NAC vaccineerde te goeder trouw

Sport • Geschreven door Marc (MPG) op 11-11-2009 @ 11:47
print 

NAC is zich van geen kwaad bewust door spelers te laten vaccineren voor de Mexicaanse Griep. NAC geeft aan te goeder trouw te hebben gehandeld.

Woordvoerder Willem Reijn, van de Brabantse club, doelt daarmee waarschijnlijk op de aanval van Casper van Eijck de clubarts van Feyenoord. Die noemde het besluit van NAC asociaal. "Als voetballers worden ingeënt, blijven er te weinig vaccins over voor de risicogroepen."

NAC-woordvoerder Willem Reijn geeft aan te goeder trouw te hebben gehandeld. De woordvoerder doelt hiermee waarschijnlijk op het meest recente wetenschappelijk onderzoek dat is verricht naar de Mexicaanse griep. Daaruit zou namelijk blijken dat een inenting voor topsporters wel degelijk is gerechtvaardigd. De topsporters zouden na besmetting enkele maanden nodig hebben om weer op topniveau te kunnen presteren.

Voor meer sportnieuws kijk je natuurlijk op FOK!sport.

Met dank aan WilliamBlake voor de submit.


Bron: FOK!sport


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

13386 views / 51 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 51 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Inderdaad, en geloofsidioten.
userIcon
nac... topsporters
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Juist niet, dan weet je zeker dat ze een tijd niet van hun nest komen!
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
dan wel ff ander spul in het spuitje aub
hij zou beter spijt kunnen hebben omdat hij zijn spelers een ongetest vaccin ingespoten heeft waar je afweersysteem sowieso een opdonder van krijgt vanwege de kwik en aluminiumhydroxide die erin zit
Knap, ik zit in the risico groep en ben niet eens ingeent nog. Maar politici en voetballers? Moeten ze vooraan in de rij staan omdate ze een spelletje spelen? belachelijk. Zo herinner ik me op 9/11 er niets anders op de tv was als het drama in NYC behalve een voetbal wedstrijd op nederland 3. De hoogste tijd om voetbal eens te zien voor wat het is, een spelletje, niks meer en niks minder.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:50 schreef Broer_Banaan het volgende:

[..]

Inderdaad, en geloofsidioten.
En atheïsten met een meerderwaardigheidscomplex. Daar kunnen we er ook wel een paar van missen.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Goeie first
userIcon
Nog steeds belachelijk NAC. De vaccins zijn voor de risicogroepen, en jullie doen nu gewoon aan vervalsing als de hele wereld en het hele land plat gaat van de Mexicaanse griep. Voetballers zouden gezonde jongens moeten zijn die ene griep moeten kunnen overleven.
En als de topsporters maanden nodig hebben er bovenop te komen, geldt hetzelfde voor de gewone kantoorwerkende mens. Geen reden voor vaccinatie van sporters.
Ja heel veel spijt, maar ja, het is al gebeurd, kan niet meer worden terug gedraaid.
userIcon
Ja.. tuurlijk want voetballers zijn speciaal en moeten presteren... Wat een onzin! Laat de club lekker betalen voor zijn vaccins als het z'n bedrijfsproces wil beschermen, voetballers vallen gemiddeld totaal niet in risicogroepen. In de ogen van mijn baas zit ik ook in een risicogroep want die wil mij ook niet ziek zien en toch heb ik er geen recht op?

Het gaat weer lekker met de verdeling.. Ik vraag me overigens ook af waar de 20mio vaccins gebleven zijn? volgens mij hebben we maar 16mio nederlanders..
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:54 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

En atheïsten met een meerderwaardigheidscomplex. Daar kunnen we er ook wel een paar van missen.
Die worden niet gehinderd door rare middeleeuwse regeltjes die het inenten verbieden.
userIcon
quote:
De topsporters zouden na besmetting enkele maanden nodig hebben om weer op topniveau te kunnen presteren.
Voor de gemiddelde NAC speler duurt het dus een krappe week voor ze weer op hun niveau spelen
userIcon
hoe komt NAC aan die vaccins dan?
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Met een spuit als dit, als het even kan:

userIcon
Maanden nodog om weer op topniveau te kunnen presteren? Kom op zeg.
userIcon
? wtf? Ze hadden toch x aantal milj. klaar liggen?
userIcon
Ik wist niet dat NAC spelers ook topsporters zijn?
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:54 schreef Missmikkie het volgende:Zo herinner ik me op 9/11 er niets anders op de tv was als het drama in NYC behalve een voetbal wedstrijd op nederland 3. De hoogste tijd om voetbal eens te zien voor wat het is, een spelletje, niks meer en niks minder.
Was Nantes-PSV voor de champions league, de spelers wilden zelf absoluut niet spelen maar moesten van de Uefa omdat die nog niet doorhadden hoe ernstig de situatie in New York was. De volgende dag werden wel alle wedstrijden afgelast als ik me goed herinner.
De reden waaarom er teweinig vaccins zijn is omdat ze geleverd worden in dozen van 100!!! bij bestellingen van 10!
Dus als je er 34 miljoen besteld en je verspeelt ongeveer 9x zoveel dan strikt noodzakelijk dan is het de schuld van de verstrekker.
Wie heeft ze dan de ent stof gegeven! Welke arts!!!
userIcon
Waarom krijgen voetballers eerder een vaccin!?
Die behoren niet tot de risicogroep, in tegendeel!
Ze doen niets, maar dan ook werkelijk niets speciaals voor de maatschappij wat voortrekken oorlooft.
Ik heb die verafgoding van sporters nooit begrepen.
userIcon
Tja berda he ......... net belgen dom volk en ik eerst
NAC hoeft zich niet te schamen, als ik als club de kans zou krijgen zou ik het ook doen als ik er van overtuigd zou zijn dat het vaccin goed is. Het gaat om een miljoenenbedrijf. Ik vind het wel goed dat ze het doen. De schuld ligt wat mij betreft niet bij de club, maar bij degene die de vaccins verschaft. Die zou er een halt op toe moeten roepen.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 12:03 schreef Broer_Banaan het volgende:

[..]

Die worden niet gehinderd door rare middeleeuwse regeltjes die het inenten verbieden.
utter bullshit
Clubs die illegaal hun spelers hebben ingeent, 6 punten in mindering brengen, en bij elke wedstrijd die op het programma staat starten met een 3 - 0 achterstand zolang totdat iedere speler van elke club ook dit vaccin heeft gehad. Overigens heeft PSV, Vitesse en Heracles hun spelers ook al het vaccin illegaal toegedient!

De huichelaars.
userIcon
Waarom krijgen voetballers opeens wel vaccins? Waarom is het koninklijk huis ook ingeënt...rot toch op met de weinig vaccins...gezeik!!

(ja..ja ik tel wel even tot 10)
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 12:46 schreef jahetiswat het volgende:
Clubs die illegaal hun spelers hebben ingeent, 6 punten in mindering brengen, en bij elke wedstrijd die op het programma staat starten met een 3 - 0 achterstand zolang totdat iedere speler van elke club ook dit vaccin heeft gehad. Overigens heeft PSV, Vitesse en Heracles hun spelers ook al het vaccin illegaal toegedient!

De huichelaars.
Wat is er illegaal aan? En wie zegt dat ze niet voor de vaccins betalen. Aangezien ik mij niet inent hebben ze er aan mij weer één bespaard.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 12:46 schreef jahetiswat het volgende:
Clubs die illegaal hun spelers hebben ingeent, 6 punten in mindering brengen, en bij elke wedstrijd die op het programma staat starten met een 3 - 0 achterstand zolang totdat iedere speler van elke club ook dit vaccin heeft gehad. Overigens heeft PSV, Vitesse en Heracles hun spelers ook al het vaccin illegaal toegedient!

De huichelaars.
AZ ook, waarom is het illegaal?
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:51 schreef Bverschoor het volgende:

[..]

dan wel ff ander spul in het spuitje aub
Jaaa smack ofzo ..heerlijk!
userIcon
Ik had liever zo'n vaccinatie voor m'n moeder gehad.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:54 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

En atheïsten met een meerderwaardigheidscomplex. Daar kunnen we er ook wel een paar van missen.
Ja want daar zijn er 1.2 miljard van... ohnee dat is het Christendom, zal zal het wel 1.6miljard zijn... nee wacht dat is de Islam...

hmm dan heb je nog een miljard hindoes en half miljard boedisten.

Dan heb je nog de ton aan andere geloven die het ook allemaal zooo correct hebben met het verzinnen van een god.. dus kom je rond de 5 miljard gelovigen...

Genoeg gelovigen dus om af te maken als je van mensen af wil.
userIcon
quote:
De woordvoerder doelt hiermee waarschijnlijk op het meest recente wetenschappelijk onderzoek dat is verricht naar de Mexicaanse griep. Daaruit zou namelijk blijken dat een inenting voor topsporters wel degelijk is gerechtvaardigd. De topsporters zouden na besmetting enkele maanden nodig hebben om weer op topniveau te kunnen presteren.
Ja stel je voor dat ze enkele maanden nodig hebben om te herstellen. Iemand die dood is, herstelt helemaal niet meer.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 13:23 schreef Molurus het volgende:
Ik had liever zo'n vaccinatie voor m'n moeder gehad.
Alsof NAC de vaccinaties op heeft gemaakt
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Juist niet dan....
Zijn we er ook vanaf
userIcon
Nog even en men pleegt letterlijk een moord voor de vaccin.. heerlijk hoe men zich laat opzwepen door de media.

Attention: The person is a terrorist or is infected with swine flue!!! Be scared!
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 14:19 schreef BertMaalderink het volgende:
Alsof NAC de vaccinaties op heeft gemaakt
Geen enkele individuele vaccinatie zorgt ervoor dat ze opraken, maar als huisartsen zich niet strikt aan de 'risicogroepen' houden dan is er een groot tekort. Mijn moeder valt qua leeftijd echt net erbuiten en kan dus geen aanspraak maken op zo'n vaccinatie. Dat een stel voetballers die dan wel krijgt vind ik belachelijk en oneerlijk.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:48 schreef kakner2 het volgende:
Beter de hooligans inenten dat zijn pas risicogroepen
Wel met een euthanasiespuitje dan.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 11:54 schreef Missmikkie het volgende:
Knap, ik zit in the risico groep en ben niet eens ingeent nog. Maar politici en voetballers? Moeten ze vooraan in de rij staan omdate ze een spelletje spelen? belachelijk. Zo herinner ik me op 9/11 er niets anders op de tv was als het drama in NYC behalve een voetbal wedstrijd op nederland 3. De hoogste tijd om voetbal eens te zien voor wat het is, een spelletje, niks meer en niks minder.
Was die wedstrijd maar niet doorgegaan:
Nantes - PSV 4-0
Vernederend :$
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 14:59 schreef NaturalBornViking het volgende:

[..]

Wel met een euthanasiespuitje dan.
Wat een geldverspilling, als je toch van die "risico groepen" af wil komen is het toch beter het colloseum weer in te voeren, ze voelen zich toch thuis in het stadion en SBS wil de TV rechten er waarschijnlijk wel van kopen. Wedden op last man standing, verdienen we er tenminste ook wat aan en die opbrengsten gebruiken we om risico groepen in te enten.
userIcon
quote:
Op woensdag 11 november 2009 @ 13:43 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Ja want daar zijn er 1.2 miljard van... ohnee dat is het Christendom, zal zal het wel 1.6miljard zijn... nee wacht dat is de Islam...
Lieve schat, er zijn meer Christenen dan Moslims.
Het moet dus omgedraaid zijn.
userIcon
waarom zou je in godsnaam in de risicogroep willen vallen, teken dat je niet gezond bent dan?
wat een drama om zo'n spuitje zeg, snap al de poeha niet....maar oke zal wel aan mij liggen
75% van de Fokkers liet zich toch niet enten.
Vaccinaties voldoende dus.
userIcon
quote:
topsporters zouden na besmetting enkele maanden nodig hebben om weer op topniveau te kunnen presteren.



Nou en?
50  van 51 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 23/05 Grote sporttoernooien schaden economie20
» 13/05 Nederland naar finale jeugd-EK8
» 07/05 Hockeyster dodelijk getroffen door bal36
» 02/05 Amsterdam al vol met Ajaxfans52


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden