Speciale 'gay nights' met Mamma Mia!

Media & Cultuur • Geschreven door ANP op 31-05-2008 @ 04:00
print 
In navolging van vrouwen krijgen nu ook homo's hun eigen bioscoopavond. In de week voorafgaand aan de première van de musicalfilm Mamma Mia! organiseren talloze bioscopen speciale 'gay nights' waarop de film wordt vertoond. Dat heeft distributeur UPI vandaag gemeld.

In onder meer Amsterdam, Utrecht, Groningen, Tilburg Delft en Haarlem vindt op 9 juli een speciale voorvertoning van Mamma Mia! plaats waarbij homoseksuele bezoekers extra in de watten worden gelegd. Zo krijgen zij na de voorstelling een goodybag en een gratis drankje in een lokale homobar.

Mamma Mia! is de filmversie van de succesvolle musical rond 22 liedjes van de Zweedse band Abba. De podiumversie trok de afgelopen tien jaar wereldwijd 30 miljoen kijkers en won kasten vol prijzen. De hoofdrollen in de filmbewerking worden vertolkt door Meryl Streep, Pierce Brosnan, Colin Firth, Julie Walters en Amanda Seyfried. De film is vanaf 17 juli regulier in de Nederlandse bioscopen te zien.

Bron: ANP


Lees ook:

» 18:14 Gebedsruimte voor moslims in kazerne44
» 04/02 Filmfestival Rotterdam telt 274.000 bezoeken8
» 03/02 The Winner Is verliest veel kijkers51
» 02/02 Kunstenaar Mike Kelley overleden8


delen | eKudos nujij

5432 views / 31 reacties
Reacties op dit bericht
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
userIcon
quote:

Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:02 schreef zztop het volgende:
Faggies

ZZTop is ook een homo band.
Sorry kapitein Zorro, maar je straat er met je fipo zo alleen op de FP, dat ik het maar aanvul
shit d'r is nog een nachtbraker tussengekomen...
userIcon
Ach, wel leuk voor al die homo's... maar homo's willen zich slechts op een punt onderscheiden en dat is het homoSEKSUEEL zijn... je kunt ze in de watten leggen dat je wilt, maar doet ze meer plezier met een darkroom. Het enige verschil tussen hetero's en homo's is de seksualiteit en dat willen de homo's graag uitdragen... niet voor niets varen homo's graag in hun blote kont door Amsterdam tijdens de gay parade, om te laten zien dat ze anders zijn (ipv hetzelfde).
userIcon
quote:

Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de ladiesnights dit, vooral laten zien dat we lekker vrouwelijk zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor vrouwen om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende vrouw die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.

Idd wat een onzin!!!
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Dat zelfde denk ik wel eens van moslims.

Is het nou zo moeilijk om gewoon je kinderen naar onze scholen te sturen?
Te zwemmen samen met ons?
Mee te doen met onze gebruiken als verjaardagen?
In de sauna te gaan zonder speciale uurtjes?
Mee te doen met onze gebruiken?
Niet lopen te zeiken over tolerantie maar er zelf niets aan doen?
In onze ziekenhuizen eenzelfde behandeling te ondergaan als ons?

De eerste de beste moslim die loopt te zeiken over acceptatie moet zich wenden tot het eigen volk wat de zaak verpest door alles af te wijzen wat ons gewoon is.
userIcon
quote:


Op zaterdag 31 mei 2008 @ 06:28 schreef Colombo het volgende:

[..]

Dat zelfde denk ik wel eens van moslims.

Is het nou zo moeilijk om gewoon je kinderen naar onze scholen te sturen?
Te zwemmen samen met ons?
Mee te doen met onze gebruiken als verjaardagen?
In de sauna te gaan zonder speciale uurtjes?
Mee te doen met onze gebruiken?
Niet lopen te zeiken over tolerantie maar er zelf niets aan doen?
In onze ziekenhuizen eenzelfde behandeling te ondergaan als ons?

De eerste de beste moslim die loopt te zeiken over acceptatie moet zich wenden tot het eigen volk wat de zaak verpest door alles af te wijzen wat ons gewoon is.



2434234
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Uh het zijn niet de homo's die dit organiseren
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 05:07 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ach, wel leuk voor al die homo's... maar homo's willen zich slechts op een punt onderscheiden en dat is het homoSEKSUEEL zijn... je kunt ze in de watten leggen dat je wilt, maar doet ze meer plezier met een darkroom. Het enige verschil tussen hetero's en homo's is de seksualiteit en dat willen de homo's graag uitdragen... niet voor niets varen homo's graag in hun blote kont door Amsterdam tijdens de gay parade, om te laten zien dat ze anders zijn (ipv hetzelfde).
Er zijn er ook zat die het homo zijn niet uitdrukkelijk uitdragen en net als jij en ik gewoon een huishouden voeren.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Homo rechten? als iedereen de bek dicht houd en niets speciaals doet
Who cares?
Vrouwen rechten?
Als ze niet waren demonstreren waren het allemaal SGP vrouwen.

Homofobie weelt tierig in nederland, en niet alleen onder de allochtone bevolking, laat maar zien dat wij Nederlanders er geen enkel probleem mee hebben.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:20 schreef Muggy het volgende:

[..]

Er zijn er ook zat die het homo zijn niet uitdrukkelijk uitdragen en net als jij en ik gewoon een huishouden voeren.
Hoewel vrouwen leuker zijn, kan je geen betere kleding advisuer hebben als een homo
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:21 schreef BasOne het volgende:

[..]

Hoewel vrouwen leuker zijn, kan je geen betere kleding advisuer hebben als een homo
Ik heb liever een vrouw maar in sommige dingen blinken ze uit of zijn ze gewoon beter als de hetro's. Inderdaad kleding is er een goed voorbeeld van, vind wel dat als je geaccepteerd wil worden doe gewoon.
En zo gaan we door hetero night christen night moslim night gypsy night travi night etc etc etc
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:27 schreef Muggy het volgende:

[..]

Ik heb liever een vrouw maar in sommige dingen blinken ze uit of zijn ze gewoon beter als de hetro's. Inderdaad kleding is er een goed voorbeeld van, vind wel dat als je geaccepteerd wil worden doe gewoon.
In hoeverre gaat het 'doe normaal', je hebt de Olympics, Paralympics, Gaylympics... sja.
Zolang er potenrammers zijn, en mensen die homofilie als een ziekte zien en ze uitkotsen als maatschappelijk uitschot.
Blijven speciale homo evenementen imho geoorloofd.
Vrouwen rechten zien wij als vrij normaal, een vrouw hoort niet meer achter het fornuis, maar die liberalisering heeft ook bijna 100 jaar geduurd.
En sommige politieke partijen die zetels hebben in de 2de kamer hebben nog steeds het idee dat vrouwen achter het fornuis horen en niets anders mogen doen dan koken en kinderen baren.
(en de rest kan verotten in de hel)
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:33 schreef muppetshow het volgende:
En zo gaan we door hetero night christen night moslim night gypsy night travi night etc etc etc
Kan ik me inschrijven voor de 'Nyphomane zoekt 15 minute stand'?
heeft Mamma Mia iets met homo's te maken dan? die film is er toch al lang eerder geweest met Abba zelf, dit lijkt me maar een slap aftreksel, maar ik begrijp het allemaal niet, ik dacht ook dat ze eigenlijk net als "normale" mensen behandeld wilden worden
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:41 schreef BasOne het volgende:

[..]

Kan ik me inschrijven voor de 'Nyphomane zoekt 15 minute stand'?
Dat mag jij.... maar door alle aparte night hou je wel een samenleving in stand met een hele foute gedachte.

Iedereen die graag aparte nights wilt zorgt er wel voor dat ie groep niet goed integreert in de samenleving.

Alleen ontbreken er nog mooie sterren met kleurtjes tot welke groep je behoort en dan is Nederland heel goed op weg om 1 groot concentratiekamp te worden

Ik zeg altijd doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:15 schreef muppetshow het volgende:

[..]

Dat mag jij.... maar door alle aparte night hou je wel een samenleving in stand met een hele foute gedachte.

Iedereen die graag aparte nights wilt zorgt er wel voor dat ie groep niet goed integreert in de samenleving.

Alleen ontbreken er nog mooie sterren met kleurtjes tot welke groep je behoort en dan is Nederland heel goed op weg om 1 groot concentratiekamp te worden

Ik zeg altijd doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Dus wat jij bedoelt is dat er niet voor speciale groepen speciale evenementen gehouden moeten worden.
Hetro's zijn allemaal gelijk en worden gelijk behandelt, en zijn niet meer of minder dan een ander.
Homo's zijn allemaal gelijk en worden gelijk behandelt, en zijn niet meer of minder dan een ander.
Travo's zijn allemaal gelijk en worden gelijk behandelt, en zijn niet meer of minder dan een ander.
Pedo's zijn allemaal gelijk en worden gelijk behandelt, en zijn niet meer of minder dan een ander.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 06:28 schreef Colombo het volgende:

[..]

Dat zelfde denk ik wel eens van moslims.

Is het nou zo moeilijk om gewoon je kinderen naar onze scholen te sturen?
Te zwemmen samen met ons?
Mee te doen met onze gebruiken als verjaardagen?
In de sauna te gaan zonder speciale uurtjes?
Mee te doen met onze gebruiken?
Niet lopen te zeiken over tolerantie maar er zelf niets aan doen?
In onze ziekenhuizen eenzelfde behandeling te ondergaan als ons?

De eerste de beste moslim die loopt te zeiken over acceptatie moet zich wenden tot het eigen volk wat de zaak verpest door alles af te wijzen wat ons gewoon is.
Tijdens die 'speciale' uurtjes in de sauna laat jij je graag gebruiken
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Je doet net alsof alle homoseksuelen hier blij mee zijn

Ik ben bi, maar dit soort onzin hoeft van mij ook niet. Ik hoef geen speciale evenementen.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Je beseft het niet: newsflash: maar ook hetero's hebben hun avonden en bijeenkomsten. Maar dat zijn ongeschreven regels, dus dan vallen ze niet op. Met hetero bijeenkomsten kan je denken aan nachtclubs, wiss wet T shirt bijeenkomsten, en denk ook eens menig hoerenbuurt hier in Nederland. En daarbij komt: "jullie" beheersen trensettende zenders als mtv, tmf en 99,5 % van de film en televisiewereld . Denk echter ook aan bijeenkomsten waarbij in ieder geval hetero sexueel gedrag de norm is: bepaalde concerten, maar ook krijgen jullie letterlijk komplete voetbalstadions vol.. Er is bij deze schijnbaar neutrale bijeenkomsten dus wel degelijk sprake van een filter. Het mag dan wel een filter zijn waarbij het nodige doorglipt, maar het is er wel.

En waarom betrek jij een film als dit bij acceptatie van homo's? Is het omdat jij homo's alleen wil zien in een bepaald kader? Niet te opvallend, etc? Komop zeg, ik ga toch ook niet zeuren over hetero's die maar niet geaccepteerd willen worden, die zelfs complete reclame blokken vullen als er weer eens schaars geklede voetballende dames over mijn beeld heen schieten...

Kijk dus eens verder dan het stereotiep homo. Ik ga er toch ook niet vanuit dat alle hetero's Fritzl heten en graag kelders bouwen?

userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 06:28 schreef Colombo het volgende:

[..]

Dat zelfde denk ik wel eens van moslims.
Hetzelfde denk ik van Colombo en zijn geloofsgenoten.
Altijd van die speciale avonden, vooral op 20 april, dan maken ze er een feestavond van.
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:15 schreef muppetshow het volgende:

[..]

Dat mag jij.... maar door alle aparte night hou je wel een samenleving in stand met een hele foute gedachte.

Iedereen die graag aparte nights wilt zorgt er wel voor dat ie groep niet goed integreert in de samenleving.

Alleen ontbreken er nog mooie sterren met kleurtjes tot welke groep je behoort en dan is Nederland heel goed op weg om 1 groot concentratiekamp te worden

Ik zeg altijd doe maar normaal dan doe je al gek genoeg
Die aparte avonden is vooral een commercieel verhaal. Er zit geld in, dus wordt het georganiseerd. Net zoals ladie's night in het casino. En waarom doet niemand moelijk over al die andere bijeenkomsten? Plattelandsvrouwentochtjes, sigarenrook club etc? Het is aan jou om verder te kijken dan stereotypes, zie vooral verder dan die aparte avonden. Ook hetero's hebben zat bijeenkomsten.
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:23 schreef Priezt het volgende:
Wat een onzin!

En maar zeuren en zaniken dat ze geaccepteerd willen worden.
Net zo onnozel als de Gay-Pride dit, vooral laten zien dat we lekker nichterig zijn jongens! Worden we vanzelf de rest van Nederland.

Is het nou zo moeilijk voor homo's om gewoon gewoon te doen zonder speciale events die een complete stad plat leggen, bioscoop avonden etc etc

De eerst volgende homo die zeurt over aceptatie moet eerst maar eens gaan klagen bij de organisatoren van dit soort happenings.

Voor de rest have fun, ik vermijd de Pathé in Groningen wel tot dat ze alles hebben schoongemaakt.
Wat moeten we meteen ook alle doelgroepen gaan verbieden. Dus geen hobbieclubs meer; HCC dagen voor de computer freaks, Stripdagen voor de comicsfreaks, Huidhoudbeurs voor de huisvrouwen.
Joh en niet iedere huisvrouw gaat naar de huidvrouwbeurs. Niet iedere vrouw houdt van het huishouden doen.

Homo zijn is dan wel niet een keuze zoals de voorbeelden hierboven, maar er is wel een grote groep homo's die van musicals houdt. De organisatie probeert met deze persbericht en wat extra's deze groep te lokken. Is niet anders dan normaal.

Als een organisatie fans van auto sport wil lokken met de inzet van extra pitbabes, dan is dat toch ook gewoon?

Wat een overtrokken reactie van jou!
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:57 schreef BasOne het volgende:

[..]

Hetzelfde denk ik van Colombo en zijn geloofsgenoten.
Altijd van die speciale avonden, vooral op 20 april, dan maken ze er een feestavond van.
Jij en denken?

Wat denk jij... wie zou er meer rechten hebben?

Mensen die vanwege hun DNA een bepaalde geaardheid bezitten.

Of...

Mensen met aangeleerd maatschappelijk falen?
userIcon
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:21 schreef Colombo het volgende:

[..]

Jij en denken?

Wat denk jij... wie zou er meer rechten hebben?

Mensen die vanwege hun DNA een bepaalde geaardheid bezitten.

Of...

Mensen met aangeleerd maatschappelijk falen?
Oh mensen die die via een DNA bepaald geaardheid hebben meer rechten, die kunnen niets doen aan hun geaardheid, het is genetisch bepaald.

Mensen zoals jij met een maatschappelijk bepaald falen zouden eigenlijk helemaal geen rechten mogen hebben.
userIcon
Stoeltjes die plakken aan het einde van de film
gelukkig niet in Rotterdam
userIcon
Mijn zegen hebben ze.
31  van 31 reacties op deze pagina. Pagina  1


Lees ook:

» 18:14 Gebedsruimte voor moslims in kazerne44
» 04/02 Filmfestival Rotterdam telt 274.000 bezoeken8
» 03/02 The Winner Is verliest veel kijkers51
» 02/02 Kunstenaar Mike Kelley overleden8


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden