe criminaliteitstak gaat worden met booming proportions als de veiligheidsmaatregelen aan de persoon worden gekoppeld.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:45 schreef some_sophistication het volgende:

[..]

Ik wil er alleen maar mee aantonen dat identiteitsdiefstal een nieuwe criminaliteitstak gaat worden met booming proportions als de veiligheidsmaatregelen aan de persoon worden gekoppeld.
Een OV chipkaart aanvragen met iemand anders zijn naam is geen identiteits diefstal. De OV chipkaart is GEEN officiele ID kaart, je kunt er geen uitkeringen mee krijgen, de overheid neemt je niet in hun bestand op etc.

Net zoals je bij de sportschool een abbo op naam van Trix aan kunt vragen kan dat ook bij de chipkaart. De vervoerders vinden het leuk om te weten wie met ze reist. Maar het voornaamste is toch dat je gewoon betaald.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:40 schreef some_sophistication het volgende:

[..]

ja, maar met enige verschil dat een abbonement in de 80ties van papier was en niet gekoppeld was aan mijn BSN nummer. En de reisgegevens waren enkel en alleen bij mij bekend toen ik als jochie met mijn 2sterren zone abo de bus instapte. Maar nu is dat veranderd.

De reisgegevens blijven jaren in een database en waarom?
Dat is de hamvraag waar zelfs jouw vertrouwen in instanties geen antwoord op weet.
De OV chipkaart is ook niet gekoppeld aan je BSN nummer. De reisgegevens worden, zonder persoons gegevens, bewaard.

Je laat je verkeerd voorlichten.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

De OV chipkaart is ook niet gekoppeld aan je BSN nummer. De reisgegevens worden, zonder persoons gegevens, bewaard.

Je laat je verkeerd voorlichten.
Bij aanvraag dien je je paspoort mee te nemen. Jouw identiteit is dan wel degelijk gekoppeld aan het kaartnummer en de reisgegevens worden middels kaartnummers opgeslagen in de database.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 12:28 schreef jahetiswat het volgende:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 03:26 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Als met the beast ene G. Wilders wordt bedoeld dan kan die persoon wel eens gelijk hebben. Helaas zullen alle potentiele PVV stemmers dat nooit in de gaten hebben. Waarschijnlijk pas als het te laat is.
[..]

En je bent niet de enigste, op de een of andere manier betrekt hij in al zijn reactie's wilders erbij! Waarschijnlijk zit die gast van s'morgens vroeg tot s'avonds laat geheel stoned in zijn boomhut aan zijn waterpijp te lurken met een beeldje voor zich van wilders met een baard en geitewollesokken die aan het knuffele is!

hehe, gelukkig maar, ik begon al aan mezelf te twijfelen
Mooi verwoord, en ik had mn geld erop ingezet..
userIcon
en degenen heeft gelijk
userIcon
Eindelijk een actie, alleen jammer dat het op zo'n controversiële manier moet. Vingerafdrukken zijn toch weer een stap dichterbij, zodra mensen eraan gewend zijn gaan ze weer een stapje verder. Toch blijf ik het vreemd vinden dat je zelden iets hoort over de aandeel van IBM in Auschwitz.

Blijkbaar maakt het veel mensen niet uit dat we een 'schuldig tot onschuld is bewezen' cultuur krijgen. Want we hebben niets te verbergen voor onze goddelijke regeringen, die zelf steeds meer geheimzinnig gedragen.
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 06:48 schreef Haggis13 het volgende:
Volgende stap: chips in onze oren, net als bij koeien!
Met mooie voordelen natuurlijk, en je bent dan extra trendy en hip omdat er een mode van word gemaakt door de telebuis. En natuurlijk als je zonder chip geen recht meer hebt op medische verzorging dan is het helemaal "Ja, en amen!".

http://www.youtube.com/watch?v=1RKog5dMlxA
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 18:32 schreef RaXz het volgende:
Eindelijk een actie, alleen jammer dat het op zo'n controversiële manier moet. Vingerafdrukken zijn toch weer een stap dichterbij, zodra mensen eraan gewend zijn gaan ze weer een stapje verder. Toch blijf ik het vreemd vinden dat je zelden iets hoort over de aandeel van IBM in Auschwitz.

Blijkbaar maakt het veel mensen niet uit dat we een 'schuldig tot onschuld is bewezen' cultuur krijgen. Want we hebben niets te verbergen voor onze goddelijke regeringen, die zelf steeds meer geheimzinnig gedragen.
[..]

Met mooie voordelen natuurlijk, en je bent dan extra trendy en hip omdat er een mode van word gemaakt door de telebuis. En natuurlijk als je zonder chip geen recht meer hebt op medische verzorging dan is het helemaal "Ja, en amen!".

http://www.youtube.com/watch?v=1RKog5dMlxA
PRecies!
Want nu al heb je geen recht op een abonnement in het ov mits je jouw persoonsgegevens overhandigd. En als je anoniem wilt reizen betaal je meer. Het begint zo klein maar het loopt alleen maar meer uit de hand.
man drumstickNL (Moderator Frontpage) 24-11-2009 @ 20:58 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 02:45 schreef Ghost84 het volgende:
klopt ook 100%

de nederlandsche overheid is de nieuwe Gestapo
Ja, en het mexicaanse griep vaccin brengt microchips in van de overheid.


Chaotische dag geweest. Netwerk, EditieNL, Trouw en meer media-instanties hebben mij vandaag continu gebeld. Een roodgloeiende telefoon en een website die er bijna de hele dag uit heeft gelegen.
Wat mij opviel was dat deze media-instanties, op Netwerk na, vragen stelde welke volstrekt nutteloos waren en absoluut niet professioneel waren.

Een interessante, vermoeiende en hopelijk spraakmakende ervaring voor mij en mijn providers.

Ben bezig met een bericht schrijven over mijn dag voor op mijn website. Die was bizar...
Zo... Hier moest ik even op reageren... Ten eerste op de folder... Hebben we wat te verbergen ofzo????

Maar ik snap wel dat jullie tegen die registratie zijn...aangezien wij hier in dit bananenland ook een partij van naasteliefde hebben (pedofielen) en de bond van wetovertreders..Ik kan dit ook wel in die context plaatsen!

Mensen die de petitie tekenen! Jullie hebben wat te verbergen!!!! Crimineel? Of iets op je geweten?

dan nog iets:

Ik moet zo lachen om die linkse rooie fli.... Ze vinden wilders zo gevaarlijk.. EN..dan zeggen dat wij later moeten gaan werken voor de ouderen..?? Fout...wij moeten werken voor de zoveelste vluchteling die het land wordt binnengelaten. En de regering juicht het van harte toe...

Voor alle linkse stemmers... WAKE UP...die Ideologie van jullie, daar kun je geen land mee beheren... jullie denken van...het komt allemaal wel goed, zolang we maar hand in hand er in geloven!!! Hahaha...stelletje dwazen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 23:12 schreef Hendriksneek het volgende:
Mensen die de petitie tekenen! Jullie hebben wat te verbergen!!!! Crimineel? Of iets op je geweten?
Niks te verbergen, wél te beschermen en te koesteren: privacy.

Tekenen kan hier: http://www.hetnieuwerijk.nl/index.php
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 @ 13:21 schreef some_sophistication het volgende:

[..]

Bij aanvraag dien je je paspoort mee te nemen. Jouw identiteit is dan wel degelijk gekoppeld aan het kaartnummer en de reisgegevens worden middels kaartnummers opgeslagen in de database.
Grote onzin.

Je kunt gewoon een OV chipkaart via internet kopen. Niemand die om je paspoort vraagt.
Tattoeage is haram.
GE-WEL-DIG, onze vrijheden-integriteiten-privacy-gezinslevens en zelfs onze kinderen worden geroofd onder het mom van veiligheid&bescherming. De feitelijk pathetische projecties van ook binnenlandse zaken zijn werkelijk walgelijk, het geeft aan hoe vertrut en sociaal-emotioneel gefeminiseerd ons domme en kinderachtige parlement&kabinet waarlijk zijn, gewoon een krankzinnige werkelijkheid, BAH! Ik noem maar enkele van de perverterende heerschappen welke ik laatstelijk als zodanig heb leren kennen: Doek, Swaab, Buikhuisen, Bakker, Willems, Crone en het hele trias politicas maakt ons ONvrij, onder het mom van veiligheid bescherming progressie objectiviteit onafhankelijkheid wetenschappelijk en zelf kindbelang !!
Ik hoop altijd nog dat mijn ban opgeheven wordt. Want dit artikel heb ik toen zelf gepost en toen ben ik gebant. Maar toen poste iemand anders het en toen was het ineens ok...
41  van 91 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden