OM: acht cartoons Nekschot strafbaar

Nederland • Geschreven door ANP op 16-05-2008 @ 21:22
print 
Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam meent dat cartoonist Gregorius Nekschot zich in acht cartoons schuldig heeft gemaakt aan discriminatie en mogelijk het aanzetten tot haat of geweld. De spotprenten zijn van het internet verwijderd, zo liet het OM vanavond weten.

Justitie heeft tientallen cartoons van 'Nekschot' beoordeeld. De meeste spotprenten vallen binnen de grenzen van de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van artistieke expressie.

Nekschot werd dinsdag gearresteerd. De politie nam daarbij ook materiaal in beslag. Pas na onderzoek daarvan bleek de arrestant de cartoonist te zijn die zich van het pseudoniem Gregorius Nekschot bedient. De huiszoeking was volgens het OM nodig om de identiteit te achterhalen van de man die elke maand een bedrag overmaakte om de website Gregoriusnekschot.nl te betalen.

Na de arrestatie werd de man voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. Nekschot heeft daar geen verklaring afgelegd en beriep zich op zijn zwijgrecht, aldus het OM. De cartoonist is dertig uur op het politiebureau geweest. Justitie wijst erop dat drie dagen en vijftien uur wettelijk zijn toegestaan. De in beslaggenomen spullen worden dit weekeinde teruggegeven.

Het OM verdenkt de cartoonist ervan ''dat hij zich zodanig beledigend heeft uitgelaten over een groep mensen vanwege hun ras of godsdienst dat van discriminatie sprake is''. Daarnaast meent justitie dat zijn cartoons mogelijk aanzetten tot haat tegen die groepen.

Bron: ANP


Lees ook:

» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog2
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer13
» 15:24 Leers: belang buurt moet meetellen in asielzaak6
» 15:23 Aanhouding voor steekpartij Roermond 1


delen | eKudos nujij

16547 views / 782 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 782 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 ... 16
userIcon
Alle (Jezus, Mohammed, Boedha, Mars, Jupiter, toutatis), FoK! is buggerd
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 16-05-2008 @ 22:04 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:01 schreef Techno het volgende:
Tja, het MDI en het OM menen wel vaker wat, en hebben nog vaker bakzeil gehaald.
Greg's identiteit is nu bekend, dus de mujahiden zijn aan zet.

Weer een 1-2tje tussen een gggristenminister en de salafisten...
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:44 schreef Techno het volgende:

[..]




[..]




[..]




[..]


Zouden jullie niet eerst de uitspraak van de rechter afwachten? Wat is er eigenlijk gebeurd met het principe "onschuldig tot het tegendeel bewezen is".

[..]


Verdragen van de VN zijn helemaal niet wettelijk, ga aub geen zaken lopen verkondigen die niet waar zijn.
Je hebt wel gelijk, maar dat er wel iets aan gedaan wordt is ook wel leuk om te horen en zien... Want als het over een andere religie ging stond iedereen op zn achterstepot..
Kijks bij Geenstijl. Iedereen heeft schijt aan die acteur van OWNM, of GTST een van die 2.. Waarom ze schijt hebben idd, omdat hij moslim is..
Deze rasicten horen weg te rotten in een grot, want een cel verdienen ze niet eens.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Probeer je nu te insinueren dat ik een Wilders stemmer ben of iets dergelijks? Je weet niet half hoe ver je de plank misslaat.

[..]

Tja, het MDI en het OM menen wel vaker wat, en hebben nog vaker bakzeil gehaald.
JAja we weten nu wel dat GL lid bent.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:04 schreef ArchEnemy het volgende:
Greg's identiteit is nu bekend, dus de mujahiden zijn aan zet.

Weer een 1-2tje tussen een gggristenminister en de salafisten...
Ja, dat is eveneens zeer triest.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:00 schreef damn81 het volgende:

[..]

GOD GOD GOD zijdank dat jij niet Nederland woont, anders waren alle moslims nu allang vergast. Gelukkig donderen mensen als jij op uit NL.
ben jij uberhaupt voor rede vatbaar
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:06 schreef BasOne het volgende:
JAja we weten nu wel dat GL lid bent.
Eerder D66, maar jouw partij, de SP, staat ook niet bepaald te juichen om dit soort acties.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:36 schreef sententia het volgende:
Gelukkig woon ik niet in Nederland, wat een zielig landje.

Vrijheid van meningsuiting is een BASISRECHT
én al helemaal voor KUNST

doe maar verder en wordt maar Nederokko, goed op weg! Daar gaan jullie vrijheden waarvoor je voorouders vochten. En dat allemaal door wat moslims.

*you don't wanna know what I think*
En ja hoor, daar hebben we de 'vrijheid van meningsuiting'

Wanneer begrijpen mensen nu eens eindelijk dat je niet simpelweg alles onder de noemen vrijheid van meningsuiting kunt scharen
userIcon
Het OM meende ook dat Erik O. schuldig was en dat bleek ook niet.
userIcon
Vrijheid van meningsuiting zou absoluut moeten zijn. Anders krijg je dus dit subjectieve gemekker over de definities van belediging. Wanneer is iemand voldoende beledigd om vervolgd te kunnen worden? Juist, dat kun je niet zo makkelijk vaststellen, want mensen hebben hele verschillende pijngrenzen. Bij reli-fascisten ligt die uiteraard een stuk lager.

Óf alles is strafbaar, óf helemaal niets. Want zoals de situatie nu is, hebben de narcistische zeloten die zich bij het minste geringste gekwetst voelen een groot voordeel ten opzichte van de rest van de samenleving en dat is niet de bedoeling.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:28 schreef Eminentie het volgende:
Welk ras heeft hij dan beledigd of weet het OM dat zelf ook niet?
Misschien gaat het wel om majesteitsschennis - hij heeft ook een cartoon waarop Beatrix geneukt wordt door Mohamed.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:52 schreef LiamP het volgende:
TE GEK voor woorden!

1) wat is er gebeurd met vrijheid van meningsuiting in dit land?

2) waarom mogen moslims niet beledigd worden en ELKE andere bevolkingsgroep wel?

3) fokke & sukke vergeleken de nieuwe partij van rita verdonk onlangs met de nazi's. wordt die tekenaar nu ook vervolgd?

4) heeft iemand een link naar die 8 "VERBODEN" tekeningen? dan plaats ik ze op ELKE site die ik heb, en dat zijn er aardig wat.

5) IK VIND DAT WIJ HIERVOOR EEN DEMONSTRATIE MOETEN ORGANISEREN OP HET BINNENHOF, MAANDAG OM 10.00 UUR. WIE DOET ER MEE??
Verander in Wilders argumenten de Moslims door Joden, wedden dat jij dan gelijk opgepakt wordt.

Mensen als jij horen op een eiland weg uit de mensheid.
Ik zal er maandag zijn en dat alleen om mensen als jij in de gezicht te spugen. Regel eerder een demonstratie tegen Wilders oh wachts even dat is jou Godfather!
vrijheid van meningsuiting!!!!!! geen vrijheid van discriminatie, beledigen en kwetsen..
Wat ben jij toch een walelijke vent. STIK!
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:06 schreef damn81 het volgende:
Je hebt wel gelijk, maar dat er wel iets aan gedaan wordt is ook wel leuk om te horen en zien... Want als het over een andere religie ging stond iedereen op zn achterstepot..
Kijks bij Geenstijl. Iedereen heeft schijt aan die acteur van OWNM, of GTST een van die 2.. Waarom ze schijt hebben idd, omdat hij moslim is..
Deze rasicten horen weg te rotten in een grot, want een cel verdienen ze niet eens.
Ik ben niet zo'n GS-ganger, en als dit werkelijk zo is, dan is dat net zo goed te triest voor woorden. Want van èchte racisten moet ik ook niets hebben.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:26 schreef deHOLLANDER het volgende:
aanzetten tot haat?waar halen ze gvd het lef vandaan.smerige
landveraders.
Nekschot voor Paul Velleman dan maar?
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:35 schreef Middlebeast het volgende:

[..]

Tot een bepaalde grens. Belediging is nog steeds strafbaar in dit land.

Voorbeeld:
Iemand die een stuk tekst van de PVV had aangepast en het woord moslim had vervangen door jood en dit aan het uitdelen was werd snel opgepakt.

Precies hetzelfde...
Verschil moet er zijn hoor kneusje.
Alsof we nu alle groepen gelijk moeten gaan behandelen.
userIcon
We wachten rustig af wat een onafhankelijke rechter hierop te zeggen heeft.
Als we dit met zn allen accepteren zetten we wederom een voetstap dichterbij een maatschappij die beetje bij beetje al zijn verworven vrijheden verkwanselt.
Wel grappig in elk dictoriaal land is het veelal de bevolking zelf die langzaam is meegaan tot dat het haar eigen rechten had weg gegeven.

Ik was vorige maand nog in Berlijn in zo'n museum over de voormalige DDR...begint er aardig op te lijken. Als iemand me 15jaar geleden had gezegd dat religie een issue zou worden, dat opiniemakers zouden worden vermoord en cartoonisten van hun bed gelicht..had ik het never nooit niet kunnen geloven...wie denkt dat het allemaal hiermee zal eindigen houdt zichzelf voor de gek..beetje bij beetje herken ik amper het land waarin ik (jaren 70) geboren ben steeds minder terug...

Een Nederland waar iemand voor het tekenen van een satirsche cartoon bestraft wordt, waar dit historisch schokkende moment slecht tussen lichte amusante praatjes (Paul en Witteman) een nieuwsfeitje is.

Wie dit geen bal intresseert bewijst maar weer dat zodra de volgende vrijheid wordt aangetast het men evenzeer geen zier zal intresseren.
userIcon
Hopelijk valt het links-Christelijke kabinet nu is.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:02 schreef Middlebeast het volgende:
Zeg ik dan dat je een Wilders stemmer bent? Niet te snel conclusies trekken.
Ik trok nog geen conclusie, ik stelde slechts een wedervraag.
quote:
Is gewoon grappig dat hij die wet verzonnen heeft en de wet alleen gebruikt word tegen haatzaaiende rechtse knakkers.

Bedankt Wilders.
Welke wet heeft hij precies verzonnen dan? Artikel 122 bestaat al wat langer dan vandaag.
userIcon
"VRIJHEID VAN INDIVIDU GAAT VOOR ALLES" (voor de doven en de blinden onder ons)
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:19 schreef eltopo het volgende:
Als we dit met zn allen accepteren zetten we wederom een voetstap dichterbij een maatschappij die beetje bij beetje al zijn verworven vrijheden verkwanselt.
Wel grappig in elk dictoriaal land is het veelal de bevolking zelf die langzaam is meegaan tot dat het haar eigen rechten had weg gegeven.

Ik was vorige maand nog in Berlijn in zo'n museum over de voormalige DDR...begint er aardig op te lijken. Als iemand me 15jaar geleden had gezegd dat religie een issue zou worden, dat opiniemakers zouden worden vermoord en cartoonisten van hun bed gelicht..had ik het never nooit niet kunnen geloven...wie denkt dat het allemaal hiermee zal eindigen houdt zichzelf voor de gek..beetje bij beetje herken ik amper het land waarin ik (jaren 70) geboren ben steeds minder terug...

Een Nederland waar iemand voor het tekenen van een satirsche cartoon bestraft wordt, waar dit historisch schokkende moment slecht tussen lichte amusante praatjes (Paul en Witteman) een nieuwsfeitje is.

Wie dit geen bal intresseert bewijst maar weer dat zodra de volgende vrijheid wordt aangetast het men evenzeer geen zier zal intresseren.
+5 Inzichtvol.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:21 schreef siddha het volgende:
"VRIJHEID VAN INDIVIDU GAAT VOOR ALLES" (voor de doven en de blinden onder ons)
Eindelijk! We zaten al te wachten in dit topic.
waarom kan de koran dan niet verboden worden?
Ongelovigen zijn achterlijk en gaan naar de hel?
userIcon
quote:

Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:17 schreef DrDarwin het volgende:
We wachten rustig af wat een onafhankelijke rechter hierop te zeggen heeft.

Waar in Nederland wilde je er nog eentje proberen te vinden dan?

zinscontructie beetje verbeterd
userIcon
quote:

Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:24 schreef Steeven het volgende:
Na al die heisa kunnen ze niet zeggen dat 'ie onschuldig is natuurlijk.

Volgens het OM zochten ze naar zijn financier..
En rommelde gelijk maar even door de cartoonist zijn privé spullen, toen ze er toch waren..


Wernher von Braun, de Duitse V2 bouwer zei eens:
De sterren zijn mijn doel, maar soms raak ik London.
userIcon
quote:

Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:51 schreef Middlebeast het volgende:

[..]

Het OM is het blijkbaar met mij eens. Tja van wie zaal ik wat aannemen? Een kneus die niet weet waar hij het over heeft of de mening van het OM.
Is poep praten wel een onderdeel van jouw geloof? Dan ben jij een goede gelovige.

Het OM heeft in opdracht van Hirsh Ballin gehandeld.
Als je religie aanpakt, of dat nou de islam, het christendom of welke religie dan ook is, dan krijgt die bal gehakt het op zijn heupen.

Als je echt gelovig zou zijn zou het je worst wezen wat wie dan ook over je schrijft, zegt, of op een papiertje tekent, blijkbaar is dat geloof toch niet zo heel erg standvastig als je het met een simpele spotprent kunt beledigen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:32 schreef Marcks het volgende:

[..]

Je vergeet darwin awards!
En hitler en wilders
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:24 schreef Steeven het volgende:
Na al die heisa kunnen ze niet zeggen dat 'ie onschuldig is natuurlijk.

Edit - Ik vind aanzetten tot haat wel een grove statement. Ik had nog nooit van deze cartoonist gehoord, tot dit schandaal naar buiten kwam. Die cartoons stonden al heel lang op internet, en verschenen zelfs in bundels, wat dus betekent dat in feite niemand zich aangesproken voelde (op die ene mafkees na die in 2005 aangifte deed tegen deze cartoonist, terwijl juist die mafkees zelf mensen een nare dood toewenst).

Dit zaakje stinkt en het verbaast me dat hier 10 mannen politie (of moeten we nu Gestapo zeggen) voor nodig waren en dat ze de beste man nog bang maakten ook dat hij zijn anonimiteit kwijt is. Een enge ontwikkeling. Waar blijft dat spoeddebat, of gaat dit de doofpot in?
Ik vind het raar dat jij vind dat als jij niet van die cartoonist hebt gehoord iedereen maar moet doen alsof z'n neus bloed.

Hoe arrogant ben jij dan om de politie met de Gestapo te vergelijken en te zeggen dat de discriminerende tekeningen wel mee vallen en niet tot haat aanzetten, terwijl discriminatie een vorm van haat is? Als daarbij de tekeningen publiekelijk worden vertoont, is het zeker aanzetten tot haat.

Je bent nu immers zelf de Nederlandse bevolking in tweeën aan het delen met je uitspraken...
userIcon
Laat die man met rust... is tekenen nu ook al strafbaar?
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:14 schreef Michielos het volgende:
Godzijdank dat dit tuig achter de tralies zit. De moslims hebben onze steun juist nu hard nodig. Zij zijn diep gekwetst door dit en terecht natuurlijk. Wij als Nederlanders kunnen juist nu laten zien dat we het goed voorhebben. Help een moslim de straat oversteken ofzo. laat zien dat wij niet hetzelfde gedachtegoed hebben als die nekschot. Hoe dan ook. Deze man dient zwaar maar dan ook zwaar gestraft te worden. Lynchen is een oplossing.
Moslims.. mijn steun hebben jullie in deze bittere tijden.
Gatver, wat een enge en slijmerige reactie. Maar gelukkig hebben de meest moslims die ik ken jouw soort steun en geslijm niet nodig.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:24 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]


Waar in Nederland wilde je er nog eentje proberen te vinden dan?

zinscontructie beetje verbeterd
Ik geef je op een briefje dat voor Hirsh Ballin de rapen nog gaar zullen zijn.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:19 schreef eltopo het volgende:
Als we dit met zn allen accepteren zetten we wederom een voetstap dichterbij een maatschappij die beetje bij beetje al zijn verworven vrijheden verkwanselt.
Wel grappig in elk dictoriaal land is het veelal de bevolking zelf die langzaam is meegaan tot dat het haar eigen rechten had weg gegeven.

Ik was vorige maand nog in Berlijn in zo'n museum over de voormalige DDR...begint er aardig op te lijken. Als iemand me 15jaar geleden had gezegd dat religie een issue zou worden, dat opiniemakers zouden worden vermoord en cartoonisten van hun bed gelicht..had ik het never nooit niet kunnen geloven...wie denkt dat het allemaal hiermee zal eindigen houdt zichzelf voor de gek..beetje bij beetje herken ik amper het land waarin ik (jaren 70) geboren ben steeds minder terug...

Een Nederland waar iemand voor het tekenen van een satirsche cartoon bestraft wordt, waar dit historisch schokkende moment slecht tussen lichte amusante praatjes (Paul en Witteman) een nieuwsfeitje is.

Wie dit geen bal intresseert bewijst maar weer dat zodra de volgende vrijheid wordt aangetast het men evenzeer geen zier zal intresseren.
Toegeven aan doemdenken lijkt me ook geen serieuze optie. Maar voor de minder genuanceerden spreekt de gedachte aan rellen natuurlijk wel tot de verbeelding.
Als iemand die beledigende cartoons produceert en daarbij strafbaar is wordt opgepakt dan is dat wat anders dan willekeur. Dat is toch wel duidelijk. Al blijft het vreemd. Het kweekt martelaarschap en het voedt de waanzin van de mensen met teveel vrije tijd en te weinig hersens.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 21:24 schreef Vibromass het volgende:
Sterk stukje dat hier dan 10 man politie voor beschikbaar is. Ze moesten zich schamen.
Juist! Er waren er maar 3 nodig om Mohammed B. te arresteren!
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:12 schreef damn81 het volgende:

[..]

Verander in Wilders argumenten de Moslims door Joden, wedden dat jij dan gelijk opgepakt wordt.

Mensen als jij horen op een eiland weg uit de mensheid.
Ik zal er maandag zijn en dat alleen om mensen als jij in de gezicht te spugen. Regel eerder een demonstratie tegen Wilders oh wachts even dat is jou Godfather!
vrijheid van meningsuiting!!!!!! geen vrijheid van discriminatie, beledigen en kwetsen..
Wat ben jij toch een walelijke vent. STIK!
Hij heeft goede argumenten en kan jij ze weerleggen? Blijkbaar niet want jij beledigt hem alleen maar. Jij bent hier het walgelijke ventje.
userIcon
Hmpf moet je eens zien wat ze in die kut moslim landen allemaal over ons westerlingen tekenen en zeggen. Als daar een NL'er er iets van zou zeggen wordt ie opgehangen! Belachelijk, dit kutland buigt altijd maar weer voor die moslims
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:23 schreef Techno het volgende:

[..]

Eindelijk! We zaten al te wachten in dit topic.
Ik word ontroerd van, thanks vrienden, Techno, Carliano en Watchers (de drie musketiers)en ik ben uiteraard D`Artagnan
man ArchEnemy (Redactie Frontpage) 16-05-2008 @ 22:32 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:29 schreef Jazoist het volgende:
Het kweekt martelaarschap en het voedt de waanzin van de mensen met teveel vrije tijd en te weinig hersens.
Dat is de grote meerderheid van elke maatschappij.

Domme zet van Hirshi Balin.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:28 schreef BB-King het volgende:
Laat die man met rust... is tekenen nu ook al strafbaar?
Als de tekeningen discriminerend zijn wel ja, in 8 gevallen dus.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:31 schreef Zilverdolk het volgende:
Hmpf moet je eens zien wat ze in die kut moslim landen allemaal over ons westerlingen tekenen en zeggen. Als daar een NL'er er iets van zou zeggen wordt ie opgehangen! Belachelijk, dit kutland buigt altijd maar weer voor die moslims
En dan nog beweren dat moslimlanden minder vrij zijn in de meningsuiting. Dat geet toch weer iets om over na te denken, is het niet ?
userIcon
quote:

Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:28 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat jij vind dat als jij niet van die cartoonist hebt gehoord iedereen maar moet doen alsof z'n neus bloed.

Hoe arrogant ben jij dan om de politie met de Gestapo te vergelijken en te zeggen dat de discriminerende tekeningen wel mee vallen en niet tot haat aanzetten, terwijl discriminatie een vorm van haat is? Als daarbij de tekeningen publiekelijk worden vertoont, is het zeker aanzetten tot haat.

Discriminatie is ongeoorloofd onderscheid maken. That's it. De achterliggende reden hoeft niet per se iets met haat te maken te hebben. Wel is het strafbaar, natuurlijk, maar dat wil niet meteen zeggen dat Nekschot zich er schuldig aan heeft gemaakt.
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:28 schreef Techno het volgende:

[..]

Gatver, wat een enge en slijmerige reactie. Maar gelukkig hebben de meest moslims die ik ken jouw soort steun en geslijm niet nodig.
het is een troll, hij meent het gewoon niet en als het waar is dan heeft die kerel syndroom van Down
userIcon
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:28 schreef Sonique het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat jij vind dat als jij niet van die cartoonist hebt gehoord iedereen maar moet doen alsof z'n neus bloed.

Hoe arrogant ben jij dan om de politie met de Gestapo te vergelijken en te zeggen dat de discriminerende tekeningen wel mee vallen en niet tot haat aanzetten, terwijl discriminatie een vorm van haat is? Als daarbij de tekeningen publiekelijk worden vertoont, is het zeker aanzetten tot haat.

Je bent nu immers zelf de Nederlandse bevolking in tweeën aan het delen met je uitspraken...
En daar werk je zelf net zo hard aan mee, door alvast te zeggen dat Nekschot's werk daadwerkelijk discriminerend zou zijn en/of tot haat aan zou zetten. Want vooralsnog is er geen rechter die tot deze conclusie -laat staan uitspraak- gekomen is.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 @ 22:30 schreef Michielos het volgende:

[..]

niet eng en ook niet slijmerig. dat racistentuig moet voor eens en voor altijd verbannen worden uit onze samenleving, klaar. WIj kunnen laten zien dat wij achter onze medelandbewoners staan. Jij kiest dus voor polarisatie?
Polarisatie onstaat doordat sommige mensen anders worden behandeld dan anderen. Waarom zitten die haat predikende imams dan niet achter tralies? Blijkbaar wordt er met 2 staven gemeten.
Gaan ze Nozzman.nl ook arresteren dan?
50  van 782 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 ... 16


Lees ook:

» 15:36 Bijeenkomsten voor ex-patiënten omstreden neuroloog2
» 15:27 Sap bij winst Dibi misschien niet in Kamer13
» 15:24 Leers: belang buurt moet meetellen in asielzaak6
» 15:23 Aanhouding voor steekpartij Roermond 1


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden