Wereldwijde demonstraties tegen Scientology

Internationaal • Geschreven door Brendon (Surveillance-Fiets) op 10-02-2008 @ 16:38
print 
Icoon BuitenlandsVandaag zijn er wereldwijd demonstraties gehouden bij verscheidene kantoren van de The Church of Scientology.

Deze demonstraties werden gehouden door leden van Anonymous. Deze groep bestaat uit leden van over de hele wereld. Anonymous wil de misstanden van de beweging aan de kaak stellen. Onder die noemer verklaarde Anonymous de oorlog aan Scientology.

Eerder werden al websites van de 'sekte' plat gelegd door hackers van Anonymous. Vandaag was het tijd voor demonstraties bij de kantoren van Scientology. Middels deze demonstraties wil men er voor zorgen dat de wereld ziet wat voor organisatie The Church of Scientology werkelijk is. Ze willen de steun voor de 'kerk' doen afnemen en dat het Openbaar Ministerie een onderzoek instelt naar de criminele praktijken van deze organisatie.

In meer dan 200 plaatsen werden deze zogenaamde 'raids' georganiseerd door Anonymous leden. Waaronder in Amsterdam waar ongeveer 50 (Nederlandse) leden van Anonymous demonstreerden bij het hoofdkantoor in Amsterdam.

SubheaderDemonstratie bij het hoofdkantoor van Scientology in Amsterdam.

SubheaderDemonstratie bij het hoofdkantoor van Scientology in Amsterdam.

SubheaderDemonstratie bij het hoofdkantoor van Scientology in Amsterdam.

Ook in andere Europese steden werd gedemonstreerd. Waaronder: Berlijn, Parijs, Oslo, Wenen, Rome en Lissabon. In deze steden lag de opkomst iets hoger dan in Amsterdam. In Londen stonden naar schatting 300 mensen voor het gebouw van de Scientologybeweging. Vanavond staan er tientallen 'raids' in Amerika op de planning. In alle Amerikaanse steden worden grote aantallen leden van Anonymous verwacht.

Demonstratie in Parijs.

Demonstratie van Anonymous bij Scientology in London.

Bron: FOK!


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe1
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd16
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden12


delen | eKudos nujij

18573 views / 78 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Dat ze ertegen demonstreren ...

Moeten het gewoon niet serieus nemen
userIcon
Ben het wel eens met Anonymous, zolang alles vreedzaam blijft kunnen ze die 'kerk' lekker op z'n kop zetten. Als dat soort instanties één ding niet leuk vind is het wel negatieve publiciteit omdat dan hun schaapjes wakker kunnen worden. Ga zo door jongens. er is geen plaats in deze wereld voor geloof. Dat is zooo vorige eeuws.
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren. Net alsof deze 'religie' zo ontzettend veel negatieve invloed heeft op het wereldgebeuren. Zijn genoeg andere zaken waar beter tegen gedemonstreerd kan worden.
userIcon
Omg wat is 4chon toch lame
Anonymous is legion
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 16:44 schreef Perecules het volgende:
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren. Net alsof deze 'religie' zo ontzettend veel negatieve invloed heeft op het wereldgebeuren. Zijn genoeg andere zaken waar beter tegen gedemonstreerd kan worden.
Bla bla luminati bla bla enz.

Scientoligie is geen religie maar een sekte, en sektes moeten gestopt worden.
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 16:46 schreef BasOne het volgende:

[..]

Bla bla luminati bla bla enz.

Scientoligie is geen religie maar een sekte, en sektes moeten gestopt worden.
Iedere religie is al sekte begonnen, als er maar genoeg gekken in gaan geloven wordt het vanzelf een religie.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:44 schreef Perecules het volgende:
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren. Net alsof deze 'religie' zo ontzettend veel negatieve invloed heeft op het wereldgebeuren. Zijn genoeg andere zaken waar beter tegen gedemonstreerd kan worden.
Hierom wordt er tegen $cientology gedemonstreerd:
http://nl.youtube.com/watch?v=rCGP-0545EU

En kijk hier hoe $cientology haar tegenstanders zwartmaakt:
http://nl.youtube.com/watch?v=4EYS7SpFTEI
userIcon
Erg goed, weg met die moordende sekte.
userIcon
Goed idee, moeten ze ook tegen een paar andere geloven doen 14.gif
Nee, dat Anonymus verklaard meteen de oorlog, de vredesduiven
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:44 schreef Perecules het volgende:
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren. Net alsof deze 'religie' zo ontzettend veel negatieve invloed heeft op het wereldgebeuren. Zijn genoeg andere zaken waar beter tegen gedemonstreerd kan worden.
Het is wel een organisatie dat misbruikt maakt van labiele mensen en ze hun geld en leven afpakt. Daar mag best tegen opgetreden worden. Net zoals de islam overigens maar dat is een erkende religie omdat het te groot is geworden.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:50 schreef Boiler het volgende:

[..]

Iedere religie is al sekte begonnen, als er maar genoeg gekken in gaan geloven wordt het vanzelf een religie.
Er zijn toch duidelijke verschillen tussen een religie en een sekte, een religie gelooft over het algemeen in een hoger wezen, (God, Allah, TFSM), een sekte word geleid door een charismatische leider.
In het geval van Scientolgy, Hubbard, moge hij branden in de hel.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:55 schreef NLweltmeister het volgende:
Nee, dat Anonymus verklaard meteen de oorlog, de vredesduiven
$cientology claimt een religie te zijn (Anonymous claimt dat absoluut niet) en $cientology verklaart om het minste en geringste de oorlog aan een individu met laffe zwartmaakcampagnes (zie hier http://nl.youtube.com/watch?v=4EYS7SpFTEI of http://nl.youtube.com/watch?v=pPol_m8wm8Y ) of middels rare spoofsites als Religious Freedom Watch (ligt er nu uit ).
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:58 schreef monddood het volgende:

[..]

Het is wel een organisatie dat misbruikt maakt van labiele mensen en ze hun geld en leven afpakt. Daar mag best tegen opgetreden worden. Net zoals de islam overigens maar dat is een erkende religie omdat het te groot is geworden.
Net zoals iedere religie, hoe denk je dat de meeste zieltjes voor het christendom worden gewonnen, ook vooral labiele mensen: kinderen en zieke mensen.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:44 schreef Perecules het volgende:
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren. Net alsof deze 'religie' zo ontzettend veel negatieve invloed heeft op het wereldgebeuren. Zijn genoeg andere zaken waar beter tegen gedemonstreerd kan worden.
Reactie op het niveau van: waarom zouden we ons druk maken over 10 doden bij een aanslag in Nederland als er in Afrika 1000 mensen doodgaan van de honger

Scientology is simpelweg een criminele club vermomd als religie die al veel mensen bijzonder veel ellende heeft bezorgd. Eigenlijk zou deze droevige club in ieder land verboden moeten worden ipv als religie te worden beschouwd en daardoor allerlei voordelen -zoals belastingvrijstelling- te krijgen.

Hier wat meer info over deze club terwijl een aanhanger fijntjes wordt ontmaskerd door een aantal Fok!kers: Internet community begint oorlog tegen Scientology #2
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:59 schreef BasOne het volgende:

[..]

Er zijn toch duidelijke verschillen tussen een religie en een sekte, een religie gelooft over het algemeen in een hoger wezen, (God, Allah, TFSM), een sekte word geleid door een charismatische leider.
In het geval van Scientolgy, Hubbard, moge hij branden in de hel.
Volgens deze definitie is de islam dus een uit de hand gelopen sekte.... Net zoals het christendom overigens.

De charismatische leider is gestorven en heeft het zooitje alleen achter gelaten waarna men er een hoger wezen van hebben gemaakt.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:00 schreef Tarak het volgende:

[..]

$cientology
Je mag het wel gewoon met een S schrijven hoor, anders moeten we je straks nog aanspreken met Tarak(Retard).
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:01 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Net zoals iedere religie, hoe denk je dat de meeste zieltjes voor het christendom worden gewonnen, ook vooral labiele mensen: kinderen en zieke mensen.
Christendom dwingt (middels groepsdruk) deze mensen niet tot het volgen van cursussen van enkele duizenden dollars, maar ondersteunt juist financieel zwakke mensen.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:01 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Net zoals iedere religie, hoe denk je dat de meeste zieltjes voor het christendom worden gewonnen, ook vooral labiele mensen: kinderen en zieke mensen.
Verschil is dat het christendom in Nederland niet mensen tegen elkaar opzet en geen geld aftroggelt. (De uitzonderingen daar gelaten zoals bijvoorbeeld de jehova getuigen. Waar ook wel eens tegen gedemonstreerd mag worden)
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:02 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Je mag het wel gewoon met een S schrijven hoor, anders moeten we je straks nog aanspreken met Tarak(Retard).
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:50 schreef Boiler het volgende:

[..]

Iedere religie is al sekte begonnen, als er maar genoeg gekken in gaan geloven wordt het vanzelf een religie.
Maar mensen bedreigen, aanvallen en bestelen is niet iets dat we tegenwoordig toestaan.
Natuurlijk is elke religie zo wel begonnen, maar tegenwoordig mag het niet meer.
userIcon
Geniaal die maskers uit V for Vendetta
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 17:09 schreef tsijben het volgende:

[..]

Maar mensen bedreigen, aanvallen en bestelen is niet iets dat we tegenwoordig toestaan.
Natuurlijk is elke religie zo wel begonnen, maar tegenwoordig mag het niet meer.
Bij de Islam is het anders nog steeds toegestaan
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:05 schreef Tarak het volgende:

[..]

Tarak(Retard) iedereen weet dat scientology alleen maar geld wil, 1960 belde zelfs net nog dat hij het je nog wilde vertellen.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:45 schreef GlazenKaak het volgende:
Omg wat is 4chon toch lame
Anonymous is legion
You just broke rule number 1, newfag.
userIcon
Haha, ik had Anonymous niet zo ingeschat. Toch wel tof.

Maar ik vind Scientology net zo grappig als de rest van de religieën.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:09 schreef tsijben het volgende:

[..]

Maar mensen bedreigen, aanvallen en bestelen is niet iets dat we tegenwoordig toestaan.
Natuurlijk is elke religie zo wel begonnen, maar tegenwoordig mag het niet meer.
Tegenwoordig niet meer, althans, de meeste mensen doen dat, ze zijn er echter nog steeds die daar niks mis mee vinden.
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 17:09 schreef M42 het volgende:
Geniaal die maskers uit V for Vendetta
Mja Guy Fawkes is voor ons de basis van Epic Fail Guy, onze nationale held
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 17:09 schreef M42 het volgende:
Geniaal die maskers uit V for Vendetta
Waar zou je die kunnen kopen?:p
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:23 schreef Silaz het volgende:

[..]

Waar zou je die kunnen kopen?:p
Zijn op Ebay te koop, hoop mensen maken ze ook zelf..
userIcon
Kut ebaumsworld ook altijd.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:28 schreef Zwartbaard het volgende:
Kut ebaumsworld ook altijd.
Die hebben er in dit geval weinig mee te maken
wat is dan het verschil tussen Scientology en TON, van Rita Verdonk.
Vijfhonderd euro voor een kaartje is zeker geen oplichting
userIcon
hehe wel lachen, You are a pirate! Arrr!
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:28 schreef Zwartbaard het volgende:
Kut ebaumsworld ook altijd.
Inderdaad, stelletje prutsers..
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die hebben er in dit geval weinig mee te maken
Daarom staat er groot onder Partyvan (C) Ebaums World Inc.
userIcon
scientology wordt in nederland niet erkend als geloof...
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 17:35 schreef Plofkotje het volgende:

[..]

Inderdaad, stelletje prutsers..
[..]

Daarom staat er groot onder Partyvan (C) Ebaums World Inc.
Onder FOK! staat ook Powerd by TRU maar dan zijn wij nog geen TRU-ers
Helaas lijkt het weer vooral te gaan om de romantiek van rebellie en demonstreren. Zal ook weinig effect hebben, er zijn altijd genoeg idioten die er in willen geloven.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Onder FOK! staat ook Powerd by TRU maar dan zijn wij nog geen TRU-ers
Ssssst
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:37 schreef JelleS het volgende:
Helaas lijkt het weer vooral te gaan om de romantiek van rebellie en demonstreren. Zal ook weinig effect hebben, er zijn altijd genoeg idioten die er in willen geloven.
Doelstelling was om meer aandacht te geven aan de negatieve aspecten van de (organisatie van de) Church of $cientology. Dat is duidelijk gelukt.

Als je zo redeneert als jij nu redeneert heeft protesteren (uitkomen voor jouw mening!) nooit zin. En daar weiger ik in te geloven!
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:10 schreef M42 het volgende:

[..]

Bij de Islam is het anders nog steeds toegestaan
Joden geloven ook nog steeds in "oog om oog, tand om tand", en dan liefst dubbel zo hard terug slaan............ het lijken wel Satanisten.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:10 schreef M42 het volgende:

[..]

Bij de Islam is het anders nog steeds toegestaan
Nee, alleen in sommige landen nog.
Maar die landen liggen dan ook achter op ons.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:45 schreef Boiler het volgende:

[..]

Joden geloven ook nog steeds in "oog om oog, tand om tand", en dan liefst dubbel zo hard terug slaan............ het lijken wel Satanisten.
De Islam is dan ook veel meer gebaseerd op het Oude Testament dan op het Christendom. Maar goed, dat is hier verder off topic.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:48 schreef tsijben het volgende:

[..]

Nee, alleen in sommige landen nog.
Maar die landen liggen dan ook achter op ons.
Religie kent geen land grens
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Die hebben er in dit geval weinig mee te maken
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 17:35 schreef Plofkotje het volgende:

[..]

Inderdaad, stelletje prutsers..
[..]

Daarom staat er groot onder Partyvan (C) Ebaums World Inc.
Whaha, jullie snappen het niet .

1. Raid
2. ???
3. Profit!!
4. Blame Ebaumsworld

.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 16:44 schreef Perecules het volgende:
Wat een hype om tegen deze kleine 'religie' te demonstreren.
meer als 4000 kerken en missies wereldwijd.
userIcon
Ebaums did it.
50  van 78 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe1
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd16
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden