'Bosbranden straf voor abortus'

Internationaal • Geschreven door DAG op 10-02-2009 @ 15:21
print 

Volgens de vooraanstaande Australische geestelijke Danny Nalliah, voorman van de christelijke geloofsgemeenschap Catch The Fire, zijn de bosbranden die de Australische staat Victoria teisteren een straf van God. Dit liet Nalliah weten in een verklaring op de website van zijn geloofsgemeenschap.

Nalliah heeft naar eigen zeggen eind vorig jaar al een visioen gehad van de vlammenzee. 'In mijn droom zag ik overal vuur. Toen ik wakker werd praatte de geest van God tegen me. Hij zei dat hij Australië en in het bijzonder Victoria niet langer zou beschermen. Dit omdat het de slachting van ongeboren kinderen in de baarmoeder toestaat.'

De huidige vlammenzee die Australië al dagenlang in haar greep houdt heeft naar schatting aan meer dan 200 mensen het leven gekost. Het vuur heeft een gebied van ongeveer 330.000 hectare (zo groot als de provincie Friesland) in de as gelegd. Meer dan 750 huizen zijn verwoest.


'Bosbranden straf voor abortus'  (foto: DAG)

Bron: DAG


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe3
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd22
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden15


delen | eKudos nujij

16205 views / 181 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 181 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
Heeft de stem ook tegen hem gezegt dat die niet spoort
omg wat een sukkel om het achteraf te zeggen. Dat kan iedereen.. LOSER!!
userIcon
Nou weet je meteen wie het heeft aangestoken lijkt me
userIcon
Catch the fire..

userIcon
Zie je wel dattie bestaat..
Die bosbranden komen eerder door zijn rotkop dan door abortus
userIcon
Volgens mij ligt de schuld bij de personen die de brand(en) hebben aangestoken
vrouw ChipsZak. (Redactie Frontpage) 10-02-2009 @ 15:25 fotoboek homepage
userIcon
Vast
userIcon
Dat zulke mensen niet naakt aan de ketting liggen.
Ach ja, zo had je vroeger ook een gek die meende dat God tegen hem praatte via een brandend braambosje.
De huidige vlammenzee die Australië al dagenlang in haar greep houdt heeft naar schatting aan meer dan 200 mensen het leven gekost.

Hmja.. en al deze mensen deden aan abortus ...... weer zo'n weergaloze interpretatie van het geloof die weer het nodige kwaad bloed zet.
Zo zie je maar wat voor een stuk tuig die god wel niet is. Hij is nog altijd de grootste massamoordenaar aller tijden.
userIcon
Tja...god straft meteen.
userIcon
quote:
Hij zij dat hij Australië en in het bijzonder Victoria niet langer zou beschermen. Dit omdat het de slachting van ongeboren kinderen in de baarmoeder toestaat.'
Nee en dan zou 'de almachtige altijd-genadige god' wel toestaan dat al die mensen en diertjes en boompjes gebakken worden.. ? Wat een onzin weer
userIcon
stemmen horen in je hoofd is toch niet goed ?
sluiten ze hem daar niet op.
Waar blijven de straffen dan voor de slachting die in de middeleeuwen zijn aangericht uit naam van God? Wat een onzin weer dit. En waarom is er dan alleen brand in Australië en niet in andere landen waar abortus ook is toegestaan?

De zogenaamde vooraanstaande leiders van het christendom moeten is gaan nadenken over hun uitspraken als ze nog iets van aanhang willen overhouden.

De dood van die Italiaanse vrouw die in coma lag is dan zeker een teken van God dat euthanasie wel moet worden toegestaan.
quote:

'Dit omdat het de slachting van ongeboren kinderen in de baarmoeder toestaat.'
in tegenstelling tot ongeboren kinderen buiten de baarmoeder?
userIcon
FP morgen:
De vooraanstaande Australische geestelijke Danny Nalliah, voorman van de christelijke geloofsgemeenschap Catch The Fire is opgepakt voor brandstichting en en verantwoordelijk voor een deel van de 174 omgekomen mensen.

Het was dus toch geen "god"
userIcon
De geestelijk gestoorde Danny Nalliah, die zag een visioen van de hel, waar hij zal branden, that's all folks.
Overigens is deze geestelijk er kennelijk er niet van op de hoogte dat er in de bijbel staat hoe een priester abortus moet plegen om bastaardkinderen te voorkomen.
userIcon
dan houden wij Danny Nalliah verantwoordelijk.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:25 schreef Masterix het volgende:
Men die denken dat God tegen ze praat, zijn gek.


Zonder uitzondering.
Datte. Maakt niet uit welke God, ze bestaan allemaal niet...
man mouthman (Redactie Frontpage) 10-02-2009 @ 15:33 fotoboek homepage
userIcon
Ja en euthenasie dan? Zijn we dat nu al weer vergeten?
userIcon
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij hebben ze daar (al jaren) jaarlijks de gewoonte een aantal 'bosbrandjes' te hebben. Negen van de tien keer zijn deze branden aangestoken. Je gaat me niet zeggen dat 'God' elk jaar met een lucifertje gniffelend een takkie aansteekt..

Ik word ziek van die gasten die beweren tijdens een natte droom het woord (en zelfs belichaming rofl) van 'God' te hebben gekregen.. laat iemand ze allemaal opknopen en als vlammenschild gebruiken de volgende keer.. waarom zou 'God' JOU uitkiezen, wat maakt jou zoveel beter dan de rest van onze medemens en waarom denkt 'God' dat jij wat aan deze informatie hebt.

Erg vermoeiend allemaal.. laat ze in plaats van met de vingertjes wijzen een stel huislozen bij hen in huis plaatsen.. zul je zien dat er genoeg mensen zijn die wel tegen abortus zijn ook hun huis verloren hebben.. God straft natuurlijk alleen de mensen die het er zelf naar gemaakt hebben, hehe.

..wat een grap
userIcon
Wie weet straft God ons wel op die manier. Wie weet wat God denkt.
userIcon
Medeplichtig, oppakken en opsluiten die geestelijk gestoorde geestelijke...
Ik bedoel, hij heeft op zn minst van God zelf gehoord dat ie de zooi plat zou branden.

Mensen die uit naam van geloof abortus en euthanesie afkeuren( bv. italie), en dat geloof boven de gezondheid van een mens durven te stellen, weten half niet hoe gevaarlijk ze zijn. Maar omdat het een geloofsuiting is, mag het maar. Een mens moet oneerzaam lijden, dat is de wil van god. Nee, tis de wil van die zieke sadisten om iemand te laten lijden.

En nu deze lijp weer, met zn contacten met god... laat me niet lachen
Die man is gestoord....
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:34 schreef Romanov het volgende:
Medeplichtig, oppakken en opsluiten die geestelijk gestoorde geestelijke...
Ik bedoel, hij heeft op zn minst van God zelf gehoord dat ie de zooi plat zou branden.

Mensen die uit naam van geloof abortus en euthanesie afkeuren( bv. italie), en dat geloof boven de gezondheid van een mens durven te stellen, weten half niet hoe gevaarlijk ze zijn. Maar omdat het een geloofsuiting is, mag het maar. Een mens moet oneerzaam lijden, dat is de wil van god. Nee, tis de wil van die zieke sadisten om iemand te laten lijden.

En nu deze lijp weer, met zn contacten met god... laat me niet lachen
Als God er niet was geweest dan was jij er ook nooit geweest. Je mag best wel wat meer respect tonen maar ik snap wel dat je een ongelovige bent en die denken altijd alles beter te weten.
Kunnen we God nu ook in Den Haag voor het gerechtshof dagen wegen het uitmoorden van mensen ?
userIcon
Moet toch elke keer weer aan finkers denken zodra er weer iets op het geloof wordt gegooid.
Prijs de Heer 7,50 12 euro 13,50 jaaa wij prijzen hem steeds meer.
man mouthman (Redactie Frontpage) 10-02-2009 @ 15:40 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:34 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Wie weet straft God ons wel op die manier. Wie weet wat God denkt.
Dan is god een enorme oetlul.
Die zou eens met z'n zoon moeten praten, die was nog een beetje relaxed.
klaag die vent aan omdat ie er niets tegen gedaan heeft
userIcon
Het wordt langzamerhand wel duidelijk dat gelovigen niet sporen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:34 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
Wie weet straft God ons wel op die manier. Wie weet wat God denkt.
Ik, en hij zegt dat jij niet spoort.
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:29 schreef AtheistArmy het volgende:
Nee, die kant wil jij de discussie opsturen,stomme trol dat je bent.
Nee dat was Carliano (dacht ik).
man mouthman (Redactie Frontpage) 10-02-2009 @ 15:42 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:37 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Als God er niet was geweest dan was jij er ook nooit geweest. Je mag best wel wat meer respect tonen maar ik snap wel dat je een ongelovige bent en die denken altijd alles beter te weten.
Als het over geloof gaat denken alle kanten het beter te weten, toch?
userIcon
Religie is een maat voor iemands intelligentie. In het algemeen kun je zeggen: hoe geloviger, hoe dommer.

En het is alleen maar mooi dat figuren als Danny Nalliah dit keer op keer bevestigen.
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:40 schreef mouthman het volgende:

[..]

Dan is god een enorme oetlul.
Die zou eens met z'n zoon moeten praten, die was nog een beetje relaxed.
God doet wat Hij doet en stervelingen die Hem in twijfel trekken kunnen gewoon niet beseffen dat God de wereld heeft geschapen en er dus mee kan doen zoals het Hem blieft.
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:31 schreef SemperLibertas het volgende:
Flexino heeft gelijk. Moslim-bashen is zoooo 2008.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:37 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Als God er niet was geweest dan was jij er ook nooit geweest. Je mag best wel wat meer respect tonen maar ik snap wel dat je een ongelovige bent en die denken altijd alles beter te weten.
lol
er is nog nooit ook maar 1 bewijs gelevert dat er een God is
verder als hij zou bestaan zou het 1 van de grootste moordenaars alle tijden zijn
als je alleen maar naar de geschiedenis kijkt hoeveel mensen er in zijn naam zijn uitgemoord

en ik heb best respect voor mensen die zo nodig willen geloven,maar heb altijd het idee dat dat respect maar 1 kant op werkt
userIcon
Overweldigend bewijs van het bestaan van god...

...en het is de sadistische klootzak zoals beschreven in het Oude Testament.

userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:37 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

Als God er niet was geweest dan was jij er ook nooit geweest. Je mag best wel wat meer respect tonen maar ik snap wel dat je een ongelovige bent en die denken altijd alles beter te weten.
Zucht.

Maar dan ga je met van dat christentuig in discussie en dan;
Hoe weten jullie dat dan zo zeker?
Ja dat staat geschreven.
Maar hoe weten jullie dan dat alles wat geschreven staat waar is??
Ja dat staat ook geschreven.

Dus ik heb altijd als ik met dat tuig in discussie ga een klein boekje bij me,
daar heb ik ingeschreven "God bestaat niet".

En dan zeggen ze, hoe weet u dat zo zeker?
Ja dat staat geschreven.

Oh dat is heel gek, kijk want hier staat eeeh...


-Koning Hans Teeuwen
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:43 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

God doet wat Hij doet en stervelingen die Hem in twijfel trekken kunnen gewoon niet beseffen dat God de wereld heeft geschapen en er dus mee kan doen zoals het Hem blieft.
Jij kan dit toch niet echt serieus menen? Nee, maar ff serieus... het zou echt ernstig ziek zijn. Ziek van geest ja, of in jouw geval, Ziek van heilige-geest.

DOES FF normaal met je uitspraken. Ga naar school ofzo? Leer en denk na aub. vooral dat laatste.
userIcon
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 @ 15:42 schreef mouthman het volgende:

[..]

Als het over geloof gaat denken alle kanten het beter te weten, toch?
Ongelovigen menen echter dat alles wat gelovigen zeggen en beweren niet klopt. Zij staan op geen enkele wijze open voor discussies. Zij schreeuwen altijd het hoogst van de toren en maken de ander uit voor leugenaar. Een gelovige zal echter de schouders ophalen en de ander voor lief nemen. Dat is nu het grote verschil.
50  van 181 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe3
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd22
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden15


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden