LLiNK zoekt 97.000 leden

De publieke omroep LLiNK is vandaag met een campagne gestart om leden te werven. Om in het publieke bestel te blijven moet de omroep aan het eind van het jaar 150.000 leden hebben. Momenteel heeft LLiNK 53.000 leden.

Met een ludieke actie werd het startschot gegeven voor de campagne. Directeur Tanja Lubbers en presentatrice Floortje Dessing lieten duizenden groene ballonnen waar lidmaatschapkaarten aan verbonden zijn op bij de Rotterdamse Euromast.

De slogan 'Red de Groenste omroep. Word LLiNK!' zal komende tijd veel te zien en te horen zijn. Zo zet de omroep radio- en televisiereclame in, verschijnen advertenties en is de leus te zien in abri's. Daarnaast plaatst LLiNK promotieteams op straat en festivals en krijgen oude en huidige leden een brief met de vraag anderen aan te melden. Dit alles moet zorgen voor minimaal 97.000 extra leden.