Italiaanse in coma door piercing

Opmerkelijk • Geschreven door ANP op 16-06-2008 @ 07:45
print 
Een 30-jarige Italiaanse is in coma geraakt door de gevolgen van een ontstoken piercing. De artsen vechten voor haar leven. Dit meldde het Italiaanse persbureau ANSA gisteravond.

De vrouw uit Zuid-Tirol had een piercing in een wenkbrauw laten zetten. Zij lette eerst niet op de ontstoken rode huid rond het wondje. Snel zorgde de infectie voor ernstige gezondheidsproblemen: eerst een zware bloedvergiftiging en vervolgens problemen met de bloedstolling die hart en hersens hebben aangetast.

Bron: ANP


Lees ook:

» 15:00 Opmerkelijke vondst bij school in Haarlem23
» 10/02 Man maakt van acht hoog vrije val in lift20
» 10/02 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed48
» 10/02 Tienermeisje verslaafd aan plastic42


delen | eKudos nujij

15468 views / 74 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 74 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Ongelooflijk............
Levensgevaarlijk die pierciings!!

Ik zeg nooit aan beginnen...
Jeuj.. woensdag me nieuwe tattoo :cheer:
Had ze maar op moeten letten.. toch?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 07:48 schreef knetterdetetter het volgende:
Levensgevaarlijk die pierciings!!

Ik zeg nooit aan beginnen...
Dit is wel een heel extreme reaktie op een piercing, hoor!

Maar heb de piercing uit dochter's lip ook na de tweede pittige ontsteking eruit gejast, wat een ellende...
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:02 schreef vethard het volgende:
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
Dat is echt dik gelul.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:02 schreef vethard het volgende:
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
En wat dragen ubermenschen als jij?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:02 schreef vethard het volgende:
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
Er zit wel een klein beetje waarheid in. Verder niets verkeerd mee, maar mijn smaak is het bepaald niet, zo'n vrijwillige verminking.
Ach ja, dommer dan dom als je dat soort rotzooi in je lijf laat zetten.
Dat is echt bedoeld voor de onderste rang van de samenleving.
Ze kunnen het woord niet spellen maar laten ze wel overal zetten.
En dan nog van die lekkere tatoes die er echt smerig uit gaan zien als ze ouder worden.
Dat vinden ze mooi...........
wow, das wel heel bizar...nooit eerder zoiets gehoord, en ken dr genoeg met piercings...uitgroeien, onsteken, ok, maar coma by piercing...das een nieuwe voor me
userIcon
Onbegrijpelijk ook dat iemand dat wil.
Afkomstig uit de BDSM vond ik het hele piercing gebeuren wel een spannende lading hebben. In het aangezicht was het typisch iets voor de verstandelijk minder bedeelde hanenkam krakers. Maar nu zie je er van die magere kindvrouwtjes en zelfs kinderen mee in hun navel lopen. Van iets moois uit de duistere spelonken van 's mens wildste fantasieën tot een camping artikel.
userIcon
Tsja, verzorg het dan beter. Krijg je meestal geen flesje mee met ontsmettingsmiddel ofzo?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:25 schreef E-Lise het volgende:
Tsja, verzorg het dan beter. Krijg je meestal geen flesje mee met ontsmettingsmiddel ofzo?
Ik kan niet oordelen over piercings elders in je lichaam dan in je oor, maar te veel ontsmettingsmiddel werkt averechts.

Als je een oorbel/piercing hebt die gaat ontsteken en je kan het zelf niet inperken moet je zo verstandig zijn betijds naar de dokter te gaan.
In dit geval lijkt me dat deze mevrouw dat niet gedaan heeft. Het duurt meestal wel even tot zo'n erge bloedvergiftiging krijgt dat je in coma raakt.
userIcon
Je krijgt er altijd speciale zeep bij, maar ja, die moet je dan ook gebruiken he. En dat hoeft alleen maar de eerste 2 maand. Daarna heb je gewoon huid in de 'tunnel'. Dit gebeurt haast nooit als je het gewoon goed verzorgd. En als het wel gebeurt krijg je ook het advies mee om het er meteen uit te halen.

Overigens, ben ik een wenkbrauwpiercing drager, geen pauper, hoge opleiding en goede baan. Ja, die bestaan dus ook.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:02 schreef vethard het volgende:
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
Wat een onzin?
Uit welk ei ben jij gekomen?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:39 schreef Volpez het volgende:

[..]

Ik kan niet oordelen over piercings elders in je lichaam dan in je oor, maar te veel ontsmettingsmiddel werkt averechts.

Als je een oorbel/piercing hebt die gaat ontsteken en je kan het zelf niet inperken moet je zo verstandig zijn betijds naar de dokter te gaan.
In dit geval lijkt me dat deze mevrouw dat niet gedaan heeft. Het duurt meestal wel even tot zo'n erge bloedvergiftiging krijgt dat je in coma raakt.
Ik heb er ook geen ervaring mee, buiten oorbellen. Bij de wenkbrauw lopen natuurlijk wel meer bloedvaten als in je oorlellen. Verder begrijp ik uit het topic dat problemen met de bloedstolling haar hart en hersens hebben aangetast. Dan denk ik eerder dat het coma door een stolsel komt, misschien heeft ze een verhoogde kans op tromboses/ embolies.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:04 schreef Anonymous. het volgende:

[..]

En wat dragen ubermenschen als jij?
De oren en neuzen van overwonnen volkeren.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:02 schreef vethard het volgende:
'Piercings, tatoeages zijn voor mensen in de onderste rang van de samenleving.'
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:55 schreef Blondie2 het volgende:

[..]

Wat een onzin?
Uit welk ei ben jij gekomen?
Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)
userIcon
Of natuurlijk een smaakvolle hoed gemaakt uit de volgetatoeerde linker bil van Hanna Tokkie.
userIcon
Wie mooi wil zijn moet lijden, err dood gaan.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 07:48 schreef knetterdetetter het volgende:
Levensgevaarlijk die pierciings!!

Ik zeg nooit aan beginnen...
Jah vooral als je er niet goed voor zorgt.
quote:
Zij lette eerst niet op de ontstoken rode huid rond het wondje
Vind je het gek??? Als het geinfecteed is moet je er wel goed voor zorgen, doe je het niet dan maakt het niet uit wat voor wondje je hebt. Elke infectie kan gevaarlijk zijn!!

Als je op straat op je bek gaat en je hebt een diepe wond, dan ga je toch als eerste die wond desinfecteren?? Doe je het niet, kan je ook in coma raken. Stom wijf!!
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef Sgele het volgende:

[..]

Jij hebt een life size portret van Andre Hazes op je buik?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:25 schreef E-Lise het volgende:
Tsja, verzorg het dan beter. Krijg je meestal geen flesje mee met ontsmettingsmiddel ofzo?
Moggeuh

OT

Nee je moet gewoon je wenkbrauw 3x per dag uitkoken.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:23 schreef Tmonk het volgende:
In het aangezicht was het typisch iets voor de verstandelijk minder bedeelde hanenkam krakers.


zullen we anders even iedereen over een kam scheren?
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef sannr het volgende:

[..]

Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)
Koude kak is nog erger.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:18 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:

[..]

Moggeuh

OT

Nee je moet gewoon je wenkbrauw 3x per dag uitkoken.
Mogguhhh.
Maar uhm dat doet volgens mij een beetje auw hoor.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:23 schreef E-Lise het volgende:

[..]

Mogguhhh.
Maar uhm dat doet volgens mij een beetje auw hoor.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Maar je zou toch net een piercing in de genitale sector hebben geplaatst
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:03 schreef Jean_Jaques_de_Balzac het volgende:

[..]

Dat is echt dik gelul.
Dik misschien niet maar voor een groot deel klopt het wel.
quote:

Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef sannr het volgende:

[..]

Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)

Wat een bullshit!!!

Ten eerste: blijkt al wie je bent als je de golfbaan erbij haalt....

Ten tweede: Misschien zie je de kakkers op de golfbaan geen tattoos hebben, maar heb je eens een keer onder hun kleding gekeken?? Wie weet wat daar allemaal zit?? Heb ook vaak genoeg gehoord van professors die gewoon piercings en tattoos hebben onder hun pak, maar wie gaat er nou in z'n naakie naar ze werk toe?

Ten derde: Ik heb op een kantoor gewerkt waar een manager (Process improvement manager, dus iemand die ook nog wel es moet reizen omdat hij het proces moet verbeteren) 2 tattoos heb, waarvan 1 ongeveer 4 keer groter is dan de gemiddelde mens laat zetten. (helft van zijn rug) Daarbij ik werk ook op kantoor. Heb in totaal 9 piercings, allemaal ergens op mijn hoofd. Waarvan 2 in mijn tong. Dit zijn de enige 2 die je niet kan zien. Dus je ziet er 7! En ik ben dan misschien geen manager, maar heb niet echt een van de laagste "grades", dus baan, hiero. Daarbij een vriend van mij werkt ook op kantoor en die heeft tunnels in zijn oren (voor degene die niet weten wat dat is, dat zijn opgerekte oorlellen zodat je gaten krijgt) van 16 mm doorsnee. Nog een voorbeeld: Een controler van mijn vorige kantoorbaan (dus iemand die jou werk controleerd, en dus ook niet echt een bepaald een lage positie heeft, eerder een hoge) heeft ook een tattoo. Daar nog bij, al deze mensen werken op kantoren van zeer grote wereldbedrijven...
Dus je lult gewoon onzin.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef sannr het volgende:

[..]

Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)
Toch zie ik die dames wel eens met oorbellen lopen... En wat zijn oorbellen? Juist! Piercings...

userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:25 schreef entoenwasallesweerleuk het volgende:

[..]

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Maar je zou toch net een piercing in de genitale sector hebben geplaatst
Ehrrr, nou voor mij hoeft het niet... en al helemaal niet na dit bericht.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 07:48 schreef knetterdetetter het volgende:
Levensgevaarlijk die pierciings!!

Ik zeg nooit aan beginnen...
Levensgevaarlijk, een ontstoken piercing gewoon laten zitten en niet op tijd ermee naar de dokter gaan..... (ik heb 2 piercings in mijn gezicht... niks levensgevaarlijks aan en ook niet geweest)
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:42 schreef kipmetbiefstuk het volgende:

[..]

Toch zie ik die dames wel eens met oorbellen lopen... En wat zijn oorbellen? Juist! Piercings...

Neuh.. oorbellen worden geschoten, niet gepierced..
userIcon
quote:

Op maandag 16 juni 2008 @ 09:39 schreef Wielventiel het volgende:

[..]

Wat een bullshit!!!

Ten eerste: blijkt al wie je bent als je de golfbaan erbij haalt....

Ten tweede: Misschien zie je de kakkers op de golfbaan geen tattoos hebben, maar heb je eens een keer onder hun kleding gekeken?? Wie weet wat daar allemaal zit?? Heb ook vaak genoeg gehoord van professors die gewoon pierings en tattoos hebben onder hun pak, maar wie gaat er nou in z'n naakie naar ze werk toe?

Ten derde: Ik heb op een kantoor gewerkt waar een manager (Process improvment manager, dus iemand die ook nog wel es moet reizen omdat hij het proces moet verbeteren) 2 tattoos heb, waarvan 1 ongeveer 4 keer groter is dan de gemiddelde mens laat zetten. (helft van zijn rug) Daarbij ik werk ook op kantoor. Heb in totaal 9 piercings, allemaal ergens op mijn hoofd. Waarvan 2 in mijn tong. Dit zijn de enige 2 die je niet kan zien. Dus je ziet er 7! En ik ben dan misschien geen manager, maar heb niet echt een van de laagste "grades", dus baan, hiero. Daarbij een vriend van mij werkt ook op kantoor en die heeft tunnes in zijn oren (voor degene die niet weten wat dat is, dat zijn opgerekte oorlellen zodat je gaten krijgt) van 16 mm doorsnee. Nog een voorbeeld: Een controler van mijn vorige kantoorbaan (dus iemand die jou werk controleerd, en dus ook niet echt een bepaald een lage positie heeft, eerder een hoge) heeft ook een tattoo. Daar nog bij, al deze mensen werken op kantoren van zeer grote wereldbedrijven...
Dus je lult gewoon onzin.

IBM en veel grote bedrijven staan open voor diversiteit...

Overigens mag je je taalbeheersing wel eens verbeteren.
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:07 schreef lisamila het volgende:
Ach ja, dommer dan dom als je dat soort rotzooi in je lijf laat zetten.
Dat is echt bedoeld voor de onderste rang van de samenleving.
Ze kunnen het woord niet spellen maar laten ze wel overal zetten.
En dan nog van die lekkere tatoes die er echt smerig uit gaan zien als ze ouder worden.
Dat vinden ze mooi...........
Ik heb ook een tattoeage, ook wel tattoo genoemd...
userIcon
Waarschijnlijk overgevoelig,er sterven ook mensen aan een wespen of een bijen steek.Of de toestanden waar het gebeurd is waren heel slecht,maar dat lijkt me sterk in Sud-Tirol.Dat is het enige gedeelte van Italie waar alles wel goed geregeld is.

Ik kende iemand die had een soort rol in z'n oor.Die was gaan ontsteken en moest naar het ziekenhuis voor een operatie.Uiteindelijk wel met een sisser afgelopen,zeker vergeleken met deze vrouw.
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:57 schreef Rudy303 het volgende:

[..]

Neuh.. oorbellen worden geschoten, niet gepierced..
Ja hoor, een Thai Tattoo word er met een bamboo stok ingetikt dus dat is dan zeker ook geen tattoo...

userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef sannr het volgende:

[..]

Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)
Hahaha wat een giller Sjonnie
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:57 schreef Rudy303 het volgende:

[..]

Neuh.. oorbellen worden geschoten, niet gepierced..
Zullen we wedden van wel!!
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 08:04 schreef Anonymous. het volgende:

[..]

En wat dragen ubermenschen als jij?
Giftige witte make up en rare pruiken om te laten zien dat ze niet in het veld in de zon hoeven te werken, hoe bleker hoe beter (neem het lood erin voor lief)

Renaissance
Wat een onzin reacties weer, iets met 'onderste rang van de bevolking'..

Zegt alweer genoeg, zo bekrompen.
Net zoals die loser-voetballertjes op dit EK met hun tattootjes. Wat een stel schapen die elkaar kopiëren...
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 09:08 schreef sannr het volgende:

[..]

Ik zie de mensen op de golfbaan er niet mee lopen hoor... Sterker nog, tatoeages op de verkeerde plek of bepaalde piercings kunnen je kansen op een baan behoorlijk beinvloeden waardoor je automatisch geen carriere zal maken. Tot slot vinden de meeste hogeropgeleiden dit soort dingen gewoon onzin. Die hebben andere interesses (hun studie)
hoogopgeleid: check
goede baan bij een reclamebureau: check
piercings: check
tattoos: on their way...

Stop die bullshit dus maar waar de zon niet schijnt
(dit is niet meer de jaren 60-generatie hoor)
userIcon
quote:
Op maandag 16 juni 2008 @ 10:41 schreef vamos1 het volgende:

[..]

hoogopgeleid: check
goede baan bij een reclamebureau: check
piercings: check
tattoos: on their way...

Stop die bullshit dus maar waar de zon niet schijnt
(dit is niet meer de jaren 60-generatie hoor)
Kijk nou eens waar je werkt, blafbekje.
In een 'creatieve' omgeving kan dat allemaal wel, ja. Daar verwachten we het ook zelfs. Wij hebben hier ook technische tekenaars met lang haar, tattoo's en piercings.
Maar waar het echt serieus is en waar we met echte klanten te maken hebben, tolereren we dat niet. En dat heeft niets met de jaren 60 te maken.
Dat heeft met zakelijk inzicht, aanpassings- en inlevingsvermogen te maken!
50  van 74 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 15:00 Opmerkelijke vondst bij school in Haarlem23
» 10/02 Man maakt van acht hoog vrije val in lift20
» 10/02 Dikke vrouwen hebben sexy ondergoed48
» 10/02 Tienermeisje verslaafd aan plastic42


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden