Boze man gooit spaarvarken kapot in bank

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 23-02-2008 @ 18:04
print 
Een 23-jarige inwoner van het Brabantse Roosendaal heeft gisteren voor behoorlijk wat stampij gezorgd in een plaatselijke bank. De man was zo kwaad op de bank, dat hij een groot, zilverkleurig spaarvarken kapotsmeet in de bank.

Volgens de politie stond de man voor zeshonderd euro in het krijt bij de bank. Dit hield de Brabander echter niet tegen zijn gestorte zorgtoeslag op te eisen. De bank weigerde dit, want zij wilden het geld gebruiken om de roodstand een beetje recht te trekken.

Na de weigering stapte de man woedend de bank uit en vernielde een reclamebord. Eerder had de boze man al een pinautomaat van de bank vernield, zo bekende hij tegenover de politie. De politie heeft hem een nacht laten afkoelen in de cel.

Bron: Nieuws.nl


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

19233 views / 62 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 62 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
Hoezo neem je in de eerste plaats een spaarvarken mee naar de bank?
userIcon
Hey das niet hallal het moet spaargeit of spaarkameel worden.

Toch?

Had ik begrepen in de media.
man mouthman (Redactie Frontpage) 23-02-2008 @ 18:06 fotoboek homepage
userIcon
Moslim??
quote:
Op Saturday 23 February 2008 @ 18:06 schreef kwAllochtoontje het volgende:
Hey das niet hallal het moet spaargeit of spaarkameel worden.
+1
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:06 schreef kwAllochtoontje het volgende:
Hey das niet hallal het moet spaargeit of spaarkameel worden.

Toch?

Had ik begrepen in de media.
Dat heb je verkeerd begrepen. Dat spaarvarken was simpelweg aan vervanging toe. Sommige mensen menen echter dat alles wat vervangen wordt per definitie islamisering is.
man mouthman (Redactie Frontpage) 23-02-2008 @ 18:07 fotoboek homepage
userIcon
quote:
De politie heeft hem een nacht laten afkoelen in de cel.
Scheelt weer een paar tientjes.
userIcon
"Maar ik had 'm toch gekocht? "
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08 schreef WAARHEID het volgende:
Nou is 23 ook een beetje een moeilijke leeftijd, zo tussen kindsheid en volwassenheid in.


volgens mij is dat als je 14-15 bent. Met 23 had ik al 2 kidt
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08 schreef WAARHEID het volgende:
Nou is 23 ook een beetje een moeilijke leeftijd, zo tussen kindsheid en volwassenheid in. Maar dit gaat nergens over, spullen vernielen uit woede
Volgens de bijbel ben je vanaf het 18e levensjaar een man.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08 schreef WAARHEID het volgende:
Nou is 23 ook een beetje een moeilijke leeftijd, zo tussen kindsheid en volwassenheid in. Maar dit gaat nergens over, spullen vernielen uit woede
nou, als je 23 bent en je nog kind voelt, licht dat niet aan je leeftijd, maar ben je gewoon zwakzinnig...
man mouthman (Redactie Frontpage) 23-02-2008 @ 18:13 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:10 schreef Bas028 het volgende:

[..]



volgens mij is dat als je 14-15 bent. Met 23 had ik al 2 kidt
Kind kreeg kind?
userIcon
quote:
Op Saturday 23 February 2008 @ 18:10 schreef Bas028 het volgende:

[..]



volgens mij is dat als je 14-15 bent. Met 23 had ik al 2 kidt
met 23 2 kinderen
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:06 schreef mouthman het volgende:
Moslim??
Ja duh want Nederlanders doen dat niet
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

met 23 2 kinderen
Inderdaad.

Kadootje zeker.
userIcon
quote:
Op Saturday 23 February 2008 @ 18:10 schreef Bas028 het volgende:

[..]



volgens mij is dat als je 14-15 bent. Met 23 had ik al 2 kidt
haha, jij bent volwassen als je denkt dat dát je volwassen maakt.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08 schreef WAARHEID het volgende:
Nou is 23 ook een beetje een moeilijke leeftijd, zo tussen kindsheid en volwassenheid in. Maar dit gaat nergens over, spullen vernielen uit woede
Met je 23e al kinds....lekker vooruitzicht
userIcon
ja, het gaat financieel goed in Nederland!!!

Niets aan de hand....
userIcon
Was het spaarvarken het reclame object?

Want ik snap niet echt wat er nou bedoelt wordt in het bericht..
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:28 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Niet iedere twintiger loopt te blowen en mtv te kijken omdat dit er bij hoort. Tegenwoordig moet iedereen maar volwassen zijn vanaf 15 jaar, belachlijk.
Er zijn ook jongeren die gewoon hun eigen tempo bepalen en dat vind ik pas "stoer" .
Ik ben het met waarheid eens die opgedrongen volwassenheid is belachelijk.
userIcon
Die moet knorren in de nor, zonder Knorbert.......
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:28 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Niet iedere twintiger loopt te blowen en mtv te kijken omdat dit er bij hoort. Tegenwoordig moet iedereen maar volwassen zijn vanaf 15 jaar, belachlijk.
Er zijn ook jongeren die gewoon hun eigen tempo bepalen en dat vind ik pas "stoer" .
Zou je willen dat iedere jongere zo was als dat jij je hier doet voorkomen?
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:28 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Niet iedere twintiger loopt te blowen en mtv te kijken omdat dit er bij hoort. Tegenwoordig moet iedereen maar volwassen zijn vanaf 15 jaar, belachlijk.
Er zijn ook jongeren die gewoon hun eigen tempo bepalen en dat vind ik pas "stoer" .
Jaaaa, je lult lekker...zoals jij het schrijft zullen de meesten dan NOOIT volwassen worden.
Volwassen worden is een rijpingsproces.
Levenservaring opbouwen: Door te leren van de fouten die je maakt, niet weglopen voor je verantwoordelijkheden enzovoort.
Ik stond met mijn 16e al op eigen benen.
Toen ik 23 was:
Koophuis, getrouwd, leuke baan, en absoluut geen geldzorgen.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:33 schreef Sonique het volgende:
Was het spaarvarken het reclame object?

Want ik snap niet echt wat er nou bedoelt wordt in het bericht..
Inderdaad een onduidelijk bericht. Er staat dat hij na de weigering een reclamebord vernielde. Was dat reclamebord het spaarvarken? Als dat het geval is, dan spreek je dus óf van een afbeelding van een spaarvarken óf van een reclameobject.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:36 schreef snotterbel het volgende:

[..]

Jaaaa, je lult lekker...zoals jij het schrijft zullen de meesten dan NOOIT volwassen worden.
Volwassen worden is een rijpingsproces.
Levenservaring opbouwen: Door te leren van de fouten die je maakt, niet weglopen voor je verantwoordelijkheden enzovoort.
Ik stond met mijn 16e al op eigen benen.
Toen ik 23 was:
Koophuis, getrouwd, leuke baan, en absoluut geen geldzorgen.
Eens! Je bent zo jong als je je voelt, maar door schade en schande wordt je wel wijs.
Ik was op mijn 18de lang niet zo volwassen als mijn nieuwe collega, die is vorige week 18 geworden, maar gedraagt zich zeker als iemand van 25.
Heeft wel het nodige daarvoor helaas moeten meemaken.....
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:36 schreef snotterbel het volgende:

[..]

Jaaaa, je lult lekker...zoals jij het schrijft zullen de meesten dan NOOIT volwassen worden.
Volwassen worden is een rijpingsproces.
Levenservaring opbouwen: Door te leren van de fouten die je maakt, niet weglopen voor je verantwoordelijkheden enzovoort.
Ik stond met mijn 16e al op eigen benen.
Toen ik 23 was:
Koophuis, getrouwd, leuke baan, en absoluut geen geldzorgen.
Ja sommige mensen worden inderdaad nooit volwassen.
Maar omdat jij zo snel op eigen benen moest staan wil nog niet zeggen dat anderen dat ook moeten doen.

Ik ben al geen 23 meer en voel me nog steeds niet volwassen, en dat vind ik eigenlijk prima zo. Ik geniet er van


Bovendien heeft het gedrag van de persoon in dit berich niets met volwassenheid te maken. Dit is een gedragsstoornis die niets met leeftijd te maken heeft... Die man heeft dringend psychische hulp nodig.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:36 schreef snotterbel het volgende:

[..]

Jaaaa, je lult lekker...zoals jij het schrijft zullen de meesten dan NOOIT volwassen worden.
Volwassen worden is een rijpingsproces.
Levenservaring opbouwen: Door te leren van de fouten die je maakt, niet weglopen voor je verantwoordelijkheden enzovoort.
Ik stond met mijn 16e al op eigen benen.
Toen ik 23 was:
Koophuis, getrouwd, leuke baan, en absoluut geen geldzorgen.
Met je 16e op eigen benen? Heb je VMBO gedaan ofzo?
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Met je 16e op eigen benen? Heb je VMBO gedaan ofzo?
Het huis uit gegaan om verder te studeren (in 1983 bestond er nog geen VMBO pipo...)
Mijn ouders hielden wel op de achtergrond in de gaten wat ik uitspookte maar de verantwoording was voor mij.
man mouthman (Redactie Frontpage) 23-02-2008 @ 18:47 fotoboek homepage
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:17 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Ja duh want Nederlanders doen dat niet
Nee die gooien hun spaargeit stuk.
userIcon
Dus hij kon rood staan en zij besliste even wanneer dat terugbetaald moest worden
die stomme Tullepetoane altijd weer :p
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:17 schreef Alessandro het volgende:

[..]

Ja duh want Nederlanders doen dat niet
Laat ik het eens over deze boeg gooien: paupers in het algemeen Met geld omgaan is niet zo moeilijk, gewoon niet meer uitgeven dan je hebt.
quote:
De politie heeft hem een nacht laten afkoelen in de cel.
Daarna weer loslaten op de maatschappij...
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ik ben het met waarheid eens die opgedrongen volwassenheid is belachelijk.
Idem dito, ben het niet altijd met je eens maar nu zeker 100% Go Waarheid!
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:08 schreef WAARHEID het volgende:
Nou is 23 ook een beetje een moeilijke leeftijd, zo tussen kindsheid en volwassenheid in. Maar dit gaat nergens over, spullen vernielen uit woede
Dan ben jij zeker 6, je gelooft nog in sprookjes.
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:36 schreef MDF het volgende:

[..]

Daarna weer loslaten op de maatschappij...
Ja, want dit tuig had minstens 10 jaar + TBS moeten krijgen
het moet niet gekker worden met de Fortisbank!
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 19:05 schreef Tarabass het volgende:
Dus hij kon rood staan en zij besliste even wanneer dat terugbetaald moest worden
Vind ik ook al zo raar... als je zeg maar 1000 euro rood mag staan, mag je toch gewoon geld op blijven nemen tot die limiet bereikt is, of je nou al rood staat of niet? Je draait dan later gewoon voor meer rente op.
userIcon
Waarschijnlijk gewoon een verstandelijk gehandicapte.
userIcon
De topictitel deed me denken aan iemand die het laatste spaarvarken terugbezorgde aan Fortis.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:10 schreef MetalCore het volgende:

[..]

Volgens de bijbel ben je vanaf het 18e levensjaar een man.
12...
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:05 schreef Laarsboom het volgende:
Hoezo neem je in de eerste plaats een spaarvarken mee naar de bank?
Ik gok dat die van de bank was.

Die zie je wel vaker bij banken staan. Die krijgen kinderen dan bij het openen van hun eerste spaarrekening of die kun je kopen.
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:10 schreef Bas028 het volgende:

[..]



volgens mij is dat als je 14-15 bent. Met 23 had ik al 2 kidt
Ja, dan ben je automatisch volwassen...
userIcon
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:28 schreef WAARHEID het volgende:

[..]

Waar slaat dat op?
Niet iedere twintiger loopt te blowen en mtv te kijken omdat dit er bij hoort. Tegenwoordig moet iedereen maar volwassen zijn vanaf 15 jaar, belachlijk.
Er zijn ook jongeren die gewoon hun eigen tempo bepalen en dat vind ik pas "stoer" .
Wie ben jij en wat heb je met de echte WAARHEID gedaan?
userIcon
die boze mannen ook altijd
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:07 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Dat heb je verkeerd begrepen. Dat spaarvarken was simpelweg aan vervanging toe. Sommige mensen menen echter dat alles wat vervangen wordt per definitie islamisering is.
Dus het mag ook spaarhond zijn dus...? Niet halal, wel nieuw. Heeft mijn voorkeur.
50  van 62 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden