Tientallen arrestaties bij rellen in Brussel

Internationaal • Geschreven door ANP op 21-11-2009 @ 00:08
print 

In de Brusselse deelgemeente Anderlecht zijn vrijdagavond ongeregeldheden uitgebroken tussen een grote groep allochtone jongeren en de politie. Volgens de publieke Vlaamse omroep VRT gooiden de relschoppers een molotovcoctail naar het gemeentehuis, vernielden ze auto's en telefooncellen en bekogelden ze de politie met stenen.

 Een agent raakte daarbij lichtgewond. De politie verrichtte tientallen arrestaties.

De herrieschoppers reageerden op geweldplegingen door de politie in de gevangenis van de deelgemeente Vorst. Agenten die de bewaking van stakende cipiers overnamen, zouden gevangenen hebben gemarteld. Minister van Justitie Stefaan De Clerck gelastte eerder deze week een onderzoek naar deze gebeurtenissen.


Bron: ANP


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier3
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland11
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet13
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie0


delen | eKudos nujij

4018 views / 149 reacties
Reacties op dit bericht
49  van 149 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:15 schreef siddha het volgende:

[..]

Als het EU staat een keer komt en daar geloof ik in, zullen de oost-Europeanen, redneck hillbillies van Europa worden

ook al vind ik die hillbilly redneck muziek wel heel mooi
Nou, speciaal voor jou dan.
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:21 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 01:40 schreef HalloTokkies het volgende:

[..]

hun eigen mensen uit de antillen zijn voor hen al uitschot dus wat verwacht je van nerds die op wilders aftrekken.
Weinig, ik denk dat je aftrekken op een politicus niet erg zinvol is.
Als je doel bereikt is heb je alleen maar meer troep.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:15 schreef harry64 het volgende:

[..]

Een verader-verader-detector
Eerlijk gezegd toen ik een keer las dat de mensheid in de toekomst(door het gemix) allen zouden uitzien als Indieers, dus allemaal met een koffie bruin kleurtje, kreeg ik toch veel; meer waardering voor de rassen en vind eigenlijk diep in mn hart dat al die rassen behouden moeten blijven, ik vind blanke, zwarte en gele ras toch juist mooi om hun puurheid en zou heel erg jammer vinden als al die rassen zouden verdwijnen en wij allen koffie bruine kleurtje zouden hebben en toen dacht ik, ik ben een racist maar niet omdat ik de ene ras hoger acht dan een andere, maar puur om al die lekkere chicks die zouden verdwijnen
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:24 schreef siddha het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd toen ik een keer las dat de mensheid in de toekomst(door het gemix) allen zouden uitzien als Indieers, dus allemaal met een koffie bruin kleurtje, kreeg ik toch veel; meer waardering voor de rassen en vind eigenlijk diep in mn hart dat al die rassen behouden moeten blijven, ik vind blanke, zwarte en gele ras toch juist mooi om hun puurheid en zou heel erg jammer vinden als al die rassen zouden verdwijnen en wij allen koffie bruine kleurtje zouden hebben en toen dacht ik, ik ben een racist maar niet omdat ik de ene ras hoger acht dan een andere, maar puur om al die lekkere chicks die zouden verdwijnen
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:26 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:17 schreef siddha het volgende:

[..]

je schreef alltochtonen op
Oeps!
[ChefAli mode]
Daar kan ik niets aan doen, ik heb een dyslectisch toetsenbord.
Ik vind dit een lage misselijke opmerking
[/ChefAli mode]
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:26 schreef harry64 het volgende:

[..]

Oeps!
[ChefAli mode]
Daar kan ik niets aan doen, ik heb een dyslectisch toetsenbord.
Ik vind dit een lage misselijke opmerking
[/ChefAli mode]
ChefAli ontmaskerd!
Jij bent het.
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:28 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:24 schreef siddha het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd toen ik een keer las dat de mensheid in de toekomst(door het gemix) allen zouden uitzien als Indieers, dus allemaal met een koffie bruin kleurtje, kreeg ik toch veel; meer waardering voor de rassen en vind eigenlijk diep in mn hart dat al die rassen behouden moeten blijven, ik vind blanke, zwarte en gele ras toch juist mooi om hun puurheid en zou heel erg jammer vinden als al die rassen zouden verdwijnen en wij allen koffie bruine kleurtje zouden hebben en toen dacht ik, ik ben een racist maar niet omdat ik de ene ras hoger acht dan een andere, maar puur om al die lekkere chicks die zouden verdwijnen


Doordachte humor, dat mag ik wel.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:15 schreef siddha het volgende:

[..]

Als het EU staat een keer komt en daar geloof ik in, zullen de oost-Europeanen, redneck hillbillies van Europa worden

ook al vind ik die hillbilly redneck muziek wel heel mooi
Hillbillies zijn het sowieso als je het vergelijkt men onze eigen levensstijl. Dat doet er niets aan af dat ze zich in culturele zin makkelijker in een westerse maatschappij inschikken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:27 schreef countdelafey666 het volgende:

[..]

ChefAli ontmaskerd!
Jij bent het.
zou het hem zijn? iig is hij wel een Nederlander

Ik pak ff koffie op want het wordt een nachtdiscussie
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:31 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:27 schreef countdelafey666 het volgende:

[..]

ChefAli ontmaskerd!
Jij bent het.
Echt niet! Ik zou nooit zo gemeen kunnen zijn tegen mij zelf.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:31 schreef siddha het volgende:

[..]

zou het hem zijn? iig is hij wel een Nederlander

Ik pak ff koffie op want het wordt een nachtdiscussie
Ja, hij probeert moslims een nog slechtere naam te geven door zich als één van hen voor te doen.

Ik wou eigenlijk naar n'n tombe.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:31 schreef harry64 het volgende:

[..]

Echt niet! Ik zou nooit zo gemeen kunnen zijn tegen mij zelf.
Hij wordt in ieder geval wel steeds beter, in het begin was ie nog doorzichtiger.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:31 schreef harry64 het volgende:

[..]

Echt niet! Ik zou nooit zo gemeen kunnen zijn tegen mij zelf.
maar iedereen weet ook dat we figuren als Ali, flexino, Waarheid, zure melk e.d. nodig hebben om ons discussies levendig te houden misschien is Ali, Danny wel
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:37 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:31 schreef siddha het volgende:

[..]

zou het hem zijn? iig is hij wel een Nederlander

Ik pak ff koffie op want het wordt een nachtdiscussie
ff wat uit poepen

Oh! wat een misselijke ongeciviliseerde insinuaties worden hier op FOK geprofileerd... Zo abject en infaam...
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:33 schreef countdelafey666 het volgende:

[..]

Ja, hij probeert moslims een nog slechtere naam te geven door zich als één van hen voor te doen.

Ik wou eigenlijk naar n'n tombe.
moet je morgen werken? anders vul je koffie beker in
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:37 schreef harry64 het volgende:

[..]

ff wat uit poepen

Oh! wat een misselijke ongeciviliseerde insinuaties worden hier op FOK geprofileerd... Zo abject en infaam...
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:37 schreef siddha het volgende:

[..]

moet je morgen werken? anders vul je koffie beker in
Nee, hoef niet te werken, maar wilde even vroeg de stad in, moet nog wat boodschappen doen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:39 schreef countdelafey666 het volgende:

[..]

Nee, hoef niet te werken, maar wilde even vroeg de stad in, moet nog wat boodschappen doen.
Nou alleenvoor jou haal ik de kruis en de knoflook weg uit je doodkist en kun je rustig slapen, GOEde Nacht vriend
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:42 schreef siddha het volgende:

[..]

Nou alleenvoor jou haal ik de kruis en de knoflook weg uit je doodkist en kun je rustig slapen, GOEde Nacht vriend
quote:
Stand by the fireplace so I can better see your face
Oh Miriam...why did you have to go and die?
The shadow could not believe the likeness in her face
It looked as if Miriam had come back from the grave
I am Count De La Fey and you are?
Truste maat.

man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:44 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:36 schreef siddha het volgende:

[..]

maar iedereen weet ook dat we figuren als Ali, flexino, Waarheid, zure melk e.d. nodig hebben om ons discussies levendig te houden misschien is Ali, Danny wel
Dat vindt ik ook.
Vergeet trouwens linksevriend en de jijnaievemens niet, anders gaan ze straks miepen over discriminatie.

Ali is wel een van de betere kwaliteit trollen wat dat aan gaat.

Of Ali Danny is ?, ik weet het niet, het zou wel een hoop tijd en energie kosten om al die typetjes in de juiste krakters te houden.

Wie veel liegt, moet veel onthouden.

Maar ik ga zo wel mijn nestje op zoeken... (met moeite, het wordt hier net leuk.)
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:44 schreef harry64 het volgende:

[..]

Dat vindt ik ook.
Vergeet trouwens linksevriend en de jijnaievemens niet, anders gaan ze straks miepen over discriminatie.

Ali is wel een van de betere kwaliteit trollen wat dat aan gaat.

Of Ali Danny is ?, ik weet het niet, het zou wel een hoop tijd en energie kosten om al die typetjes in de juiste krakters te houden.

Wie veel liegt, moet veel onthouden.

Maar ik ga zo wel mijn nestje op zoeken... (met moeite, het wordt hier net leuk.)
Je hebt gelijk DATA (is trouwens wel mij n favo trekkie)

good night and sleep well
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 02:51 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:48 schreef siddha het volgende:

[..]

Je hebt gelijk DATA (is trouwens wel mij n favo trekkie)

good night and sleep well
Mijne ook, als ik nou zo een positronisch brein zou hebben...

Maar helaas ik zal het met mijn eigen beperkte modelletje moeten doen.

Ook een fijne nacht toe gewenst.
userIcon
Oppakken en binnen 24 uur weer op straat zetten, dat zal ze dat tuig 'leren'

Ontopic: de huidige wetgeving in Europa is een lachtertje, als je eenmaal een strafblad hebt en toch je geld verdient in de criminaliteit maak je je niet meer druk om een extra aantekening of gearresteerd worden en een paar uur, hooguit een week in de cel zitten.

Een cel die bovendien boven het comfort niveau uitkomt van het kleine kutkamertje in het ouderlijke huis die ze met 2 broertjes moet delen.

Oftewel, zolang de wetgeving niet veranderd wordt zullen de criminelen door blijven gaan. Stokslagen krijgen is bijvoorbeeld fysiek pijnlijk, kost de belastingbetaler geen 300 euro per dag zoals een dagje cel en is status verlagend ipv verhogend bij je matties dus daadwerkelijk een afschrikwekkende straf.

Dat huidige geklungel van de wetgeving werkt gewoon niet: een relatief comfortabele statusverhogende celstraf en een boete uitdelen aan kale kippen die thuis wonen met een uitkering en die z'n zwart geld verdiend met drugs, diefstal, inbraak en roof. De boete wordt niet betaald want ze hebben geen wit inkomen, deurwaarders kunnen niets doen want er valt niets te plukken.

Een compleet kansloze wetgeving waardoor de criminaliteit blijft groeien
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 00:23 schreef Bushmaster het volgende:

[..]

En dat hebben we aan onszelf te danken he.
In zekere zin wel, hadden we destijds maar niet zo dom moeten zijn om een olie voor moslim immigratie verdrag te sluiten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 00:34 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Jep! En daarom stemmen we allemaal op Wilders.
Want die lost het allemaal radicaal op!
Hij zal het niet oplossen maar is wel de enige die het probleem benoemd ipv het onder het tapijt te schuiven. En dat is stap 1 van het oplossen. Stap 2 is dat de andere partijen wakker worden door het stemmenverlies, de oogkleppen afdoen en de taboes doorbreken.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 00:51 schreef karottetrekker het volgende:
Franstaligen hebben gewoon een agressievere cultuur dan ons, dat weerspiegelt zich in hun allochtonen.
True, datzelfde patroon zie je terug in franstalig belgie
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 01:01 schreef harry64 het volgende:

[..]

In Amsterdam was het wel terecht dat Bilal neergeschoten was.
Dat boeide die relschoppertjes ook niet.

Het een sluit het ander dus niet uit.
Die knakker die in een politiebureau een politieagente met een mes verwondde werd idd terecht neergeschoten. Geeft wel aan dat het om het rellen gaat ipv om gerechtigheid.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 01:03 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Aha. Jij bent zo simpel realistisch om te denken, "ze zijn allochtonen, dus ze hebben 'dat' geloof".
Nu klopt het
Om mij zijn ze pimpelpaars, ze zoeken gewoon een excuus om maar rotzooi te trappen. Mocht zoiets in Nederland komen dan gewoon keihard aanpakken. Eén waarschuwing en daarna de ME er overheen met de knuppels, rubberkogels en tazergun. Niks geen achteraf gebabbel over welke agent wat deed. Jij wilt rotzooi trappen en dingen stukmaken die niet van je zijn? Dan aanvaard je de gevolgen daarvan.
En als ze dan uit het rifgebergte of Polen of Alaska komen zal mij een dikke rotzorg zijn.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:13 schreef harry64 het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat ze opvoedbaar zijn, elk kind is van nature uit opvoedbaar.
Ik geloof ook dat de problemen 2 oorzaken hebben nl:

1. cultuur verschil in opvoedings methode, eigen cultuur = buurt regelt een (groot) deel. NL-cultuur = Ouders regelen opvoeding zelf.

2. De ontdekking dat met dit verschijnsel geld kon worden losgepeuterd bij het rijk en de corruptie in die systemen om door middel van boerenslimheid steeds meer geld los te peuteren.
Wat vervolgens via vest-broekzak constructies bij de verkeerde personen beland. Ook wel linkse kliek genaamd.
Het is idd cultuur verschil, namelijk; als Nederlanders op vakantie zijn klitten ze 9 van de 10x ook aan hun vakantie vierende landgenoot!

Wat het ook is ( althans bij mijn landgenoten) ze hebben veel meer het wij gevoel.
Als het allemaal waar is ( ik was er namelijk niet bij) wat de politie gedaan heeft, ja dan krijg je rellen ( heel fout natuurlijk, maar wel te begrijpen)
Ik neig er naar om het wel te geloven, agenten daar zijn wel een tikkeltje erger ( lees arroganter en macho) als hier in Nederland.
Ach rellen is fout, maar mensen mishandelen en vernederen ook
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:13 schreef harry64 het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat ze opvoedbaar zijn, elk kind is van nature uit opvoedbaar.
Ik geloof ook dat de problemen 2 oorzaken hebben nl:

1. cultuur verschil in opvoedings methode, eigen cultuur = buurt regelt een (groot) deel. NL-cultuur = Ouders regelen opvoeding zelf.

2. De ontdekking dat met dit verschijnsel geld kon worden losgepeuterd bij het rijk en de corruptie in die systemen om door middel van boerenslimheid steeds meer geld los te peuteren.
Wat vervolgens via vest-broekzak constructies bij de verkeerde personen beland. Ook wel linkse kliek genaamd.

oeps 2x
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 02:18 schreef countdelafey666 het volgende:

[..]

Nou, speciaal voor jou dan.
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw
En dan kan deze niet nablijven.

De bassist speelt overigens op de benzinetank van een Chevy... hoe redneck wil je het hebben!
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 00:09 schreef superworm het volgende:
Parijs. Brussel. Next: Amsterdam?
't is te hopen voor je. Want jij vindt dit logisch en zeer gewenst.

Daarom ben jij ook moslim.
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 04:04 schreef slashdotter3 het volgende:

Ontopic: de huidige wetgeving in Europa is een lachtertje, als je eenmaal een strafblad hebt en toch je geld verdient in de criminaliteit maak je je niet meer druk om een extra aantekening of gearresteerd worden en een paar uur, hooguit een week in de cel zitten.
en zoveel werkgevers vragen (volgens mij) ook weer niet om een VOG, dus waar zou je je druk om maken
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 01:04 schreef YouNaiveHuman het volgende:

[..]

Van voetbalhooligans of de berichten over de geweldadige agenten.

Dat nieuws wordt hier niet gemeld. Pas als er allochtonen bij zijn betrokken heeft Fok! ineens interesse voor Antwerpen.
Doden en rellen in nasleep wedstrijd Algerije - Egypte
Nou, hier een bericht over voetbalhooligans, speciaal voor jou!

Algerije verliest, rellen in Marseille
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 09:15 schreef Telecaster het volgende:

[..]

En dan kan deze niet nablijven.

De bassist speelt overigens op de benzinetank van een Chevy... hoe redneck wil je het hebben!
Split Lip Rayfield
Goeie muzikanten though
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 09:53 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wat een stom gelul.
Wat hebben die beesten te maken met wat er binnen die gevangenismuren afspeelt? Laat instanties de boel uitzoeken en zonodig maatregelen nemen tegen de betreffende agenten.
Voor dat uitheemse tuig is het gewoon een gelegenheid om te rellen. En stelletje honden en varkens zijn het.
Simpel, zoals ik al zei het wij gevoel
veel allochtonen doen aan kliek vorming ( of je dat nou leuk vind of niet)
En komen voor elkaar op, als ik op straat loop en word uit gescholden kun je er gif op in nemen dat de marokkanen die op straat lopen dan achter ( of voor mij) gaan staan
En noem ze varkens, of honden, het is een gegeven dat men dat vaak alleen via internet durft!
Het is het wij gevoel wat bij veel Nederlanders ontbreekt, vorige week nog zie ik hoe een nederlandse jongen door een andere groep gepakt word, en wat doen de toekijkers?? helemaal niks. trouwens de groep van ongeveer 4 man waren ook nederlanders ( even voordat men weer begint te gillen)
Ik praat dit zeker niet goed, maar wat sommigen allochtonen te veel hebben hebben de autochtonen te weinig, en dat is een feit!
En dan tel ik de dappere opmerkingen via het net niet mee
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 00:12 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wat heeft het geloof met dit soort rellen te maken?
Klopt, geloof heeft daar niks mee te maken. Wel de kankerslechte normen en waarde die de onwesterse ouders (al dan niet) hebben meegegeven.
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 09:07 schreef Wa3ra het volgende:

[..]

Het is idd cultuur verschil, namelijk; als Nederlanders op vakantie zijn klitten ze 9 van de 10x ook aan hun vakantie vierende landgenoot!

Wat het ook is ( althans bij mijn landgenoten) ze hebben veel meer het wij gevoel.
Als het allemaal waar is ( ik was er namelijk niet bij) wat de politie gedaan heeft, ja dan krijg je rellen ( heel fout natuurlijk, maar wel te begrijpen)
Ik neig er naar om het wel te geloven, agenten daar zijn wel een tikkeltje erger ( lees arroganter en macho) als hier in Nederland.
Ach rellen is fout, maar mensen mishandelen en vernederen ook
Dus je bent hier met je vrindjes op vakantie? Dat is leuk om te horen.
Vraagje: wanneer is die vakantie afgelopen?
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 22:12 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 10:48 schreef Wa3ra het volgende:

[..]

Simpel, zoals ik al zei het wij gevoel
veel allochtonen doen aan kliek vorming ( of je dat nou leuk vind of niet)
En komen voor elkaar op, als ik op straat loop en word uit gescholden kun je er gif op in nemen dat de marokkanen die op straat lopen dan achter ( of voor mij) gaan staan
En noem ze varkens, of honden, het is een gegeven dat men dat vaak alleen via internet durft!
Het is het wij gevoel wat bij veel Nederlanders ontbreekt, vorige week nog zie ik hoe een nederlandse jongen door een andere groep gepakt word, en wat doen de toekijkers?? helemaal niks. trouwens de groep van ongeveer 4 man waren ook nederlanders ( even voordat men weer begint te gillen)
Ik praat dit zeker niet goed, maar wat sommigen allochtonen te veel hebben hebben de autochtonen te weinig, en dat is een feit!
En dan tel ik de dappere opmerkingen via het net niet mee
[sarcastic ON]
Wa3ra, wat zeg je nu ? Onze overheid is jaren lang druk bezig geweest om het wij-gevoel zo veel mogenlijk uit te bannen, dat gaf nl veel massale protesten bij domme overheids beslissingen.

Zo komt de km heffing er nooit door, je maakt balkje ,bos, en eurolings erg verdrietig op die manier.
[sarcastic OFF]
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 22:11 schreef Boddhi het volgende:

[..]

Dus je bent hier met je vrindjes op vakantie? Dat is leuk om te horen.
Vraagje: wanneer is die vakantie afgelopen?
Nee ik ben hier geboren, en blijf hier
Het was een voorbeeld, snap je vast wel toch? of ben je roze en leef je in de zee?
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 22:12 schreef harry64 het volgende:

[..]

[sarcastic ON]
Wa3ra, wat zeg je nu ? Onze overheid is jaren lang druk bezig geweest om het wij-gevoel zo veel mogenlijk uit te bannen, dat gaf nl veel massale protesten bij domme overheids beslissingen.

Zo komt de km heffing er nooit door, je maakt balkje ,bos, en eurolings erg verdrietig op die manier.
[sarcastic OFF]
ha de overheid ja ja die is jaren bezig geweest om 'ons'steeds het gevoel te geven of we anders zijn!!

We krijgen hulp bij dingen die een Nederlander zelf uit mag zoeken, we worden betutteld bij het leven, post. discriminatie, blijft discriminatie
Denken ( sommigen) Nederlanders nu werkelijk dat we dit allemaal leuk vinden? Oh ja en dat wij gevoel, mmm kijk na de bijlmer kijk in Amsterdam west, we mogen allemaal gezellig bij elkaar wonen ( gooi ze maar lekker dicht bij elkaar) Maar dan staat men wel gek te kijken als we het wij tegen hun gevoel behouden!! Oja ik zweef er net tussen in..beetje niemands land zeg maar
man harry64 (Redactie Frontpage) 21-11-2009 @ 22:40 fotoboek no homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 22:24 schreef Wa3ra het volgende:

[..]

ha de overheid ja ja die is jaren bezig geweest om 'ons'steeds het gevoel te geven of we anders zijn!!

We krijgen hulp bij dingen die een Nederlander zelf uit mag zoeken, we worden betutteld bij het leven, post. discriminatie, blijft discriminatie
Denken ( sommigen) Nederlanders nu werkelijk dat we dit allemaal leuk vinden? Oh ja en dat wij gevoel, mmm kijk na de bijlmer kijk in Amsterdam west, we mogen allemaal gezellig bij elkaar wonen ( gooi ze maar lekker dicht bij elkaar) Maar dan staat men wel gek te kijken als we het wij tegen hun gevoel behouden!! Oja ik zweef er net tussen in..beetje niemands land zeg maar
Da's nie waar heur!, het was zelfs heel erg lang verboden om tegen een kut-marokkaan kut-marokkaan te zeggen, daar kon je zelfs sanctie's op verwachten als hollandert zijnde.
userIcon
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 22:40 schreef harry64 het volgende:

[..]

Da's nie waar heur!, het was zelfs heel erg lang verboden om tegen een kut-marokkaan kut-marokkaan te zeggen, daar kon je zelfs sanctie's op verwachten als hollandert zijnde.
Meen je? goh zeg, wat vreemd, het is juist zo een hip en favo woordje van de meesten
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 @ 10:48 schreef Wa3ra het volgende:

[..]

Simpel, zoals ik al zei het wij gevoel
veel allochtonen doen aan kliek vorming ( of je dat nou leuk vind of niet)
En komen voor elkaar op, als ik op straat loop en word uit gescholden kun je er gif op in nemen dat de marokkanen die op straat lopen dan achter ( of voor mij) gaan staan
En noem ze varkens, of honden, het is een gegeven dat men dat vaak alleen via internet durft!
Het is het wij gevoel wat bij veel Nederlanders ontbreekt, vorige week nog zie ik hoe een nederlandse jongen door een andere groep gepakt word, en wat doen de toekijkers?? helemaal niks. trouwens de groep van ongeveer 4 man waren ook nederlanders ( even voordat men weer begint te gillen)
Ik praat dit zeker niet goed, maar wat sommigen allochtonen te veel hebben hebben de autochtonen te weinig, en dat is een feit!
En dan tel ik de dappere opmerkingen via het net niet mee
Helemaal mee eens. Je kan zeggen wat je wil, het wij-gevoel bij marokkanen is heel sterk ontwikkeld. Dat komt in het bijzonder tot uiting als er een jongetje, vrouw, meisje, bejaarde of gehandicapte beroofd en mishandeld moet worden.
Ik zag laatst hoe een meisje van amper 12, 13 jaar van haar fiets getrokken werd en van haar gsm werd beroofd. Ze verzette zich hevig maar gelukkig waren er heel snel 4 andere marokkanen ter plaatse om haar in elkaar te schoppen.
49  van 149 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 21:10 Brits antibezuinigingsprotest voor huis vicepremier3
» 21:09 IMF-baas heeft weinig sympathie voor Griekenland11
» 21:02 Duitsland overweegt wegenvignet13
» 21:01 Medvedev: wees niet bang voor oppositie0


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden