Website Brein is helemaal niet plat

Digital & Games • Geschreven door Danny Roodbol op 01-07-2009 @ 22:42
print 

De website van de stichting Brein, een organisatie die zich hard maakt voor censuur op het internet en middels torenhoge claims torrentsites, nzb indexers en andere sites voor mensen die graag eens geheel legaal een filmpje downloaden - probeert uit de lucht te halen, is helemaal niet platgelegd of beschadigd, zoals ze zelf beweren.  Dit maakte weblog GeenStijl vandaag bekend.

Een aantal dagen geleden dagvaardde Brein via een bericht op Twitter de oprichters van de populaire torrent-tracker The Pirate Bay en sindsdien zou de website van Brein constant onder vuur hebben gelegen.  Een DDOS-aanval van 'maar liefst' 96MB per seconde zou de oorzaak van de onbereikbaarheid zijn.  Echter blijkt de site van Brein gewoon online beschikbaar te zijn en op normale snelheid in te laden.

En dat niet alleen; Tim Kuik, directeur van Brein, beweerde stellig dat de site beschadigd was en dat de enige backup van de site al een jaar oud was.  Op de site staan echter gewoon alle berichten te lezen, wat erop zou duiden dat Brein het verhaal van de aanval heeft verzonnen, of op z'n minst heeft aangedikt.

Op de voorpagina van anti-piracy.nl prijkt nog steeds het bericht dat Brein de site aan het opbouwen is, maar wie even een url aanpast kan gewoon de complete site bekijken en bezoeken.

Volgens Kuik was de aanval vanmorgen afgelopen, echter verklaart dat niet hoe het kan dat er gisteren al een nieuw nieuwsbericht is geplaatst over de jongste dwangsom tegen het immens populaire en handige FTD.


Bron: GeenStijl


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

16096 views / 96 reacties
Reacties op dit bericht
46  van 96 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Heerlijk tendentieus verwoord nieuwsbericht weer.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:39 schreef chibibo het volgende:
Heerlijk tendentieus verwoord nieuwsbericht weer.
Dan moet je bij de bron zijn.
Alleen het stuk inzake FTD is van de hand van Danny als ik het stuk op GeenStijl lees.
De vraag wat de relatie FoK/FTD is laat ik bewust achterwege
iemand moet me maar eens uitleggen hoe het volgende marktmodel (wat volgens mensen als die van Pirate Bay zou moeten werken) werkbaar zou moeten zijn.

1) Artiest brengt een cd uit

2) Consument koopt de cd

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download.

4) Artiest krijgt 10 euro, terwijl de rest van de wereld zijn muziek in z'n bezit heeft.

Nu ben ik geen expert, maar dat is volgens mij geen gezonde marktwerking...
userIcon
Al was er maar 1 iemand op de hele wereld die een nekschot verdiende dan was het wel die achterlijke Tim

Wat een achterbaks smerig ventje is dat zeg.

Bovendien is 96MB per seconde natuurlijk gewoon peanuts
userIcon
Waar voorheen artiesten enkel betaald werden voor hun muziek, hebben artiesten van nu andere manieren van inkomsten, naast de verkoop van muziek is er nu opbrengsten uit optredens, merchandise, kledinglijn, ringtones. Waar enkele jaren geleden een wereldtour van grote artiesten nog geld koste en ter promotie van een album was is een tournee nu cashen. Geen enkele artiest is nog failliet gegaan door het downloaden, maar verspreiding van hun muziek is alleen enorm vergroot.
Meer berichten over BREIN!

dan is (bijna) iedereen het eens met elkaar
userIcon
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:48 schreef caustic het volgende:
iemand moet me maar eens uitleggen hoe het volgende marktmodel (wat volgens mensen als die van Pirate Bay zou moeten werken) werkbaar zou moeten zijn.

1) Artiest brengt een cd uit check.

2) Consument koopt de cd check.

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download. check.

4) Artiest krijgt 10 euro, terwijl de rest van de wereld zijn muziek in z'n bezit heeft. bullshit , van dat ene cd tje hou de artiest 50 eurocent over

Nu ben ik geen expert, maar dat is volgens mij geen gezonde marktwerking...

inderdaad geen gezonde markt werking.

1) Artiest brengt een cd uit check.

3) Artiest zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download. check.

3a Artiest regelt zijn distributie via een website en verdiend op die manier veel meer aan zijn product..
Wellicht is het zinvol als iedereen via deze link piraterij meld

http://www.anti-piracy.nl/meld_piraterij/meld_piraterij.asp

Uw naam: Piet Piraat
Uw bedrijfsnaam/Organisatie: Download BV
Uw e-mailadres: torrent@download.nl
Uw (mobiele) telefoonnummer 0909-piraterij (0909-7472837) ( ¤ 0,50 per gesprek)
Naam aanbieder: Tim Kuik
Adres aanbieder:Postbus 133
2130 AC Hoofddorp
E-mail aanbieder:
Website aanbieder: BREIN
URL of nummer advertentie: http://www.anti-piracy.nl/over_brein/wat_is_brein.asp
Naam vraag en aanbod website: Veel oplichterij van een zielig mannetje genaamd Tim Kuik
Aanvullende informatie/ opmerkingen: Haal deze walgelijke site meteen uit de lucht
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:48 schreef caustic het volgende:
iemand moet me maar eens uitleggen hoe het volgende marktmodel (wat volgens mensen als die van Pirate Bay zou moeten werken) werkbaar zou moeten zijn.

1) Artiest brengt een cd uit

2) Consument koopt de cd

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download.

4) Artiest krijgt 10 euro, terwijl de rest van de wereld zijn muziek in z'n bezit heeft.

Nu ben ik geen expert, maar dat is volgens mij geen gezonde marktwerking...
1) Artiest brengt een cd uit

2) Consument koopt de cd

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download.

4) Een enorm publiek luistert de muziek en een fanbase ontstaat

5) Een groot deel van deze fanbase koopt de cd, concertkaartjes en/of merchandise.

6) Dankzij toenemende populariteit ontvangt de artiest verder inkomsten door de muziek te verkopen aan tv/radio/game producenten
userIcon
quote:
Waarom nog een illegale kopie kopen als je het gratis kunt downloaden van het Internet en anders brandt je buurman of je collega wel een kopietje voor je." Helemaal gratis is het downloaden overigens niet. "De enigen die goed geld aan het illegale verkeer verdienen zijn de service providers die breedbandverbindingen verkopen. De eigenaren van de content blijven met lege handen achter", zegt Kuik.
Van hun site.

Tuurlijk betalen we niet voor ILLEGALE kopies lamlul! Als ze legaal zijn betalen we er wel voor.

Overigens zijn de echte boosdoeners dus de providers die landelijk 20mbit aan de voordeur leggen.

Die vent mogen ze echt opknopen als je het mij vraagt.

Wat schrijft die achterlijke josti eik per jaar bij op zn rekening van ONS geld? Weet iemand dat?
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:36 schreef iscommunity het volgende:

[..]

Je hebt dus duidelijk geen verstand van zaken. FTP is altijd kleinschalig gebleven. Er zijn zoveel 0day sites. Je weet gewoon niet waar je over praat wannabe.
Maar één ding kunnen we wel stellen, TPB heeft aboluut niks met de scene te maken verder.

Het was wel tot voorkort (ok nog wel even, minimaal tot augustus) de grootste torrent tracker...maar meer ook niet.
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 @ 00:24 schreef slindenau het volgende:

[..]

Maar één ding kunnen we wel stellen, TPB heeft aboluut niks met de scene te maken verder.

Het was wel tot voorkort (ok nog wel even, minimaal tot augustus) de grootste torrent tracker...maar meer ook niet.
Ik bedoelde dan ook eigenlijk de torrent scene. TPB had meer dan 20 miljoen peers. Op het toppunt nog veel meer. De tracker wordt nu aangepast en geschikt gemaakt voor de copyrighthouders. Hoogverraad van de bovenste plank. Het gaat namelijk niet eens om filesharing maar simpel om het sharen van een torrent. Doordat men nu wordt geannexeerd door het fascisme, zonder het gevecht tenminste af te maken, werken ze mee aan de vernietiging van de vrijheid van informatie op het internet.
Downloaden voor eigen gebruik is wel degelijk legaal. Sites als TPB hebben er altijd voor gezorgd dat juist illegale downloads niet commercieel werden aangeboden.
Artiesten zouden ook wel degelijk kunnen profiteren van free filesharing, al is het alleen al omdat ze kunnen delen in de advertentie inkomsten. Helaas zijn ze te dom om te schijten, en geven ze liever alle inkomsten weg aan onder andere het google netwerk (youtube anyone?)

De weg gaat nu open voor de ali illegali website houder die dezelfde illegale films gaat tapen vanuit de bios, vanaf een screener of toch direct vanaf de dvd, en het vervolgens via sinistere betaalmethodes gaat aanbieden.
userIcon
Ik zit in mijn hoofd met begrippen als:

overheid
bedrijven
subsidie
muziek
cultuur
platenmaatschappijen
kapitalisering van cultuur

Maar ik kan er maar geen kloppend verhaal van maken...misschien kunnen jullie dat wel/ook niet?

Ik blijf het ingewikkeld vinden.

Feit blijft: Als men een nieuwe muziek-cd in de winkel aanbiedt voor 5 euro, dan koop ik die cd. De redenatie over marktwerking via vraag werkt gewoon niet meer in deze wereld. Eerst de prijzen omlaag, dat dan zwaar promoten en bekend maken.

caps verwijderd
userIcon
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 @ 00:42 schreef Met_je_hoofd_88 het volgende:

Feit blijft: Als men een nieuwe muziek-cd in de winkel aanbiedt voor 5 euro, dan koop ik die cd. De redenatie over marktwerking via vraag werkt gewoon niet meer in deze wereld. Eerst de prijzen omlaag, dat dan zwaar promoten en bekend maken.
De marktwerking werkt prima, omdat de vraag naar (gratis) muziek on-demand toeneemt, daalt de vraag naar muziek uit de winkel. Dus dat betekent dat het huidige model van platenmaatschappijen en winkelketens niet meer werkt en aangepast moet worden naar de nieuwe situatie. Hetzelfde zie je met kranten, de vraag naar online nieuws stijgt en naar papieren nieuws daalt. Tijden veranderen, en je kunt niet eeuwig blijven vasthouden aan een verouderd bedrijfsmodel. Iets dat brein niet wil/kan begrijpen.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:37 schreef iscommunity het volgende:

[..]

Inderdaad.
Wat is dat 0day's enzo?
Releasegroups heb ik nog van gehoord, maar de rest?
userIcon
En dan opeens komt Frans Bauer van Bananasplit langs bij Tim
userIcon
OMG wat is dit kansloos. Tim Kuik, geef het op. Zoek een echte baan. Word eens volwassen.
Ik vraag me af hoe die Tim Kuik zich iedere dag normaal in de spiegel kan aankijken, godsamme wat een idioot....
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:56 schreef Daskaar het volgende:
zijn jullie nou echt zo hypocriet?
je kijkt films en luistert muziek zoveel je wil en helemaal gratis.
tegen de wil in van de artiesten.
wat je nu kijkt en luistert zou je in geen leven bij elkaar kopen.

maar je staat ervan te kijken als men compensatie wil voor alles dat je gratis gebruikt?
waar hard voor gewerkt is?

is dat eerlijk?
brein behartigd enkel de belangen van de artiesten die jij en ik bestelen.

maar we nu we gewend zijn alles gratis te pakken gaan we op onze achterpoten staan als iemand er iets van zegt.
we zijn verwend en uitermate egoistisch.

het is niet meer dan logisch en eerlijk dat er een eind komt aan gratis downloaden.
ik zal me er een stuk beter bij voelen in ieder geval.
Je snapt er echt helemaal geen moer van, he?
Muziek en films downloaden in Nederland mag. Net zo als dat je een film met je videorecorder kunt opnemen. Met een DVD-recorder en een digitale uitzending kom je ook al een heel eind.
Het maakt geen fuck uit voor de industrie of je het koopt of niet. De meeste muziek of film-liefhebbers hebben een vast budget voor hun liefhebberij en die geven ze daar ook aan uit. Ongeacht of ze kunnen downloaden of niet.

Wanneer dat budget op is downloaden ze misschien eens wat. Maar de CD's die ze dan downloaden, zouden ze toch al niet kopen, omdat het buiten het budget valt. Ergo: de muziek industrie verliest hier weinig tot niets aan.

Natuurlijk zijn er ook een grote groep mensen die alleen maar download en niets koopt. Dat zijn dezelfde type mensen die vroeger cassettebandjes kochten. Dus in dat opzicht is er wellicht een marge, maar geen achteruitgang,
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:48 schreef caustic het volgende:
iemand moet me maar eens uitleggen hoe het volgende marktmodel (wat volgens mensen als die van Pirate Bay zou moeten werken) werkbaar zou moeten zijn.

1) Artiest brengt een cd uit

2) Consument koopt de cd

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download.

4) Artiest krijgt 10 euro, terwijl de rest van de wereld zijn muziek in z'n bezit heeft.

Nu ben ik geen expert, maar dat is volgens mij geen gezonde marktwerking...
1) Iemand heeft een budget voor 3 CD's

2) hij download 10 CD's

3) hij koopt de 3 CD's die hij het beste vindt, voor de andere 7 heeft hij geen geld. Maar hij luistert er wel naar

4) Artiest/Platenmaatschappij heeft verdient aan de verkoop van 3 CD's

of jouw versie

1) Iemand heeft een budget voor 3 CD's

2) Hij koopt 3 CD's

3) Artiest/Platenmaarschappij heeft verdient aan de verkoop van 3 CD's

Wat is het verschil voor de artiesten en de platenmaatschappij?
Wat is het verschil voor de luisteraar?

Bovendien, vooral minder grote artiesten kunnen veel makkelijker een fanbase opbouwen door de snelle en eenvoudige verspreiding van hun muziek. Ik zet af en toe ook de muziek van mijn eigen band helemaal zelf in de daarvoor bestemde nieuwsgroepen. Kan niemand wat van zeggen: nummers zelf geschreven, studio zelf betaald...

Gewoon opzouten met breindood
userIcon
Brein is dus niet vies van de nodige leugens. Bizar clubje is het.

Verder blijf ik vinden dat Brein onterecht een soort eigendom op mp3's claimt. Ik kan liedjes ook van de radio opnemen en dat is ook niet verboden. Als ik geld betaal voor muziek, wil ik een product, geen computerbestand.
Ehm opzich vreemd, een melding maken van piraterij op de site van Brein, werkt niet..
Er is een fout opgetreden: The message was undeliverable. All servers failed to receive the message
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:26 schreef Telecaster het volgende:
Sjonge, dus Brein is onbetrouwbaar..?

Well, put me in a dress and call me Susan.
Susan, ben jij het??
userIcon
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 @ 01:28 schreef WPA het volgende:

[..]

1) Iemand heeft een budget voor 3 CD's

2) hij download 10 CD's

3) hij koopt de 3 CD's die hij het beste vindt, voor de andere 7 heeft hij geen geld. Maar hij luistert er wel naar

4) Artiest/Platenmaatschappij heeft verdient aan de verkoop van 3 CD's

[...]
Dat geldt voor mij.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:37 schreef iscommunity het volgende:

[..]

Inderdaad.


Goh, de warezgoden van fok hebben gesproken. Mochten jullie ouder dan 14 zijn dan mogen jullie je met reden gaan schamen. Met de scene wordt geduid op de groepen waar alle door de talloze p2p/0day/rapidshare( ) leechers zo fel begeerde content 'oorspronkelijk' vandaan komt. Mensen die op de verdere verspreiding hiervan doorgaans ook zeker geen prijs stellen.

Verder is het ronduit achterlijk tpb verraders van de scene te noemen; tot de scene behoorden ze absoluut al niet en hooguit hun userbase hebben ze nu 'verraden'. Enkel simpele, kortzichtige leechers zouden deze stap echter ook als verraad kunnen ervaren. Het gaat hier niet om je zoveelste axxo-ripje maar om de levens van de mensen die je het verkrijgen ervan de laatste jaren zo gemakkelijk mogelijk hebben gemaakt.

userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:51 schreef superjojo het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/BREIN

Sla uw slag.
En wat lees ik daar:
quote:
Deze pagina is genomineerd voor verwijdering

Ten minste één van de mensen die meewerken aan Wikipedia vindt dat deze pagina in deze vorm niet binnen de Wikipedia-encyclopedie past. De pagina is daarom aangedragen op de verwijderlijst.

De reden die hiervoor is opgegeven, luidt: Reclame voor de eigen stichting.. daar is wikipedia niet voor bedoeld... , Tweede reden : Brein heeft geen enkele juridische zeggenschap.
Brein, de enigst bij Brein met een brein is de sitenaam
Brein heeft sowieso een smerige manier van werken, dus dit verbaast mij niks. Brein houdt zich bezig met het verspreiden van leugens en het dreigen met dure rechtszaken, zodat de meeste websites er zelf mee stoppen. Daarnaast is deze organisatie voor vergaande censuur.

Vroeger maakte je een kopie van een cd of cassette-bandje van een vriendje op school. Tegenwoordig maak je een kopie van een cd of film van een 'vriend' op het internet.
userIcon
Alsof een DDoS-aanval data wist
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:56 schreef Daskaar het volgende:
zijn jullie nou echt zo hypocriet?
je kijkt films en luistert muziek zoveel je wil en helemaal gratis.
tegen de wil in van de artiesten.
wat je nu kijkt en luistert zou je in geen leven bij elkaar kopen.

maar je staat ervan te kijken als men compensatie wil voor alles dat je gratis gebruikt?
waar hard voor gewerkt is?

is dat eerlijk?
brein behartigd enkel de belangen van de artiesten die jij en ik bestelen.

maar we nu we gewend zijn alles gratis te pakken gaan we op onze achterpoten staan als iemand er iets van zegt.
we zijn verwend en uitermate egoistisch.

het is niet meer dan logisch en eerlijk dat er een eind komt aan gratis downloaden.
ik zal me er een stuk beter bij voelen in ieder geval.
Het is bewezen dat mensen die downloaden uiteindelijk meer kopen dan mensen die dat niet doen. Dat komt omdat je met het downloaden alle troep eruit kan halen en echt datgene wat je echt mooi vindt gaat kopen. Dat bericht stond laatst hier ook nog op fok.
userIcon
mooi zo contact pagina is openbaar
dan kun je een stront van een koe naar gebouw van Brein sturen.
ooooh wat prachtig... "Meld Piraterij" pagina.
Laten we Stichting Brein aangeven , die stelletjes sukkels.
userIcon
Tim Kuik, directeur van Brein, beweerde stellig dat de site beschadigd was en dat de enige backup van de site al een jaar oud was.

Tim LULLO! Tijd om je systeembeheerder DIREKT te ontslaan als dit echt waar is.

BTW: platleggen die site van Brein!
zojuist een kleine bijdrage geleverd aan FTD voor hun strijd tegen de criminele organisatie Brein. Ik raad anderen aan dit ook te doen.
Echt zo'n pauperstichting dit.... laat ze in godsnaam opgedoekt worden voor ze ons TE veel geld kosten


btw, vet anti brein shirt dat ik laatst tegen kwam :
http://www.shirtshop.nl/ShirtShop/spitje.php?product=1334
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:48 schreef caustic het volgende:
iemand moet me maar eens uitleggen hoe het volgende marktmodel (wat volgens mensen als die van Pirate Bay zou moeten werken) werkbaar zou moeten zijn.

1) Artiest brengt een cd uit

2) Consument koopt de cd

3) Consument zet cd op internet, waarna half de wereld 'm download.

4) Artiest krijgt 10 euro, terwijl de rest van de wereld zijn muziek in z'n bezit heeft.

Nu ben ik geen expert, maar dat is volgens mij geen gezonde marktwerking...
5) Muziek van artiest word gehoord op plaatsen in de wereld waar hij nog nooit gehoord is.

6) Mensen die zijn muziek horen besluiten zijn CD's te kopen of te bestellen.

7) Mensen die zijn muziek downloaden besluiten zijn concert bij te wonen, of zijn merchandise te kopen.

8) Artiest heeft meer bekendheid, meer concerten en verkoop van CD's op plaatsen waar hij nooit een CD officieel heeft uitgebracht.
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:45 schreef MaiMiTang het volgende:

[..]

Dan moet je bij de bron zijn.
Alleen het stuk inzake FTD is van de hand van Danny als ik het stuk op GeenStijl lees.
De vraag wat de relatie FoK/FTD is laat ik bewust achterwege
Gezien deze post van jou, komt de aap langzaam uit de mouw...
Ik wil een referendum over stichting brein, of afschieten of opknopen
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 23:20 schreef gewoonmeppen het volgende:
Ik heb ook met die arme artiesten te doen.
Kijk maar naar MTV cribs.
Je slaat de spijker op z'n kop..

Zolang die simpele zielen nog binnen lopen met hun flauwe raps en neppe acts die werkelijk nergens over gaan (bier & tieten niveau), ben ik er echt niet rouwig om als ik wat download van 't een of ander.

Als ik iets echt de moeite waard vind, dan wil ik daar best voor betalen, of het nu film of muziek is.

En inderdaad, dankzij het downloaden ben ik op muziek gestuit waar ik nog nooit van had gehoord, en waar ik nu een stapel CD's van heb liggen.. gekocht.

Brein moet nodig naar de psychiater, ze missen duidelijk een paar celletjes
Is het niet zo dat dit een vorm van laster is en dat Brein op grond van dit aangeklaagd kan worden door een dergelijke community die zich aangesproken voelt zoals 'hackers van TPB'?

Wikipedia:
"Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.

De motieven verschillen, maar kunnen vaak gezocht worden in wraak, of frustratie na het beëindigen van een relatie."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Laster

Smaad lijkt me namelijk een tik te ver gaan omdat:

"Anders dan bij laster gaat het bij smaad niet om beschuldigingen waarvan men weet dat ze niet waar zijn. Vaak worden de beschuldigingen zo veel mogelijk opgeblazen om het slachtoffer zo veel mogelijk aan de schandpaal te nagelen. Het hoeven niet per se strafbare feiten te zijn waarvan het slachtoffer beschuldigd wordt; overspel of afwijkende seksuele voorkeuren kunnen zich uitstekend lenen voor smaad."
userIcon
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 @ 04:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

[afbeelding]

Goh, de warezgoden van fok hebben gesproken. Mochten jullie ouder dan 14 zijn dan mogen jullie je met reden gaan schamen. Met de scene wordt geduid op de groepen waar alle door de talloze p2p/0day/rapidshare( ) leechers zo fel begeerde content 'oorspronkelijk' vandaan komt. Mensen die op de verdere verspreiding hiervan doorgaans ook zeker geen prijs stellen.

Verder is het ronduit achterlijk tpb verraders van de scene te noemen; tot de scene behoorden ze absoluut al niet en hooguit hun userbase hebben ze nu 'verraden'. Enkel simpele, kortzichtige leechers zouden deze stap echter ook als verraad kunnen ervaren. Het gaat hier niet om je zoveelste axxo-ripje maar om de levens van de mensen die je het verkrijgen ervan de laatste jaren zo gemakkelijk mogelijk hebben gemaakt.

Dat zeg ik toch? Ik ben zelf niet heel thuis in de films en muziek, maar geloof me dat ik genoeg weet van de cracking scene, weet dat een 0day meer is dan een filmpje dat nog niemand heeft, en waar je je ccnr's moet traden...
Och gut, ze hebben hun IIS aangepast zodat enkel aangemelde gebruikers gebruik kunnen maken van hun site. Stelletje ziello's!!!
Stelletje losers
userIcon
Op dit moment heb ik voor de volgende 3 URL's een gebruikersnaam en wachtwoord nodig:

http://www.brein.info/nieuws/archief.asp

http://www.anti-piracy.nl/nieuws/archief.asp

http://www.anti-piracy.nl/nieuws/bericht.asp?nieuwsberichtid=99

Oftewel: Brein heeft het door dat er iets niet klopt.
userIcon
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 @ 22:44 schreef Afwezig het volgende:
Mooie mongool als je een jaar lang geen backup maakt. Dan verdien je het ook.

Ow ja, ze verdienen het hoe dan ook.
Het bewijst maar weer dat deze mensen helemaal niets te zoeken hebben op internet.
46  van 96 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 24/05 'Topoverleg Apple en Samsung levert niets op'8
» 23/05 Tele2 in beroep tegen uitspraak Pirate Bay20
» 23/05 BREIN klaagt Pirate Bay-uploader aan94
» 21/05 Storing treft DigiD12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden