Klink: vaccin tegen Mexicaanse griep veilig

Medisch • 31-10-2009 @ 15:24 •  Redactie
print 
Het vaccin tegen de Mexicaanse griep is veilig. Dat stelde minister Ab Klink van Volksgezondheid vandaag in het radioprogramma Tros Kamerbreed.

Hij reageerde op berichten eerder deze week dat er in het griepvaccin stoffen zouden zitten die niet gezond zijn voor mensen. Volgens Klink is dat niet zo. Hij baseert zich daarbij op het oordeel van alle instanties die naar de samenstelling van het vaccin kijken en over de registratie gaan. "Iets dat niet geregistreerd wordt, wat dus niet veilig is, komt niet op de markt", zei Klink.

Klink: vaccin tegen Mexicaanse griep veilig  (foto: ANP)

Bron: ANP


6223 views / 78 reacties
Reacties op dit bericht
78  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1
userIcon
Okť, nu wil ik hem
wij van WC eend...
userIcon
Knap, voor een medicijn waar i.p.v. jarenlang testen een paar weken mee gespeeld is...
Mij niet gezien.
Klink: "Nee, die vaccins zijn echt niet veilig hoor"

userIcon
Zo lang ik niet zie dat iedereen de pijp uit gaat, dan wel dat ik zelf weet ik wat voor rare verschijnselen krijg ga ik NO WAY een prikje halen.

Gewoon elke dag gezond eten en vitamine op zijn tijd, en de rest moet mijn body maar fixen.
Lol hij is weer eens grappig, het vaccin bewat kwik bestandelen, dus hij moet zijn huiswerk eens beter doen

H1N1 Flu Vaccine Will Contain Mercury (thiomersal)

http://www.associatedcont(...)contain_mercury.html

lekker spul giftig spul

http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

I rest my case
Het zal prima zijn, maar het is niet nodig. We vaccineren ons ook niet tegen de normale seizoensgriep, terwijl die momenteel dodelijker en gevaarlijker is. Maar daar hoor je niks over.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:31 schreef 3-Mx het volgende:
Klink: "Nee, die vaccins zijn echt niet veilig hoor"

Jij zorgt weer voor een klink in de kabel
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:31 schreef Apoca het volgende:
Zo lang ik niet zie dat iedereen de pijp uit gaat, dan wel dat ik zelf weet ik wat voor rare verschijnselen krijg ga ik NO WAY een prikje halen.

Gewoon elke dag gezond eten en vitamine op zijn tijd, en de rest moet mijn body maar fixen.
Bij verschijnselen ben je te laat. In de VS zijn er veel doden gevallen in het voorjaar. Die piek zou ook hier kunnen gaan komen. Vaccinatie is er, dus waarom niet?
userIcon
Ach, veruit de meeste mensen zullen die griep niet krijgen, de mensen die 'm krijgen zijn er een week flink beroerd van en een enkeling zal eraan overlijden. Niets nieuws onder de zon, want elk jaar gaan er aan griep tussen de 250 en 2000 mensen dood. De mensen uit een risicogroep doen er verstandig aan zich te laten vaccineren omdat ze een verhoogd risico lopen de griep niet te overleven. Dat complotgezever over dat vaccin is daarom gewoon weer hartstikke onnozel, zoals we gewend zijn van die Niburu-onzin.

Maar goed, val je binnen een risicogroep en wil je je per se niet laten vaccineren? Prima. Net waar je je prettig bij voelt. Als je maar geen andere mensen gaat proberen over te halen op deze manier met hun leven te spelen.
userIcon
Laat hem (en de rest van de overheid die ons dit wil aansmeren) eerst maar zijn eigen koters en eventueel kleinkoters met zo'n vaccin inspuiten (op camera), dan gaan we erover nadenken...

Vooralsnog neem ik het risico wel: de meeste zijn even een paar dagen/weekje ziek, en daarna ben je er ook vanaf.
userIcon
Nederland: Klink gevaarlijke man.

Hoe the hell kan dat nou zo snel besloten worden. Dat die man eens stopt met zijn belangen behartigen, sowieso is het een zeer kwalijke zaak dat zo'n domme lul (ja, echt) zo'n belangrijke en verantwoordelijke functie heeft.
userIcon
Ja Klinkie en het rookverbod is effectief en je Big Brother ...sorry... EPD is waterdicht.

*Zucht*
Wanneer zijn er nou GVD verkiezingen om deze onbekwame, wereldvreemde idioten naar huis te sturen?
userIcon
quote:
Kritische informatie over griepvaccins

Neemt u ook deel aan het grootste medische experiment in de wereld?

Aangezien de overheid ons alleen de voordelen van vaccinaties wil vertellen en alle mogelijke risico's bagatelliseert willen wij op deze site de andere kant van het verhaal laten horen.

Mocht u toch ziek worden na een vaccinatie dan zullen we maar spreken van een nieuw geval van "klinkhoest". Minister Klink heeft namelijk opnieuw voor de goedkoopste variant gekozen, dus met kwik en met squaleen.

De Duitse overheid en militairen krijgen wel een duurderde variant terwijl het gewone volk mee mag doen aan het grote experiment. Steeds meer Duitse artsen protesteren maar de Duitse overheid negeert alle kritiek. Het vaccin is veilig volgens de instanties dus einde discussie. Maar dat gold ook voor alle medicijnen die de afgelopen jaren veel slachtoffers hebben gemaakt en intussen van de markt zijn gehaald. En dan is er nog het probleem van ghostwriters in medische journaals en het niet publiceren van ongunstige studies.
http://www.griepvaccin.com/
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:32 schreef rabartels het volgende:
Lol hij is weer eens grappig, het vaccin bewat kwik bestandelen, dus hij moet zijn huiswerk eens beter doen

H1N1 Flu Vaccine Will Contain Mercury (thiomersal)

http://www.associatedcont(...)contain_mercury.html

lekker spul giftig spul

http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

I rest my case
En dat zit opgelost in water, weet je hoe giftig dat wel niet is! Drink er maar eens 10 liter van, dan merk je het wel.
Oh en wat denk je van zout.. en suiker! Daar moet je nog veel minder van binnenkrijgen om er dood aan te gaan, dat is echt enorm giftig!

Voor de mensen die zich afvragen of Thiomersal in vaccins kwaad kan:
http://www.rivm.nl/cib/bi(...)cins_tcm92-63606.pdf
en
http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal_controversy
man mouthman (Redactie Frontpage) 31-10-2009 @ 15:46 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:32 schreef rabartels het volgende:
Lol hij is weer eens grappig, het vaccin bewat kwik bestandelen, dus hij moet zijn huiswerk eens beter doen

H1N1 Flu Vaccine Will Contain Mercury (thiomersal)

http://www.associatedcont(...)contain_mercury.html


lekker spul giftig spul

http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

I rest my case
quote:
Mercury in its most common form -thimerosal-
is put in almost all vaccines made available to the public,
Ff je link gevolgd.......we hebben het allemaal dus allang in ons systeem. Dit vaccin is niets anders dan alle andere.
userIcon
Gisteren nog in het nieuws dat de Mexicaanse griep zelfs milder is dan de gewone seizoensgriep met de opmerking dat er nu merendeels kinderen onder de slachtoffers zitten ipv ouderen.
userIcon
Wij van WC-eend adviseren WC-eend
Ik was om toen de rechter oordeelde dat de meest belangrijke info bekend was en de minder belangrijke (wie bepaalt wat belangrijk is?) info dus niet openbaar hoeft te worden gemaakt. Zolang men schijnbaar erg geheimzinnig doet over de samenstelling en onafhankelijke derden geen volledig inzicht krijgen... heerst er naast de Mexicaanse griep ook een vorm van paranoÔde.. en terecht misschien..
Het is een griep epidemie. Zoals die er ieder jaar is. Alleen in dit geval gaat een andere risicogroep dood, indien hun gezondheid al belabberd is of de zorg niet op tijd ingrijpt bij excessieve gevallen. Kortom, geen reden tot paniek. De kans dat je over 12 minuten door een uit de lucht vallende helikopter doodgaat is ongeveer even groot. (Volkomen uit de lucht gegrepen, maar ik maak me ook niet druk om dat soort dingen, terwijl die kans OOK aanwezig is.)
userIcon
Wat een hoop deskundigen hier.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:32 schreef rabartels het volgende:
Lol hij is weer eens grappig, het vaccin bewat kwik bestandelen, dus hij moet zijn huiswerk eens beter doen

H1N1 Flu Vaccine Will Contain Mercury (thiomersal)

http://www.associatedcont(...)contain_mercury.html

lekker spul giftig spul

http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal

I rest my case


Autisme is nooit gelinkt aan vaccinatie, een hardnekkig gerucht de wereld in geholpen door een wetenschapper die zijn werk niet meer mag uitvoeren na bleek dat zijn werk ťťn grote fraude was, inclusief het autismeonderzoek.
userIcon
Hij geeft alleen maar aan dat het een geregistreerd middel is.. en dŠŠrom veilig is..

Dit vaccin was ook al gepatenteerd voordat de griep er was..
Alsof er nog iemand enige waarde hecht aan woorden vanuit het kabinet
Al in 2005 zouden voormalig minister Hoogervorst van VWS en Šlle Tweede Kamerleden op de hoogte zijn geweest van het feit dat Thiomersal in Nederland geen toegelaten bestrijdingsmiddel is. Van Rooij laat in zijn rapport als bewijs de volgende brief van 20-12-2005 zien, verstuurd door minister Hoogervorst aan de Tweede Kamer:

In antwoord op uw verzoek van 21 november reageer ik hierbij op de brief over het niet kunnen melden van het ontbreken van Thiomersal in griepvaccins.

Het is juist dat de vaccins die in Nederland gebruikt worden voor de jaarlijkse influenzacampagne sinds 2004 geen Thiomersal meer bevatten. De reden om Thiomersal uit vaccins te weren is niet geweest bijwerkingen te voorkomen, maar om het lichaam niet onnodig met kwik te belasten. Ook de in Nederland voor het Rijksvaccinatieprogramma gebruikte vaccin(s) bevatten geen Thiomersal.

Het verdwijnen van Thiomersal uit de influenzavaccins is min of meer stilzwijgend gebeurd. Wel is het in de bijsluiters bij de betreffende producten te lezen als ze Thiomersal bevatten. De vaccinatiecampagne voor dit jaar heeft inmiddels al plaatsgevonden zodat het actief informeren van huisartsen over de afwezigheid van Thiomersal mijns inziens niet zinvol meer is. Wel zal ik de betrokkenen verzoeken om dit punt in de campagne van volgend jaar mee te nemen.

De minister van Volkgsgezondhied, Welzijn en Sport

H. Hoogervorst


bron: http://xandernieuws.punt.nl/?id=559385&r=1&tbl_archief=&
Al een paar maanden voor de griep uberhaupt bestond had Baxter al een patent op het vaccin.

Uhmmmmm..... tja ... oops ....

wijziging/correctie: 2 jaar eerder al: http://ahrcanum.wordpress(...)vaccine-patent-h1n1/
userIcon
Ah vandaar dat er ook al gewoon glashard gelogen wordt over Kellog's ijzer. Hoe godverdomme triest is onze overheid!

Klink je neus!!

Wanneer wordt deze ondergeschikte clown eens aangepakt voor landverraad.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:45 schreef splendor het volgende:

[..]

En dat zit opgelost in water, weet je hoe giftig dat wel niet is! Drink er maar eens 10 liter van, dan merk je het wel.
Oh en wat denk je van zout.. en suiker! Daar moet je nog veel minder van binnenkrijgen om er dood aan te gaan, dat is echt enorm giftig!

Voor de mensen die zich afvragen of Thiomersal in vaccins kwaad kan:
http://www.rivm.nl/cib/bi(...)cins_tcm92-63606.pdf
en
http://en.wikipedia.org/wiki/Thiomersal_controversy
Nee en daarom is kwik in thermometers verboden. Come on!
Ik kreeg gisteren een brief dat ik in aanmerking kwam voor een vaccinatie, terwijl ik toch echt nooit ziek ben of iets van een ziekte heb...En ik vertrouw die Klink eigenlijk van geen meter.
userIcon
Klink is geen homo sapiens sapiens.... wat hij wel is, daar wil ik via wat DNA materiaal van hem graag achter komen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:20 schreef jeroensiep het volgende:
Ik kreeg gisteren een brief dat ik in aanmerking kwam voor een vaccinatie, terwijl ik toch echt nooit ziek ben of iets van een ziekte heb...En ik vertrouw die Klink eigenlijk van geen meter.
Haha, het wordt ook echt gepresenteerd alsof dat vaccin erg schaars is (35 miljoen stuks besteld voor Nederland, fail) en dat jij heel speciaal bent.
Een Klinkende nederlaag, dat is het.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:14 schreef Lambiekje het volgende:
Ah vandaar dat er ook al gewoon glashard gelogen wordt over Kellog's ijzer. Hoe godverdomme triest is onze overheid!

Klink je neus!!

Wanneer wordt deze ondergeschikte clown eens aangepakt voor landverraad.
Kellog's zit samen met de Nederlandse overheid in een kwik-/ijzercomplot?

Metal!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:31 schreef Apoca het volgende:
Zo lang ik niet zie dat iedereen de pijp uit gaat, dan wel dat ik zelf weet ik wat voor rare verschijnselen krijg ga ik NO WAY een prikje halen.

Gewoon elke dag gezond eten en vitamine op zijn tijd, en de rest moet mijn body maar fixen.
Je kunt het virus wat jij nog wel overleeft ook overdragen aan een minder sterk persoon die er wel aan overlijdt.
Je bent ronduit asociaal op deze manier!
userIcon
Mooie foto, hij heeft de prik al gekregen zie ik?
Thiomersal is niet het probleem wat mij betreft. Squaleen is het probleem.
Anyway, wat had je dan verwacht, dat Klink zou zeggen: ' We hebben 36 miljoen doses van puur vergif gekocht en dat willen we nu graag in jullie arm spuiten!' ?
Hij zit erin en zal dus moeten meedoen met het spelletje. Hij kan niet anders, ook niet als hij zelf zijn twijfels heeft.
Mensen in risicogroepen hebben een lastige beslissing, voor mij is het duidelijk, geen spuit.
userIcon
Even voor de antivaccinatiefiguren: welk belang heeft de Nederlandse overheid bij het vergiftigen van de bevolking?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:53 schreef mediaconsument het volgende:
[afbeelding]
Haha, daar moest ik ook meteen aan denken
Programma Netwerk, uitzending 28 oktober jl;

Ernstige bijwerkingen door vaccin? Deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=L6a7wW1PWSc

Ernstige bijwerkingen door vaccin? Deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=hJIdsF7ai4k&NR=1
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:31 schreef Patriarch het volgende:

[..]

Haha, het wordt ook echt gepresenteerd alsof dat vaccin erg schaars is (35 miljoen stuks besteld voor Nederland, fail) en dat jij heel speciaal bent.
Een Klinkende nederlaag, dat is het.
U bent de 100.000.000 bezoeker!
Als u nu op dit kruisje (X) klikt kunt u in aanmerking komen voor de alom bekende mexicaanse griepenting!!
Klik nu en u ontvangt tevens de gratis toegevoegde bestanddelen kwik en squaleen!!!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 16:56 schreef Jigzoz het volgende:
Even voor de antivaccinatiefiguren: welk belang heeft de Nederlandse overheid bij het vergiftigen van de bevolking?
Overbevolking tegen gaan, wereldwijd?
Er wordt niet alleen in Nederland geent.
Even een paar misverstanden uit de wereld helpen:

- Mercury (thiomersal) is inderdaad zeer giftig. ECHTER niet in de hoeveelheden die in het vaccin zitten. Toen Wakefield dat (inderdaad met finaciele incentives) aanwakkerde, zijn er meerdere onderzoeken gedaan naar de link tussen mercury en autisme en er werd aangetoont dat er geen verband was.

- Risicogroepen krijgen op dit moment een vaccin, omdat ondanks het feit dat er 34 miljoen vaccins zijn aangeschaft, de levering zeer variabel is. Dat komt doordat vaccinaties biologische producten zijn en het moeilijk te voorspellen met welke snelheid deze gemaakt worden. Nederland krijgt er nog relatief veel, omdat we zoveel hebben besteld.

- Inenten is niet alleen voor je persoonlijke veiligheid, maar vooral voor die van de hele populatie. Dat een aantal antivaccinatie nutcases ziek wordt door een vaccinatie te weigeren kan mij aan mijn reet roesten, maar daardoor verhogen ze het risico voor verstandige mensen om ziek te worden. EN niet te vergeten hun kinderen, die het grootste slachtoffer zijn. Een van de redenen dat H1N1 als gevaarlijk wordt beschouwd, is doordat het zich vooral lijkt te richten op jongeren onder de 24. Normaal zijn ouderen de doelgroep.

- Vaccinatie is overigens inderdaad niet 100% veilig, eerder 99,9% (of hoger). Een vaccinatie is echter een risk-benefit positie die zeer veel beter dan het weigeren van de vaccinatie.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:06 schreef deekie het volgende:

[..]

Als wij ons nu massaal niet laten inentten dan zullen ons wel op een andere manier van ons geld aftroggelen, Klink dacht even makkelijk te kunnen scoren die vieze smerigkijkende leugenaar, onbetrouwbare rot kop heeft dat ventje.
Het is geen plicht om je te laten inenten, Klink doet ook zijn werk er liggen miljoenen vaccins op de plank, die moeten weggewerkt worden, het is moeilijk nu te twijfelen aan de samenstelling, Den Haag heeft een stap genomen/besluit! Maar nogmaals je hoeft niet!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:14 schreef Aka-Zigor het volgende:

[..]

Overbevolking tegen gaan, wereldwijd?
Er wordt niet alleen in Nederland geent.
Daar lijken me toch wel makkelijkere methoden voor. Maar jij hebt informatie die erop wijst dat er noemenswaardige aantallen mensen zullen sterven/zijn gestorven aan vaccinaties?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:15 schreef DonGiovanni het volgende:

[..]

Om er vaste klanten van te maken! Je hebt kans op een heel scala aan fijne nieuwe hippe auto-immuun ziektes, waar het ene middeltje nog duurder zal zijn dan het ander en weer bijwerkingen geeft, waar wel weer een ander medicijn tegen helpt. Heeft u al een gouden klanten kaart? Want dan krijgt u korting.
En dat is in het belang van de overheid? Diezelfde overheid kan de zorg nu al amper betalen. Maar heb jij informatie over vaccinaties die zoveel bijwerkingen hebben gehad dat er aan de bestrijding daarvan alleen al kapitalen zijn verdiend?
Voor degene die Klink niet zo graag mogen (dat lijkt hier nogal veel voor te komen), bedenk dan dat dit een internationale discussie is. In principe herhaalt hij conclusies uit wetenschappelijk onderzoek, iets wat hier over het algemeen wel wordt gerespecteerd.

Voor meer informatie: www.sciencebasedmedice.org
Zeer goed artikel: http://www.wired.com/magazine/2009/10/ff_waronscience/

Leuke quote van The Union:
"I'd refuse the H1N1 vaccine for my son, if he hadn't died of measles three months ago."
wat een dom klootjes volk reageert hier zeg.. allemaal denken ze dat ze er verstand van hebben:S
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:18 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Daar lijken me toch wel makkelijkere methoden voor. Maar jij hebt informatie die erop wijst dat er noemenswaardige aantallen mensen zullen sterven/zijn gestorven aan vaccinaties?
Ze zijn nog maar net begonnen met enten maar in Zweden zijn er al 4 en 1 in Hongarije.

Daarbij zijn er in Zweden meer dan 200 gevallen opgenomen in het ziekenhuis door de enting.

Misschien is het een kwestie van tijd om noemenswaardige aantallen te melden.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:32 schreef dommeltje het volgende:
wat een dom klootjes volk reageert hier zeg.. allemaal denken ze dat ze er verstand van hebben:S
Mooi argument, waarvoor dank, mr Osterhaus.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:53 schreef mediaconsument het volgende:
[afbeelding]
zat er al op te wachten..
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:37 schreef Aka-Zigor het volgende:

[..]

Ze zijn nog maar net begonnen met enten maar in Zweden zijn er al 4 en 1 in Hongarije.

Daarbij zijn er in Zweden meer dan 200 gevallen opgenomen in het ziekenhuis door de enting.

Misschien is het een kwestie van tijd om noemenswaardige aantallen te melden.
Ja, want als de bevolking uitgedund moet worden met zulke aantallen dan gaat het nog wel even duren.

Maar even voor het complot: zou het niet effectiever/minder opvallend/goedkoper zijn om een ziekte te ontwikkelen en vervolgens slechts een klein deel van de wereldbevolking doeltreffend te vaccineren? Dat zou een hoop gedoe schelen.

Maar goed, ik begrijp dus dat er binnen nu en een paar jaar honderden miljoenen mensen op mysterieuze wijze om het leven zullen gaan komen. Ik ben benieuwd.
Als het vaccin veilig is, waarom wordt dan niet het gehele koningshuis en de voltallige regering als eerste gevaccineerd om aan te tonen dat het ook echt veilig is?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:55 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
Als het vaccin veilig is, waarom wordt dan niet het gehele koningshuis en de voltallige regering als eerste gevaccineerd om aan te tonen dat het ook echt veilig is?
Omdat de Niburu-mensen dan nog steeds roepen dat dat in scene gezet is en dat de NWO probeert de wereldbevolking uit te dunnen omdat onze wereldleiders nu eenmaal afstammen van reptielen van Mars of zoiets. Oh ja, en iets met chemtrails.
pff.. een beetje griep schijt je toch zo uit .
Klink Pinokkio: vaccin tegen Mexicaanse griep veilig
userIcon
Zo, mijn dagelijkse dosis propaganda voor vandaag heb ik ook weer binnengehad.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 15:37 schreef Jigzoz het volgende:
Ach, veruit de meeste mensen zullen die griep niet krijgen, de mensen die 'm krijgen zijn er een week flink beroerd van en een enkeling zal eraan overlijden. Niets nieuws onder de zon, want elk jaar gaan er aan griep tussen de 250 en 2000 mensen dood. De mensen uit een risicogroep doen er verstandig aan zich te laten vaccineren omdat ze een verhoogd risico lopen de griep niet te overleven. Dat complotgezever over dat vaccin is daarom gewoon weer hartstikke onnozel, zoals we gewend zijn van die Niburu-onzin.

Maar goed, val je binnen een risicogroep en wil je je per se niet laten vaccineren? Prima. Net waar je je prettig bij voelt. Als je maar geen andere mensen gaat proberen over te halen op deze manier met hun leven te spelen.
userIcon
OK debunkers, doen jullie werk om alle negatieve berichten goed te lullen....ik denk dat de weldenkende mens ver weg blijft van die gifspuit
Klink = politicus = leugenaar, dus voor mij geen spuit.
userIcon
OW ja dan..

Als hij het zegt is alles goed! Want hem gaat het helemaal om het volk!
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:01 schreef Jigzoz het volgende:


Omdat de Niburu-mensen dan nog steeds roepen dat dat in scene gezet is en dat de NWO probeert de wereldbevolking uit te dunnen omdat onze wereldleiders nu eenmaal afstammen van reptielen van Mars of zoiets. Oh ja, en iets met chemtrails.
Laat ik zeggen dat het me niets zou verbazen als een doel is een groot gedeelte van de mensen uit te roeien. Overbevolking is een probleem dat je niet kunt aankaarten in het publieke debat. Hoe los je het dan op?

Maare, je schijnt wel goed op de hoogte te zijn van die complot theoriŽn ?
userIcon
quote:
"Iets dat niet geregistreerd wordt, wat dus niet veilig is, komt niet op de markt
sigaretten staan ook geregistreerd komen ook op de markt,
testresultaten zijn nog niet binnen dus no way..
Lees hier over wat een bullshit de mexicaanse griep wel niet is:
http://www.dukesoft.nl/mexicaansegriepgelogen/
Er klopt helemaal niks van!
Ik laat me zeker ook niet inenten.. Bij de kamervragen werd er gevraagd of er nano-chips in het vaccin zitten, daar durfde meneer geen nee tegen te zeggen, onder het mom van "terrorismebestreiding". 9/11 was ook bullshit! Heeft allemaal te maken met de nieuwe wereld orde.