Anti-islam betoging Den Haag mislukt

Nederland • Geschreven door Rob (R@b) op 04-04-2008 @ 14:02
print 

Een demonstratie tegen de ’islamisering van Nederland’, die vanmiddag had moeten plaatsvinden op het Malieveld in Den Haag, is afgelast. Reden: er waren meer journalisten en politieagenten op komen dagen dan betogers. Slechts een handjevol activisten had zich opgesteld om in een tocht naar het  Plein te trekken.

Organisator Martin van der Hulst, van Stop Islamisation Of Europe (SIOE), blies de demonstratie af toen bleek dat er slechts 25 mensen bereid waren mee te doen. Hij had gerekend op minstens 150 man.

In januari betoogde de groep nog op de Dam in Amsterdam. Ook toen viel de opkomst tegen met zo'n 40 betogers, waar op 300 was gerekend.


Bron: AD


Lees ook:

» 10/02 'Kosten medicijngebruik kunnen fors omlaag'34
» 10/02 HEMA roept gevaarlijke fopspenen terug16
» 10/02 'Ondertunneling A10 bij Zuidas onrendabel'15
» 10/02 PVV-klachtenmeldpunt maakt Brussel kwaad 138


delen | eKudos nujij

14114 views / 316 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 316 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6 7
dat is om te janken zeg
userIcon
Jammer dat zo weinig mensen het snappen
userIcon
Tja wat wil je dan, Islam is in princiepe niets mis mee, totdat mensen het gaan gebruiken voor facistische doeleinden.
userIcon
reactieuitlokpost natuurlijk
whaha pinos. zelfs met 150 heb ik nog zoiets van ja boeiend. net of je daar iets mee bereikt, beetje je voet voor de andere zetten nou boehoe. problemen los je niet op door er buiten te gaan staan.

achja. was te verwachten
userIcon
Heheh alleen de ouders van Geert Wilders kwamen zeker opdagen
oh dan is die demonstratie tegen racisme in amsterdam een MEGA DEMO...

ben benieuwd hoe Wilders dit interpreteert
userIcon
Hm, ik heb er geen aankondiging van gezien
userIcon
Verstandig van de mensen die niet zijn komen opdagen. Als er veel mensen waren geweest liep het geheid uit de hand,
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
reactieuitlokpost natuurlijk
pussy
woooh een anti islam protest das dus het tegen overgestelde van een anti wilders protest dus het was dus 1 persoon(wilders) die daar stond te protesteren
userIcon
Goede zaak, die SIOE is tegen de zelfstandigheid van Kosovo. Die laten wel hun oren hangen naar de Serven iin Europa, maar zijn tegen islamisering. Bosniërs zijn ook moslims, immers.
Ik ben ook fel tegen islamisering, maar ik laat mij niet in met een organisatie die de Balkan-ellende over heel Europa wil uitsmeren.
Begrijpen ze nu echt niet dat er mensen moeten werken op vrijdag? Lekker simpel zeg.

En tevens durft niemand naar zo'n demonstratie toe te gaan, want je komt dan zeker in de krant met je hoofd en dat is niet echt wat je wilt. Maar goed....... ik ben het wel met ze eensch...... weg met die verschrikkelijk islamisering in dit land.
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:05 schreef Ibn_Rushd het volgende:
oh dan is die demonstratie tegen racisme in amsterdam een MEGA DEMO...

ben benieuwd hoe Wilders dit interpreteert
Wie zegt dat Wilders een anti-islam betoging kan waarderen?
Vind betogingen altijd zo aggressief overkomen.
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:05 schreef Ibn_Rushd het volgende:
oh dan is die demonstratie tegen racisme in amsterdam een MEGA DEMO...

ben benieuwd hoe Wilders dit interpreteert
Ja, omdat dat tenminste uitgebreid in de media heeft gestaan en in het weekend werd gehouden.
en ik heb me eerste first post

maarja;) niemand die zich openbaar uitlaat als anti-islam.
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:04 schreef Active_Topics het volgende:
Jammer.
koran = fascistisch.
gematigde moslims zijn onwetend.
westen verliest straks zijn identiteit.
De politie had wel zin in een relletje zeker
userIcon
Ik moest werken vandaag.
anti-wilders protest mislukt in amsterdam, anti-islam protest mislukt in den haag...in other words: holland just doesn't give a f*ck
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:08 schreef DRA het volgende:
Ik moest werken vandaag.
en ik moest stage lopen vandaag (Ben nog steeds op stage)
userIcon
Ze hebben ook maar direct de blog verwijderd...
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:08 schreef antonowitch het volgende:
koran = fascistisch.
gematigde moslims zijn onwetend.
westen verliest straks zijn identiteit.
ECHT NIET ! JE LIEGT !

Ik wordt hier gewoon belazerd, belazerd door antonowitch. Met dit vod van een post, vol met leugens.

Beter maak ik er een film van.
Ik word een beetje moe van al die demonstraties van voor en tegenstanders. Daarnaast welke malloot verzint het ook om op vrijdagmiddag een demonstratie te organiseren wanneer normale mensen aan het werk zijn.
userIcon
Nog maar 25 man over die nog niet inzien dat er niet zoiets bestaat als "Islamitisering van NL", gaat goede kant op.
Kunnen we ons straks weer met belangrijke dingen bezig gaan houden in de politiek (en op fok ;p ).
userIcon
En al die Wilders knuffelaars hier maar lachen om de opkomst bij de anti-Wilders demonstratie....
Internethelden van fok durven natuurlijk ook niet...
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:04 schreef SolidArt het volgende:
Tja wat wil je dan, Islam is in princiepe niets mis mee, totdat mensen het gaan gebruiken voor facistische doeleinden.
Zoals ik het zie wordt de islam al lang door de geestelijk leiders gebruikt voor fascistische doeleinden.
man Olep (Moderator Frontpage) 04-04-2008 @ 14:10 fotoboek no homepage
userIcon
http://sioenederland.wordpress.com/
Klik je op de link en wat zie je dan...
''The authors have deleted this blog. The content is no longer available''
Van die organisatie hoor je niks meer
http://www.lucaswashier.n(...)008/01/opper-tok.jpg

Wat wil je ook als halve tokkies die beweging in Nederland proberen van de grond te krijgen. Begrijp toch al niet dat die twee zwakzinnigen in diverse programma's worden uitgenodigd.
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:11 schreef ffserieus het volgende:
Zozo r@b jij bent snel terug!
Hetgene wat ook speelt dat het is afgelast omdat dit een normale werkdag is
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:09 schreef Avada_Kedavra het volgende:
En al die Wilders knuffelaars hier maar lachen om de opkomst bij de anti-Wilders demonstratie....
Internethelden van fok durven natuurlijk ook niet...
Het is nu doordeweeks en er is nooit verteld dat zo'n betoging er zou komen vooraf. Niet in het nieuws in ieder geval. Mischien dat zulke punten nogal verschil maken.
userIcon
quote:

Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:11 schreef ffserieus het volgende:
Zozo r@b jij bent snel terug!

Die is te laf. Zelfde geldt voor Schepseltje, M42, Cruzaclu, etc.
Staan hooguit op grote afstand met een grote paal te kijken.
userIcon
quote:

Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:09 schreef Vujacic het volgende:

[..]

en ik moest stage lopen vandaag (Ben nog steeds op stage)

anders had je ook in den haag gestaan?
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:04 schreef Hi_flyer het volgende:
Jammer dat zo weinig mensen het snappen
Ooit over nagedacht dat misschien jij degene bent die het niet snapt?
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:13 schreef Avada_Kedavra het volgende:

[..]

Die is te laf. Zelfde geldt voor Schepseltje, M42, PartijVoorVerboden, etc.
Staan hooguit op grote afstand met een grote paal te kijken.
PartijVoorVerboden is niet echt rechts... laat hem dit maar niet lezen.
En maar blaten dat ze de mening van het Nederlandse volk vertolken...
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:06 schreef ikletgoedop het volgende:
Begrijpen ze nu echt niet dat er mensen moeten werken op vrijdag? Lekker simpel zeg.

En tevens durft niemand naar zo'n demonstratie toe te gaan, want je komt dan zeker in de krant met je hoofd en dat is niet echt wat je wilt. Maar goed....... ik ben het wel met ze eensch...... weg met die verschrikkelijk islamisering in dit land.
Oh en als links op vrijdag demonstreert zijn het ineens uitkeringstrekkers?
Als je het er mee eens bent maar je durft niet ben je best wel laf....
Ik ben ook tegen een verdere islamisering van Nederland, maar ik ga echt niet naar Den Haag om te demonstreren. Zonde van mijn tijd en zo zullen er meer mensen over denken.

Politieke demonstraties zijn meer voor extreem links/rechts.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:06 schreef AtheistischFundamentalist het volgende:

[..]

Wie zegt dat Wilders een anti-islam betoging kan waarderen?
Vind betogingen altijd zo aggressief overkomen.
recht om te demonstreren is wel een belangrijk democratische verworvenheid.
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:13 schreef Avada_Kedavra het volgende:

[..]

Die is te laf. Zelfde geldt voor Schepseltje, M42, PartijVoorVerboden, etc.
Staan hooguit op grote afstand met een grote paal te kijken.
zij passen zich aan naar het niveau van de islam zo kun je het ook zien
userIcon
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 @ 14:15 schreef Vamps het volgende:

[..]

PartijVoorVerboden is niet echt rechts... laat hem dit maar niet lezen.
Excuses je hebt gelijk, zal t aanpassen. Bedoel zo'n andere kansloze usert van het kaliber M42
50  van 316 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3 4 5 6 7


Lees ook:

» 10/02 'Kosten medicijngebruik kunnen fors omlaag'34
» 10/02 HEMA roept gevaarlijke fopspenen terug16
» 10/02 'Ondertunneling A10 bij Zuidas onrendabel'15
» 10/02 PVV-klachtenmeldpunt maakt Brussel kwaad 138


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden