Valentijnsdaghater vist op ballonnen

Opmerkelijk • Geschreven door Ronald (Djeez) op 10-02-2008 @ 13:35
print 
Nu men ook in Nederland door de middenstand en FOK! er fijntjes aan wordt herinnerd dat het donderdag Valentijnsdag is, konden onze zuiderburen niet achterblijven. In het Vlaamse Zulte had de gemeente verspreid over hun drie deelgemeenten overal rode ballonnen opgehangen ter ere van de liefdevolle dag. "Om de inwoners duidelijk te maken dat wij van hen houden, om er een beetje sfeer in te brengen en om het sociale en commerciële leven wat te animeren", verduidelijkt burgemeester Henk Heyerick.

Een inwoner uit de deelgemeente Olsene, misschien door het onbeantwoord blijven van zijn Valentijnskaarten, heeft echter een enorme hekel aan 14 februari. De man trok er 's nachts op uit om met zijn vishengel de ballonnen lek te prikken.

Nadat de man Zulte al ballonvrij had gemaakt, ging hij verder met zijn werk in Machelen. Hier wist de politie hem echter na een tip op heterdaad te betrappen. Volgens de Valentijnhater zouden Valentijnversieringen nooit door de gemeente mogen worden betaald, zo luidde zijn verdediging. Morgen zal de gemeente uitsluitsel geven of ze weer nieuwe ballonnen gaan opblazen.



Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

23085 views / 67 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 67 reacties op deze pagina. Pagina  1 2
userIcon
Triest hoor, valentijnhaters... Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
userIcon
boehoe, zeker nooit een kaart gehad, of nooit een reactie op een kaart...
userIcon
quote:
Volgens de Valentijnhater zouden Valentijnversieringen nooit door de gemeente mogen worden betaald, zo luidde zijn verdediging.
Cruzaclu in actie?
userIcon
Hij heeft wel een beetje gelijk, ook al zijn ballonnen niet echt prijzig, het blijft geldverspilling
De kleur rood wekt agressie op toch?
Commercieel gebeuren
Ook triest dat er belastinggeld wordt uitgegeven aan valentijnsballonnen
Sinda wanneer is het dan verboden om ballonnen lek te prikken??
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:38 schreef Arie.B het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk, ook al zijn ballonnen niet echt prijzig, het blijft geldverspilling
ja, maar toch is het wel een trieste actie.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest hoor, valentijnhaters... Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
Sommige mensen hebben die keuze niet, dat is het hele punt.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:38 schreef Arie.B het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk, ook al zijn ballonnen niet echt prijzig, het blijft geldverspilling
Inderdaad, want wie geeft nou geld uit voor iets goeds? Laat ze maar meer geld pompen in project afghanistan!
die nephype van Valantijsdag slaat toch totaal niet aan in NL,
userIcon
Ben het volledig met hem eens, valentijnsdag is ook geen feestdag ofzo, het is gewoon een groot commerciëel spectakel, ik geef dan ook nooit iets op die dag, uit principe alleen al.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben die keuze niet, dat is het hele punt.
Dan hebben ze wel nog altijd de keuze om zo triest te gaan doen en zogenaamde valentijnballonnen kapot te prikken of niet.

edit: waarom zou je zo triest zijn om de sfeer van men om je heen ook te verkrachten alleen omdat jijzelf een hekel aan dat feest hebt. Egoisme enzo
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan hebben ze wel nog altijd de keuze om zo triest te gaan doen en zogenaamde valentijnballonnen kapot te prikken of niet.
Oh, ik kan me prima voorstellen dat ze valentijnsdag haten. En als ze op die manier een beetje van die frustratie kwijt kunnen, goeie zaak.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:48 schreef Molurus het volgende:

[..]

Oh, ik kan me prima voorstellen dat ze valentijnsdag haten. En als ze op die manier een beetje van die frustratie kwijt kunnen, goeie zaak.
Dan gaan ze zichzelf maar prikken of snijden. Laat zaken die voor andere bedoeld zijn erbuiten?
Misschien hield hij gewoon niet van ballonnen!
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Triest hoor, valentijnhaters... Je hoeft er toch niet aan mee te doen?
en gelukkig kan je gewoon een winkel binnen zonder met valentijn geconfronteerd te worden he
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dan gaan ze zichzelf maar prikken of snijden. Laat zaken die voor andere bedoeld zijn erbuiten?
Een beetje meer sympathie voor de eenzamen zou je niet misstaan.
userIcon
Triest commercieel gebeuren dat Valentijn...
quote:
Volgens de Valentijnhater zouden Valentijnversieringen nooit door de gemeente mogen worden betaald, zo luidde zijn verdediging
Ok, dan doen we het op rekening van deze man... dat is dan mooi de bekeuring en schadevergoeding voor dit vandalisme.

Kom op zeg, 't is toch gewoon een leuk aardigheidje met goeie bijbedoelingen. 't Is nou toch ook weer niet dat er hiervoor miljoenen over de balk zijn gesmeten.
userIcon
Ballonnen ophangen --> verspilling
Ballonnen lekprikken --> al uitgegeven geld door de wc spoelen --> verspilling2
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:49 schreef Huppelmuts het volgende:
en gelukkig kan je gewoon een winkel binnen zonder met valentijn geconfronteerd te worden he
Ja hoor, een weekje geduld en je kunt weer maandenlang een winkel binnenlopen zonder dat je overal rode hartjes ziet, ouwe zuurpruim.

userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een beetje meer sympathie voor de eenzamen zou je niet misstaan.
Vraag je nu sympathie van een fokker?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:52 schreef Funkamental het volgende:

[..]

Ja hoor, een weekje geduld en je kunt weer maandenlang een winkel binnenlopen zonder dat je overal rode hartjes ziet, ouwe zuurpruim.

Nee want dan struikelen we weer over de paaseitjes.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:56 schreef Longmen het volgende:
Vraag je nu sympathie van een fokker?
Haha, point taken.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:38 schreef Arie.B het volgende:
Hij heeft wel een beetje gelijk, ook al zijn ballonnen niet echt prijzig, het blijft geldverspilling
Dat is natuurlijk een non-argument. Zoveel kost het niet maar het brengt wel sfeer in de straten. Sommige mensen haten alles wat leuk bedoeld is.

In de winter tegen Kerst vindt hij het zeker ook niet leuk dat er versiering is opgehangen, die molt hij natuurlijk ook.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:56 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nee want dan struikelen we weer over de paaseitjes.
Vorige maand kon je er al overheen struikelen, HEMA lag er vol mee, nee ik maak geen reclame voor HEMA, HEMA stinkt. HEMA....
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een beetje meer sympathie voor de eenzamen zou je niet misstaan.
Juist!

Zet je in voor deze wereld! Pijp eens een lelijke kerel!

userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:58 schreef DaanA het volgende:

[..]

Juist!

Zet je in voor deze wereld! Pijp eens een lelijke kerel!

Dat jij dat in je mond durft te nemen
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat gemeenschapsgeld verspild wordt aan deze amerikaans-commerciele uitingen.
De man heeft volkomen gelijk. Ik hoop niet dat er in Nederland ook gemeenten en ministeries op het zotte idee komen hier geld aan te spenderen.

Eenzaamheid los je niet op met een kaartje met Valentijnsdag, net zo min als je het dierenleed verzacht met een dierendag.
Ik geef de man groot gelijk. Al zou ik ze wel niet kapot stekken.

Valentijn is gewoon een dwazen dag. Voor mij is het een dag lijk een ander.Ik heb er nog nooit aan meegedaan & ga dat alvast nooit doen. Valentijn is pure commerce.
userIcon
ik vind het eigenlijk een beetje een rare titel eigenlijk...zelf als je het stuk hebt gelezen is het nog raar...
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:12 schreef knight3 het volgende:
Eenzaamheid los je niet op met een kaartje met Valentijnsdag, net zo min als je het dierenleed verzacht met een dierendag.
Valentijnsdag is meer een dag voor mensen die niet eenzaam zijn om zich helemaal onder te dompelen in zelfgenoegzaamheid.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:14 schreef WAARHEID het volgende:
Triest dat deze man op deze manier uiting wenste te geven aan zijn gevoelend. Schrijf een brief aan de krant zou ik zeggen.
Je bedoelt de contactadvertenties op pagina 12?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:19 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je bedoelt de contactadvertenties op pagina 12?
zijn er mensen die dat lezen?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:22 schreef daruk het volgende:
zijn er mensen die dat lezen?
Ik vermoed alleen de mensen die daar advertenties plaatsen.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:14 schreef WAARHEID het volgende:

Nou moet ik bekennen dat ook ik met valentijnsdag een restaurant zal bezoeken (zonder kinderen).
Om het lood van het dak te halen
userIcon
@ Djeezz

kom eens met echt nieuws......
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik vermoed alleen de mensen die daar advertenties plaatsen.
oke... dan ben je wel wanhopig dus...als je advertenties plaatst in de krant
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:30 schreef daruk het volgende:
oke... dan ben je wel wanhopig dus...als je advertenties plaatst in de krant
Het was dan ook een geniale suggestie van WAARHEID
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:33 schreef Molurus het volgende:

[..]

Het was dan ook een geniale suggestie van WAARHEID
??... waar zie jij dat?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:50 schreef Molurus het volgende:

[..]

Een beetje meer sympathie voor de eenzamen zou je niet misstaan.
Heb op het moment ook geen vriendin, en dat zal binnen 4 dagen ook niet gebeuren. maar een beetje meer sympathie voor de niet-eenzamen kan ik wél opbrengen
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:34 schreef daruk het volgende:
??... waar zie jij dat?
Lees anders ff terug waar ik op reageerde.
userIcon
quote:
"Om de inwoners duidelijk te maken dat wij van hen houden, om er een beetje sfeer in te brengen en om het sociale en commerciële leven wat te animeren"
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Lees anders ff terug waar ik op reageerde.
ah oke.. ik zie.. ik dacht al.. moet je waarheid nu overal weer bij betrekken
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb op het moment ook geen vriendin, en dat zal binnen 4 dagen ook niet gebeuren. maar een beetje meer sympathie voor de niet-eenzamen kan ik wél opbrengen
Dat je single bent wil niet zeggen dat je eenzaam bent. Mensen zijn altijd heel goed in het opbrengen van sympathie voor zichzelf.
50  van 67 reacties op deze pagina. Pagina  1 2


Lees ook:

» 25/05 Roemeen betrapt met aanhanger vol drank19
» 25/05 Moeder in Mexico rukt kind ogen uit46
» 25/05 Het is handdoekdag45
» 24/05 Chinees stel begroef vrouw levend na aanrijding11


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden