Herrie over Marokkaanse namenlijst

Nederland • Geschreven door DJMO (Monique) op 08-02-2009 @ 13:14
print 
Er is commotie ontstaan binnen de Marokkaanse gemeenschap over de namenlijst die gehanteerd wordt door de Rotterdamse burgerlijke stand. Volgens burgemeester Aboutaleb kunnen Marokkanen wel degelijk vrijelijk de naam van hun kind kiezen, maar voornamelijk Berberse Marokkanen vinden dat de gemeente aan de leiband van de Marokkaanse overheid loopt.

Een Rotterdamse Marokkaan die zijn pasgeboren kind wil aangeven bij de gemeente krijgt het dringende advies een naam te kiezen die op de lijst voorkomt, het Marokkaanse consulaat zou geen andere namen accepteren. Deze discussie laaide onlangs weer op omdat er een nieuwe lijst onderweg is. Op deze lijst zouden, volgens geruchten, vooral Berberse en Christelijke namen zijn geweerd. De PvdA wil van de lijst af. Raadslid Peggy Wijntuin: "De gemeente moet niet deze verfoeilijke praktijken van de Marokkaanse overheid faciliteren."

Misverstand
Volgens Aboutaleb berust de hele discussie grotendeels op 'een misverstand'. Dat zei hij deze week na een gesprek met de Marokkaanse ambassadeur. De lijsten zouden slechts bedoeld zijn als hulpmiddel voor de, vaak analfabete, Marokkaanse migranten. "Het gaat enkel om de juiste spelling. Ten onrechte is het beeld ontstaan dat dit een limitatieve lijst is. Mensen kunnen zelf beslissen hoe ze hun kind noemen. Het is jammer dat onze ambtenaren verkeerde voorlichting geven." aldus de burgemeester.

De Marokkaanse gemeenschap is verdeeld. Volgens Saïd Igala van de Abu Bakr-moskee in Rotterdam Noord is het 'totaal geen discussie'. "Mijn dochter heet Ouiam, en die naam stond ook niet op de lijst. Dat was totaal geen probleem. En in Marokko leven ook christenen en joden. Zij zijn vrij in het geven van namen." Het Marokkaanse consulaat in Rotterdam laat desgevraagd weten dat een ‘westerse of christelijke naam’ mogelijk is, maar: "Dat moeten we dan wel aanvragen bij de overheid.

Lintje van de Koning
Moussa Aynan, PvdA-raadslid in Haarlem, voert een landelijke actie tegen de 'discriminerende en Arabisch-nationalistische' namenlijst. Van verschillende kinderen die hij kent zijn de namen geweigerd. "Geen probleem? Waarom bestaat er in Rabat dan een namencommissie? Alleen islamitische namen worden nu toegelaten. Over Berberse namen moeten ze heel goed nadenken. Dat heeft de ambassadeur mij verteld." Dat er tegen Aboutaleb iets anders verteld wordt, is volgens Aynan 'op en top Marokkaans': "Als het heet onder de voeten wordt, gaan ze draaien. En ja, Aboutaleb... Die heeft vroeger natuurlijk een lintje gekregen van de Koning."

Bron: AD


Lees ook:

» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie2
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep6
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord15
» 17:11 Kraangrijper knijpt man dood20


delen | eKudos nujij

16683 views / 153 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 153 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4
userIcon
quote:
De lijsten zouden slechts bedoeld zijn als hulpmiddel voor de, vaak analfabete, Marokkaanse migranten.
Ik heb een ander hulpmiddel voor bij de gemeente: een enkeltje Marokko.

Win-win-situatie.
userIcon
Nou vraag ik me af of de Nederlandse ambtenarij het zou accepteren als ik mijn in donker Afrika geboren zoon Oubo-akko-plepsieboloekoeplokkieplokkie kom aangeven. Ik denk dat mij vriendelijk verzocht wordt om even een iets normalere naam te bedenken.
userIcon
Ah een misverstand. Gewoon doorlopen mensen.
userIcon
Herrie of commotie?
userIcon
quote:
Dat er tegen Aboutaleb iets anders verteld wordt, is volgens Aynan 'op en top Marokkaans': "Als het heet onder de voeten wordt, gaan ze draaien. En ja, Aboutaleb... Die heeft vroeger natuurlijk een lintje gekregen van de Koning."
_!

Als dit uit de mond van iemand anders zou komen had het land op z'n kop gestaan...
De ambtenaren geven verkeerde voorlichting? Goh, je moet er toch niet aan denken dat ze straks aanzetten tot haat tegen de westerse samenleving. Het zou zo maar kunnen, je verstaat er immers geen ruk van. En als iemand het aankaart dan zegt Abu gewoon dat het verkeerd begrepen is.
userIcon
Jammer dat burgemeester met dubbel paspoort al zo snel de "schuld" geeft aan zijn eigen ambtenaren en niet de marokkaanse overheid die bemoeienis heeft met in Nederland geboren kinderen !

Komt misschien ook omdat meneer een lintje heeft ontvangen van de marokaanse koning
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:26 schreef PearlySpencer het volgende:
Jammer dat burgemeester met dubbel paspoort al zo snel de "schuld" geeft aan zijn eigen ambtenaren en niet de marokkaanse overheid die bemoeienis heeft met in Nederland geboren kinderen !

Komt misschien ook omdat meneer een lintje heeft ontvangen van de marokaanse koning
Waarom moet die de schuld geven aan iets dat geen schuld draagt?

Er zijn mensen die gewoon hun kind een andere naam hebben gegeven dan op de lijst staat.
quote:
De lijsten zouden slechts bedoeld zijn als hulpmiddel voor de, vaak analfabete, Marokkaanse migranten
Dat KAN helemaal niet we hebben toch een INBURGERINGS CURSUS ? hoe kunnen ze dan analfabeet zijn ? En als ik niet zou kunnen lezen en schrijven en ik kom bij de burgerlijke stand en wil me kleine een naam geven dan kan die ambtenaar daar niet bij helpen of zijn het zulke eencellige werkslaven dat ze opschrijven wat jij hun vertelt ?

Is er überhaupt ook iets goeds te melden over deze import burgemeester ik zie alleen maar medelanders gerelateerde berichten van deze knakkert en ik kom uit rotterdam maar voel me een buitenlander in de meeste wijken en ook bestuurlijk voel ik me in de steek gelaten. Fijne tijds periode zitten we in met ze alle.
Ik moet er niet aan denken dat een marokkaan Piet gaat heten.
userIcon
quote:
En in Marokko leven ook christenen en joden.
Je vindt nog eerder een speld in een hooiberg maar goed. Er wonen inderdaad gristenen en joden in marokko.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:30 schreef White-rabbit het volgende:

[..]

Dat KAN helemaal niet we hebben toch een INBURGERINGS CURSUS ? hoe kunnen ze dan analfabeet zijn ? En als ik niet zou kunnen lezen en schrijven en ik kom bij de burgerlijke stand en wil me kleine een naam geven dan kan die ambtenaar daar niet bij helpen of zijn het zulke eencellige werkslaven dat ze opschrijven wat jij hun vertelt ?

Is er überhaupt ook iets goeds te melden over deze import burgemeester ik zie alleen maar medelanders gerelateerde berichten van deze knakkert en ik kom uit rotterdam maar voel me een buitenlander in de meeste wijken en ook bestuurlijk voel ik me in de steek gelaten. Fijne tijds periode zitten we in met ze alle.
Iemand die jaren in Rotterdam woont krijgt geen inburgeringscursus meer.

Heb je het verhaal niet gelezen dat Aboutaleb Wilders wilt helpen om een onderkomen te vinden voor een PVV bijeenkomst?
userIcon
Kernprobleem is natuurlijk dat elk kind dat hier uit Marokkaanse ouders wordt geboren, automatisch die nationaliteit krijgt. Hiermee probeert hun overheid nog steeds invloed uit te oefenen in het buitenland.
Het is dan wat Jigzoz zegt, een naam als Oubo-akko-plepsieboloekoeplokkieplokkie zou hier ook niet geaccepteerd worden. Feit is echter dat de Marokkaanse overheid moet stoppen met het zich bemoeien met in het buitenland wonende Marokkanen.
quote:
Misverstand
Volgens Aboutaleb berust de hele discussie grotendeels op 'een misverstand'. Dat zei hij deze week na een gesprek met de Marokkaanse ambassadeur. De lijsten zouden slechts bedoeld zijn als hulpmiddel voor de, vaak analfabete, Marokkaanse migranten. "Het gaat enkel om de juiste spelling. Ten onrechte is het beeld ontstaan dat dit een limitatieve lijst is. Mensen kunnen zelf beslissen hoe ze hun kind noemen. Het is jammer dat onze ambtenaren verkeerde voorlichting geven." aldus de burgemeester.
Fraai staaltje taquiyya... recht proberen te praten wat krom is.
quote:
Lintje van de Koning
Moussa Aynan, PvdA-raadslid in Haarlem, voert een landelijke actie tegen de 'discriminerende en Arabisch-nationalistische' namenlijst. Van verschillende kinderen die hij kent zijn de namen geweigerd. "Geen probleem? Waarom bestaat er in Rabat dan een namencommissie? Alleen islamitische namen worden nu toegelaten. Over Berberse namen moeten ze heel goed nadenken. Dat heeft de ambassadeur mij verteld." Dat er tegen Aboutaleb iets anders verteld wordt, is volgens Aynan 'op en top Marokkaans': "Als het heet onder de voeten wordt, gaan ze draaien. En ja, Aboutaleb... Die heeft vroeger natuurlijk een lintje gekregen van de Koning."
Maar welke van de twee is de kromme? Wanneer spreekt een rechter zich hier eens over uit!? We need to know!
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:40 schreef Reigndear het volgende:

[..]

Fraai staaltje taquiyya... recht proberen te praten wat krom is.
[..]

Maar welke van de twee is de kromme? Wanneer spreekt een rechter zich hier eens over uit!? We need to know!
En hoe noem je het als mensen iets wat recht is krom praten?
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:40 schreef Reigndear het volgende:

[..]

Fraai staaltje taquiyya... recht proberen te praten wat krom is.
Oh jee, daar hebben we weer een extreem rechts posertje dat interessant loopt te doen door Arabische woorden te gebruiken.

Je bent niet slim of gestudeerd, kneus.
userIcon
quote:

Dat er tegen Aboutaleb iets anders verteld wordt, is volgens Aynan 'op en top Marokkaans': "Als het heet onder de voeten wordt, gaan ze draaien
lol mooi verwoord
gaat ze nu aangeklaagd worden wegens racisme?
Voor de rechters is het wel veel gemakkelijker natuurlijk. Als de verdachte Kees van de B. heet is het de moeite om naar de zaak te kijken, als de verdachten Mohammed el H. heet is hij gewoon schuldig en moet hij voor een paar jaar worden weggestopt. Best handig dus eigenlijk die namenlijst.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:47 schreef Manke het volgende:

[..]

lol mooi verwoord
gaat ze nu aangeklaagd worden wegens racisme?
Jij denkt dat dat racisme is?
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:40 schreef snowgoon het volgende:

[..]

En hoe noem je het als mensen iets wat recht is krom praten?
...maakt niet uit. Op beide manieren ontdek je de kromme... en daar gaat 't om.
userIcon
grenzen met marokko dicht om politieke redenen, consulaat het land uit schoppen en bedrijven verbieden zaken te doen met dat land.

de marokkaanse koning probeert ons te veel regels op te leggen, laat hem maar eens beginnen in zijn eigen land.

note: links, SP-lid enzo, maar ik vind dit wel een gepaste reactie, het is de druppel die de emmer doet overlopen.
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:43 schreef Vader_Aardvarken het volgende:

[..]


Je bent niet slim of gestudeerd, kneus.
Je bent niet slim óf je hebt niet gestudeerd ,

En als je wel gestudeerd hebt, dan ben je afgestudeerd.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:55 schreef Posergoth6667 het volgende:
grenzen met marokko dicht om politieke redenen, consulaat het land uit schoppen en bedrijven verbieden zaken te doen met dat land.

de marokkaanse koning probeert ons te veel regels op te leggen, laat hem maar eens beginnen in zijn eigen land.

note: links, SP-lid enzo, maar ik vind dit wel een gepaste reactie, het is de druppel die de emmer doet overlopen.
mee eens
userIcon
Ah, het eerste ma-rok schandaal rond Abu is een feit
Dan accepteerd ma-rok die namen toch lekker niet ? Geen dubbel paspoort, goede zaak !
userIcon
Toch wel mooi dat er onder marokkanen ook weerstand zichtbaar is tegen dit arabische kolonialisme.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:59 schreef Cinq-Marquis het volgende:
Ah, het eerste ma-rok schandaal rond Abu is een feit
Dan accepteerd ma-rok die namen toch lekker niet ? Geen dubbel paspoort, goede zaak !
Nou zeg. Wat een schandaal is dit. Poepoe. Hij moet maar gelijk aftreden
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:31 schreef Krijgnouwat het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat een marokkaan Piet gaat heten.
Sommigen heten anders wel Dries.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:30 schreef White-rabbit het volgende:

[..]

Dat KAN helemaal niet we hebben toch een INBURGERINGS CURSUS ? hoe kunnen ze dan analfabeet zijn ? En als ik niet zou kunnen lezen en schrijven en ik kom bij de burgerlijke stand en wil me kleine een naam geven dan kan die ambtenaar daar niet bij helpen of zijn het zulke eencellige werkslaven dat ze opschrijven wat jij hun vertelt ?

Is er überhaupt ook iets goeds te melden over deze import burgemeester ik zie alleen maar medelanders gerelateerde berichten van deze knakkert en ik kom uit rotterdam maar voel me een buitenlander in de meeste wijken en ook bestuurlijk voel ik me in de steek gelaten. Fijne tijds periode zitten we in met ze alle.
Jij kunt eigenlijk ook niet schrijven, wat een fouten hierboven...
userIcon
Ik denk dat ik Aboutaleb maar een pakket rooibosthee ga sturen. Als kontendraaiende PvdA'er al ie daar wel voor te vinden zijn.
quote:
de 'discriminerende en Arabisch-nationalistische' namenlijst.
laatste keer dat ik in een atlas keek lag Marokko ergens in AFRIKA...een paar duizend kilometer van het eerste beste echt arabisch land vandaan. Het enige arabische aan dat hele land is het geloof...maar je ziet in de rest van de wereld toch zn kinderen geen namen uit het Midden-Oosten geven omdat het Christendom daar ook is ontstaan:')

Hoe kan je een land serieus nemen dat niet eens verstand heeft van topografie
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:43 schreef Vader_Aardvarken het volgende:

[..]

Oh jee, daar hebben we weer een extreem rechts posertje dat interessant loopt te doen door Arabische woorden te gebruiken.

Je bent niet slim of gestudeerd, kneus.
Ik heb even je profiel bekeken, en inderdaad, een Aardvarken ziet er niet uit.
Verder ben ik het niet eens met je GroenLinkse stigmatisering.
...bedankt dat je me in ieder geval wel interessant vindt... en bedankt dat je me er op wijst dat taquiyya arabisch is, dat wist ik nog niet.
Verder vind ik dat je als nieuwkomer, die hier al een hele maand op de site loopt te zieken, abnormaal veel te trollen hebt.
...de rest van je kwalificaties zijn wij hier ook niet van gediend, en je Engels kan ook wel wat remedial gebruiken.
Vriendelijke groet Reigndear.
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:49 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat racisme is?
nope, zij die altijd racisme en discriminatie roepen wel.
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 13:31 schreef Krijgnouwat het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat een marokkaan Piet gaat heten.
Precies, dan staat er over een aantal jaren Piet B. of Jaap S. in de krant. Dan weten we niet meer om welke groeperingen het gaat!!
Hoi ik ben Maria Magdalena... en ik ben moslim
En om dit soort "misverstanden" te voorkomen (aan zowel Nederlandse alsook marokkaanse zijde) moet je het gewoon niet toelaten dat een politiek persoon een dubbel paspoort heeft.
Rotterdam = Marokko toch?
ben t nie snel eens met marokanen
maar laat die mense lekker zelf kiezen hoe ze hun kind noeme

of t nou agmed of achmed is je spreekt t tog t zelfde uit
en ze blijve tog wel irritant
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 14:10 schreef Manke het volgende:

[..]

nope, zij die altijd racisme en discriminatie roepen wel.
En hoeveel mensen zijn er dan al aangeklaagd door die "zij"?
De vraag moet zijn waarom gemeenten die lijst hebben en uit eigen beweging verstrekken. Het is geen Nederlandse lijst, maar een afkomstig van een buitenlandse overheid. Geen enkele overheid uit het buitenland heeft wat dan ook te maken met de registratie van namen van personen alhier, ze horen zich daar in geen enkele manier via de Nederlandse overheid in te kunnen mengen. Wat gaan we doen als de Zweedse of Zuid-Afrikaanse overheid straks met een lijst komt, en China, Japan, Rusland, Canada? Gaat onze overheid die dan allemaal uit zichzelf verstrekken als zogenaamd hulpmiddel? Personen in Nederland hebben het recht op een vrije keuze en horen op geen enkele manier gestuurd te worden door de overheid, dus zeker niet vanuit het buitenland.
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 14:10 schreef Reigndear het volgende:

[..]

Ik heb even je profiel bekeken, en inderdaad, een Aardvarken ziet er niet uit.
Verder ben ik het niet eens met je GroenLinkse stigmatisering.
...bedankt dat je me in ieder geval wel interessant vindt... en bedankt dat je me er op wijst dat taquiyya arabisch is, dat wist ik nog niet.
Verder vind ik dat je als nieuwkomer, die hier al een hele maand op de site loopt te zieken, abnormaal veel te trollen hebt.
...de rest van je kwalificaties zijn wij hier ook niet van gediend, en je Engels kan ook wel wat remedial gebruiken.
Vriendelijke groet Reigndear.
Nou kan het me niet zo gek veel schelen of je jezelf rechts noemt, maar dat smijten met Arabische termen terwijl je blijkbaar niet snapt wat ze precies inhouden komt inderdaad niet zo verstandig over. Even een bezoekje aan Wikipedia zou je al een stuk verder kunnen helpen.

Waar komt die mode trouwens vandaan om ineens het woord taquiyya om de haverklap te gebruiken?
userIcon
Ik vind dit ook het eerste serieuze minpunt voor Abou, hij doet z'n marokkaanse medemens tekort.

Want straks is dit gewoon uit de media, en een marokkaan die het dan weer wil proberen om een naam te kiezen die niet op de lijst staat, wordt dan gewoon weer tot in het oneindige van het kastje naar de muur gestuurd:

"Ja, we weten het nog niet, de koning z'n matties moeten hier nog even over nadenken, moeilijk, moeilijk, hey weet je wat? Als jij nou gewoon de naam mohammed kiest, komt alles goed! "

Die namenlijsten moeten gewoon weg, zelfs niet onder de noemer "service".
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 14:10 schreef smeck het volgende:

[..]

laatste keer dat ik in een atlas keek lag Marokko ergens in AFRIKA...een paar duizend kilometer van het eerste beste echt arabisch land vandaan. Het enige arabische aan dat hele land is het geloof...maar je ziet in de rest van de wereld toch zn kinderen geen namen uit het Midden-Oosten geven omdat het Christendom daar ook is ontstaan:')

Hoe kan je een land serieus nemen dat niet eens verstand heeft van topografie
arabisch is een taal. ik denk dat je doelt op het midden-oosten wat uit deze landen bestaat:

Bahrein Egypte Irak Iran Israël Jemen Jordanië Koeweit Libanon Oman
Palestijnse Autoriteit Qatar Saoedi-Arabië Syrië Verenigde Arabische Emiraten Afghanistan Libië Soedan Turkije Algerije Armenië Azerbeidzjan Cyprus Djibouti Eritrea Georgië Marokko Pakistan
Somalië Tunesië
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 14:28 schreef ExTec het volgende:
Ik vind dit ook het eerste serieuze minpunt voor Abou, hij doet z'n marokkaanse medemens tekort.

Want straks is dit gewoon uit de media, en een marokkaan die het dan weer wil proberen om een naam te kiezen die niet op de lijst staat, wordt dan gewoon weer tot in het oneindige van het kastje naar de muur gestuurd:

"Ja, we weten het nog niet, de koning z'n matties moeten hier nog even over nadenken, moeilijk, moeilijk, hey weet je wat? Als jij nou gewoon de naam mohammed kiest, komt alles goed! "

Die namenlijsten moeten gewoon weg, zelfs niet onder de noemer "service".
Altijd leuk die mensen die aan de hand van 1 bericht precies weten wat er allemaal speelt en wat er allemaal gebeurd.
quote:
De Riffaap, door Prof. Dr. Mr. Ir. Van Dietschen*

Algemeen

De Riffaap (Parasitus Islamicus Maghrebinensis) is, zoals de Dietsche naam reeds aanduidt, een aapachtige behorend tot de orde der primaten. Deze bijzonder agressieve soort is oorspronkelijk afkomstig uit de Maghreb, een gebied in Noord-Afrika dat natuurlijke grenzen heeft, te weten: de Atlantische Oceaan in het westen, de Middellandsche Zee in het noorden en de Sahara in het oosten en zuiden. Tegenwoordig echter, heeft de Riffaap op welhaast onverklaarbare wijze het eigen, oorspronkelijke natuurlijke reservaat weten te ontsnappen en heeft zich overal gevestigd waar de omstandigheden dat toelieten. De Riffaap heeft een voorkeur voor West-Europa in het algemeen, en in de Lage Landen in het bijzonder schijnt deze uiterst gevaarlijke soort uitermate goed te gedijen, aangezien het daar geen of nauwelijks natuurlijke vijanden kent. Het agressieve groepsgedrag van de Riffaap is legendarisch en is vooral in de steden van de Lage Landen, alwaar zij almaar uitdijende koloniën hebben gesticht, goed te bestuderen.

Uiterlijk en gedrag

Het mannetje is vooral herkenbaar aan het steekwapen dat hij altijd en overal bij zich draagt, veelal een mes voor de adolescenten en een kromzwaard voor de wat oudere mannetjes. Ook zijn zij vaak te herkennen aan een luizige baard en een vreemdsoortig hoofddeksel, dat nog het meest doet denken aan het deksel van een ouderwetsche vuilnisbak. Overdag plegen voornamelijk de oudere mannetjes zich in zogenaamde koffie- en theehuizen alsook andere rattenholen, moskeeën genaamd, op te houden.
Vanuit deze rattenholen en poelen des verderfs beramen zij hun snode plannen om de territoria van de inheemsche mensch (de Homo Neerlandicus) op slinkse wijze over te nemen, hierbij gesteund door de inhoud van een bepaald geschrift (door hen koran genoemd) dat volgens de overlevering geschreven zou zijn door een exemplaar (ene geiten- en kinderneuqende Mohammed) van een zeer nauw aan de Riffaap verwante soort, de zandaap (Parasitus Islamicus Arabica). Ook worden zij nogal eens geholpen door bepaalde zwakbegaafde leden van de inheemsche stam, veelal luisterend naar namen als Femke, Wouter, Job, Jaap en Ronald, die in al hun zwakbegaafdheid denken dat het introduceren van nieuwe soorten een verrijking voor de inheemsche natuur en cultuur inhoudt en dat het met de schade wel mee zal vallen. Het moge duidelijk zijn dat deze lieden helemaal niets geleerd hebben van de konijnenplaag die Australië al tijden teistert en waar geen kruid tegen opgewassen is.

Het gedrag van de jongere mannetjes van de Riffaap lijkt veel op dat van de oudere mannetjes, al zijn er ook frappante verschillen. Zij zijn mogelijk nog agressiever en deinzen niet terug voor het gebruik van excessief geweld om de inheemsche bevolking te intimideren, waarbij enkele exemplaren zich zelfs geroepen voelen tot het ritueel afslachten van leden van de autochtone stam, die vanwege hun kritiek op de Riffaap een bedreiging vormen voor diezelfde Riffaap. Let wel: niet iedere Riffaap laat dit soort gedragstrekken openlijk naar buiten komen, maar wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat dit gedrag bij iedere Riffaap latent aanwezig is. Men zij dus gewaarschuwd!
Voorts heeft het adolescente mannetje van de Riffaap een uitgesproken voorkeur voor glinsterende en dure zaken zoals gouden halskettingen, de laatste mobiele telefoons, dure automobielen en scooters, enzovoorts, die bekostigd worden door middel van roofovervallen, inbraken, diefstallen, afpersingen van inheemsche leeftijdsgenoten, etc. Ook hier laten zij zich veelal van hun meest agressieve kant zien.
Tevens zijn groepsverkrachtingen van vrouwtjes van de inheemsche soort (Homo Neerlandicus), waarna zij tot slavinnen gemaakt worden, een geliefd tijdsverdrijf van de jonge mannelijke Riffaap. Zij rechtvaardigen dit gedrag door te wijzen naar datzelfde geschrift waar ook de oudere mannetjes van de Riffaap veelvuldig uit citeren, en ook zij weten zich gesteund door dezelfde zwakbegaafde leden van de inheemsche stam, dit overigens tot groot ongenoegen van het denkende deel van de oorspronkelijke bevolking.

Over het Riffaapvrouwtje is niet zoveel bekend, daar zij van nature bijzonder schuw is, al is dat maar schijn. Als zij, al dan niet groepsgewijs, aan het fourageren is, komt de ware, agressieve aard van het Riffaapvrouwtje naar voren. Dat kenmerkt zich vaak door het voordringen bij de kassa, terwijl zij de inheemsche mensch dingen toesist, zoals bijvoorbeeld: "wacht maar vuile varkensvreter, over 20 jaar zijn wij hier de baas", en soortgelijke uitingen van verbale agressie. Hiermee verraadt het vrouwtje uiteraard de ware bedoelingen van de Riffaap, maar omdat ook zij door de reeds eerder genoemde inheemsche zwakbegaafden wordt gesteund, maalt zij daar niet om.
Voorts is het Riffaapvrouwtje te herkennen aan haar snor, haar soepjurk en vooral aan haar sluier waaraan zij haar identiteit ontleent. Het Riffaapvrouwtje is, in tegenstelling tot het autochtone vrouwtje, gedurende de hele vruchtbare periode in haar leven drachtig, en elke negen à tien maanden werpt zij één of meerdere jongen, waarvan bij voorbaat bekend is dat zij voor galg en rad zullen opgroeien.

Voedsel

Het dieet van de Riffaap bestaat voornamelijk uit het vleesch van schapen, geiten en kamelen, die zij op rituele wijze slachten op hun balkons op drie-hoog-achter. Vaak houden zij diezelde beesten op voorgenoemde balkons, tot grote ergernis van de inheemsche mensch. Dit vleesch wordt gekruid met exorbitante hoeveelheden knoflook en vervolgens aan een enorme spies geregen om daarna halfgebakken in een bleke, smaakloze deegklomp, pitabrood genaamd, te verdwijnen. Dit bijzonder onappetijtelijke en onwelriekende gerecht, dat zij shoarma of kebab noemen, tracht de Riffaap tegen woekerprijzen uiteraard, vaak ook aan de goedmoedige autochtone bevolking te slijten, die op deze manier nietsvermoedend met de uiterst gevaarlijke en kwaadaardige multikulbacil in aanraking komt. Het uitermate ranzige en karige Riffaapdieet wordt verder aangevuld door zonnebloempitten wier schillen men overal kan terugvinden waar Riffapen zich plegen op te houden. Daarom zijn deze schillen van zonnebloempitten voor de beginnende Riffaapvorscher een uitstekend aanknopingspunt om zijn of haar veldstudie te beginnen. Men kan er zeker van zijn dat als men deze resten van Riffaapmaaltijden vindt, de Riffaap zelf nooit ver weg kan zijn.

Bestrijding

De bestrijding van de Riffaap, die immers bijzonder schadelijk voor de inheemsche mensch en natuur is, staat nog in de kinderschoenen, maar het is inmiddels al wel duidelijk geworden dat het hier een bijzonder kwaadaardige en hardnekkige parasietachtige betreft, die zich niet zonder slag of stoot uit onze heerlijke en prachtige Dietsche leefomgeving laat verwijderen.

Experimenten hebben reeds aangetoond dat de Riffaap volledig resistent is voor mogelijke oplossingen zoals oprotpremies, gezond verstand en rede, aangezien zij maar één taal verstaan, te weten die van het geweld. Vreemd genoeg begint het langzamerhand wél tot de Dietsche overheid door te dringen dat de Riffaap een bijzonder groot probleem is en een toekomstige bedreiging vormt, maar echte maatregelen zijn van overheidswege tot nu toe uitgebleven. Zo wordt de Riffaap nog steeds beschermd terwijl een actieve inperking van het bestand beter op zijn plaats zou zijn. Maatregelen, zoals het invoeren van schotpremies, zijn vooralsnog niet aan de orde, terwijl dat wel een afdoende middel zou kunnen blijken te zijn.

Hoe het nu verder moet met de intensieve bestrijding van de Riffaap weet niemand, al moge het wel duidelijk zijn dat de huidige maatregelen geen of veel te weinig soelaas bieden. Eenieder die een mogelijke oplossing voor dit almaar voortschrijdende probleem heeft, wordt verzocht dit zo spoedig mogelijk kenbaar te maken via de daartoe geëigende kanalen, teneinde een kordaat en adequaat optreden tegen deze agressieve uitheemsche soort te bespoedigen.

* Prof. Dr. Mr. Ir. Van Dietschen is als bijzonder hoogleraar verbonden aan de universiteit van Dietschland en vooral bekend vanwege zijn internationaal gewaardeerde en erkende werken op het gebied van de bestrijding van de multikul in het algemeen en die van de islam in het bijzonder. In 2005 zal hij de Nobelprijs voor de Biologie bekomen voor zijn onschatbare inzet en baanbrekende werk betreffende de beschrijving en bestrijding van de Riffaap.
userIcon
quote:
Op zondag 8 februari 2009 @ 14:31 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Altijd leuk die mensen die aan de hand van 1 bericht precies weten wat er allemaal speelt en wat er allemaal gebeurd.
Kan me van enkele jaren geleden een filmpje herinneren met dezelfde strekking.

Een op en top vernederlandste marokkaan, NL vrouw, wilde z'n kind een NL naam geven.

Hij kreeg van de amsterdamse ambtenaren ook een lijst met 'goedgekeurde namen' voor z'n neus.

En de marokkaanse overheid gaat niet zo correct met z'n burgers om als de NL overheid dat doet.

T'is allemaal niks nieuws.

Wil jij mooi weer spelen? Leef je uit.
50  van 153 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4


Lees ook:

» 18:46 Oefening brandweer mondt uit in echte actie2
» 18:46 Politie neemt Sharia4Holland onder de loep6
» 17:12 Stormloop op rollators door Lenteakkoord15
» 17:11 Kraangrijper knijpt man dood20


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden