Massa-aanrander moet terug naar Turkije

Internationaal • Geschreven door Peter (pberends) op 20-05-2009 @ 20:40
print 
De 17-jarige jongen die in oktober 2008 in enkele dagen tijd twintig aanrandingen pleegde in een park in het Belgische Gent, moet terugkeren naar zijn thuisland Turkije om er een behandeling te volgen. Dat heeft de Gentse jeugdrechter vandaag beslist. Ook krijgt de dader voor een jaar een verbod om naar België te reizen.

De slachtoffers betroffen allen meerderjarige vrouwen die werden betast door de tiener. In twee gevallen ging het om verkrachting, waaronder elke daad van penetratie valt.

De jongen was in Gent om twee weken lang op een huis van familieleden te passen. De jongen werd uiteindelijk gevat na doorgedreven buurtinformatie- en observatiewerk door de lokale Gentse recherche.

Vijf slachtoffers hadden zich gerechtelijk verenigd. Vier vrouwen krijgen een schadevergoeding van 500 euro. Een vrouw die het slachtoffer werd van verkrachting kreeg een voorlopige schadevergoeding van een euro toegekend. Een deskundige zal de grootte van het uiteindelijke schadebedrag moeten bepalen.

Bron: Standaard.be


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan4
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

13384 views / 94 reacties
Reacties op dit bericht
44  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29 schreef Pacifico het volgende:
Moet je in Nederland eens flikken, gelijk de hele Toerkiesjj gemeenschap over je heen, protestmarsen door de straten en spandoeken met de tekst "diezkriemienazi!"
gozer waar heb je het over, ik vind dit even walgelijk als jij dat vind, en zelfs walgelijker, omdat het mij in een schaamtelijke positie neerzet, omdat ik evenals turk ben.

Het is niet iets wat dagelijks gebeurt waarbij het een Turk is, zulke zieke figuren heb je overal.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:38 schreef myrkur het volgende:
Gaat het een beetje?
userIcon
Als je naar de hoeren gaat ben je meer kwijt..........toch?
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:08 schreef Halve-Amerikaan het volgende:
Oprotten met die gast, en wat een zwakke schadevergoedingen zeg...
$500 euro? Gooi d'r maar een nulletje bij aan, dat tuig kan die vrouwen wel heel erg getraumatiseerd hebben...
Wie moet dat betalen chef?
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:40 schreef Frontliner643 het volgende:

[..]

Wie moet dat betalen chef?
De Belgische overheid. Dus zo erg is dat nou ook weer niet.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:33 schreef leegzuigen het volgende:

[..]

man, relax... je geeft 5 reacties die alleen maar agressie uitstralen, lijkt me niet echt een goed idee als je kijkt na hoe er al gedacht wordt.

had beter in turkije tegen hem gevochten kunnen worden, die jongen wordt in turkije onthaald als een held..
beste vriend,

als ie in Turkije ontvangen wordt als een verkrachter, wordt hem erg goede discipline bijgebracht, om het heel netjes te houden, beter dan in Nederland trouwens.
userIcon
'doorgedreven'? staat dat in de dikke Van Dale?
userIcon
waar slaat dat bedrag van een euro nou weer op
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:43 schreef Evelien het volgende:
'doorgedreven'? staat dat in de dikke Van Dale?
Door gedreven wel.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:44 schreef DjinN het volgende:
waar slaat dat bedrag van een euro nou weer op
zucht......dat is al 442 x voorbij gekomen
userIcon
Ze zouden hem ook even moeten castreren.
Ik wil ook wel verkracht worden voor 500 euro. Snel verdiend.

(slaat natuurlijk nergens op he een vergoeding, alsof je daar het slachtoffer mee helpt. Of doet geld de tijd plotseling terugdraaien?)
Moet dus eerst heeeeeeeel wat gebeuren voordat ze terug kunnen.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:22 schreef TurkenSuperieur het volgende:

[..]

ja en dan?

een mietje blijft een mietje.

een land vol mensen dat zich geintimideerd voelt door marokkaantjes van 10 jaar op pleintjes en veldjes.

dus snaveltje toe
Daarom is het goed dat die marokkaantjes en turkjes vertrekken samen met hun ouders en andere familie.

Dan hoeven wij mietjes niet meer bang te zijn.

Jij geeft zelf al min of meer de oplossing.
Gooi ,m in een kokende pot soep
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:29 schreef Pacifico het volgende:
Moet je in Nederland eens flikken, gelijk de hele Toerkiesjj gemeenschap over je heen, protestmarsen door de straten en spandoeken met de tekst "diezkriemienazi!"
Achterlijk persoon, kun jij mij dat aanwijzen?
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:46 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Lol
"t was ook een lulletje van niks.
Massa aanranding: Tegelijkertijd aanranden van meerdere mensen.
Serie aanranding: Het na elkaar aanranden van meerdere mensen.
Dit is geen massa-aanrander, maar een serie-aanrander.
Missink link,

Ik zal je een verhaaltje vertellen .. toen ik 16 was hadden we hele nieuwe Turkse buren ontzettend gastvrij en heerlijke thee en koffie en eten Na een jaar vertelde onze buurman dat er een zoon zou overkomen. En vroeg mij mee tegaan naar Schiphol zodat ik de aankomst kon vertellen ..

Zoon kwam aan feest thuis .. als dank werd ik in de gang bijna aangerand .. de zoon kwam uit een dorp en had nog nooit een westerse tiener gezien .. Ik vertelde dat aan Pa .. had het beter niet kunnen doen want op zijn aankomst kreeg hij wat klappen die dagen erna nog zichtbaar waren :S
Kan het zoon nu ik ouder ben niet kwalijk nemen hij kwam uit een streek en never seen Europe maar toen was het heftig voor me ...

Wat ik hiermee wil zeggen dat sommige mensen een cultuurshock ervaren .. Niet dat ik het goedpraat btw.
userIcon
Goed om te zien dat ze zich bij onze zuiderburen ook al zo populair aan het maken zijn.
Ga zo door, en voedt de haat tegen jullie zelf.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 23:30 schreef AndreaW het volgende:
Missink link,

Ik zal je een verhaaltje vertellen .. toen ik 16 was hadden we hele nieuwe Turkse buren ontzettend gastvrij en heerlijke thee en koffie en eten Na een jaar vertelde onze buurman dat er een zoon zou overkomen. En vroeg mij mee tegaan naar Schiphol zodat ik de aankomst kon vertellen ..

Zoon kwam aan feest thuis .. als dank werd ik in de gang bijna aangerand .. de zoon kwam uit een dorp en had nog nooit een westerse tiener gezien .. Ik vertelde dat aan Pa .. had het beter niet kunnen doen want op zijn aankomst kreeg hij wat klappen die dagen erna nog zichtbaar waren :S
Kan het zoon nu ik ouder ben niet kwalijk nemen hij kwam uit een streek en never seen Europe maar toen was het heftig voor me ...

Wat ik hiermee wil zeggen dat sommige mensen een cultuurshock ervaren .. Niet dat ik het goedpraat btw.
Net als vele meisjes die zijn aangerand geef je het hem niet kwalijk...Terwijl je dat juist wel moet doen. Die mogool zit verkeerd, hij had dat nooit mogen doen, hij had nooit aan je mogen zitten. Care dat die gozer nooit eerder is Europa is geweest, dat betekent nog niet dat hij aan je mag zitten. Zegt wel wat over de opvoeding daar..

Ga maar iets koppen trouwens...
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:43 schreef pberends het volgende:
Na een paar aanrandingen dacht meneer dat hij in het verderfelijke westerse paradijs beland was.
Ja waarschijnlijk al opzoek naar de 70 / 72 maagden
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:10 schreef Ghazi het volgende:
Kontje knijpen moet kunnen volgens de de Nederlandse norm, maar verkrachting gaat te ver?
Hoe kom je er bij dat kontje knijpen hier mag? Het wordt hoog tijd dat iemand jou manieren leert.
waarom hebben we dit in Nederland nog niet? Zou het niet overal zo moeten zijn? Buitenlanders die de wet: meer dan ééns op een ietwat minder erge manier overtreden, en buitenlanders die de wet één keer ernstig overtreden (moord, verkrachting etc). Gewoon terugsturen... Zo is er ook weer plaats in Nederland om de autochtone (want die zijn er ook) misdadigers vast te zetten
Zit in het bloed.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 @ 01:40 schreef Dayan het volgende:
In de buurt waar ik woon zijn nulkommanul marokkanen.
Heaven ???? were the f*ck is dat ??? daar wil ik ook naartoe
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:43 schreef InGebruik het volgende:
Terecht!
Wat terecht!? Die gast mag wat mij betreft meer straf krijgen dan dit!
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 @ 03:06 schreef mosa24 het volgende:

[..]

Wat terecht!? Die gast mag wat mij betreft meer straf krijgen dan dit!
Ja doe maar 30 jaar (gevangenis niet het Hilton) ofwel water en brood en arbeid) en daarna uitzetting...
man Lockshot84 (FOK!games crew) 21-05-2009 @ 05:38 fotoboek no homepage
come on zeg..

20 mensen? ik zou zeggen gooi die vent in een gat en laat een hele gevangenis om de beurten die vent in zn kont neuken of zo.

dit soort mensen verdienen imo het ergste dat we kunnen verzinnen
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:44 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Door gedreven wel.
Maar dat is wat anders
Tjah, turkie turkie komt in het Westen waar wel echte meisjes wonen inplaats van die dikke behaarde berggeiten uit zijn land.

Enigste wat ik kan hopen is dat de slachtoffers van die naïeve multikul meisjes waren, wie er voor is moet de nadelen ervaren.
userIcon
Ies koeltoer!

Ergens wel logisch als je moet kiezen tussen je bloedeigen nicht en prachtige, loslopende westerse vrouwen.
userIcon
maar voor 1 jaar ? levenslange uitwijzing voor hem en heel z'n familie ! ik ben die parasieten hier meer dan beu. Ook het mooie gent is stillaan onderhevig aan de kanker die islam heet
Zonder te willen pesten en gewoon oprecht te zijn; Moslims/Turken zijn natuurlijk fysiek heel anders gebouwd dan ons. Ze zijn vaak kleiner van stuk en hebben meestal een zéér kleine penis. Minder dan 14 centimeter is de regel. En daarmee kom je gewoon niet ver in Blegië of Nederland. Daarnaast klagen ze zelf vaak dat blonde/blanke vrouwen vaak frigide zijn etc. etc.
Dan lijkt het me duidelijk dat het niet kan.
Turkije bij Europa, tuurlijk een land wat lekker sportief reageert als het verliest van Zwitserland voor kwalificatie. Verkrachting hoort daar bij de cultuur, so what, ze houden van groupies.

Grote stempel op dat papier met rode grote letters, NEE JULLIE KOMEN ER NOOIT IN.

Opzouten allemaal
SCHOP DIE KAKKERLAK HELEMAAL AAN PUIN. En dat zeg ik niet omdat het een turk is, maar omdat hij totaal geen respect heeft voor vrouwen en daar kan ik slecht tegen. Er zijn er zoveel die vrouwen alleen maar als voorwerp zien en die mogen van mij allemaal aan het gas

Foei knulletje, maak je spaarpotje maar leeg en je mag 1 jaartje ff niet naar België...
NL? D? L? zoek het maar uit waar je verder kan gaan met je respectloze gedrag.

Wat een straffen tegenwoordig he, ik zou hem echt afknallen en dan begin ik met zijn zaakje
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:44 schreef siddha het volgende:
sharia wet op hem toepassen
Hem vrijlaten en de aangerande vrouwen stenigen dus?
userIcon
Goed plan, moesten ze hier in Nederland ook mee beginnen.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:18 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Nee, toont aan dat Europese vrouwen minder gewilliig zijn dan ze ons doen geloven, hoewel ze na de eerste date toch 9 van de 10 keer aan je lul hangen, al is dat eem uitscheidingsorgaan.
Haha, jou zit duidelijk iets dwars.
userIcon
ze kunnen hem ook gewoon in Belgie laten verder oppassen en alleen zijn ballen terugsturen....
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:45 schreef Faeroer het volgende:
Vogelvrij laten verklaren alsjeblieft.
Hier ben ik het dus WEL mee eens. Kijk wat een trauma zo'n vrouwtje er aan over houdt als er zo'n vies onhygiënisch klotejong uit ... aan je gaat zitten en nog in je komt ook. beh.
Ik ben er zelf altijd voor om bij zulke gevallen volgelvrij te verklaren. Aankondigen met pamfletten en dan loslaten op het marktplein op de tijd van loslaten. Zodat iedereen er goed bij kan. Lets go medieval, werkt prima.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:18 schreef Ghazi het volgende:
Nee, toont aan dat Europese vrouwen minder gewilliig zijn dan ze ons doen geloven, hoewel ze na de eerste date toch 9 van de 10 keer aan je lul hangen, al is dat eem uitscheidingsorgaan.
Achterlijke barbaar. Niet moeilijk dat je al de vrijheden van jullie vrouwen moeten ontnemen en volledig met stof moeten bedekken zodat je amper diens geslacht kunt herkennen. Jullie kunnen je niet eens beheersen. Maarja.. wat meer kan je verwachten van een religie die vrij denken ontmoedigd. De geschiedenis van Iran is een perfect voorbeeld.. een bende barbaarse Islamitische bedoïnen valt binnen en roeit diens beschaving uit omdat ze het gewoon niet begrijpen doordat ze dom gehouden worden door Mohammed als controlemiddel. De Islam is een kanker die beschaving bedreigt, hebben ze al meermaals doorheen de geschiedenis aangetoond.
44  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan4
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden