Japanners massaal aan mannen-bh

Een Japanner heeft een gat in de markt ontdekt. Een bh voor mannen was er namelijk nog niet, dus besloot een online lingeriewinkel het bovenstuk letterlijk aan de man te brengen. En met succes. In een oogwenk is de bustehouder namelijk het best verkochte mannenondergoed geworden.

Sinds het bedrijf twee weken geleden met de verkoop begon zijn er al meer dan driehonderd mannen-bh's verkocht. Voor omgerekend zo'n 24 euro kan iedere man zich de trotse eigenaar noemen van een heuse bh. "Het geeft een fijn strak gevoel, het voelt goed", aldus een van de bezitters die het bovenstukje onder zijn hemd draagt.

Volgens de verkoper kunnen heteroseksuele mannen zich dankzij de bh beter inleven in het wel en wee van vrouwen. Ze zouden er zelfs zachter en zorgzamer van worden. "Ik denk dat mannen meer en meer geïnteresseerd zijn in bh's. Sinds de lancering horen we van klanten dat ze hier al lang op zaten te wachten."

De bh is leverbaar in drie kleuren. Naast zwart en wit, kan men ook kiezen voor de vrouwelijke kleur roze.

 


Binnenkort misschien bij de Wehkamp?