Politiek is voor kernenergie

Politiek • Geplaatst door Marc (MPG) dm op 27-04-2009 @ 23:17
print 
Om ook de komende dertig jaar in de toenemende energiebehoefte te voorzien is het niet uit te sluiten dat er in Europa meer kerncentrales worden gebouwd. Dat stellen CDA, VVD en D66 op een debat dat door de Evert Vermeer Stichting werd gehouden in Den Haag. De PvdA kiest voor meer kolencentrales.

VVD-lijsttrekker Hans van Baalen stelt dat we "wat betreft onze energie onafhankelijk moeten worden van allerlei ayatollah's en van meneer Poetin. Daarom kunnen wij niet om kernenergie heen." Ook CDA'er Wim van de Camp is van mening dat kernenergie de komende dertig jaar onvermijdelijk is.

D66 is wat terughoudender in haar standpunt. Toch sluit Sophie in 't Veld van D66 de komst van meer kerncentrales niet uit. "Ik zie het als een laatste optie, want er hangt een prijskaartje aan en het gaat gepaard met gevaren. Maar het is niet realistisch om kernenergie helemaal uit te sluiten."

De PvdA vindt kernenergie geen optie. Volgens PvdA'er Thijs Berman moet de focus liggen bij het stimuleren van duurzame energie. Tot het zover is, zijn kolencentrales de minst slechte keuze volgens de PvdA.

Bron: Het Parool


Lees ook:

» 17/05 VVD krijgt integriteitsregels29
» 15/05 'Kabinet gaat te veel uit van wensdenken'5
» 15/05 'Gehaktdag' in Tweede Kamer9
» 15/05 Motie van wantrouwen tegen Weekers 30


4536 views / 61 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
kernenergie is prima
PVDA

Kernenergie is duurzame energie.
userIcon
quote:
wat betreft onze energie onafhankelijk moeten worden van allerlei ayatollah's
Wat een hypocriet ventje. De ayatollah's mogen geen kernenergie en wij wel.
userIcon
Het is de enige serieuze optie. Al die hippie-alternatieven kunnen geen compleet land voorzien en normale energiecentrales zijn enorm afhankelijk van landen waar je eigenlijk niks mee te maken wilt hebben
userIcon
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:20 schreef Mlchel het volgende:
PVDA

Kernenergie is duurzame energie.
Onzin, uranium is net zo zeer een delfstof als steenkool. Raakt ook een keer op.
Er zijn allang hoogrendements LICHTpanelen. Alleen in nog niet in Nederland.

China, India, Frankrijk, Spanje en Duitsland lachen zich dood om ons domme Nederlanders.

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/40025880/
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:24 schreef knars het volgende:

[..]

Onzin, uranium is net zo zeer een delfstof als steenkool. Raakt ook een keer op.
Daarom moet er ook veel meer geld geinvesteerd worden voor het verder ontwikkelen van kernfusie.
userIcon
Type 4 kernreactoren zijn zeer zeer veilig. Het uranium wat er (o.a.) in gebruikt wordt, wordt vaak gerecycled. En er kan ook Thorium in gebruikt worden, waarvan 5 keer zoveel bestaat als Uranium!

Op zich geen slechte ontwikkeling om te ondersteunen in de energietransitie! Ik blijf er echter bij dat een mooie duurzame energiebron veel waardevoller is!
De EG zal Nederland wel verbieden om op kernenergie over te stappen. Men is bevreesd voor een islamitische kernmogendheid in Europa.
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:20 schreef Wouter1979 het volgende:

[..]

Wat een hypocriet ventje. De ayatollah's mogen geen kernenergie en wij wel.
De brandstof die Nederland gebruikt voor haar kerncentrales, kunnen niet gebruikt worden voor nucleaire wapens, in tegenstelling tot het type welke gebruikt wordt in risico landen voor de wereld vrede.
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:25 schreef Pjet het volgende:
Er zijn allang hoogrendements LICHTpanelen. Alleen in nog niet in Nederland.

China, India, Frankrijk, Spanje en Duitsland lachen zich dood om ons domme Nederlanders.

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/40025880/
Onzin, als je het totaal plaatje gaat bekijken is zgn. groene energie altijd 2/3e duurder dan conventionele energie.

Een zonnepaneel zal alleen zijn rendament geven, als deze continu in de perfecte hoek ten opzichte van de zon staat, en tevens brandschoon is.

Duitsland bijvoorbeeld spendeerd veel geld aan de subsidies voor zonnepanelen, als het zo rendabel zou zijn zou er GEEN subsidie nodig zijn.
En hoe wordt geld gemaakt? Door energie te verbruiken!

Zonnepanelen hebben accu's nodig, druppelladers en omvormers van 12/24 V gelijkstroom naar 230 V wissel stroom, en om over langer afstand gebruikt te kunnen worden ook nog eens naar een spanning van minimaal 10.000 Volt allemaal VERLIES.

Vraag eens bij de KEMA waarom ze hun zonnepanelen NIET aanzetten, hun antwoord zal zijn omdat ze werkend duurder zijn dan niet werkend.


quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:44 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Onzin, als je het totaal plaatje gaat bekijken is zgn. groene energie altijd 2/3e duurder dan conventionele energie.

Een zonnepaneel zal alleen zijn rendament geven, als deze in de perfecte hoek ten opzichte van de zon staat, en tevens brandschoon is.

Zonnepanelen hebben accu's nodig, druppelladers en omvormers van 12/24 V gelijkstroom naar 230 V wissel stroom, en om over langer afstand gebruikt te kunnen worden ook nog eens naar een spanning van minimaal 10.000 Volt allemaal VERLIES.

Vraag eens bij de KEMA waarom ze hun zonnepanelen NIET aanzetten, hun antwoord zal zijn omdat ze werkend duurder zijn dan niet werkend.


In Duitsland hebben ze een andere zon. Sorry, vergeten..
+/- 1600 jaar halveringstijd, met zulk spul moet je je grond volstoppen!!!

Duurzaam is t zeker, uranium.
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Onstabiele religieuze fanaten horen niet met gevaarlijke dingen te spelen. En al helemaal niet als ze bij elke leider denken dat Imam el Mehdi is gearriveerd en dus los kunnen gaan met nukes.
My god... hoe dom kun je zijn?
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:48 schreef atomizer het volgende:
+/- 1600 jaar halveringstijd, met zulk spul moet je je grond volstoppen!!!

Duurzaam is t zeker, uranium.
Het wordt veilig opgeslagen.
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:32 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

De brandstof die Nederland gebruikt voor haar kerncentrales, kunnen niet gebruikt worden voor nuclaire wapens, in tegenstelling tot het type welke gebruikt wordt in risico landen voor de wereld vrede.
Volgens mij is het westen continue oorlog aan het voeren...
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:47 schreef Pjet het volgende:

[..]

In Duitsland hebben ze een andere zon. Sorry, vergeten..
Duitsland bijvoorbeeld spendeerd veel geld aan de subsidies voor zonnepanelen, als het zo rendabel zou zijn zou er GEEN subsidie nodig zijn.
En hoe wordt geld gemaakt? Door energie te verbruiken!

sorry was iets laat...
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:48 schreef atomizer het volgende:
+/- 1600 jaar halveringstijd, met zulk spul moet je je grond volstoppen!!!

Duurzaam is t zeker, uranium.
Het afval die de Nederlandse centrales produceren is slechts, 3 kubieke meter per jaar.
Zolang er geen beter alternatief is, blijft kernenergie de meest schone en meest efficiënte energie soort.
userIcon
Windmolend ftw
userIcon
Ik lach me dood om de reacties hier. ja geld speelt een grote rol. Er zijn heel erg veel energie technieken die hier niet worden toegepast...puur omdat een of ander bedrijf dan minder verdiend. Innovaties moet je ook doseren..niet gelijk het beste idee laten zien, zo hou je de mensen aan het kopen. Veel mensen zijn erg dom, zo dom dat ze geloven dat iedereen eerlijk is. Dus gaan ze naar zonnepaneel.nl en vertrouwen ze volledig dat wat zij leveren de beste deal ter wereld is... het is toch een nederlandse site? Wat is de oplossing? Meer geld in onderzoek steken... zodat patenten staatseigendom (volkseigendom!) worden en het volk het beste krijgt wat er is.. ipv datgene met de hoogste winstmarge
userIcon
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:20 schreef Mlchel het volgende:
PVDA

Kernenergie is duurzame energie.
Uraanerts voorbereiden is duur, enorm vervuilend en vergt veel energie dat ook elders gewonnen moet worden.
Kernenergie vergt ook grondstoffen, dus hoe lang denk je dat het zal duren voor daar ook een monopolie op ontstaat?
Om maar te zwijgen over het feit dat radioactief afval duizend jaar actief kan blijven en er nog nergens foolproof opslagruimtes bestaan.

Kernenergie is geen NOG geen ideaal vervangmiddel voor fossiele brandstoffen, maar het is wel de enige optie die we hebben als we niet afhankelijk willen zijn van wat derde-wereld malloten.
Er moet hoe dan ook veel meer geïnvesteerd worden in onderzoek naar kernfusie e.d.. als men er eenmaal in slaagt er meer energie uit te halen dan ze er nu in pompen wordt dat een wondermiddel en kunnen we ons focussen op andere zaken.
userIcon
Zo hehe? Worden ze wakker?!.. Radioactief afval schiet je gewoon de ruimte in.. Daar is het standaard radioactief, dus kan het kwaad? Misschien pas een miljard jaar later, als de mensheid allang niet meer bestaat en anderzijds. is geëvolueerd tot een hoger wezen en geen moeite heeft om daar oplossingen voor te bedenken!!!!!

Wat een stelletje eikels hier om mij heen eigenlijk... Kon iedereen maar zo nuchter denken... (F*CK!!!)Zucht!!!
quote:
De PvdA kiest voor meer kolencentrales.

De PvdA vindt kernenergie geen optie. Volgens PvdA'er Thijs Berman moet de focus liggen bij het stimuleren van duurzame energie. Tot het zover is, zijn kolencentrales de minst slechte keuze volgens de PvdA.
Wat een hersendode figuren daar bij de PvdAllochtonen . Ach je moet ook redelijk hersendood zijn om PvdA'er te zijn.
userIcon
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:50 schreef HIHIHIHI het volgende:

[..]

Volgens mij is het westen continue oorlog aan het voeren...
Is het Westen een eenheid misschien? Neen, we zijn verschillende landen die streven naar het halen van bepaalde normen, vandaar ook dat we ingrijpen wanneer barbaarse situaties uit de hand lopen en men in eigen gebied te blind is deze problemen te erkennen of verplicht machteloos moet toekijken.
In de meeste gevallen is het Amerika die de verantwoordelijkheid opeist om in te grijpen. Ze zijn immers groot genoeg om de backlash te dragen.

Wie is hier trouwens de hypocriet.. het Westen verafschuwen terwijl je eigen familie naar hier kwam omdat ze ons superieur systeem erkennen en voor jou een beter leven wilden dan je anders gehad zou hebben. Als je je eraan stoort, rot dan op? Buiten de cheap-labour zie ik geen meerwaarde.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 00:00 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Het afval die de Nederlandse centrales produceren is slechts, 3 kubieke meter per jaar.
Zolang er geen beter alternatief is, blijft kernenergie de meest schone en meest efficiënte energie soort.
Ja precies .. en die kleine kut centrale die we hebben levert dus al 3 kubieke meter rotzooi op per jaar.
Stel je voor dat we zo'n grote commerciële gif fabriek krijgen .. hoeveel rotzooi er dan per jaar gedumpt moet worden
userIcon
Hier ben ik het niet eens met de PvdA.
Hoewel ik kernenergie een gruwel vind, is dit beter dan afhankelijkheid van Rusland en de Opec. En steenkolen zijn te vervuilend.

en als die kerncentrales er toch komen, bouw er dan direct eentje van 20 keer de grootte als de allergrootste ter wereld in Japan. Dan kunnen we nog energie uitvoeren ook.
Als slot voor vanavond wil ik jullie nog een mooie joodse spreuk meegeven welke zeker eveneens doet gelden voor het energie vraagstuk: "wie jong en rechts is heeft geen toekomst, maar wien oud en links is geen hersens"

Jip en Janneke taal voor de minder begaafde fokkers: Tijdens je jeugd hoor je idealist te zijn, ben je dat niet dan wordt je omgeving bepaald door geweld/armoede, maar naar mate je ouder wordt (ook al ben je nog steeds jeugdig) wordt je meer realist, en als je de realiteit niet wilt inzien ben je dom.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 01:13 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Ja precies .. en die kleine kut centrale die we hebben levert dus al 3 kubieke meter rotzooi op per jaar.
Stel je voor dat we zo'n grote commerciële gif fabriek krijgen .. hoeveel rotzooi er dan per jaar gedumpt moet worden
Die kleine kut centrale, pardon? Er zijn 6 kerncentrales in Nederland, waarvan er 5 actief zijn. Die totaal maar 3m3 hoog radioactief materiaal als afval hebben. Welke nog eens wordt opgeslagen in een zeer veilige bunker, met de hoogste veiligheids garanties.

Misschien vindt jij het een fijner idee, om rookgassen door steenkoolcentrales in te ademen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 01:47 schreef MesaBoogie het volgende:
Als slot voor vanavond wil ik jullie nog een mooie joodse spreuk meegeven welke zeker eveneens doet gelden voor het energie vraagstuk: "wie jong en rechts is heeft geen toekomst, maar wien oud en links is geen hersens"

Jip en Janneke taal voor de minder begaafde fokkers: Tijdens je jeugd hoor je idealist te zijn, ben je dat niet dan wordt je omgeving bepaald door geweld/armoede, maar naar mate je ouder wordt (ook al ben je nog steeds jeugdig) wordt je meer realist, en als je de realiteit niet wilt inzien ben je dom.
Nooit geweten dat Churchill Joods was (en zelfs hoewel dit aan Churchill is toegeschreven, heeft nooit iemand dit echt opgetekend uit zijn mond kunnen bewijzen).
Kortom; de grootste kans is dat een rechts politicus of journalist dit ooit de wereld heeft ingeholpen.
Maar ja, het klinkt zo mooi he?
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 01:52 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Die kleine kut centrale, pardon? Er zijn 6 kerncentrales in Nederland, waarvan er 5 actief zijn. Die totaal maar 3m3 hoog radioactief materiaal als afval hebben. Welke nog eens wordt opgeslagen in een zeer veilige bunker, met de hoogste veiligheids garanties.

Misschien vindt jij het een fijner idee, om rookgassen door steenkoolcentrales in te ademen.
Wederom fout; we hebben 3 nucleaire installaties, 2 echte kerncentrales en 1 centrale in Petten die dit voor medische doeleinden opwekt.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 01:59 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Nooit geweten dat Churchill Joods was (en zelfs hoewel dit aan Churchill is toegeschreven, heeft nooit iemand dit echt opgetekend uit zijn mond kunnen bewijzen).
Kortom; de grootste kans is dat een rechts politicus of journalist dit ooit de wereld heeft ingeholpen.
Maar ja, het klinkt zo mooi he?
Kom maar met je trieste pauper smilie, sommige joodse wijsheden zijn zelfs de kern van de westerse samenleving. Churchill was een anti semiet, beter gezegd anti Yahudim ofwel anti joods/Joods.
Toch merkte hij op dat "het meest formidabele en opmerkelijke ras zijn dat ooit heeft bestaan." En ik ben blij mij tot hen te mogen behoren het joods/Joodse godsdienst/ras.
Waar had hitler zijn volkswagen vandaan?
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:02 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Wederom fout; we hebben 3 nucleaire installaties, 2 echte kerncentrales en 1 centrale in Petten die dit voor medische doeleinden opwekt.
Ik had het over al het afval, van centrales dus dat houd in energie centrales maar ook andere soort centrales. En licht toe waarom je wederom benoemd.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:18 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

"Fucking Jews... Jews are responsible for all the wars in the world."

Mel fucking Gibson.
De grootste nazi naast arnold swartznegger van Hollywood.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ach man, hij was gewoon dronken.
Met een beetje drank komen de oude anti joodse gevoelens weer boven...

Ik zie ze als een compliment, een leugen hoeft niet bestreden te worden...
De waarheid bewijst zich altijd zelf...

Al is der leugen nog zo sniel der waarheid der waarheid der waarheid...

Tja met de waarheid hebben alle Duitsers moeite mee... (qoute ome Gerrit Reis door de Nacht van Anne de Vries)
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:20 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

De grootste nazi naast arnold swartznegger van Hollywood.
"Every coward is a liar; Jews for example, not only in business, but also in common life"

Emmanuel Kant.

"Why are the Jews hated? It is the inevitable result of their laws; they either have to conquer everybody or be hated by the whole human race . . ." "The Jewish nation dares to display an irreconcilable hatred toward all nations, and revolts against all masters; always superstitious, always greedy for the well-being enjoyed by others, always barbarous -- cringing in misfortune and insolent in prosperity."

"They are, all of them, born with raging fanaticism in their hearts, just as the Bretons and the Germans are born with blond hair. I would not be in the least bit surprised if these people would not some day become deadly to the human race."

Voltaire.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:20 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Ach man, hij was gewoon dronken.
Dan moet de Paus altijd dronken zijn, christendom is heidens en anti Yahudim echte gelovige in de Brit Chadasha ofwel het Nieuwe verbond zijn joods, zoals de Joodse/Israelische Messias Yeshua is.

Niet voor niets zei de Messias:" ik ben gekomen om de verloren schapen van Israel te redden" (en allen die zich bij Israel aansluiten)

De Messias deed geen kerken stichten maar kwam in de Joodse synagogue. De gemeentes die de Brit Chadasha vermeld staan waren bekeerde goyim tot het Torah houdende Jodendom ofwel Israeliten, dus geen xtenen.

Xtenen vandaag zijn navolgelingen van de Rooms Katholiek kerk.

Yeshua zei: Meent niet dat ik gekomen ben om de wet of de profeten te ontbinden, ik ben NIET gekomen om die te ontbinden maar om te vervullen. Want voorwaar zeg Ik u: Totdat de hemel en de aarde voorbijgaan, zal er niet een jota noch een tittel van de wet/Torah voorbijgaan, totdat het alles zal zijn geschied.

Ofwel Torah zal minimaal van kracht zijn todat de 1000 jaar zijn geschied, de Shabbat eeuw van vrede op aarde.

Wat ik een erg grote grap vind, is dat moslims hun 'verlossing' pas kunnen krijgen als alle joden zijn uitgeroeid ( en dat is ook een rooms katholieke gedachte de vervangings theorie)
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:08 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Kom maar met je trieste pauper smilie, sommige joodse wijsheden zijn zelfs de kern van de westerse samenleving. Churchill was een anti semiet, beter gezegd anti Yahudim ofwel anti joods/Joods.
Toch merkte hij op dat "het meest formidabele en opmerkelijke ras zijn dat ooit heeft bestaan." En ik ben blij mij tot hen te mogen behoren het joods/Joodse godsdienst/ras.
Waar had hitler zijn volkswagen vandaan?
Sommige wijsheden ja... maar jij refereerde niet aan een Joodse wijsheid, sterker nog je refereerde aan een oneliner van onbekende origine. Op de rest wil ik niet eens ingaan, aangezien jij alleen maar ontwijkende antwoorden geeft. Je bent gewoon een slecht geïnformeerd persoon.. die links en rechts snel nieuwe vooronderstellingen wegplukt om de aandacht af te leiden van de antwoorden op jouw vorige vooronderstellingen. Ik doe hier niet aan mee voor je mijn vorige antwoorden beantwoord.
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 02:14 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Ik had het over al het afval, van centrales dus dat houd in energie centrales maar ook andere soort centrales. En licht toe waarom je wederom benoemd.
lul er niet omheen, centrales zijn centrales en geen opslagen van nucleair afval.
Maar denk je echt gelijk te hebben, dan zie ik graag jouw bewijzen.
Maar je had het (voor iedereen duidelijk) over centrales.
Dus cut het vaag gelul en de uitwegen; de enige manier waarop je enig respect krijgt is om je fouten te erkennen. Maar iets zegt dat je hiervoor te puberaal bent.
userIcon
quote:
Op maandag 27 april 2009 @ 23:32 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

De brandstof die Nederland gebruikt voor haar kerncentrales, kunnen niet gebruikt worden voor nucleaire wapens, in tegenstelling tot het type welke gebruikt wordt in risico landen voor de wereld vrede.
Nee, deze landen gebruiken ook diezelfde stof als wij.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 03:40 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

lul er niet omheen, centrales zijn centrales en geen opslagen van nucleair afval.
Maar denk je echt gelijk te hebben, dan zie ik graag jouw bewijzen.
Maar je had het (voor iedereen duidelijk) over centrales.
Dus cut het vaag gelul en de uitwegen; de enige manier waarop je enig respect krijgt is om je fouten te erkennen. Maar iets zegt dat je hiervoor te puberaal bent.
Een centrale is een centrale dat wil nog niet zeggen wat er precies wordt opgewekt, daarom heet ook een energie centrale energie centrale, maar dan zegt het nog niets over het type energie.
Jou vooroordeel over puberaal zegt meer over jouzelf dan over mij.

En dat je een quote bestempeld, als zijnde van een voor jou brilliant persoon wil nog niet zeggen dat deze dit zelf bedacht heeft.

Heeft adolf hitler het concept van de volkswagen of de hitler groet zelf bedacht?

Beantwoord deze vraag eens: Heeft Columbus Amerika ontdekt? en zo niet wie wel?

En waar haalde Einstein zijn basis vandaan voor bijvoorbeeld de relativeits theorie? en welk ras behoorde Albert Einstein toe?

Beantwoord mijn vragen nu ook maar...
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 03:54 schreef tsijben het volgende:

[..]

Nee, deze landen gebruiken ook diezelfde stof als wij.
Tuurlijk vandaar ook je vaandel...
userIcon
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 04:24 schreef MesaBoogie het volgende:

[..]

Een centrale is een centrale dat wil nog niet zeggen wat er precies wordt opgewekt, daarom heet ook een energie centrale energie centrale, maar dan zegt het nog niets over het type energie.
Jou vooroordeel over puberaal zegt meer over jouzelf dan over mij.

En dat je een quote bestempeld, als zijnde van een voor jou brilliant persoon wil nog niet zeggen dat deze dit zelf bedacht heeft.

Heeft adolf hitler het concept van de volkswagen of de hitler groet zelf bedacht?

Beantwoord deze vraag eens: Heeft Columbus Amerika ontdekt? en zo niet wie wel?

En waar haalde Einstein zijn basis vandaan voor bijvoorbeeld de relativeits theorie? en welk ras behoorde Albert Einstein toe?

Beantwoord mijn vragen nu ook maar...
Hoe oud ben je? Vast niet ouder dan een jaar of twintig...
Vrijwel elke energiecentrale is onderverdeel (wind, waterkracht, kolen, kernenergie etc). Loop niet te bedelen om mijn tijd peuter... ik heb geen tijd voor uit de kluiten gewassen vmbo'ers zonder enige kennis!

En beantwoord eerst mijn vragen op een volwassen manier, voordat je mij vraagt niet ter zake doende (er bij de haren bijgesleepte) vragen te beantwoorden. Op dit soort afleidingsmanouvres ga ik nl niet in voordat je op de basis vragen hebt geantwoord.
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 @ 04:34 schreef Paginabeheerder het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Vast niet ouder dan een jaar of twintig...
Vrijwel elke energiecentrale is onderverdeel (wind, waterkracht, kolen, kernenergie etc). Loop niet te bedelen om mijn tijd peuter... ik heb geen tijd voor uit de kluiten gewassen vmbo'ers zonder enige kennis!

En beantwoord eerst mijn vragen op een volwassen manier, voordat je mij vraagt niet ter zake doende (er bij de haren bijgesleepte) vragen te beantwoorden. Op dit soort afleidingsmanouvres ga ik nl niet in voordat je op de basis vragen hebt geantwoord.
Stop eens met speculaties en stop met je domme opmerkingen. Tja basseer je maar op standaard vmbo boekjes, het staat in de boekjes dus is het zo en nie anders.



Daarom staat er ook in jou boekjes dat Columbus Amerika ontdekte dat is volgens jou ook zo...

En daarom qoute je ook iemands iets toe, zonder ook maar enige kennis van joodse boeken of geschriften.
Welke toevallig iets ouder en wijzer zijn dan jou geliefde vmbo boekjes.

De antwoorden die jij wilt horen zijn om jou ego te strelen, vindt iemand die leugenachtig genoeg is om jou te doen laten horen wat je wilt...

Het grappige vind ik dat jij precies die dingen aanduid die ik helaas als vmbo-er moest leren, omdat mijn niveau flink onderschat werd.
Standaard onzin van zo en zo is het en nie anders, wij leren je wel hoe de wereld in elkaar zit... WHAHAHAHAHAHAHA

blijf vooral zoals je bent je doet niet onder voor menig fokker...
En dan zetten we alle centrales in marokko.
50  van 61 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 17/05 VVD krijgt integriteitsregels29
» 15/05 'Kabinet gaat te veel uit van wensdenken'5
» 15/05 'Gehaktdag' in Tweede Kamer9
» 15/05 Motie van wantrouwen tegen Weekers 30


Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
Video's