Massa-aanrander moet terug naar Turkije

Internationaal • Geschreven door Peter (pberends) op 20-05-2009 @ 20:40
print 
De 17-jarige jongen die in oktober 2008 in enkele dagen tijd twintig aanrandingen pleegde in een park in het Belgische Gent, moet terugkeren naar zijn thuisland Turkije om er een behandeling te volgen. Dat heeft de Gentse jeugdrechter vandaag beslist. Ook krijgt de dader voor een jaar een verbod om naar België te reizen.

De slachtoffers betroffen allen meerderjarige vrouwen die werden betast door de tiener. In twee gevallen ging het om verkrachting, waaronder elke daad van penetratie valt.

De jongen was in Gent om twee weken lang op een huis van familieleden te passen. De jongen werd uiteindelijk gevat na doorgedreven buurtinformatie- en observatiewerk door de lokale Gentse recherche.

Vijf slachtoffers hadden zich gerechtelijk verenigd. Vier vrouwen krijgen een schadevergoeding van 500 euro. Een vrouw die het slachtoffer werd van verkrachting kreeg een voorlopige schadevergoeding van een euro toegekend. Een deskundige zal de grootte van het uiteindelijke schadebedrag moeten bepalen.

Bron: Standaard.be


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan4
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

13383 views / 94 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Tot nooit meer ziens
userIcon
En zo hoort het!
userIcon
Dus hij heeft voor 1 euro een vrouw kunnen verkrachten?
man pberends (Redactie Frontpage) 20-05-2009 @ 20:43 fotoboek no homepage
userIcon
Na een paar aanrandingen dacht meneer dat hij in het verderfelijke westerse paradijs beland was. Nadat er niets tegen gedaan werd door de politie ging hij gewoon gezellig door alsof het normaal was .
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:41 schreef crono7 het volgende:
Tot nooit meer ziens
Tot volgend jaar bedoel je
userIcon
sharia wet op hem toepassen
userIcon
Ik dacht dat Formule1 coureur Felipe Massa was aangerand
userIcon
Vogelvrij laten verklaren alsjeblieft.
userIcon
Een verbod voor een heel jaar om naar belgie te reizen? Wow, dan komt hij toch gewoon in Nederland meisjes aanranden en verkrachten.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:46 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Lol
Idd .

Geef dan niets.

Dit is meer een belediging.
userIcon
quote:
Een vrouw die het slachtoffer werd van verkrachting kreeg een voorlopige schadevergoeding van een euro toegekend.
Nou whoopty-freakin'-doo weer met die juridische kracht van vandaag. Van mij mag ie wegblijven. Voorgoed.
Het is bijna voordeliger om te verkrachten dan om naar de hoeren te gaan.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Idd .

Geef dan niets.

Dit is meer een belediging.
Inderdaad. Dat is wel heel erg schofterig.

En dat klootzakje, heeft die tot op heden in een cel gezeten of los rond gelopen?
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Geef dan of niks tot de deskundige het bedrag heeft vastgesteld, of alvast 5000 euro ofzo. Dit is beledigend.
zo van: jij bent zo lelijk, jij bent maar 1 euro waard
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:53 schreef Farth-vader het volgende:
Het is bijna voordeliger om te verkrachten dan om naar de hoeren te gaan.
En ook is het aanbod is vele malen groter.
"... moet terugkeren naar zijn thuisland Turkije om er een behandeling te volgen. Dat heeft de Gentse jeugdrechter woensdag beslist. Ook krijgt de dader voor een jaar een verbod om naar België te reizen."
Dus over een jaar is hij hier terug?
userIcon
Bye bye, zwaai zwaai.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:48 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Idd .

Geef dan niets.

Dit is meer een belediging.
dat is een juridische constructie, je zult een schadevergoeding moeten afdwingen, deze zal dan in eerste instantie op 1 euro worden gesteld. In een volgende (civiele) zaak kan het slachtoffer dan het definitieve bedrag eisen, maar er moet dan wel door een strafrechter zijn geoordeeld dat een schadevergoeding terecht is, het bedrag is op dat moment niet heel relevant.
ja we roepen allemaal bye bye zwaai zwaai maar geloof mij binnen een zeer korte periode is hij der weer
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:53 schreef Farth-vader het volgende:
Het is bijna voordeliger om te verkrachten dan om naar de hoeren te gaan.
Niet in turkije daar weten ze pas wat straffen zijn
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:59 schreef KarelVH het volgende:
"... moet terugkeren naar zijn thuisland Turkije om er een behandeling te volgen. Dat heeft de Gentse jeugdrechter woensdag beslist. Ook krijgt de dader voor een jaar een verbod om naar België te reizen."
Dus over een jaar is hij hier terug?
In Belgie kunnen ze hem niet behandelen, daarom moet hij naar turkije
userIcon
Oprotten met die gast, en wat een zwakke schadevergoedingen zeg...
$500 euro? Gooi d'r maar een nulletje bij aan, dat tuig kan die vrouwen wel heel erg getraumatiseerd hebben...
userIcon
Als Turk, terecht. Optieven

Alsof het het in Turkije slechter is, gevangenissen daar hebben ook wel een TVtje en dergelijke (ik weet het mijn zwager is cipier daar).
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:44 schreef siddha het volgende:
sharia wet op hem toepassen
Zegt de man met een streng islamitische achtergrond.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:06 schreef Allahs_Hakbar het volgende:

[..]

dat is een juridische constructie, je zult een schadevergoeding moeten afdwingen, deze zal dan in eerste instantie op 1 euro worden gesteld. In een volgende (civiele) zaak kan het slachtoffer dan het definitieve bedrag eisen, maar er moet dan wel door een strafrechter zijn geoordeeld dat een schadevergoeding terecht is, het bedrag is op dat moment niet heel relevant.
Maar wat heeft die tijdelijke 1 euro dan voor een zin. Hou dat bedrag dan gewoon op 0 euro. Ik wist niet dat het zo in zijn werk ging net als die vrouw, althans dat denk ik. Voor mij komt dat dan over als een belediging.
userIcon
Dit bericht toont wel aan dat er in Europa veel meer mooie vrouwen wonen dan in Turkije :p
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:43 schreef ThaSandman het volgende:
Dus hij heeft voor 1 euro een vrouw kunnen verkrachten?
Ja, da's een beetje als ducken he.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Maar wat heeft die tijdelijke 1 euro dan voor een zin. Hou dat bedrag dan gewoon op 0 euro. Ik wist niet dat het zo in zijn werk ging net als die vrouw, althans dat denk ik. Voor mij komt dat dan over als een belediging.
had opzich ook gekund, alleen 0 euro wordt meestal gebruikt wanneer een claim niet terecht wordt bevonden en daarom zullen ze wel 1 euro hebben gekozen
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:18 schreef Ghazi het volgende:

[..]

Nee, toont aan dat Europese vrouwen minder gewilliig zijn dan ze ons doen geloven, hoewel ze na de eerste date toch 9 van de 10 keer aan je lul hangen, al is dat eem uitscheidingsorgaan.
hihi je bent een echte fundi, die heb ik nog nooit eerder ontmoet
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 21:22 schreef TurkenSuperieur het volgende:

[..]

ja en dan?

een mietje blijft een mietje.

een land vol mensen dat zich geintimideerd voelt door marokkaantjes van 10 jaar op pleintjes en veldjes.

dus snaveltje toe
Je hebt nog gelijk ook. We zijn zo beschaafd hier.
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:43 schreef pberends het volgende:
Na een paar aanrandingen dacht meneer dat hij in het verderfelijke westerse paradijs beland was. Nadat er niets tegen gedaan werd door de politie ging hij gewoon gezellig door alsof het normaal was .
En gutteguttegut, na 2 verkrachtingen en nog wat betastingen mag hij voor een jaartje op cursus in het land van zijn ouders.

Indrukwekkend!
Kijk daar snappen ze het tenminste!
userIcon
Tussen haakjes, ik heb zojuist mezelf verkracht volgens de laatste regelementen. Dat doe ik dagelijks, mijn neus is onuitputtelijk.

Mag ik nou ook een jaartje op een soort PvdA vlindervakantie?
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:43 schreef ThaSandman het volgende:
Dus hij heeft voor 1 euro een vrouw kunnen verkrachten?
nee 1 euro is een symbolisch bedrag. dit wordt ook vaak gebruikt bij bijvoorbeeld een overdracht van een bedrijf dat het eigenlijk gratis weggeeft. dit bedrag geeft in dit geval aan dat de daadwerkelijke hoogte van de boete nog niet is vastgesteld.
userIcon
Moet je in Nederland eens flikken, gelijk de hele Toerkiesjj gemeenschap over je heen, protestmarsen door de straten en spandoeken met de tekst "diezkriemienazi!"
Die 1 euro snap ik niet zo..?
userIcon
? Dus België zegt; ga een jaar lekker vertoeven in Turkije en kom dan pas weer terug? . 17 jaar en nu al zijn hormonen niet in toom kunnen houden. Ik zeg castreren!
userIcon
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 @ 20:54 schreef twiFight het volgende:

[..]

Geef dan of niks tot de deskundige het bedrag heeft vastgesteld, of alvast 5000 euro ofzo. Dit is beledigend.
Dit is waarschijnlijk de enige manier waarop de wet het toelaat.
50  van 94 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan4
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden4
» 15:26 Meer dan 90 doden na aanvallen Syrische leger1
» 15:22 Shafiq spreekt nu van 'glorieuze revolutie' Egypte3


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden