quote:Dat je dat normaal vindt is en tegelijk roept dat de maatschappij verhard is voor een belangrijk deel aan jouw opstelling te wijten.Op zondag 8 november 2009 @ 14:25 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik zou het inderdaad totaal niet raar vinden als jij mij op straat tegen komt en jij mij voor mijn bek slaat.
quote:Daarom ook een verzoek tot uitleg aangezien jij de waarheid in pacht hebt, maar als je dat niet wilt dan doe je het toch lekker niet.Op zondag 8 november 2009 @ 14:26 schreef typtypo het volgende:
[..]
Het feit dat je het niet snapt is al genoeg om je niet meer serieus te nemen.
Fox news?
Wist niet dat het hier te ontvangen was.
Domme opmerking van jou weer.
quote:Kom op zeg hoe moeten we je nu nog serieus nemen nu je voor Fox in de bres wil springen.Op zondag 8 november 2009 @ 14:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
Fox news, je weet wel die zender die obama uit de lucht wil halen omdat ze niet op zijn lijn zitten.
quote:Wacht ik zal wat langzamer typen.Op zondag 8 november 2009 @ 14:30 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat je dat normaal vindt is en tegelijk roept dat de maatschappij verhard is voor een belangrijk deel aan jouw opstelling te wijten.
Als iedereen dat normaal gaat vinden en volgens hard gaat roepen dat de maatschappij verhard heeft boter op zijn hoofd.
Jij moet dat NIET normaal vinden, dat is het hele punt juist.
quote:Hoe moeten we jou serieus nemen dat jij het normaal vind dat andere geluiden die jou niet zinnen uit de lucht gehaald worden.Op zondag 8 november 2009 @ 14:34 schreef Noin het volgende:
[..]
Kom op zeg hoe moeten we je nu nog serieus nemen nu je voor Fox in de bres wil springen.
Laat Telecaster maar weer aan het woord, die komt tenminste met wat zinnige opmerkingen.
quote:Dus als een kwart van de wereld bevolking cannibaal was zou jij er moeite mee hebben om cannibalen voor hun hoofd te stoten door hun op hun geloof aan te spreken.Op zondag 8 november 2009 @ 14:37 schreef Noin het volgende:
[..]
Wacht ik zal wat langzamer typen.
Ik zeg nergens dat ik het normaal vind, ik zeg dat ik het niet raar vind.
Oorzaak-gevolg. Actie-reactie.
Als je een kwart van de wereldbevolking afzeikt heeft dat gevolgen.
Maar blijf vooral naar die utopie toewerken, we moeten allemaal iets hebben om van te dromen.
quote:Voor de 5e keer:Op zondag 8 november 2009 @ 14:39 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hoe moeten we jou serieus nemen dat jij het normaal vind dat andere geluiden die jou niet zinnen uit de lucht gehaald worden.
Dat net zo een fascistische opstelling van jou als dat je het normaal vindt dat mensen het zwijgen opgelegd wordt desnoods met geweld.
Vindt jij het gek dat de maatschappij verhard. Dat komt toch op het conto van mensen als jij.
Jij bent de oorzaak van de verharding en het trieste is dat je het zelf niet eens ziet.
Daarom zeg ik hou het maar bij knuffelige eekhoorntjes of teddy beertjes.
quote:Ga eens even opzoeken wat kannibalisme precies inhoudt... En kom dan weer hier terug.Op zondag 8 november 2009 @ 14:42 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus als een kwart van de wereld bevolking cannibaal was zou jij er moeite mee hebben om cannibalen voor hun hoofd te stoten door hun op hun geloof aan te spreken.
En dan klagen dat jij op den duur opgegeten wordt.
Maar zolang jij nog niet aan de beurt ben vind je het prima zo.
quote:Meestal zijn het dus erg psychisch zieke mensen die hier aan doen. Je weet wel, seriemoordenaars e.d.Tegenwoordig komt het kannibalisme voor in extreme gevallen zoals die van seriemoordenaars Jeffrey Dahmer, José Luis Calva en Fritz Haarmann (De slager van Hannover).
Eind 2002 werd een vreemde zaak in Kassel in Duitsland aan het licht gebracht waarbij een man via het internet zich letterlijk als slachtoffer aanbood. Hieraan werd gehoor gegeven door een tweede man, en voordat hij hem om het leven bracht hebben zij eerst gezamenlijk het slachtoffers geslachtsdeel opgegeten, en dit op video vastgelegd
quote:Islamieten zijn niet tolerant en denken bijna alleen maar zwart wit.Op zondag 8 november 2009 @ 14:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Voor de 5e keer:
Ik zeg niet dat ik het normaal vind, ik zeg dat ik het niet raar vind.
oorzaak.... gevolg......
Daarnaast wijs je elke keer naar mij als 'oorzaak' van de verharding, terwijl een paar posts geleden nog werd gezegd dat ik te tolerant was.
Make up your mind.
Oorzaak van de verharding zijn mensen die niet tolerant zijn, mensen die in zwart/wit denken. Lijkt me duidelijk dat jij bij die groep hoort, en ja daarmee wil ik zeggen dat jij de oorzaak bent van het escaleren van het geweld. Zeg ik dat jij als enige schuldig bent?
Nee tuurlijk niet. Hoe fanatieker de moslims zijn, hoe fanatieker jij wordt, hoe fanatieker zij weer worden. Oorzaak-gevolg.
quote:Helemaal mee eens, het feit dat er bij 2 die kijven er 2 schuld hebben kan er bij hem op een of andere manier niet in.Op zondag 8 november 2009 @ 14:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Voor de 5e keer:
Ik zeg niet dat ik het normaal vind, ik zeg dat ik het niet raar vind.
oorzaak.... gevolg......
Daarnaast wijs je elke keer naar mij als 'oorzaak' van de verharding, terwijl een paar posts geleden nog werd gezegd dat ik te tolerant was.
Make up your mind.
Oorzaak van de verharding zijn mensen die niet tolerant zijn, mensen die in zwart/wit denken. Lijkt me duidelijk dat jij bij die groep hoort, en ja daarmee wil ik zeggen dat jij de oorzaak bent van het escaleren van het geweld. Zeg ik dat jij als enige schuldig bent?
Nee tuurlijk niet. Hoe fanatieker de moslims zijn, hoe fanatieker jij wordt, hoe fanatieker zij weer worden. Oorzaak-gevolg.
quote:Als een kwart kannibaal is ga ik niet naar kannibaallanden en ga daar lopen roepen dat ze geen kannibaal mogen zijn. Als ik naar zo'n land zou gaan, zou ik me aanpassen.Op zondag 8 november 2009 @ 14:42 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dus als een kwart van de wereld bevolking cannibaal was zou jij er moeite mee hebben om cannibalen voor hun hoofd te stoten door hun op hun geloof aan te spreken.
En dan klagen dat jij op den duur opgegeten wordt.
Maar zolang jij nog niet aan de beurt ben vind je het prima zo.
quote:Mensen zoals jij denken zo niet nog zwart witter. Elke moslim zou als doel hebben ons te bekeren of 'ongelovige' af te slachten....Op zondag 8 november 2009 @ 14:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Islamieten zijn niet tolerant en denken bijna alleen maar zwart wit.
Moslim versus niet-moslim. (oorzaak)
aangezien jij ze niet voor hun hoofd wil stoten door ze op hun zwart/wit denken aan te spreken
verhard de maatschappij. (gevolg)
Zie je oorzaak en gevolg.
Jij bent deel van de verharding.
quote:De islam is overal oorzaak.Op zondag 8 november 2009 @ 14:58 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het feit dat er bij 2 die kijven er 2 schuld hebben kan er bij hem op een of andere manier niet in.
quote:Tja, wat jij wil. Je ziet het toch zoals je het wilt zien, hoe bekrompen die visie ook is.Op zondag 8 november 2009 @ 15:03 schreef typtypo het volgende:
[..]
De islam is overal oorzaak.
De islam een extreem fascistisch imperialistisch geweldadig agressief politieke doctirne met wereldheerschappij ambities is oorzaak.
Het gevolg daavan is dat zinnige mensen zich daar tegen gaan verzetten.
De oorzaak is de islam.
quote:Een cannibaal gaat zich niet aanpassen.Op zondag 8 november 2009 @ 15:01 schreef Noin het volgende:
[..]
Als een kwart kannibaal is ga ik niet naar kannibaallanden en ga daar lopen roepen dat ze geen kannibaal mogen zijn. Als ik naar zo'n land zou gaan, zou ik me aanpassen.
Ik zou ook verwachten dat als een kannibaal uit zo'n land naar Nederland komt, hij zich aanpast aan ons. Hij mag wat mij betreft best in een lendedoek rondlopen en een botje door zijn neus doen, maar hij mag geen Nederlanders opeten.
Maar... als zo'n kannibaal zich dan redelijk heeft aangepast (heeft een maatpak aan, maar nog steeds een botje door zijn neus) en mensen op straat gaan dan continu roepen: hee vuile kannibaal!
En elke keer als ie een hamburger gaat eten krijgt ie een opmerking van: haha dat zal wel een gefrituurde hollander zijn haha!
Als dat maar lang genoeg blijft duren kan ik me voorstellen dat zo'n kerel flipt en een stuk uit je strot bijt omdat jij een opmerking maakte over zijn kroeshaar.
En voor je gaat roepen dat ik dat normaal vind: nee dat vind ik niet normaal, maar ik vind het wel een logische reactie.
quote:Islamieten zijn niet tolerant. omg... Echt waar haal je die generalisaties toch vandaan. Er zitten altijd wel relifreaks bij die met geen stok de hoek om te krijgen zijn, maar de meeste moslims zijn gewone normale mensen hoor. Als je al zo weinig vertrouwen hebt in een complete bevolkingsgroep hoe kun je dan ooit denken open te staan voor argumenten?Op zondag 8 november 2009 @ 14:58 schreef typtypo het volgende:
[..]
Islamieten zijn niet tolerant en denken bijna alleen maar zwart wit.
Moslim versus niet-moslim. (oorzaak)
aangezien jij ze niet voor hun hoofd wil stoten door ze op hun zwart/wit denken aan te spreken
verhard de maatschappij. (gevolg)
Zie je oorzaak en gevolg.
Jij bent deel van de verharding.
quote:Je weet dat kannibalisme geen geloof is.. Dat weet je wel he? Ik zou echt een ander voorbeeld gaan nemen want je maakt je keer op keer belachelijk als je er zo op door blijft hameren.Op zondag 8 november 2009 @ 15:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een cannibaal gaat zich niet aanpassen.
Zijn geloof en zijn imam zegt hem dat hij zich niet dient aan te passen maar de inheemse bevolking moet zich aan hem aanpassen.
Ze moeten niet zeuren als er zo af en toe eentje opgegeten wordt.
Dat zou jij logisch vinden?
quote:Jij snapt werkelijk niet dat er twee zijde aan dezelfde munt zitten.Op zondag 8 november 2009 @ 15:08 schreef Noin het volgende:
[..]
Islamieten zijn niet tolerant. omg... Echt waar haal je die generalisaties toch vandaan. Er zitten altijd wel relifreaks bij die met geen stok de hoek om te krijgen zijn, maar de meeste moslims zijn gewone normale mensen hoor. Als je al zo weinig vertrouwen hebt in een complete bevolkingsgroep hoe kun je dan ooit denken open te staan voor argumenten?
Wederom: ik heb nergens gezegd dat ik moslims niet voor het hoofd wil stoten. Wat ik zeg is het volgende:
Stel dat ik het niet fijn vind als een vrouw met niqaab rondloopt (en dat vind ik ook niet fijn, ik wil iemands gezicht zien als ik ermee praat), dan zou ik een gesprek aangaan.
Dat is wat anders als:
Stel dat ik het niet fijn vind dat vrouwen een niqaab aan hebben, dan ga ik ze verrot schelden, zeggen dat het net vuilniszakken zijn die ze aan hebben (ook al heb je daar gelijk in), en dat ze zich maar aanmoeten passen want ze komen hier wonen en pikken onze banen in.
De reactie op mijn 1e situatie is een gesprek (al dan niet vruchteloos, waarna meerdere gesprekken zullen moeten volgen of desnoods wetgeving), de reactie op mijn 2e situatie is dat haar man mij een klap voor mijn harses geeft en me uitscheld voor hollandse hoer.
(neeeeeeee ik zeg niet dat ik het normaal vind dat ie me voor Hollandse hoer uitscheld!)
quote:Zeg ik ergens dat ik het logisch zou vinden als ze zich niet hoeven aan te passen? Iedereen moet zich in bepaalde mate aanpassen, maar wat mij betreft gaat een kannibaal de hele dag thuis met het botje in zijn neus zitten spelen. Maar een hollander opvreten is wat anders, datw eet jij ook.Op zondag 8 november 2009 @ 15:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
Een cannibaal gaat zich niet aanpassen.
Zijn geloof en zijn imam zegt hem dat hij zich niet dient aan te passen maar de inheemse bevolking moet zich aan hem aanpassen.
Ze moeten niet zeuren als er zo af en toe eentje opgegeten wordt.
Dat zou jij logisch vinden?
quote:Dus Noin voert een oorlog tegen jou... Daar komt het op neer.Op zondag 8 november 2009 @ 15:24 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij snapt werkelijk niet dat er twee zijde aan dezelfde munt zitten.
Ten eerste heb je de DAWAH kant van de islam.
Zieltjes winnen door super vriendelijk te zijn tegen potentieele sukkers die zich makkelijk laten misleiden en impalmen.
Meetstal via vrouwen onderling dhimmi's helpers recruteren voor de sekte. Plus hardnekkig ontkennen dat de islam oorlog voert tegen ongelovigen.
Hoe beter dan jouw vijand te overtuigen dat er niets aan hand is terwijl je feitelijk een volgas oorlog tegen hem voert.
Ten tweede heb je de jihad kant. De oorlogs/veroverings kant.
Gebruikmakend van geweld , terror en imitimidatie terwijl het vriendelijk deel maar blijft volhouden tegen de goedgelovige dat er niets aan hand is en dat de islam vrede betekend.
De islam betekend onderwerping, letterlijk.
Niet vrede.
Twee zijde van dezelfde munt.
Jij ziet en wil alleen de ene zijde zien.
Ik en de moslims die het uitvoeren zien alle tweede de kanten van dezelfde munt. Ze hebben mensen als jij nodig om tegen mensen als mij oorlog te voeren zodat uiteindelijk de islam boven komt drijven als overwinnaar.
quote:zie ik daar een smiley?Op zondag 8 november 2009 @ 15:21 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Je weet dat kannibalisme geen geloof is.. Dat weet je wel he? Ik zou echt een ander voorbeeld gaan nemen want je maakt je keer op keer belachelijk als je er zo op door blijft hameren.
Voor meer info over je fantastische voorbeeld/principe:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kannibalisme
quote:Je kan er ook inhoudelijk op ingaan, maar dan kom je er waarschijnlijk (of eigenlijk zo waarschijnlijk is het niet) achter dat je er toch flink naast zit in deze.Op zondag 8 november 2009 @ 15:29 schreef typtypo het volgende:
[..]
zie ik daar een smiley?
quote:Nee dat is wat jij graag ziet.Op zondag 8 november 2009 @ 15:29 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Dus Noin voert een oorlog tegen jou... Daar komt het op neer.
![]()
quote:Kennelijk ben jij de enige die hier dingen 'ziet'Op zondag 8 november 2009 @ 15:34 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee dat is wat jij graag ziet.
Noin ziet alleen de ene zijde van het muntje.
Ik wijs haar nu op de andere zijde en hoe dat in relatie met elkaar staat.
Zie ik daar weer een smiley?
Waarom zou ik jou volgens jouw eigen woorden nog serieus nemen?
quote:en enorm uit de hoogte doet.Ik en de moslims die het uitvoeren zien alle tweede de kanten van dezelfde munt. Ze hebben mensen als jij nodig om tegen mensen als mij oorlog te voeren zodat uiteindelijk de islam boven komt drijven als overwinnaar.
quote:Het lijkt er meer op dat jou kleingeld er uit ziet als muntjes met aan allebei de kanten hetzelfde. Haat aan allebei de kanten.Op zondag 8 november 2009 @ 15:34 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee dat is wat jij graag ziet.
Noin ziet alleen de ene zijde van het muntje.
Ik wijs haar nu op de andere zijde en hoe dat in relatie met elkaar staat.
Zie ik daar weer een smiley?
Waarom zou ik jou volgens jouw eigen woorden nog serieus nemen?
quote:Nee de nederlander moet zich niet aanpassen.Op zondag 8 november 2009 @ 15:25 schreef Noin het volgende:
Maar Nederlanders moeten zich ook aanpassen. Als een kerel een baard heeft moet je je daar niet aan storen. Of ben je bang van hem?
quote:Op zondag 8 november 2009 @ 17:57 schreef typtypo het volgende:
[..]
Nee de nederlander moet zich niet aanpassen.
Het zou wat worden als de cannibaal dat ging eisen.
Elke keer weer even een nederlander opofferen zolang ik het zelf niet ben.
De cannibaal komt hier wonen en past zich hier aan anders is er sprake van kolonisatie.
Een vrouw met een hoofddoek bestempelt jou als hoer en haar mannetje zal de eerste zijn om jou zo te behandelen want zijn vrouw is immers vroom en jij vraagt er gewooon om als hoer behandeld te worden als je geen hoofddoek draagt.
Dat is nu hoe islamisering van de samenleving plaats heeft.
quote:Tot zover dat fantastische voorbeeld over kolonisme van het kannibalisme...Tegenwoordig komt het kannibalisme voor in extreme gevallen zoals die van seriemoordenaars Jeffrey Dahmer, José Luis Calva en Fritz Haarmann (De slager van Hannover).
Eind 2002 werd een vreemde zaak in Kassel in Duitsland aan het licht gebracht waarbij een man via het internet zich letterlijk als slachtoffer aanbood. Hieraan werd gehoor gegeven door een tweede man, en voordat hij hem om het leven bracht hebben zij eerst gezamenlijk het slachtoffers geslachtsdeel opgegeten, en dit op video vastgelegd (Zaak Armin Meiwes).
quote:En als 1 persoon tegen je dit zegt trek jij deze conclusie:Een vrouw met een hoofddoek bestempelt jou als hoer en haar mannetje zal de eerste zijn om jou zo te behandelen
quote:Over generaliseren gesproken....Dat is nu hoe islamisering van de samenleving plaats heeft.
quote:Op zondag 8 november 2009 @ 18:59 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
[..]
Tot zover dat fantastische voorbeeld over kolonisme van het kannibalisme...
Wat versta jij onder Nederlander? Ik noem even een voorbeeld van een Marokkaan met een Nederlands paspoort. Geboren in Nederland getogen in Nederland. Een Nederlander dus.
Wat is een Nederlander?
En wat bedoel je precies met:
[..]
En als 1 persoon tegen je dit zegt trek jij deze conclusie:
[..]
Over generaliseren gesproken....
quote:Op zondag 8 november 2009 @ 19:34 schreef typtypo het volgende:
[..]
Honderd duizenden personen met hoofddoeken zeggen me dit.
Voor de vrome moslima staat de hoofdoek symbool.
Ik ben een vrome moslima dus verkracht mij niet maar verkracht een andere onbehoofddoekte vrouw want dat zijn hoeren doekje.
Een symbool net als een nazi uniform een symbool is.
quote:Ik haal er 1-2-3- niet uit dat onbedekte vrouwen verkracht moeten worden maar jij gaat er gemakshalve er maar van uit dat elke vrouw zonder hoofddoek verkracht gaat worden door de mannen o.i.d.? Vervolgens link je het ook nog eens met de Nazi's waarmee je weer de plank volledig misslaat.Veel moslima's dragen in het openbaar een hoofddoek omdat zij menen dat dit een islamitisch voorschrift is. Zij baseren zich daarbij op ayaat uit de Koran, Soera Het Licht 31 en Soera De Partijscharen 59. Hoewel daar niet letterlijk staat dat het haar bedekt moet worden, wordt dit door Koranexegeten doorgaans op deze wijze uitgelegd.
quote:Dat onderscheid maakt de behoofddoekte niet ik.Op zondag 8 november 2009 @ 19:49 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
[..]
Ik haal er 1-2-3- niet uit dat onbedekte vrouwen verkracht moeten worden maar jij gaat er gemakshalve er maar van uit dat elke vrouw zonder hoofddoek verkracht gaat worden door de mannen o.i.d.? Vervolgens link je het ook nog eens met de Nazi's waarmee je weer de plank volledig misslaat.
quote:Dude je disqualificeerd eventjes 20% van de wereldbevolking. Daarnaast evrgelijk je een moslim en een nazi eventjes met elkaar.Op zondag 8 november 2009 @ 21:22 schreef typtypo het volgende:
[..]
Dat onderscheid maakt de behoofddoekte niet ik.
Als een nazi over straat gaat met zijn uniform maakt hij ook dat onderscheid.
Ik ben beter dan jou zegt hij daarmee.
Maar dit is het laatste wat ik hier zeg dus als jij in jou eentje door wil gaan ga je gang maar.
quote:Jij denkt er simpel over.Op maandag 9 november 2009 @ 00:17 schreef Noin het volgende:
[..]
Dude je disqualificeerd eventjes 20% van de wereldbevolking. Daarnaast evrgelijk je een moslim en een nazi eventjes met elkaar.
Precies dit soort uitspraken hebben een persoon als Nidal compleet gek gemaakt.
Door mensen zoals jij, met je provocaties en uitdagingen leef ik straks in een onveiligere wereld. Dom geleuter van mensen zoals jij beinvloeden het leven van normale mensen in een zeer negatieve manier. Ik hoop dat je als je wat ouder bent een beetje tot inkeer komt en ziet dat het niet allemaal zo simpel is als je denkt.
quote:Nee, jij denkt er veel te simpel over.Op maandag 9 november 2009 @ 01:13 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij denkt er simpel over.
Stel dat cannibalen 20% van de wereldbevolking zouden zijn.
Zou jij er dan ook zoveel moeite mee hebben om ze aan te spreken op hun asociale gebruiken?
Waarschijnlijk wel. Dus zolang jij er nog geen slachtoffer van bent kan iedereen kapot vallen.
Lekker asociaal of niet dan?
Ik ga hier weg stuur maar een PM.
En hoezo een onveiliger wereld?
Er is toch niets aan de hand met de islam dus jij hoeft niet bang te zijn.
Islam is vrede, toch?
quote:Op maandag 9 november 2009 @ 01:42 schreef Mystic_HBC het volgende:
[..]
Nee, jij denkt er veel te simpel over.
Jij zoekt een voorbeeld wat voor iedereen verwerpelijk is, kannibalisme. Al aangetoond dat kannibalisme nooit iets kan en zal worden daar het geen ideologie/geloofsovertuiging of wat dan ook is.
Het wordt gebruikt in extreme gevallen bij seriemoordenaars en overleving onlangs in de Andes-gebergte.
De link die jij wilt leggen met kannibalisme met de Islam slaat gewoon nergens op omdat dit totaal 2 verschillende principes zijn.
Jij wilt: "Oh kannibalisme is erg dus dan is de Islam ook erg"-gedachte aanpraten.
Dat is de plank volledig misslaan.
En dan ga je er ook vanuit dat, als ik dan even je voorbeeld begrijpend overneem, dat wanneer Noin geen 'slachtoffer' van de Islam is (of kannibalisme van mijn part) dat de rest kan kapot vallen. Ook dat is dan weer een aanname die jij als feit ziet.
Bovendien is het een typisch: Als mijn tante kloten had, had ik haar oom genoemd-voorbeeld. Neem dan een reëel voorbeeld.
Er is niet niets aan de hand met de Islam, maar dat is in elke (geloofs)overtuiging zo. Feit is wel dat er ca 1 miljard moslims zijn en dat de wereld nog steeds ronddraait. (waarbij kannibalisme slecht een verwaarloosbare percentage is)
Dat je het niet eens bent met deze ideologie is je goed recht, niemand zal je er op aanvallen. Maar iemand zo aanvallen omdat zij niet 1 op 1 met jou op 1 lijn zit en continu op wijzen dat jij de enige waarheid in pacht hebt, getuigt wel van zwart wit denken en erg uit de hoogte.
Continu aanvallen en propageren, dat is wat jij doet. En dan staat er een gek op, die neemt jou verhaal serieus en gaat eigen rechter spelen. Dat is de crux van het geheel, dat is waarschijnlijk (onderzoek moet dit nog uitwijzen) dat deze man geknapt is. Staat even los van het feit dat hij een moslim is. Net zo los als priesters die zich vergrijpen aan jongetjes en meisjes met de Protestantse of Katholieke kerk.
Niet zien dat je wellicht onderdeel bent van het knappen van een persoon, denk daar maar eens aan als je nog een keer de vraag stelt over een onveiliger wereld.
Jij zal alvast weg zijn, kenmerkend, nog even schreeuwen en dan weglopen...
quote:Zie ik daar nu een smiley?Op maandag 9 november 2009 @ 01:49 schreef typtypo het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Ik heb al eerder gezegd: 20% van de wereld kannibaal zou zijn, zou ik niet naar die werelddelen gaan en hun daar de les gaan lezen over moraal. Wat ik ook al heb gezegd is: als ze naar hier komen, moeten ze zich in bepaalde mate aanpassen. Ze mogen wat mij betreft best laten zien dat ze kannibaal zijn door een botje door hun neus te steken of door kroeshaar op hun kop te zetten, maar mensen opeten mag hier gewoon niet.Op maandag 9 november 2009 @ 01:13 schreef typtypo het volgende:
[..]
Jij denkt er simpel over.
Stel dat cannibalen 20% van de wereldbevolking zouden zijn.
Zou jij er dan ook zoveel moeite mee hebben om ze aan te spreken op hun asociale gebruiken?
Waarschijnlijk wel. Dus zolang jij er nog geen slachtoffer van bent kan iedereen kapot vallen.
Lekker asociaal of niet dan?
Ik ga hier weg stuur maar een PM.
En hoezo een onveiliger wereld?
Er is toch niets aan de hand met de islam dus jij hoeft niet bang te zijn.
Islam is vrede, toch?
quote:Zo zou je het inderdaad ook kunnen verwoorden.Op maandag 9 november 2009 @ 01:57 schreef Noin het volgende:
[..]
Ik heb al eerder gezegd: 20% van de wereld kannibaal zou zijn, zou ik niet naar die werelddelen gaan en hun daar de les gaan lezen over moraal. Wat ik ook al heb gezegd is: als ze naar hier komen, moeten ze zich in bepaalde mate aanpassen. Ze mogen wat mij betreft best laten zien dat ze kannibaal zijn door een botje door hun neus te steken of door kroeshaar op hun kop te zetten, maar mensen opeten mag hier gewoon niet.
Wat mensen zoals jij willen is dat die kannibalen die hierheen komen, helemaal 100% Nederlands worden.
Dan heb ik wat nieuws voor je: 'de nederlander' bestaat niet. Wij zijn altijd al een smeltkroes geweest van verschillende volkeren. Dat is ook een van de redenen waarom het hier financieel zo goed is gegaan in het verleden. Handel staat voorop.
Uit elke post van je lees ik dat je bang bent, je bent bang dat je een baard moet laten groeien, je bent bang dat de vrouwen allemaal mak en gedwee de mannetjes moeten volgen, je bent bang dat de islam ons landje verzwelgt en we allemaal de koran uit ons hoofd moeten gaan leren.
Je vraagt: "Zou jij er dan ook zoveel moeite mee hebben om ze aan te spreken op hun asociale gebruiken?"
Als 20% van de wereldbevolking kannibaal is, is dat niet meer asociaal. Dat zijn jou westerse normen en waarden, maar die gelden in 20% van de wereld niet (en nee dat wil niet zeggen dat het dan in 80% van de werled wel geldt, denk daar maar eens over na). In 20% van de wereld is het dan juist asociaal om geen mensenvlees te eten.
Sterker nog, en ik ga er even vanuit dat jij geen gelovige bent, atheisten zijn in de minderheid. Als je naar het wereldbeeld kijkt is dat niet normaal, zijn wij juist de asocialen.
En nu? Ga je nu al die gelovigen, 90% van de wereld, zich laten aanpassen aan jou?
De kern van alles is dat de ene persoon de andere niet in zijn waarde laat. Zoals de moslims die je zo verafschuwt zitten te ruzien over onze maatschappij, onze hoerige vrouwen en onze ruggegraatloze mannen, zo zit een deel van de blanke bevolking, waaronder jij, te zeuren over die verrekte moslims met hun koran en hun tenten.
Het is intolerantie van jullie allebei. Allebei sturen jullie aan op oorlog omdat niemand wil toegeven en bang is zijn identiteit te verliezen. Better dead than alien. Pure angst en agressie.
En ik heb het gevoel alsof ik in het publiek zit, ik zit te kijken naar een schouwspel wat steeds verder uit de hand loopt. Links van me zit het ene kamp te bakkessen, rechts van me zit het andere kamp te bakkessen. Zo verschillend van elkaar, en toch zo hetzelfde.
Het probleem is echter dat ik straks weer de dupe ben van dat geruzie van jullie. Ik loop over straat en de bus langs me wordt opgeblazen. Of ik ga tanken aan de pomp en de benzine is weer 1,65 euro omdat er weer eens een olieland binnen is gevallen. Ik word uitgescholden voor hoer door het ene kamp en voor moslimliefje door het andere kamp.
Mijn baan staat in 2010 op het spel omdat het ene kamp zo nodig de Twin Towers in moest vliegen en het andere kamp daarom al 8 jaar oorlog aan het voeren is (tegen de verkeerde landen btw...).
Jullie geruzie en angst kost mij teveel. Laat me er alsjeblieft buiten ja.