Veel meer UFO's in Engeland

Internationaal • Geschreven door Sander (Xender) op 10-02-2008 @ 13:27
print 
Icoon X-factorBritten zagen vorig jaar veel meer UFO's dan andere jaren. In Groot-Brittannië steeg het aantal waarnemingen van 'unidentified flying objects' vorig jaar met 40 procent. Het Britse ministerie van Defensie registreerde in 2007 135 meldingen. In 2006 waren dat er nog 97.

Het gaat om vliegende schotels, driehoekige ruimteschepen en pijpvormige objecten, formaties en witte of oranje lichten. Iemand beweerde zelfs dat een groep UFO's zijn hond had ontvoerd en bijna tegen z'n tent was aangevlogen. En twee piloten kwamen bij Guernsey twee UFO's van bijna twee kilometer breed tegen.

Ongelovigen beweren dat het gewoon weer ging om helikopters, weerballonnen, satellieten, optische illusies of hele opmerkelijke wolkformaties.

In Groningen regende het afgelopen zomer ook ufo-meldingen. Volgens het Niburu was het noorden van het land een aanvliegroute voor ufo’s. Het bleek echter te gaan om Thaise geluksballonnen.



Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe1
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd16
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden12


delen | eKudos nujij

15754 views / 118 reacties
Reacties op dit bericht
50  van 118 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3
Pijpvormige objecten zie ik dagelijks.
userIcon
Engelsen staan ook bekent om het feit dat ze extreem kunnen zuipen, zal wel een relatie met elkaar hebben
haha .. gewoon een pilletje te veel daar in engeland
userIcon
Steeg in GB ook de drankconsumptie?
userIcon
Dan wordt het tijd voor meer belastingen op drank in Engeland.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:28 schreef FreddieFunk het volgende:
Pijpvormige objecten zie ik dagelijks.
Achter het station zeker
userIcon
Geen ufo's maar ufoMELDINGEN Fok!
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:29 schreef blOrfje het volgende:
Geen ufo's maar ufoMELDINGEN Fok!
iedereen die ook maar een uurtje spendeert op www.ufowijzer.nl weet voor altijd dat er meer is dan ons word verteld.
lees/zie eens het disclosure project.
Uri Geller is ook weer terug van weg geweest.
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 13:29 schreef Pakspul het volgende:
Engelsen staan ook bekent om het feit dat ze extreem kunnen zuipen, zal wel een relatie met elkaar hebben
Bekent
De maya's komen terug.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:31 schreef Bregalad het volgende:
iedereen die ook maar een uurtje spendeert op www.ufowijzer.nl weet voor altijd dat er meer is dan ons word verteld.
lees/zie eens het disclosure project.
Er zijn vast ook sites te vinden die je kunnen overtuigen van de waarheid over de bijbel, het spaghettimonster, de verhalen van de Scientology sekte...

Helaas is er nog steeds geen site die mensen kan overtuigen van domheid.
userIcon
ach, ik geloof best in UFO's maar niet in aliens, en waarom die zo sterk met elkaar verbonden zijn vind ik eiglijk best raar.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:35 schreef johnnymaandag het volgende:
ach, ik geloof best in UFO's maar niet in aliens, en waarom die zo sterk met elkaar verbonden zijn vind ik eiglijk best raar.
Jij bent de egoist die denkt dat wij de enige levende wezens zijn in het hele universum? Ik denk wel dat er ergens aliens bestaan, maar niet dat ze hier zijn geweest.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:35 schreef LD50 het volgende:

[..]

Er zijn vast ook sites te vinden die je kunnen overtuigen van de waarheid over de bijbel, het spaghettimonster, de verhalen van de Scientology sekte...

Helaas is er nog steeds geen site die mensen kan overtuigen van domheid.
nou, een paar minuutjes op fok geven mij toch echt heel wat zekerheid over de domheid van veel mensen hier.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:37 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

nou, een paar minuutjes op fok geven mij toch echt heel wat zekerheid over de domheid van veel mensen hier.
Daar moet je niet op fok voor komen, hoor
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:29 schreef blOrfje het volgende:
Geen ufo's maar ufoMELDINGEN Fok!
Een ufomelding blijft gewoon nog steeds een Unidentified Flying Object.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:37 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Jij bent de egoist die denkt dat wij de enige levende wezens zijn in het hele universum? Ik denk wel dat er ergens aliens bestaan, maar niet dat ze hier zijn geweest.
ehm, egoïst? omdat ik niet geloof dat er buitenaards leven is? beetje krom, kijk, als ik niet zou willen dat er buitenaards leven is, dan heb je gelijk, maar ik zou dat helemaal niet erg vinden, ik vind alleen dat er nu nog niet genoeg beweis is om te zeggen dat er aliens zijn.
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:35 schreef LD50 het volgende:

[..]


Helaas is er nog steeds geen site die mensen kan overtuigen van domheid.
en geen Jounaal's op TV...
userIcon
quote:
Op Sunday 10 February 2008 @ 13:38 schreef Vendettaz7 het volgende:

[..]

Daar moet je niet op fok voor komen, hoor
ehm, bedoel je dat dat niet hoeft? of ga je nog wat uitleg geven?
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:39 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

ik vind alleen dat er nu nog niet genoeg beweis is om te zeggen dat er aliens zijn.
Is er niet genoeg bewijs, of heb jij je nog nooit echt in het bewijs verdiept?
quote:
En twee piloten kwamen bij Guernsey twee UFO's van bijna twee kilometer breed tegen
En dat is verder niet in de media gekomen?

Het lijkt me op zich toch redelijk wereldnieuws als er 2 ufo's rondvliegen van 2 km breed
userIcon
quote:
Het gaat om vliegende schotels, driehoekige ruimteschepen en pijpvormige objecten, formaties en witte of oranje lichten.


Dus het waren geen UFOs?
quote:
driehoekige ruimteschepen
Waarom geen vierkanten?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:29 schreef Lucas_psv het volgende:
haha .. gewoon een pilletje te veel daar in engeland
yep....Rise of the Footsoldier (2007)
userIcon
Mensen roepen dat ze geloven dat er leven is op andere planeten....
Ik persoonlijk denk, gekeken naar de leeftijd van het heelal, dat het misschien wel mogelijk is, of is geweest.
Misschien is er ooit leven geweest ergens anders, maar allang weer uitgestorven, of moet het nog tot ontwikkeling komen...
Maar intelligent leven, net als hier, er zijn zoveel factoren waar leven van afhankelijk is, wil het zich zover ontwikkelen, en toevallig zijn die hier op aarde.

leven op andere planeten...misschien , ooit...of lang geleden
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:38 schreef Kinz het volgende:

[..]

Een ufomelding blijft gewoon nog steeds een Unidentified Flying Object.
Ok, dus als ik een vliegtuig zie en ik bel de ufo-meld-lijn dan hebben we ook ufo's in Nederland?
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:41 schreef NED het volgende:

[..]

En dat is verder niet in de media gekomen?

Het lijkt me op zich toch redelijk wereldnieuws als er 2 ufo's rondvliegen van 2 km breed
definieer wereldnieuws...
Wanneer word iets wereldnieuws? vind jij alle Britney en Paris berichten wereldnieuws? want dat is wel wereldnieuws.

Geloof jij dat een bericht dat geen wereldnieuws wordt automatisch betekend dat het dus niet gebeurd is?

Wie bepaald wat wereldnieuws word?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:44 schreef Vendettaz7 het volgende:

[..]

Waarom geen vierkanten?
Driehoek is een sterkere constructie, jeweet
quote:
Wie bepaald wat wereldnieuws word?
fok!
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:41 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Is er niet genoeg bewijs, of heb jij je nog nooit echt in het bewijs verdiept?
Waarschijnlijk het laatste, gezien zijn spelling van het woord bewijs
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:37 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

nou, een paar minuutjes op fok geven mij toch echt heel wat zekerheid over de domheid van veel mensen hier.
Zeker waar, maar zouden ze het zelf ook weten?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:48 schreef LD50 het volgende:

[..]

Zeker waar, maar zouden ze het zelf ook weten?
tja, daar kun je moeilijk achter komen, maar we blijven het proberen.
userIcon
tuurlijk.. een UFO die bijna tegen je tent aanvliegt of je hond ontvoert... als een ufo je hond ontvoert, noteer dan tenminste de nummerplaat nog
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:47 schreef LD50 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het laatste, gezien zijn spelling van het woord bewijs
o, wat heb je me nu toch weer in de hoek gelult.

zoek een leven.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:28 schreef FreddieFunk het volgende:
Pijpvormige objecten zie ik dagelijks.
Kom jij dagelijks in een darkroom?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:41 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Is er niet genoeg bewijs, of heb jij je nog nooit echt in het bewijs verdiept?
Er is niet genoeg bewijs.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:41 schreef Molurus het volgende:

[..]



Dus het waren geen UFOs?
een driehoekig ruimteschip is ook een ufo
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:41 schreef Bregalad het volgende:

[..]

Is er niet genoeg bewijs, of heb jij je nog nooit echt in het bewijs verdiept?
dat laatste, maar wat maakt dat uit voor mijn persoonlijke mening?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:53 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kom jij dagelijks in een darkroom?
nee, want daar zie je niks
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:53 schreef daruk het volgende:
een driehoekig ruimteschip is ook een ufo
Dan heb je het geidentificeerd als een ruimteschip. Meer een IFO dus.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:54 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

nee, want daar zie je niks
En dan kan je er niet komen?
userIcon
quote:
Volgens het Niburu was het noorden van het land een aanvliegroute voor ufo’s.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:55 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dan heb je het geidentificeerd als een ruimteschip. Meer een IFO dus.
Identified Flying Object... je moet dan nog wel eerst zijn nummerplaat gelezen hebben hoor...anders herken je hem de volgende keer niet meer terug
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:55 schreef Longmen het volgende:

[..]

End an kan je er niet komen?
jawel, maar dan kun je er geen pijpvormige objecten ZIEN.
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:58 schreef johnnymaandag het volgende:

[..]

jawel, maar dan kun je er geen pijpvormige objecten ZIEN.
Als je er geen hand voor ogen zou zien, zou het niet zo populair zijn denk je ook niet?
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 13:58 schreef daruk het volgende:

[..]

Identified Flying Object... je moet dan nog wel eerst zijn nummerplaat gelezen hebben hoor...anders herken je hem de volgende keer niet meer terug
Ja, ze lijken allemaal zo op elkaar.

Meestal is de beste beschrijving: "een vage vlek hoog in de lucht".
userIcon
quote:
Op zondag 10 februari 2008 @ 14:00 schreef DaanA het volgende:

[..]

Ja, ze lijken allemaal zo op elkaar.

Meestal is de beste beschrijving: "een vage vlek hoog in de lucht".
Hoe kunnen ze dan weten dat het een driehoekig ruimteschip is
50  van 118 reacties op deze pagina. Pagina  1 2 3


Lees ook:

» 18:05 Britse BBC-presentator opgepakt in Zimbabwe1
» 17:15 Butler van paus Benedictus gearresteerd16
» 15:30 Doden bij aanval met drone in Pakistan9
» 15:28 Man in Finland opent vuur, twee doden12


delen | eKudos nujij

Gebruikersnaam 
Wachtwoord
 
online adverteren www.m4n.nl
Video's



True ©1999-2012 FOK! INTERNET SITES  |  gratis nieuws op je site?  |  algemene voorwaarden